ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автори:

Бакай Микола Павлович


Доповідачі:



Бакай Микола Павлович

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXIII

Скликання:

VII

Вид:

За основу

Номер:

19

Дата реєстрації:

21.11.2017

Проголосовано:

22.11.2017 14:07:34

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    15
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    2
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    9

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 19

Текст:





БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА

БРОДІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХХІІІ сесія VIІ  демократичного скликання

 

22.11.2017 р.                  м. Броди                        № ПРОЕКТ



Про затвердження положення

про порядок викупу земельних ділянок



 На підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні та   рішення Бродівської міської ради від 20.06.2017 року № 436, Бродівська міська рада, -



 

ВИРІШИЛА :

 



1. Затвердити Положення про порядок викупу земельних ділянок під майном в м. Броди, згідно додатку.

 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту ради, депутатської етики, законності, правопорядку  та співробітництва територіальних громад ( Фігун А. С. ).



 

 

 

 

 

Міський голова                                                           Анатолій Белей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

Додаток до Рішення Бродівської міської ради

від 22.11.2017 № проект

 

 



 

 

Положення про порядок викупу земельних ділянок під майном

у м. Броди

Загальні положення



1.Це Положення розроблене відповідно до Земельного кодексу України, Цивільного кодексу України, закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших актів чинного законодавства, визначає порядок викупу земельних ділянок, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна, що є власністю громадян, юридичних осіб.

1.2 Об’єктами викупу є земельні ділянки несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна, що є власністю покупців цих ділянок. Ділянки повинні бути розташовані в межах міста Броди, входити до категорії земель, що можуть бути придбані у власність згідно чинного законодавства України.

1.3 Суб’ єктами правовідносин з викупу земельних ділянок є :

- Продавець – Бродівська міська рада в межах повноважень, визначених законом.

- Покупці – громадяни і юридичні особи України, які є власниками об’єктів нерухомого майна, розташованих на цих земельних ділянках.

1.4 Продаж земельних ділянок у власність проводиться шляхом викупу за заявами (клопотаннями) власниками об’ єктів нерухомого майна . Продаж земельних ділянок шляхом викупу за заявами (клопотаннями) зацікавлених осіб полягає у передачі права власності покупцю за ціною, визначеною в звіті про  експертну оцінку, або за ціною визначеною міською радою , яка не може бути нижчою за ціну визначену експертною оцінкою.

1.5 Органом Бродівської  міської ради, який здійснює організацію проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок , підготовку рішень міської ради про викуп земельних ділянок під власним майном є Виконавчий комітет Бродівської міської ради .

1.6 Уповноваженим органом Бродівської міської   ради, який забезпечує підготовку проектів та укладення договорів про сплату авансового внеску, контролює сплату авансового внеску та коштів за викуп земельної ділянки є Виконавчий комітет Бродівської міської ради. .

2. Порядок викупу земельних ділянок, на яких розташовані об’ єкти нерухомого майна

2.1 Громадяни та юридичні особи, зацікавлені у придбанні земельних ділянок у власність (під власним майном), подають заяву (клопотання) до міської ради.

2.2 У заяві (клопотанні) зазначаються місце розташування земельної ділянки, її цільове призначення, розміри та площа, а також згода на укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки.

До заяви (клопотання) додаються:

-документ, що посвідчує право користування земельною ділянкою (у разі його наявності), та документи, що посвідчують право власності на нерухоме майно (будівлі та споруди), розташоване на цій земельній ділянці;

- копія установчих документів для юридичної особи, а для громадянина – копія документа, що посвідчує особу;

- свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності у разі продажу земельної ділянки суб’єкту підприємницької діяльності.

2.3 Міська рада у місячний строк розглядає заяву (клопотання) і приймає рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (якщо такий проект відсутній) та/або про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки чи про відмову в продажу із зазначенням обґрунтованих причин відмови.

Підставою для відмови в продажу земельної ділянки є:

- неподання документів, необхідних для прийняття рішення щодо продажу такої земельної ділянки;

- виявлення недостовірних відомостей у поданих документах;

- якщо до суб’ єкта підприємницької діяльності порушена справа про банкрутство або припинення його діяльності;

- встановлена Земельним кодексом України заборона на передачу земельної ділянки у приватну власність;

- відмова від укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки;

- несплата авансового внеску в терміни, встановлені договором.

2.4 Підготовка проекту договору про сплату авансового внеску здійснюється Виконавчим комітетом Бродівської міської ради в 10-денний термін після прийняття міською радою рішення про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки. Для укладення договору про оплату авансового внеску необхідно надати такі документи:

- копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;

копія установчих документів для юридичної особи, а для громадянина – копія документа, що посвідчує особу та копію довідки  про присвоєння ідентифікаційного номера;

- витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

2.5 Кошти в рахунок авансового внеску сплачуються громадянином або юридичною особою в 5-денний термін після укладення договору.

2.6 Рішення міської ради про продаж земельної ділянки  є підставою для укладання договору купівлі-продажу земельної ділянки.

2.7 Договір купівлі-продажу земельної ділянки підлягає нотаріальному посвідченню                  

2.8. Ціна земельної ділянки визначається за експертною грошовою оцінкою, що проводиться організаціями, які мають відповідну ліцензію на виконання цього виду робіт на замовлення міської ради. Фінансування робіт з проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки здійснюється за рахунок   авансу, що становить  не менше 20 відсотків вартості земельної ділянки, визначеної за нормативною грошовою оцінкою земельної ділянки

Сума авансового внеску зараховується до ціни продажу земельної ділянки. У разі відмови покупця від укладення договору купівлі – продажу земельної ділянки сума авансового внеску не повертається.

Порядок здійснення розрахунків з розстроченням платежу визначається відповідним порядком затвердженим Кабінетом Міністрів України , але не може становити більше як 60 місяців.

 2.9 Рішення про відмову продажу земельної ділянки може бути оскаржене в суді.

2.10 Кошти, отримані від продажу земельних ділянок державної або комунальної власності, зараховуються до місцевого бюджету у порядку, визначеному законом.

Не допускається продаж орендованих земельних ділянок державної або комунальної власності, строк дії договору оренди яких не закінчився та на яких розпочато будівництво об’єктів житлового та/або нежитлового призначення, або розпочато проектно-вишукувальні роботи для будівництва таких об’єктів.

Орендар може придбати земельну ділянку, що перебуває в оренді, за умови згоди орендодавця на продаж цієї земельної ділянки.

3. Особливості продажу земельних ділянок державної або комунальної власності іноземним державам, іноземним юридичним особам

3.1 Продаж земельних ділянок, що перебувають у власності територіальних громад, іноземним державам та іноземним юридичним особам здійснюється міською радою у визначений законом спосіб.

3. 2 Продаж земельних ділянок, що перебувають у власності держави та територіальних громад, іноземним юридичним особам допускається за умови реєстрації іноземною юридичною особою постійного представництва з правом ведення господарської діяльності на території України.

3.3 Іноземні держави, зацікавлені у придбанні земельних ділянок у власність із земель державної або комунальної власності, подають клопотання до Кабінету Міністрів України.

3.4 Іноземні юридичні особи, зацікавлені у придбанні земельних ділянок, подають клопотання до міської ради і державного органу приватизації. До клопотання додається :

- документ, що посвідчує право власності на нерухоме майно (будівлі та споруди), розташоване на цій земельній ділянці;

- копія свідоцтва про реєстрацію іноземною юридичною особою постійного представництва з правом ведення господарської діяльності на території України.

3.5 Розгляд клопотання і продаж земельних ділянок здійснюються міською радою після отримання погодження Кабінету Міністрів України.

Розгляд клопотання і продаж земельних ділянок, що перебувають у державній власності, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації, здійснюються державними органами приватизації після отримання погодження Кабінету Міністрів України.



 

Секретар міської ради                                                          М. Бакай