ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:



Чорній Е.Б.

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXIX

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

б/н

Дата реєстрації:

22.02.2023

Проголосовано:

21.03.2023 13:18:27

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    20
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    2
  • Відсутні
    13

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № б/н

Текст:

 



 

БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ХXІX сесія  VIІІ  скликання





 

від 28.02.2023 р.                      м. Броди                        № проєкт


 

Про покладання обов’язків щодо

проведення державної реєстрації

актів цивільного стану

 

Відповідно  до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», керуючись Переліком адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через центр надання адміністративних послуг, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України. №523-р від 16.05.2014 (зі змінами), враховуючи рішення Бродівської міської ради від 03.11.2022 №781 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Бродівської міської ради», від 03.11.2022 №782 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через віддалені робочі місця Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради», міська рада


ВИРІШИЛА:


1. Покласти обов’язки щодо проведення державної реєстрації актів цивільного стану, ведення обліку, звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, їх зберігання на адміністраторів Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради:

Чорній Ельвіру Богданівну

Бендюк Мар’яну Богданівну,

Янчин Зоряну Володимирівну

Різак Світлану Іванівну

як посадових осіб місцевого самоврядування на території міста Броди Львівської області.

2.Покласти обов’язки щодо проведення державної реєстрації актів цивільного стану, ведення обліку, звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, їх зберігання на адміністраторів Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради:

Ковальчук Ольгу Антонівну як посадову особу місцевого самоврядування на території Гаївського старостинського округу;

Баглай Мар”яну Зенонівну Антонівну як посадову особу місцевого самоврядування на території Комарівського старостинського округу;

 

         

Дищицю Галину Олександрівну як посадову особу місцевого самоврядування на території Лешнівського старостинського округу;

Гузюк Марію Петрівну як посадову особу місцевого самоврядування на території Пониквяського старостинського округу;

Гуляку Василину Володимирівну як посадову особу місцевого самоврядування на території Пониковицького старостинського округу;

Коломієць Тетяну Костянтинівну як посадову особу місцевого самоврядування на території Смільнівського старостинського округу;

Тетерук Станіславу Михайлівну як посадову особу місцевого самоврядування на території Станіславчицького старостинського округу;

Самсанюк Мирославу Олександрівну як посадову особу місцевого самоврядування на території Суховільського старостинського округу;

Мисан Олесю Василівну як посадову особу місцевого самоврядування на території Шнирівського старостинського округу;

Паньковецьку Христину Віталіївну як посадову особу місцевого самоврядування на території Язлівчицького старостинського округу.

 

          3. Вважати таким, що втратило чинність рішення сесії Бродівської міської ради від 09 липня2020 року №1245 «Про покладення  обов’язків щодо проведення державної реєстрації актів цивільного стану».

  4.  Секретарю міської ради ( Р. Шишка ) не пізніше п’яти робочих днів з дня прийняття цього рішення оприлюднити його на офіційному сайті Бродівської міської ради.

5. Контроль за виконання цього рішення покласти на  комісію з питань регламенту ради депутатської етики законності правопорядку та співробітництва територіальних громад.

 

 


Міський голова                                                                            Анатолій БЕЛЕЙ