ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автори:

Тимусь Мирослав Ярославович


Бакай Микола Павлович

Доповідачі:

Тимусь Мирослав Ярославович


Бакай Микола Павлович

Рішення:

Прийнято

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

17

Дата реєстрації:

25.11.2024

Проголосовано:

25.11.2024 16:53:38

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    6
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    2

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 17

Текст:


БРОДівСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

 

2024 р.                                                Броди                                                 №

 

Про створення комунального некомерційного

підприємства «Бродівський центр первинної

медико–санітарної допомоги» Бродівської міської ради

Львівської області шляхом виділу з юридичної особи - комунального некомерційного підприємства  «Бродівська центральна міська лікарня»

 

         Відповідно до ст.ст. 52-54, 78, 137 Господарського кодексу України, ст. 109 Цивільного кодексу України , Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я»,  ст. ст. 26, 32, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Наказу МОЗ від 29.07.2016 року № 801 «Про затвердження Положення про центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та положень про його підрозділи»,    з метою  підвищення рівня медичного обслуговування населення, розширення можливостей щодо доступності та якості медичної допомоги, міська рада

 

 ВИРІШУЄ :

 

  1. Створити Комунальне некомерційне підприємство «Бродівський центр первинної медико–санітарної допомоги» Бродівської міської ради Львівської області шляхом виділу з юридичної особи - комунального некомерційного підприємства «Бродівська центральна міська лікарня» Бродівської міської ради Львівської області.


 


  1. Затвердити розподільчий баланс між комунальним некомерційним підприємством «Бродівський центр первинної медико–санітарної допомоги» Бродівської міської ради Львівської області та комунальним некомерційним підприємством «Бродівська центральна міська лікарня» Бродівської міської ради Львівської області, згідно додатку 1 до цього рішення.


 


  1. Встановити розмір статутного капіталу комунального некомерційного підприємства «Бродівський центр первинної медико–санітарної допомоги» Бродівської міської ради Львівської області в розмірі  11 346 701,07 грн.( одинадцять мільйонів триста сорок шість тисяч сімсот одна гривня 07 коп. )

  2. Затвердити Статут комунального некомерційного підприємства «Бродівський центр первинної медико–санітарної допомоги» Бродівської міської ради Львівської області, згідно додатку 2 до цього рішення.


 


  1. Визначити, що комунальне некомерційне підприємство «Бродівський центр первинної медико–санітарної допомоги» Бродівської міської ради Львівської області є комунальним унітарним  підприємством, яке з моменту його реєстрації набуває статусу юридичної особи, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства.


 


  1. Визначити виконавчий комітет Бродівської міської ради Львівської області уповноваженим органом управління комунального некомерційного підприємства «Бродівський центр первинної медико–санітарної допомоги» Бродівської міської ради Львівської області.


 


  1. Призначити Сокальську Марію Василівну директором комунального некомерційного підприємства «Бродівський центр первинної медико–санітарної допомоги» Бродівської міської ради Львівської області - на період дії воєнного стану, без проведення конкурсу, на умовах дії строкового трудового договору ( контракту ), до дати укладання строкового трудового договору з переможцем конкурсу проведеного після припинення чи скасування воєнного стану, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану, з 1 грудня 2024 року, з встановленням посадового окладу в розмірі 28 359 гривень.


 


  1. Міському голові Белею А. А. укласти контракт з директором комунального некомерційного підприємства «Бродівський центр первинної медико–санітарної допомоги» Бродівської міської ради Львівської області - на період дії воєнного стану, без проведення  конкурсу, на умовах дії строкового трудового договору, до дати укладання строкового трудового договору ( контракту ) з переможцем конкурсу проведеного після припинення чи скасування воєнного стану, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану, з 1 грудня 2024 року.


 


  1. Уповноважити директора комунального некомерційного підприємства «Бродівський центр первинної медико–санітарної допомоги» Бродівської міської ради Львівської області Сокальську Марію Василівну здійснити державну реєстрацію , створеної шляхом виділу юридичної особи -  комунального некомерційного підприємства «Бродівський центр первинної медико–санітарної допомоги» Бродівської міської ради Львівської області,  згідно вимог чинного законодавства.


 


  1. Директору комунального некомерційного підприємства «Бродівський центр первинної медико–санітарної допомоги» Бродівської міської ради Львівської області розробити та подати на затвердження  виконавчого комітету Бродівської міської ради  Львівської області структуру та штатний розпис підприємства.


 


  1. Виконавчому комітету Бродівської міської ради затвердити структуру та штатний розпис комунального некомерційного підприємства «Бродівський центр первинної медико–санітарної допомоги» Бродівської міської ради Львівської області.


 


  1. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з гуманітарних питань (М.Тимусь).


 

 

 

Міський голова                                                                Анатолій БЕЛЕЙ



 



























































































































































































































































































































































































































Додаток 1

до рішення Бродівської міської ради

від              2024 року №

 
Додаток 1

до рішення Бродівської міської ради

від              2024 року №

 
Розподільчий баланс основних засобів та матеріальних цінностей комунального некомерційного підприємства"Бродівська центральна міська лікарня"Бродівської міської ради Львівської області на 01.10.2024 року
І НЕОБОРОТНІ   АКТИВИ
АКТИВ КНП "Бродівська ЦМЛ" Юридична особа , що виділяється
1 2 3 4 5
код рядка до виділу після виділу
Незавершені капітальні інвестиції 1005 24 823 659,28 24 823 659,28 0,00
Основні засоби 1010 58 509 518,16 49 931 231,93 8 578 286,23
первісна вартість 1011 97 547 677,69 84 455 884,94 13 091 792,75
знос (-) 1012 39 038 159,53 34 524 653,01 4 513 506,52
Усього за розділом І 1095 83 333 177,44 74 754 891,21 8 578 286,23
ІІ  ОБОРОТНІ АКТИВИ
Запаси 1100 12 072 232,23 11 873 649,94 198 582,29
Інша поточна дебіторська заборгованість  1155 5977 5 242,00 735,00
Гроші та їх еквіваленти 1165 9 084 127,17 6 515 029,62 2 569 097,55
Витрати майбутніх періодів 1170
Усього за розділом ІІ 1195 21 162 336,40 18 393 921,56 2 768 414,84
ВСЬОГО  1300 104 495 513,84 93 148 812,77 11 346 701,07
І ВЛАСНИЙ  КАПІТАЛ
ПАСИВ
Зареєстрований статутний капітал 1400 42 244 927,95 40 453 203,59 1 791 724,36
Додатковий капітал (залишкова вартість НА та ОЗ отриманих безоплатно) 1410 13 702 239,83 7 716 396,29 5 985 843,54
Нерозподілений прибуток (збиток) 1420 12 603 428,02 9 199 373,36 3 404 054,66
Неоплачений капітал 1425
Усього за розділом І 1495 68 550 595,80 57 368 973,24 11 181 622,56
ІІ ДОВГОСТРОКОВІ   ЗОБОВ"ЯЗАННЯ  І   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Цільове фінансування  1525 35 944 918,04 35 779 839,53 165 078,51
Усього за розділом ІІ 1595 35 944 918,04 35 779 839,53 165 078,51
ВСЬОГО 1900 104 495 513,84 93 148 812,77 11 346 701,07
Директор КНП"Бродівська центральна міська лікарня", голова комісії ТИМУСЬ  Мирослав Ярославович
Заступник директора КНП "Бродівська ЦМЛ"член комісії МАТІЙЧУК Ігор Михайлович
Заступник директора КНП "Бродівська ЦМЛ"член комісії КІСЬ Ольга Олександрівна
Головний бухгалтер КНП "Бродівська ЦМЛ"член комісії ДУТКА Наталія Володимирівна
Юристконсульт КНП "Бродівська ЦМЛ" член комісії САЛІЙЧУК Наталія Володимирівна
Заступник міського голови,  член комісії ОЛЕХА Ірина Маркіянівна
Депутат міської ради,  член комісії ТИВОНЮК Михайло Васильович





 
Додаток 2

до рішення Бродівської міської ради

від              2024 року № 





ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Бродівської міської ради

від            2024 року №



Бродівський міський голова

                        ______________ А. Белей







С Т А Т У Т 

КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА 

 «БРОДІВСЬКИЙ ЦЕНТР  ПЕРВИННОЇ 

МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» БРОДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ





































м. Броди 

2024

 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Комунальне некомерційне підприємство «Бродівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Бродівської міської ради Львівської області (надалі - Підприємство) є закладом охорони здоров’я - комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає первинну медичну допомогу в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом, а також  вживає заходи з профілактики захворювань населення та підтримання громадського здоров’я.

1.2. Підприємство створене за рішенням Бродівської міської ради №          від            2024 року шляхом виділу з юридичної особи - комунального некомерційного підприємства «Бродівська центральна міська лікарня» Бродівської міської ради Львівської області. 

1.3. Підприємство перебуває у комунальній власності Бродівської міської територіальної громади.

1.4. Засновником та Власником Підприємства є Бродівська міська рада Львівської області (надалі - Засновник). 

1.5. Органом управління  Підприємства є Виконавчий комітет Бродівської міської ради (надалі – орган управління). Підприємство є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним органу управління.

1.6. Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.

1.7. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) Підприємства або їх частини серед засновників (учасників), працівників Підприємства (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших, пов’язаних з ними, осіб.

1.8. Не вважається розподілом доходів Підприємства, в розумінні п. 1.7 Статуту, використання Підприємством власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.

1.9. Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським та Цивільним Кодексами України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, загальнообов’язковими для всіх закладів охорони здоров’я наказів та інструкцій Міністерства охорони здоров’я України, загальнообов’язковими нормативними актами інших центральних органів виконавчої влади, відповідними рішеннями місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та цим Статутом.

2. НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ

2.1. Найменування:

2.1.1. Повне найменування Підприємства - Комунальне некомерційне підприємство «Бродівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Бродівської міської ради Львівської області;

2.1.2. Скорочене найменування Підприємства: КНП «Бродівський ЦПМСД».

2.2. Місцезнаходження Підприємства: Україна, 80600, Львівська область, Золочівський район, місто Броди, вулиця Коцюбинського, будинок 12.

3. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ

3.1. Основною метою створення Підприємства є надання первинної медичної допомоги та здійснення управління медичним обслуговуванням населення, що проживає (перебуває)  на території Бродівської міської територіальної громади Львівської області, але не обмежуючись вказаними населеними пунктами, а також вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я.

3.2. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Підприємства є:

• медична практика з надання первинної медичної допомоги населенню;

• організація надання первинної медичної допомоги у визначеному законодавством порядку, в тому числі надання невідкладної медичної допомоги в разі гострого розладу фізичного чи психічного здоров’я пацієнтам, які не потребують екстреної, вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги;

• проведення профілактичних щеплень;

• забезпечення права громадян на вільний вибір лікаря з надання первинної медичної допомоги у визначеному законодавством порядку;

• планування, організація, участь та контроль за проведенням профілактичних оглядів та диспансеризації населення, здійснення профілактичних заходів, у тому числі безперервне відстеження стану здоров’я пацієнта з метою своєчасної профілактики, діагностики та забезпечення дієвого лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів;

• консультації щодо профілактики, діагностики, лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів, а також щодо ведення здорового способу життя;

• взаємодія з суб’єктами надання вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги з метою своєчасного діагностування та забезпечення дієвого лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів з урахуванням особливостей стану здоров’я пацієнта;

• організація відбору та спрямування хворих на консультацію та лікування до закладів охорони здоров’я та установ, що надають вторинну (спеціалізовану) та третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, а також відбору хворих на санаторно-курортне лікування та реабілітацію у визначеному законодавством порядку;

• забезпечення дотримання міжнародних принципів доказової медицини та галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;

• упровадження нових форм та методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації захворювань та станів;

• організація стаціонар замінних форм надання медичної допомоги;

• проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності;

• направлення на МСЕК осіб зі стійкою втратою працездатності;

• участь у проведенні інформаційної та освітньо-роз’яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;

• участь у державних та регіональних програмах щодо організації пільгового забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку та відповідно до фінансового бюджетного забезпечення галузі охорони здоров’я;

• участь у державних та регіональних програмах щодо скринінгових обстежень, профілактики, діагностики та лікування окремих захворювань у порядку, визначеному відповідними програмами та законодавством.

• участь у визначенні проблемних питань надання первинної медичної допомоги та шляхів їх вирішення;

• участь у розробці планів розвитку первинної медичної допомоги;

• визначення потреби структурних підрозділів Підприємства та населення у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою;

• моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів;

• забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Підприємства;

• зберігання, перевезення, придбання, пересилання, відпуск, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів, замісників їх аналогів, отруйних та сильнодіючих речовин (засобів) згідно з вимогами чинного законодавства України;

• провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання;

• залучення кваліфікованих медичних працівників для надання первинної медико-санітарної допомоги, в тому числі лікарів, що працюють як фізичні особи - підприємці, підтримка професійного розвитку медичних працівників для надання якісних послуг;

• закупівля, зберігання та використання ресурсів, необхідних для надання медичних послуг, зокрема лікарських засобів (у т.ч. наркотичних засобів та прекурсорів), обладнання та інвентарю;

• координація діяльності лікарів із надання первинної медичної допомоги з іншими суб’єктами надання медичної допомоги, зокрема закладами вторинної та третинної медичної допомоги, санаторіїв, а також з іншими службами, що опікуються добробутом населення, зокрема соціальною службою та правоохоронними органами;

• надання платних послуг з медичного обслуговування населення відповідно до чинного законодавства України;

• надання паліативної допомоги пацієнтам на останніх стадіях перебігу невиліковних захворювань, яка включає комплекс заходів, спрямованих на полегшення фізичних та емоційних страждань пацієнтів, моральну підтримку членів їх сімей;

• надання будь-яких послуг іншим суб’єктам господарювання, що надають первинну медичну допомогу;

• інші функції, що випливають із покладених на Підприємство завдань.

3.3. Підприємство може бути клінічною базою вищих медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.

4. ПРАВОВИЙ СТАТУС

4.1. Підприємство є юридичною особою публічного права. Права та обов’язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації.

4.2. Підприємство користується закріпленим за ним комунальним майном, що є комунальною власністю Бродівської міської територіальної громади на праві оперативного управління.

4.3. Підприємство здійснює некомерційну господарську діяльність, організовує свою діяльність відповідно до фінансового плану, затвердженого Засновником, самостійно організовує виробництво продукції (робіт, послуг) і реалізує її за цінами (тарифами), що визначаються в порядку, встановленому законодавством.

4.4. Збитки, завдані Підприємству внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.

4.5. Для здійснення господарської некомерційної діяльності Підприємство залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.

4.6. Підприємство має самостійний баланс, рахунки в Державному казначействі України, установах банків, круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.

4.7. Підприємство має право укладати угоди, набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов’язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.

4.8. Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, а також встановлює чисельність і штатний розпис.

4.9. Підприємство надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику. Підприємство має право здійснювати лише ті види медичної практики, які дозволені органом ліцензування при видачі ліцензії на медичну практику.

5. СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ. МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ

5.1. Майно Підприємства є комунальною власністю і закріплюється за ним на праві оперативного управління.  Майно Підприємства становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, передані йому Засновником, вартість яких відображається у самостійному балансі Підприємства.

5.2. Підприємство не має право відчужувати або іншим способом розпоряджатись закріпленим за ним майном, що належить до основних фондів без попередньої згоди Засновника. 

5.3. Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно третім особам (юридичним чи фізичним особам) крім випадків, прямо передбачених законодавством. 

5.4. Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Підприємства або її відчуження, вирішуються виключно Засновником.

5.5. Джерелами формування майна та коштів Підприємства є:

• комунальне майно, передане Підприємству відповідно до рішення про його створення;

• кошти міського бюджету;

• кошти державного бюджету;

• кошти, отримані за договорами з центральним органом влади, що реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення;

• власні надходження Підприємства: кошти від здачі в оренду (зі згоди Засновника) майна, закріпленого на праві оперативного управління; кошти та інше майно, одержані від реалізації продукції (робіт, послуг);

• цільові кошти;

• кредити банків;

• майно, придбане у інших юридичних або фізичних осіб;

• майно, що надходить безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних благодійних внесків, пожертвувань юридичних і фізичних осіб; надходження коштів на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону, програм розвитку медичної галузі;

• майно, отримане з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України;

• інші джерела, не заборонені законодавством.

5.6. Вилучення майна Підприємства може мати місце лише у випадках, передбачених чинним законодавством України.

5.7. Статутний капітал Підприємства становить 11 346 701,07 грн.( одинадцять мільйонів триста сорок шість тисяч сімсот одна гривня 07 коп. ). Розмір статутного капіталу встановлюється та змінюється за рішенням Засновника.

5.8. Підприємство може одержувати кредити для виконання статутних завдань під гарантію Засновника.

5.9. Підприємство має право надавати в оренду майно, закріплене за ним на праві оперативного управління, юридичними та фізичними особами відповідно до чинного законодавства України та рішень Засновника.

5.10. Підприємство самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Підприємства у визначеному законодавством порядку.

5.11. Власні надходження Підприємства використовуються відповідно до чинного законодавства України.

6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ

6.1. Підприємство має право:

6.1.1. Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Підприємство завдань.

6.1.2. Самостійно планувати, організовувати і здійснювати свою статутну діяльність, визначати основні напрямки свого розвитку відповідно до своїх завдань і цілей, у тому числі спрямовувати отримані від господарської діяльності кошти на утримання Підприємства та його матеріально-технічне забезпечення.

6.1.3. Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства. Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.

6.1.4. Самостійно визначати напрямки використання грошових коштів у порядку, визначеному чинним законодавством України та цим Статутом.

6.1.5. Здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку.

6.1.6. Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.

6.1.7. Співпрацювати з іншими лікувально-профілактичними закладами вторинного та третинного рівнів, науковими установами та фізичними особами-підприємцями.

6.1.8. Надавати консультативну допомогу з питань, що належать до його компетенції, спеціалістам інших закладів охорони здоров’я на їх запит.

6.1.9. Створювати структурні підрозділи Підприємства відповідно до чинного законодавства України.

6.1.10. Надавати платні медичні послуги юридичним та фізичним особам, якщо це не суперечить чинному законодавству та рішенням Засновника

6.1.11. Здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.

6.2. Підприємство:

6.2.1. Створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування.

6.2.2. Здійснює бухгалтерський облік, веде фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством.

6.3. Обов’язки Підприємства:

6.3.1. Керуватись у своїй діяльності Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров’я України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями Засновника, органу управління та цим Статутом.

6.3.2. Планувати свою діяльність з метою реалізації єдиної комплексної політики в галузі охорони здоров’я (зі свого напрямку) в межах Бродівської міської територіальної громади.

6.3.3. Створювати для працівників належні і безпечні умови праці, забезпечувати додержання чинного законодавства України про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування.

6.3.4. Забезпечувати своєчасну сплату податкових та інших обов’язкових платежів з урахуванням своєї статутної діяльності та відповідно до чинного законодавства України.

6.3.5. Розробляти та реалізовувати кадрову політику, контролювати підвищення кваліфікації працівників.

6.3.6. Акумулювати власні надходження та витрачати їх в інтересах Підприємства відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.

7. УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ТА КОНТРОЛЬ 

ЗА ЙОГО ДІЯЛЬНІСТЮ

7.1. Управління Підприємством здійснює Засновник та уповноважений ним Орган управління.

7.2. Поточне керівництво (оперативне управління) Підприємством здійснює Керівник Підприємства – Директор, який призначається на посаду і звільняється з неї за рішенням Засновника відповідно до порядку, визначеного законодавством України та відповідним рішенням Засновника, та який відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим Міністерством охорони здоров’я України.

Строк найму, права, обов’язки і відповідальність Директора, умови його матеріального забезпечення, інші умови визначаються контрактом. Контракт з Директором укладається Бродівським міським головою.

7.3. Засновник (Власник) – Бродівська міська рада Львівської області:

7.3.1. Визначає головні напрямки діяльності Підприємства, затверджує плани діяльності та звіти про його виконання.

7.3.2. Затверджує статут Підприємства та зміни до нього. 

7.3.3. Здійснює контроль за ефективністю використання майна, що є спільною власністю територіальних громад та закріплене за Підприємством на праві оперативного управління.

7.3.4. Приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Підприємства, призначає ліквідаційну комісію, комісію з припинення, затверджує ліквідаційний баланс.

7.4. Орган управління - виконавчий комітет Бродівської міської ради Львівської області:

7.4.1. Затверджує фінансовий план Підприємства та контролює його виконання;

7.4.2. Затверджує кошторис, план асигнувань загального фонду бюджету та структуру Підприємства.

7.4.3. Затверджує штатний розпис Підприємства, погоджує зміни до нього; 

7.4.4. Погоджує Підприємству:

- договори про спільну діяльність, за якими використовується нерухоме майно, що перебуває в його оперативному управлінні, кредитні договори та договори застави;

- призначення на посаду та звільнення з посади заступників (медичного директора) керівника, головного бухгалтера Підприємства, керівника юридичної служби (юрисконсульта), керівника уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції Підприємства;

- створення філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів Підприємства (надалі — Філії). 

- положення про філії Підприємства; 

7.4.5. Укладає з Підприємством договори про надання медичного обслуговування за рахунок коштів міського бюджету;

7.4.6. Здійснює контроль за виконанням контракту з Директором підприємства.

7.4.7. Здійснює інші повноваження, в тому числі, розпорядника бюджетних коштів - у випадках, передбачених законодавством України та/або рішеннями Засновника про делегування таких повноважень. 

7.5. Директор Підприємства:

7.5.1. Діє без довіреності від імені Підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших органах, у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами, підписує від його імені документи, видає довіреності та делегує право підпису документів іншим посадовим особам Підприємства, укладає договори, відкриває в органах Державної казначейської служби України та установах банків поточні та інші рахунки.

7.5.2. Самостійно вирішує питання діяльності Підприємства за винятком тих, що віднесені законодавством та цим Статутом до компетенції Засновника чи Органу управління.

7.5.3. Організовує роботу Підприємства щодо надання населенню медичної допомоги, згідно з вимогами нормативно-правових актів.

7.5.4. Несе відповідальність за формування та виконання фінансового плану і плану розвитку Підприємства, результати його господарської діяльності, виконання показників ефективності діяльності Підприємства, якість послуг, що надаються Підприємством, використання наданого на праві оперативного управління Підприємству комунального майна територіальних громад і доходу згідно з вимогами законодавства, цього Статуту та укладених Підприємством договорів.

7.5.5. Користується правом розпорядження майном та коштами Підприємства відповідно до законодавства та цього Статуту. Забезпечує ефективне використання і збереження закріпленого за Підприємством на праві оперативного управління майна.

7.5.6. У межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Підприємства.

7.5.7. Забезпечує контроль за веденням та зберіганням медичної та іншої документації.

7.5.8. У строки і в порядку, встановлені законодавством, повідомляє відповідні органи про будь-які зміни в даних про Підприємство, внесення яких є обов’язковим до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

7.5.9. Подає в установленому порядку Органу управління  річну фінансову та іншу звітність Підприємства, зокрема щорічно до 01 лютого надає Органу управління бухгалтерську та статистичну звітність, інформацію про рух основних засобів, за запитом Засновника, Органу управління надає звіт про оренду майна, а також інформацію про наявність вільних площ, придатних для надання в оренду.

7.5.10. Подає на затвердження Засновнику Статут, проекти змін та доповнень до Статуту.

7.5.11. Приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи працівників Підприємства, а також інші, передбачені законодавством про працю рішення в сфері трудових відносин, укладає трудові договори з працівниками Підприємства. Забезпечує раціональний добір кадрів, дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку. Створює умови підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом.

7.5.12. Забезпечує проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному законодавством України.

7.5.13. За погодженням із Органом управління, з дотриманням вимог законодавства, призначає на посаду та звільняє з посади своїх заступників (медичного директора), головного бухгалтера Підприємства, керівника юридичної служби (юрисконсульта), керівника уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції Підприємства. Призначає на посади та звільняє керівників структурних підрозділів, інших працівників.

7.5.14. Забезпечує дотримання на Підприємстві вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці.

7.5.15. Вживає заходи до своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати, а також передбачених законодавством податків, зборів та інших обов’язкових платежів.

7.5.16. Несе відповідальність за збитки, завдані Підприємству з вини керівника Підприємства в порядку, визначеному законодавством.

7.5.17. Затверджує положення про структурні підрозділи Підприємства, інші положення та порядки, що мають системний характер, зокрема:

- положення про преміювання працівників за підсумками роботи Підприємства;

- порядок надходження і використання коштів, отриманих як благодійні внески, гранти та дарунки;

- порядок приймання, зберігання, відпуску та обліку лікарських засобів та медичних виробів.

7.5.18. За погодженням із Засновником та відповідно до вимог законодавства має право укладати договори оренди майна.

7.5.19. Забезпечує належне виконання Підприємством вимог законодавства у сфері публічних закупівель.

7.5.20. Вирішує інші питання, віднесені до компетенції керівника Підприємства згідно із законодавством, цим Статутом, контрактом між Органом управління майном і керівником Підприємства.

7.5. Директор Підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.

7.6. У разі відсутності Директора Підприємства або неможливості виконувати свої обов’язки з інших причин, обов’язки виконує його заступник чи інша особа згідно з функціональними (посадовими) обов’язками. 

7.7. З метою сприяння діяльності на Підприємстві може бути створена Опікунська рада, до складу якої (за їхньою згодою) включаються благодійники, представники громадських об’єднань, благодійних, релігійних організацій, волонтери та інші. Діяльність, склад та інші питання діяльності Опікунської ради регулюється Положенням, яке затверджується наказом Директора Підприємства.

8. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ПІДПРИЄМСТВА

8.1. Структура Підприємства включає:

8.1.1. Адміністративно-управлінський відділ.

8.1.2. Допоміжні підрозділи, у тому числі господарчі.

8.1.3. Лікувально-профілактичні підрозділи (амбулаторії, які можуть включати фельдшерсько-акушерські, фельдшерські пункти, медичні пункти та пункти здоров’я).

8.2. Структура Підприємства розробляється Підприємством та затверджується Органом управління за поданням директора Підприємства. 

8.3. Порядок внутрішньої організації та сфери діяльності структурних підрозділів Підприємства затверджуються Директором Підприємства.

8.4. Функціональні обов’язки та посадові інструкції працівників Підприємства затверджуються Керівником.

8.5. Штатну чисельність Підприємства Директор визначає на власний розсуд на підставі фінансового плану Підприємства, затвердженого в установленому законодавством та цим Статутом в порядку, з урахуванням необхідності створення відповідних умов для забезпечення належної доступності та якості медичної допомоги. 

9. ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ

9.1. Працівники Підприємства мають право брати участь в управлінні Підприємством через загальні збори трудового колективу, професійні спілки, які діють у трудовому колективі,  інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Підприємства, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.

Представники первинної профспілкової організації, представляють інтереси працівників в органах управління Підприємства відповідно до законодавства.

Підприємство зобов’язане створювати умови, які б забезпечували участь працівників у його управлінні.

9.2. Трудовий колектив Підприємства складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Підприємством.

9.3. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Підприємством, не може обиратися Директор Підприємства. Повноваження цих органів визначаються законодавством.

9.4. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Підприємства регулюються колективним договором.

9.5. Право укладання колективного договору надається Директору Підприємства, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу.

Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.

9.6. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового медичного страхування працівників Підприємства та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.

9.7. Джерелом коштів на оплату праці керівника та працівників Підприємства є кошти, отримані в результаті його господарської некомерційної діяльності.

Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.

Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.

Умови оплати праці та матеріального забезпечення Директора Підприємства визначаються контрактом, укладеним із Органом управління майном в особі міського голови.     

9.8. Працівники Підприємства провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.

10. КОНТРОЛЬ ТА ПЕРЕВІРКА ДІЯЛЬНОСТІ

10.1. Контроль якості надання медичної допомоги хворим на Підприємстві здійснюється шляхом експертизи відповідності якості наданої медичної допомоги міжнародним принципам доказової медицини, вимогам галузевим стандартам в сфері охорони здоров’я та законодавству.

10.2. Контроль за фiнансово-господарською дiяльнiстю Підприємства здiйснюють уповноважені державнi органи в межах їх повноважень та встановленого чинним законодавством України порядку.

10.3. Засновник (Орган управління) може здiйснювати контроль фiнансово-господарської дiяльностi та контроль за якiстю i обсягом надання медичної допомоги. Підприємство подає Засновнику (Орган управління), за його вимогою, бухгалтерський звiт та iншу документацiю, яка стосується фiнансово-господарської, кадрової, медичної дiяльностi. 

10.4. З метою проведення внутрішнього контролю, залучення працівників Підприємства до діяльності з проведення оцінки якості надання медичної допомоги та медичного обслуговування Підприємством, на Підприємстві створюється постійно діючий консультативно-дорадчий орган - медична рада. Склад Медичної ради затверджується наказом керівника Підприємства.

11. ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

11.1. Підприємство здійснює зовнішньо-економічну діяльність, зокрема встановлює зовнішні зв`язки із закордонними медичними закладами, науковими установами, фондами, міжнародними організаціями, іншими юридичними та фізичними особами шляхом укладення угод про співробітництво, встановлення прямих зв’язків із зарубіжними партнерами відповідно до Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність».

11.2. Для реалізації своїх статутних завдань Підприємство має право:

-   самостійно здійснювати міжнародні зв`язки відповідно до законодавства України на підставі договорів, укладених з іноземними юридичними особами, мати власний валютний рахунок;

-   під час здійснення зовнішньо-економічної діяльності самостійно визначати ціни на виконання робіт і надання послуг, укладати договори та контракти в межах напрямків діяльності, визначених законодавством та Статутом;

-   на отримання спонсорських коштів, пожертв та коштів, передбачених заповітами юридичних та фізичних осіб України й інших держав;

-   використовувати валютні та матеріальні надходження для забезпечення статутної діяльності згідно з чинним законодавством України.

11.3. Якщо міжнародні угоди України встановлюють інші правила, ніж ті, що передбачені законодавством України, то Підприємство у своїй діяльності керується правилами міжнародних угод.

11.4. Представництво Підприємства у міжнародних зв’язках здійснює Керівником  Підприємства або уповноважена ним особа.

12. МОБІЛІЗАЦІЙНА ПІДГОТОВКА

12.1. Підприємство зобов’язується виконувати визначені йому мобілізаційні завдання, в тому числі щодо створення та збереження мобілізаційних потужностей, а також спеціальних формувань та мобілізаційних резервів, матеріальних та продовольчих резервів, ресурсів, страхового фонду, документації.

13. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

13.1. Припинення діяльності Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням Засновника, а у випадках, передбачених законодавством України, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.

13.2. У разі реорганізації Підприємства вся сукупність його прав та обов’язків переходить до його правонаступників.

13.3. Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Засновником або за рішенням суду.

13.4. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред’явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим ніж два місяці з дня опублікування рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію.

13.5. Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки.

Одночасно ліквідаційна комісія вживає усіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Підприємства.

13.6. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Підприємством. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс та подає його органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством порядку.

Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Підприємства, що ліквідується.

13.7. Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.

13.8. Працівникам Підприємства, при його реорганізації чи ліквідації, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.

13.9. У разі припинення Підприємства (ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) усі активи Підприємства передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховується до доходу бюджету.

13.10. Підприємство є таким, що припинило свою діяльність, із дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

14. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО СТАТУТУ

14.1. Пропозиції про внесення змін до Статуту Підприємства можуть надходити від Засновника, виконавчих органів, уповноважених Засновником, трудового колективу та Директора Підприємства.

14.2. Внесення змін та доповнень до Статуту здійснюється за рішенням Засновника.

14.3. Затверджені зміни та доповнення до Статуту підлягають державній реєстрації у встановленому законом порядку.

15. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

15.1. Питання, не врегульовані цим Статутом, регулюються відповідними актами законодавства України.





Секретар міської ради Руслан ШИШКА