ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 52
Текст:БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
від _________ 2024 року Броди №
Про виконання Бродівського
міського бюджету за 2023 рік
Відповідно до статті 80 Бюджетного кодексу України, керуючись підпунктом 23 пункту 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши інформацію начальника фінансового управління міської ради Т.Мартиш про виконання Бродівського міського бюджету за 2023 рік , Бродівська міська рада
ВИРІШУЄ :
- Затвердити звіт про виконання Бродівського міського бюджету за 2023 рік:
- з доходів у сумі 520712907,23 гривні, в тому числі за загальним фондом – 473481425,66 гривень, за спеціальним фондом – 47231481,57 гривень;
- з видатків у сумі 582925792,30 гривень, в тому числі за загальним фондом – 471955941,99 гривень, за спеціальним фондом – 110969850,31 гривень згідно з додатком.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію міської ради з питань фінансів, бюджету, розвитку інвестицій та міжнародного співробітництва (М. Старик).
Міський голова Анатолій БЕЛЕЙ
ДОХІДНА ЧАСТИНА
До бюджету Бродівської міської ради у 2023 році надійшло доходів по загальному та спеціальному фондах на суму 520712,9 тис.грн при уточненому річному плані 517784,4 тис.грн, що становить 100,6 відсотків до річного плану. З них, надійшло офіційних трансфертів з державного бюджету (освітня субвенція) 107135,3 тис.грн та субвенцій з місцевих бюджетів 8499,1 тис.грн (22,2 відсотки до загальних надходжень).
Загальний фонд бюджету Бродівської територіальної громади у 2023 році виконаний на 96,3 відсотки. До бюджету надійшло доходів в сумі 473481,4 тис.грн, зокрема, 362671,8 тис.грн податків та зборів та 110809,6 тис.грн офіційних трансфертів (23,4 %), з них: освітня субвенція з державного бюджету 107135,3 тис.грн, інші субвенції з державного бюджету в галузі освіти – 2219,3 тис.грн, інші субвенції з місцевих бюджетів 1455,0 тис.гривень.
У 2023 році план надходження податків до загального фонду бюджету виконано на 95,5 відсотків, недовиконання становить 17365,4 тис. грн, яке пов’язане, в основному, з вилученням до державного бюджету податку на доходи фізичних осіб з військових з 1 жовтня звітного року. В порівнянні з 2022 роком надходження до бюджету зменшились на 1,9 відсотків або на 6806 тис.гривень.
До переліку найбільших бюджетоутворюючих підприємств належать як бюджетні установи та організації, так і представники бізнесу. Виходячи із питомої ваги надходжень від таких підприємств до загального фонду міського бюджету, найбільшими є військові частини (24,5%), ТОВ "ХЙОРТ КНУДСЕН УКРАЇНА" (5,82%), філія «Бродівське лісове господарство» ДСГП «Ліси України» (2,9%), ТОВ «Електроконтакт Україна» (4,5%), відділ освіти Бродівської міської ради (4,86%), АТ «Укрзалізниця» (2,96%), КНП «Бродівська міська лікарня» (2,08%), ПП "Західний Буг" (2,64%), АТ «Укртранснафта» (2,02%).
Податок на доходи фізичних осіб – основне джерело доходів бюджету громади, питома вага якого у загальних надходженнях складає 73,8 відсотків, надходження становлять 267755,8 тис.грн, що на 26654,9 тис.грн менше від уточнених планових показників та на 30698,3 тис.грн менше від попереднього року, що пов’язане з вилученням до державного бюджету податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення та грошових винагород, одержаних військовослужбовцями з 1 жовтня звітного року. Уточнений річний план по податку на доходи, що сплачується із доходів у вигляді заробітної плати виконаний на 101,2 відсоток (+1886,6 тис.грн), що сплачується із доходів інших ніж заробітна плата - на 174,7 відсотки (+5613,2 тис.грн) . за результатами річного декларування на 120 відсотків (+686,5 тис.грн). Без врахування податку на доходи з військовослужбовців, у 2023 році надійшло податку на доходи фізичних осіб більше на 4605,3 тис.грн ніж у 2022 році.
Враховуючи воєнний стан, сповільнення чи призупинення підприємницької діяльності, а також підвищення оплати праці військових, бюджетна сфера за динамікою сплати ПДФО продовжує випереджати сферу бізнесу. У 2023 році сфера бізнесу наростила обсяги сплаченого податку в порівнянні з минулим роком на 4,3 %. Поступлення ПДФО від сфери підприємництва складає 48,2 %, від бюджетних установ та організацій – 51,8 %. У структурі податку на доходи фізичних осіб у минулому році 58,5 відсотків займали бюджетні установи та організації, а 41,5 відсотків інші платники.
Найбільші обсяги ПДФО сплатили до бюджету громади такі представники бізнесу: ТзОВ "Хйорт Кнудсен Україна" – 20544,1 тис.грн, ТзОВ "Електроконтакт Україна"-16090,1 тис.грн, АТ "Укрзалізниця" - 8981,1 тис.грн, АТ"Укртранснафта" – 6861,9 тис.грн, ПП "Західний Буг" - 7790,6 тис.грн, філія "Бродівське лісове господарство" ДСГП «Ліси України» - 8183,7 тис.гривень.
Серед найбільших платників і бюджетні установи та організації - це військові частини 88868,6 тис.грн, відділ освіти Бродівської міської ради – 17296,4 тис.грн, КНП "Бродівська ЦМЛ"- 7537,6 тис.грн; Львівський обласний центр комплектування та соціальної підтримки – 2246,1 тис. грн, головне управління Національної поліції у Львівській області – 2520 тис.гривень.
Слід відмітити, що в звітному році в порівнянні з 2022 роком зменшилось надходження ПДФО від ТзОВ "Хйорт Кнудсен Україна" на 5,1% (1098,4 тис.грн), ТзОВ "Електроконтакт Україна" - 21,6% (4433,3тис.грн), Бродівське лісове господарство – 40,5% (5794,4,6 тис.грн), КНП «Бродівська ЦМЛ» - 23,1% (2264,1 тис.грн), Тов «Райтекс» - 11,4% (50,1 тис грн.), МП «Візит»-12,9% (39,6 тис грн.), ТзОВ «Стальворк» - 29% (50,4 тис.гривень).
Борг по зобов’язаннях до бюджету з податку на доходи фізичних осіб станом на 1 січня 2024 року за даними ДПС становить 216,5 тис.грн (з них, КП «Бродитеплоенерго»-129,3 тис.грн та за результатами річного декларування - 83,9 тис грн).
У 2023 році до міського бюджету надійшло 653,3 тис. грн податку на прибуток підприємств комунальної власності, з них 4,0 тис.грн - ВОКЦ «Бродівський замок», 4,1 тис.грн - КП «Броди», 645,2 тис.грн – КП «Бродитеплоенерго».
Надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів до бюджету громади склали 2692,9 тис.грн або 66,1 відсотків до плану. Платниками податку є філія Бродівське лісове господарство ДП «Ліси України» - 2329,1 тис.грн та Бродівське ДЛГП «Галсільліс» - 363,3 тис.грн. В порівнянні з минулим роком надходження зменшились на 2535,5 тис.гривень.
До доходів загального фонду бюджету надійшло 25211,1 тис. грн акцизного податку, при уточненому плані надходжень 22633,2 тис.грн, перевиконання склало 2577,9 тис.грн або 11,4 відсотки. З них, надійшло акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) пального 3868,6 тис.грн (уточнений план 3134,6 тис.грн), з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) пального – 14700,9 тис.грн (125,2 % до плану) та з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (алкогольних напоїв і тютюнових виробів) – 6641,6 тис.грн (85%7 до плану).
Від сплати акцизного податку з роздрібної реалізації алкогольних напоїв і тютюнових виробів до бюджету надійшло на 13,2 відсотків або на 775,3 тис.грн більше, ніж у минулому році за рахунок зміни механізму розподілу акцизного податку з роздрібного продажу тютюнових виробів. Серед найбільших платників акцизного податку з реалізації алкогольних напоїв: ТОВ «АТБ-маркет» - 1162,4 тис.грн, ТзОВ ТВК «Львівхолод» - 379,6 тис.грн, ТзОВ «ОККО-Драйв» - 195,7 тис.грн, ТОВ «ФУД ЛС» - 181,9 тис.грн, ТОВ «РІТЕЙЛ ЛС» - 112,7 тис.грн та інші.
Питома вага місцевих податків і зборів, до яких відноситься єдиний податок, податок на майно та туристичний збір, у доходах загального фонду складає 17,3 відсотків.
Єдиний податок у структурі доходів бюджету громади (без трансфертів) – другий після податку на доходи фізичних осіб. Його частка у загальному фонді – 10,8 %, а це 39293,8 тис.грн. У порівнянні з минулим роком надходження збільшились на 8809,7 тис.грн або на 28,9 відсотків. Враховуючи те, що на спрощеній системі оподаткування перебувають представники малого та середнього бізнесу, основну частку цього податку забезпечують фізичні особи-підприємці (34439,5 тис. грн. або 87,6 %). Від юридичних осіб надійшло єдиного податку в сумі 1849,2 тис. грн, від сільськогосподарських товаровиробників 3005,2 тис.грн. Планові показники по єдиному податку виконані на 114,5 відсотків, перевиконання становить 4971,3 тис.гривень.
Найбільші платники єдиного податку - юридичні особи на території громади у звітному періоді це: ПП „Західний Буг” – 950,3 тис. грн, ТзОВ „Західна агровиробнича компанія” – 800 тис. грн, ТзОВ ЛДЦ "Здорова родина" - 336,8 тис. грн, ТОВ «Бродиагро» - 240,4 тис.грн, ТОВ „Агросетон"-257,3 тис.грн, ТОВ «Бродидорбуд» - 178,2 тис. грн, ТОВ „Укрополь-Тен" - 174,8 тис. гривень.
Переважна більшість найбільших платників єдиного податку – сільськогосподарські товаровиробники.
Податковий борг по єдиному податку станом на 01.01.2024 року за даними Державної податкової служби склав 483,3 тис.грн, в порівнянні з боргом на 01.01.23 р. зменшився на 224 тис.грн. Із загальної суми боргу 481 тис.грн (99,5%) заборгованість фізичних осіб.
Важливим джерелом надходження до бюджету громади є плата за землю (земельний податок та оренда землі), яка становить 4,7 % власних доходів та 26,9 % місцевих податків і зборів.
Протягом звітного періоду надійшло плати за землю 16875 тис. грн. Із загальної суми надходжень 55,6 відсотків це орендна плата з юридичних осіб - 9389,6 тис.грн, 25,3 відсотків – земельний податок з юридичних осіб – 4266,3 тис.грн та 19,1 відсотків – надходження від фізичних осіб – 3219,2 тис.грн. Планові показники по платі за землю виконані на 107 відсотків, перевиконання склало 1099,1 тис.грн. В порівнянні з минулим роком надійшло плати за землю більше на 2038,8 тис. грн. Слід відмітити, що в зв‘язку із зміною нормативно грошової оцінки землі на 2023 рік та переходом платників податків із загальної системи оподаткування на сплату єдиного податку, які звільняються від обов'язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з земельного податку за земельні ділянки, що використовуються платниками єдиного податку першої - третьої груп для провадження господарської діяльності, зменшились надходження земельного податку з юридичних осіб в порівнянні до планових показників на 417,6 тис.гривень.
Найбільшими платниками є: АТ «Українська залізниця» - 1701,3 тис.грн, ТЗОВ «Екогаличпродукт» - 1449,7 тис.грн, ПРАТ «Львівобленерго» - 876,1 тис. грн, ПП «Західний Буг» - 824,6 тис.грн, ДП «Ліси України» - 501,3 тис.грн, ТзОВ «Хйорд Кнудсен Україна» - 533,7 тис.грн, ПАТ «Укртелеком» - 471,5 тис.грн, ТОВ «Молочні ріки» - 428 тис. грн, ТОВ «Галич Лан» - 512,5 тис.грн, ТОВ «Рута» - 372,5 тис.грн, ТзОВ «Електроконтакт Україна» - 353,5 тис.грн та інші.
Податковий борг по платі за землю станом на 1 січня 2024 року за даними ДПС становить 1499,1 тис. грн, що на 346,9 тис. грн більше в порівнянні з початком року за рахунок збільшення боргів по земельному податку з фізичних осіб. З них, податковий борг по оренді землі з юридичних осіб 434,4 тис. грн (ТзОВ «Будова Захід» - 53,7 тис.грн, ТзОВ «Агро Радехів» - 104,3 тис.грн, ТзОВ «Ренесанс Центр» - 220,8 тис.грн, ПП «Львів Мет Союз» - 53,2 тис.грн), по земельному податку з фізичних осіб – 973,5 тис.грн, по орендній платі з фізичних осіб - 89,2 тис.гривень.
До місцевих податків та зборів, що стовідсотково зараховуються до бюджету громади, відноситься податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, надходження якого у 2023 році склали 6326,9 тис. грн, що на 2388,3 тис. грн більше від уточненого річного плану та на 1441,9 тис. грн більше ніж у минулому році. З них, юридичними особами сплачено 1802,2 тис.грн та фізичними особами 4524,7 тис.гривень. Податковий борг за даними ДПС на 1 січня 2024 року склав 11841,2 тис.грн, з них, по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості 267,1 тис.грн та які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості 1532,7 тис.гривень.
У 2023 році надійшло транспортного податку з юридичних осіб в сумі 43,8 тис. грн (МП «Візит» та МПП «Нара») та з фізичних осіб 27,1 тис гривень.
В звітному році до бюджету надійшло туристичного збору, сплаченого 9-ма фізичними особами, в сумі 103,1 тис.грн або 100 відсотків до планових показників, що на 2,8 тис. грн менше від надходжень минулого року. Найбільшими платниками цього податку є ФОП О.Мартинюк («Меридіан») – 46,4 тис.грн, ФОП В.Кіт («Любич») – 21,3 тис. грн, ФОП О.Рицар («Колиба») - 14,4 тис. гривень.
У звітному періоді надійшло плати за надання адміністративних послуг на суму 2732,9 тис.грн, що на 844,1 тис. грн менше від запланованих надходжень та на 922 тис. грн від минулого року, з них від Державної міграційної служби надійшло 1668,6 тис.грн, ЦНАПу – 813 тис. грн, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів – 87,2 тис.грн, Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру – 154 тис.грн, а також надійшло адміністративних та інших штрафів та санкцій – 171,8 тис.грн, від орендної плати за користування майном комунальної власності – 156,5 тис.грн, державного мита – 31,1 тис.грн, інших надходжень – 561,3 тис. гривень.
До спеціального фонду бюджету територіальної громади надійшло 47231,5 тис.грн, що становить 181,9 відсотків до затверджених бюджетних призначень. З них, 174,1 тис.грн екологічного податку, 58,4 тис.грн грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, власних надходжень бюджетних установ 29805,2 тис.гривень. До бюджету розвитку спеціального фонду бюджету надійшло 12369 тис.грн коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у комунальній власності. А також надійшло субвенцій з місцевого бюджету :на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції-1361,6 тис.грн, на виконання інвестиційних проектів-3195,5 тис.грн, інші субвенції -267,8 тис.грн (з обласного бюджету на забезпечення житлом дітей –сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування -219,8 тис.грн, на систему оповіщення 48 тис.грн).
ВИДАТКОВА ЧАСТИНА
Видаткова частина Бродівського міського бюджету за 2023 рік виконана в сумі 582925,8 тис. грн, з них, по загальному фонду в сумі 471955,9 тис.грн або на 96,7 відсотків до уточненного плану на рік, по спеціальному фонду в сумі 110969,85 тис. грн або 109,3 відсотки до річного уточненого плану.
На фінансування захищених статей із загального фонду бюджету спрямовано 78,1 відсотків від загальної суми видатків.
Видатки на заробітну плату з нарахуваннями, енергоносії та інші захищені статті витрат профінансовано на 97,2 відсотків до річного плану.
Із загальної суми видатків загального фонду видатки на утримання установ соціально-культурної сфери склали 338220,9 тис. грн або 71,7 відсотків.
На утримання органів місцевого самоврядування видатки по загальному фонду бюджету склали 46999,2 тис. грн або 96,1 відсотків до уточненого плану на рік. Із загальної суми видатків видатки на оплату праці з нарахуваннями склали 41981,0 тис. грн або 89,3 відсотків, на енергоносії – 4,4 відсотки.
Зокрема, на забезпечення діяльності міської ради використано 28010,6 тис. грн, на утримання відділів і управлінь міської ради 18760,4 тис. грн, на іншу діяльність у сфері державного управління 228,2 тис. гривень.
По спеціальному фонду видатки склали 22640,4 тис. грн, з них, за рахунок коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами 2,2 тис. грн, та за рахунок коштів, отриманих з інших джерел власних надходжень в сумі 21658,6 тис.грн у вигляді натуральної допомоги від проекту «Говерла», від Міжнародної організації з міграції (через Золочівську РДА), від Червоного Хреста та інших благодійних фондів придбано предмети, обладнання та інвентар на суму 1621,0 тис. грн та предмети і обладнання довгострокового користування на суму 20033,3 тис. грн. За рахунок коштів бюджету розвитку придбано комп»ютерне обладнання, кондиціонер на суму 136,5 тис. грн та проведено капітальний ремонт адмінприміщення в с.Шнирів на суму 843,0 тис. гривень.
Видатки по загальному фонду бюджету на утримання установ освіти склали 286156,5 тис.грн або 96,9 відсотків до уточненого плану, в тому числі за рахунок освітньої субвенції 107135,3 тис. грн. Видатки на заробітну плату з нарахуваннями за 2023 рік у загальній сумі видатків складають 83,2 відсотки, на енергоносії – 9,2 відсотків, продукти харчування – 3,3 відсотки.
За 2023 рік на харчування дітей у дошкільних та загальноосвітніх закладах з бюджету по загальному фонду використано 9408 тис. грн, за рахунок батьківської плати по спеціальному фонду використано 2384,1 тис.грн. По дошкільних закладах проведено 134103 дітоднів, відповідно до фактичних видатків на харчування середня вартість 1-го дітодня склала 43,99 грн. У 2023 році одна дитина у середньому в місяць відвідувала дитячий заклад лише 10,3 днів.
- у дошкільних групах загальноосвітніх закладів фактичні видатки на харчування склали 553,2 тис. грн та проведено 13660 дітоднів. Вартість харчування 1-го дітодня склала 40,5 грн;
- на харчування учнів у загальноосвітніх закладах, зокрема, дітей–сиріт, дітей, позбавлених батьківської опіки, дітей з малозабезпечених сімей, дітей, батьки яких є учасниками АТО та переселенців, дітей-інвалідів з діагнозом цукровий діабет 1 тип, інсулінозалежних та з діагнозом ювенільний ревматоїдний артрит в звітному періоді використано 5334 тис.грн, та проведено 184888 дітоднів. Середня вартість 1-го дітодня склала 28,85 грн.
По установах освіти загальна сума видатків по спеціальному фонду склала 15886,1 тис.грн, з них, на придбання предметів, матеріалів, обладнання 2914,2 тис.грн, продуктів харчування 2837,2 тис. грн, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 204,6 тис. грн, на капітальні видатки 9689,4 тис. грн.
Із загальної суми капітальних видатків використано на придбання обладнання і предметів довгострокового користування 2595,7 тис. грн, а саме: холодильник на суму 23,0 тис. грн для ЗДО №8, насос на суму 25,9 тис. грн для Станіславчицького ЗЗСО, газовий котел на суму 65,9 тис. грн для ЦДЮТ та погашено заборгованість в сумі 196 тис. грн за придбане обладнання для кабінетів «Захисту Вітчизни», шафа жарочна для ЗДО №7 – 39,4 тис. грн, два циркуляційних насоси -76,2 тис. грн для Боратинського та Лешнівського ЗЗСО. За рахунок коштів освітньої субвенції (спеціального фонду) придбано обладнання і предмети довгострокового користування на суму 996,7 тис. грн.
На оновлення матеріально-технічної бази Центру науково-технічної творчості використано 599,9 тис. грн.
За рахунок коштів, отриманих з інших джерел власних надходжень одержано предмети і обладнання довгострокового використання на суму 572,3 тис. грн.
Проведено капітальних ремонтів на суму 7000,2 тис. грн, з них, по закладах дошкільної освіти 3637,2 тис.грн (на капітальний ремонт Лешнівського ЗДО 1540,0 тис. грн, опалювальної та водопровідної системи ЗДО №7 1556,9 тис. грн, огорожі ЗДО №1 213,9 тис. грн, облаштування даху укриття ЗДО №9 94,5 тис. грн, погашено заборгованість по капітальному ремонту пральні ЗДО №8 232,0 тис. грн); по закладах загальної середньої освіти 3363,0 тис. грн на капітальний ремонт покрівлі Станіславчицької ЗЗСО 1361,8 тис.грн, на експертизу проекту та роботи по утепленню фасаду ЗЗСО №3 - 559,7 тис. грн, на капремонт коридору Бродівської гімназії - 332,7 тис. грн, на ремонт частини подвір»я з влаштуванням пандусу ЗЗСО №2 - 379,6 тис. грн, на капремонт системи опалення Пониковицької ЗЗСО - 202,5 тис. грн та капремонт підлоги у філії Суходільської ЗЗСО 1 ст. - 53,9 тис.грн; капремонт димових труб Білявецького ЗЗСО 79,5 тис.грн, капремонт з влаштуванням блискавкозахисту шкіл міста 393,3 тис. грн, на виготовлення ПКД на капітальний ремонт укриття Бродівської гімназії 93,5 тис. грн .
За рахунок коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами (батьківська плата, орендна плата) використано 3144,7 тис. грн, з них, на продукти харчування 2384,1 тис. грн, на оплату за спожиті енергоносії 204,6 тис. грн та ін.
За рахунок благодійних, спонсорських коштів проведено видатків на суму 3159,4 тис. грн, з них, поточні видатки у вигляді натуральної допомоги на суму 2587,1 тис. грн, капітальні видатки на суму 572,3 тис. грн та одержано 3 генератори.
Видатки на утримання установ охорони здоров”я за звітний період склали по загальному фонду – 12168,9 тис. грн або 91,8 відсотків до річних уточнених призначень.
Питома вага видатків на енергоносії у загальній сумі видатків загального фонду на охорону здоров»я складає 76 відсотків.
На пільгове забезпечення лікарськими засобами окремих груп населення за певними категоріями захворювання використано 1408,7 тис. гривень.
Видатки на фінансування Комплексної програми КНП «Бродівська стоматологічна поліклініка» проведені на суму 366,9 тис. грн, з них на лікування пільгових категорій громадян (115 осіб) на суму 350,6 тис. грн., на утримання лікаря-стоматолога у військкоматі 16,3 тис.грн. По безкоштовному зубопротезуванню громадян видатки проведені у звітному періоді на суму 382,7 тис.грн. Надано послуги по зубопротезуванню на пільгових умовах 183 особам.
По спеціальному фонду видатки на утримання установ охорони здоров»я склали 7721,4 тис. грн з них: попередня оплата (30%) за придбання комп»ютерного томографа в сумі 5241,0 тис.грн. та 2480,4 тис.грн на проведення капітального ремонту частини приміщення І поверху терапевтичного корпусу під облаштування кабінету коп»ютерної томографії КНП «Бродівська міська лікарня».
З бюджету громади за 2023 рік на соціальний захист і соціальне забезпечення використано за загальним фондом 18710,7 тис.грн або 95,0 відсотків до уточненого плану на рік, за спеціальним фондом 1581,2 тис. грн.
За рахунок коштів міського бюджету на надання інших пільг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства використано 69,5 тис.грн. Кошти спрямовані на відшкодування вартості 4 путівок на санаторно-курортне лікування учасникам бойових дій.
На відшкодування наданих пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку використано 90,7 тис.грн або 83,6 відсотків.
На компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті передбачено в бюджеті та використано 250 тис.грн.
На утримання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за рахунок загального фонду використано 8601 тис.грн, спеціального фонду – 547,4 тис. грн.
Із загальної суми видатків загального фонду питома вага видатків на оплату праці склала 96,1 відсотків, на енергоносії 3,4 відсотки.
За 2023 рік терцентром надано платних послуг на суму 104,3 тис.грн та проведено поточних видатків на суму 170,1 тис. грн, за рахунок інших джерел власних надходжень проведено видатки на суму 377,2 тис. грн, з них, предмети, матеріали, обладнання 82,2 тис. грн, на оплату послуг 2,3 тис. грн та капітальні видатки на суму 25,5 тис. грн (передано безкоштовно комп»ютерну техніку).
На утримання районного центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю використано 1252,8 тис.грн, з них видатки на оплату праці з нарахуваннями склали 1077,5 тис.грн. По спеціальному фонду за рахунок благодійної допомоги видатки склали 21,9 тис. грн (набори для корекційно-розвиткових та реабілітаційних занять).
На утримання центру соціальних служб використано 2040,9 тис.грн, з них, 90,5 відсотків на оплату праці з нарахуваннями та 3,1 відсотків коштів на енергоносії. По спеціальному фонду видатки склали 68,1 тис. грн за рахунок благодійної допомоги на предмети, матеріали, обладнання.
На заходи у сфері молодіжної політики використано 292,5 тис. грн на проведення 7 заходів.
У звітному році надано соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю (25 осіб) на суму 612,8 тис. грн.
Надано пільг населенню на оплату житлово-комунальних послуг на суму 179,5 тис. грн 36 родинам 64 особам.
За 2023 рік надано фінансову підтримку громадським організаціям на суму 113,6 тис. грн, зокрема, Спілці родин АТО на суму 78,6 тис. грн, асоціації інвалідів на суму 35,0 тис. грн.
На інші заходи у сфері соціального захисту населення використано 5157,4 тис. грн на надання одноразових матеріальних допомог мешканцям громади, які опинилися в скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин, матеріальні допомоги демобілізованим, звільненим в запас учасникам АТО, родинам загиблих, на поховання окремих категорій осіб, відшкодування на поховання захисників України та ін. (розшифровка додається). Придбано житло для сім»ї, яка постраждала від аварії на Чорнобильській АЕС на суму 732,3 тис. грн.
Фінансування видатків на утримання установ культури по загальному фонду проведено в сумі 15607,3 тис. грн, що складає 95,4 відсотки до уточнених річних призначень, по спеціальному фонду – 4934,5 тис. грн.
Питома вага видатків на заробітну плату з нарахуваннями до загальної суми видатків по загальному фонду становить 71,5 відсотків, енергоносіїв – 14,9 відсотків.
Із загальної суми видатків на утримання бібліотек використано 4716,0 тис. грн, народних домів – 7682,9 тис. грн, краєзнавчого музею 1276,1 тис. грн.
По “Інших закладах в галузі культури та мистецтва” з міського бюджету проведено видатки на суму 1451,4 тис. грн, з них, на утримання централізованої бухгалтерії відділу
культури в сумі 1073,1 тис.грн та на фінансування Програми підтримки діяльності комунальної установи «Музичне товариство «Боян» в сумі 378,3 тис. грн.
Видатки на фінансування інших заходів в галузі культури і мистецтва проведено на суму 480,8 тис. грн.
По спеціальному фонду за рахунок коштів, отриманих від наданих установами культури платних послуг проведено видатків на суму 385,8 тис. грн, з яких 219,4 тис. грн спрямовано на оплату енергоносіїв, 89,8 тис. грн на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря, 37,9 тис. грн на оплату послуг. По капітальних видатках придбано обладнання для краєзнавчого музею на суму 30,5 тис. грн.
За рахунок благодійних, спонсорських коштів проведено видатків на суму 287,3 тис.грн, з них, передано предмети, матеріали, інвентар на суму 95,5 тис. грн, поповнено бібліотечні фонди на суму 152,6 тис. грн та по краєзнавчому музею одержано портативну сонячну панель та зарядну станцію на суму 39,1 тис.грн.
На капітальні видатки з бюджету розвитку спрямовано 4261,5 тис. грн, з них, на погашення боргу, капітальний ремонт та експертизу проекту НД с. Берлин на суму 3209,5 тис. грн, на капітальний ремонт даху НД с.Суходоли 615,9 тис. грн, на капітальний ремонт НД с.Станіславчик 175,9 тис. грн, капітальний ремонт приміщення НД с.Салашка 88,8 тис. грн, капремонт із заміною вікон у КУ «Молодіжний центр» та КУ «Музичне товариство «Боян» 171,4 тис.гривень.
По галузі „Фізична культура і спорт” у звітному періоді проведено видатків на суму 5577,4 тис.грн. На проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту використано 550,7 тис. грн та неолімпійських видів спорту – 277,8 тис.грн. На утримання та навчально-тренувальну роботу комунальної дитячо - юнацької спортивної школи використано 1542,6 тис.грн.
На утримання та фінансову підтримку спортивних споруд (стадіон «Ювілейний») використано 1752,8 тис. грн.
На виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки – локації здорової України», що здійснюються за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету проведено видатків на суму 78,5 тис. грн.
На фінансову підтримку громадських організацій, що здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в громаді використано 1375,0 тис. грн (ГО ВСК „Єдність” 135,0 тис. грн, ГО ФК „Богун” 865,0 тис. грн, Сайха ДОДЖО 240,0 тис.грн, федерація волейболу 35,0 тис. грн, ГО ЛОФ «Кіокушинкан карате» 40,0 тис. грн та інші громадські організації 60,0 тис. грн).
Видатки на житлово-комунальне господарство за 2023 рік становлять 35223,9 тис. грн при уточнених річних призначеннях 35761,4 тис. грн або 98,5 відсотків. Із загальної суми видатків – 33344,2 тис. грн видатки загального фонду бюджету громади та 1879,7 тис. грн. видатки спеціального фонду.
Кошти на програми розвитку житлово-комунального господарства спрямовані:
-
- на експлуатацію та технічне обслуговування житлового фонду використано 579,9 тис. грн, що становить 100 відсотків до уточненого плану на звітний період;
- на водопровідно-каналізаційне господарство видатки склали 990,4 тис. грн, що становить 83,5 відсотка до уточнених річних призначень, з них видатки загального фонду – 649,9 тис.грн на проведення лабораторних досліджень якості та безпечності питної води для населення, проведення гідродинамічного очищення міської каналізації та розроблення проекту щодо отримання дозволу на користування надрами. По спеціальному фонду кошти використано в сумі 340,5 тис.грн на оплату електроенергії (337,1 тис.грн) та оплата за спецводокористування та рентна плата за користування надрами (3,4 тис.грн) за рахунок платних послуг;
- на забезпечення функціонування підприємств, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги проведено видатки по загальному фонду в сумі 7865,0 тис.грн, з них, на погашення заборгованості за спожитий газ перед ПАТ «НАК «Нафтогаз України» згідно договору про реструктуризацію заборгованості 3789,9 тис.грн, 2677,7 тис.грн спрямовано на погашення податків до бюджету та 1397,4 тис.грн надано фінансову підтримку комунальному підприємству «Бродиводоканал» на придбання будматеріалів, інвентаря та інструментів для проведення ремонтних робіт господарським способом огорожі водозабору, що становить 98,7 відсотків до уточнених річних призначень;
- на благоустрій населених пунктів територіальної громади використано 25239,2 тис. грн, з них, видатки загального фонду – 24829,3 тис.грн на утримання об’єктів благоустрою та 409,9 тис.грн видатки спеціального фонду на придбання пам"ятника для бійця (колишнього жителя м.Броди), що загинув під Крутами (42,0 тис.грн) та проведення електромонтажних робіт з електропостачання приміщення, де утримуються безпритульні тварини (367,9 тис.грн).
- на придбання двокімнатного житлового будинку та земельної ділянки для обслуговування житлового будинку з вторинного ринку для 2-х осіб з числа дітей, позбавлених батьківського піклування видатки спеціального фонду склали 549,4 тис.грн, з них кошти обласного бюджету 219,8 тис.грн для
По галузі „Економічна діяльність” проведено видатки на загальну суму 52205,9 тис. грн, з них, загального фонду 11752,1 тис. грн, спеціального фонду 40453,8 тис. гривень.
На здійснення заходів із землеустрою використано 815,0 тис. грн, з них видатки загального фонду – 720,1 тис.грн на роботи з розроблення технічної документації щодо інвентаризації земельних ділянок комунальної власності, виготовлення технічної документації із землеустрою та нормативно-грошової оцінки земель та розроблено локальну базу даних щодо аудиту земельних ділянок. По спеціальному фонду видатки склали 94,9 тис.грн, з них, 22,9 тис.грн погашено заборгованіть за 2022 рік та 72,0 тис.грн оплачено за виготовлення нормативно-грошової оцінки земель.
На будівництво об‘єктів житлово-комунального господарства використано 7,1 тис. грн на погашення заборгованості, яка виникла на 01.01.2023 року по реконструкції побутової та зливної каналізації по вул. Мазепи, вул. Б.Хмельницького, вул. Чубинського, вул. Виговського, вул. Вербицького, вул. Ентузіастів, вул. Роздольського м.Броди.
На будівництво освітніх установ та закладів використано 59,8 тис.грн, що становить 13,4 відсотків до уточнених річних призначень на виготовлення проектно-коштористної документації робочого проекту на будівництво системи зовнішнього водопостачання з влаштуванням свердловини для Пониковицького та Лешнівського ЗЗСО I-II ступенів.
На будівництво медичних установ та закладів видатки склали 1559,5 тис.грн, з них, виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію частини приміщень третього поверху терапевтичного корпусу КНП "Бродівська міська лікарня" по вул. Л.Українки,21-163,3 тис.грн, реконструкцію електричних мереж зі встановленням альтернативного джерела живлення (сонячної електростанції) будівлі полового відділення КНП "Бродівська ЦМЛ"-897,3 тис грн, придбання модульного будинку для розміщення ФАПУ с.Піски КНП "Бродівська ЦМЛ"-498,9 тис гривень.
На будівництво інших об’єктів комунальної власності спрямовано 1079,3 тис.грн на будівництво мереж електрифікації вулиць Чупринки-Сковороди-Північної в м.Броди.
На проектування, реставрацію та охорону пам‘яток архітектури використані кошти загального фонду бюджету в сумі 18,9 тис. грн на виготовлення технічної документації на 3 об‘єкти культурної спадщини та кошти спеціального фонду бюджету в сумі 255,5 тис.грн, в тому числі на експертизу, технічний та авторський нагляд проекту на ремонтно-реставраційні роботи даху пам’ятки архітектури місцевого значення - будівлі Празького банку по вул. Майдан Свободи,10 в м.Броди в сумі 78,5 тис.грн, з них, 19,2 тис.грн погашення заборгованості, яка виникла станом на 01 січня 2023 року та 177 тис грн використано на виготовлення 10 паспортів на об‘єкти історичної та культурної спадщини.
На розроблення схем планування та забудови територій використано 429,3 тис.грн, з них, 113,7 тис. грн погашено заборгованість, яка виникла на 01.01.23 за роботи по розробленню схем планування та забудови територій та 305,6 тис.грн на розробку детальних планів чотирьох земельних ділянок для будівництва 6-ти проектів землеустрою.
На виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій проведені видатки спеціального фонду бюджету в сумі 3110,5 тис.грн на реконструкцію площі Ринок в м.Броди за рахунок коштів залишку даної субвенції, що утворився на 01 січня 2023 року.
На виконання інвестиційних проектів за рахунок субвенцій з інших бюджетів проведено видатки за рахунок субвенції з обласного бюджету в сумі 3195,5 тис. грн на ремонтно-реставраційні роботи даху пам’ятки архітектури місцевого значення - будівлі Празького банку по вул. Майдан Свободи,10 в м.Броди.
На «Реалізацію інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій» видатки по загальному фонду бюджету склали 347,8 тис.грн. В процесі виконання програми було зреалізовано основні напрямки програми: підготовка міжнародних проектів (послуги з опрацювання і складання електронної версії проектів щодо робочих зустрічей, підготовка подання на конкурс програм та витрати на послуги з перекладу даних проектів); витрати з прибирання та вивезення сміття з горища пам"ятки архітектури-будівлі Празького банку з метою проведення ремонтно-реставраційних робіт даху даної будівлі.
На утримання та розвиток автомобільних доріг у 2023 році на поточний ремонт спрямовано 10145,1 тис. грн, що становить 95,2 відсотки до плану. На капітальні видатки спрямовано 24223,7 тис грн, що становить 77,5 відсотків до плану, з них, на реконструкцію площі Ринок витрачено 2916,0 тис грн, капітальний ремонт доріг - 20307,3 тис. грн та на виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт трьох доріг 1000,4 тис гривень.
На підготовку земельних ділянок несільськогосподарського призначення або прав на них комунальної власності для продажу на земельних торгах та проведення таких торгів освоєно кошти спеціального фонду бюджету в сумі 78,0 тис.грн. Протягом звітного року в процесі реалізації бюджетної програми погашено кредиторську заборгованість в сумі 42 тис.грн за 2022 рік та розроблено 3 проекти землеустрою.
На внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання видатки склали 6360,8 тис.грн. Поповнено статутний капітал КП «Бродиводоканал» - 2821,3 тис.грн, КП «Броди» - 3539,5 тис.гривень.
На членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування використано 230,7 тис.грн.
На інші заходи, пов‘язані з економічною діяльністю, проведено видатки в сумі 289,5 тис.грн. Видатки спрямовано на оплату послуг з погашення боргу по розробленню нормативно-грошової оцінки земель на користь ТзОВ "Західземлепроект Плюс" згідно рішень суду (роботи проводилися у 2020 році по сільських радах, які ввійшли в склад громади) та за послуги суду.
На заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха за 2023 рік використано 1110,7 тис. грн на придбання пального для ліквідації надзвичайних ситуацій, обладнання для гучномовного сповіщення, телекомунікаційні послуги. З них, 496,1 тис. грн з загального фонду бюджету, 614,6 тис. грн – спеціального фонду.
На забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони використано 646,2 тис. грн.
На заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення використано 303,5 тис. грн, на заходи та роботи з територіальної оборони використано 4677,0 тис.грн, з них: 445,5 тис. грн з загального фонду бюджету, 4231,6 тис.грн - спеціального фонду.
На природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів використано 269,9 тис. грн на відновлення та підтримку сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану р. Стир та р. Бовдурка, а також для забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження і захоронення відходів на полігоні ТПВ в м. Броди.
На фінансову підтримку засобів масової інформації використано 1392,9 тис. грн на оплату праці з нарахуваннями, енергоносії та придбання комп»ютерної техніки на суму 49,0 тис. грн.
Інша інформація
У 2023 році бюджетні установи, що фінансуються за рахунок коштів міського бюджету, спожили енергоносіїв на загальну суму 41189,0 тис. грн, що складає 87,8 відсотків до уточнених бюджетних призначень на рік.
Споживання енергоносіїв і комунальних послуг у натуральних показниках бюджетними установами, що фінансуються за рахунок коштів міського бюджету за 2023 рік в порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилось по споживанню
природного газу на 9,7 відсотків та збільшилось: по споживанню електричної енергії на 5,3 відсотки; по водопостачанню та водовідведенню на 8,6 відсотків; по споживанню теплової енергії на 11,9 відсотків.
Станом на 1 січня 2024 року кредиторська заборгованість бюджетних установ по енергоносіях відсутня.
Дебіторська заборгованість по енергоносіях на кінець року складає 684,8 тис. грн, з них всю суму становить попередня оплата за природний газ, спожитий у грудні, термін сплати за який припадає на січень 2024 року.
Видатки на реверсну дотацію державному бюджету склали 26784,6 тис. гривень.
У 2023 році з міського бюджету надано субвенцію державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів на суму 12147,4 тис. грн, тис. грн, з них, із загального фонду 6864,6 тис. грн, із спеціального фонду 5282,8 тис. гривень.
На виконання місцевих Програм підтримки військових частин надано 8971,1 тис. грн, інших установ, що фінансуються з Державного бюджету 3176,3 тис. грн.
Субвенція з місцевого бюджету іншим місцевим бюджетам на здійснення програм та заходів за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету складає 4755,3 тис. грн, а саме, субвенція Заболотцівському і Підкамінському бюджетам на утримання одинокопроживаючих громадян в стаціонарних відділеннях центрів надання соціальних послуг 1660,0 тис. грн та Золочівському районному бюджету на компенсаційні виплати автомобільним транспортом на суму 95,3 тис. грн, а також, субвенція обласному бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг місцевого значення 3000,0 тис. гривень.
По спеціальному фонду надано субвенцію обласному бюджету на умовах співфінансування на придбання шкільних автобусів на суму 4425,0 тис. грн та на реконструкцію будинку КЗ ЛОР «Львівське обласне бюро судово-медичної експертизи» на суму 1000 тис. гривень.
Начальник Тетяна МАРТИШ
Додаток | ||||||||||||||||||
до рішення міської ради від № | ||||||||||||||||||
Звіт про виконання Бродівського міського бюджету | ||||||||||||||||||
за січень- грудень 2023 рік | ||||||||||||||||||
грн | ||||||||||||||||||
Найменування | Код бюджетної класифікації | Загальний фонд | Спеціальний фонд | Разом | ||||||||||||||
Затверджено розписом на рік з урахуванням змін | Виконано з початку року | % виконання | Затверджено розписом на рік з урахуванням змін | Виконано з початку року | % виконання | Затверджено розписом на рік з урахуванням змін | Виконано з початку року | % виконання | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||||||||
І. ДОХОДИ : | ||||||||||||||||||
Податкові надходження | 10000000 | 376 036 693,13 | 359 007 443,06 | 95,5 | 135 400,00 | 174 135,97 | 128,6 | 376 172 093,13 | 359 181 579,03 | 95,5 | ||||||||
Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості | 11000000 | 295 060 693,13 | 268 409 134,17 | 91,0 | 295 060 693,13 | 268 409 134,17 | 91,0 | |||||||||||
Податок та збір на доходи фізичних осіб | 11010000 | 294 410 693,13 | 267 755 808,17 | 90,9 | 294 410 693,13 | 267 755 808,17 | 90,9 | |||||||||||
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати | 11010100 | 155 748 868,00 | 157 635 429,17 | 101,2 | 155 748 868,00 | 157 635 429,17 | 101,2 | |||||||||||
Податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами | 11010200 | 127 700 000,00 | 92 660 400,99 | 72,6 | 127 700 000,00 | 92 660 400,99 | 72,6 | |||||||||||
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата | 11010400 | 7 511 800,00 | 13 124 952,69 | 174,7 | 7 511 800,00 | 13 124 952,69 | 174,7 | |||||||||||
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування | 11010500 | 3 450 025,13 | 4 139 554,57 | 120,0 | 3 450 025,13 | 4 139 554,57 | 120,0 | |||||||||||
Податок на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов`язання, що підлягає сплаті фізичними особами | 11011300 | 195 470,75 | 195 470,75 | |||||||||||||||
Податок на прибуток підприємств | 11020000 | 650 000,00 | 653 326,00 | 100,5 | 650 000,00 | 653 326,00 | 100,5 | |||||||||||
Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності | 11020200 | 650 000,00 | 653 326,00 | 100,5 | 650 000,00 | 653 326,00 | 100,5 | |||||||||||
Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів | 13000000 | 4 129 900,00 | 2 717 517,57 | 65,8 | 4 129 900,00 | 2 717 517,57 | 65,8 | |||||||||||
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів | 13010000 | 4 074 500,00 | 2 692 918,87 | 66,1 | 4 074 500,00 | 2 692 918,87 | 66,1 | |||||||||||
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування | 13010100 | 1 974 500,00 | 2 296 805,58 | 116,3 | 1 974 500,00 | 2 296 805,58 | 116,3 | |||||||||||
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) | 13010200 | 2 100 000,00 | 396 113,29 | 18,9 | 2 100 000,00 | 396 113,29 | 18,9 | |||||||||||
Рентна плата за користування надрами загальнодержавного значення | 13030000 | 19 400,00 | 24 598,70 | 126,8 | 19 400,00 | 24 598,70 | 126,8 | |||||||||||
Рентна плата за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення | 13030100 | 19 400,00 | 24 598,70 | 126,8 | 19 400,00 | 24 598,70 | 126,8 | |||||||||||
Рентна плата за користування надрами місцевого значення | 13040000 | 36 000,00 | 36 000,00 | |||||||||||||||
Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення | 13040100 | 36 000,00 | 36 000,00 | |||||||||||||||
Внутрішні податки на товари та послуги | 14000000 | 22 633 200,00 | 25 211 068,72 | 111,4 | 22 633 200,00 | 25 211 068,72 | 111,4 | |||||||||||
Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) | 14020000 | 3 134 600,00 | 3 868 644,05 | 123,4 | 3 134 600,00 | 3 868 644,05 | 123,4 | |||||||||||
Пальне | 14021900 | 3 134 600,00 | 3 868 644,05 | 123,4 | 3 134 600,00 | 3 868 644,05 | 123,4 | |||||||||||
Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) | 14030000 | 11 745 000,00 | 14 700 861,03 | 125,2 | 11 745 000,00 | 14 700 861,03 | 125,2 | |||||||||||
Пальне | 14031900 | 11 745 000,00 | 14 700 861,03 | 125,2 | 11 745 000,00 | 14 700 861,03 | 125,2 | |||||||||||
Акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів | 14040000 | 7 753 600,00 | 6 641 563,64 | 85,7 | 7 753 600,00 | 6 641 563,64 | 85,7 | |||||||||||
Акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну,рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 | 14040100 | 2 964 200,00 | 3 601 361,64 | 121,5 | 2 964 200,00 | 3 601 361,64 | 121,5 | |||||||||||
Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) | 14040200 | 4 789 400,00 | 3 040 202,00 | 63,5 | 4 789 400,00 | 3 040 202,00 | 63,5 | |||||||||||
Місцеві податки та збори, що сплачуються (перераховуються) згідно з Податковим кодексом України | 18000000 | 54 212 900,00 | 62 669 722,60 | 115,6 | 54 212 900,00 | 62 669 722,60 | 115,6 | |||||||||||
Податок на майно | 18010000 | 19 787 400,00 | 23 272 754,70 | 117,6 | 19 787 400,00 | 23 272 754,70 | 117,6 | |||||||||||
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості | 18010100 | 20 000,00 | 12 139,30 | 60,7 | 20 000,00 | 12 139,30 | 60,7 | |||||||||||
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості | 18010200 | 321 400,00 | 698 495,31 | 217,3 | 321 400,00 | 698 495,31 | 217,3 | |||||||||||
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості | 18010300 | 2 574 000,00 | 3 826 220,36 | 148,6 | 2 574 000,00 | 3 826 220,36 | 148,6 | |||||||||||
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості | 18010400 | 1 023 200,00 | 1 790 051,71 | 174,9 | 1 023 200,00 | 1 790 051,71 | 174,9 | |||||||||||
Земельний податок з юридичних осіб | 18010500 | 4 683 900,00 | 4 266 256,14 | 91,1 | 4 683 900,00 | 4 266 256,14 | 91,1 | |||||||||||
Орендна плата з юридичних осіб | 18010600 | 8 700 000,00 | 9 389 601,77 | 107,9 | 8 700 000,00 | 9 389 601,77 | 107,9 | |||||||||||
Земельний податок з фізичних осіб | 18010700 | 980 000,00 | 1 607 013,42 | 164,0 | 980 000,00 | 1 607 013,42 | 164,0 | |||||||||||
Орендна плата з фізичних осіб | 18010900 | 1 412 000,00 | 1 612 143,36 | 114,2 | 1 412 000,00 | 1 612 143,36 | 114,2 | |||||||||||
Транспортний податок з фізичних осіб | 18011000 | 27 083,33 | 27 083,33 | |||||||||||||||
Транспортний податок з юридичних осіб | 18011100 | 72 900,00 | 43 750,00 | 60,0 | 72 900,00 | 43 750,00 | 60,0 | |||||||||||
Туристичний збір | 18030000 | 103 000,00 | 103 149,10 | 100,1 | 103 000,00 | 103 149,10 | 100,1 | |||||||||||
Туристичний збір, сплачений фізичними особами | 18030200 | 103 000,00 | 103 149,10 | 100,1 | 103 000,00 | 103 149,10 | 100,1 | |||||||||||
Єдиний податок | 18050000 | 34 322 500,00 | 39 293 818,80 | 114,5 | 34 322 500,00 | 39 293 818,80 | 114,5 | |||||||||||
Єдиний податок з юридичних осіб | 18050300 | 1 572 500,00 | 1 849 154,89 | 117,6 | 1 572 500,00 | 1 849 154,89 | 117,6 | |||||||||||
Єдиний податок з фізичних осіб | 18050400 | 29 800 000,00 | 34 439 454,68 | 115,6 | 29 800 000,00 | 34 439 454,68 | 115,6 | |||||||||||
Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків" | 18050500 | 2 950 000,00 | 3 005 209,23 | 101,9 | 2 950 000,00 | 3 005 209,23 | 101,9 | |||||||||||
Інші податки та збори | 19000000 | 135 400,00 | 174 135,97 | 128,6 | 135 400,00 | 174 135,97 | 128,6 | |||||||||||
Екологічний податок | 19010000 | 135 400,00 | 174 135,97 | 128,6 | 135 400,00 | 174 135,97 | 128,6 | |||||||||||
Екологічний податок, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю), | 19010100 | 59 000,00 | 51637,81 | 87,5 | 59 000,00 | 51 637,81 | 87,5 | |||||||||||
Надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об'єкти | 19010200 | 47 900,00 | 92855,63 | 193,9 | 47 900,00 | 92 855,63 | 193,9 | |||||||||||
Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини | 19010300 | 28 500,00 | 29642,53 | 104,0 | 28 500,00 | 29 642,53 | 104,0 | |||||||||||
Неподаткові надходження | 20000000 | 4 000 500,00 | 3 664 343,04 | 91,6 | 7 389 900,00 | 29 863 555,59 | 404,1 | 11 390 400,00 | 33 527 898,63 | 294,4 | ||||||||
Доходи від власності та підприємницької діяльності | 21000000 | 47 000,00 | 179 584,10 | 382,1 | 5 000,00 | 52 000,00 | 179 584,10 | 345,4 | ||||||||||
Частина чистого прибутку (доходу) державних або комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного бюджету, та дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна аб | 21010000 | 7 820,00 | 7 820,00 | |||||||||||||||
Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету | 21010300 | 7 820,00 | 7 820,00 | |||||||||||||||
Інші надходження | 21080000 | 47 000,00 | 171 764,10 | 365,5 | 47 000,00 | 171 764,10 | 365,5 | |||||||||||
Адміністративні штрафи та інші санкції | 21081100 | 20 000,00 | 29 232,00 | 146,2 | 20 000,00 | 29 232,00 | 146,2 | |||||||||||
Адміністративні штрафи та штрафні санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів | 21081500 | 27 000,00 | 82 216,10 | 304,5 | 27 000,00 | 82 216,10 | 304,5 | |||||||||||
Адміністративні штрафи за адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі | 21081800 | 60 316,00 | 60 316,00 | |||||||||||||||
Надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва | 21110000 | 5 000,00 | 5 000,00 | |||||||||||||||
Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності | 22000000 | 3 703 500,00 | 2 923 464,71 | 78,9 | 3 703 500,00 | 2 923 464,71 | 78,9 | |||||||||||
Плата за надання адміністративних послуг | 22010000 | 3 577 000,00 | 2 732 895,56 | 76,4 | 3 577 000,00 | 2 732 895,56 | 76,4 | |||||||||||
Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань | 22010300 | 60 000,00 | 97 830,00 | 163,1 | 60 000,00 | 97 830,00 | 163,1 | |||||||||||
Плата за надання інших адміністративних послуг | 22012500 | 3 030 000,00 | 1 960 960,56 | 64,7 | 3 030 000,00 | 1 960 960,56 | 64,7 | |||||||||||
Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | 22012600 | 487 000,00 | 658 025,00 | 135,1 | 487 000,00 | 658 025,00 | 135,1 | |||||||||||
Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а також плата за надання інших платних послуг | 22012900 | 16 080,00 | 16 080,00 | |||||||||||||||
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном | 22080000 | 110 000,00 | 156 457,59 | 142,2 | 110 000,00 | 156 457,59 | 142,2 | |||||||||||
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності | 22080400 | 110 000,00 | 156 457,59 | 142,2 | 110 000,00 | 156 457,59 | 142,2 | |||||||||||
Державне мито | 22090000 | 16 500,00 | 34 111,56 | 206,7 | 16 500,00 | 34 111,56 | 206,7 | |||||||||||
Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування | 22090100 | 10 500,00 | 27 830,06 | 265,0 | 10 500,00 | 27 830,06 | 265,0 | |||||||||||
Державне мито, пов'язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України | 22090400 | 6 000,00 | 6 281,50 | 104,7 | 6 000,00 | 6 281,50 | 104,7 | |||||||||||
Інші неподаткові надходження | 24000000 | 250 000,00 | 561 294,23 | 224,5 | 58 357,57 | 250 000,00 | 619 651,80 | 247,9 | ||||||||||
Інші надходження | 24060000 | 250 000,00 | 561 294,23 | 224,5 | 58 357,57 | 250 000,00 | 619 651,80 | 247,9 | ||||||||||
Інші надходження | 24060300 | 250 000,00 | 548 126,23 | 219,3 | 250 000,00 | 548 126,23 | 219,3 | |||||||||||
Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності | 24062100 | 58 357,57 | 58 357,57 | |||||||||||||||
Кошти за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного зайняття, використання не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючо | 24062200 | 13 168 | 13 168,00 | |||||||||||||||
Власні надходження бюджетних установ | 25000000 | 7 384 900,00 | 29 805 198,02 | 403,6 | 7 384 900,00 | 29 805 198,02 | 403,6 | |||||||||||
Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством | 25010000 | 7 384 900,00 | 3 723 037,58 | 50,4 | 7 384 900,00 | 3 723 037,58 | 50,4 | |||||||||||
Плата за послуги , що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю | 25010100 | 6 696 200,00 | 2836325,49 | 42,4 | 6 696 200,00 | 2 836 325,49 | 42,4 | |||||||||||
Надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності | 25010200 | 480 000,00 | 365963,72 | 76,2 | 480 000,00 | 365 963,72 | 76,2 | |||||||||||
Плата за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України ,,Про оренду державного та комунального майна" | 25010300 | 208 700,00 | 492794,72 | 236,1 | 208 700,00 | 492 794,72 | 236,1 | |||||||||||
Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) | 25010400 | 27953,65 | 27 953,65 | |||||||||||||||
Інші джерела власних надходжень бюджетних установ | 25020000 | 26 082 160,44 | 26 082 160,44 | |||||||||||||||
Благодійні внески, гранти та дарунки | 25020100 | 4784535,07 | 4 784 535,07 | |||||||||||||||
Надходження,що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій,фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів ,у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщення на них інших об"єктів нерухомого майна ,що перебувають у | 25020200 | 21297625,37 | 21 297 625,37 | |||||||||||||||
Доходи від операцій з капіталом | 30000000 | 12 002 600,00 | 12 368 996,01 | 103,1 | 12 002 600,00 | 12 368 996,01 | 103,1 | |||||||||||
Надходження від продажу основного капіталу | 31000000 | |||||||||||||||||
Кошти від відчуження майна,що належить АРК та майно , що перебуває в комунальній власності | 31030000 | |||||||||||||||||
Кошти від продажу землі і нематеріальних активів | 33000000 | 12 002 600,00 | 12 368 996,01 | 103,1 | 12 002 600,00 | 12 368 996,01 | 103,1 | |||||||||||
Кошти від продажу землі | 33010000 | 12 002 600,00 | 12 368 996,01 | 103,1 | 12 002 600,00 | 12 368 996,01 | 103,1 | |||||||||||
Кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим | 33010100 | 12 002 600,00 | 12368996,01 | 103,1 | 12 002 600,00 | 12 368 996,01 | 103,1 | |||||||||||
Разом доходів (без урахування бюджетних трансфертів) | 90010100 | 380 037 193,13 | 362 671 786,10 | 95,4 | 19 527 900,00 | 42 406 687,57 | 217,2 | 399 565 093,13 | 405 078 473,67 | 101,4 | ||||||||
Офіційні трансферти | 40000000 | 107 135 300,00 | 107 135 300,00 | 100,0 | 107 135 300,00 | 107 135 300,00 | 100,0 | |||||||||||
Від органів державного управління | 41000000 | 107 135 300,00 | 107 135 300,00 | 100,0 | 107 135 300,00 | 107 135 300,00 | 100,0 | |||||||||||
Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам | 41030000 | 107 135 300,00 | 107 135 300,00 | 100,0 | 107 135 300,00 | 107 135 300,00 | 100,0 | |||||||||||
Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам | 41033900 | 107 135 300,00 | 107 135 300,00 | 100,0 | 107 135 300,00 | 107 135 300,00 | 100,0 | |||||||||||
Усього доходів з урахуванням міжбюджетних транфертів з державного бюджету | 90010200 | 487 172 493,13 | 469 807 086,10 | 96,4 | 19 527 900,00 | 42 406 687,57 | 217,2 | 506 700 393,13 | 512 213 773,67 | 101,1 | ||||||||
Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам | 41050000 | 4 641 275,60 | 3 674 339,56 | 79,2 | 6 442 744,00 | 4 824 794,00 | 74,9 | 11 084 019,60 | 8 499 133,56 | 76,7 | ||||||||
Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції | 41051000 | 1 777 000,00 | 1 772 748,06 | 99,8 | 1 694 597 | 1 361 551 | 3 471 597,00 | 3 134 299,06 | 90,3 | |||||||||
Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 41051200 | 446 656,00 | 446 543,80 | 100,0 | 446 656,00 | 446 543,80 | 100,0 | |||||||||||
Субвенція з місцевого бюджету на виконання інвестиційних проектів | 41053400 | 4 480 370 | 3 195 466 | 71,3 | 4 480 370,00 | 3 195 466,00 | 71,3 | |||||||||||
Інші субвенції з місцевого бюджету | 41053900 | 1 439 155,60 | 1 376 583,70 | 95,7 | 267 777,00 | 267777,00 | 100,0 | 1 706 932,60 | 1 644 360,70 | 96,3 | ||||||||
Субвенція з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту `Активні парки - локації здорової України` за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 41057700 | 78 464,00 | 78 464,00 | 100,0 | 78 464,00 | 78 464,00 | 100,0 | |||||||||||
Субвенція з місцевого бюджету на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету Субвенція з місцевого бюджету на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 41059000 | 900 000,00 | 900 000,00 | |||||||||||||||
Усього доходів | 90010300 | 491813768,73 | 473481425,66 | 96,3 | 25970644,00 | 47231481,57 | 181,9 | 517 784 412,73 | 520 712 907,23 | 100,6 | ||||||||