БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
БРОДІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
XХХVI чергової сесії VIІ демократичного скликання
від 21.03.2019 року м. Броди № ПРОЕКТ
Про затвердження Програми співфінансування капітальних ремонтів багатоквартирних будинків
у м. Броди на 2019 р.
Керуючись Цивільним Кодексом України, Законами України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», ст. 10 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення участі власників квартир (співвласників) у співфінансуванні капітальних ремонтів (реконструкції, модернізації), що проводяться у багатоквартирних житлових будинках м. Броди, міська рада:
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму співфінансування капітальних ремонтів будинків у м. Броди на 2019 р. (додається).
2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні депутатські комісії: з питань житлово-комунального господарства, благоустрою та екології ( Біль В. І.) та з питань економіки, бюджету та комунального майна ( Старик М. І.).
Міський голова Анатолій Белей
Додаток
Затверджено
рішенням міської ради
від___________№____
ПРОГРАМА
співфінансування капітальних ремонтів
будинків у м. Броди на 2019 р.
1. Паспорт Програми
1. | Ініціатор розроб-лення Програми | Бродівська міська рада |
2. | Розробник програми | Виконвчий комітет Бродівської міської ради |
3. | Виконавці (учасники) програми | Виконвчий комітет Бродівської міської ради, Управляюча компанія, мешканці міста |
4. | Мета програми | Поліпшення комфорту проживання мешканців м.Броди через проведення капітальних ремонтних робіт будинків на умовах співфінансування |
5. | Термін реалізації програми | 2019 |
6. | Перелік місцевих бюджетів, які бе-руть участь у ви-конанні програми | Міський бюджет м.Броди, кошти співвласників багатоповерхових будинків |
7. | Загальний обсяг фінансування, | Згідно кошторисних розрахунків, у тому числі: -кошти міського бюджету – від 60 відсотків від кошторисного розрахунку - кошти мешканців – від 40 відсотків від кошторисного розрахунку |
8. | Орієнтовний обсяг фінансування Програми у 2019 | 1670 тис. грн. В тому числі: 1000 тис.грн. – кошти міського бюджету; 670 тис.грн. – кошти співвласників багатоквартирних будинків |
2. Загальна мета Програми
Загальна мета Програми співфінансування капітальних ремонтів будинків у м. Броди на 2019 р.– створення механізму співфінансування капітальних ремонтів будинків міста і, як наслідок, збільшення кількості модернізованих будинків, що призведе до поліпшення якості життя мешканців міста.
3. Мета Програми
Метою Програми є покращання комфорту проживання бродівчан через проведення капітальних ремонтів будинків на умовах співфінансування.
Залучення коштів мешканців не тільки підвищить фінансові можливості з ремонту житла, але й стимулюватиме господарне ставлення мешканців до спільного майна, його збереження і покращання.
4. Завдання Програми
Провести капітальні ремонти будинків у місті з залученням коштів співвласників багатоквартирних будинків.
Стимулювати активність мешканців у напрямку покращання стану житлового фонду у місті.
Створити сприятливі умови для збереження житлового фонду міста через проведення консультацій серед мешканців міста.
5. Загальні положення.
5.1. Програма співфінансування капітальних ремонтів будинків у м. Броди на 2019 р. (далі – Програма) визначає особливості проведення робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків на умовах співфінансування, регулює правові, організаційні та економічні відносини, пов’язані з реалізацією прав та виконанням обов’язків співвласників багатоквартирного будинку щодо його належного утримання, шляхом внесення дольової участі в капітальні ремонти житлових будинків.
Дія Програми поширюється на співвласників багатоквартирних житлових будинків (власників квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку), будинки яких передані в управління (на баланс і обслуговуванні) управляючих компаній.
5.2. Терміни, які застосовуються у Програмі мають наступні значення:
- управитель багатоквартирного будинку (далі - управитель) - фізична особа-підприємець або юридична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, яка за договором із співвласниками (міською радою) забезпечує належне утримання та ремонт спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території та належні умови проживання і задоволення господарсько-побутових потреб;
- спільне майно багатоквартирного будинку - приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди і його прибудинкова територія;
- співвласник багатоквартирного житлового будинку (далі - співвласник) - власник квартири або нежитлового приміщення у багатоквартирному житловому будинку;
- уповноважений представник співвласників – фізична або юридична особа, яка представляє інтереси співвласників, (уповноваженим представником співвласників може виступати управитель (голова ОСББ) або інша особа, визначена загальними зборами співвласників, якщо інше не встановлено договором);
- дольова участь – сума коштів, що вноситься співвласниками на умовах співфінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку та його прибудинкової території;
- база даних будинків – перелік будинків, які потребують капітального ремонту та співвласники яких виявили бажання брати участь у Програмі
- підрядник – суб’єкт господарювання, з яким укладено договір на виконання ремонтно-будівельних робіт;
- капітальний ремонт - комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає заміну, відновлення та модернізацію конструкцій і обладнання будівель у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також покращення планування будівлі і благоустрою території, без зміни будівельних габаритів об'єкта (відповідно до наказу державного комітету України з питань житлово-комунального господарства 10.08.2004 № 150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд»);
6. Опис проблеми, на вирішення якої спрямована Програма
6.1. На сьогоднішній день майже 80 відсотків всіх багатоквартирних будинків м. Броди потребують ремонту. Значна частина будинків побудовані ще в 60-х роках минулого століття. В таких будинках ще жодного разу не проводився капітальний ремонт чи реконструкція, внаслідок чого у таких будівель вийшов термін безпечної експлуатації.
З огляду на таку ситуацію, щорічно збільшується кількість старого та аварійного житлового фонду, його матеріально-технічна база вкрай зношена, обладнання застаріле та енергоємне. У свою чергу приватизація житлового фонду призвела до появи власників житла з утриманським ставленням до свого житла (частка приватизованого житлового фонду у м. Броди складає більше 95 відсотків).
Реформа, яка була проведена у житловій сфері, виявила ряд проблем, одною з яких стало проведення приватизації державного та комунального житла без створення відповідної правової концепції управління приватизованим житлом, вироблення стратегії фінансування капітального ремонту житла тощо. Як наслідок – власниками житла здебільшого стали особи, не готові нести тягар утримання житла, що є обов’язковим атрибутом будь-якої власності. Безоплатно отримавши житло, вони знаходяться в очікуванні фінансової допомоги з боку держави або міської влади на його утримання, у тому числі проведення капітального ремонту свого будинку.
6.2.Щороку складається перелік будинків, у яких проводяться капітальні ремонти за кошти міського бюджету м.Броди, однак через великі обсяги робіт та значне капіталовкладення темпи проведення ремонтів є недостатніми.
Для кращого задоволення потреб мешканців та прискорення процесу і збільшення обсягів капітальних ремонтів будинків пропонується створити механізм співфінансування капітальних ремонтів будинків.
Механізм дозволить співвласникам багатоквартирного будинку отримати право позачергового ремонту свого будинку, якщо вони надають згоду профінансувати частину капітального ремонту.
6.3. Основними джерелами фінансування є кошти міського бюджету м. Броди та кошти співвласників багатоквартирних будинків.
Фінансування відбуватиметься пропорційно – до 60 відсотків коштів з міського бюджету м. Броди та - до 40 відсотків коштів співвласників багатоквартирного будинку.
5.7. Суми, передбачені на виконання Програми, для розпорядника коштів будуть затверджені у видатках міського бюджету м. Броди на 2019 р. відповідно.
7. Механізм реалізації Програми
7.1. Співфінансування робіт капітальних ремонтів з міського бюджету м. Броди для учасників Програми здійснюється для реалізації наступних заходів
- Капітальний ремонт, реконструкція, утеплення покрівель, дахового перекриття, підвальних приміщень і фундаментів.
- Реконструкція, капітальний ремонт і модернізація всіх інженерних мереж (електромереж, водо-, тепло-, газо- постачання і каналізації) і обладнання у будинку.
- Утеплення і ремонт під’їздів, дашків і входів у будинок.
- Модернізація систем освітлення під’їздів.
- Капітальний ремонт, модернізація та утеплення стін фасаду.
- Інші ремонтні роботи конструктивних елементів у багатоквартирному будинку.
7.2. Управитель проводить загальний огляд багатоквартирного житлового будинку, який передбачає комплексне обстеження комісією елементів приміщення будинку, а також їх зовнішнього благоустрою з метою визначення технічного і санітарного стану, виявлення несправностей і прийняття рішень щодо необхідності проведення капітального ремонту житлового будинку, що відображається в акті загального огляду будинку. Управитель зобов’язаний довести до відома співвласників інформацію про технічний стан будинку та про необхідність виконання робіт з капітального ремонту. Інформація доводиться зокрема шляхом розміщення оголошень на інформаційних стендах у під’їздах та/або біля будинків та на сайті управителя
Акт загального огляду будинку, завірений Управителем, та представником виконавчого апарату Бродівської міської ради із зазначенням виду робіт з капітального ремонту, що необхідно провести в будинку складається у двох примірниках, один з яких передається у Бродівську міську раду разом із заявою і протоколом загальних зборів співвласників.
7.3.Після прийняття загальними зборами співвласників рішення про необхідність проведення робіт з капітального ремонту багатоквартирного будинку, уповноважений представник від співвласників звертається до виконавчого апарату Бродівської міської ради щодо необхідності проведення робіт.
Початком участі у Програмі є подача Управителем до міської ради таких документів:
- заяви на ім’я міського голови щодо згоди співвласників на проведення робіт з капітального ремонту на умовах співфінансування (додаток 1 до Програми);
- копії протоколу загальних зборів співвласників, підписаного не менш 75-ма відсотками співвласників будинку і затвердженого печаткою Управителя, у якому зазначається згода співвласників прийняти участь у Програмі співфінансування, перелік ремонтних робіт та їх орієнтована вартість, визначена спільно з розпорядником коштів.
- акта загального огляду будинку;
- копії виписки з банківського рахунку про наявність необхідної суми коштів на рахунку будинку (Управителя,), що дорівнює частині сукупних витрат на реалізацію заходу зі сторони співвласників.
Відповідно до резолюції міського голови, заява та додані до неї документи (завірені належним чином копії документів) передаються на виконання до відповідальних спеціалістів Бродівської міської ради
Розпорядник коштів реєструє таку заяву і протокол та включає фінансування даного об`єкту у титульний список.
7.4. Впродовж одного місяця після затвердження титульних списків розпорядник коштів спільно з управителем обирає підрядну організацію для проведення капітального ремонту будинку та укладає чотирьох сторонній договір про наміри виконати капітальний ремонт будинку на умовах співфінансування: між розпорядником коштів, управителем, уповноваженим представником співвласників та підрядною організацією (додаток №2 до Програми)
У чотирьох сторонньому договорі, крім інших істотних умов, обов’язково вказується остаточна вартість робіт та зобов’язання співвласників внести свою частку співфінансування – дольову участь.
Роботи вважаються виконаними та прийнятими у випадку підписання акта виконаних робіт. Акт виконаних робіт підписують: підрядник, суб’єкт господарювання, що здійснює технічний нагляд, управитель , уповноважений представник співвласників, та головний розпорядник бюджетних коштів.
7.5.Міська рада в особі головного розпорядника коштів, при прийнятті заяв (з додатками) від співвласників формує базу даних будинків – перелік будинків, які потребують капітального ремонту та співвласники яких виявили бажання брати участь у Програмі. База даних таких будинків постійно оновлюється і є основною для формування титульних списків на фінансування об`єктів ремонту згідно Програми.
8. Джерела фінансування та принципи
співфінансування
8.1.Фінансове забезпечення Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, коштів співвласників багатоквартирних будинків (власників житлових та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку)), кредитів, інвестицій, грантів та інших джерел не заборонених законодавством.
8.2 .Фінансування з бюджету капітального ремонту багатоквартирного будинку у розмірі, що дорівнює 100% передбачається лише у випадку, коли невиконання робіт може призвести до аварійного стану будинку.
8.3. В разі надходження до міської ради заяв про співфінансування від уповноваженого представника співвласників (управителя) в розмірах коштів, що перевищує можливості міського бюджету щодо співфінансування, відсоток участі співвласників у виконанні робіт з капітальних ремонтів багатоквартирного будинку будинку може переглядатись в бік збільшення.
8.4. За ініціативою співвласників розмір дольової участі співвласників у співфінансуванні може бути переглянутий в сторону збільшення.
У разі звернення щодо участі у Програмі співфінансування декількох будинків, що мають одинаковий термін експлуатації, першочергове право проведення необхідних робіт і фінансування з міського бюджету надається для того будинку, співвласники якого запропонували найвищий відсоток дольової участі.
8.5. Бродівська міська рада виділяє кошти з міського бюджету на виконання робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків на території м. Броди на умовах співфінансування співвласниками багатоквартирного житлового будинку в розмірі, що передбачений Програмою на відповідний рік, але не більше ніж 50 тис.грн. на один житловий будинок .
Першочергове фінансування робіт, виконаних підрядною організацією, здійснюється співвласниками багатоквартирного будинку.
9. Ефект від реалізації Програми
У результаті реалізації Програми очікується збільшення кількості проведених за рік ремонтів будинків пропорційно до суми дофінансування. Як наслідок – зростання комфорту мешканців, а також зменшення поточних витрат на комунальні послуги як додатковий ефект (за рахунок покращання енергоефективних параметрів будинку).
Міжнародний досвід використання програм співфінансування дозволяє стверджувати, що мешканці, які доклались власним коштом до капітальних ремонтів, у подальшому обачніше і дбайливіше ставляться до спільного майна.
Програма стимулює активність громади при вирішенні питань житлово-комунального господарства у місті.
10. Ризики, що постають перед реалізацією Програми
10.1. Недовіра населення і, як наслідок, недостатня кількість звернень на участь у Програмі. Протидія – проведення активної інформаційної кампанії з демонстрацією вже виконаних ремонтів. Досвід аналогічних проектів підтверджує, що кількість звернень зростає після демонстрації конкретних прикладів успішної реалізації.
10.2. Неякісне виконання ремонтних робіт. Протидія – детальний прийом робіт відповідальними працівниками управління житлового господарства та обов’язково за участю уповноваженого представника співвласників, управителя.
10.3. Звинувачення у непрозорості реалізації. Протидія – залучати співвласників (управителя) та представників профільних депутатських комісій міської ради на етапах визначення вартості робіт, визначення підрядника та прийому робіт.
11. Цільовий сегмент
Скористатися Програмою можуть співвласники багатоквартирних будинків, які передані в управління управителю і які потребують капітальних ремонтів За попереднім аналізом до таких будинків у місті належить близько 40 % житлового фонду. Відповідно чисельність мешканців, які можуть скористатися Програмою, становить більше 6 тис. осіб.
Додаток №1
- Програми співфінансування
будинків у м. Броди на 2019 р.
Міському голові м. Броди
________________________________
(прізвище, ім’я, по- батькові)
___________________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові уповноваженого
представника Співвласників)
Адреса місця знаходження: ____________________
____________________
Контактний телефон____________________
ЗАЯВА
Просимо прийняти участь у співфінансуванні робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку, що перебуває в управлінні
_______________________________________________________________________________________________________
Перелік робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку та їх орієнтовна вартість : __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
До заяви додаються:
- Копія протоколу загальних зборів співвласників (на _____ аркушах)
- Акт загального огляду будинку (на _____ аркушах)
- Копії виписки з банківського рахунку про наявність необхідної суми коштів для співфінансування (на _____ аркушах)
__________________________ ___ _______ 20____ р.
(підпис уповноваженого представника)
Додаток № 2
до Програми співфінансування капітальних ремонтів багатоквартирних будинків у м. Броди на 2019р.
ДОГОВІР
виконання робіт з капітального/поточного ремонту назва робіт____ будинку №__ на вул._____________
м.Броди «____» ______________201__ року
Управління житлово-комунального господарства ………………………. міської ради, що надалі іменується «Управління», в особі начальника _________________________________, який діє на підставі Положення про управління, з однієї сторони,
Співвласники багатоквартирного будинку №… на вул.__________________ у м.Броди , що надалі іменується «Співвласники», в особі уповноваженого представника співвласників, що діє на підставі рішення загальних зборів співвласників багатоквартирного будинку №___ від____ , з другої сторони,
Управителя що діє на підставі статуту ________________________________ в особі ____________________________________________________________
та ТОВ (ПП, ФОП)_________________, що надалі іменується «Виконавець», в особі____________________________, що діє на підставі ________________, з четвертої сторони, разом надалі іменуються «Сторони», уклали цей договір (надалі – «Договір») про наступне:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. За Договором Виконавець зобов’язується виконати роботи з капітального ремонту будинку (слід вказати назву конкретних робіт) робіт, що знаходиться за адресою: м……………….., ____________________________, а
Управління та Співвласники зобов’язуються прийняти вказані роботи та оплатити їх вартість згідно умов Договору та «Програми співфінансування капітальних ремонтів будинків у м. Броди і на 2019р. затвердженої рішенням сесії міської ради м. Броди від _____________ 20…… року № ____ (далі – Програма).
1.2. Склад, обсяг та вартість робіт по капітальному ремонту будинку визначається згідно кошторисної документації на об’єкт.
2. ЦІНА ДОГОВОРУ, УМОВИ СПІВФІНАНСУВАННЯ ТА ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ
2.1. Ціна Договору становить _________________ грн.,.
2.2. Управління здійснює співфінансування робіт з капітального ремонту будинку згідно умов Програми у розмірі до ______ % вартості робіт з капітального ремонту будинку, що становить ______________ грн.
2.3. Співвласники здійснюють співфінансування робіт з капітального ремонту будинку згідно умов Програми у розмірі не менше ____ % від вартості робіт по капітальному ремонту будинку, що становить _______________ грн.
2.5. Розрахунки за виконані роботи Управління та співвласники проводять щомісячно, не пізніше 15 календарних днів після підписання акту виконаних підрядних робіт за умови надходження з бюджету на розрахунковий рахунок Управління коштів за проведені роботи, які є предметом даного Договору.
3. ВИКОНАННЯ РОБІТ
3.1. Строк виконання робіт за Договором – протягом ________________ з дня підписання Договору.
3.2. Якість робіт, що виконуються, повинна відповідати умовам затвердженої проектно-кошторисної документації на об’єкт, а також державним нормам, технічним умовам та загальним вимогам, які пред’являються до робіт цього типу.
3.3. Виконавець виконує роботи керуючись діючими на території України будівельними нормами та правилами, державними стандартами України, іншими нормативними актами у сфері будівництва.
3.4. З метою контролю за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів установленим вимогам Управління організовує здійснення технічного нагляду за виконанням робіт у порядку, встановленому чинним законодавством України.
3.5. Після виконання Виконавцем робіт Управління та уповноважений представник співвласників повинні протягом 10 (десяти) днів прийняти виконану роботу та підписати акт виконаних підрядних робіт.
3.6. У разі виявлення недоліків, Виконавець гарантує їх усунення за власний рахунок. Строк усунення недоліків встановлюється Сторонами та зазначається в Акті недоліків виконаних робіт. Якщо недоліки не можуть бути усунені Виконавець, Управління та уповноважений представник співвласників має право відмовитися від прийняття таких робіт.
3.7. Місце виконання робіт: будинок, що знаходиться за адресою: м……………, ____________________________.
4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
4.1. Управління зобов’язане:
4.1.1. Здійснити співфінансування робіт по капітальному ремонту будинку згідно умов Програми та Договору;
4.1.2 Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за виконані роботи;
4.1.3. Приймати виконані роботи згідно з актом виконаних підрядних робіт;
4.1.4. Забезпечити здійснення технічного та авторського нагляду протягом усього періоду виконання робіт в порядку, встановленому чинним законодавством України;
4.1.5. У межах своєї компетенції сприяти Співвласникам (уповноваженому представнику співвласників,) у його діяльності, пов’язаній з виконанням Договору.
4.2. Управління має право:
4.2.1. Здійснювати контроль за дотриманням Співвласниками та Виконавцем умов Договору;
4.2.2. Відмовитися від прийняття закінчених робіт у разі виявлення недоліків, які виключають можливість їх використання відповідно до мети, зазначеної у проектній документації та Договорі, і не можуть бути усунені Виконавцем.
4.3. Співвласники зобов’язуються:
4.3.1. Здійснити співфінансування робіт по капітальному ремонту будинку згідно умов Програми та Договору;
4.3.2. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за виконані роботи;
4.3.3. Приймати виконані роботи згідно з актом виконаних підрядних робіт.
4.4. Співвласники, в особі уповноваженого представника співвласників мають право:
4.4.1. Здійснювати контроль за дотриманням Управлінням та Виконавцем умов Договору.
4.4.2. Відмовитися від прийняття закінчених робіт у разі виявлення недоліків, які виключають можливість їх використання відповідно до мети, зазначеної у проектній документації та Договорі, і не можуть бути усунені Виконавцем.
4.5. Виконавець зобов’язується:
4.5.1. Забезпечити виконання робіт у строки та на умовах, передбачених розділом 3 Договору;
4.5.2. Інформувати в установленому порядку Сторони про хід виконання зобов’язань за Договором, обставини, що перешкоджають його виконанню, а також про заходи, необхідні для їх усунення.
4.6. Виконавець має право:
4.6.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за виконані роботи.
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
5.1. За невиконання або неналежне виконання Договору Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором.
5.2. У випадку невиконання однією зі Сторін зобов’язань за Договором, інша Сторона має право на відшкодування завданих збитків у повному обсязі.
5.3. Усі спори та розбіжності, що можуть виникнути між Сторонами у процесі виконання Договору, вирішуються шляхом взаємних переговорів та консультацій, а у разі відсутності згоди – в судовому порядку.
5.4. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).
5.5. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону в письмовій формі.
5.6. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються уповноваженими на це органами.
6. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ
6.1. Цей Договір набуває чинності з дня його підписання повноважними представниками Сторін та діє до «___» _________________ 201___ року.
6.2. У разі виникнення об’єктивних причин, що унеможливлюють виконання всіх умов цього Договору в зазначені строки, Договір продовжує діяти до моменту остаточного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
6.3. Зміни та доповнення до Договору вносяться за взаємною згодою Сторін в письмовій формі шляхом підписання додаткових угод до Договору, які є його невід’ємною частиною.
6.4. Договір укладений у трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної Сторони.
6.5. Взаємовідносини Сторін, не врегульовані Договором, регламентуються чинним законодавством України.
7. МІСЦЕ ЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН
……..