ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:



Ониськів О. Я.

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXXII

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

18

Дата реєстрації:

10.05.2023

Проголосовано:

16.05.2023 12:41:11

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    18
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    1
  • Не голосували
    6
  • Відсутні
    10

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 18

Текст:



 
БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА

 ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХXXII сесія  VIІІ  скликання





 

від …  2023р.                          м. Броди                                №  проєкт

 

 

Про звіт про роботу КП «Бродиводоканал»

за 2022 рік

 

 

Заслухавши та обговоривши звіт директора КП «Бродиводоканал» пророботу підприємства за 2022 рік, керуючись ст. 26Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,міська рада

 

 
ВИРІШИЛА :

 

1. Звіт ( згідно додатку ) про роботуКП «Бродиводоканал» за 2022 рік взяти до відома.

 

 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою та екології.

 

 

 

 

 

 
Міський голова                                        Анатолій  Белей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток до рішення від  ……….. 2023р. №……
 

З В І Т

ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА

ЗА 2022 РІК

 

 

Фінансовий  результат діяльності КП «Бродиводоканал»  за 2022 рік

 

Чистий дохід – 18721,00 тис грн.

Інший дохід – 6856,00 тис грн.

Всього доходу – 25 577,00 тис грн.

 

Витрати – 24 007,00 тис. грн.

Прибуток – 1570,00 тис. грн.


  • Сплачено податків – 12 897,00 тис. грн.

  • Заробітна плата – 12 974,00 тис. грн.

  • Електроенергія – 3877,00 тис. грн.

  • Матеріали, паливо, запчастини, спецодяг – 553,00 тис. грн.


 


  • Піднято і подано в мережу 745,4 тис. м³ води.

  • Відведено каналізаційних стоків 792,06 тис. м³

  • Протяжність водопровідної мережі - 49,2 км

  • Протяжність каналізаційної мережі - 42,8 км


 

Водопровідна дільниця підприємства:


  • ліквідовано проривів на водопровідній мережі – 39;

  • виконано приєднання  до центральної водопровідної мережі – 11;

  • проведено ремонт засувок – 22;

  • виконано монтаж лічильників води – 5;

  • виконано ремонт пожежних гідрантів – 3;

  • проведено заміну люків – 5;

  • виконано ремонт водорозбірних колонок – 3;

  • проведено заміну водопровідної мережі – 131 м;

  • проведено ремонт насосів – 4.


Каналізаційна дільниця підприємства:

КНС 1 – вул. Островчик, 12


  • Проведено ремонт насоса, підключено автоматику.

  • Ліквідовано аварію на напірному колекторі – 2.

  • Відремонтовано запірну арматуру – 4.

  • Відремонтовано зворотні клапани – 3.

  • Проведено заміну освітлення в прийомних ямах.

  • Виконано монтаж для підключення аварійного генератора – 1.


КНС 2 – вул. Польна, 6 а


  • Проведено заміну освітлення в прийомній ямі.

  • Виготовлено решітку для стримування відходів.

  • Виконано ремонт (зварювання) сходів у прийомній ямі.

  • Виконано поточний ремонт санвузла.

  • Ліквідовано аварію на напірному колекторі – 1.

  • Виконано монтаж для підключення аварійного генератора.

  • Відремонтовано зворотній клапан – 2.


КНС 3 – вул. Коновальця, 4 а


  • Виконано монтаж для підключення аварійного генератора.

  • Проведено чищення прийомної ями та вивіз мулу.


Також було виконано наступні роботи:


  1. Ліквідовано 1110 засмічень каналізаційної мережі.

  2. Встановлено 7 каналізаційних люків.

  3. Відремонтовано 6 каналізаційних люків.

  4. Виконано 7 врізок у каналізаційну мережу.

  5. Виконано заміну та прокладання каналізаційної мережі по вул. Шкільна.

  6. Виконано гідродинамічне очищення каналізаційної мережі по вул. І. Богуна, Пл. Ринок, Золота, Шкільна, Гончарська, Героїв Авіаторів, 900-річчя Бродів, Л. Українки, Юридика, Гайдамацька, Замкова.

  7. Виконано монтажні роботи у пункті незламності.

  8. Виконано монтажні роботи і підключено АВР на підстанції ОС № 385.


 

Дільниця маркетингу та сервісу:


  • прийнято на облік нових абонентів (населення) – 23 та абонентів (кол. побут) - 23;

  • встановлено і прийнято на облік 86 нових лічильників;

  • опломбовано – 802 лічильники;

  • направлено претензій боржникам – 7295 особових рахунків на суму 35459,38 тис. грн.;

  • повернуто коштів по результату роботи без судового розгляду – 3117 особових рахунків на суму 11164,26 тис. грн.


Дільниця автомобільно-технічної експлуатації:


  1. ГАЗ-52 14970 ТА




  • Проведено ремонт двигуна.

  • Проведено ремонт зчеплення.

  • Проведено ремонт вала карданного.

  • Проведено регулювання зчеплення.

  • Проведено ремонт карбюратора.

  • Проведено ремонт коробки передач.




  1. ГАЗ-52 ВС 4474 АС




  • Проведено ремонт шини.

  • Проведено ремонт стартера.

  • Проведено ремонт розподільника запалення.




  1. ГАЗ-3309 ВС 4475 АС




  • Замінено шини – 2 шт.

  • Проведено ремонт сидіння.

  • Проведено ремонт коробки відбору потужності.

  • Проведено ремонт паливного насоса високого тиску.




  1. ГАЗ-53 14971 ТА




  • Проведено ремонт шини.

  • Проведено ремонт карбюратора.

  • Проведено ремонт гальмівної системи.

  • Проведено ремонт, регулювання заднього моста.

  • Проведено ремонт електропроводки.

  • Проведено ремонт рульового механізму.

  • Проведено ремонт коробки передач.




  1. ЗІЛ-ММЗ 13944 ТА




  • Проведено ремонт електропроводки та системи запалювання.




  1. Екскаватор ЕО 2621 5126 ЛР




  • Проведено ремонт гідророзподільника.

  • Проведено ремонт рульового механізму.

  • Замінено насос НШ-10, НШ-32.

  • Проведено зварювання стріли і ковша.


7. Екскаватор ЕО 2629 7577 ЛР


  • Замінено шини 15,5 R 38 – 2 шт.

  • Проведено зварювання стріли, рами.

  • Проведено ремонт стріли, рукояті.


8. Зварювальний агрегат


  • Проведено ремонт стартера.


9.Генератори резервного живлення


  • Проведено ремонт та встановлення.


 

Лабораторія контролю якості питної та стічної води:

Проведено дослідження стічної води.

Відібрано проб:

  • до очистки 249:


197*10=1970 аналізів,

52*20=1040 аналізів;


  • після очистки 249:


197*10=1970 аналізів,

52*20=1040 аналізів;


  • після лотка 249:


197*10=1970 аналізів,

52*20=1040 аналізів.

Річка Бовдурка – 24 проби на 20 показників – 480 аналізів.

Підприємства – 7 проб на 20 показників – 140 аналізів.

Проведено дослідження питної води.

Відібрано:

249 проб – свердловини по 12 показниках – 2988 аналізів;

249 проб – колонки по 12 показниках – 2988 аналізів;

39 проб – прориви по 12 показниках – 468 аналізи.

Концентрація гіпохлориту – 52 аналіз.

 

Охорона праці підприємства:

Підготовлено та затверджено в установленому порядку накази по підприємству про призначення осіб, відповідальних:

 - за електрогосподарство дільниць;

 - утримання засобів пожежогасіння;

 - безпечну експлуатацію та утримання у справному стані обладнання, що працює під тиском;

 - безпечну експлуатацію та утримання у справному стані вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання;

 - безпечну організацію робіт підвищеної небезпеки;

 - технічний стан електроінструменту та засобів малої механізації;

Підготовлено та затверджено в установленому порядку накази по підприємству про:

 - створення комісії з перевірки знань електротехнічного персоналу;

 - встановлення протипожежного режиму та призначення відповідальних осіб;

 - призначення комісії ІІ та ІІІ ступенів контролю за станом охорони праці;

 - призначення комісії з перевірки знань із питань охорони праці в посадових осіб підприємства;

 - призначення осіб, відповідальних за правильну організацію і безпечне проведення робіт підвищеної небезпеки, які мають право видавати наряди-допуски; допускачів; керівників робіт;

 - затвердження переліку робіт підвищеної небезпеки, які виконують за нарядом-допуском.

Наказом по підприємству, відповідно Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затверджено Перелік професій працівників, зобов’язаних проходити навчання та перевірку знань з охорони праці. Згідно затвердженого учбово-тематичного плану навчання з питань охорони праці, для працівників організовано та проведено навчання, лекції, проведено тренування бригад.

Відповідно до наказу проведено перевірку знань з питань охорони праці працівників КП “Бродиводоканал” в установленому порядку, всього в 64 осіб.

Проведено навчання і атестацію електромонтерів, машиністів, відповідальних інженерно-технічних працівників в навчально-консультативному центрі з ціллю підтвердження відповідної групи з електробезпеки, всього 9 осіб.

Проведено чергове навчання і  перевірку знань відповідальних інженерно-технічних працівників в навчально-консультативному центрі з питань охорони праці, всього 2 осіб.

Організовано, профінансовано та проведено медичні огляди працівників підприємства -35 осіб. Згідно з результатами атестації сформовано і подано на затвердження в Обласне управління Держпраці список працівників, які підлягають періодичним медичним оглядам в 2023 році - 44 особи.

Підрядною ліцензованою організацією проведено перевірку і вимірювання опору ізоляції електричних мереж, електричних кабелів, грозозахисту, захисного та робочого заземлення (216 пунктів). 

Організовано придбання і видачу спецодягу і спецвзуття працівникам підприємства - 41 чоловік.

Організовано і проведено перевірки засобів індивідуального захисту працівників, а саме: діелектричні рукавиці, килимки, галоші, боти, ізоляційні штанги, кліщі, покажчики напруги, газоаналізатори.

Проведено випробовування страхувальних поясів, драбин, касок будівельних  та інших пристосувань.

На виконання наказу про встановлення доплат і забезпечення лікувального спецхарчування працівникам, які працюють в важких і шкідливих умовах(40 чол.), виданого за  результатами проведеної атестації робочих місць за умовами праці,  виплачено доплати за шкідливі умови в сумі 363тис. 329 грн., придбано лікувального спецхарчування на суму 40тис.351грн.

Проведено перегляд діючих та введено в дію нові інструкції з охорони праці і техногенної безпеки – 2шт.

В звя’зку з введенням воєнного стану на території підприємства визначено місця укриття працівників на випадок повітряної тривоги. Визначено місце найпростішого укриття в підвальному приміщенні адміністративного будинку, що знаходиться в центральній частині міста. Найпростіше укриття забезпечено водопостачанням, електрогенератором, вентиляцією, опаленням.

На підприємстві постійно проводяться заходи  щодо забезпечення належного рівня стану охорони праці та промислової безпеки, санітарії та гігієни праці, стабільної роботи підприємства в умовах воєнного стану.

 

 
Директор

КП «Бродиводоканал»                                                                                          Орест ОНИСЬКІВ