ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автори:

Олеха Ірина Маркіянівна


Сподарик Р. С.

Доповідачі:



Олеха Ірина Маркіянівна

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXVIII

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

5

Дата реєстрації:

05.06.2018

Проголосовано:

07.06.2018 12:08:42

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    20
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    6

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 5

Текст:



БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА

БРОДІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

XХVІII чергової сесії  VIІ демократичного скликання



 



від 07.06. 2018 року                        м. Броди                               № проект



 

Про внесення змін до  програми

«Внески до статутного капіталу

суб’єктів господарювання»

 

Розглянувши  звернення комунального підприємства «Броди»,  враховуючи рекомендації постійної депутатської комісії з питань економіки бюджету та комунального майна, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

 



ВИРІШИЛА:



 

1.      Внести зміни до  програми  «Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання» згідно додатку.

 

2.      Контроль за виконанням рішення покласти на постійну  депутатську комісію з питань економіки, бюджету та комунального майна ( Старик М. І.).

 

 

 

 

 

 

 



Міський голова                                                 Анатолій  Белей

 

 



             

 

 

                                                                                                                               

           

 

 

 



Додаток   до рішення

Бродівської  міської  ради

 від  _______ 2018 року №

 



 

Зміни до обсягів фінансування Програми:

 










































№ з/п Комунальне

підприємство
Призначення фінансування Збільшення фінансування тис. грн.
1 КП «Броди»    
    Капітальний ремонт вуличного освітлення 57,0
    Придбання клумб,лавок та смітників 200,0
  Всього   257,0
       


 

 

 



Секретар міської ради                                                                        М.Бакай