БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
БРОДІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
XXXII сесія VIІ демократичного скликання
від 20.11. 2018 року м. Броди № проект
Про створення комунальної установи «Музичне товариство «БОЯН»»
Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою популярізації культури, мистецтва збереження та розвитку національної музичної культури, музичного забезпечення культурно-мистецьких заходів, які відбуваються на території міста, міська рада
ВИРІШИЛА:
- Створити комунальну «Музичне товариство «БОЯН»» Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області за юридичною адресою : пл. Ринок, 20, м. Броди Бродівського району Львівської області.
- Затвердити Статут комунальної установи «Музичне товариство «БОЯН»» Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області (Додаток ).
- Виконавчому комітету Бродівської міської ради затвердити штатну чисельність комунальної установи «Музичне товариство «БОЯН»» Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області.
- Міському голові Белею А.А. призначити директора комунальної установи «Музичне товариство «БОЯН»» Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійнідепутатські комісії: з питань духовності, освіти, охорони здоров’я, культури, молоді, спорту, зв’язків із засобами масової інформації, туризму та соціального захисту ( Шира С. В. ) та з питань економіки, бюджету та комунального майна( Старик М. І.).
Міський голова Анатолій Белей
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Бродівської
міської ради
Статут
комунальної Установи «Музичне товариство «БОЯН»»
Броди 2018
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Комунальниа установа «Музичне товариство «БОЯН»» - це установа, яка заснована на спільній власності територіальної громади Бродівської міської ради, діяльність якої спрямована на задоволення культурних потреб громадян у розвитку народної традиційної культури, підтримку художньої творчості, іншої самодіяльної творчої ініціативи, організацію дозвілля тощо.
1.3. Установа у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про культуру», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників культури державних та комунальних закладів культури», Податковим кодексом України та іншими Законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства культури України, рішеннями Бродівської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Статутом.
1.4. Установа фінансується за рахунок коштів міського бюджету та за рахунок інших коштів, не заборонених чинним законодавством. Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників Закладу та видатки на його утримання затверджуються згідно з законодавством.
1.5. Доходи Установи використовуються виключно для фінансування видатків та утримання Установи, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених цим Статутом.
Забороняється розподіл отриманих доходів або їх частини серед працівників Установи (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску та інших обов’язкових платежів).
1.6. Комунальна установа є неприбутковою установою та не має на меті одержання прибутку від здійснення своєї діяльності, утримується за рахунок коштів міського бюджету.
1.7. Установа є юридичною особою публічного права з моменту його державної реєстрації, має штампи, печатку з зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, самостійний баланс, рахунки в територіальному органі Державної казначейської служби України.
1.8. Повне найменування Установи :
- Комунальна установа «Музичне товариство «БОЯН»»
1.9. Скорочене найменування:
- КУ «Музичне товариство «БОЯН»»
1.10. Місцезнаходження Установи :
80600, Україна, Львівська область, місто Броди, площа Ринок, 20
- ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ УСТАНОВИ
2.1. Установу створено з урахуванням соціально-економічних, культурних потреб населення у місті Броди.
2.2. Установа має право самостійно укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права і нести обов’язки, за узгодженням Засновника, бути позивачем і відповідачем у суді.
2.3. Установа користується закріпленим за ним комунальним майном територіальної громади м.Броди на праві оперативного управління.
2.4. Для здійснення господарської діяльності Установа залучає й використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
2.5. Перевірку діяльності Установи можуть здійснювати органи, які уповноважені чинним законодавством України, у межах наданих їм законодавством повноважень.
2.6. У разі зміни форми власності або назви Установи його перереєстрація здійснюється у порядку, встановленому законодавством України.
2.7. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться в тому ж порядку, що й реєстрація Статуту Установи.
3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ УСТАНОВИ
3.1. Основними напрямками діяльності Установи є:
3.1.1. задоволення культурно-дозвільних потреб населення;
3.1.2. розвиток та підтримка діяльності колективів : муніципального хору та духового оркестру «Бродівські фанфари», які покликані зберігати та примножувати національні культурні надбання Бродівщини;
3.2. Установа відповідно до покладених на нього завдань:
3.2.1. організовує діяльність новостворених творчих колективів;
3.2.2. здійснює організацію та проведення фестивалів, культурних заходів, концертів;
3.2.3. створює умови для проведення концертів творчих поїздок новостворених колективів;
- ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ УСТАНОВИ
- Установа має право:
4.1.3. безкоштовно в установленому законодавством порядку отримувати матеріальні цінності, грошові фонди, транспортні засоби, обладнання від державних підприємств, організацій, благодійних суспільних фондів та підприємств, приватних осіб;
4.1.4. використовувати бюджетне фінансування, самооплатність гурткової роботи, благодійні внески, гранти та надходження від разових договорів;
4.1.5. списувати майно з балансу у встановленому законодавством та Засновником порядку;
4.1.6. замовляти проектно-кошторисну документацію на капітальний і поточний ремонт та реконструкцію за узгодженням з уповноваженим органом управління;
4.1.7. самостійно розпоряджатися, відповідно до законодавства, доходами від надання платних послуг, згідно переліку, затвердженого постановою Кабінетом Міністрів України;
4.1.7. на відшкодування збитків, завданих Закладу в результаті порушення його майнових прав фізичними та юридичними особами.
4.2. Установа зобов’язана:
4.2.1. дотримуватись вимог законодавства щодо здійснення діяльності у сфері культури;
4.2.2. дбати про збереження народних традицій та примноження національного культурного надбання, сприяти охороні культурної спадщини;
4.2.3. поважати культуру, мову, традиції, звичаї та обряди українського народу;
4.2.4. створювати умови для забезпечення розвитку творчості людини;
4.2.5. збирати, зберігати, використовувати та поширювати інформацію про матеріальні та духовні культурні цінності, а також забезпечувати цілісність культурного простору України;
4.2.6. забезпечувати доступність до національного культурного надбання;
4.2.7. підтримувати розвиток нових українських традицій;
4.2.8. підтримувати соціально-важливі ініціативи любительських об’єднань та клубів за громадсько-політичними, науково-технічними, екологічними, художньо-естетичними та іншими інтересами;
4.2.9. сприяти масовій самоосвіті в галузі літератури та мистецтва, економіки, культури, побуту, соціальної адаптації тощо;
4.2.10. Заклад може надавати платні послуги, згідно з переліком платних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України;
4.2.11. створювати умови для культурного розвитку громадян України всіх національностей, сприяти залученню їх до спільного процесу створення культурних цінностей.
- СТРУКТУРА УСТАНОВИ
5.1. Структура, штатний розклад, кошторис Закладу затверджуються виконавчим комітетом Бродівської міської ради за поданням директора установи.
5.2.Структура установи визначається завданнями, напрямами та змістом його діяльності, місцевими умовами та можливостями.
5.3. Установа планує свою діяльність відповідно до культурних потреб населення, виходячи з творчих можливостей та фінансових ресурсів.
5.4. Культурно-освітня, виховна, організаційно-масова дозвільна робота в установі здійснюється диференційовано з використанням різних організаційних форм роботи: гурткова робота, індивідуальні заняття, конкурси, огляди, концерти, фестивалі тощо.
5.5. Штати установи встановлюються у визначеному законодавством порядку.
6. УПРАВЛІННЯ УСТАНОВОЮ
6.1. Управління установою здійснюється відповідно до цього Статуту на основі поєднання прав уповноваженого органу управління щодо господарського використання комунального майна та участі в управлінні трудового колективу.
6.2. Поточне керівництво діяльності установи здійснює директор. Прийняття на роботу директора установи здійснюється шляхом укладання з ним контракту Бродівською міської радою в особі міського голови.
6.3. Щорічна відпустка надається директору установи на підставі розпорядження міського голови.
6.4. Надбавки, доплати, премії та матеріальна допомога директору Установи нараховуються відповідно до контракту та норм чинного законодавства України.
6.5. Директор:
6.5.1. підпорядковується міському голові, виконавчому комітету, і несе персональну відповідальність за виконання покладених на Установу завдань та здійснення ним своїх функцій;
6.5.2. діє без довіреності від імені Установи, представляє його інтереси в органах державної влади й органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, вирішує питання діяльності Установи у межах та у визначеному законодавством та цим Статутом порядку;
6.5.3. самостійно вирішує питання діяльності Установи за напрямками роботи згідно із Статутом;
6.5.4. призначає на посади та звільняє з посад працівників Установи відповідно до норм чинного законодавства України;
6.5.5. здійснює керівництво Установою, забезпечує добір та розстановку кадрів, створює належні умови для підвищення їх фахового рівня;
6.5.6. формує структуру та штатний розклад Установи, та затверджує документи, які регламентують діяльність Установи, у відповідності до чинного законодавства;
6.5.7. забезпечує дотримання чинного законодавства, дисципліни всіма працівниками Установи;
6.5.8. забезпечує контроль за виконанням планів, програм колективів Установи;
6.5.9. створює необхідні умови для збереження майна Установи та зміцнення матеріально-технічної бази Установи;
6.5.10. організовує роботу Установи, несе повну відповідальність за її стан і якість;
6.5.11. у межах компетенції видає накази та інші розпорядчі акти, спрямовані на здійснення основних завдань Установи які обов’язкові для виконання всіма працівниками Установи;
6.5.12. розпоряджається майном і коштами Установи в межах визначених діючим законодавством та в порядку, встановленому Засновником або уповноваженим органом управління;
6.5.13. організовує виконання кошторису доходів й видатків Установи, укладає угоди з юридичними та фізичними особами, відкриває рахунки в територіальному органі Державної казначейської служби України;
6.5.14. визначає обов’язки та затверджує посадові інструкції працівників Установи;
6.5.15. застосовує заходи заохочення та дисциплінарного стягнення до працівників Установи, встановлює працівникам Установи розміри надбавок, доплат, премій та надає матеріальну допомогу на передбачених колективним договором та законодавством умовах;
6.5.16. представляє Установи у всіх підприємствах, установах та організаціях і відповідає перед Засновником за результати діяльності Установи;
6.5.17. несе відповідальність за виконання покладених на Установу завдань, результати фінансово-господарської діяльності, стан та збереження майна, переданого в оперативне управління Установі;
6.5.18. розробляє та подає на погодження до уповноваженого органу управління проект Статуту, проекти змін до нього, та вносить їх в установленому законодавством порядку на розгляд Засновника;
6.5.19. укладає колективний договір з працівниками від імені уповноваженого органу управління;
6.5.20. вирішує інші питання діяльності Закладу у відповідності із законодавством;
6.5.21. директор та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність перед Засновником та уповноваженим органом управління за додержання порядку ведення та достовірність бухгалтерського обліку, фінансової, податкової та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.
7. МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ УСТАНОВИ
7.1. Отримані доходи (прибутки) або їх частини не підлягають розподілу серед засновників (учасників),працівників КУ «Музичне товариство БОЯН», (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску);
7.2. Доходи (прибутки) КУ «Музичне товариство «БОЯН»» виключно для фінансування видатків на утримання КУ «Музичне товариство «БОЯН»», реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених цим статутом.
7.3. Майно Установи становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі Установи.
7.4. Майно Установи є комунальною власністю територіальної громади міста Броди. Заклад користується та розпоряджається майном відповідно до законодавства, в порядку, визначеному Засновником, на правах оперативного управління.
Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Установи або її відчуження, вирішуються виключно Засновником за пропозицією директора.
7.5. Джерелами формування коштів та майна Установи є:
7.5.1. кошти місцевого бюджету;
7.5.2. кошти, отримані, від надання платних послуг, згідно переліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України;
7.5.3. кошти або майно, які будуть в установленому законодавством порядку надходити безоплатно, або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань;
7.5.4. пасивні доходи;
7.5.5. кошти за оренду майна в порядку, встановленому власником майна;
7.5.6. кошти від реалізації майна в порядку, встановленому власником майна;
7.5.7. кошти з місцевого бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку;
7.5.8. інші кошти спеціального фонду.
7.6. Кошти, отримані Установою з додаткових джерел фінансування, використовуються для впровадження діяльності, передбаченої цим Статутом.
7.7. Розмір коштів, що надходять з додаткових джерел фінансування, не підлягає обмеженню, ці кошти не можуть бути вилучені на кінець бюджетного року, не враховуються при визначенні обсягів бюджетного фінансування на наступний рік та можуть використовуватися виключно на здійснення діяльності Установи (поповнення фондів Закладу, технічних засобів, оплати праці працівникам, тощо), з урахуванням норм пунктів 7.1, 7.2 цього Статуту.
7.8. Розширення, оновлення, реконструкція основних фондів Закладу здійснюються за рахунок бюджетних та власних коштів Установи у встановленому законодавством порядку.
7.9. Фінансово-господарська діяльність Установи здійснюється відповідно до законодавства України для виконання основних напрямків діяльності згідно цього Статуту.
7.10. Установа має право:
7.10.1. передавати матеріальні цінності між своїми структурними підрозділами;
7.10.2. здавати в оренду юридичним та фізичним особам закріплене за Установою майно згідно із законодавством.
7.11. Фінансування діяльності Установи здійснюється у встановленому порядку за рахунок місцевого бюджету, а також інших джерел, не заборонених законодавством України.
7.12. Установа самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську, податкову й фінансову звітність та подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямками діяльності Установи у визначеному законодавством порядку.
8. ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ
8.1. Трудовий колектив Установи складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Установою.
8.2. Питання щодо поліпшення умов праці, життя й здоров’я, гарантії обов’язкового медичного страхування працівників Закладу та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства та цього Статуту .
8.3. Джерелом коштів на оплату праці працівників Установи є кошти місцевого бюджету, а також кошти з джерел, не заборонених законодавством України. Форми й системи оплати праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у штотному розписі Установи з дотриманням норм й гарантій, передбачених законодавством.
Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
Умови оплати праці та матеріального забезпечення директора Установи визначаються в установленому законодавством порядку згідно контракту.
8.4. Оплата праці працівників Установи здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються Установою після виконання зобов’язань щодо оплати праці.
8.5. Працівники Установи проводять свою діяльність відповідно до посадових інструкцій згідно з законодавством.
9. КОНТРОЛЬ ТА ПЕРЕВІРКА ДІЯЛЬНОСТІ
9.1. Установа відповідно до чинного законодавства складає затверджені форми місячної, квартальної, річної звітності та подає їх до територіального органу Державної казначейської служби України, Державної податкової служби, Державного комітету статистики, Пенсійного фонду України, Фондів соціального страхування та уповноваженому органу управління.
9.2. Перевірка фінансово-господарської діяльності Установи здійснюється уповноваженими органами відповідно до покладених на них обов’язків та уповноваженим органом управління відповідно до чинного законодавства України.
10. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ УСТАНОВИ
10.1. Ліквідація та реорганізація Установи здійснюються на підставі рішення Бродівської міської ради або рішення суду відповідно до чинного законодавства.
10.2. При реорганізації та ліквідації Установи працівникам, що вивільняються, гарантується дотримання їх прав і інтересів відповідно до законодавства України.
10.3. Ліквідація Установи здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Засновником або іншим органом, який прийняв рішення про ліквідацію.
10.4. Порядок та строки проведення ліквідації, а також строк для пред’явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим ніж два місяці з дня публікації рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію Установи.
10.5. Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок та строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки.
Одночасно ліквідаційна комісія вживає усіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Установи та виявлення кредиторів з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію Установи.
10.6. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Установою. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Установи та розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його на погодження уповноваженому органу управління та на затвердження органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством порядку.
Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Установи, що ліквідується.
10.7. Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.
10.8. У разі припинення діяльності Установи (у результаті його ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) його активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду, або зараховуються до доходу бюджету.
10.9. Працівникам Установи, які звільняються у зв’язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.
10.10. Установа є такою, що припинила свою діяльність, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
11.1. Зміни та доповнення до Статуту погоджуються з виконавчим комітетом Бродівської міськоїх ради, затверджуються рішенням сесії Бродівської міської ради та реєструються в установленому законодавством порядку.
11.2. Умови, які не передбачені цим Статутом, регламентуються чинним законодавством України та рішеннями виконавчого комітету Бродівської міської ради.
11.3. Усі відповідним чином оформлені примірники Статуту мають однакову юридичну силу.
Секретар Бродівської міської ради М. Бакай