ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автори:

Олеха Ірина Маркіянівна


Доповідачі:



Олеха Ірина Маркіянівна

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXI

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

8

Дата реєстрації:

30.08.2017

Проголосовано:

31.08.2017 12:20:50

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    20
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    2
  • Відсутні
    5

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 8

Текст:




БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА

БРОДІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

XXІ сесія VIІ демократичного скликання





 
31.08.2017 р.                                           м. Броди                       № проект

 

 

Про затвердження Програми

святкування Дня міста Броди



Заслухавши інформацію головного бухгалтера Бродівської міської ради І.Олеху, про затвердження рішення виконавчого комітету Бродівської міської ради, Бродівська міська рада –

 
В И Р І Ш И Л А:

 

1. Затвердити рішення Виконавчого комітету Бродівської міської ради № 253 від 29. 08. 2017р. «Про затвердження та фінансування Програми святкування Дня міста Броди».

2.  Контроль за виконанням  рішення покласти на комісію з питань економіки, бюджету та комунального майна ( Старик М. І).

 

 

 
Міський голова                                                    Анатолій Белей

 

 

 

 

 
Додаток до рішення Бродівської міської ради від 31.08.2017 року                № проект

 


Фінансове забезпечення Програми святкування Дня міста


 


















































Назва заходу Потреба в коштах, грн. Примітка
Забезпечення сценічним комплексом 35 000,00  
Оплата за виступ артистів 120 000,00  
Виготовлення афіш, запрошень, грамот та іншої друкованої продукції 1 000,00  
Оплата послуг закладів харчування  та послуг за проживання учасників делегацій (20 осіб)

 

 
45 000,00  
Сувенірна продукція 15 000,00  
Придбання квітів та корзин артистам, гостям міста 2 000,00  
Придбання солодощів для дітей 2 000,00  
Всього: 220 000,00  





 

 

 

Секретар міської ради                                                         Микола Бакай