ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:



Кукулка Ю. І.

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXXII

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

21

Дата реєстрації:

10.05.2023

Проголосовано:

16.05.2023 12:50:30

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    18
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    1
  • Не голосували
    10
  • Відсутні
    6

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 21

Текст:



 

БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА

 ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХXXII сесія  VIІІ  скликання





 

від …  2023р.                          м. Броди                                №  проєкт

 

 

Про звіт про роботу КП «Броди»

за 2022 рік

 

 

Заслухавши та обговоривши звіт директора КП «Броди» пророботу підприємства за 2022 рік, керуючись ст. 26Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,міська рада

 

 
ВИРІШИЛА :

 

1. Звіт ( згідно додатку ) про роботуКП «Броди» пророботу підприємства за 2022 рік взяти до відома.

 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з  питань фінансів, бюджету, розвитку, інвестицій, туризму та міжнародного співробітництва



 

 

 

 

 

 
Міський голова                                        Анатолій  Белей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Додаток до рішення від  ……….. 2023р. №……

 

З В І Т

ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА

ЗА 2022 РІК

 

 

Комунальне підприємство «Броди» надає основні послуги із благоустрою міста, збирання, перевезення, захоронення ТПВ, послуги з повірки ДВК, послуги з викачування рідких побутових відходів, транспортні послуги, копання могил на кладовищах, та інші.

У 2022 році середня чисельність працівників на підприємстві склала 94 людини. Середня заробітня плата 12 224,00грн

На балансі підприємства знаходиться міське сміттєзвалище площею 6га. Будівлі адміністративного приміщення та бокси для ремонту автотранспорту загальною площею 1750м2, а також на балансі підприємства наявні транспортні засоби в кількості 19 одиниць, а це три сміттєвози, два трактори, екскаватор, два бульдозери, чотири автомобілі самоскиди, два легкових автомобілі, дві автовишки, фекальний автомобіль для викачки рідких побутових відходів, пожежний автомобіль. Балансова вартість підприємства станом на 2022 рік становила 28 798 тис.грн.

Комунальне підприємство обслуговує більше 9 249 тис абонентів (16,5 тис населення) та 448 підприємств та підприємців. За 2022 рік підприємством вивезено 49 156м3  ТПВ із 180 сміттєвих майданчиків  для відходів та 2 179 м3 рідких відходів. Перевірено та видано актів по повірці ДВК 354, надано послуг з копання могил 183 могили.

          Також у 2022 році надано послуг із благоустрою міста а це прибирання  вулиць, тротуарів, зелених зон загальною площею більше 100 тис м2., зібрано та вивезено порядку 900 т. змету та ТПВ, виконано обслуговування мереж вуличного освітлення загальна протяжністю 69,9км. та кількість світлоточок більше 1400шт., утримання міського кладовища площею 6.2 га, обслуговуання мереж ливневої каналізації протяжністю 12 км., утримання газонів міста, орієнтовною площею 6,1 га Утримання автобусних зупинок, дитячих майданчиків, пам’ятників,міського фонтану та обладнання в місті, стрижка та зрізка дерев та інші роботи із благоустрою.

 

Доходи підприємства у 2022році склали 22 619 тис. грн.,  А саме:


  1. Благоустрій міста (фінансування  міської ради )     14 979,0 тис грн.


2. Збирання , перевезення та та захоронення  ТПВ         6 530,0 тис.грн.

3. Послуги з повірки  ДВК                                                   52,0 тис.грн.

4. Послуга викачування рідких відходів                            310,0 тис.грн.

5. Надання транспортні послуг                                           329,0  тис.грн

6. Копання могил на кладовищах                                       419,0 тис.грн.

В загальному доходи підприємства у 2022 році збільшилися на 34,5% в порівнянні із 2021 роком.

 

Витрати підприємства у 2022 році склали 22 596,0 тис. грн. А саме:


  1.  Виплата заробітної плати працівникам 11 530,0 тис.грн , що становить 51% від загального доходу підприємства. Із зарплати сплачено Податок з Доходу Фізичних Осіб в розмірі 1 737,0 тис.грн., велика частка якого сплачена у бюджет громади та військовий збір 145,0 тис.грн.

  2. Сплачено Єдиний соціальний внесок, що становить 2 309,0 тис.грн.

  3. Матеріальні затрати                                                         8 344,0 тис грн




  • Паливо-мастильні матеріали                                       2 835 тис.грн.

  • Придбання запасних частин                                          938,0 тис грн.

  • Придбання матеріалів                                                   1 084,0 тис грн.

  • Електроенергія                                                               1 698,0 тис.грн

  • Оплата послуг підрядним організаціям                       1 789,0 тис грн., а це

    • Послуги автотранспорту та механізмів (автовишка, перевезення вантажу, відходів, екскаватора, навантажувача...) 323,0 тис.грн.

    • Послуги з ремонту гідравлічного обладнання       36,0 тис грн.

    • Обслуговування систем відеоспостереження        191,0  тис грн.

    • Послуги по прочистці ливневих мереж міста       241,0 тис грн

    • Послуги зв’язку та моніторингу (інтерт, київстар, трекери) 44,0 тис грн.

    • Ремонт садової техніки та механізмів 25,0 тис грн.

    • Послуги з ремонту автотранспорту 45,0 тис грн

    • Послуги з обкошування тракторною косаркою озера Бугаї та території Бродівського замку                             28,0 тис грн.

    • Поточний ремонт Пам'ятник жертвам більшовицьких репресій 50,0 тис грн.

    • Поточний ремонт тротуарів ( Млинська, Гончарська, Б.Перемоги)  219,0 тис

    • Виготовлення проекту та розроблення потреби блискавкозахисту та пожежної безпеки, водопостачання для гасіння, розроблення декларацій, вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій  110,0 тис.грн

    • Страхові послуги та медогляд працівників       31,0 тис грн

    • Послуги навчання та атестація робочих місць 22,0 тис грн

    • Розробка схем санітарного очищення громади 40,0 тис грн.

    • Юридичні послуги……………………………...96,0 тис грн.

    • Оплата за послугу приймання стоків                 61,0 тис.грн

    • Обслуговування програмного забезпечення     18,0 тис грн

    • Влаштування систем блискавкозахисту та пожежної безпеки 117,0 тис грн

    •  Та інші…..






  1. Амортизація  склала  179,0 тис. грн.

  2. Інші операційні витрати склали  234,0 тис. грн. а саме:




  • послуги банку                  46,0 тис.грн

  • податок на землю             92,0 тис.грн

  • екологічний податок        96,0 тис.грн.


 

Також у 2022 році було сплачено  ПДВ  в розмірі 3 398,0 тис. грн.

 

Провівши аналіз доходу та витрат встановили, що комунальне підприємство за 2022 рік є прибутковим, прибуток становить 23,0 тис грн.  з яких підприємство сплатило податок із прибутку у міський бюджет в розмірі 4 140,00 грн

Якщо порівнювати із 2021 роком то підприємство було збитковим, збиток становив 32,0 тис грн.