ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 2
Текст:
БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
00.00.2025р. Броди № 0000
Про погодження звіту про виконання
Бродівського міського бюджету
за 1 півріччя 2025 року
Відповідно до статті 80 Бюджетного кодексу України, керуючись підпунктом 1 пункту а) ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши інформацію начальника фінансового управління Бродівської міської ради Тетяни Мартиш про виконання Бродівського міського бюджету за 1 півріччя 2025 року, Бродівська міська рада
ВИРІШУЄ:
- Затвердити звіт про виконання Бродівського міського бюджету за 1 півріччя 2025 року за доходами та видатками згідно з додатком.
2.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань фінансів, бюджету, розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва
Міський голова Анатолій БЕЛЕЙ
Про підсумки виконання
Бродівського міського бюджету
за 1 півріччя 2025 року
ДОХІДНА ЧАСТИНА
До бюджету Бродівської міської ради у I півріччі 2025 року надійшло доходів по загальному та спеціальному фондах на суму 294727,3 тис.грн при уточненому річному плані 447262,2 тис.грн, що становить 65,9 відсотків до річного плану. З них, надійшло офіційних трансфертів з державного бюджету 80575,7 тис.грн та субвенцій з місцевих бюджетів 2045,6 тис.грн (28 відсотків до загальних надходжень).
Загальний фонд бюджету Бродівської територіальної громади за 6 місяців 2025 року виконаний на 110,4 відсотків до уточнених призначень на звітний період. До бюджету надійшло доходів в сумі 269011,3 тис.грн, зокрема, 186720,6 тис.грн податків та зборів та 82290,7 тис.грн трансфертів, з них: освітня субвенція з державного бюджету 72082,6 тис. грн, інші субвенції з державного бюджету в галузі освіти – 8162,5 тис.грн, грн, субвенції з місцевих бюджетів 2045,6 тис.грн (з обласного бюджету за рахунок субвенцій з державного бюджету 1297,6 тис.грн, з Заболотцівського сільського бюджету – 170,3 тис.грн, Підкамінського селищного бюджету – 148,2 тис.грн, Радивилівського міського бюджету -296,3 тис. грн, обласного бюджету-133,2 тис.гривень).
У 1 півріччі 2025 року план надходження податків до загального фонду бюджету виконано на 115,7 відсотків до призначень на звітний період та на 55,6 відсотків до річного плану. Перевиконання становить 25356,7 тис. грн або на 15,7 відсотків більше від планових показників і на 38447,6 тис. грн або 25,9 % - від надходжень за 1 півріччя 2024 року.
До переліку найбільших бюджетоутворюючих підприємств належать як бюджетні установи та організації, так і представники бізнесу. Виходячи із питомої ваги надходжень таких підприємств до загального фонду міського бюджету, найбільшими є ТОВ «ХЙОРТ КНУДСЕН Україна» (6,86%), ТОВ «Електроконтакт Україна» (5,62%), відділ освіти Бродівської міської ради (6,09%), АТ «Укрзалізниця» (4,49%), АТ «Укртранснафта» (3,08%), ПП «Західний Буг» (2,41%), КНП «Бродівська міська лікарня» (2,82%), ТзОВ «Агро Фонд» (1,94%), філія «Карпатський лісовий офіс» ДСГП «Ліси України» (1,56%), КЗ ЛОР «Бродівський педколедж» (0,82%).
Податок на доходи фізичних осіб – основне джерело доходів бюджету громади, питома вага якого у загальних надходженнях складає 60,5 відсотків, надходження
становлять 112876,3 тис.грн, що на 18714,1 тис.грн більше від уточнених планових показників та на 24592,3 тис.грн більше, порівняно з аналогічним періодом 2024 року. Приріст надходжень податку у 2025 році порівняно з попереднім роком склав 27,9 відсотків.
В 1 півріччі 2024 року частка ПДФО від сфери підприємництва складала 70,7 % і від бюджетних установ та організацій – 29,3 %, у звітному періоді бюджетні установи та організації займають 25 відсотків, а інші платники 75 відсотків.
Загалом сфера підприємництва поповнила бюджет громади податком на доходи фізичних осіб на 84611,1 тис. грн, а бюджетна сфера – на 28265,2 тис. гривень.
Підприємницька сфера випереджає бюджетну й за динамікою сплати податку. У січні-червні 2025 року перша збільшила обсяги сплати порівняно з відповідним періодом 2024 року на 35,5%, а друга – на 9,3%.
Найбільші обсяги ПДФО сплатили до бюджету громади такі представники бізнесу: ТзОВ "Хйорт Кнудсен Україна" – 12502,9 тис.грн, ТзОВ "Електроконтакт Україна"- 10117,7 тис.грн, АТ"Укртранснафта" – 4852,8 тис.грн, АТ "Укрзалізниця" – 4446,6 тис.грн, ПП "Західний Буг"- 3519,4 тис.грн, ТОВ «Агро Фонд» - 3630,8 тис грн, філія "Карпатський лісовий офіс" ДСГП «Ліси України» - 2515,8 тис гривень.
Серед найбільших платників є і бюджетні установи та організації - це відділ освіти Бродівської міської ради – 10801,4 тис.грн, КНП "Бродівська ЦМЛ"- 4969,4 тис.грн, КЗ ЛОР «Бродівський фаховий педагогічний коледж ім.Шашкевича» - 1529,2 тис.грн, військові частини –1439,5 тис. гривень.
Борг по зобов’язаннях до бюджету з податку на доходи фізичних осіб станом на 1 липня 2025 року за даними ДПС становить 547,9 тис.грн, в тому числі за результатами річного декларування – 83,2 тис.грн та у вигляді мінімального податкового зобов`язання, що підлягає сплаті фізичними особами – 464,7 тис. грн. В порівнянні з початком 2025 року заборгованість зменшилась на 82,4 тис.гривень.
Протягом звітного періоду до міського бюджету надійшло 887,24 тис. грн податку на прибуток підприємств комунальної власності від КП «Бродитеплоенерго», що становить 86 відсотків від запланованих надходжень. Борг по зобов’язаннях до бюджету з податку на прибуток станом на 1 липня 2025 року за даними ДПС становить 227,7 тис.грн по КП «Бродитеплоенерго», що на 9,2 тис. грн більше в порівнянні з боргом на 1 січня 2025 року.
Надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів до бюджету громади склали 1736,5 тис.грн або 55,2 відсотків до річного плану та 101,1 відсоток до плану на перше півріччя. Перевиконання становить 18,5 тис.грн. Платниками податку є філія Бродівське лісове господарство ДП «Ліси України» - 1115,3 тис.грн , філія "Карпатський лісовий офіс" ДП «Ліси України» - 404,8 тис.грн та Бродівське ДЛГП «Галсільліс» - 216,4 тис.грн. В порівнянні з минулим роком надходження збільшились на 142 тис.гривень.
До доходів загального фонду бюджету надійшло 20731,1 тис. грн акцизного податку, при плані надходжень на звітний період 19587,9 тис.грн, що становить 105,8 відсотків. З них, надійшло акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) пального 2518,4 тис.грн (121,5 відсотків до плану), з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) пального – 12786,8 тис.грн (101,9% до плану) та з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (алкогольних напоїв і тютюнових виробів) – 5425,9 тис.грн (109,3 % до плану).
В порівнянні з першим півріччям 2024 року надійшло акцизного податку з пального більше на 5479 тис. грн або 155,8 відсотків.
За даними Державної податкової служби України у звітному періоді на АЗС, що знаходяться на території громади, було реалізовано 7586 тис.літрів пального на суму 401306 тис.грн. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року обсяг реалізованого пального збільшився на 478,1 тис. літрів вартістю 35171,9 тис.грн.
Від сплати акцизного податку з роздрібної реалізації алкогольних напоїв і тютюнових виробів до бюджету надійшло 5425,9 тис. грн, що на 461 тис. грн більше в порівнянні з планом та на 1156, тис. грн менше, ніж в аналогічному періоді минулого року за рахунок погашення в минулому році податкового боргу. Серед найбільших платників акцизного податку з реалізації алкогольних напоїв: ТОВ «АТБ-маркет» - 986,5 тис.грн, ТОВ «ДРІНКС РІТЕЙЛ» - 145,1 тис.грн, ТОВ «СН-Капітал» - 144,2 тис.грн, ТзОВ ТВК «Львівхолод» - 134,7 тис.грн, ФОП Бур Г.Д. – 94,5 тис.грн, ТзОВ «Овація» - 93,3 тис.грн, ТзОВ «ОККО-Драйв» - 83,9 тис.грн, ПП «Комора КС» - 40,9 тис.грн та інші.
Питома вага місцевих податків і зборів, до яких відноситься єдиний податок, податок на майно та туристичний збір, у доходах загального фонду складає 25,5 відсотків.
Єдиний податок у структурі доходів бюджету громади (без трансфертів) – другий після податку на доходи фізичних осіб. Його частка у загальному фонді – 16,7 %, а це 31226,8 тис. гривень План надходжень за перше півріччя виконано на 109,5 відсотків, перевиконання складає 2695,5 тис. грн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 5899,5 тис. грн або на 123,3 відсотки. Враховуючи те, що на спрощеній системі оподаткування перебувають представники малого та середнього бізнесу, основну частку цього податку забезпечують фізичні особи-підприємці (27715 тис. грн або 88,8 %). Від юридичних осіб надійшло єдиного податку в сумі 1208,1 тис. грн, від сільськогосподарських товаровиробників 2303,7 тис.гривень.
Найбільші платники єдиного податку - юридичні особи на території громади у звітному періоді це: ПП «Західний Буг» – 418,6 тис. грн, ТОВ «Галич лан» - 389,3 тис. грн, ТзОВ «Західна агровиробнича компанія» – 299,1 тис. грн, ТзОВ «Сиданівка»-175,4 тис.грн, ТОВ «Йоссер Бізнес Сервісес»-168,6 тис. грн, ТОВ «БУК» - 131,5 тис. грн, ПП «Камелія» - 96,1 тис.грн, ТОВ «Ружинське»- 94 тис. грн, ТзОВ ВКП «Щедра Нива»-87,2 тис. грн., ТОВ «Кадуцей» - 82 тис. гривень.
Податковий борг по єдиному податку станом на 01.07.2025 року за даними Державної податкової служби склав 381,4 тис. грн, в порівнянні з боргом на 01.01.25 р. зменшився на 81,5 тис. гривень. Із загальної суми боргу 379,8 тис. грн заборгованість фізичних осіб.
Важливим джерелом надходження до бюджету громади є плата за землю (земельний податок та оренда землі), яка становить 7,5 % власних доходів та 29,4 % місцевих податків і зборів.
Протягом звітного періоду надійшло плати за землю 13955,6 тис. грн. Із загальної суми надходжень 43,9 відсотки - це орендна плата з юридичних осіб -6127,5 тис.грн, 45,7 відсотки – земельний податок з юридичних осіб – 6383,7 тис.грн та 10,4 відсотків – надходження від фізичних осіб – 1444,4 тис.грн. Планові показники по платі за землю виконані на 113,2 відсотків, перевиконання склало 1622,2 тис.грн. В порівнянні з першим півріччям минулого року надійшло плати за землю більше на 2995,7 тис. грн, в основному, в зв‘язку із зміною нормативної грошової оцінки та застосуванням коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель для всіх категорій земель і видів земельних угідь, значення коефіцієнта становить 1,12.
Найбільшими платниками є: АТ «Українська залізниця» - 3914,5 тис.грн, ТЗОВ АТ «Укртранснафта» - 669,5 тис.грн, «Екогаличпродукт» - 841,1 тис.грн, ПП «Західний Буг» - 553,3 тис.грн, ПРАТ «Львівобленерго» - 506,5 тис.грн, ДП «Ліси України» - 302,8 тис.грн, ТОВ «Хйорт Кнудсен Україна»-301,4 тис.грн, ПАТ «Укртелеком» - 275,5 тис.грн, ТзОВ «Електроконтакт Україна» - 339,0 тис.грн, ТОВ «Рута» - 247,7 тис.грн, ТОВ «Молочні ріки» -249,2,1 тис. грн, ТОВ «Галич лан» - 218,5 тис.грн та інші.
Податковий борг по платі за землю станом на 1 липня 2025 року за даними ДПС становить 2263,6 тис. грн, що на 47,9 тис. грн менше в порівнянні з початком року. З них, податковий борг по орендній платі з юридичних осіб 448,5 тис. грн (ТзОВ «Ренесанс Центр» - 240,0 тис.грн,, ТзОВ «Стир-Агротех»-52,3 тис. грн, ТзОВ «Лада-Органіка» - 146,6 тис.грн, ТзОВ «ПФК Україна» - 4,3 тис.грн, ТзОВ «Екоягода» - 3,5 тис грн), по земельному податку з фізичних осіб – 1267,8 тис.грн, по орендній платі з фізичних осіб - 527,2 тис.гривень.
До місцевих податків та зборів, що стовідсотково зараховуються до бюджету громади, відноситься податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, надходження якого у першому півріччі 2025 року склали 2254,3 тис. грн, що на 607,1 тис. грн більше від уточненого плану на звітний період та на 710,7 тис. грн менше ніж у минулому році. З них, юридичними особами сплачено 914,9 тис.грн та фізичними особами 1339,4 тис.грн. Податковий борг за даними ДПС на 1 липня 2025 року склав 3241 тис.грн, з них, по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості 426,5 тис.грн та які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості 2813,3 тис.грн. В порівнянні з податковим боргом, який був на 1 січня 2025 року, борг зріс на 177,7 тис. грн за рахунок включення нарахування минулорічного періоду.
У першому півріччі 2025 року надійшло транспортного податку з юридичних осіб в сумі 37,5 тис. грн (МПП «Нара» та ТзДВ "Галант") і з фізичних осіб в сумі 1,3 тис гривень.
В звітному періоді до бюджету надійшло туристичного збору, сплаченого 10-ма фізичними особами, в сумі 65,6 тис. грн або 115 відсотків до планових показників та на 14,5 тис. грн більше від надходжень минулого року. Найбільшими платниками цього податку є ФОП О.Мартинюк («Меридіан») – 24,2 тис.грн, ФОП В.Кіт («Любич») – 13,1 тис.грн, ФОП К.Стасюк («Fit Life») – 9,9 тис. грн, ФОП О.Рицар («Колиба») – 6,3 тис.гривень.
У звітному періоді надійшло плати за надання адміністративних послуг на суму 1263,7 тис. грн, що на 174,7 тис. грн більше від запланованих надходжень та на 54,8 тис. грн менше від аналогічного періоду минулого року, з них, від Державної міграційної служби надійшло 645,6 тис. грн, ЦНАПу – 574 тис. грн, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів – 44,1 тис.грн. А також надійшло адміністративних та інших штрафів та санкцій – 749,6 тис. грн, від орендної плати за користування майном комунальної власності – 169,1 тис. грн, державного мита – 5,3 тис. грн, інших надходжень – 747,3 тис. гривень.
До спеціального фонду бюджету територіальної громади у першому півріччі 2025 року надійшло доходів в сумі 25715,9 тис.грн, що становить 137,5 відсотків до уточнених річних призначень. З них, 134,7 тис.грн екологічного податку, 187,9 тис.грн грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, власних надходжень бюджетних установ 12998,6 тис.гривень.
До бюджету розвитку спеціального фонду бюджету надійшло 10958,1 тис.грн від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у комунальній власності, з яких, 7325,3 тис. грн від продажу земельних ділянок на земельних аукціонах та 1109 тис. грн від відчуження майна, що перебуває у комунальній власності.
А також надійшла субвенція з державного бюджету на покращення якості гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти в сумі 327,6 тис. гривень.
ВИДАТКОВА ЧАСТИНА
Видаткова частина Бродівського міського бюджету за 1 півріччя 2025 року виконана в сумі 266923,2 тис. грн, з них, по загальному фонду в сумі 249215,7 тис.грн або на 57,0 відсотків до уточненного плану на рік, по спеціальному фонду в сумі 17707,5 тис. грн або 44,5 відсотків до річного уточненого плану.
На фінансування захищених статей із загального фонду бюджету спрямовано 220732,6 тис. грн або 88,6 відсотків від загальної суми видатків.
Із загальної суми видатків загального фонду видатки на утримання установ соціально-культурної сфери склали 202508,2 тис. грн. або 81,3 відсотків до загальної суми видатків.
На утримання органів місцевого самоврядування видатки по загальному фонду бюджету склали 25082,9 тис. грн або 46,0 відсотків до уточненого плану на рік. Із загальної суми видатків на оплату праці спрямовано 88,8 відсотків, на енергоносії – 5,4
відсотків.
Зокрема, на забезпечення діяльності міської ради використано 13635,8 тис. грн, на утримання відділів і управлінь міської ради 11071,2 тис. грн, на іншу діяльність у сфері державного управління 375,9 тис. грн.
По спеціальному фонду видатки на утримання органів управління склали 1639,6 тис. грн, з них, за рахунок коштів, отриманих як плата за послуги (оренда приміщень), що надаються бюджетними установами (відділ соціального захисту населення) 3,1 тис. грн.
За рахунок коштів, отриманих з інших джерел власних надходжень в сумі 1636,5 тис.грн у вигляді натуральної допомоги отримано :
- від Проекту USAID «Говерла» надійшло обладнання довгострокового користування (КЕКВ 3110) на суму 1310,0 тис. грн, предметів, матеріалів, обладнання (КЕКВ 2210) на суму 315,6 тис. грн, антивірусне програмне забезпечення (КЕКВ 2240) – 10,9 тис. грн.
Видатки по загальному фонду бюджету на утримання установ освіти склали 174779,6 тис.грн або 60,8 відсотків до уточненого плану, в тому числі за рахунок освітньої субвенції 70967,9 тис. грн. Видатки на заробітну плату з нарахуваннями за 1 півріччя 2025 року у загальній сумі видатків складають 87,2 відсотків, на енергоносії – 8,6 відсотків, продукти харчування – 2,3 відсотки.
Із загальної суми видатків загального фонду на утримання закладів дошкільної освіти використано 38892,5 тис. грн, на надання загальної середньої освіти 108634,0 тис. грн, на утримання позашкільних установ 4473,8 тис. грн, на школу естетичного виховання 10887,3 тис. грн, на забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсного центру 1370,4 тис. грн, центру професійного розвитку педагогічних працівників 1196,6 тис.грн, на інші програми, заклади та заходи у сфері освіти 3736,2 тис. грн.
На надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам використано 162,2 тис. грн для проведення додаткових психологопедагогічних і корекційно-розвиткових занять, кошти спрямовано на оплату праці з нарахуваннями.
На здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету використано 5426,6 тис. грн.
За 1 півріччя 2025 року на харчування дітей у дошкільних закладах з міського бюджету по загальному фонду використано 2253,7 тис. грн, за рахунок батьківської плати на харчування використано 1107,8 тис.грн та проведено 77673 дітодні. Відповідно
до фактичних видатків на харчування в сумі 4358,2 тис. грн середня вартість 1-го дітодня склала 56,11 грн. У 1 півріччі 2025 року одна дитина у середньому в місяць відвідувала дитячий заклад 12 днів.
- у дошкільних підрозділах ЗЗСО фактичні видатки на харчування склали 361,9 тис. грн та проведено 6183 дітодні. Вартість харчування 1-го дітодня склала 58,53 грн;
- на харчування дітей–сиріт, дітей, позбавлених батьківської опіки, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей, дітей, батьки яких загинули та внутрішньопереміщених, дітей учасників АТО, бойових дій та військовослужбовців, дітей інших категорій, визначених рішенням органу місцевого самоврядування в звітному періоді у закладах загальної середньої освіти використано 1926,3 тис.грн, та проведено 49837 дітоднів. Середня вартість 1-го дітодня склала 38,65 грн.
За рахунок субвенції щодо реалізації проєкту Всесвітньої продовольчої програми Організації Об»єднаних Націй часткового забезпечення витрат для організації гарячого харчування учнів закладів загальної середньої освіти, передбаченої у сумі 655,2 тис. грн за 1 півріччя 2025 року по спеціальному фонду використано 571,1 тис. грн та проведено 7774 дітоднів, вартість 1-го дітодня 73,46 грн.
На забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам із передбачених 4456,7 тис. грн у 1 півріччі 2025 року по спеціальному фонду використано 2837,8 тис. грн. Фактичні видатки за рахунок даної субвенції у звітному періоді склали 2823,5 тис. грн, проведено 91852 дітодні, середня вартість одного дітодня склала 30,74 грн.
По установах освіти у 1 півріччі 2025 року загальна сума видатків по спеціальному фонду склала 7305,4 тис.грн, з них, на придбання предметів, матеріалів, обладнання 995,8 тис.грн, продуктів харчування 4752,8 тис. грн, на оплату послуг 291,1 тис. грн, енергоносіїв 177,8 тис. грн, на капітальні видатки 1070,9 тис. грн та ін., а саме:
- за рахунок коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами (батьківська плата, орендна плата) в сумі 1756,6 тис. грн проведено видатків на придбання предметів, матеріалів, обладнання на суму 194,2 тис. грн, продуктів харчування - 1274,9 тис. грн, на енергоносії - 177,8 тис. грн та ін.;
- за рахунок благодійних, спонсорських коштів проведено видатків на суму 1699 тис. грн, з них, поточні видатки у вигляді натуральної допомоги (предмети, матеріали, обладнання, інвентар на суму 801,5 тис. грн, продукти харчування на суму 69,1 тис. грн), на оплату послуг – 198,4 тис. грн, капітальні видатки на суму 630,0 тис. грн, а саме, від Благодійного фонду «Мале Полісся» одержано зарядну станцію на суму 23,0 тис. грн, від ГО Всеукраїнський демократичний форум ноутбуки на суму 592,0 тис. грн та від батьківського комітету пральну машину на суму 15,0 тис. грн (ЗДО №1);
- за рахунок доходів спеціального фонду, що направляються на спеціальні видатки використано 3849,8 тис. грн, з них, за рахунок субвенцій з державного бюджету на продукти харчування в сумі 2837,8 тис. грн на харчування учнів 1-4 класів та 571,1 тис. грн на покращення якості гарячого харчування учнів початкових класів. На капітальні видатки використано 440,9 тис. грн, в тому числі на експертизу та виготовлення ПКД з капремонту системи опалення ЗДО №9 в сумі 60,8 тис. грн; pеконструкцію класів Пониквянського ЗЗСО під харчоблок з влаштуванням окремого входу для доступу маломобільних груп населення в сумі 96,4 тис. грн; на ремонт (реставраційний) підвального приміщення під укриття Бродівської гімназії ім Ів. Труша використано 75,4 тис. грн, на виготовлення та експертизу ПКД на ремонт реставраційний з влаштуванням гідроізоляції по периметру фундаменту Бродівської гімназії – 208,3 тис. грн.
Видатки на утримання установ охорони здоров”я за звітний період по загальному фонду склали 6484,3 тис. грн.
Питома вага видатків на енергоносії у загальній сумі видатків на охорону здоров’я складає 96,3 відсотків або 6247,3 тис. грн. На відшкодування пільгової пенсії окремим категоріям працівників використано 237,0 тис. грн.
По спеціальному фонду видатки склали 599,4 тис. грн, з них, на виготовлення ПКД та капітальний ремонт підвального приміщення будинку харчоблоку використано 434,6 тис. грн та на експертизу і виготовлення ПКД для реконструкції мереж водопостачання та водовідведення та на реконструкцію тепломереж використано 164,7 тис. грн.
З бюджету громади за 1 півріччя 2025 року на соціальний захист і соціальне забезпечення використано за загальним фондом 11220,9 тис.грн або 48,0 відсотків до уточненого плану на рік, за спеціальним фондом 152,6 тис. грн.
На утримання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за рахунок загального фонду використано 4506,2 тис.грн. Із загальної суми видатків загального фонду питома вага видатків на оплату праці склала 96,6 відсотків, на енергоносії 3,1 відсотків. По спеціальному фонду у 1 півріччі 2025 року терцентром надано платних послуг на суму 77,6 тис. грн та проведено видатків на суму 56,7 тис. грн, з них, придбано багатофункціональний пристрій, канцтовари та обладнання на суму 18,0 тис. грн, використано на обслуговування касового апарату 1,8 тис. грн, проведено оплату за тепло- водопостачання та водовідведення на суму 36,9 тис. грн. За рахунок благодійної допомоги надано продуктові набори до Великодніх свят на суму 13,0 тис. грн.
На утримання центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю використано 654,1 тис.грн, з них, видатки на оплату праці з нарахуваннями склали 91,0 відсоток та на енергоносії 7,9 відсотків.
На підтримку функціонування дитячого будинку сімейного типу використано 42,0 тис. грн на придбання меблів.
На утримання центру соціальних служб використано 1093,0 тис.грн, з них, 90,2 відсотки на оплату праці та 5,9 відсотків коштів на енергоносії.
На заходи та заклади у сфері молодіжної політики використано 232,7 тис. грн, з них, на оплату праці з нарахуваннями 57,4 відсотків, на енергоносії 9,6 відсотків коштів та проведено у звітному періоді 6 заходів. За рахунок коштів спеціального фонду, отриманих з інших джерел власних надходжень по КУ «Бродівський молодіжний центр» видатки склали 81,4 тис. грн та одержано від фонду розвитку громадських організацій «Західно-український ресурсний центр» освітньо-ігровий інструмент «Світ громад» на суму 27,0 тис. грн та обладнання на суму 54,4 тис. грн.
Надано фінансову підтримку громадським організаціям ветеранів на суму 35,0 тис. грн Спілці родин АТО та Бродівській районній асоціації інвалідів; соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю (59 осіб) на суму 496,1 тис. грн. Надано пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв»язку на суму 28,4 тис. грн 54 особам та пільг населенню на оплату житлово-комунальних послуг на суму 325,3 тис. грн 84 родинам 153 особам, надано грошову компенсацію витрат на автомобільне паливо 1-й особі, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною в сумі 16,7 тис. грн.
На компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті видатки склали 141,7 тис. грн.
На забезпечення діяльності фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб використано 104,1 тис. грн на оплату праці з нарахуваннями.
На організацію та проведення громадських робіт використано 7,0 тис. грн.
На інші заходи у сфері соціального захисту населення видатки склали 3513,6 тис. грн на надання одноразових матеріальних допомог мешканцям громади, які опинилися в скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин, матеріальні допомоги демобілізованим, звільненим в запас учасникам АТО, родинам загиблих, на поховання окремих категорій осіб, відшкодування на поховання захисників України, на встановлення пам»ятних знаків на могилах загиблих захисників та ін.
Фінансування видатків на утримання установ культури по загальному фонду проведено в сумі 7653,5 тис. грн, що складає 45,8 відсотків до уточнених річних призначень, по спеціальному фонду – 713,6 тис. грн.
Питома вага видатків на заробітну плату з нарахуваннями до загальної суми видатків по загальному фонду становить 69,3 відсотків, енергоносіїв – 20 відсотків.
Із загальної суми видатків загального фонду на утримання бібліотек використано 2264,5 тис. грн, народних домів 3856,4 тис. грн, краєзнавчого музею 687,1 тис. грн.
По “Інших закладах в галузі культури та мистецтва” з міського бюджету проведено видатки на суму 845,5 тис. грн, з них, на утримання централізованої бухгалтерії відділу культури в сумі 537,4 тис.грн та на фінансову підтримку комунальної установи «Музичне товариство «Боян» в сумі 217,5 тис. грн, а також проведено видатки на фінансування культурно-масових заходів Бродівської міської ради на суму 90,6 тис. грн.
По спеціальному фонду бюджету видатки склали 713,6 тис. грн, з них, за рахунок коштів, отриманих від наданих платних послуг проведено видатків на суму 242,3 тис. грн з яких 79,4 відсотків спрямовано на оплату енергоносіїв.
За рахунок коштів, отриманих з інших джерел власних надходжень видатки склали 143,3 тис.грн та поповнено бібліотечний фонд, що одержаний від Львівської обласної наукової універсальної бібліотеки, ГО «Соціальне здоров»я», редакції газети «Голос відродження», всеукраїнського благодійного фрнду «Східноєвропейська гуманітарна місія» та від читачів на суму 127,4 тис. грн. Від благодійного фонду «Берегиня» одержано стільці пластикові на суму 15,9 тис. грн.
За рахунок доходів спеціального фонду, що направляються на спеціальні видатки проведено видатки на суму 327,9 тис. грн, з них, на ремонтно-реставраційні роботи пам»ятки архітектури місцевого значення будівлі Празького банку на суму 179,0 тис. грн та за комплексні наукові дослідження для виготовлення проектно-кошторисної документації для реставрації пам»ятки архітектури місцевого значення дерев»яної церкви Св. Івана Богослова в с. Клекотів на суму 148,9 тис. грн.
По галузі „Фізична культура і спорт” у звітному періоді по загальному фонду проведено видатків на суму 2369,9 тис.грн, з них: на проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських та неолімпійських видів спорту 296,2 тис.грн, утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо - юнацьких спортивних шкіл – 875,9 тис.грн, утримання та фінансову підтримку спортивних споруд (стадіон «Ювілейний») – 791,1 тис. грн, на виконання окремих заходів з реалізації проекту «Активні парки» - 11,7 тис. грн.
На фінансову підтримку громадських організацій, що здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в громаді використано 395,0 тис. грн, з них, СК «Окамі Броди» - 60,0 тис. грн, ВК «Єдність» - 125,0 тис.грн, ГО «Сайха Доджо» - 40,0 тис. грн, ГО «Спортивний клуб «Бобри» - 140,0 тис.грн, ГО «Спортивний клуб «Гетьман» - 30,0 тис. грн.
Видатки на житлово-комунальне господарство за 1 півріччя 2025 року становлять 17089,5 тис. грн. Із загальної суми видатків – 16864,6 тис. грн видатки загального фонду бюджету громади та 224,9 тис. грн видатки спеціального фонду.
Кошти на програми розвитку житлово-комунального господарства спрямовані на водопровідно-каналізаційне господарство в сумі 224,9 тис. грн на оплату за використану електроенергію по сільських водонапірних башнях. На благоустрій населених пунктів громади використано 14604,2 тис. грн з загального фонду. На забезпечення функціонування підприємств, установ, організацій, що надають житлово-комунальні послуги (КП «Бродитеплоенерго») використано 2260,5 тис.грн.
По галузі „Економічна діяльність” проведено видатки на суму 4289,1 тис. грн, з них, по загальному фонду в сумі 322,7 тис. грн на здійснення заходів із землеустрою (виготовлення проектів землеустрою щодо організації та встановлення меж території природно-заповідного фонду «Пониківський»-60,0 тис. грн; на виготовлення проектів землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі – 25,0 тис. грн; на проведення інвентаризації земельних ділянок – 92,3 тис. грн).
На реалізацію інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій використано 158,2 тис. грн на фінансову підтримку сільськогосподарських фермерських господарств згідно Програми місцевого економічного розвитку на 2023-2025 роки.
На утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури по загальному фонду використано 1079,3 тис. грн. По спеціальному фонду використано 998,0 тис. грн на капремонт дороги та технагляд по вул.Юридика.
На підготовку земельних ділянок несільськогосподарського призначення для продажу на земельних торгах використано 213,4 тис.грн.
Видатки на надання внесків до статутного капіталу суб»єктів господарювання склали 1394,8 тис. грн, а саме, на придбання твердопаливного котла та на встановлення та налаштування обладнання сонячної електростанції на очисних спорудах КП «Бродиводоканал».
На членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування використано 71,1 тис. грн.
На заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха використано 36,3 тис. грн на оплату послуг з оповіщення. На забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони використано 328,6 тис. грн.
На заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення спрямовано 525,0 тис.грн.
На фінансову підтримку медіа (засобів масової інформації) із передбачених 1560,0 тис. грн використано 614,3 тис. грн на оплату праці з нарахуваннями, енергоносії та оплату послуг.
На природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів використано кошти в сумі 114,2 тис. грн на послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ на території Бродівської громади у селі Пониковиця.
Протягом звітного періоду бюджетні установи, що фінансуються за рахунок коштів міського бюджету, спожили енергоносіїв на загальну суму 25599,4 тис. грн, що складає 50,3 відсотків до уточнених бюджетних призначень на рік.
Споживання енергоносіїв і комунальних послуг у натуральних показниках бюджетними установами, що фінансуються за рахунок коштів міського бюджету за 1 півріччя 2025 року в порівнянні з 1 півріччям 2024 року зменшилось по споживанню електричної енергії на 0,65 відсотків та збільшилося по споживанню теплової енергії на
12,2 відсотків, природного газу на 1,5 відсотка, по водопостачанню та водовідведенню на 4,5 відсотка.
Субвенція з місцевого бюджету іншим місцевим бюджетам на здійснення програм та заходів за рахунок коштів місцевих бюджетів складає 1059,4 тис. грн з загального фонду на субвенцію Заболотцівському і Підкамінському бюджетам на утримання одинокопроживаючих громадян в стаціонарних відділеннях центрів надання соціальних послуг.
Надано субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів по загальному фонду на суму 565,0 тис.грн, а саме: на Програму забезпечення пожежної безпеки та захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру Бродівської міської ради на 2025 рік - 300,0 тис.грн, Програму «Боротьби зі злочинністю та зміцнення правопорядку на території Бродівської ТГ Золочівського району на 2025 рік» - 65,0 тис.грн та на Програму підтримки військової частини 200,0 тис. грн. По спеціальному фонду видатки склали 4300,0 тис. грн на фінансування Програм підтримки військових частин Збройних сил України на суму 3300 тис. грн та Програми боротьби зі злочинністю та зміцнення правопорядку на території Бродівської міської ради 1000,0 тис. гривень.
Начальник Тетяна МАРТИШ
| Звіт про виконання Бродівського міського бюджету | ||||||||||
| за І півріччя 2025 року | ||||||||||
| грн | ||||||||||
| Найменування | Код бюджетної класифікації | Загальний фонд | Спеціальний фонд | Разом | ||||||
| Затверджено розписом на рік з урахуванням змін | Виконано з початку року | % виконання | Затверджено розписом на рік з урахуванням змін | Виконано з початку року | % виконання | Затверджено розписом на рік з урахуванням змін | Виконано з початку року | % виконання | ||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| І. ДОХОДИ : | ||||||||||
| Податкові надходження | 10000000 | 331 064 450,00 | 183 785 739,42 | 55,5 | 233 100,00 | 134 684,22 | 57,8 | 331 297 550,00 | 183 920 423,64 | 55,5 |
| Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості | 11000000 | 199 593 950,00 | 113 763 574,48 | 57,0 | 199 593 950,00 | 113 763 574,48 | 57,0 | |||
| Податок та збір на доходи фізичних осіб | 11010000 | 198 562 950,00 | 112 876 334,48 | 56,8 | 198 562 950,00 | 112 876 334,48 | 56,8 | |||
| Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати | 11010100 | 183 650 150,00 | 97 012 362,22 | 52,8 | 183 650 150,00 | 97 012 362,22 | 52,8 | |||
| Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата | 11010400 | 11 900 000,00 | 3 278 842,08 | 27,6 | 11 900 000,00 | 3 278 842,08 | 27,6 | |||
| Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування | 11010500 | 2 400 000,00 | 12 484 985,33 | 520,2 | 2 400 000,00 | 12 484 985,33 | 520,2 | |||
| Податок на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов`язання, що підлягає сплаті фізичними особами | 11011300 | 612 800,00 | 100 144,85 | 16,3 | 612 800,00 | 100 144,85 | 16,3 | |||
| Податок на прибуток підприємств | 11020000 | 1 031 000,00 | 887 240,00 | 86,1 | 1 031 000,00 | 887 240,00 | 86,1 | |||
| Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності | 11020200 | 1 031 000,00 | 887 240,00 | 86,1 | 1 031 000,00 | 887 240,00 | 86,1 | |||
| Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів | 13000000 | 3 173 000,00 | 1 750 042,79 | 55,2 | 3 173 000,00 | 1 750 042,79 | 55,2 | |||
| Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів | 13010000 | 3 144 000,00 | 1 736 501,66 | 55,2 | 3 144 000,00 | 1 736 501,66 | 55,2 | |||
| Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування | 13010100 | 2 644 000,00 | 1 286 880,41 | 48,7 | 2 644 000,00 | 1 286 880,41 | 48,7 | |||
| Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) | 13010200 | 500 000,00 | 449 621,25 | 89,9 | 500 000,00 | 449 621,25 | 89,9 | |||
| Рентна плата за користування надрами загальнодержавного значення | 13030000 | 29 000,00 | 13 541,13 | 46,7 | 29 000,00 | 13 541,13 | 46,7 | |||
| Рентна плата за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення | 13030100 | 29 000,00 | 13 541,13 | 46,7 | 29 000,00 | 13 541,13 | 46,7 | |||
| Внутрішні податки на товари та послуги | 14000000 | 41 809 800,00 | 20 731 093,75 | 49,6 | 41 809 800,00 | 20 731 093,75 | 49,6 | |||
| Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) | 14020000 | 4 000 000,00 | 2 518 437,07 | 63,0 | 4 000 000,00 | 2 518 437,07 | 63,0 | |||
| Пальне | 14021900 | 4 000 000,00 | 2 518 437,07 | 63,0 | 4 000 000,00 | 2 518 437,07 | 63,0 | |||
| Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) | 14030000 | 28 509 800,00 | 12 786 790,38 | 44,9 | 28 509 800,00 | 12 786 790,38 | 44,9 | |||
| Пальне | 14031900 | 28 509 800,00 | 12 786 790,38 | 44,9 | 28 509 800,00 | 12 786 790,38 | 44,9 | |||
| Акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів | 14040000 | 9 300 000,00 | 5 425 866,30 | 58,3 | 9 300 000,00 | 5 425 866,30 | 58,3 | |||
| Акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну,рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 | 14040100 | 5 250 000,00 | 3 139 157,67 | 59,8 | 5 250 000,00 | 3 139 157,67 | 59,8 | |||
| Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) | 14040200 | 4 050 000,00 | 2 286 708,63 | 56,5 | 4 050 000,00 | 2 286 708,63 | 56,5 | |||
| Місцеві податки та збори, що сплачуються (перераховуються) згідно з Податковим кодексом України | 18000000 | 86 487 700,00 | 47 541 028,40 | 55,0 | 86 487 700,00 | 47 541 028,40 | 55,0 | |||
| Податок на майно | 18010000 | 29 020 200,00 | 16 248 661,30 | 56,0 | 29 020 200,00 | 16 248 661,30 | 56,0 | |||
| Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості | 18010100 | 12 500,00 | 10 970,91 | 87,8 | 12 500,00 | 10 970,91 | 87,8 | |||
| Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості | 18010200 | 886 100,00 | 132 028,61 | 14,9 | 886 100,00 | 132 028,61 | 14,9 | |||
| Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості | 18010300 | 2 166 300,00 | 1 207 355,94 | 55,7 | 2 166 300,00 | 1 207 355,94 | 55,7 | |||
| Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості | 18010400 | 1 622 000,00 | 903 959,19 | 55,7 | 1 622 000,00 | 903 959,19 | 55,7 | |||
| Земельний податок з юридичних осіб | 18010500 | 11 062 700,00 | 6 383 729,22 | 57,7 | 11 062 700,00 | 6 383 729,22 | 57,7 | |||
| Орендна плата з юридичних осіб | 18010600 | 9 962 000,00 | 6 127 523,72 | 61,5 | 9 962 000,00 | 6 127 523,72 | 61,5 | |||
| Земельний податок з фізичних осіб | 18010700 | 1 650 000,00 | 336 795,47 | 20,4 | 1 650 000,00 | 336 795,47 | 20,4 | |||
| Орендна плата з фізичних осіб | 18010900 | 1 608 600,00 | 1 107 542,24 | 68,9 | 1 608 600,00 | 1 107 542,24 | 68,9 | |||
| Транспортний податок з фізичних осіб | 18011000 | 1 256,00 | 1 256,00 | |||||||
| Транспортний податок з юридичних осіб | 18011100 | 50 000,00 | 37 500,00 | 75,0 | 50 000,00 | 37 500,00 | 75,0 | |||
| Туристичний збір | 18030000 | 128 000,00 | 65 574,50 | 51,2 | 128 000,00 | 65 574,50 | 51,2 | |||
| Туристичний збір, сплачений фізичними особами | 18030200 | 128 000,00 | 65 574,50 | 51,2 | 128 000,00 | 65 574,50 | 51,2 | |||
| Єдиний податок | 18050000 | 57 339 500,00 | 31 226 792,60 | 54,5 | 57 339 500,00 | 31 226 792,60 | 54,5 | |||
| Єдиний податок з юридичних осіб | 18050300 | 2 200 000,00 | 1 208 097,16 | 54,9 | 2 200 000,00 | 1 208 097,16 | 54,9 | |||
| Єдиний податок з фізичних осіб | 18050400 | 52 189 500,00 | 27 714 961,85 | 53,1 | 52 189 500,00 | 27 714 961,85 | 53,1 | |||
| Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків" | 18050500 | 2 950 000,00 | 2 303 733,59 | 78,1 | 2 950 000,00 | 2 303 733,59 | 78,1 | |||
| Інші податки та збори | 19000000 | 233 100,00 | 134 684,22 | 57,8 | 233 100,00 | 134 684,22 | 57,8 | |||
| Екологічний податок | 19010000 | 233 100,00 | 134 684,22 | 57,8 | 233 100,00 | 134 684,22 | 57,8 | |||
| Екологічний податок, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю), | 19010100 | 46 300,00 | 25860,01 | 55,9 | 46 300,00 | 25 860,01 | 55,9 | |||
| Надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об'єкти | 19010200 | 150 000,00 | 95153,21 | 63,4 | 150 000,00 | 95 153,21 | 63,4 | |||
| Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини | 19010300 | 36 800,00 | 13671 | 37,1 | 36 800,00 | 13 671,00 | 37,1 | |||
| Неподаткові надходження | 20000000 | 4 615 400,00 | 2 934 891,21 | 63,6 | 5 452 280,00 | 13 186 540,63 | 241,9 | 10 067 680,00 | 16 121 431,84 | 160,1 |
| Доходи від власності та підприємницької діяльності | 21000000 | 1 842 400,00 | 749 565,32 | 40,7 | 1 842 400,00 | 749 565,32 | 40,7 | |||
| Інші надходження | 21080000 | 1 842 400,00 | 749 565,32 | 40,7 | 1 842 400,00 | 749 565,32 | 40,7 | |||
| Адміністративні штрафи та інші санкції | 21081100 | 8 400,00 | 6 540,00 | 77,9 | 8 400,00 | 6 540,00 | 77,9 | |||
| Адміністративні штрафи та штрафні санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів | 21081500 | 34 000,00 | 34 000,00 | |||||||
| Адміністративні штрафи за адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі | 21081800 | 1 800 000,00 | 743 025,32 | 41,3 | 1 800 000,00 | 743 025,32 | 41,3 | |||
| Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності | 22000000 | 2 477 000,00 | 1 438 009,75 | 58,1 | 2 477 000,00 | 1 438 009,75 | 58,1 | |||
| Плата за надання адміністративних послуг | 22010000 | 2 240 000,00 | 1 263 652,32 | 56,4 | 2 240 000,00 | 1 263 652,32 | 56,4 | |||
| Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань | 22010300 | 100 000,00 | 55 900,00 | 55,9 | 100 000,00 | 55 900,00 | 55,9 | |||
| Плата за надання інших адміністративних послуг | 22012500 | 1 500 000,00 | 793 212,32 | 52,9 | 1 500 000,00 | 793 212,32 | 52,9 | |||
| Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | 22012600 | 640 000,00 | 405 450,00 | 63,4 | 640 000,00 | 405 450,00 | 63,4 | |||
| Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації відповідно до Закону України `Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських організацій | 22012900 | 9 090,00 | 9 090,00 | |||||||
| Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном | 22080000 | 210 000,00 | 169 066,73 | 80,5 | 210 000,00 | 169 066,73 | 80,5 | |||
| Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності | 22080400 | 210 000,00 | 169 066,73 | 80,5 | 210 000,00 | 169 066,73 | 80,5 | |||
| Державне мито | 22090000 | 27 000,00 | 5 290,70 | 19,6 | 27 000,00 | 5 290,70 | 19,6 | |||
| Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування | 22090100 | 20 000,00 | 5 154,70 | 25,8 | 20 000,00 | 5 154,70 | 25,8 | |||
| Державне мито, пов'язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України | 22090400 | 7 000,00 | 136,00 | 1,9 | 7 000,00 | 136,00 | 1,9 | |||
| Інші неподаткові надходження | 24000000 | 296 000,00 | 747 316,14 | 252,5 | 187 930,13 | 296 000,00 | 935 246,27 | 316,0 | ||
| Інші надходження | 24060000 | 296 000,00 | 747 316,14 | 252,5 | 187 930,13 | 296 000,00 | 935 246,27 | 316,0 | ||
| Інші надходження | 24060300 | 296 000,00 | 747 316,14 | 252,5 | 296 000,00 | 747 316,14 | 252,5 | |||
| Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності | 24062100 | 187 930,13 | 187 930,13 | |||||||
| Власні надходження бюджетних установ | 25000000 | 5 452 280,00 | 12 998 610,50 | 238,4 | 5 452 280,00 | 12 998 610,50 | 238,4 | |||
| Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством | 25010000 | 5 452 280,00 | 2 400 184,70 | 44,0 | 5 452 280,00 | 2 400 184,70 | 44,0 | |||
| Плата за послуги , що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю | 25010100 | 4 357 060,00 | 1771872,8 | 40,7 | 4 357 060,00 | 1 771 872,80 | 40,7 | |||
| Надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності | 25010200 | 564 000,00 | 221034,3 | 39,2 | 564 000,00 | 221 034,30 | 39,2 | |||
| Плата за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України ,,Про оренду державного та комунального майна" | 25010300 | 531 220,00 | 399144,17 | 75,1 | 531 220,00 | 399 144,17 | 75,1 | |||
| Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) | 25010400 | 8133,4 | 8 133,43 | |||||||
| Інші джерела власних надходжень бюджетних установ | 25020000 | 10 598 425,80 | 10 598 425,80 | |||||||
| Благодійні внески, гранти та дарунки | 25020100 | 9279131,52 | 9 279 131,52 | |||||||
| Надходження, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об`єктів | 25020200 | 1319294,28 | 1 319 294,28 | |||||||
| Доходи від операцій з капіталом | 30000000 | 11 883 614,20 | 12 067 111,77 | 101,5 | 11 883 614,20 | 12 067 111,77 | 101,5 | |||
| Надходження від продажу основного капіталу | 31000000 | 1 000 000,00 | 1 109 001,00 | 110,9 | 1 000 000,00 | 1 109 001,00 | 110,9 | |||
| Кошти від відчуження майна,що належить АРК та майно , що перебуває в комунальній власності | 31030000 | 1 000 000,00 | 1 109 001,00 | 110,9 | 1 000 000,00 | 1 109 001,00 | 110,9 | |||
| Кошти від продажу землі і нематеріальних активів | 33000000 | 10 883 614,20 | 10 958 110,77 | 100,7 | 10 883 614,20 | 10 958 110,77 | 100,7 | |||
| Кошти від продажу землі | 33010000 | 10 883 614,20 | 10 958 110,77 | 100,7 | 10 883 614,20 | 10 958 110,77 | 100,7 | |||
| Кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим | 33010100 | 10 883 614,20 | 10958110,77 | 100,7 | 10 883 614,20 | 10 958 110,77 | 100,7 | |||
| Разом доходів (без урахування бюджетних трансфертів) | 90010100 | 335 679 850,00 | 186 720 630,63 | 55,6 | 17 568 994,20 | 25 388 336,62 | 144,5 | 353 248 844,20 | 212 108 967,25 | 60,0 |
| Офіційні трансферти | 40000000 | 90 148 700,00 | 80 245 100,00 | 89,0 | 327 600,00 | 327 600,00 | 90 476 300,00 | 80 572 700,00 | 89,1 | |
| Від органів державного управління | 41000000 | 90 148 700,00 | 80 245 100,00 | 89,0 | 327 600,00 | 327 600,00 | 90 476 300,00 | 80 572 700,00 | 89,1 | |
| Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам | 41030000 | 90 148 700,00 | 80 245 100,00 | 89,0 | 327 600,00 | 327 600,00 | 90 476 300,00 | 80 572 700,00 | 89,1 | |
| Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам | 41033900 | 80 521 200,00 | 72 082 600,00 | 89,5 | 80 521 200,00 | 72 082 600,00 | 89,5 | |||
| Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами | 41035400 | 271 400,00 | 162 600,00 | 59,9 | 271 400,00 | 162 600,00 | 59,9 | |||
| Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` | 41036000 | 3 117 600,00 | 1 761 400,00 | 56,5 | 3 117 600,00 | 1 761 400,00 | 56,5 | |||
| Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти | 41036300 | 6 238 500,00 | 6 238 500,00 | 100,0 | 6 238 500,00 | 6 238 500,00 | 100,0 | |||
| Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на покращення якості гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти | 41037400 | 327 600 | 327 600,0 | 327 600,00 | 327 600,00 | 100,0 | ||||
| Усього доходів з урахуванням міжбюджетних транфертів з державного бюджету | 90010200 | 425 828 550,00 | 266 965 730,63 | 62,7 | 17 896 594,20 | 25 715 936,62 | 143,7 | 443 725 144,20 | 292 681 667,25 | 66,0 |
| Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам | 41050000 | 2 736 069,00 | 2 045 584,00 | 74,8 | 801 000,00 | 3 537 069,00 | 2 045 584,00 | 57,8 | ||
| Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції | 41051000 | 1 430 000,00 | 1 166 000,00 | 81,5 | 1 430 000,00 | 1 166 000,00 | 81,5 | |||
| Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду | 41051100 | 801 000 | 801 000,00 | |||||||
| Інші субвенції з місцевого бюджету | 41053900 | 1 121 780,00 | 747 940,00 | 66,7 | 1 121 780,00 | 747 940,00 | 66,7 | |||
| Субвенція з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту `Активні парки - локації здорової України` за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 41057700 | 8 784,00 | 8 784,00 | |||||||
| Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення діяльності фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб та окремі заходи з підтримки осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 41059300 | 184 289,00 | 122 860,00 | 66,7 | 184 289,00 | 122 860,00 | 66,7 | |||
| Усього доходів | 90010300 | 428564619,00 | 269011314,63 | 62,8 | 18697594,20 | 25715936,62 | 137,5 | 447 262 213,20 | 294 727 251,25 | 65,9 |
| 81870344,00 | ||||||||||

