ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Єлиневський О. І.

Доповідач:

Бакай Микола Павлович

Галузь:

Нормативні акти місцевої дії

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

14.01.2019

ВИСНОВКИ КОМІСІЙ
ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 16
Про затвердження Положення про інспекцію з благоустрою міста Броди

БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА
БРОДІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
XXXV сесія   VIІ демократичного скликання

 

17. 01. 2019 р.                                  м. Броди                                                № проект

 
Про затвердження  Положення про інспекцію з благоустрою міста Броди
 
З метою впровадження статті 40 Закону України „Про благоустрій населених пунктів ” щодо утворення інспекцій з благоустрою міста, відповідно до наказу  Міністерства з питань  житлово-комунального господарства України від 09.11.2007 р. № 177 „Про затвердження  Примірного  положення  про інспекцію з благоустрою населеного пункту ”, керуючись п.п. 44 п. 1 ст. 26, ст. 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” , Бродівська міська рада , -
                                                

   ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити  Положення про інспекцію з благоустрою міста Броди, що додається.
  2. Рішення міської ради від 03.03.2011 року № 58 «Про затвердження Положення про інспекцію з благоустрою міста Броди» вважати таким, що втратило чинність.
  3. Контроль за виконанням даного  рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань житлово-комунального господарства,  благоустрою  та екології ( Біль В. І.). 
 
 
 
 
 
                    Міський голова                                                                                    Анатолій Белей
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням  Бродівської  міської
ради № від 17.01. 2019 р.
 
ПОЛОЖЕННЯ
про інспекцію з благоустрою міста Броди
 
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 1.1. Положення про інспекцію з благоустрою міста Броди (далі – Положення) розроблене відповідно до Закону України „Про благоустрій населених пунктів ” з метою організації запровадження самоврядного контролю у сфері благоустрою міста Броди, згідно наказу  Міністерства з питань  житлово-комунального господарства від 09.11.2007 р. № 177 „Про затвердження  Примірного положення  про інспекцію з благоустрою населеного пункту                                                                                                               
1.2 Інспекція з благоустрою міста Броди (далі – інспекція) в межах штатної чисельності  КП «Броди», яка підпорядкована та підзвітна  директору КП «Броди».                                                                       
1.3 Інспекція створена для здійснення контролю за станом    благоустрою   м.Броди,   виконанням   Правил благоустрою території населеного пункту,  в тому числі організації озеленення,  охорони  зелених насаджень і водойм,  створення місць відпочинку громадян,  утримання в належному стані  закріплених за підприємствами, установами організаціями територій.
1.4. У своїй діяльності Інспекція керується Конституцією і законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими та нормативно-технічними актами центральних органів виконавчої влади, рішеннями Бродівської міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.
1.5. Місцезнаходження Інспекції: 80600, Львівська обл., м. Броди, вул. Залізнична, 44.
1.6. До складу інспекції входить два штатних інспектора з благоустрою міста, які призначається на посаду та звільняється з посади директором КП «Броди»  та позаштатні інспектора з благоустрою міста зі складу посадових осіб комунальних підприємств, які визначені в п. 1.31 розділу IV, Правил благоустрою та утримання території в м. Броди.
 
Склад позаштатних інспекторів:
 
 КП«Броди»:
            - директор;
            -головний інженер;
-інженер з охорони праці;
- механік;
- майстер дільниці;
 
КП «Бродиводоканал»:
- директор;
            -головний інженер;
- майстер дільниці;
-інженер з охорони праці.
 
КП «Бродитеплоенерго»:
- директор;
            -головний інженер;
-інженер з охорони праці;
-інженер;
- начальник дільниці;
- майстер дільниці.
Члени громадських формувань : «Галичина», «Захист плюс», «Територіальна оборона», голови ОСББ, голова управляючої компанії.
 
1.7. Діяльність працівників інспекції регламентується посадовими інструкціями, які затверджуються директором КП «Броди».
1.8. У цьому положенні терміни вживаються в значенні, визначеному Законами України „Про благоустрій населених пунктів”, „Про місцеве самоврядування в Україні”, Правилами благоустрою території  міста Броди .
 
2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ІНСПЕКЦІЇ     
2.1. Контроль за станом благоустрою міста Броди.
2.2. Контроль за дотриманням правил благоустрою території м. Броди, забезпечення чистоти та порядку в місті.
2.3. Сприяння розвитку та поліпшенню стану благоустрою м. Броди.
2.4. Притягнення винних до відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою.
2.5. Профілактика запобігання правопорушень в сфері благоустрою.
2.6. Укладення індивідуальних договорів з фізичними та юридичними особами на вивіз твердих побутових відходів.
2.7. Виконання інших завдань за вказівками міського голови, його заступників та керівників КП «Броди».
 
3. ФУНКЦІЇ ІНСПЕКЦІЇ
 3.1. Інспекція з благоустрою відповідно до покладених на неї завдань повинна  систематично проводити самостійні і спільні рейди та перевірки з санітарною, екологічною та іншими службами для здійснення контролю за:
-          станом благоустрою територій, закріплених та прилеглих до установ, підприємств, організацій, торгових точок тощо;
-          накопиченням побутових відходів біля нежитлових і житлових будинків та будинків приватного сектору і їх своєчасним вивезенням;
-          дотриманням природоохоронного законодавства суб’єктами підприємницької діяльності, фізичними особами у частині розміщення побутового сміття;
-          своєчасним прийняттям заходів до господарюючих суб’єктів, фізичних та юридичних осіб, які утворюють стихійні звалення сміття;
-          розклеюванням оголошень, афіш на стінах будинків, опорах, деревах та в інших не призначених для цього місцях;
-          несвоєчасним впорядкуванням територій міста після проведення земляних робіт;
-          станом газонів та зелених насаджень, скверів і парків міста.
3.2. Інспекція складає протоколи про порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів для притягнення винних до відповідальності.
3.3. Готує пропозиції щодо подання позовів до суду про відшкодування шкоди, завданої об’єктам та елементам благоустрою внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою населених пунктів, Правил благоустрою території міста Броди.
3.4. Контролює забезпечення чистоти і порядку в місті, очищення території та об’єктів від побутових відходів, безгосподарського майна, самовільно розміщених об’єктів та елементів благоустрою.
3.5. Бере участь в обговоренні проектів благоустрою об’єктів та елементів благоустрою міста, іншої технічної документації з питань благоустрою і вносить відповідні пропозиції на розгляд Бродівської міської ради, підприємств, установ, організацій не залежно від форм власності.
3.6. Вносить пропозиції щодо розвитку та поліпшення стану об’єктів і елементів благоустрою міста, удосконалення Правил благоустрою території міста.
3.7. Здійснює профілактику запобігання порушенням законодавства у сфері благоустрою міста.
3.8. Щомісячно інформує виконком про результати рейдів та перевірок.
3.9. Готує матеріали та пропозиції на засідання виконкому, постійних комісій Бродівської міської ради за своєю компетенцією, а також ініціює їх проведення.
3.10. Бере участь у визначенні на конкурсних засадах балансоутримувачів – підприємств, установ, організацій, відповідальних за утримання об’єктів та елементів благоустрою.
3.11. Приймає участь та безпосередньо розглядає звернення та скарги підприємств, установ, організацій і громадян з питань, що відносяться до компетенції інспекції з благоустрою населеного пункту.
3.12. Залучає громадських інспекторів з благоустрою до участі в перевірках та направляє їх до участі у перевірках шляхом оформлення відповідного направлення.
3.13. Має право вимагати надання звітів від громадських інспекторів з благоустрою про проведення ними перевірок та їх результати.
3.14. Здійснює профілактику запобігання порушенням законодавства в сфері благоустрою населених пунктів.
3.15. Веде облік підприємств, організацій, юридичних і фізичних осіб, що систематично порушують правила благоустрою, для передачі відомостей про їх у відповідні служби.
3.16. В процесі виконання покладених на неї завдань взаємодіє з підприємствами, установами та організаціями.
3.17. Інспекція здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
 
4. ПРАВА ІНСПЕКЦІЇ 
 4.1 Складати приписи і адміністративні протоколи в межах компетенції та порядку передбачених діючим законодавством по відношенню до осіб, які порушують правила благоустрою.
За виявленими порушеннями Правил благоустрою у встановленому порядку складають відповідні приписи та протоколи про адміністративні правопорушення, які скріплюються штампом інспекції.
4.2. У випадках, передбачених діючим законодавством про адміністративні правопорушення, передавати матеріали про адміністративні правопорушення на розгляд міської адміністративної комісії.
4.3  Проводити рейди та перевірки територій та об’єктів населеного пункту щодо стану їх благоустрою і додержання підприємствами, установами, організаціями, громадянами законодавства у сфері благоустрою м. Броди.
4.4 Складати протоколи про порушення законодавства у сфері благоустрою для притягнення винних до відповідальності.
4.5. Залучати в установленому порядку фахівців підприємств, установ і організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до її компетенції.
4.6. Залучати до проведення перевірок громадських інспекторів з благоустрою та направляти їх на перевірки шляхом оформлення відповідних направлень на проведення перевірок.
4.7. Надавати допомогу підприємствам, установам, організаціям та громадянам у поліпшені стану території та об’єктів благоустрою міста.
4.8. Здійснювати в межах своєї компетенції контроль за дотриманням законодавства в сфері благоустрою населених пунктів. Складати приписи щодо приведення об’єктів та елементів благоустрою міста до належного стану з визначенням строків проведення певних заходів.
4.9. Подавати у встановленому порядку пропозиції з розвитку та поліпшення стану благоустрою територій і об’єктів міста, удосконалення Правил благоустрою території міста.
4.10. Надавати інформацію органам державного контролю відповідно до законодавства.
4.11. Подавати пропозиції щодо подання до суду позовів про відшкодування шкоди, завданої об’єктам благоустрою міста, виявлені порушення законодавства у сфері благоустрою, Правил благоустрою міста, рішень Бродівської міської ради, виконкому, розпоряджень міського голови та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у цій сфері, в межах повноважень та прав, визначених цим Положенням.
4.12. Залучати спеціалістів Бродівської міської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з керівниками) до розгляду питань, що належать до її компетенції.
4.13. Одержувати у встановленому законодавством порядку документи і матеріали для виконання покладених на інспекцію завдань.
4.14. Скликати у встановленому порядку наради за своєю компетенцією.
4.15. Набувати інших прав відповідно до законодавства.
 
5. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕВІРОК

 
 5.1. Інспектор інспекції має право брати участь у спільних рейдах та перевірках з санітарною, екологічною та  іншими службами. Графік зазначених спільних рейдів і перевірок затверджується виконкомом або міським головою. У разі термінової потреби у спірних рейдах і перевірках (в разі явного загальновідомого порушення законодавства у сфері благоустрою) спеціалісти інспекції залучаються до рейду чи перевірки шляхом негайного повідомлення телефонограмою про об’єкт та строки перевірки.
5.2. Інспектор має право самостійно проводити планові та позапланові перевірки дотримання підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами-підприємцями, фізичними особами законодавства у сфері благоустрою.
5.3. Планові перевірки проводяться згідно щомісячного графіку, що затверджується директором КП «Броди»  за погодженням з міським головою.
5.4. Позапланові перевірки проводяться у разі надходження заяв, скарг, службових, доповідних записок або у разі явного загальновідомого порушення законодавства у сфері благоустрою.
5.5. При проведенні перевірок посадова особа інспекції повинна мати при собі службове посвідчення.
5.6. Якщо під час перевірки виявленні причини та умови, які можуть спричинити порушення благоустрою, посадова особа інспекції зобов’язана скласти та видати офіційний документ – припис, який є обов’язковим для виконання в термін до десяти календарних діб особами, які його отримали.
У приписі зазначаються: дата і місце його складання, посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка склала припис, відомості про особу, на яку складений припис, та надаються пропозиції щодо усунення причин та умов, які спричиняють порушення благоустрою.
Припис підписується особою, яка його склала і особою, на яку він складений.
У разі відмови особи отримати припис, про це робиться запис в графі «Припис одержав».
Якщо виявлені порушення стосуються робіт з озеленення, благоустрою, косіння газонів, прибирання території, відсутності урн, порушник повинен усунути виявлені порушення в триденний термін після надання припису. В разі не усунення порушень, дані види робіт (за згодою міського голови або його заступників) можуть виконуватися КП «Броди» , яке надає порушнику рахунок за виконані роботи. Витрати, понесені КП «Броди»  внаслідок виконання згаданих вище робіт, підлягають сплаті порушником в повному обсязі добровільно в п’ятиденний термін з дати отримання порушником рахунку і акту виконаних робіт чи стягуються в судовому порядку.
5.7. Інспектор, який під час перевірки об’єкту благоустрою, виявив порушення вимог Правил благоустрою зобов’язаний на винну особу скласти протокол про вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
При вчиненні однією посадовою чи фізичною особою двох або більше адміністративних правопорушень, протокол про вчинення адміністративного правопорушення складається за кожне правопорушення окремо.
У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу порушника, місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення порушника, інші відомості, необхідні для вирішення справи.
Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Протокол підписується особою, яка його склала і особою, яка вчинила адміністративне правопорушення; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.
У разі відмови особи, яка вчинила правопорушення, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка вчинила правопорушення, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви своєї відмови від його підписання.
При складанні протоколу порушникові роз’яснюються його права і обов’язки, передбачені статтею 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення, про що робиться відмітка у протоколі.
У випадку відсутності правопорушника на місці порушення, що унеможливлює складання протоколу з зазначенням відомостей про особу правопорушника, посадові особи інспекції складають акт, в якому зазначають місце, час, зміст правопорушення та власника об’єкту, де відбулось правопорушення (або установу, підприємство, організацію, за якою закріплена територія) і передають до адміністративної комісії. В такому випадку, протокол про адміністративне правопорушення складається на правопорушника при його явці на засідання адміністративної комісії.
5.8. Після складення протоколу, він у п’ятиденний строк надсилається на розгляд до адміністративної комісії виконкому.
5.9. Відшкодування майнової шкоди, заподіяної об’єкту благоустрою під час вчинення адміністративного правопорушення, здійснюється у порядку встановленому Правилами благоустрою.
В разі не усунення порушень, особою, винною у порушенні Правил благоустрою, у разі якщо це не усунення може привести до  погіршення санітарно-епідеміологічної ситуації в місті, або спричинити інші негативні наслідки, роботи по усуненню наслідків цих правопорушень можуть виконуватися КП «Броди»  (за погодженням з міським головою або його заступників), яке надає порушнику рахунок за виконані роботи. Витрати, понесені КП «Броди»  внаслідок виконання згаданих вище робіт, підлягають сплаті порушником в повному обсязі добровільно в п’ятиденний термін з дати отримання порушником рахунку і акту виконаних робіт чи стягуються в судовому порядку.
5.10. Виконання робіт КП «Броди»  у випадках, зазначених в п.п. 5.6., 5.9. цього положення проводиться за цінами, встановленими для даного виду робіт на день виконання робіт. Виконання робіт включає в себе відшкодування витрат, понесених КП «Броди»  (паливно-мастильні матеріали та інше) та вартість робіт.
5.11. Форма посвідчення  інспектора з благоустрою, форми приписів, актів перевірки і протоколів про порушення законодавства у сфері благоустрою затверджуються рішенням виконкому.
 
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ІНСПЕКЦІЇ
 
6.1. Інспектори з благоустрою несуть персональну відповідальність за роботу Інспекції та належне здійснення покладених на неї завдань та функцій.
6.2. Працівники Інспекції можуть бути притягнуті до дисциплінарної, цивільної, адміністративної, кримінальної та інших видів відповідальності у випадках та у порядку, передбачених чинним законодавством України;
6.3. Працівники несуть відповідальність за своєчасне та належне виконання обов’язків, передбачених даним Положенням і посадовими інструкціями, в порядку, визначеним чинним законодавством.
 
7. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
7.1. Інспекція реорганізовується або ліквідовується за ініціативи директора КП «Броди».
7.2. Зміни до цього Положення вносяться відповідно до процедури розгляду питань у Бродівській міській раді, передбаченої Регламентом роботи Бродівської міської ради.
 
 
 
 
 

Секретар міської ради                                                                                            Микола Бакай