ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

26

Дата реєстрації:

19.12.2024

Проголосовано:

16.12.2024 17:29:23

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    5
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    1
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    1

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 26

Текст:



БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ



РІШЕННЯ



19.12. 2024 р. Броди№



Про кошторис видатків на утримання



апарату та підрозділів виконавчого комітету



Бродівської міської ради на 2025 рік



Відповідно до п. 1.5 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення виконавчим апаратом ради виконання повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бродівська міська рада Львівської області -  



ВИРІШУЄ :




  1. атвердити кошторис видатків на утримання апарату та виконавчих органів виконавчого комітету Бродівської міської ради на 2025 рік згідно з додатком 1 до цього рішення.

  2. Визнати таким, що втратило чинність рішення Бродівської міської ради №1457 від 20.02.2024 року.

  3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань фінансів бюджету, розвитку, туризму, інвестицій та міжнародного співробітництва.





 



Міський голова                                   Анатолій Белей



Додаток 1



до рішення сесії Бродівської міської ради від 19.12.2024 р. №


 










































































































































КОШТОРИС
на утримання апарату та  виконавчих органів виконавчого комітету
Бродівської міської ради на 2025 рік
ЗАГАЛЬНИЙ ФОНД
№ з/п Стаття витрат Код 2025 рік,                                      грн.
  ПОТОЧНІ ВИДАТКИ 2000 31 528 130
1. Оплата праці та нарахування на заробітну плату 2100 27 790 530
1.1 Заробітна плата 2111 22 779 200
1.2 Нарахування на оплату праці 2120 5 011 330
2 Видатки на придбання  товарів і послуг 2200 1 043 400
2.1 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 2210 634 000
2.2 Оплата послуг (крім комунальних) 2240 409 400
3 Видатки на відрядження 2250 80 400
4 Оплата комунальних послуг та енергоносіїв 2270 2 597 600
4.1 Оплата теплопостачання 2271 1 872 600
4.2 Оплата водопостачання та водовідведення 2272 39 500
4.3 Оплата електроенергії 2273 485 500
4.4 Оплата природного газу 2274 200 000
5 Інші поточні видатки 2800 16 200

 

Секретар ради                                                              Руслан Шишка

 

 

Секретар ради Руслан Шишка