ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор: | |
Дата: | 14.07.2016 |
---|
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 6
Про затвердження Програм на 2016 рік
БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
БРОДІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
IX сесія VIІ демократичного скликання
14.07.2016р. м. Броди проект
БРОДІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
IX сесія VIІ демократичного скликання
14.07.2016р. м. Броди проект
Про затвердження Програм на 2016 рік
Розглянувши листи Бродівського ВП Золочівського ВП ГУ НП у Львівській області, Управління ДКСУ у Бродівському районі Львівської області, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до вимог частини другої ст..85 Бюджетного кодексу України, міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Програму придбання, монтажу та обслуговування обладнання системи відеонагляду в м. Броди на 2016 рік Бродівського ВП Золочівського ВП ГУ НП у Львівській області.
- Затвердити Програму оновлення комп’ютерної техніки Управління ДКСУ у Бродівському районі.
- Затвердити Програму охорони та раціонального використання земель на 2016 рік.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань економіки, бюджету та комунального майна.
Міський голова Анатолій Белей
Додаток до рішення сесії Бродівської міської ради від 14.07.2016 р. №
ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова Бродівської міської ради
___________________ А.А. Белей
«__»_________________ 20___ р.
ПРОГРАМА СПРИЯННЯ ДІЯЛЬНОСТІ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У БРОДІВСЬКОМУ РАЙОНІ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НА 2016 РІК
- Загальні положення
Питання прозорості бюджетного процесу, ефективності використання наявних фінансових ресурсів та цільового спрямування бюджетних коштів місцевих бюджетів набувають особливої актуальності в умовах запровадження нових норм бюджетного законодавства, які сприяють більш ефективному їх використанню.
Зміни бюджетної політики та нормативних актів, які відбуваються під впливом демократичного механізму приймання рішень, розширення завдань та функцій органів Державної влади, підвищують місце і роль фінансових органів та органів Державної казначейської служби в обслуговуванні бюджетних коштів місцевих бюджетів, контролю за їх цільовим використанням.
Програма розроблена у відповідності до ст.43,48,78,112 Бюджетного Кодексу України, які встановлюють функції органів Державної казначейської служби України, наказу Міністерства Фінансів України від 23.08.2012 № 938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів»
2.Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
Управління Державної казначейської служби України у Бродівському районі Львівської області забезпечує через систему електронних платежів Національного банку України розрахунково-касове обслуговування розпорядників коштів 26 бюджетів Бродівського району, складає та формує звітність про його виконання.
На обслуговуванні в Управлінні Державної казначейської служби України у Бродівському районі Львівської області (далі Управління) знаходиться 116 розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Бродівського району. Щоденно до Управління клієнтами бюджетів району подається до 400 платіжних доручень та розпоряджень на виділення бюджетних коштів для поточного фінансування установ, крім того в програмному комплексі «Є -Казна» здійснюється реєстрація кошторисів, довідок про зміни, планів використання бюджетних коштів, бюджетних та бюджетних фінансових зобов’язань.
На сьогодні Управління потребує сприяння з боку міського бюджету в частині виділення коштів для покращення обслуговування розпорядників та одержувачів коштів та створення належних умов праці.
3.Мета і основні завдання
Мета Програми – реалізація засад в частині створення належних умов праці, для обслуговування розпорядників та одержувачів коштів Бродівського району.
Основне завдання забезпечення якісного обслуговування клієнтів управління.
4. Очікувані результати виконання Програми
1. Підвищення якості та оперативності обслуговування бюджетних коштів Бродівського району.
2. Забезпечення сучасних умов обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Бродівського району.
5. Фінансове забезпечення програми
Фінансування завдань, поставлених програмою здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, а також інших джерел, не заборонених законодавством у вигляді передачі міжбюджетних трансфертів відповідно до глави 13 Бюджетного кодексу України.
6. Організаційне забезпечення програми
Забезпечення якості та оперативності обслуговування розпорядників та одержувачв бюджетних коштів Бродівського району.
Виконавець – управління Державної казначейської служби України у Бродівському районі Львівської області.
7. Напрями діяльності та заходи Програми
|
Назва напряму діяльності | Перелік заходів програми | Строк виконання заходу |
Джерела фінансування | Орієнтовні обсяги фінансування (вартість) тис. грн. |
Очікуваний
|
|
|
Технічне забезпеченняорганівдержавної влади | Придбання комп»ютерної техніки | 2016 | УДКСУ у Бродівському районі Львівської областы | Міський бюджет | 20 | Покращення технічного забезпечення казначейського обслуговування установ місцевих бюджетів Бродівського району |
ПРОГРАМА
придбання, монтажу та обслуговування обладнання системи відеонагляду
в м.Броди на 2016 рік
Вступ
Броди – місто районного значення Бродівського району Львівської області , розташоване на північному сході області. Таке розташування на межі трьох областей – Рівненської, Тернопільської та Волинської, зумовлює постійну міграцію різних верств населення.
У м.Броди ведеться послідовна, цілеспрямована робота по попередженню соціальних конфліктів за рахунок обмеження зростання безробіття, надання соціальної допомоги малозабезпеченим громадянам, забезпечення населення безкоштовною медичною допомогою гарантованого об’єму та якості, підтримки на доступному рівні вартості проїзду у громадському транспорті та ін.
Разом з тим зберігається загроза зниження загального рівня безпеки міста через розширення спектру внутрішніх та зовнішніх загроз, які існують в країна в даний час.Загальна тенденція до посилення криміналізації, у тому числі і у сфері бізнесу, негативно позначається на суспільно – соціальній та економічній обстановці в місті, на забезпеченні особистої безпеки громадян.
Зміни в соціальній, економічній, етнічній та інших сферах, різке розмежування людей за рівнем доходів і якості життя, прояв у політичних, духовно – етичних областях ускладнюють ситуацію в місті і формують передумови, ігнорування яких може привести до надзвичайних ситуацій.
Все вищеперераховане вимагає розробки і вжиття комплексних скоординованних заходів по вдосконаленню забезпечення безпеки міста Броди.
В ході розробки даної Програми був вивчений світовий досвід створення систем відеонагляду міського масштабу. На вулицях практично всіх великих міст Європи встановлені відеокамери, які використовуються правоохоронними органами для підтримки порядку, для аналізу і розкриття злочинів. На сьогоднішній день лідером в цій області є Велика Британія, яка є однією з перших у світі почала застосовувати відеонагляд для забезпечення безпеки громадян і впроваджувати новітні технічні засоби для уфуктивнішої роботи своїх правоохоронних органів. Такі великі міста України як Київ, Одеса, Житомир, Львів також перейняли позитивний європейський досвід і створили міські системи відеонагляду. У місцях масового скупчення людей, на жвавих вулицях, автомобільних дорогах вже декілька років іде масове встановлення камер відеонагляду, які передають інформацію в центри моніторингу, де переглядають відеозображення і у випадку необхідності інформують відповідні служби міста про необхідність прийняття рішення. В результаті функціонування системи відеонагляду скоротиться кількість злочинів, підвищиться відсоток їх розкриття. Впровадження систем відеонагляду отримало широку підтримку з боку населення міст, які хочуть відчувати себе в безпеці.
І. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ПРОБЛЕМИ
Незважаючи на заходи, що приймаються місцевими виконавчими і правоохоронними органами по посиленню боротьби із злочинністю, в сучасній соціально – політичній обстановці є вірогідність погіршення оперативної обстановки в м.Броди. Крім того, необхідно враховувати нові зовнішні загрози – існує потенційна можливість здійснення тереористичних актів з метою дестабілізації ситуації в західному регіоні в цілому.
Одним з сучасних і ефективних методів забезпечення суспільного правопорядку, а також унеможливлення здійснення терористичних актів, згідно досвіду зарубіжних країн, є викоритання системи відеонагляду на території міста.
Необхідно встановити доостатню кількість відеокамер з метою безперервного цілодобового контролю ситуації на вулицях міста.
ІІ. ПРОГРАМА РОЗРОБЛЕНА З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧИТИ СУСПІЛЬНУ БЕЗПЕКУ МІСТА
Головною метою програми є забезпечення публічної безпеки міста Броди. Програма розрахована на 1 рік і передбачає вирішення наступних завдань:
- забезпечення оперативного контролю криміногенної обстановки в місті Броди;
- забезпечення оперативного контролю безпеки жителів і гостей міста;
- оперативнний контроль безпеки руху;
- своєчасне виявлення, запобігання, і припинення кримінальних правопорушень;
- формування бази даних правопорушень, інтегрованої з системою відеонагляду;
- забезпечення можливості відновлення ходу подій на основі записанних відеоматеріалів при розслідуванні кримінальних правопорушень, а також інших порушень публічного порядку;
- створення необхідних умов для запобігання в м.Броди нещасних випадків, дорожньо – транспортних і інших пригод, здатних спричинити шкоду здоров’ю людей, пошкодження або знищення майна;
- оснащення правоохоронних органів сучасними технічними засобами відеонагляду і візуального контролю;
- забезпечення процесу безперервного моніторингу оперативної обстановки в м.Броди;
- забезпечення оперативності інформування про виникнення надзвичайних ситуацій відповідних служб і організацій міста;
- контроль за дотриманням чистоти на території міста (викидання сміття не у встановлених місцях);
- забезпечення безперебійної роботи відеоспостереження шляхом її своєчасного обслуговування.
ІІІ. ОСНОВНІ НАПРЯМИ І МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Забезпечення публічного порядку
Головна мета діяльності правоохоронних органів по забезпеченню публічного порядку на вулицяхі в ігших громадських місцях полягає у створенні умов, що об’єктивно перешкоджають вчиненню правопорушень на певній території (об’єкті), проведенні комплексних заходів профілактичної дії на значимі криміногенні чинники, розвитку і підвищенні технічного рівня різних видів, форм і методів контролю оперативної обстановки.
Для досягнення цієї мети пропонується здійснювати в рамках даної програми наступні заходи:
- спільно з представниками правоохоронних органів визначити місця встановлення відеокамер;
- організувати систему безперервного моніторингу відеоінформації, виявлення порушень публічного порядку, кримінальних та інших правопорушень, надзвичайних ситуацій;
- забезпечити оперативне реагування правоохоронних органів на порушення публічного порядку, правопорушення і надзвичайні події.
Підвищення ефективності розкриття і розслідування кримінальних
та інших правопорушень
Головною метою діяльності правоохоронних органів, направленій на підвищення ефективності розкриття і розслідування злочинів та правопорушень, є попередження кримінальних правопорушень, забезпечення покарання за злочини, максимально можливе відшкодування шкоди, заподіяної громадянам в результаті злочинних посягань.
Основні зусилля в цій сфері будуть зосереджені на вирішенні наступних пріоритетних завдань:
- підвищення ефективності діяльності правоохоронних органів по розкриттю і розслідуванні злочинів і правопорушень за допомогою використання бази даних випадків, інтегрованої з архівом відеоінформації системи відеонагляду за ділянками міста з підвищеним криміногенним показником, перехрестями, ділянками автомобільних доріг з інтенсивним рухом, а також місцями масового скупчення громадян;
- впровадження в практику діяльності правоохороних органів сучасних інформаційних технологій, програмно – технічних, комунікаційних засобів прийому – передачі інформації.
Забезпечення потреб міської служби порятунку і комунальних служб
Окрім використання в цілях підвищення ефективності роботи правоохоронних органів система відеонагляду буде задіяна для потреб міських комунальних служб і служби порятунку в частині підвищення оперативності інформації про поточну ситуацію на вулицях міста. Зокрема, за допомогою даної системи можуть оперативно присікатися факти незаконної вирубки зелених насаджень, організації звалищ сміття і інших порушень правил благоустрою міста, а також виявлятися різні надзвичайні ситуації, такі як пожежі, підтоплення, обриви ліній електроживлення тощо.
Механізм реалізації програми
Реалізація програми здійснюватиметься за допомогою послідовного виконання запланованих заходів:
- визначення ділянок міста, де доцільна установка відеокамер;
- закупівля необхідного устаткування, його монтаж та тестування системи;
- обслуговування системи відеоспостереження;
- відпрацювання взаємодії відповідних служб по використанню системи відеонагляду.
IV. НЕОБХІДНІ РЕСУРСИ І ДЖЕРЕЛА ЇХ ФІНАНСУВАННЯ
Джерело фінансування: бюджет міста Броди на 2016 рік. Загальний об’єм фінансування – 120 тис.грн.
V. ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Передбачається, що реалізація програми дозволить:
- підвищити ефективність робототи правоохоронних органів та комунальних служб міста;
- істотно скоротити кількість злочинів та правопорушень, поліпшити криміногенну обстановку в найбільш складних у цьому відношенні місцях;
- істтно скоротити кількість порушень правил дорожнього руху на ділянках доріг, обладнаних системою відеоспостереження;
- підвищити ефективність роботи по розкриттю та розслідуванню злочинів і правопорушень, збільшити кількість розкритих злочинів «по гарячих слідах»;
- поліпшити роботу міських комунальних служб і забезпечити дотрримання правил благоустрою міста;
- скоротити час реакції на надзвичайні ситуації, що дозволить значно зменшити наслідки НС.
VI. ПЛАН ЗАХОДІВ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
№ | Заходи | Форма закінчення | Відповідальний за виконання | Термін виконання | Передбачувані витрати, тис.грн. | Джерело фінансування |
1 | Проведення системно-аналітичного обстеження криміногенного показника на різних ділянках міста для наступного встановлення системи відеонагляду | Аналітичний звіт Бродівської міської ради | Бродівське ВП Золочівського ВП ГУНП у Львівській обл. | 2016 | Фінансування не потрібне | |
2 | Обробка результатів обстеження, створення проектно-кошторисної документації по закупівлі та монтажу обладнання | Інформація в Бродівську міську раду | Підрядна організація | 2016 | Фінансування не потрібне | |
3 | Постачання і монтаж комплексу технічних засобів | Інформація в Бродівську міську раду | Підрядна організація | 2016 | 120 000 грн. |
Бюджет міста |
Примітка: в ході реалізації програми в міру необхідності можуть бути внесені додаткові заходи, які затверджуватимуться Бродівською міською радою.
Програма охорони та раціонального використання земель на території Бродівської міської ради на 2016 – 2018 роки
Програма охорони та раціонального використання земель на територіїБродівської міської ради на 2016 – 2018 роки
1. Визначення проблем на розв’язання яких спрямована Програма.
Програма розроблена у відповідності до Земельного кодексу України та Закону України «Про охорону земель».
Основні принципи раціонального використання та охорони земельних ресурсів, які є фундаментом державної ідеології та ефективної земельної політики, без яких неможливо здійснювати трансформаційні процеси, відображені в Законі України «Про охорону земель» від 19 червня 2003 року.
В цьому законі чітко визначено, що власники землі і землекористувачі, суб’єкти земельних прав зобов’язані ефективно використовувати землю за цільовим призначенням, застосовувати природоохоронні технології виробництва, підвищувати родючість землі, не допускати погіршення екологічної ситуації на території внаслідок виробничо-господарської діяльності.
На даний час на території міської ради необхідно вирішити проблему створення системи протиерозійного і протипаводкового захисту з урахуванням необхідності охорони екосистеми, природних ландшафтів та об’єктів культурної спадщини.
Одною з важливих проблем на територорії міської ради є також відсутність схем землеустрою із техніко-економічним обґрунтуванням використання та охорони земель, що в значній мірі не дає можливості забезпечити планомірність і максимальну ефективність здійснення відповідних охоронних заходів.
2. Мета Програми.
Метою програми є визначення та забезпечення проведення першочергових заходів спрямованих на раціональне використання та охорону земель, захист їх від деградаційних процесів та забруднення, підтоплення, відтворення їх родючості та інших корисних властивостей , збереження ландшафтного і біологічного різноманіття, створення екологічно безпечних умов проживання і провадження господарської діяльності.
3. Шляхи і способи розв’язання проблем
Розв’язання проблем, пов’язаних із раціональним використанням і охороною земель, передбачається здійснити шляхом:
- зменшення змиву і розмиву грунтів, а також захисту населеного пункту (м. Броди), сільськогосподарських угідь та виробничих об’єктів від підтоплення і затоплення шляхом будівництва нових та реконструкції існуючих протиерозійних, гідротехнічних, берегоукріплювальних, протизсувних та інших споруд, забезпечення їх надійності;
- розроблення схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель з метою визначення перспективи щодо використання та охорони земель та для підготовки обґрунтованих пропозицій у галузі земельних відносин.
4. Завдання та заходи Програми, строки та етапи виконання.
Використання та охорона земель ґрунтується на основі комплексу взаємопов’язаних та хронологічно узгоджених заходів, спрямованих на реалізацію державної політики в сфері забезпечення досягнення раціонального землекористування, збереження та відтворення земельних ресурсів.
Для досягнення мети Програми слід виконати такі завдання :
- будівництво правобережної захисної дамби та будівництва акумулюючої водойми (район Бугаї) на території міської ради на підставі розробленого робочого проекту
- розробити схеми землеустрою із техніко-економічним обґрунтуванням використання та охорони земель міської ради.
Дані завдання включають в себе етапи, які передбачають :
1. Проведення робіт з будівництва правобережної захисної дамби та будівництва акумулюючої водойми (район Бугаї) на території міської ради;
2. Розроблення схем землеустрою і техніко-економічного обґрунтування використання та охорони земель міської ради;
4.2. Будівництво протиерозійних гідротехнічних споруд.
Протиерозійні гідротехнічні споруди є важливою складовою частиною комплексу заходів по боротьбі з ерозією грунтів і проектуються в тих випадках, коли агротехнічні, лісомеліоративні і інші заходи недостатньо ефективно забезпечують припинення ерозійних процесів.
Будівництво правобережної захисної дамби та будівництва акумулюючої водойми (район Бугаї) на території Бродівської міської ради захистить від підтоплення сільськогосподарських кормових угідь та присадибних земельних ділянок жителів вулиць Набережна та 8 Березня на підставі розробленого робочого проекту.
Фінансування робіт із будівництва протиерозійних гідротехнічних споруд передбачається за рахунок державного та місцевого бюджетів та коштів що надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва у міський бюджет.
Загальний обсяг робіт та їх вартість приведені в додатку .
4.4. Схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель.
Схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних утворень розробляються з метою визначення перспективи щодо використання та охорони земель, для підготовки обґрунтованих пропозицій у галузі земельних відносин, організації раціонального використання та охорони земель, перерозподілу земель з урахуванням потреби сільського, лісового та водного господарств, розвитку міста, територій оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного призначення, природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення.
Фінансування робіт по розробленню схем землеустрою і техніко-економічного обґрунтування використання та охорони земель передбачається за рахунок державного та місцевого бюджетів. Загальний обсяг робіт та їх вартість приведені в додатку .
5. Очікувані результати, ефективність Програми.
Виконання Програми дасть змогу :
-- зменшити наслідки шкідливої дії вод річки Бовдура на прилеглі території.;
-- припинити грунтово-деградаційні процеси, зокрема водну ерозію;
-- здійснити консервацію деградованих, малопродуктивних і техногенно забруднених земель;
6. Фінансове забезпечення
Статтею 55 Закону України «Про охорону земель» визначено, що фінансування заходів з охорони земель і грунтів здійснюється за рахунок Державного бюджету України, місцевих бюджетів, у тому числі коштів, що надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, від плати за землю, а також коштів землевласників і землекористувачів та інших джерел не заборонених законом.
Перелік об’єктів охорони та раціонального використання земель на території Бродівської міської ради
№ пп | Найменування і місце знаходження об’єктів | Проектна потужність | Рік будівництва | Вартість тис. грн. | В т.ч. вартість проектно-пошукових робіт, тис. грн | Заплановане фінансування | КЕКВ | |||
Одиниця виміру, га | Обсяг, га | 2016 рік | 2017 рік | 2018 рік | ||||||
Зменшення наслідків шкідливої дії вод річки Бовдурка шляхом будівництва правобережної захисної дамби та будівництва акумулюючої водойми (район Бугаї) на території Бродівської міської ради | 520,00 | 420,0 | 50,0 | 50,0 | ||||||
Розробка схем землеустрою із техніко-економічним обґрунтуванням використання та охорони земель на території міської ради | 100,00 |
100,00 |
|
50,0 |
50,0 |
8.Термін дії програми: протягом 2016 року
Начальник УДКСУ
у Бродівському районі
Львівської області В.В. Кіндюк
Програма оновлення комп’ютерної техніки Управління ДКСУ у Бродівському районі | http://local.golos.net.ua/document/19 |
Програма придбання, монтажу та обслуговування обладнання системи відеонагляду в м. Броди на 2016 рік Бродівського ВП Золочівського ВП ГУ НП у Львівській області. | http://local.golos.net.ua/document/20 |
Програма охорони та раціонального використання земель на 2016 рік |
http://local.golos.net.ua/document/24 |