ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор:
Белей А. А. |
|
Доповідач:
Белей Анатолій Андрійович |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 19.03.2019 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 3
Про звіт міського голови про роботу виконавчого комітету за 2018 рік
БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
БРОДІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
ХXХVІ сесія VIІ демократичного скликання
від 21.03.2019 р. м. Броди № проект
Про звіт міського голови про роботу
виконавчого комітету за 2018 рік
Заслухавши та обговоривши звіт міського голови про роботу виконавчого комітету по виконанню повноважень відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, керуючись п.9 ст.26, ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,міська рада
ВИРІШИЛА :
1. Звіт міського голови про роботу виконавчого комітету за 2018 рік взяти до відома.
2. Виконкому міської ради:
- зосередити роботу на організації виконання рішень міської ради та рекомендаційпостійних комісій;
- забезпечити виконання міського бюджету та посилити контроль за використанням бюджетних коштів.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову.
Міський голова Анатолій Белей
З В І Т
міського голови про діяльність виконавчого комітету Бродівської міської ради за 2018 бюджетний рік
Шановні депутати, запрошені!
Закінчився календарний та фінансовий 2018 рік. Керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено звіт міського голови про роботу виконавчого комітету. Досвід та практика показують, що заслуховування звіту, активне його обговорення дає можливість депутатам реалізувати свої представницькі повноваження, а висловлені під час обговорення зауваження та пропозиції дадуть можливість мені, як міському голові, виконавчому комітету та апарату міської ради об’єктивніше оцінити свою роботу в цьому році та внести певні корективи в подальшу нашу діяльність.
Виконавчим органом Бродівської міської ради є виконавчий комітет ради, утворений рішенням міської ради в кількості 9 осіб на чолі з міським головою. Виконавчий комітет ради здійснює свою діяльність на основі власних та делегованих повноважень, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та чинного законодавства. Впродовж 2018 року проведено 20 засідань виконкому міської ради, на яких прийнято 352 рішення з різних питань. В основному це питання будівництва, визнання права власності на майно, житлово-комунальні питання, торгівлі. Виконавчий комітет координує роботу відділів виконкому, підприємств та установ, що належать до власності територіальної громади міста.
Безпосередню роботу по розгляду планових питань та письмових звернень, підготовці проектів рішень виконкому та міської ради, контролю за виконанням прийнятих рішень по питаннях, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування, здійснює апарат міської ради в кількості 17 осіб.
Робота виконавчого комітету протягом звітного року спрямовувалась на вирішення таких основних напрямів: формування та виконання бюджету міської ради, залучення додаткових фінансових ресурсів до міського бюджету, забезпечення роботи житлово-комунального господарства у сфері надання якісних послуг населенню міста, покращення благоустрою міста (будівництво та ремонт доріг, освітлення вулиць), запровадження енергозберігаючих технологій.
Одним із напрямків діяльності міського голови та апарату міської ради є робота зі зверненнями громадян. У 2018 році було розглянуто 645 письмових звернень. На особистому прийомі у міського голови побувало 30 осіб.
Найбільшу частку питань, порушених у зверненнях громадян складають питання земельних відносин та виділення земельних ділянок учасникам АТО–325, житлово-комунального та дорожнього господарства – 172 ( ремонту будинків , доріг), житлові – 86 (покращення житлових умов та надання житла, зарахування на квартирний облік, будівництво індивідуальних житлових будинків,влаштування індивідуального опалення в квартирах), соціального захисту – 129 ( надання матеріальної громадянам міста, громадянам, які переміщені з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, допомоги на поховання осіб, які не працюють).
Всі звернення були розглянуті відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції, надано необхідну допомогу та ґрунтовні роз’яснення.
Спеціалістами виконкому за зверненнями мешканців міста підготовлено та видано у 2018 році 1439 довідок, з них: 625 письмових довідок в районне управління праці та соціального захисту населення, обстеження житлових умов та інші; 814 – з земельних питань.
Бродівська міська рада здійснює свою діяльність керуючись принципами відкритості та прозорості.
З метою забезпечення інформаційної відкритості та створення належних умов для доступу до публічної інформації працівниками виконкому наповнюється відповідними матеріалами оновлений веб-сайт міста та соціальна мережа Фейсбук. Систематично та оперативно на офіційному сайті розміщується інформація про засідання виконкому, оприлюднюються проекти та рішення міської ради і виконкому. Окрім того сесії Бродівської міської ради та засідання постійних депутатських комісій можна переглядати в режимі он-лайн та в записі на каналі Ютуб.
Бродівська міська рада одна з перших запровадила нові можливості системи «Голос» – візуалізація даних.
Через он-лайн модуль системи «Голос» можна переглянути проект будь-якого рішення, поправки до нього та остаточне рішення.
Броди долучилося до проекту “Відкрите місто” opencity
Таким чином, мешканці міста можуть використовувати веб-портал www.opencity.in.ua і повідомляти про проблеми апарат виконавчого комітету та комунальні підприємства міста, а місцева влада має можливість оперативно реагувати на повідомлення громадян.
У зв’язку з введенням Громадського бюджету бродівчани можуть самостійно розпоряджатися частиною міського бюджету. Започаткували цей проект у 2017 році і ми підтримуємо його і надалі. На Громадський бюджет 2018-2019 року спрямовано 500 тис. грн.
Реалізовуючи проект "Броди - європейське місто"- КП "Броди" встановило 3 оглядових дзеркала руху та 35 дорожніх знаків. Всього врегульовано рух на 14 перехрестях у центральній частині Бродів. Роботи із встановлення дорожніх знаків проводились при консультуванні і нагляді працівників Бродівського відділення поліції за активної участі співавторів проекту.
Броди - стало одним із перших малих міст в Україні, де працює електронна база даних animal-id.info. Облік чотирилапих: добрий початок спрямований на вирішення однієї з проблем міста.
Почали процедуру приєднання до міжнародного он-лайн - реєстру з січня 2018 року.
Електронна реєстрація сприяє вирішенню проблеми з безпритульними тваринами.
Повноваження у сфері реєстрації проживання фізичних осіб
На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» в 2018 році послугу з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання отримали 1492 громадяни із них 972(прописаних), 520(виписаних) членів територіальної громади, видано 1289 довідок з цих питань.
Повноваження у сфері соціально-економічного і культурного
розвитку, планування та обліку
Бродівська міська рада долучилася до всесвітньої ініціативи про скорочення викидів парникових газів, підписавши угоду мерів. Тож новацією у 2018 році стало прийняття програми сприяння впровадженню відновлювальних джерел енергії власниками приватних житлових будинків. Програма передбачає часткове відшкодування вартості проведених робіт з встановлення сонячних електростанцій. Двоє бродівчан взяли участь у цій програмі та отримали відшкодування.
У минулому році Бродівська міська рада стала переможцем у Проекті «Енергоефективне врядування в Україні», що реалізується за фінансування Міжнародного Вишеградського фонду
Броди стало єдиним містом у якому було безкоштовно проведено енергоаудит комунальних закладів. Для аудиту були відібрані такі заклади: Бродівська ЗОШ І-ІІІ ст. №4, садочок №7, садочок №8 та садочок №9. У рамках проекту «Енергоефективне врядуванння в Україні» Бродівська гімназія ім. Ів. Труша виграла мінігрант у розмірі 2 тис. євро для відкриття демонстраційного кабінету з енергоефективності. Бродівською міська долучилась до цієї ініціативи з фінансовим внеском в розмірі 70 тис. грн.
Для покращення матеріальної бази закладів освіти, охорони здоров'я, культури, дошкільної освіти, які знаходяться на території міста була надана субвенція районному бюджету в сумі 1256,2 тис. грн. та державному бюджету в сумі 521,5 тис. грн.
Повноваження в галузі бюджету, фінансів і цін
Виконавчий комітет склав проект міського бюджету на 2018 рік і подав його на затвердження сесії міської ради, також здійснював контроль за його виконанням. Виконання дохідної частини міського бюджету у 2018 році за підсумками року становить 101,0%.
Виконком здійснював в установленому порядку фінансування видатків з місцевого бюджету.
Повноваження щодо управління комунальною власністю
Згідно Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчого комітету міської ради належить управління об’єктами житлово – комунального господарства.
У місті поступово замінюють застарілі світильники сучасними енергозберігаючими. У 2018 році освітлено вулицю Костюшко, від вулиці Львівська, нове освітлення встановлено на вул. Ярослава Мудрого, прокладено нові лінії та встановлено світлодіодні світильники по вул. Городецька. Нові енергоощадні світильники на вул. Гончарська, у мікрорайоні обмеженому будинками № 18, 18а, 20, 24. На вулиці Березовій встановили опори та прокладено нові лінії для освітлення та встановлено світильники. Завершилися роботи з капітального ремонту ліній вуличного освітлення по вул. Ів. Франка.
В темну пору доби освітлюється основна пішохідна, транспортна артерія міста – від перехрестя вулиць Чупринки Богуна до залізничного вокзалу. Встановлено 18 диспетчерських шаф які дозволяють керувати вуличним освітленням дистанційно із смартфону чи комп’ютера та отримувати різноманітні показники та інформацію.
Виконавчим комітетом закуплено та встановлено 5 сучасних зупинок громадського транспорту: на вул. Львівська (на виїзді із вул. Храпая), на перехресті вулиць Львівська - Костюшко, на вул. Коженівського, на залізничному вокзалі та вул. Героїв-авіаторів (біля садочку № 1).
У 2018 році вперше запроваджено механізоване прибирання вулиць міста, яке здійснюється вакуумно-прибиральною машиною.
КП « Броди» закуплено для миття сміттєвих контейнерів та спецтехніки мийку фірми «Karcher». КЕРХЕР.
Для належної роботи на міському сміттєзвалищі КП « Броди» було придбано більш потужний, спеціалізований гусеничний бульдозер Т-130.
Для всіх комунальних підприємств закуплено GPS трекери, що дає можливість контролювати рух техніки.
У центральному парку міста встановлено нові дизайнерські лавки та сміттєві урни, а також на вулиці Золотій встановлено сміттєві урни та квітники.
На розвиток комунальних підприємств міста у 2018 році внесено в статутний капітал КП «Броди» 1902,0 тис. грн., КП «Бродиводоканал» 585,7тис. грн., КП «Бродитеплоенерго» 582,0 тис. грн., КП ВОКТЦ « Бродівський замок» 775,0 тис. грн, КП « Стадіон «Ювілейний» 500,0 тис. грн., КП « Бродитеплосервіс» 3361,0 тис. грн. Згідно Програми фінансової підтримки КП « Бродитеплоенерго» на 2018 - 2023 роки профінансовано підприємство на суму 800,0 тис. грн. для погашення заборгованості за газ перед ПАТ НАК «Нафтонгаз України». На засіданнях депутатських комісій керівники комунальних підприємств звітують про використання коштів, які впродовж року фінансувалися з бюджету міста.
Повноваження у галузі житлово-комунального господарства,
побутового, торговельного обслуговування, громадського
харчування, транспорту і зв’язку
Щопонеділка міський голова проводить робочу нараду з керівниками комунальних підприємств, головами ОСББ, спеціалістами апарату міської ради на яких розглядаються та вирішуються поточні питання і визначаються шляхи вирішення проблемних та перспективних питань. На нараді керівники звітують про роботу за минулий тиждень та планують завдання на поточний тиждень, місяць. Впродовж 2018 року проведено 67 нарад за підсумками яких відповідальним виконавцям дано відповідні доручення, які стосувалися питань ремонту дорожнього покриття вулиць, освітлення вулиць, водопостачання та водовідведення, обслуговування житлового фонду, теплопостачання, розгляду окремих звернень та скарг громадян.
Для покращення проживання громадян в житлових будинках комунальної власності, поліпшення якості послуг за звітний період КП « Броди» було проведено капітальний ремонт житлового фонду на суму 1197 тис.грн., а також виконавчим комітетом було виготовлено проектно- кошторисну документацію « Капітальний ремонт дахів житлових будинків на вулиці Золота,3, площа Ринок,9, площа Ринок,6.»
У виконавчому комітеті працює міська Програма підтримки об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) на умовах співфінансування (міський бюджет 60% , ОСББ 40 %) У 2018 році профінансовано 16 ОСББ на суму 953,0 тис.грн.
Проведення благоустрою — це частина комплексної роботи. Ми організовували толоки, прибирали парки і сквери, висаджували дерева.
Для підтримки малого та середнього бізнесу виконавчий комітет сприяв у
розширенні та розвитку міського ринку, у розвитку усіх форм торгівлі.
Повноваження у галузі будівництва
Найактуальніше питання для громади відповідно до опитування є роботи з ремонту доріг та тротуарів.
Розбудова міської інфраструктури проводиться на основі сформованого системного плану реконструкції, капітального та поточного ремонтів. У 2018 році було завершено капітальний ремонт основної транспортної артерії нашого міста – вулиці Івана Франка. (дорога – 1 878 307 грн.; тротуар – 1 231 046 грн. ) На цій вулиці окрім проїжджої частині було замощено тротуари, створено зелені зони. Проведено капітальний ремонт вулиць Енергетичної (878 130 грн.), Пекарської 3501982,9х7, на яких попередньо було прокладено господарську і дощову каналізацію. Проведено капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг біля будинку 76 по вул. Івана Богуна (854 646 грн.). Загальні видатки по капітальному ремонту становлять 9 108 тис.грн.
- грейдерування вулиць:
поточний ремонт доріг:
- вул. Храпая, Львівська, Коженівського – 50862,00 грн.,
вул. Шевченка, 22 Січня, Старобрідська, Гончарська, пл. Ринок – 36765,00 грн.,
вул.. Стуса – 171055,00 грн.,
вул. Веста – 198624,00 грн.,
вул. Юридика, Пластунів, м-н Свободи – 99409,80 грн.,
вул. Калліра, І. Франка, пл. Ринок – 99823,80 грн.,
вул. 22 Січня, Шевченка, Стуса – 99993,60 грн.,
вул. Проектна – 93678,00 грн.,
вул. Старобрідська, Тернопільська, Низька – 99905,40 грн.,
вул. Чупринки – 67057,00 грн.,
вул. Костюшко – 83454,00 грн.,
вул. Ковальська, Рильського – 196284,00 грн.,
вул. Залізнична – 169905,00 грн.,
поточний ремонт з’їздів з дороги по вул. Залізнична – 77535,00 грн.,
вул. Вірменська, Хроновича, Щурата, Шолом-Алейхема – 40362,00 грн.,
вул. Конюшківська, Й.Рота – 61929,00 грн.,
вул. Сагайдачного – 147768,00 грн.,
вул. Спортивна – 31636,93 грн.,
вул.Л.Українки – 103539,20 грн.,
вул. Просвіти – 161949,06 грн.,
вул. Підберезна – 74118,00 грн.,
вул. Сковороди – 199596,00 грн.,
вул. Бічна Козацької Слави – 71874,00 грн.,
вул.Щурата – 4642,43 грн.,
вул. Просвіти – 7607,90 грн.,
пл. Ринок біля скульптури Божої Матері – 86110,57 грн.,
вул. Городова – 198928,42 грн.,
вул. Шевченка, 22 Січня, Єврейська, пл.. Ринок – 35133,00 грн.,
від вул. Шевченка до вул. 900- річчя Бродів – 49253,89 грн.,
поточний ремонт горловини оглядових колодязів – 47613,54 грн.
- Поточний ремонт тротуарів:
вул. Великі фільварки – 122079,73 грн.,
вул. Богуна – 161217,29 грн.,
вул. Юридика – 74643,86 грн.
біля запасного входу до стадіону «Ювілейний» - 26411,16 грн.,
вул. Ковальська – 199305,61 грн.,
вул. І.Франка – 162400,28 грн.,
пл. Ринок біля буд. №34 – 100998,70 грн.,
вул. Гончарська – 147573,41 грн.,
вул. Пекарська – 172956,43 грн.,
вул. Храпая – 89837,99 грн.
- Нанесення дорожньої розмітки по дорогах в м. Броди – 181142,25 грн.
Найбільша інвестиція в стадіон було будівництво футбольного поля із штучним покриттям. В рамках реалізації обласної цільової програми "Спортивний майданчик"на 2017-2021 роки. Повна вартість майданчика становить 1 млн. 447 тис. грн. На будівництво спортивної споруди з міського бюджету виділено 897 тис. грн., решта кошти обласного бюджету.
У Бродах розпочато реконструкцію футбольне поля зі штучним покриттям, по вул. Бузова (мікрорайон Великі Фільварки).
Поруч з ремонтом та утриманням дорожньої інфраструктури, міська влада проводить роботи по будівництву каналізаційних мереж по вулицях Лесі Українки, Просвіти, Коцюбинського виконано робіт на суму 1415,2 тис. грн. (кошти міського бюджету).
Виготовлено проектно кошторисну документацію «Будівництво каналізаційних мереж на вул. 8- Березня, Низька, Старобрідська».
Повноваження у сфері освіти, охорони здоров‘я,
культури, фізкультури і спорту
У 2018 році виконавчий комітет брав участь у проведенні заходів святкування державних, релігійних та професійних свят, ювілейних дат, проведення Дня міста. На дані заходи було виділено кошти в сумі 386,0 тис. грн.
Виконавчий комітет допомагав і всіляко сприяв у проведенні навчально - тренувальних зборів і змагань. Реалізована спортивна програма по підтримці футбольної команди « Богун», та спортивно-масових заходів на 2018 рік. Для футбольної команди « Богун» виділено 280,0 тис. грн. на підтримку інших видів спорту було виділено 265,5 тис. грн.
Повноваження у сфері регулювання земельних відносин
та охорони навколишнього природного середовища
У сфері земельних відносин робота виконавчого комітету спрямована на розробку детальних планів територій земельних ділянок для учасників АТО. У 2018 році в районі вулиць Полуботка - Залізнична розроблено детальний план забудови на 29 ділянок для житлового будівництва, з яких 26 надано учасникам АТО. В районі вулиці Островчик виготовлено детальний план на 4 ділянки для житлового будівництва, 3 з яких також надані учасникам бойових дій, а також в районі вулиць Будівельна – Труша 5 земельних ділянок.
В загальному на даний час учасникам АТО надано для будівництва житлових будинків на території міста Броди 105 земельних ділянок, а також більше 150 земельних ділянок для будівництва гаражів.
У 2018 році на земельних торгах у формі аукціону продано 5 земельних ділянок загальною площею 0,45 га на суму 1 млн. 529 тис.607 грн. та укладено 13 договорів оренди земельних ділянок чим додатково залучено до бюджету 106тис.грн.
Повноваження у сфері соціального захисту населення
У відповідності до визначених повноважень та виходячи з наявних
фінансових можливостей виконком міської ради здійснив ряд заходів по соціальному захисту пільгових категорій населення, тих громадян міста, які найбільше потребують допомоги. У звітному періоді для вирішення даного питання з міського бюджету було виділено кошти в сумі 719,6 тис. грн.
Повноваження у галузі зовнішньоекономічної діяльності
Одним із напрямів діяльності виконавчого комітету є розвиток міжнародної співпраці, яке надає громаді унікальну можливість запозичувати позитивний досвід інших країн в економічній, соціальній та культурній сферах.
Броди мають укладені угоди про співпрацю з польськими містами-партнерами Белжице, Могільно, Волув, Жихлін, Стрижівським повітом, німецьким містом Вольфрасхаузен. Цьогоріч підписано партнерську угоду із містом Шаштін-Страже (Словаччина).
На запрошення міст партнерів Волува, Могільно, Белжице, Вольфратсхаузен бродівчани мали честь розділити святкування дня міста.
Уже традиційно у святкуванні Дня міста приймають участь делегації із міст-партнерів. Цього року зі святом наше місто вітали 50 представників із п’яти міст-партнерів з Польщі (Стрижівського повіту, м. Жихлін, м. Белжице, м. Могільно, м. Волув)
Перебуваючи у гостях у закордонних наших друзів маємо чудову нагоду подивитися, як живуть інші та прагнути до кращого.
Ось наприклад з містом Вольфратсхаузен ми розпочали проект, що фінансується урядом Німеччини, щодо реконструкції системи водовідведення та очисних споруд.
У рамках проекту «Пакет для швидкого запуску – Україна» , за фінансової підтримки Федерального міністерства економічної співпраці та розвитку Німеччини, влітку відбулася робоча поїздка делегації з м. Броди у місто-партнер Вольфратсхаузен.У рамках цього ж проекту у вересні 2018 року в Бродах побувала делегація на чолі з бургомістром міста Вольфратсхаузен та фахівцями з Німеччини. Вони оглянули наші очисні споруди та надали свої рекомендації щодо реконструкції очисних споруд.
Повноваження в галузі оборонної роботи
У зв'язку із суспільно-політичними та військовими подіями в державі, міська влада здійснює цілий комплекс заходів щодо надання допомоги міжрайонному військовому комісаріату по мобілізації мешканців міста Броди.
Постійно проводяться навчання міської дільниці оповіщення.
Повноваження щодо вирішення питань адміністративно-
територіального устрою
Міський голова та спеціалісти міської ради приймали участь у обласних, районних нарадах щодо добровільного об'єднання громад.
Повноваження щодо забезпечення законності, правопорядку,
охорони прав, свобод і законних інтересів громадян
Для забезпечення правопорядку у місті Броди виконавчий комітет співпрацює з Бродівським відділенням поліції Золочівського відділу поліції Головного управління національної поліції у Львівській області, громадськими формуваннями «Галичина», «Захист Плюс»;
спеціалістами апарату виконавчого комітету здійснюється представництво в судах різних інстанцій по цивільних, адміністративних, господарських справах (прийнято участь в більш ніж 67 судових засіданнях);
ведеться претензійна робота з суб’єктами господарювання в сфері земельних відносин;
проводиться робота щодо передачі до комунальної власності безхозного нерухомого майна.
Адміністративна комісія виконавчого комітету регулярно розглядає справи про правопорушення, які надходять від компетентних органів.
Повноваження щодо відзначення державними нагородами,
відзнаками Президента України та присвоєння почесних звань України
Виконавчим комітетом міської ради було внесено подання про нагородження державною нагородою (присвоєння почесного звання «Мати-героїня») 2 жительок міста Броди, які народили і виховали 5 дітей.
У звітному періоді працювали комісії виконавчого комітету з житлових питань, адміністративна та тендерний комітет
Адміністративна комісія розглядає адміністративні правопорушення передбачені статтями Кодексу України про адміністративні правопорушення в частині своєї компетенції.
У 2018 році було розглянуто 79 справ за статтями 179 ( розпивання пива, алкогольних напоїв на виробництві), 182 (порушення вимог нормативно правових актів, щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму «порушення тиші»), 186 ( самоуправство), 156 ( порушення Правил торгівлі алкогольними напоями); 183 ( завідомо неправдивий виклик поліції), 200 ( порушення правил проживання без реєстрації), 152 ( порушення правил благоустрою). Поступило коштів за 2018 рік 7037,0 гривень.
Комісія з житлових питань розглядає ведення списків, особових справ громадян, які потребують поліпшення житлових умов та перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті міської ради, надає пропозиції виконавчому комітету про зарахування на квартирний облік громадян, на видачу ордерів громадянам для постійного і тимчасового проживання, затвердження списків громадян по квартирному обліку підприємств, установ, організацій, які ведуть квартирний облік. У 2018 році було проведено 9 засідань комісії.
На квартирному обліку при Бродівському міськвиконкомі станом на 01.01.2019 року перебуває 489 громадян.
Тендерний комітет провів у 2018 році 35 засідань тендерного комітету виконавчого комітету Бродівської міської ради. Було проведено чотири закупівлі по придбанню та встановленню спортивних майданчиків.
Комунальні підприємства міста Броди
КП «Броди» за 2018 рік
КП «Броди» відноситься до комунальної власності Бродівської міської ради, підпорядковується виконкому міської ради.
Метою діяльності підприємства є задоволення потреб споживачів у наданні комунальних послуг.
Санітарна очистка міста
В 2018 році було охоплено договорами на вивіз ТПВ більше 17 тисяч чоловік населення, 297 організацій, приватних підприємств, 50 ОСББ.
На очистці міста було задіяно 6 сміттєвозів, 4 трактори,2 вантажних автомобілі. Для зберігання і зберігання побутових відходів використовувалися 229 контейнерів, які розміщені на 86 майданчиках. Побутові відходи вивозилися та захоронювалися на міському сміттєзвалищі. За 2018рік вивезено більше 8367 тон побутових відходів. Було ліквідовано 15 стихійних сміттєзвалищ, що складає більше 250м3 (57,5т) відходів.
Благоустрій
КП «Броди» обслуговувалися зелені насадження,сквери,квітники,загальною площею 3,86 га. Для прибирання вулиць ,тротуарів, зелених зон і прибудинкових територій в штаті підприємства було передбачено 15 прибиральників, 5 двірників.
За 2018 рік протяжність електромережі зовнішнього освітлення збільшилась на 1 км та 30 світлоточок та склала 67,8 км в кількості 1441 світлоточка.
В загальному КП «Броди» в 2018 році виконано робіт по благоустрою міста на суму 8 млн. 689 тис. 100 грн., а це видалення аварійних дерев, обслуговування дощової каналізації, встановлення дорожніх знаків та зимове утримання вулично- дорожньої мережі міста, встановлення і обслуговування зупинок громадського транспорту та інші роботи.
Житлові будинки
КП «Броди» за 2018 рік виконано роботи по капітальному ремонту житла на суму 1млн. 297 тис. грн.,а саме:
Заміна водопроводу : вул.Руська,4, вул. Залізнична,6, вул. Стефаника,9, вул.
Полуботка,24, вул. Хроновича,15, вул. Стуса,6, вул.22 Січня,3.
Частково відремонтовано дах та фасади: вул. Золота,13, вул. Юридика,2,
вул. Стефаника,5.
Перекрито 2 будинки: вул. Хроновича,2, вул. Шевченка,46.
Поточний ремонт житла
Встановлено нові ринви: вул. Золота,11, вул.22Січня 39-41, вул. Юридика,24а.
Відремонтовано 9 сходових кліток та загальних коридорів: пл. Ринок,41,
вул. Гончарська,10, вул.Золота,1, вул. Франка,9, вул. Руська,4, вул. Хроновича,16,
вул. Коцюбинського,5.
Частково відремонтовано три фасади:вул. С.Стрільців,10, вул. Золота,11,
вул. Юридика,24а.
Відремонтовано димоходи у 3-х будинках:
вул. Юридика,8, вул. Шевченка,6, вул. Ковальська,20.
Відремонтовано 18 м2 відмостки:
вул.Коцюбинського,9а-12м2, вул. Стефаника,9-6м2.
Відремонтовано ел. освітлення з заміною ел.вводів у 11 будинках:
вул. Л.Українки,37, майдан Свободи,6, вул. Пушкіна,9,11, вул.Щурата,11,
вул.22 Січня 39-41,вул. Л.Українки ,43, вул. Золота,1, вул. Юридика,58а,
вул.22Січня,58.
Встановлено дашки над вхідними дверима – 6шт:вул.22 Січня 39-41,
вул. Юридика,3, вул. Руська,4, вул.Шевченка,42-44.
Замінено деревяні сходи та відремонтовано у 2-х будинках:
Майдан Свободи,4, вул.Юридика,12.
Проводились роботи по ремонту водозапірної арматури та прочистці
будинкових каналізацій у будинках , що були на балансі КП «Броди».
Перевірено та прочищено димо – вентиляційних каналів у 231 будинку,що на балансі КП «Броди», для ОСББ – 46 і по викликах жителів. Проведені роботи по ремонту покрівель, скління та ремонт вікон та дверей в будинках КП «Броди» та підготовка будинків до опалювального сезону.
Освоєно кошти на поповнення статутного фонду КП «Броди» 1 млн. 902 тис. грн., а саме:
1. ПП Оврах скульптурна композиція « Борцям за волю
України» 300,0 тис грн.
2.ФОП Поперечний Р.А Відеокамери та їх установка 208,0 тис.грн.
3.ФОП Демчук встановлення фігури Божої Матері
вул. Чупринки (кладовище) 11,0 тис.грн. 4.ТзОВ «Українські геосистеми» ( трекери) 47,0 тис.грн.
5.ТзОВ « АРБЕТАР» ( щітка дискова металева ) 5,9 тис.грн.
6. ТзОВ «Керхер» (водяна автомийка) 98,2 тис.грн.
7. ФОП Демчук Н,В. Огорожа дитячого спортивного
майданчика вул. В. Фільварки 150,0 тис.грн.
8. ТзОВ ТПП « Технопроект» ( мобільно туалетна кабіна) 23,2 тис.грн.
9. ФОП Демчук Н.В. облицювання гранітними плитами
фігури « Божої Матері» 100,0 тис.грн.
10.ФОП Демчук Н.В влаштування фундаменту для
встановлення фігури « Божої Матері» 50,0 тис.грн.
11. ТОВ « Українська фабрика сталевих продуктів» метало-
конструкція зупинки громадського транспорту « СМАРТ» 198,0 тис.грн.
12. ТзОВ « Імперіал груп Україна» (полікарбонатне покриття
зупинок громадського транспорту ) 67,0 тис.грн.
13. ТзОВ « Золотий мандарин» лавки , смітники 200,0 тис.грн.
14.ФОП Клим монтаж металопластикових вікон,опалення 40,0 тис. грн.
15. ФОП Корній В.В. капітальний ремонт вїздного знаку 85,0 тис.грн.
16. ФОП Демчук Р.М. влаштування колодязів до централь-
ного дощового колектора 25,0 тис.грн.
17. ТзОВ Лісмаш висоторіз 20,1тис.грн.
18. ПП « Лан» (автозапчастини) 20,0 тис.грн.
19. Вуличне освітлення 234,6 тис.грн.
20. Монтаж зупинок ФОП Новий В.Д. 28,0 тис.грн.
Комунальне підприємство «Бродиводоканал» за 2018 рік
На сьогодні підприємство надає послуги з водопостачання та водовідведення підприємствам, організаціям та установам. Крім того, його послугами користуються більше 7 535 громадян міста.
Загальна протяжність мереж становить:
водопровідна мережа - 45,7 км.,
каналізаційна мережа - 38,8 км.
Подано в розподільчу мережу міста питної води – 616803 м.куб.
Прийнято, транспортовано, очищено на очисних спорудах міста стічних вод – 530006м.куб.
Подано заяв та підключено до централізованого водопостачання нових абонентів – 23 шт.
Замінено лічильників холодної води у абонентів 752 шт.
Встановлено лічильників холодної води у абонентів 126 шт.
Ліквідовано проривів 47 шт.
Промито та прочищено каналізаційних мереж 8 км.
Проведено ремонт колодязів 25 шт.
Промито та дезінфіковано водопровідних мереж міста 45,7 км.
На внески в статутний капітал підприємства надійшло коштів у сумі 585,7 тис. грн., на які були придбані основні засоби та виконані роботи:
виконано роботи із ремонту водопровідної мережі 35 тис.грн.;
(вул. Лесі Українки – Великі Фільварки)
Придбано пристрій спостереження (трекер) 23 тис.грн;
Придбано матеріали на КНС № 5 (вул. 22 Січня) 199,3 тис.грн.;
Транспорт (придбано запчастини) 82,0 тис.грн.;
Ремонт водопровідної мережі на вул. Лесі Українки
(придбано матеріали) 8,0 тис.грн;
Ремонт водопровідної мережі на вул. Гончарська 24,0 тис.грн.;
(придбано матеріали)
Котел 28,0 тис.грн.;
Каналізаційна мережа вул. Веста – Труша 186,4 тис.грн.
(придбано матеріали)
Комунальне підприємство «Бродитеплоенерго» за 2018 р.
На балансі підприємства знаходяться 10 котелень, 2 з яких здано в оренду ТзоВ «Еко-теплобуд інвест». Протяжність тепломереж складає 52,7 км.
Підприємство експлуатує 34 котли.
При підготовці до опалювального сезону 2018 – 2019 р. р. було проведені такі ремонтні роботи:
на всіх котельнях було проведено гідравлічне випробування т/мереж;
кислотна промивка котлів - 22 котлів (кот. Гончарська, 3а, В.Стуса,22а,
Грушевського,5, Юридика, 64а, Лесі Українки, 19.Й.Рота);
ремонт і ревізія хімводоочисток всіх котелень;
поточний ремонт насосів, вентиляторів, димососів на всіх котельнях;
ремонт запірної арматури, ГРП та газового обладнання;
проведено державну повірку датчиків температури і тиску 3-х газових коректорів, 1-го газового коректора ОЕ-VPT, 2 коректори «Універсал», 9 – шт. газових лічильників;
проведено повірку теплових лічильників в кількості 10 шт.
встановлення твердопаливного котла на 400 кВт а котельні вул. Старобрідська,11
На внески в статутний капітал підприємства надійшло коштів у сумі 582,0
тис. грн., на які були придбані основні засоби та виконані роботи:
замінено ділянку тепломережі в лотковій прокладці по пл. Ринок, 27
до вул. Героїв Авіаторів ,6 – 572,0 тис. грн.;
встановлено GPS навігатори на автомобільну техніку підприємства
– 10,0 тис. грн.
Розроблена та профінансована програма фінансової підтримки підприємства в сумі 800,0 тис. грн. в рік на 60 місяців до 2023 року:
погашення заборгованості за природний газ перед ПАТ НАК «Нафтогаз України», що утворилася станом на 01.07.2016 р за попередні роки. Підписано угоду та складено графік розтермінування заборгованості з ПАТ НАК «Нафтогаз України» в сумі 9500,0 тис. грн. з помісячною платою 160,0 тис. грн.
Проводиться подальше відключення будинків від мереж центрального опалення відповідно до Порядку відключення окремих житлових будинків від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води при відмові споживачів від централізованого теплопостачання, затвердженого Наказом № 4 від 22.11.2005 року Міністерства будівництва, архітектури та житлово – комунального господарства України. Станом на 01.10.2018 р. відключено 29 будинків із 29 запланованих.
Комунальне підприємство «Бродитеплоесервіс» за 2018 рік
Комунальному підприємству «Бродитеплосервіс» було виділено кошти в сумі 3361,0 тис. грн. які використані на закупку основних засобів та інше:
котельня на платформі 400 кВт на твердому паливі – для котельні по вул. Старобрідська, 11(СШ № 4) 468,0 тис.грн
котельня на платформі 1500 кВт – 2 шт на твердому паливі для
котелень по вул. Шкільна, 1 (Фортеця) та вул. Бузова, 5; 1152,0 тис.грн.
котел газовий 3 МВт – на котельню по вул. Гончарська, 3а 1146,0тис.грн.
модульна котельня 200 кВт, що опалюватиме ДНЗ № 7по
вул. 900-річчя Бродів, 22. 345,0 тис.грн. бензопили для розпилювання дров «Штіль» 18,1 тис.грн. послуги крана - 11,9 тис.грн.
господарські потреби - 18,0 тис.грн. з/плата з податками - 123,8 тис.грн.
залишок 78,2 тис.грн.
Комунальне підприємство ВОКТЦ « Бродівський замок»
Важливим об’єктом для міста і району є Бродівський ринок (КП ВОКТЦ «Бродівський замок»). У звітному році на поповнення статутного фонду надійшло коштів у сумі 775,0 тис.грн. та буди проведені наступні роботи по ремонту та благоустрою на території КП ВОКТЦ «Бродівський замок»:
замощено бруківкою проходи між торговими рядами
на продуктовому ринку 623,9 тис.грн.
капітально відремонтовано частину даху ангару «Крона» 79,2 тис.грн.
встановлено енергоощадне зовнішнє освітлення 24,4 тис.грн. встановлено новітню систему оповіщення. 49,0 тис.грн.
Для якісного економного освітлення ринку придбано 12 енергоощадних вуличних світильників, а також закуплено 11 рупорних гучномовців для озвучення. (Гучномовці українського виробника, такі ж встановлюються на залізничних вокзалах).
Продовжуються роботи з влаштування стоянки на території ринку на 100 – 120 парко місць.
Комунальне підприємство « Стадіон « Ювілейний»
У звітному році значно покращився матеріально технічний стан КП « Стадіон «Ювілейний».
Силами працівників КП «Стадіон «Ювілейний»», без залучення підрядних організацій, було облаштовано систему освітлення, що дало можливість проводити тренування в темну пору доби. Перед новим опалювальним сезоном був замінений газовий котел. Силами працівників було відремонтовано 350 погонних метрів цегляної огорожі.
КП «Стадіон «Ювілейний» отримало перемогу в конкурсі мікропроектів Львівської обласної ради . Завдяки проекту було замінено вікна, двері та утеплено адміністративний будинок і службові приміщення.
За кошти міського бюджету збудована система поливу поля. Розробляється проектно-кошторисна документація на капітальний ремонт підтрибунних приміщень і накриття частини трибун.
Було закуплено систему спостереження; комплект озвучення в котрий входять колонки, мікрофони та оргтехніку – комп’ютер, кольоровий принтер.
Ось далеко не повний перелік тих справ та проблем, на яких акцентувалась увага керівництва та виконавчих органів міської ради в поточному році.
Звичайно, можливо, не все вдається. Та спільно з Вами, за Вашої активної участі і підтримки наше місто стане більш комфортним, зручним і безпечним містом для усіх його жителів. |
Хочу подякувати депутатам, членам виконавчого комітету, колективам комунальних підприємств за постійне розуміння, терпіння, злагоджену щоденну працю, активну й дієву позицію.
Впевнений разом ми зможемо домогтися набагато більшого.
Міський голова Анатолій Белей