ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Белей Анатолій Андрійович

Доповідач:

Белей Анатолій Андрійович

Дата:

21.01.2018

ЗАПРОПОНОВАНІ ПОПРАВКИ / ПРОПОЗИЦІЇ
ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 3
Про звіт міського голови про роботу виконавчого комітету за 2017 рік

БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА
БРОДІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
ХXV сесія  VIІ демократичного скликання



 

від 23.01.2018 р.                              м. Броди                                №  проект

 
 
Про звіт міського голови про роботу
виконавчого комітету за 2017 рік
 
 
Заслухавши та обговоривши звіт міського голови про роботу виконавчого комітету по виконанню повноважень відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, керуючись п.9 ст.26, ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,міська рада
 

ВИРІШИЛА :

 
1. Звіт міського голови про роботу виконавчого комітету за 2017 рік взяти до відома.
 
2. Виконкому міської ради:
- зосередити роботу на організації виконання рішень міської ради та рекомендаційпостійних комісій;
- забезпечити виконання міського бюджету та посилити контроль за використанням бюджетних коштів.
 
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову.
 
 
 

 
              Міський голова                                        Анатолій  Белей
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

З В І Т
міського голови про діяльність виконавчого комітету Бродівської міської ради за 2017 бюджетний рік

 
 
  Закінчився календарний та фінансовий 2017 рік, насичений плідною роботою працівників міської ради спільно з депутатським корпусом, членами виконавчого комітету, керівниками та трудовими колективами комунальних підприємств.  Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування», в якому визначені основні принципи, на яких здійснюється місцеве самоврядування в Україні це гласність, законність, підзвітність та відповідальність перед територіальною громадою, звіт міського голови про свою роботу та про роботу виконавчого органу міської ради у поточному році стає вже хорошою традицією. Досвід та практика показують, що заслуховування звіту, активне його обговорення дає можливість депутатам реалізувати свої представницькі повноваження, а висловлені під час обговорення зауваження та пропозиції дадуть можливість мені, як міському голові, виконавчому комітету та апарату міської ради об’єктивніше оцінити свою роботу в цьому році та внести певні корективи в подальшу нашу діяльність.
Виконавчим органом Бродівської міської ради є виконавчий комітет ради, утворений рішенням міської ради в кількості 9 осіб на чолі з міським головою. Виконавчий комітет ради здійснює свою діяльність на основі власних та делегованих повноважень, передбачених Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні“ та чинного законодавства. Впродовж 2017 року проведено 22 засідання виконкому міської ради, на яких прийнято 416 рішень з різних питань. В основному це питання торгівлі, будівництва, визнання права власності на майно, житлово-комунальні питання. Виконавчий комітет координує роботу відділів виконкому, підприємств та установ, що належать до власності територіальної громади міста.
 Безпосередню роботу по розгляду планових питань та письмових звернень, підготовці проектів рішень виконкому та міської ради, контролю за виконанням прийнятих рішень по питаннях, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування, здійснює апарат міської ради в кількості 17 осіб.
 Статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено звіт міського голови  про роботу виконавчого комітету.
Робота виконавчого комітету протягом звітного року спрямовувалась на вирішення таких основних напрямів: формування та виконання бюджету міської ради, залучення додаткових фінансових ресурсів до міського бюджету, забезпечення роботи житлово-комунального господарства у сфері надання якісних послуг населенню міста, покращення благоустрою міста (будівництво та ремонт доріг, освітлення вулиць), запровадження енергозберігаючих технологій.
          Одним із пріоритетних напрямків діяльності міського голови та апарату міської ради є робота зі зверненнями громадян. У 2017 році було розглянуто 885 письмових звернень. З метою вирішення проблем, які турбують мешканців міста, проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян і звернень, які надходять до органів влади вищого рівня, а також причин, що їх породжують.  На особистому прийомі у міського голови побувало  45 осіб.
Найбільшу частку питань, порушених у зверненнях громадян складають питання земельних відносин  та виділення земельних ділянок учасникам АТО–382, житлово-комунального та дорожнього господарства – 193              ( ремонту будинків , доріг), житлові– 201 (покращення житлових умов та надання житла, зарахування на квартирний облік, будівництво індивідуальних житлових будинків,влаштування індивідуального опалення в квартирах),  соціального захисту – 90 ( надання матеріальної допомоги учасникам АТО та громадянам міста, громадянам,  які переміщені з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, допомоги на поховання осіб, які не працюють).
       Всі звернення були розглянуті відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції, надано необхідну допомогу. На запитання, порушені у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні роз’яснення.
       Спеціалістами виконкому за зверненнями мешканців міста підготовлено та видано у 2017 році 2069 довідок, з них: 1046  письмові довідки  в районне управління праці та соціального захисту населення, обстеження житлових умов та інші; 1023 – з земельних  питань.
          За останній рік виконком  впровадив  наступні інновації: єдина система місцевих петицій, кнопка зворотнього зв’язку   на сайті,  яка дозволяє громадянам оперативно повідомляти та вирішувати нагальні проблеми;
 впроваджено систему візуалізації «Відкритий бюджет», яка дозволяє громадянам наочно побачити структуру надходжень до бюджету міста, їх ріст чи спад і на що кошти витрачаються, також проводиться робота щодо занесення даних для відображення на онлайн картах об'єктів міста над якими проводяться роботи;  використовується система електронних торгів «Прозорро» для виявлення найкращого постачальника товарів і послуг та для звітності щодо укладених договорів;
в серпні 2017 року запроваджено Громадський бюджет міста Броди, голосування по проектах  закінчилось 20 листопада, проголосувало більше 2000 жителів міста. Засідання Координаціїної ради з Громадського бюджету міста Броди транслюються онлайн на відео сервер Youtube;
для голосування в міській раді використовується система електронного поіменного голосування «Голос», на даний час оновлено сайт міської ради,  запущено онлайн трансляцію сесій міської ради та комісій;
 впроваджується ініціатива «Відкрите місто» за допомогою якої громадяни зможуть повідомляти про виявлені проблеми  у місті; 
 
 
 періодично проводить опитування та анкетування громадян для виявлення
 проблем та питань які турбують мешканців міста, для встановлення стійкого
 зворотнього зв’язку «влада і громада»;
 Усі новини з життя міста висвітлюються на сайті міської ради та сторінці у соціальній мережі «Facebook». 
 
 
              Повноваження у сфері реєстрації проживання фізичних осіб
 
          У 2017 році в Бродівській міській раді введена посада інспектора з реєстрації місця проживання фізичних осіб. За 2017 рік зареєстровано 954 громадяни, знято з реєстрації 579 громадян. Видано 1107 довідок різноманітного характеру.
 
 
                Повноваження у сфері соціально-економічного і культурного
                                  розвитку, планування та обліку
 
            Бродівська міська рада 12 жовтня стала членом Європейської  асоціації «Кліматичний Альянс» (4 місто в Україні);
             Бродівська міська рада була одним із перших членів асоціації «Угода мерів», на даний час розробляється план дій із сталого енергетичного розвитку;
             Сесією міської ради 22 листопада було прийнято рішення щодо приєднання до Європейської ініціативи Угода Мерів та взяття на себе зобов’язань по зменшенню викидів на 30%  до 2030 року;
            Бродівська міська рада є активним членом асоціацій : Енергоефективні міста України, Асоціація відкритих міст України,  Асоціація міст України, Асоціація малих міст України, Єврорегіон Карпати України.
              Для покращення матеріальної бази закладів освіти, охорони здоров'я, культури, дошкільної освіти, які знаходяться на території міста була надана субвенція районному бюджету в сумі 1838,7 тис. грн. та державному бюджету в сумі 220,0тис.грн.
        
                   Повноваження в галузі бюджету, фінансів і цін
 
      Виконавчий комітет склав проект міського бюджету на 2017 рік і подав його на затвердження сесії міської ради, також здійснював контроль за його виконанням. Виконання дохідної частини міського бюджету у 2017 році за підсумками року становить 111,9 %.
Виконком здійснював в установленому порядку фінансування видатків з місцевого бюджету. 
          
                Повноваження щодо управління комунальною власністю
 
            Згідно Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» до відання  виконавчого комітету міської ради належить управління об’єктами житлово – комунального господарства. 
            В місті впроваджено систему енергоменеджменту, здійснюється облік енергоносіїв за допомогою програми «Енергосервіс».
           Комунальним підприємством «Броди» проводиться заміна освітлювальних приладів на більш економні світлодіодні;
 впроваджено систему диспетчеризації освітлення, що дозволяє гнучко керувати освітленням онлайн, та отримувати дані про споживання електроенергії в режимі реального часу.
  На розвиток комунальних підприємств міста у 2017 році внесено в статутний капітал КП «Броди» 2692,4тис. грн., КП «Бродиводоканал» 914,4тис. грн., КП «Бродитеплоенерго» 780,0 тис. грн., КП ВОКТЦ « Бродівський замок» 465,0 тис. грн, КП « Бродиавтошляхсервіс» 107,0 тис. грн., КП « Стадіон     «Ювілейний» 500,0 тис. грн. На  засіданнях депутатських комісій керівники комунальних підприємств звітують про використання  коштів, які впродовж року фінансувалися з бюджету міста.
  Виконком здійснює управління в межах, визначених радою, майном,  що належить до комунальної власності міста.
 
            Повноваження у галузі житлово-комунального господарства,
             побутового, торговельного обслуговування, громадського
                           харчування, транспорту і зв’язку
 
       Щопонеділка міський голова проводить робочу нараду  з керівниками комунальних підприємств, головами ОСББ, спеціалістами апарату міської ради  на яких розглядаються та вирішуються поточні питання і визначаються шляхи вирішення проблемних та перспективних питань. На нараді керівники звітують про роботу за минулий тиждень та планують завдання на поточний тиждень, місяць.                  Впродовж 2017 року проведено 62 наради за підсумками яких відповідальним виконавцям дано відповідні доручення, які стосувалися питань ремонту дорожнього покриття вулиць, освітлення вулиць, водопостачання та водовідведення, обслуговування житлового фонду, теплопостачання, розгляду окремих звернень та скарг громадян.
       Для покращення проживання громадян в житлових будинках комунальної власності, поліпшення якості послуг за звітний період було проведено капітальний ремонт житлового фонду на суму 1665,0 тис. грн. Для проведення капітальних ремонтів житлового фонду ОСББ міста Броди було виділено з міського бюджету у сумі 325.0 тис. грн.  Надано підтримку 24 ОСББ м. Броди.
      Виконавчий комітет організував та провів місячник озеленення, прибирання та благоустрою і Дня довкілля у місті Броди.
  Для підтримки малого та середнього бізнесу виконавчий комітет сприяв у
розширенні та розвитку міського ринку,  у розвитку усіх форм торгівлі.
         
 
                                   Повноваження у галузі будівництва
 
             Розбудова міської інфраструктури проводиться на основі комплексного вивчення стану вулично – дорожньої мережі та сформованого системного плану реконструкції, капітального та поточного ремонтів. У 2017 році в місті проведено капітальний ремонт вулиць та між квартальних доріг на загальну суму 5864,5 тис. грн. Поточний  ремонт вулиць проведено  на  суму 3678,0 тис. грн. за кошти міського бюджету. Це найбільша сума за останні роки, що була виділена для таких робіт.
            Поруч з ремонтом та утриманням дорожньої інфраструктури, міська влада проводить роботи по будівництву  каналізаційного колекторів, зокрема:
вулиці  Веста, Будівельна, Труша - виконано робіт  на суму  286,6 тис. грн.,
 будівництво каналізаційних мереж по вулицях Лесі Українки, Просвіти, Коцюбинського виконано робіт на суму  1045,7 тис. грн. (кошти міського бюджету), та 1800,0 тис. грн. за кошти державного бюджету. 
Виготовлено проектно - кошторисну документацію « Будівництво дощового каналізаційного колектора по вулиці Головацького та Конюшківська» .
            Закінчено роботи по реконструкції дитячого ігрового майданчика по вулиці  Гончарській. Видатки за виконані роботи у 2017 році становлять  739,5 тис. грн.
    
 
 
               
Повноваження у сфері освіти, охорони здоров‘я,культури, фізкультури і спорту
 
               У 2017 році виконавчий комітет брав участь у проведенні заходів святкування державних, релігійних та професійних свят, ювілейних дат, проведення Дня міста. На дані заходи було виділено  кошти в сумі 323,7 тис. грн.         
               Виконавчий комітет  допомагав і всіляко сприяв у проведенні навчально - тренувальних зборів і змагань. Реалізована спортивна програма по підтримці футбольної команди « Богун», та спортивно-масових заходів на 2017 рік. Всього на підтримку спорту було виділено  353,2 тис. грн. в. ч. для футбольної команди « Богун» 150,0 тис. грн.
               Спільно з краєзнавчим музеєм встановлено на історичних памятках таблички з двохвимірним штрихкодом для туристів.
 
 
              Повноваження у сфері регулювання земельних відносин
                  та охорони навколишнього природного середовища
 
              Виконавчий комітет виготовив  та затвердив детальні плани територій будівництва  житлових будинків в районі вулиць Конюшківська – Руська, де надано учасникам АТО 16 земельних ділянок, в районі вулиці Цегельна де надано 31 земельна ділянка, а також розроблено детальний план забудови в районі вулиць Полуботка – Залізнична на 29 земельних ділянок для житлового будівництва.
В загальному на даний час учасникам АТО надано для будівництва житлових будинків на території міста Броди 68 ділянок, а також 147 земельних ділянок для будівництва гаражів.
            У 2017 році на земельних торгах у формі аукціону продано право оренди на земельну ділянку по вулиці Франка, 102 для будівництва багатоквартирного житлового будинку з вбудованими магазинами, земельну ділянку по вулиці Щурата, 2А, також для житлового будинку з торгово – офісними приміщеннями.
             Інститутом містобудування та архітектури продовжуються роботи по      розробці генерального плану міста Броди.
             У 2017 році було продано 5  земельних ділянок на суму 300,1 тис. грн., укладено 11  договорів оренди земельних ділянок загальною площею 1,72  гектара.
 
               Повноваження у сфері соціального захисту населення
 
У відповідності до визначених повноважень та виходячи з наявних
 фінансових можливостей виконком міської ради здійснив ряд заходів по соціальному захисту пільгових категорій населення, тих громадян міста, які найбільше  потребують допомоги. У звітному періоді для  вирішення даного питання з міського бюджету  було виділено кошти в сумі  528,2 тис. грн. в т.ч. матеріальна допомога учасникам АТО у сумі 100,0 тис. грн.
 
                 
Повноваження у галузі зовнішньоекономічної діяльності
 
              Виконавчий комітет підтримує дружні зв’язки з містом Вольфратсхгаузен (Німеччина),  Волув, Могільно, Бєлжице, Жиклін та Стрижівським повітом (Польща).  Протягом 2017 року міський голова, спеціалісти міської ради, депутати брали участь у дружніх візитах з метою популяризації нашого міста, його культури, туристичної привабливості, а також по обміну досвідом.
              Вдруге у нашому місті побував бургомістр Гміни Жихлін  (Польща) Гжегож Амброзяк. Мета візиту  міської влади з Польщі була різноплановою, говорили про співпрацю та налагодження тісних контактів для реалізації подальших спільних проектів в галузі  спорту . Результатом зустрічі стало підписання угоди про співпрацю між Бродівською міською радою та гміною Жихлін.
                  З дружнім візитом побували у Бродах, аби привітати бродівчан з Днем  міста наші партнери з гміни  Белжице та  Волув (Республіка Польща), а також  м. Вольфратсхаузен (Німеччина).
            Міський голова та спеціалісти міської ради, депутати  неодноразово брали участь у навчанні організованим  Конгресом місцевих та регіональних влад Ради Європи в рамках проекту «Сприяння розвитку місцевої демократії в Україні», та Плану дій Ради Європи для України на 2015-2017роки, а також проходили навчання по проекту «Зміцнення демократичної культури серед молодих депутатів України». 
 
 
                       Повноваження в галузі оборонної роботи
 
              У зв'язку із суспільно-політичними та військовими подіями в державі, міська влада здійснює цілий комплекс заходів щодо надання допомоги  міжрайонному військовому комісаріату по мобілізації мешканців міста Броди.
        Постійно проводяться  навчання міської дільниці оповіщення.
 
 
                   Повноваження щодо вирішення питань адміністративно-
                                     територіального устрою
 
                Міський голова та спеціалісти міської ради приймали участь у обласних, районних  нарадах  щодо добровільного об'єднання громад.
 
                     Повноваження щодо забезпечення законності, правопорядку,
                             охорони прав, свобод і законних інтересів громадян
 
             Для забезпечення правопорядку у місті Броди виконавчий комітет  співпрацює з Бродівським відділенням поліції Золочівського відділу поліції Головного управління національної поліції у Львівській області,  громадськими  формуваннями  «Галичина», «Захист Плюс»;
проводиться активна робота щодо впровадження  в місті системи відеонагляду «Безпечне місто», на даний час встановлено 17 відеокамер;
здійснюється представництво в судах різних інстанцій по цивільних, адміністративних, господарських справах (прийнято участь в більш ніж 89 судових засіданнях та проведено контроль на предмет правомірності позовних заяв про визнання права власності на нерухоме майно, поновлення строку прийняття спадщини);
ведеться претензійна робота з суб’єктами господарювання в сфері земельних відносин;
проводиться робота щодо передачі до комунальної власності безхозного нерухомого майна. 
            Адміністративна комісія виконавчого комітету регулярно розглядає справи про правопорушення, які надходять від компетентних органів.
         
                    Повноваження щодо відзначення державними нагородами,
    відзнаками Президента України та присвоєння почесних звань України
            Виконавчим комітетом міської ради було внесено подання про нагородження державною нагородою (присвоєння почесного звання «Мати-героїня»)  1 жительці  міста  Броди, яка народила і виховала 5 дітей.
 
 
     У звітному періоді  працювали комісії виконавчого комітету з  житлових питань,  адміністративна та тендерний комітет

            Адміністративна комісія  розглядає адміністративні правопорушення передбачені статтями Кодексу України про адміністративні правопорушення в частині своєї  компетенції.
      У 2017 році було розглянуто  92  справи  за статтями 182 (порушення вимог нормативно правових актів, щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму «порушення тиші»);  180 ( доведення неповнолітнього до стану сп’яніння),         156 ( порушення Правил торгівлі алкогольними напоями);  183 ( завідомо неправдивий виклик поліції), 200 ( порушення правил  проживання без реєстрації), 152                      ( порушення правил благоустрою).  Поступило коштів за 2017 рік  1377гривень.
          Комісія з житлових питань  розглядає ведення списків, особових справ громадян, які потребують поліпшення житлових умов та перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті міської ради, надає пропозиції виконавчому комітету про зарахування на квартирний облік громадян, на видачу ордерів громадянам для постійного і тимчасового проживання, затвердження списків громадян по квартирному обліку підприємств, установ, організацій, які ведуть квартирний облік. У 2017 році  було проведено  11 засідань комісії. 
На квартирному обліку при Бродівському міськвиконкомі станом на 01.01.2018 року  перебуває 487 громадян.
 
            Тендерний комітет провів у 2017  році  43 засідання тендерного  комітету   виконавчого комітету Бродівської міської ради. Було проведено дві закупівлі спортивного інвентаря, та закупівлю по предмету «Будівництво каналізації на вулицях Л.Українки, Просвіти, Коцюбинського в м. Броди» на загальну суму 4670,5 тис. грн.
 
 
                        Комунальні  підприємства  міста Броди
.
                         Комунальне підприємство «Броди» за 2017 рік
          Благоустрій міста, освітлення, його чистота, озеленення – це щоденна робота  комунального підприємства «Броди», яке відноситься до комунальної власності Бродівської міської ради, підпорядковується виконавчому комітету міської ради.
 
Санітарна очистка міста
 
             За звітний період 2017 року підприємством проводились роботи  по санітарному очищенню зелених   зон міста, та  вивезення твердих побутових відходів. Комунальним підприємством укладено  угод з мешканцями  індивідуального сектора  1405 одиниць (56%),  з приватними підприємцями, підприємствами і організаціями  294 одиниці, з об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків - 51 одиниця.
На вивезення твердих побутових відходів задіяно 6 сміттєвозів, 4 трактори, 2 вантажних автомобілі. Встановлено 229 контейнерів для вивезення твердих побутових відходів.
Комунальне підприємство обслуговує полігон для твердих побутових відходів площею 5,93га.
 
Благоустрій
 
По благоустрою міста в належному стані  утримувались сквери, зелені
насадження. На площі 0,24 га весною було висаджено квіти.
 Проведено стрижку дерев в кількості 711 шт.
               Протяжність електромережі зовнішнього освітлення 66,8 км. Кількість світоточок 1411шт., з них енергоощадних  968 шт.
               КП «Броди» отримало доходів від реалізації послуг в сумі 7749,0 тис. грн., а саме:
      благоустрій міста                                                                           4170,0 тис.грн.
      послуги з утримання будинків та прибудинкових територій    1475,0 тис. грн.
      вивіз та захоронення ТПВ                                                             1335,0 тис. грн.
      провірка ДВК                                                                                     63,0 тис. грн.
      експлуатаційні витрати                                                                    100,0 тис. грн.
      різниця на вивіз ТПВ                                                                        138,0 тис.грн.
      інші доходи                                                                                        510,0 тис. грн.
 
               На виконання робіт по благоустрою міста за 2017 рік виділено 5105,0 тис. грн.
               Дані кошти використані на:
               Санітарна очистка – 928,7 тис. грн.
               Утримання кладовища – 299,0 тис. грн.
               Утримання полігону для твердих побутових відходів  – 408,0 тис. грн.
               Обслуговування зовнішнього вуличного освітлення – 785,3 тис. грн.
               в т.ч. електроенергія – 466,7,0 тис. грн.
               Підмітання вулиць – 1295,1 тис. грн.
               Зелене господарство – 107,0 тис. грн.
               Утримання доріг – 480,4 тис. грн.
               Утримання зелених насаджень (різка, стрижка дерев) – 440,9 тис. грн.
               Утримання міського туалету– 35,3 тис. грн.
               Інші роботи – 136,1 тис. грн.
               Догляд за пам’ятниками – 14,5 тис. грн.
               Утримання безпритульних тварин - 378,0 тис. грн.
               Обслуговування автобусних зупинок – 19,7 тис. грн.
               Усунення наслідків від буревію – 28,1 тис. грн. 
Були проведені роботи по боротьбі зі снігом та ожеледицею – 159,9 тис.грн.
               На балансі КП «Броди» станом на 01.01.2018 року знаходиться 247 будинків, площа яких складає 90,8 тис. м².                             
             Для покращення житлових умов, заміни внутрішньо- будинкових мереж у будинках, що належать до комунальної власності міста  протягом року було проведено такі види поточного ремонту:                   
Малярно-штукатурні роботи:
вул. Юридика, 12 (кор.)- влаштування цементної стяжки;
вул. Гончарська, 16, 10, 13, Стефаника, 5, Полтави, 10, Богуна, 58(5п.), площа Ринок, 39,  – ремонт сходових кліток;
вул. Просвіти 4,6, Коцюбинського, 5 – частковий ремонт фасаду;
вул. Франка, 12 – перекриття септика та балконів;
вул. Франка, 18 – ремонт входів в під’їзди ;
вул. Коцюбинського,9а – влаштування відмостки;
вул. Щурата 6/2, 22 Січня 95/5 - ремонт димоходів;
вул. Пушкіна, 13 – ремонт коридора;
Столярні роботи:
вул. Просвіти, 4, Січових Стрільців,9, Шевченка, 42-44, – влаштування дашків;
вул. Коцюбинського, 14 – заміна  туалету, фарбування;
вул. Юридика, 12 – заміна 3-х вікон(підвал);
вул. Просвіти 4, Гончарська, 11, Коцюбинського, 5, Юридика, 20 – заміна дверей до підвалу;
вул. Стуса, 6 – ремонт дощатого настилу балкону;
вул. Гончарська, 11 – заміна дверей виходу на дах;
вул. Тарнавського, 18 – заміна дверей туалету;
вул. Юридика, 24а/3- розбирання аварійної частини будинку.
      Електромонтери  :
      вул. Золота,  8 – відновлення коридорного освітлення;
      вул. Богуна, 58 – заміна електричного рубильника;
      вул. Тарнавського,8, Руська, 7а, 22 Січня, 78, Юридика, 21, Пушкіна,10а,
      Щурата, 11-13   - заміна ел/ввода;
      вул. Юридика, 22 (коридор) - заміна е/проводки;
      вул. Франка, 100 – влаштування дворового освітлення.                 
                  Сантехнічні роботи:
                   вул. Сонячна, 3, Юридика, 12 – ремонт каналізації і водопроводу;
                   вул. Золота, 13, Богуна, 58, Просвіти,6, Стуса,5 ( підвал), 22 Січня,89 – ремонт
                   водопроводу;
                   вул. Стуса, 14 – заміна водопроводу та вхідного вентиля;
                   вул. Залізнична, 6(підвал) – ремонт водопроводу;  (3підїзд)
                   вул. Коцюбинського, 5 – переключення каналізації; (підвал)                  
                   вул. Богуна, 58 /35– заміна каналізаційних труб;
                   Покрівельні роботи:
                   вул. Весела, 15/15, Замкнена, 3 - влаштування коньків;
       вул. Стуса, 6 – влаштування ринв;
       вул. Грушевського, 2а, Гончарська, 4 - заміна навісного/жолоба;
       вул. Золота,  3 – заміна водостічних труб;
       пл. Ринок 39, Коцюбинського, 14,Золота 4, Шевченка, 44, Польна, 5 – ремонт 
       шиферного даху після буревію;
       вул. Шевченка, 46/2, Франка,100 – ремонт металевої покрівлі;
       вул. Щурата, 5 – ремонт шиферного даху;
       вул. Роздольського, 18/1, Гончарська, 16/24 – ремонт рулонної покрівлі;
       вул. Золота, 8 - влаштування примикань  до стін  і димохода;
             
              На внески до статутного капіталу підприємства надійшло коштів у сумі 2692,4 тис. грн.
 
Придбано:            
            генератор                                                                              8,5 тис.грн.
            газонокосилка                                                                     22,1 тис. грн. 
            матеріали для обладнання вуличного освітлення      
            вулиця  Конюшківська                                                        38,8 тис.грн.                             
            освітлення вулиць:22-Січня, Шевченка, Гончарська,
            Сковороди, Проектна, Вишневецького                            193,6 тис.грн.                    
            влаштування паркавих світильників                                 209,5 тис.грн.          
            влаштування терміналу управління вуличного        
            освітлення                                                                            167,6 тис.грн.
            освітлення та обладнання фонтану                                     11,7 тис.грн.              
           придбано обладнання на освітлення вул. Храпая             200,0 тис.грн.             
           благоустрій центрального входу в кладовище                  199,8 тис.грн.              
           капітальний ремонт огорожі центрального             
           кладовища міста  Броди                                                        300,0 тис.грн.
           капітальний ремонт  знаку « Броди»                                   130,0 тис.грн.           
           благоустрій автостоянки входу в кладовище                     200,0 тис.грн.
           влаштування лавок на зупинці Героїв Авіаторів ,
           Франка 2, сквер 900- річчя Бродів                                          40,0 тис.грн.
           ТзОВ « Золотий мандарин » (лавочки  , смітники
           квітники+ транспортні послуги )                                          190,6 тис.грн.
           запчастини                                                                               152,9 тис.грн.
           освітлення вулиці Костюшко,лікарня                                    46,2 тис.грн.
           закуплено матеріали на освітлення вулиці  Підберезна      141,2 тис.грн.
           Отримано кошти на закупівлю бульдозера                          440,0 тис.грн.                                                      
 
           РАЗОМ                                                                                    2692,4 тис.грн.                                                                                   
                                    
 
 
                  
 
Комунальне підприємство «Бродиводоканал» за 2017 рік
 
   Для належного водопостачання жителів міста підприємством проведено роботи по заміні водопровідної мережі Д 32 мм на вулиці Коцюбинського, Котляревського, Лесі Українки, Юридика протяжністю 85 м.п. та Д 40 мм на вулиці Івана Франка – Галицька,  Стуса, Замкова, площа Ринок протяжністю 72м.п.  Для приєднання до системи центрального водопостачання новозбудованих будинків на вулиці Героїв УПА, Возницького, Сизова – Джерельна, Сковороди прокладено нову водопровідну мережу протяжністю 480 м.
      Комунальним підприємством у 2017 році було ліквідовано  82  прориви
на мережах централізованого водопостачання. Працівниками дільниці було відремонтовано 4  пожежних гідрантів, 5 водозабірних колонки,  замінено  3 фланцеві засувки з обрезиновим клином у комплекті з фланцевим з’єднувачем       Д 100 на вулицях Залізнична, Труша, виконано 14 під’єднань будинків індивідуального сектора  до водопровідної мережі.   На міському водозаборі встановлено новий  1 глибинний насос та відремонтовано 1 глибинний насос.
            Працівниками каналізаційної дільниці у 2017 році прокладено каналізаційний колектор по вулиці  Веста  Д= 315мм  237 м. п.,  вулиця  Будівельна Д=315мм  171 м. п.
      На головній  каналізаційно –насосній станції  на вулиці Островчик
відремонтовано 2 каналізаційні насоси, перемотано 2 електродвигуни, відремонтовано 3 засувки.  На  каналізаційно –насосній станції  на вулиці  22 Січня зроблений шатровий дах, відремонтовано 2 решітки  та шнековий насос. На центральних мережах водовідведення замінено 7 люків. За 2017 рік ліквідовано 901 аварія на мережі.        
             Працівники дільниці автомобільно – технічної експлуатації проводили поточні ремонти автомобільно – тракторної техніки . Відремонтовано двигун на асенізаційній машині та ЗІЛу, замінено 2 шини на екскаваторі з вмонтованими дисками, замінено коробку передач на асенізаційному автомобілі, замінено дві шини на фургоні,відремонтовано генератор у САКові, відремонтовано щеплення на екскаваторі,  проведено сезонне технічне обслуговування техніки.
            Працівниками дільниці метрології повірено 793лічильників, відремонтовано 106 лічильників у місті Броди,  комунальному підприємству  «Золочів водоканал» повірено 278  лічильників, відремонтовано 36,  комунальному підприємству  «Радивилів водоканал»  повірено 67 лічильників.
             На під’єднання до водопровідної та каналізаційної мереж видано 65 технічних умов.           
             На внески в статутний капітал підприємства надійшло коштів у сумі 914,4 тис. грн., на які були придбані основні засоби та виконані роботи:
       будівництво каналізаційного колектора по вулиці Веста, Будівельна – 286,6
       тис. грн.
       глибинний насос з двигуном на водозабір – 165,0 тис. грн.
       система автоматичного керування помпою – 156,0 тис. грн.
            проект « Будівництво пожежного водопроводу до смітєзвалища у місті
            Броди Львівської області» - 29,8 тис. грн.
       матеріали  ( труби та інше) – 277,0 тис. грн.
 
 
                    
Комунальне підприємство «Бродитеплоенерго» за 2017 р.
 
    На балансі підприємства знаходяться 10 котелень, 2 з яких здано в оренду ТзоВ «Еко-теплобуд інвест».  Протяжність тепломереж складає 52,7 км. Потужність підприємства становить 34,52 Гкал/год, приєднане навантаження 7,9 Гкал/год.  Підприємство експлуатує 34 котли.
           При підготовці до опалювального сезону 2017 – 2018 р. р. було проведені такі ремонтні роботи:
     на всіх котельнях було проведено гідравлічне випробування теплових
мереж;
          кислотна промивка котлів - 22 котлів (кот. Гончарська, 3а, В.Стуса,22а,
 Грушевського,5, Юридика, 64а, Лесі Українки, 19.Й.Рота);
     ремонт і ревізія хімічно – водяних очисток всіх котелень;
     поточний ремонт насосів, вентиляторів, димових насосів  на всіх котельнях;
     ремонт запірної арматури, ГРП та газового обладнання;
          проведено державну повірку датчиків температури і тиску від 3-х газових коректорів, 5-х  газових коректорів ОЕ-VPT, 2 коректори «Універсал»;
проведено повірку теплових лічильників в кількості 8 одиниць.
      На внески в статутний капітал підприємства надійшло коштів у сумі
780,0 тис. грн., на які були придбані основні засоби та виконані роботи:
           твердопаливний котел KALVIS-1500М в комплекті, який встановлено на
 котельні  по вулиці  Лесі Українки, 19 в сумі  611,2  тис. грн.; 
           проведено заміну циркуляційних електронасосів на сучасні  енергоощадні
 електронасоси на котельнях по вул. Гончарська, 3а та Грушевського на суму126,550 тис. грн. ;
           виготовлено проектно-кошторисну документацію  «Капітальний ремонт котельні по вул. В. Стуса, 22а в місті Броди Львівської області» в сумі 42,3 тис. грн.
 
                      Комунальне підприємство ВОКТЦ « Бродівський замок»
 
        Міський промисловий ринок  розрахований на 450 місць, але на сьогодні задіяно в середньому 180 місць. Продуктовий ринок розрахований на 392 місця, але задіяно 150 місць. На території ринку облаштовані павільйони для продажу м’ясопродуктів на 15 місць і молокопродуктів на 40 місць, відкриті столи для продажу сільськогосподарської продукції на 100 місць та 30 місць для продажу продукції з машин.
              На внески в статутний капітал підприємства надійшло коштів у сумі 465,0 тис. грн., на які були придбані основні засоби та виконані роботи:
 
           навантажувач                                                                             69,8 тис. грн.
           шини до трактора                                                                      15,0 тис. грн.
           замощення бруківкою частини продуктового ринку         350,2 тис. грн.
           матеріали ( щебень)                                                                   30,0 тис. грн.
       
                       
 
 
 
Комунальне підприємство « Стадіон « Ювілейний»
                
                 На внески до статутного капіталу підприємства було виділено  коштів у сумі 500,0 тис. грн., за які виконано роботи та придбано матеріали:
 
              виконано комплексні  інженеро – геодезичні вишукування
по складанню топоплану для реконструкції стадіону                                7,4 тис.грн.            
              виконано інженерно – геологічні роботи                                       5,0 тис. грн.
              облаштування системи поливу футбольного поля                  100,9 тис.грн.
              оплата за розробку документації « Реконструкція
  під трибунних приміщень стадіону                                                           18,7 тис.грн.
              ємкість для води                                                                               48,3 тис.грн.
              світильник                                                                                         52,0 тис.грн.
              коток в комплекті з граблями для моху, газонокосарки,
              мотокоса                                                                                            33,6 тис.грн.
              аератор – скарифікатор в комплекті з платформою                    12,5 тис.грн.
 
 
                         Комунальне підприємство « Бродиавтошляхсервіс»
 
                 На внески до статутного капіталу  підприємства було виділено  коштів у сумі 107,0 тис. грн., які були використані для поповнення обігових коштів.
       
          Ось далеко не повний перелік тих справ та проблем, на яких акцентувалась увага керівництва та виконавчих органів міської ради в поточному році. Де в чому ми можемо говорити про певний прогрес в роботі, але в деяких питаннях, і ми про це говоримо щиро і самокритично, – нам ще необхідно прикласти багато зусиль для досягнення бажаного результату. Значна робота проведена в звітному році, проте є проблеми, над якими необхідно працювати у 2018 році. Впевнений, і в цьому мене переконує ще один рік роботи в міській раді, що запорукою нашого спільного успіху в розвитку нашого міста може і повинно стати відповідальне відношення до своїх обов’язків та прагнень до підвищення свого професійного рівня працівників міської ради, бажання і активність депутатів, активних громадян міста у впровадженні досвіду кращих міст України та зарубіжжя в розбудову нашого старовинного міста Броди.
Дай нам Боже всім миру, міцного здоров’я, розуму, витримки, політичної та економічної стабільності, як на державному так і на місцевому рівні.
 
 
 
 
 

                   Міський голова                       Анатолій Белей