ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 12
Текст:БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
_______________ Броди № ____________
Про розроблення Комплексного плану
просторового розвитку території Бродівської
територіальної громади Золочівського району
Львівської області
Керуючись п. 42 частини 1 ст. 26, ст. 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 17 Закону України «Про основи містобудування», ст. 16, 161, 20, 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про стратегічну екологічну оцінку», Законом України «Про землеустрій», Постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 р. № 926 «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації», п. 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.2021 р. № 853 «Порядок та умови надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на розроблення комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад», Постановою Кабінету Міністрів України
від 25.05.2011 №555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні», Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 632 «Про визначення формату електронних документів комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території», згідно рекомендації депутатської комісії з питань земельних відносин, території, будівництва, архітектури та охорони пам’яток, міська рада-
ВИРІШУЄ :
1. Розробити Комплексний план просторового розвитку території Бродівської територіальної громади (далі – Комплексний план).
2. Замовником розроблення Комплексного плану визначити виконавчий комітет Бродівської міської ради Львівської області.
3. Створити тимчасовий консультативно-дорадчий орган виконавчого комітету Бродівської міської ради Львівської області – робочу групу з формування завдання на розроблення Комплексного плану.
4. Затвердити Положення про робочу групу з формування завдання на розроблення Комплексного плану (Додаток 1).
5. Доручити виконавчому комітету міської ради:
• у встановленому законодавством порядку повідомити про початок розроблення Комплексного плану;
• забезпечити дотримання процедури підготовчого етапу розроблення Комплексного плану у відповідності до завдань та строків, визначених в Календарному плані (Додаток 2);
• сформувати персональний склад робочої групи з формування завдання на розроблення Комплексного плану з дотриманням наступних вимог:
• частка членів, що представляють міську раду та виконком міської ради, не повинна перевищувати половину складу робочої групи плюс одна особа;
• забезпечити участь у робочій групі принаймні одного представника від кожного з старостинського округу, розташованого на території територіальної громади;
• допускається представлення одним членом робочої групи інтересів кількох суміжних населених пунктів територіальної громади;
• строк приймання заявок на участь у робочій групі має становити не менше 10 робочих днів з дня інформування про вимоги до персонального складу робочої групи та порядок подання кандидатур до неї.
• забезпечити врахування при розробленні завдання на розроблення Комплексного плану пропозицій щодо переліку та значень індикаторів (Додаток 3);
• оприлюднити прогнозовані наслідки розроблення Комплексного плану (Додаток 4);
• у встановленому законодавством порядку визначити джерела фінансування, строки розроблення та розробника Комплексного плану;
• здійснювати контроль за розробленням Комплексного плану;
• забезпечити здійснення стратегічної екологічної оцінки Комплексного плану;
• забезпечити проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів підчас розроблення Комплексного плану;
• узгодити проект Комплексного плану з органами місцевого самоврядування, що представляють інтереси суміжних територіальних громад, в частині врегулювання питань щодо територій спільних інтересів;
• забезпечити розгляд проєкту Комплексного плану архітектурно-містобудівною радою при департаменті архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації;
• забезпечити подання проєкту Комплексного плану експертній організації для проведення експертизи;
• забезпечити погодження відповідних проектних рішень комплексного плану відповідно до Земельного кодексу України;
• розроблений та погоджений у визначеному чинним законодавством порядку проєкт Комплексного плану подати Бродівській міській раді Львівської області на затвердження.
6. Визнати таким що втратило чинність рішення Бродівської міської ради Львівської області №1039 від 04.04.2023 року.
7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань земельних відносин, території, будівництва, архітектури та охорони пам’яток.
Міський голова Анатолій БЕЛЕЙ
Додаток № 1 до рішення №0000 від 06 травня 2025 року
ПОЛОЖЕННЯ
про робочу групу з формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Бродівської територіальної громади
1. Це Положення визначає основні завдання, повноваження та вимоги до персонального складу Робочої групи із формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Бродівської територіальної громади
(далі – Робоча група), а також порядок організації її роботи.
2. Робоча група є тимчасовим консультативно-дорадчим органом виконавчого комітету Бродівської міської ради Золочівського району Львівської області, створеним з метою забезпечення проведення та опрацювання результатів громадського обговорення з формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Бродівської міської ради (далі – Комплексний план).
3. Робоча група у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства України та цим Положенням.
4. Робоча група формується з представників Бродівської міської ради, виконавчого комітету Бродівської міської ради, органів державної влади, державних та комунальних підприємств, установ та організацій, органів самоорганізації населення, громадських організацій, інших заінтересованих сторін у складі не менш як 5 осіб і не більш як 21 особа, з непарною кількістю членів.
У персональному складі Робочої групи частка членів, що представляють Бродівську міську раду та виконавчий орган Бродівської міської ради, не повинна перевищувати половину складу робочої групи плюс одна особа.
До персонального складу Робочої групи має входити принаймні один представник від кожного з населених пунктів Бродівської територіальної громади, який не є співробітником виконкому, допускається представлення одним членом робочої групи інтересів кількох населених пунктів територіальної громади.
5. Персональний склад Робочої групи затверджується рішенням виконавчого комітету.
6. Голова Робочої групи головує на її засіданнях, контролює виконання покладених на Робочу групу завдань.
7. У разі відсутності голови Робочої групи його обов’язки виконує заступник голови Робочої групи, який головує на її засіданнях. У разі відсутності голови та його заступника головуючий обирається з числа присутніх членів Робочої групи шляхом голосування.
8. Секретар Робочої групи готує необхідні матеріали для роботи Робочої групи, забезпечує оповіщення членів Робочої групи про дату, час та місце проведення засідань Робочої групи, відповідає за ведення та оформлення протоколу засідання Робочої групи.
9. Формою роботи Робочої групи є засідання, що скликаються її головою у разі потреби, у тому числі в дистанційному форматі.
10. Засідання Робочої групи вважається правовим, якщо в ньому бере участь не менше двох третин від загального складу Робочої групи.
11. Рекомендації Робочої групи вважаються прийнятими, якщо за них проголосувало більше половини від присутніх на засіданні.
12. Рекомендації Робочої групи, прийняті в межах її компетенції, оформлюються протоколом, який підписується головою, заступником голови або головуючим та секретарем.
13. Основними завданнями Робочої групи є:
- визначення загальних пріоритетів просторового розвитку територіальної громади, у тому числі формулювання бачення перспектив розвитку територіальної громади, складання переліку пріоритетів довгострокового розвитку та визначення основних заходів щодо сприяння залученню інвестицій, поліпшення умов життєдіяльності та господарської діяльності;
- визначення тематичних напрямів проведення стратегічної сесії з формування завдання на розроблення комплексного плану;
- визначення переліку основних заінтересованих сторін у розвитку територіальної громади;
- забезпечення інформування мешканців територіальної громади та визначених заінтересованих сторін розвитку територіальної громади на веб-сайті Бродівської міської ради про дату проведення стратегічної сесії та порядок відбору її учасників (не пізніше ніж за 15 робочих днів до визначеної дати її проведення);
- визначення порядку та здійснення відбору учасників стратегічної сесії з урахуванням вимог пп. 12 п. 42 Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації;
- проведення стратегічної сесії відповідно до вимог пп.12 п.42 Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації;
- узагальнення напрацювань стратегічної сесії та коментарів до них у вигляді протоколу стратегічної сесії та розміщення його на веб-сайті Бродівської міської ради;
- підготовка проекту завдання на розроблення Комплексного плану відповідно до вимог Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації на основі протоколу стратегічної сесії.
14. Робоча група має право:
- отримувати інформацію, необхідну для формування завдання на розроблення Комплексного плану, в органах місцевого самоврядування і державної влади, організаціях та установах, що провадять діяльність на території Бродівської територіальної громади, незалежно від їх відомчого підпорядкування, форми власності та господарювання;
- проводити опитування громадян чи проводити іншу діяльність з вивчення громадської думки щодо Комплексного плану та перспектив просторового розвитку території громади;
- проводити роз’яснювальну роботу серед жителів громади з питань розроблення і втілення Комплексного плану та його значення для розвитку територіальної громади.
15. Члени Робочої групи несуть особисту відповідальність за достовірне і своєчасне опрацювання отриманих документів і матеріалів та висунення пропозицій, що стосуються виконання завдань з формування завдання на розроблення Комплексного плану.
Секретар ради Руслан ШИШКА
Додаток № 2 до рішення №0000 від 06 травня 2025 року
Календарний план підготовчих процедур для розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Бродівської територіальної громади
з/п Завдання підготовчого етапу розроблення Комплексного плану Строк
проведення (робочі дні)
1 Інформування через місцеві засоби масової інформації та веб-сайт Бродівської міської ради про початок розроблення Комплексного плану, порядок і строку внесення пропозицій до нього фізичними та юридичними особами Не менше 15 робочих днів з дати оприлюднення
2 Інформування мешканців територіальної громади шляхом розміщення інформаційного повідомлення на веб-сайті Бродівської міської ради щодо проведення громадських обговорень з формування завдання на розроблення комплексного плану, яке містить інформацію про вимоги до персонального складу робочої групи та порядку подання кандидатур до неї Не менш як протягом 10 робочих днів від дати публікації відповідного повідомлення
3 Вжиття заходів до отримання доступу до всіх чинних кадастрів та реєстрів.
Отримання відомостей щодо державних та регіональних інтересів, інтересів суміжних територіальних громад шляхом подання запитів до виконавчих органів суміжних територіальних громад та Львівської ОДА.
Формування переліку раніше розробленої містобудівної документації та документації із землеустрою, документів державного планування, затверджених Бродівською міською радою (концепцій, стратегій, проектів, програм, інших документів щодо сучасного стану та планів розвитку відповідних територій), переліку намірів суб’єктів містобудівної діяльності, інженерно-геодезичних, інженерно-геологічних, інженерно-гідрометеорологічних вишукувальних, проектно-вишукувальних, планувальних та інших робіт та досліджень на території громади. Вимог щодо строків проведення не встановлено. Однак варто враховувати, що ці завдання мають бути виконані та їх результати враховані до часу проведення стратегічної сесії. При цьому отримання державних інтересів має вкладатися в період 30 робочих днів від отримання ОДА запиту від громади. Відповідно пропонується розпочинати одразу після затвердження рішення про розроблення Комплексного плану та передбачати 6-8 тижнів на виконання.
4 Формування та затвердження персонального складу Робочої групи з формування завдання на розроблення Комплексного плану та розміщення рішення про затвердження персонального складу на веб-сайті Бродівської міської ради. Не раніше, ніж буде завершено збір заяв на участь в робочій групі (завдання №2)
5 Визначення Робочою групою переліку основних заінтересованих сторін у розвитку територіальної громади та порядку відбору учасників стратегічної сесії.
Інформування мешканців територіальної громади та визначених заінтересованих сторін на веб-сайті Красненської селищної ради про дату проведення стратегічної сесії та порядок відбору її учасників. Не пізніше ніж за 15 робочих днів до визначеної дати проведення стратегічної сесії
6 Визначення Робочою групою загальних пріоритетів просторового розвитку територіальної громади, у тому числі формулювання бачення перспектив розвитку територіальної громади, складання переліку пріоритетів довгострокового розвитку та визначення основних заходів щодо сприяння залученню інвестицій, поліпшення умов життєдіяльності та господарської діяльності.
Визначення робочою групою тематичних напрямів громадського обговоренняb.
Опрацювання пропозицій фізичних та юридичних осіб щодо розроблення Комплексного плану.
Розміщення на веб-сайті Бродівської міської ради інформації щодо отриманих пропозицій до Комплексного плану від фізичних та юридичних осіб із дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних” та забезпеченням можливості коментування користувачами веб-сайтів.
Здійснення відбору учасників стратегічної сесії. Вимог щодо строків проведення не встановлено. Рекомендується розпочинати виконання з дати затвердження персонального складу робочої групи та завершувати до дати проведення стратегічної сесії
7 Інформування на веб-сайті Бродівської міської ради мешканців територіальної громади та визначених заінтересованих сторін у розвитку територіальної громади про час та місце проведення стратегічної сесії. Не пізніше ніж за 5 робочих днів до визначеної дати її проведення
8 Проведення стратегічної сесії В Календарному плані рекомендується закласти період, в який має бути проведена стратегічна сесія, щоб надалі робоча група могла визначитися з більш вдалим днем для максимального залучення зацікавлених сторін
9 Узагальнення Робочою групою напрацювань стратегічної сесії у вигляді проєкту протоколу стратегічної сесії Вимог щодо строків проведення не встановлено. Рекомендується закладати з запасом об’єктивно необхідний час для формування протоколу стратегічної сесії
10 Розміщення протоколу стратегічної сесії на веб-сайті Бродівської міської ради із забезпеченням можливості коментування користувачами веб-сайту Період прийому коментарів до протоколу має становити не менш 10 робочих днів
11 Опрацювання Робочою групою коментарів до протоколу стратегічної сесії, доопрацювання і затвердження протоколу та оприлюднення його на веб-сайті Бродівської міської ради. Вимог щодо строків проведення не встановлено. Рекомендується закладати з запасом об’єктивно необхідний час для виконання
12 Підготовка проекту завдання на розроблення комплексного плану на основі протоколу стратегічної сесії. Вимог щодо строків проведення не встановлено. Рекомендується закладати з запасом об’єктивно необхідний час для виконання
13 Схвалення робочою групою проекту завдання на розроблення комплексного плану не менш як двома третинами голосів від свого затвердженого складу та затвердження замовником, публікація завдання на веб-сайті Бродівської міської ради. Вимог щодо строків проведення не встановлено. Рекомендується закладати з запасом об’єктивно необхідний час для виконання
14 Визначення джерел фінансування комплексного плану
Вимог щодо строків проведення не встановлено. Рекомендується закладати з запасом об’єктивно необхідний час для виконання
15 Проведення тендерних закупівель щодо розроблення Комплексного плану та визначення розробника з урахуванням положень, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» Вимог щодо строків проведення не встановлено. Рекомендується закладати з запасом об’єктивно необхідний час для виконання
16 Публікація на веб-сайті календарного плану виконання робіт з розроблення комплексного плану відповідно до укладеного договору на розроблення комплексного плану Вимог щодо строків проведення не встановлено. Рекомендується закладати з запасом об’єктивно необхідний час для виконання
Додаток № 3 до рішення №0000 від 06 травня 2025 року
Пропозиції щодо переліку та значень індикаторів розвитку території
Золочівської територіальної громади
№
з/п Показник Одиниці виміру Існуючий стан
(2021 рік) Бажане значення
1. Виробничий сектор (промисловість, сільське господарство)
1.1 Збудовані та реконструйовані
виробничі та складські будівлі м2 - Збільшення
1.2 Промислові території, що не використовуються га - Зменшення
1.3 Кількість робочих місць од. - Збільшення
2. Oxoрона історичного середовища та туризм
2.1 Кількість пам'яток з визначеними охоронними зонами об'єктів - Визначити пам'ятки, на які потрібно розробити проекти охоронних зон
2.2 Кількість туристів осіб на добу - Збільшення з урахуванням допустимого навантаження
2.3 Створення туристичних маршрутів для пішого та велосипедного туризму кількість
маршрутів -
7 маршрутів, орієнтовною протяжністю 110 км.
3. Громадські простори
3.1 Наявні якісні громадські простори для короткочасного відпочинку населення шт. -
Збільшення кількості громадських просторів
4. Мобільність та транспорт
4.1 Наявність транспортного сполучення громадським транспортом усіх
населених пунктів з адміністративним центром громади Кількість маршрутів міжміські -
приміські –
- Забезпечення 100%
не потрібно
4.2 Кількість аварійно небезпечних ділянок одиниці - Ліквідація
4.3 Протяжність велосипедних доріжок км - Створення нових
5. Екологія
5.1 Наявні природно-заповідні території га - Розширення ПЗФ відповідно до наукових обґрунтувань
5.2 Площа встановлених проектами землеустрою прибережних захисних смуг водних об’єктів га Проекти землеустрою не виготовлялись Забезпечення встановлення меж ПЗС для всіх водних об’єктів
5.3 Площа зелених зон загального користування (парки/сквери/ліси) га - Збільшення
6. Інженерна інфраструктура
6.1 Кількість аварій на мережах:
- водопостачання
- водовідведення
- теплопостачання аварій/км
- аварій водопостачання
- аварій водовідведення
- аварій теплопостачання Зменшення
6.2 Забезпеченість населених пунктів централізованим каналізуванням % - 100
7. Соціальна інфраструктура
7.1 Кількість дітей в черзі до ЗДО діти - зменшення до 0
7.2 Середня наповнюваність класів у комунальних школах учні - 24 учні
7.3 Частка дітей, охоплених гуртками позашкільної освіти, що функціонують при освітніх закладах % - збільшення
7.4 Охоплення населення закладами сімейної медицини % - 100%
Додаток № 4 до рішення №0000 від 06 травня 2025 року
1. Правові та управлінські наслідки.
1.1. Взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів під час планування та забудови територій.
1.2. Узгодження містобудівних та землевпорядних завдань розвитку території громади.
1.3. Резервування земельних ділянок приватної власності, що підлягають вилученню для суспільних потреб відповідно до закону для розміщення об’єктів соціальної сфери та інших об’єктів державних, регіональних інтересів та інтересів територіальної громади.
1.4. Визначення цілісного функціонального зонування на всю територію громади.
1.5. Визначення переліку земельних ділянок для передачі у комунальну власність.
1.6. Визначення переліку земель (територій) для безоплатної передачі у приватну власність земельних ділянок державної та комунальної власності.
1.7. Встановлення правового режиму забудови територій, на яких передбачено провадження містобудівної діяльності.
1.8. Визначення обмежень у використанні земель територіальної громади.
1.9. Спрощення дозвільних процедур.
1.10. Інформаційне забезпечення здійснення контролю у сфері містобудування та землеустрою.
1.11. Забезпечення прозорості і відкритості управління просторовим розвитком громади, земельними та іншими природними ресурсами громади.
2. Економічні наслідки.
2.1. Підвищення інвестиційної привабливості території громади.
2.2. Визначення найбільш ефективного використання територій та ресурсів територіальної громади.
2.3. Оцінка історико-архітектурної та природної спадщини, визначення заходів з їх охорони, як ресурсів подальшого розвитку туристично-рекреаційної галузі на території громади.
2.4. Збільшення надходжень в місцевий бюджет за рахунок:
- виявлення незареєстрованих земельних ділянок;
- виявлення земельних ділянок, які використовуються не за цільовим призначенням;
- визначення переліку земель (територій) для продажу земельних ділянок державної та комунальної власності або прав на них на земельних торгах;
- визначення переліку земель (територій) для продажу або передачі у користування земель них ділянок державної, комунальної власності без проведення земельних торгів;
- збільшення вартості землі та іншої нерухомості завдяки реалізації проектних рішень щодо зміни функціонального призначення територій, розвитку інженерної і транспортної інфраструктури.
2.5. Створення умов для розвитку підприємницької діяльності.
3. Соціальні наслідки
3.1. Створення сприятливих умов життєдіяльності населення.
3.2. Підвищення соціального забезпечення населення на основі визначення потреб в об’єктах соціальної інфраструктури та найбільш вдалих місць для їх розміщення.
3.3. Сприяння створенню додаткових робочих місць.
3.4. Визначення оптимальної просторової організації забезпечення житлової, громадської та виробничої забудови інженерною інфраструктурою.
3.5. Сприяння розвитку транспортної мобільності населення.
3.6. Визначення заходів із захисту населення у випадках виникнення надзвичайних ситуацій.
4. Наслідки для довкілля та здоров’я населення.
4.1. Формування системи озеленених територій з урахуванням ландшафтних умов території та потреб забезпечення населення.
4.2. Визначення територій, перспективних для розвитку умов для короткочасного відпочинку населення, заліснення, встановлення природоохоронного режиму тощо.
4.3. Встановлення природоохоронних обмежень у використанні земель, зокрема визначення перспективних для заповідання територій з метою недопущення знищення або руйнування в результаті господарської діяльності цінних природних територій, а також встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг уздовж річок, струмків і потічків та навколо водойм з метою охорони поверхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності.
4.4. Визначення заходів з охорони та раціонального використання земель.
4.5. Визначення заходів із запобігання розвитку небезпечних природних процесів та захисту населення.
4.6. Забезпечення санітарного благополуччя населення шляхом визначення санітарно-захисних зон навколо об’єктів, що здійснюють негативний вплив на довкілля.
4.7. Визначення заходів з управління поводженням з відходами з метою усунення негативного впливу на стан земельних ресурсів, поверхневих і підземних вод, а також раціонального використання ресурсів.
4.8. Забезпечення водовідведення та очищенням стічних вод у всіх населених пунктах та розміщених за їх межами об’єктів з метою усунення негативного впливу на стан поверхневих і підземних вод.

