ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 17


 

БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА
БРОДІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
XLVI сесія  VIІ демократичного скликання
 
17. 12. 2019 р.                          м. Броди                                  №  проєкт

 
 
 
 
Про утворення Центру надання
адміністративних послуг-відділу
Бродівської міської ради
Бродівського району Львівської області
 
 
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про адміністративні послуги», Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Постановами Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», та від 1 серпня 2013 року №588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», з метою створення зручних і сприятливих умов для отримання адміністративних послуг фізичними особами та суб’єктами господарювання  міська рада:
 

ВИРІШИЛА:

 
1. Прийняти повноваження від  Бродівської районної державної адміністрації Львівської області в частині надання адміністративних послуг.
2. Утворити  юридичну особу публічного права – Центр надання адміністративних послуг–відділ Бродівської  міської ради Бродівського району Львівської області.
3.  Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг – відділ  Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області згідно з додатком 1 до цього рішення.
4. Затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг – відділу Бродівської міської ради Бродівського району  Львівської області згідно з додатком 2.
5. Затвердити Перелік послуг, що надаються в Центрі надання адміністративних послуг - відділі Бродівської  міської ради Бродівського району Львівської області, згідно з додатком 3.
6.  Секретарю міської ради (М.Бакай) не пізніше п’яти робочих днів з дня прийняття цього рішення оприлюднити його на офіційному сайті Бродівської міської ради.
7.  Рішення № 750 від 23.10.2018 року, XXXI сесії  Бродівської міської ради VII демократичного скликання визнати таким, що втратило чинність.
8.  Контроль за виконання цього рішення покласти на  комісію з питань регламенту ради депутатської етики законності правопорядку та співробітництва територіальних громад.
 
 
 
 
 

Міський голова                                                      Анатолій БЕЛЕЙ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 1
до рішення _____ сесії
Бродівської міської ради
____ скликання
від _____________ року №______
 
ПОЛОЖЕННЯ
 Положення про Центр надання адміністративних послуг – відділ  Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області.
 
1. Центр надання адміністративних послуг – відділ Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області (далі-ЦНАП), є виконавчим органом Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області та юридичною особою публічного права, в якому надаються адміністративні послуги суб’єктам звернень через адміністраторів шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.
 2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації ЦНАПу приймається Бродівською міською радою Бродівського району Львівської області(далі – Рада).
3. ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про службу в органах місцевого самоврядування», рішеннями Ради, розпорядженнями голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
4. Основні завдання ЦНАПу:
1) організація оперативної і зручної системи надання необхідних громадянам та суб’єктам господарювання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг і поліпшення якості їх надання;
3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг у ЦНАПі;
4) державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
5) державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу підприємця фізичної особи, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу – підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до закону;
6) реалізація повноважень з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, формування та ведення реєстру територіальної громади з 01.01.2021 року;
7) організація надання суб’єктам господарювання документів дозвільного характеру;
8) проведення державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до закону;
9) здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів.
5. ЦНАП забезпечує надання адміністративних послуг шляхом взаємодії адміністратора із суб’єктами надання адміністративних послуг та у випадках передбачених законодавством – безпосередньо суб’єктами надання адміністративних послуг.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, визначається Радою та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.
На основі узгоджених рішень ЦНАП забезпечує також надання адміністративних послуг обласних та районних адміністрацій.
До адміністративних послуг також прирівнюються надання витягів і виписок із реєстрів, довідок, копій, дублікатів документів та інші передбачені законом дії, у результаті яких суб’єкту звернення, а також об’єкту, що перебуває в його власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт.
6. У ЦНАПі здійснюється прийняття звітів, декларацій і скарг, визначених рішенням Ради.
7. Для зручності суб’єктів звернень у ЦНАПі відповідно до узгоджених рішень (з визначенням графіку та інших умов) здійснюють прийом представники Пенсійного фонду України, суб’єктів надання послуг електро-, газопостачання, комунальних підприємств.
8. У приміщенні ЦНАПу можуть надаватися супутні послуги (банківські, виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів тощо) суб’єктами господарювання, відбір яких здійснюється на конкурсній основі (критерії відбору – мінімізація матеріальних витрат і витрат часу суб’єкта звернення).
Забороняється відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.
ЦНАП облаштований у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами, інформаційними терміналами та/або іншими засобами доведення інформації до суб’єктів звернення із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
9. ЦНАП має наступну структуру: начальник ЦНАПу, адміністратори, державні реєстратори.
10. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в ЦНАПі звертається до адміністратора або у випадках передбачених законодавством – державного реєстратора (який здійснює функції адміністратора) чи представника суб’єкта надання адміністративних послуг.
11. ЦНАП очолює начальник відділу, який призначається на посаду і звільняється з посади розпорядженням Бродівського міського голови в установленому законодавством порядку.
12. Керівник ЦНАПу відповідно до завдань, покладених на ЦНАП:
1) здійснює керівництво роботою ЦНАПу, розподіл обов’язків між працівниками та визначення сфер їх відповідальності;
2) організовує діяльність Центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, визначення шляхів удосконалення й підвищення ефективності роботи Центру;
3) представляє Центр у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями;
4) координує діяльність всіх працівників Центру та посадових осіб, що залучаються до його роботи,
5)здійснює контроль за якістю та своєчасністю виконання ними своїх обов’язків;
6) організовує інформаційне забезпечення роботи Центру, роботи із засобами масової інформації, визначає змісту та час проведення інформаційних заходів;
7) сприяє створенню належних умов праці у ЦНАП, вносить пропозиції міському голові та Раді щодо матеріально-технічного забезпечення ЦНАП, та щодо преміювання працівників ЦНАП відповідно до Положення про преміювання, затвердженого виконавчим комітетом Бродівської міської ради;
8) організовує та контролює виконання у ЦНАП Конституції та законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, рішень Ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови;
9) може виконувати функції адміністратора ЦНАП;
10) несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на ЦНАП завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової/службової дисципліни;
11) планує роботу ЦНАП;
12) розробляє Положення про ЦНАП, посадові інструкції працівників, у разі потреби – змін і доповнень до зазначених документів, подає їх на затвердження раді, виконавчому комітету, міському голові;
13) звітує про проведену роботу ЦНАП;
14) забезпечує планування та проведення заходів з підвищення кваліфікації адміністраторів, державних реєстраторів та інших працівників відділу;
15) виконує інші повноваження, визначених цим Положенням та посадовою інструкцією, що затверджується міським головою.
13. Державний реєстратор призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням Бродівського міського голови.
14. Державний реєстратор має печатку та електронний цифровий підпис.
15. Основними завданнями державного реєстратора є:
1) забезпечення прийому та видачі документів, пов’язаних з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців;
2) забезпечення ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, а також Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
3) здійснення заходів щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно  та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;
4) надання інформації про зареєстровані права та їх обтяження відповідно до закону;
5) забезпечення взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до закону;
6) здійснення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців відповідно до законодавства;
7) внесення змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу-підприємця відповідно до закону;
8) надання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань відповідно до законодавства;
9) здійснення інших повноважень, визначених цим Положенням та посадовою інструкцією, що затверджується міським головою, відповідно до законодавства;
10) внесення пропозицій начальнику Центру щодо удосконалення роботи  з питань державної реєстрації прав та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;
11) може виконувати функції адміністратора ЦНАП.
 
16. Адміністратори призначаються на посаду та звільняються з посади розпорядженням міського голови.
17. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування Центру.
        18. Основними завданнями адміністратора є:
1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо адміністративних послуг, які можна отримати в ЦНАП;
2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень;
6) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом;
 7) складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
 8) розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.
9) виконання інших повноважень відповідно до посадової інструкції.
19. Адміністратор має право:
1) безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
2) погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
3) інформувати начальника ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв про надання адміністративних послуг, вимагати вжиття заходів для усунення виявлених порушень;
4) посвідчувати власним підписом і печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів із реєстрів і баз даних, необхідних для надання адміністративної послуги;
5) порушувати клопотання перед начальником ЦНАП щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи ЦНАП.
19. Основними завданнями реєстратора з питань реєстрації місця проживання громадян є:
1) реєстрація місця проживання/перебування фізичних осіб та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;
2) формування та ведення реєстру територіальної громади;
3) підготовка відомостей з інформацією щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб для передачі органам виконавчої влади у передбачених законом випадках;
4) виконання інших повноважень відповідно до посадової інструкції.
20. ЦНАП під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.
21.Час прийому суб’єктів звернень у ЦНАП становить не менш як п’ять днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід і є обов’язковим для всіх адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП.
Центр не рідше ніж один день на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до двадцятої години.
Час прийому суб’єктів звернень у ЦНАП становить:
Понеділок – з 900 до 1600;
Вівторок – з 900 до 2000;
Середа – з 900 до 1600;
Четвер – з 900 до 1600;
П’ятниця – з 900 до 1600;
Без перерви на обід, вихідні дні – субота, неділя.
 
22. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності ЦНАП здійснюється з міського бюджету, а також з інших джерел дозволених законодавством.
23. Штатний розпис ЦНАП затверджується рішенням Ради.
24. ЦНАП не є розпорядником коштів. Ведення бухгалтерського обліку та звітності ЦНАП здійснюється відділом бухгалтерського обліку та звітності апарату виконавчого комітету Бродівської міської ради.
25. Ведення кадрової роботи здійснюється секретарем виконавчого комітету Бродівської міської ради
27. Юдирична адреса ЦНАП - 80600, Львівська область, Бродівський район, м. Броди, вул. І.Франка, 41.
 
 
 
 
Секретар ради                                                                    Микола БАКАЙ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 2
до рішення _____ сесії
Бродівської міської ради
____ скликання
від _____________ року №______
 
РЕГЛАМЕНТ
  Центру надання адміністративних послуг - відділ
 Бродівської міської  ради Бродівського району Львівської області
 
Загальна частина
 
1. Регламент Центру надання адміністративних послуг – відділу Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області (далі-Регламент) визначає порядок організації роботи Центру надання адміністративних послуг (далі - ЦНАП), порядок дій адміністраторів ЦНАП та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
 
2. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про адміністративні послуги”.
 
3. Надання адміністративних послуг у ЦНАП здійснюється з дотриманням таких принципів:
верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;
стабільності;
рівності перед законом;
відкритості та прозорості;
оперативності та своєчасності;
доступності інформації про надання адміністративних послуг;
захищеності персональних даних;
раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
неупередженості та справедливості;
доступності та зручності для суб’єктів звернення.
 
4. ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про ЦНАП та регламентом ЦНАП.
 
 
 
Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг
 
5.  Керівник ЦНАП може вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).
 
6. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це Бродівську міську раду, а також керівника ЦНАП, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.
 
7. Бродівська міська рада, на своєму веб-сайті розміщує інформацію ЦНАП.
 
8. Суб’єктам звернення, які звернулися до ЦНАП з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг у спосіб, що аналогічний способу звернення, або в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб.
 
Керування чергою в ЦНАП
 
9. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у ЦНАП вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення - для керування чергою.
 
10. У разі запровадження автоматизованої системи керування чергою суб’єкт звернення для прийому адміністратором ЦНАП реєструється за допомогою термінала в такій системі, отримує відповідний номер у черзі та очікує на прийом. Автоматизована система керування чергою може передбачати персоніфіковану реєстрацію суб’єкта звернення (із зазначенням його прізвища та імені).
 
Прийняття заяви та інших документів у ЦНАП
 
11. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі - вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі - вихідний пакет документів) здійснюється виключно в ЦНАП.
Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації їх місця проживання, крім випадків, передбачених законом.
Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено законом.
 
12. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.
 
13. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у ЦНАП особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.
Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.
 
14. У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.
 
15. Адміністратор ЦНАП перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.
 
16. Адміністратор ЦНАП складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї у двох примірниках.
 
17. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора ЦНАП, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в ЦНАП електронного документообігу - в електронній формі.
 
18. Адміністратор Центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.
Реєстрація та облік заяв, вхідних пакетів документів та оформлених результатів надання адміністративних послуг у ЦНАП і може вестися централізовано (зокрема шляхом запровадження електронного документообігу) або окремо в ЦНАП.
 
19. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор ЦНАП формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.
 
20. Інформацію про вчинені дії адміністратор ЦНАП вносить до листа про проходження справи у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.
 
Опрацювання справи (вхідного пакета документів)
 
21. Після вчинення дій, передбачених пунктами 11-20 цього Регламенту, адміністратор ЦНАП зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з урахуванням графіка роботи суб’єкта надання адміністративної послуги, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.
 
22. Передача справ у паперовій формі від ЦНАП до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється в порядку, визначеному органом, що утворив ЦНАП, але не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги або їх доставки працівником ЦНАП, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.
 
23. Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.
 
24. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами ЦНАП відповідно до розподілу обов’язків .
 
25. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:
своєчасно інформувати ЦНАП про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;
надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора центру про хід розгляду справи.
У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор ЦНАП невідкладно інформує про це керівника ЦНАП.
 
Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення
 
26. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до ЦНАП про що зазначається в листі про проходження справи.
 
27. Адміністратор ЦНАП невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.
 
28. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному представникові)) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.
Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в описі вхідного пакета документів або в іншому документі, визначеному органом, що утворив ЦНАП, і зберігається в матеріалах справи.
 
29. У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор ЦНАП реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.
 
30. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник ЦНАП.
 
31. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу в паперовій (копія документів) та/або електронній (скановані копії документів) формі (заява суб’єкта звернення, лист проходження справи та копія результату надання адміністративної послуги та документ, що посвідчує повноваження представника) за рішенням органу, що утворив ЦНАП зберігається в приміщенні ЦНАП.
У разі надання адміністративної послуги за допомогою державних реєстрів інформація про послугу зберігається у відповідному реєстрі.
Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.
 
 
 
 
 
Секретар ради                                                                    Микола БАКАЙ
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 3
до рішення _____ сесії
Бродівської міської ради
____ скликання
від _____________ року №______
 
Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг - відділ
 Бродівської міської  ради
Бродівського району  Львівської області
 

1 Державна реєстрація юридичної особи (у тому числі громадського формування)
2 Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (у тому числі громадського формування)
3 Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту
4 Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа
5 Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань
6 Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (у тому числі громадського формування)
7 Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (утому числі громадського формування)
8 Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)
9 Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (у тому числі громадського формування)
10 Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її ліквідації
11 Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її реорганізації
12 Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)
13 Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (у тому числі громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань
14 Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)
15 Державна реєстрація фізичної особи — підприємця
16 Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу — підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань
17 Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу — підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань
18 Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи —підприємця
19 Державна реєстрація права власності на нерухоме майно
20 Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно
21 Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна
22 Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
23 Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
24 Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
25 Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
26 Скасування рішення державного реєстратора
27 Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
28 Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці
29 Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта
господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
30 Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру
31 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку
32 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу
33 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу
34 Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу
35 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу
36 Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу
37 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:
1) витягу з Державного земельного кадастру про:
  • землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць
  • обмеження у використанні земель
  • земельну ділянку
2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)
3) викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру,
кадастрової карти (плану)
4) копій документів, що створюються під час ведення Державного
земельного кадастру
38 Видача довідки про:
1) наявність та розмір земельної частки (паю)
2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання
у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)
39 Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного
фонду документації із землеустрою
40 Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та
розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями
41 Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку
земельної ділянки
42 Видача висновку про погодження документації із землеустрою
43 Видача дозволу на проведення будь-яких діагностичних, експериментальних,
випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах, організаціях,
діяльність яких пов’язана з використанням біологічних агентів, хімічної сировини,
продукції та речовин з джерелами іонізуючого та неіонізуючого випромінювання і радіоактивних речовин 
44 Видача дозволу на проведення заходів із залученням тварин 
45 Видача експлуатаційних дозволів для потужностей (об’єктів):
1) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;
2) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів 
46 Видача експлуатаційного дозволу
47 Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами 
48 Державна реєстрація (перереєстрація, зняття з обліку) транспортних засобів
49 Видача (обмін) посвідчень водія
50 Державна реєстрація актів цивільного стану.
51 Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
52 Внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для
здійснення підприємницької діяльності
53 Переоформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для
 здійснення підприємницької діяльності
54 Продовження терміну дії паспорта прив’язки тимчасової споруди для
 здійснення підприємницької діяльності
55 Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки
56 Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
57 Повідомна реєстрація галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів
58 Установлення статусу та  видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
59 Видача довідки, про те що, жінка народила та виховала дітей до 3-х (6-ти) річного віку.
60 Видача довідки про те що, особа не працює та немає трудової книжки.
61 Видача довідки про наявність земель в громадянина.

 
 
 
 

Секретар ради                                                                    Микола БАКАЙ