ОПИС ДОКУМЕНТУ
| Автор: | |
| Доповідач: | |
| Статус: | Прийнятий в цілому |
|---|---|
| Дата: | 03.09.2025 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 15
Про прогноз бюджету
Бродівської міської ради
на 2026-2028 роки

БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДАЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
__________ 2025 р. м.Броди №
Бродівської міської ради
на 2026-2028 роки
Керуючись статтею 75¹ Бюджетного кодексу України, підпунктом 1 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання Плану заходів щодо проходження бюджетного процесу у 2025 році для формування показників на 2026-2028 роки, затвердженого рішенням виконавчого комітету Бродівської міської ради від 30 травня 2025 року № 215/02-02 та схваленого рішенням від 26.08.2025 року «Про схвалення прогнозу бюджету Бродівської міської ради на 2026-2028 роки», Бродівська міська рада -
В И Р І Ш У Є:
1. Взяти до відома схвалений прогноз бюджету Бродівської міської ради на 2026-2028 роки, що додається.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію міської ради з питань фінансів, бюджету розвитку інвестицій та міжнародного спіробітництва.
3. Рішення набуває чинності з дня його опублікування на офіційному вебсайті Бродівської міської ради.
Міський голова Анатолій БЕЛЕЙ
Прогноз
бюджету Бродівської міської територіальної громади
на 2026-2028 роки
(1354500000)
(код бюджету)
І.Загальна частина
Прогноз бюджету Бродівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки (надалі Прогноз) розроблено на виконання ст. 751 Бюджетного кодексу України, дію якої відновлено Законом України від 18.09.2024 №3979-ІХ «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо відновлення середньострокового бюджетного планування на місцевому рівні та приведення окремих його положень у відповідність із законами України», базуючись на схваленій постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2025 №774 Бюджетній декларації на 2026-2028 роки, Основних прогнозних макропоказниках економічного і соціального розвитку України на 2026-2028 роки (лист Мінекономіки від 14.04.2025 №3011-02/30287-03), Податкового та Бюджетного кодексів України, Стратегії розвитку Бродівської міської територіальної громади до 2027 року та інших документах, що стосуються середньострокового планування.
Прогноз складено враховуючи Методичні рекомендації та Інструкцію щодо складання місцевих бюджетів на середньострокову перспективу, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 02.06.2021 №314 (із змінами та доповненнями).
Метою Прогнозу є формування послідовної та передбачуваної бюджетної політики міської громади на середньостроковий період, створенні дієвого механізму управління бюджетним процесом в діючих умовах війни, із перспективою поступового відновлення.
Основними завданнями Прогнозу є:
- визначення обсягу ресурсів бюджету громади на середньострокову перспективу та встановлення взаємозв’язку між пріоритетами розвитку та можливостями бюджету;
- прогнозування обсягів видатків, пов’язаних із продовженням існуючих бюджетних програм та визначення наявності фінансового ресурсу для планування нових напрямків спрямування коштів;
- забезпечення стабільної діяльності установ бюджетної сфери для задоволення потреб мешканців громади шляхом надання якісних послуг в сфері освіти, охорони здоров’я, культури, соціального захисту, тощо;
- фінансування інвестиційних проектів (програм), що мають термін реалізації більше одного року;
- підвищення результативності, ефективності та прозорості витрачання бюджетних коштів;
- посилення бюджетної дисципліни та контролю за витратами бюджету міста, ефективне управління бюджетними коштами, зокрема, завдяки застосуванню програмно-цільового методу бюджетування.
Показники Прогнозу є орієнтирами бюджетної політики у середньостроковому періоді для збалансування напрямів політики розвитку з можливостями бюджету.
Основними цілями розвитку Бродівської міської територіальної громади на середньостроковий період є:
- конкурентноздатна та інноваційна економіка;
- розвиток людського капіталу;
- територія комфортного і безпечного життя;
Очікувані результати реалізації прогнозу – досягнення балансу між напрямами розвитку громади та її бюджетними можливостями, враховуючи ризики та економічні виклики, що впливають на економіку громади в умовах повномасштабної російської агресії.
Можливими ризиками невиконання прогнозних показників є:
- наслідки військової агресії росії, зокрема, руйнування виробничих комплексів та об’єктів інфраструктури, енергосистеми, спад економічних показників внаслідок припинення діяльності підприємств, скорочення працюючих, міграція робочої сили, що може призвести до скорочення ВВП та основного капіталу громади, та відповідно – зменшення надходжень до бюджету;
- зміна бюджетного та податкового законодавства, зокрема, зміна податкових ставок, термінів і правил сплати податків, введення або відміна пільг, тощо;
- ріст інфляції та курсу долара США та євро, що призведе до збільшення цін;
- скорочення обсягу міжбюджетних трансфертів з державного та інших бюджетів, зменшення обсягу інвестицій;
- зростання цін на енергоносії.
-мобілізація додаткових ресурсів до бюджету, використання всіх наявних резервів залучення коштів;
- удосконалення інструментів бюджетного прогнозування;
- продовження співпраці з містами-партнерами.
Попередній Прогноз було затверджено у 2021 році на 2022-2024 роки та в подальшому прогнозування було призупинено у зв’язку із воєнним станом.
ІІ. Основні прогнозні показники економічного та соціального розвитку
Показники соціально-економічного розвитку Бродівської міської територіальної громади на 2026 рік та на два наступних роки окреслюють курс розвитку економіки в цілому та визначають його перспективи на найближче майбутнє, із врахуванням економічних викликів, пов’язаних із війною.
Основне завдання економічного і соціального розвитку Бродівської міської територіальної громади – це підтримка обороноздатності Збройних Сил України, забезпечення належного функціонування усіх сфер життєдіяльності громади, безпечних умов проживання в умовах воєнного стану, надання широкого спектра соціальних послуг, вирішення соціальних питань, створення умов для економічного розвитку громади в умовах воєнного/післявоєнного стану, зміцнення міжнародних відносин, поліпшення екологічного стану довкілля.
Аналіз соціально-економічного розвитку Бродівської міської територіальної громади дозволяє розраховувати на щорічне зростання його показників, незважаючи на вплив факторів війни та пов’язаних із нею додаткових витрат та потенційних ризиків.
Безумовним лідером серед ключових секторів економіки громади є сфера послуг, підприємства з виробництва меблів, підприємства легкої промисловості, з виробництва електричного та електронного устаткування, будівництво та сільське господарство.
Економіка Бродівської громади, незважаючи на широкомасштабні воєнні дії в країні, продовжує працювати та забезпечувати внутрішній ринок товарами та послугами та відіграє значну роль у наповненні бюджету громади.
До переліку найбільших бюджетоутворюючих підприємств належать такі представники бізнесу:ТОВ «ХЙОРТ КНУДСЕН Україна», ТОВ «Електроконтакт Україна», АТ «Укрзалізниця», АТ «Укртранснафта», ПП «Західний Буг», ТзОВ «Агро Фонд», філія «Карпатський лісовий офіс» ДСГП «Ліси України».
ІІІ. Загальні показники бюджету
Прогноз бюджету на 2026-2028 роки включає прогнозні показники бюджету громади за доходами загального та спеціального фонду з врахуванням міжбюджетних трансфертів, фінансування, видатків і кредитування, а також прогнозні граничні показники видатків.
Зазначені показники є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності, місцевих програм та формування показників проєкту бюджету міської ради на 2026 рік. Формування проєкту бюджету на відповідний рік здійснюватиметься з урахуванням змін основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку міської ради, а також змін у нормативно-правовій базі.
Обсяг ресурсу бюджету Бродівської міської ради на 2026-2028 роки прогнозується в обсягах 532750960 грн, 6687714850 грн та 707581120 грн відповідно. Загальні граничні показники надходжень до бюджету та граничні показники видатків бюджету та надання кредитів у розрізі років середньострокового періоду наведені у додатку 1 до проєкту прогнозу бюджету.
ІV. Показники доходів бюджету
В Прогнозі дохідної частини взято до уваги наступні індикативні показники, доведені державою:
- зростання мінімальної заробітної плати на початок бюджетного року (з 1 січня 2026 року-8688 грн, з 1 січня 2027 року-9374 грн, з 1 січня 2028 року-10059 грн);
- зростання прожиткового мінімуму для працездатних осіб (з 1 січня 2026 року –3288 грн, з 1 січня 2027 року – 3482 грн, з 1 січня 2028 року – 3667 грн), та пов’язану з ними зміну ставок ряду податків : (ПДФО, єдиного, податку на нерухомість, туристичного збору) та інших надходжень (адміністративних зборів, тощо);
- зростання ВВП на рівні держави, у % до попереднього року : 2026 – 104,5 відсотків, 2027 - 105,0 відсотків та 2028 – 105,7 відсотків;
- зростання індексу споживчих цін на рівні держави у % грудень до грудня попереднього року : 2026 – 108,6 відсотків, 2027 – 105,9 відсотків та 2028 – 105,3 відсотки;
- обмінний курс гривні до долара США в середньому : 2026 – 44,7 грн, 2027 – 45,2 грн, 2028 - 45,6 грн, а також на кінець року (відповідно 44,8 грн, 45,3 грн та 45,8 грн).
В результаті прогноз власних доходів бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) на 2026 рік визначено в сумі 387 262 800 грн, на 2027 рік – 521 333 250 грн, на 2028 рік – 553 094 940 грн.
Доходи загального фонду бюджету складають на 2026 рік 379 260 820 грн, на 2027 рік - 513 871 290 грн, на 2028 рік - 545 290 500 грн.
Основним бюджетоформуючим джерелом дохідної бази залишається податок на доходи фізичних осіб (ПДФО), питома вага якого складатиме від 58% у 2026 році до 68 % у 2028 році. При його обрахунку взято до уваги частку зарахування до бюджетів громад, а саме, 60% замість 64%, а також відновлення починаючи з 2027 року зарахування так званого силового ПДФО (за КБК 11010200), ріст мінімальної зарплати на рівні держави та середньомісячної по громаді, тощо.
Відтак, прогнозні обсяги ПДФО на 2026-2028 роки до бюджету громади складуть 219 700 500 грн, 348 145 600 грн та 373 516 200 грн відповідно. Щорічний приріст до попереднього року становитиме: у 2026 році – 110,6 %, у 2027 році – 158,5 %, у 2028 році – 107,3% .
Надходження податку на прибуток підприємств комунальної власності прогнозується на 2026-2028 роки в сумах 1142000 грн, 1142500 грн, 1143000 грн відповідно.
Вагомими дохідними джерелами стануть надходження акцизного податку, зокрема, відрахування із ввезеного в Україну та виробленого в Україні пального, з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, надходження яких щорічно зростатимуть внаслідок поетапного збільшення акцизів та пальне та тютюнові вироби та діяльності держави в напрямку детінізації. Прогнозні надходження акцизного податку на 2026-2028 роки розраховані виходячи з фактичних надходжень, розширення бази оподаткування, за ставкою 5% в частині акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну) та з урахуванням вимог діючого законодавства щодо спрямування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального в розмірі 13,44 відсотка до бюджетів територіальних громад. Темпи росту акцизного податку прогнозуються у 2026 - 2028 роках, відповідно, на 12,6%, 6,2% та 5%.
Єдиний податок – це другий бюджетоутворюючий податок. Прогнозний обсяг єдиного податку на 2026-2028 роки розраховано з урахуванням положень Податкового кодексу України, фактичних надходжень, кількості платників, за ставками, встановленими рішенням Бродівської міської ради від 22 червня 2022 року №703. Надходження єдиного податку щорічно зростатимуть та становитимуть відповідно 65 963 500 грн, 67 687 700 грн та 69 274 100 грн. Темпи росту єдиного податку прогнозуються у 2026 році на рівні 15 %, у 2027 році – на 2,6 % та у 2028 році – на 2,3 %.
Податок на майно включає в себе податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки та податок на землю. Прогнозується зростання податку на нерухомість, чому сприятиме щорічне збільшення вводу в експлуатацію житла, зростання мінімальної заробітної плати на початок року, погашення податкового боргу. Надходження по платі за землю базуються на новій нормативній грошовій оцінці землі, збільшення кількості платників. Відповідно, податок на майно у 2026-228 роках складе 37 141 700 грн, 38 770 200 грн та 40 545 600 грн.
Серед неподаткових надходжень найбільші надходження у 2026-2028 роках складатимуть плата за надання інших адміністративних послуг, плата за оренду комунального майна та ін.
Доходи спеціального фонду бюджету складають на 2026 рік 8 001 980 грн, на 2027 рік - 7 461 960 грн , на 2028 рік - 7 804 440 грн. Найбільшу бюджетоформуючу функцію виконуватимуть власні надходження бюджетних установ, кошти від операцій з капіталом, екологічний податок.
В прогнозних надходженнях доходів загального фонду бюджету на 2026-2028 роки передбачені трансферти з державного бюджету в сумі 144 320 000 грн, 145123600 грн та 153 057 200 грн відповідно. З них, передбачено освітньої субвенції по роках в сумах 132 182 300 грн, 142 619 800 грн та 153 057 200 грн. Згідно розрахунку горизонтального вирівнювання податкоспроможності територіальних громад за надходженням податку на доходи фізичних осіб передбачено базову дотацію у 2026 році в сумі 12137700 грн, у 2027 році-2 503 800 грн і на 2027 рік не передбачено.
В показниках доходів міського бюджету на 2026-2028 роки передбачено трансферти з місцевих бюджетів в сумах 1168160 грн, 1258000 грн та 1428980 грн відповідно. В тому числі субвенції з Підкамінського селищного бюджету, Заболотцівського сільського бюджету та Радивилівського міського бюджету.
Впровадження послідовної та передбачуваної податкової політики на території громади в середньостроковому періоді дозволить забезпечити середньорічний приріст доходів бюджету в співставних умовах на 6,5 %.
V. Показники фінансування бюджету, показники місцевого боргу, гарантованого територіальною громадою боргу та надання місцевих гарантій.
Прогнозні показники фінансування Бродівської міської територіальної громади в першу чергу враховують передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) на реалізацію публічних інвестицій, на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій із зазначенням пріоритетних напрямів таких публічних інвестицій з урахуванням середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій територіальної громади.
Профіцит за загальним фондом та дефіцит за спеціальним фондом бюджету Бродівської міської територіальної громади визначений у сумі: на 2026 рік – 7 000 000 грн, на 2027 рік – 19 000 000 грн, на 2028 рік – 24 000 000 грн.
Пріоритетними напрямками розвитку міської територіальної громади на середньостроковий період, визначено об‘єкти соціально-економічного значення, підвищення рівня умов для населення громади, підтримка в належному стані об’єктів житлово-комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури територіальної громади, визначених Стратегією розвитку Бродівської міської територіальної громади, впровадження заходів з енергозбереження, а також, виконання в межах фінансових можливостей місцевих цільових програм.
Показники фінансування бюджету наведені у додатку 3 до «Прогнозу бюджету Бродівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки».
Додаток 4 «Показники місцевого боргу» до «Прогнозу бюджету Бродівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки» та Додаток 5 «Показники надання місцевих гарантій, обсягу гарантійних зобов’язань та гарантованого Автономною Республікою Крим, обласною радою, міською, селищною чи сільською територіальною громадою боргу» «Прогнозу бюджету Бродівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки» відсутні, у зв’язку з відсутністю інформації для відображення в зазначених додатках до Прогнозу бюджету Бродівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки.
Публічні інвестиції
Законом України від 16.01.2025 № 4225-IX «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо актуалізації та удосконалення деяких положень», внесено зміни до Бюджетного кодексу України у частині здійснення публічних інвестицій, якими вдосконалено визначення, що стосуються публічних інвестицій, публічних інвестиційних проектів, програм публічних інвестицій, введено нові категорійні поняття такі як середньостроковий план пріоритетних публічних інвестицій територіальної громади, єдиний проектний портфель тощо.
Відповідно до статті 75.2 Бюджетного кодексу України обсяг публічних інвестицій на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій на середньостроковий період визначається прогнозом бюджету міської територіальної громади.
Напрями видатків на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій з урахуванням середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій територіальної громади визначені Стратегією розвитку Бродівської міської територіальної громади на 2022-2027 роки, затвердженої рішенням Бродівської міської ради.
На 2026-2028 роки прогнозується спрямування коштів для забезпечення видатків на будівництво, реконструкцію установ освіти, муніципальної інфраструктури та громадської безпеки, фінансування яких буде проводитися за рахунок коштів спеціального фонду бюджету розвитку.
Середньостроковий план пріоритетних публічних інвестицій Бродівської міської територіальної громади, схвалений Інвестиційною радою Бродівської міської ради та визначає «Основні напрями публічного інвестування» :
Галузь (сектор) для публічного інвестування- «Освіта і наука» спрямований на модернізацію закладів освіти, покращення їх інфраструктури, забезпечення якості, безпеки та доступності освіти.
Головний розпорядник коштів бюджету Бродівської міської територіальної громади - Відділ освіти Бродівської міської територіальної громади.
Граничний сукупний обсяг публічних інвестицій на середньостроковий період складає 12678000 гривень, з них: на 2026 рік - 2 175 000 гривень, на 2027 рік – 5 503 000 гривень, на 2028 рік – 5 000 000 гривень.
Галузь (сектор) для публічного інвестування- «Транспорт» спрямований на модернізацію автомобільних доріг, розбудову розвиток автомобільних доріг та міського транспорту.
Головний розпорядник коштів бюджету Бродівської міської територіальної громади – виконавчий комітет Бродівської міської ради.
Граничний сукупний обсяг публічних інвестицій на середньостроковий період складає 24 057 000 гривень, з них: на 2026 рік - 1 577 000 гривень, на 2027 рік – 7 580 000 гривень, на 2028 рік –14 900 000 гривень.
Галузь (сектор) для публічного інвестування - «Громадська безпека» спрямований на забезпечення ефективного реагування на надзвичайні ситуації, підвищення рівня безпеки громадян, зменшення негативних наслідків стихійних лих та запобігання їх виникненню шляхом модернізації технічного забезпечення оперативно рятувальних підрозділів ДСНС, а також автоматизації інфраструктури метеорологічних спостережень.
Головний розпорядник коштів бюджету Бродівської міської територіальної громади – виконавчий комітет Бродівської міської ради
Граничний сукупний обсяг публічних інвестицій на середньостроковий період складає на 2026 рік 2 048 000 гривень.
Галузь (сектор) «Муніципальна інфраструктура та послуги» спрямований на модернізацію систем водопостачання і водовідведення в населених пунктах, а також підвищення енергоефективності в громадських будівлях. Крім того, публічні інвестиції будуть спрямовані на розбудову та відновлення муніципальної інфраструктури. Забезпечення безпеки жителів, досягнення комфортних та якісних умов проживання, покращення туристичної привабливості території та дозвілля мешканців громади та гостей міста. Крім того, публічні інвестиції будуть спрямовані на розбудову та відновлення муніципальної інфраструктури, інклюзію та безбар’єрність.
Головний розпорядник коштів бюджету Бродівської міської територіальної громади – виконавчий комітет Бродівської міської ради
Граничний сукупний обсяг публічних інвестицій на середньостроковий період складає 14 817 000 гривень, з них: на 2026 рік – 3000 000 грн, на 2027 рік – 6 817 000 гривень, на 2028 рік –5 000 000 гривень.
Галузь (сектор) для публічного інвестування - «Культура та інформація» спрямований на збереження та розвиток культурної спадщини, підтримку творчих ініціатив, розвиток культурної інфраструктури, забезпечення доступу до якісного культурного продукту, а також розбудову сучасного інформаційного простору.
Головний розпорядник коштів бюджету Бродівської міської територіальної громади – відділ культури, туризму, молоді та спорту Бродівської міської ради.
Граничний сукупний обсяг публічних інвестицій на середньостроковий період складає 300 000 гривень, з них: на 2026 рік – 100 000 грн, на 2027 рік – 100 000 гривень, на 2028 рік –100 000 гривень.
Обсяг публічних інвестицій на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій з урахуванням середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Бродівської міської територіальної громади на 2026–2028 роки, наведені у додатку 9 до «Прогнозу бюджету Бродівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки».
VI. Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету.
У середньостроковому періоді бюджетна система України функціонуватиме на засадах Податкового і Бюджетного кодексів в умовах реформи міжбюджетних відносин, побудованих на принципах децентралізації фінансів та зміцнення фінансової основи місцевого самоврядування, підвищення відповідальності учасників бюджетного процесу. Тому, ключовими завданнями бюджетної політики на рівні громади залишається забезпечення стабільності та збалансованості міського бюджету. Фінансування бюджетних видатків на період до 2028 року здійснюватиметься в рамках економії бюджетних коштів. В цих умовах визначальним стане підвищення ефективності та результативності видатків, що відбуватиметься на основі їх пріоритетності та оцінки ступеня досягнення очікуваних результатів.
Прогнозні показники видатків та кредитування бюджету Бродівської міської територіальної громади на 2026 – 2028 роки відображені на підставі поданих головними розпорядниками коштів пропозицій до Прогнозу, а саме: граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів – додаток 6; граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету – додаток 7.
В процесі формування видаткової частини бюджету враховані прогнозні розміри мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівника першого тарифного розряду Єдиної тарифної сітки на 2026-2028 роки відповідно до Бюджетної декларації, схваленої Постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2025 року №774, зокрема :
- мінімальна заробітна плата: з 1 січня 2026 р. в розмірі 8 688 гривень; з 1 січня 2027 р. в розмірі 9 374 гривні; з 1 січня 2028 р. в розмірі 10 059 гривень;
- посадовий оклад працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки: з 1 січня 2026 р. в розмірі 3 470 гривень; з 1 січня 2027 р. в розмірі 3 744 гривні; з 1 січня 2028 р. в розмірі 4 018 гривень.
.
Органи місцевого самоврядування
Пріоритетними завданнями апарату міської ради та її виконавчих органів є:
забезпечення здійснення повноважень, наданих Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами;
повноцінне забезпечення функціонування органів місцевого самоврядування та їх самостійних управлінь та відділів;
якісне виконання повноважень, визначених Конституцією України та іншими законодавчими актами;
забезпечення доступності та якості управлінських та адміністративних послуг;
підвищення іміджу Бродівської міської ради.
У 2026 - 2028 роках передбачається здійснити такі заходи:
організація та забезпечення ефективної роботи органів місцевого самоврядування;
забезпечення принципу прозорості у діяльності міської ради;
забезпечення повноцінного виконання повноважень виконавчих органів міської ради згідно чинного законодавства;
підвищення професійного рівня посадових осіб органів місцевого самоврядування та депутатів міської ради.
Основними результатами, які планується досягти є:
забезпечення якісного та повноцінного виконання функцій і повноважень виконавчих органів міської ради згідно з чинним законодавством;
створення прозорої системи прийняття управлінських рішень виконавчими органами міської ради;
підвищення рівня довіри до виконавчих органів міської ради.
Освіта
Цілі державної політики у сфері освіти реалізуються головним розпорядником бюджетних коштів - відділом освіти міської ради (додаток 6) та у середньостроковій перспективі будуть направлені на:
забезпечення діяльності мережі дошкільних навчальних закладів різних типів, створення умов для їх функціонування, зміцнення матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів, максимальне охоплення дітей дошкільною освітою;
здійснення заходів для забезпечення якісної, сучасної, конкурентоспроможної та доступної освіти шляхом реалізації таких заходів: забезпечення в рамках продовження реформи загальної середньої освіти «Нова українська школа» якісної та доступної освіти шляхом стимулювання вчителів до професійного розвитку, розбудови нового освітнього середовища;
забезпечення закладів загальної середньої освіти сучасним навчальним обладнанням та оновлення матеріально-технічної бази;
розбудова безпечної та інклюзивної системи освіти за допомогою наближення освітніх послуг учням з особливими освітніми потребами максимально до місця їх проживання, врахування індивідуальних потреб і можливостей таких здобувачів освіти;
забезпечення функціонування інклюзивно-ресурсного центру;
забезпечення доступності позашкільної освіти.
Основні результати, яких планується досягти:
створення нового освітнього середовища, яке відповідає вимогам сьогодення; забезпечення доступної дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти з урахуванням демографічних та економічних реалій;
сприяння підвищенню мотивації учнів до навчання, а вчителів - до професійного розвитку;
надання освітніх послуг учням з особливими освітніми потребами з урахуванням їх індивідуальних потреб і можливостей.
Реалізація освітніх послуг буде здійснюватися через існуючу мережу освітніх закладів, яка включає 11 закладів дошкільної освіти, 21 установу загальної середньої освіти (з них 7 з дошкільним підрозділом), 3 установи позашкільної освіти, 1 інклюзивно-ресурсний центр, 1 центр професійного розвитку педагогічних працівників.
Охорона здоров'я
Цілі державної політики у сфері охорони здоров’я спрямовані на надання багатопрофільної стаціонарної медичної допомоги, збереження і зміцнення здоров»я, профілактика та зниження захворюваності, інвалідності та смертності населення, підвищення якості та ефективності медичної допомоги, забезпечення соціальної справедливості і прав громадян (додаток 6).
Граничний обсяг видатків головним розпорядником бюджетних коштів направлено на реалізацію наступних бюджетних програм:
- багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню;
- амбулаторно-поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги;
-первинна медична допомога населенню, що надається сільськими фельдшерсько-акушерськими пунктами;
- первинна медична допомога, що надається амбулаторно-поліклінічними закладами;
- забезпечення діяльності інших закладів у сфері охорони здоров`я.
Основні результати, яких планується досягти:
підвищення рівня медичного обслуговування населення;
запровадження нових підходів до організації роботи закладів охорони здоров’я та їх фінансового забезпечення;
подальший розвиток системи медичного обслуговування населення та реформування системи охорони здоров’я;
зниження рівнів загальної захворюваності населення.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
Основними цілями реалізації державної політики у сфері соціального захисту та соціального забезпечення на 2026-2028 роки є посилення адресної соціальної підтримки для підвищення ефективності використання бюджетних коштів та їх спрямування соціально вразливим верствам населення.
Прогнозні граничні показники бюджету Бродівської міської ради по видатках на фінансування галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» на 2026-2028 роки передбачаються за головним розпорядником коштів - відділом соціального захисту населення (додаток 6).
За рахунок коштів бюджету міської територіальної громади у середньостроковому періоді планується утримувати 3 установи соціального захисту (територіальний центр соціального обслуговування, центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів, центр соціальних служб). Крім того, на 2026 – 2028 роки плануються видатки на реалізацію міських програм соціального захисту та соціальної підтримки окремих категорій населення громади.
Пріоритетними завданнями у сфері соціального захисту та соціального забезпечення є:
забезпечення на території громади реалізації державної політики у сфері надання соціальних послуг, соціального захисту та соціального обслуговування населення, підвищення ефективності управління бюджетними коштами,
забезпечення адресного характеру надання соціальної підтримки, підвищення рівня охоплення соціальною підтримкою незахищених верств населення, ветеранів війни, членів їх сімей, надання додаткових соціальних гарантій ветеранам війни, членам їх сімей, пораненим військовослужбовцям, а також родинам у разі загибелі воїнів, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, зокрема у частині поліпшення фінансово-матеріального стану зазначених категорій осіб;
забезпечення захисту прав дитини, у тому числі шляхом розвитку сімейних та інших форм виховання дітей, наближених до сімейних, забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа;
удосконалення механізму запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі.
Основні результати, яких планується досягти:
адаптація системи надання соціальних послуг до нових вимог законодавства, спрощення порядку надання соціальних послуг, впровадження нових, сучасних комп’ютерних та інтернет- технологій;
охоплення соціальним захистом максимальної кількості сімей та малозабезпечених громадян, які потребують підтримки місцевої влади; покращення соціального діалогу між громадськими організаціями та владою.
Культура і туризм
Цілями державної політики у сфері культури і туризму, втіленням яких на місцевому рівні займається головний розпорядник бюджетних коштів - відділ культури, туризму, молоді та спорту міської ради (додаток 6), є:
створення умов для творчого розвитку особистості та підвищення культурного рівня громадян;
забезпечення доступності громадян через діяльність публічних бібліотек;
забезпечення організації культурного дозвілля населення та зміцнення культурних традицій;
забезпечення популяризації духовного надбання нації, забезпечення виставковою діяльністю;
забезпечення надання початкової музичної, хореографічної освіти, образотворчого мистецтва.
Протягом 2026-2028 років планується досягти наступних результатів:
збільшення чисельності населення, охопленого культурно-дозвіллєвою діяльністю, бібліотечним та туристичним обслуговуванням,
покращення матеріально-технічної бази закладів культури, забезпечення високого рівня проведення заходів, конкурсів, свят.
За рахунок коштів бюджету міської територіальної громади у середньостроковому періоді планується утримувати 37 установ: 32 Народних доми, ЦБС, школа мистецтв, краєзнавчий музей, молодіжний центр, муніципальний хор «Боян».
Фізична культура та спорт
Цілями державної політики у сфері фізичної культури та спорту, які реалізують головні розпорядники бюджетних коштів – відділ освіти та відділ культури, туризму, молоді та спорту міської ради (додаток 6), є створення умов для залучення широких верств населення до масового спорту, популяризація здорового способу життя.
Прогнозні граничні показники видатків головними розпорядниками коштів направлені на:
утримання та навчально-тренувальна робота комунальної дитячо-юнацької спортивної школи;
проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських та неолімпійських видів спорту;
проведення фізкультурно-масових заходів, що проводяться закладами, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в громаді;
зміцнення матеріально-технічної бази споруд фізичної культури і спорту.
Протягом 2026-2028 років планується досягти наступних результатів:
створення безпечних умов для залучення широких верств населення до масового спорту;
удосконалення механізму утримання мережі сучасних спортивних споруд;
створення стимулів для здорового способу життя й здорових умов праці шляхом розвитку інфраструктури для занять масовим спортом та активного відпочинку.
Житлово-комунальне господарство та благоустрій
Реалізація цілей державної політики, власних повноважень органів місцевого самоврядування в сфері утримання, благоустрою та розвитку житлово-комунального господарства громади визначена Програмами благоустрою, забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства.
У сфері дорожнього господарства у прогнозному періоді передбачається здійснити заходи, передбачені Програмою проведення будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту та утримання комунальних доріг міської ради.
Основними завданнями та напрямами, за якими буде продовжено роботу в галузі житлово-комунального та дорожнього господарства, є:
сприяння розвитку благоустрою;
підтримання в належному стані водогонів та водопроводів;
удосконалення роботи комунальних підприємств, зменшення іх збитковості;
покращення стану вулиць, автомобільних доріг комунальної власності, забезпечення безпеки дорожнього руху.
Схвалити граничні показники видатків місцевого бюджету та надання кредитів з місцевого бюджету на 2026 рік – 523850960 грн, на 2027 рік – 647714850 грн, на 2028 рік – 682581120 грн головним розпорядникам бюджетних коштів згідно з додатком 6 до цього прогнозу.
Схвалити граничні показники видатків бюджету на 2026 рік рік – 523850960 грн, на 2027 рік – 647714850 грн, на 2028 рік – 682581120 грн за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету згідно з додатком 7 до цього прогнозу.
На утримання галузі «Державне управління» в 2026 році сума видатків складе – 61109380 грн, в 2027 році – 70137387 грн, в 2028 році – 76078561 гривень.
На утримання галузі «Освіта» в 2026 році сума видатків складе – 356346135 грн , в 2027 році – 398066250 грн, в 2028 році – 426242081 гривень.
На утримання закладів охорони здоров'я в 2026 році сума видатків складе - 12159460 грн, в 2027 році – 12876890 грн, в 2028 рік – 13559360 гривень.
На соціальний захист та соціальне забезпечення прогнозам на 2026 рік передбачено - 25833220 грн, на 2027 рік - 28123330 грн та на 2028 рік – 29975470 гривень.
На утримання закладів культури прогнозам на 2026 рік передбачено – 18577140 грн, на 2027 рік – 19934150 грн та на 2028 рік – 21272360 гривень.
На утримання закладів фізичної культури і спорту прогнозам на 2026 рік передбачено – 5537405 грн, на 2027 рік – 5947113 грн та на 2028 рік – 6303388 гривень.
На утримання житлово – комунального господарства громади прогнозом на 2026 рік передбачено – 33962130 грн, на 2027 рік – 35966990 грн та на 2028 рік – 34874410 гривень.
Гендерна політики в Бродівській міській територіальній громаді будується на основі міжнародних нормативно-правових актів, ратифікованих Україною та регулюється національними нормативно-правовими актами щодо рівноправності між жінками і чоловіками.
VII . Взаємовідносини бюджету з іншими бюджетами
Обсяги міжбюджетних трансфертів з державного бюджету для бюджету Бродівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки (базова дотація, освітня субвенція) передбачаються на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 27 червня 2025 року №774 «Про схвалення Бюджетної декларації на 2026-2028 роки», які відображені у додатку 10 до «Прогнозу бюджету Бродівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки».
Міжбюджетні трансферти мають цільове спрямування і використовуються відповідно до порядків їх використання.
Найбільшу питому вагу у обсязі міжбюджетних трансфертів займає освітня субвенція з державного бюджету.
Темпи зростання освітньої субвенції з державного бюджету становлять на 2026 рік до плану 2025 року 64,1 відсотки, на 2027 рік до проєкту 2026 року зростуть на 7,9 відсотка, на 2028 рік до проєкту 2027 року зростуть 7,3 відсотка.
Інші субвенції з місцевих бюджетів, надані відповідно до договорів про співробітництво територіальних громад бюджету Бродівської територіальної громади, спрямовуватимуться для спільного утримання (фінансування) КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» та КУ «Інклюзивно-ресурсний центр».
Прогнозні показники міжбюджетних трансфертів по бюджету Бродівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки, які передаються з інших бюджетів
(грн)
| Найменування трансферту /найменування бюджету – надавача міжбюджетного трансферту | 2026 рік | 2027 рік | 2028 рік |
| Базова дотація/Державний бюджет | 12137700 | 2503800 | 0 |
| Освітня субвенція державного бюджету місцевим бюджетам/Державний бюджет | 132182300 | 142619800 | 153057200 |
| Інші субвенції з місцевого бюджету Разом | 1168160 | 1258000 | 1428980 |
| Інші субвенції з місцевого бюджету/ Бюджет Заболотцівської сільської територіальної громади | 401 980 | 432 100 | 462 200 |
| Інші субвенції з місцевого бюджету/ Бюджет Підкамінської селищної територіальної громади | 425 000 | 458 100 | 572 580 |
| Інші субвенції з місцевого бюджету / Бюджет Радивилівської міської територіальної громади | 341 180 | 367 800 | 394 200 |
Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам у розрізі бюджетів, відображені у додатку 11 до «Прогнозу бюджету Бродівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки».
Міжбюджетні трансферти іншим бюджетам прогнозуються у вигляді надання іншої субвенції Заболотцівському сільському та Підкамінському селищному бюджетам на забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю, що надаються центрами надання соціальних послуг.
Прогнозні показники міжбюджетних трансфертів які передаються з бюджету Бродівської міської територіальної громади іншим бюджетам у 2026-2028 роках.
(грн.)
| Найменування трансферту/найменування бюджету отримувача | 2026 рік | 2027 рік | 2028 рік |
| Інші субвенції з місцевого бюджету/ Бюджет Заболотцівської сільської територіальної громади | 1 180 000 | 1 250 000 | 1 316 000 |
| Інші субвенції з місцевого бюджету/Бюджет Підкамінської селищної територіальної громади | 1 200 000 | 1 300 000 | 1 400 000 |
VIII. Інші положення та показники прогнозу бюджету.
В прогнозі бюджету Бродівської міської територіальної громади на 2026- 2028 роки наявні наступні додатки:
додаток 1 «Загальні показники бюджету»;
додаток 2 «Показники доходів бюджету»;
додаток 3 «Показники фінансування бюджету»;
додаток 4 «Показники місцевого боргу» не подається до Прогнозу, у зв’язку з відсутністю показників;
додаток 5 «Показники надання місцевих гарантій, обсягу гарантійних зобов’язань та гарантованого Автономною Республікою Крим, обласною радою, міською, селищною чи сільською територіальною громадою боргу» не подається до Прогнозу, у зв’язку з відсутністю показників;
додаток 6 «Граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів»;
додаток 7 «Граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету»;
додаток 8 «Граничні показники кредитування бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету» не подається до прогнозу, у зв’язку з відсутністю показників;
додаток 9 «Обсяг публічних інвестицій на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій з урахуванням середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Бродівської міської територіальної громади на 2026–2028роки»;
додаток 10 «Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів»;
додаток 11 «Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам».
| Додаток 2 | |||||||
| до Прогнозу бюджету Бродівської територіальної громади | |||||||
| на 2026-2028 роки | |||||||
| Показники доходів бюджету | |||||||
| 1354500000 | |||||||
| (код бюджету) | |||||||
| (грн) | |||||||
| Код | Найменування показника | 2024 рік | 2025 рік | 2026 рік | 2027 рік | 2028 рік | |
| (звіт) | (затверджено) | (план) | (план) | (план) | |||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
| І. Доходи (без урахування міжбюджетних трансфертів) | |||||||
| X | Загальний фонд, у тому числі: | 321 645 231 | 335 679 850 | 379 260 820 | 513 871 290 | 545 290 500 | |
| 10000000 | Податкові надходження, у тому числі: | 316 702 099 | 331 064 450 | 374 336 220 | 508 747 890 | 539 996 700 | |
| 11010000 | Податок та збір на доходи фізичних осіб | 192 771 509 | 198 562 950 | 219 700 500 | 348 145 600 | 373 516 200 | |
| 11020000 | Податок на прибуток підприємств | 1 218 455 | 1 031 000 | 1 142 000 | 1 142 500 | 1 143 000 | |
| 13010000 | Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів | 3 363 190 | 3 144 000 | 3 131 300 | 3 162 600 | 3 194 200 | |
| 13030000 | Рентна плата за користування надрами загальнодержавного значення | 26 001 | 29 000 | 26 300 | 26 500 | 26 800 | |
| 14020000 | Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) | 3 152 221 | 4 000 000 | 5 370 700 | 5 687 600 | 5 989 000 | |
| 14030000 | Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) | 19 332 095 | 28 509 800 | 30 620 420 | 32 788 400 | 34 526 200 | |
| 14040000 | Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів | 11 627 490 | 9 300 000 | 11 100 800 | 11 554 600 | 12 014 800 | |
| 18010000 | Податок на майно | 31 563 361 | 29 020 200 | 37 141 700 | 38 770 200 | 40 545 600 | |
| 18020000 | Збір за місця для паркування транспортних засобів | 1 637 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 18030000 | Туристичний збір | 123 052 | 128 000 | 139 000 | 150 000 | 161 000 | |
| 18050000 | Єдиний податок | 53 523 088 | 57 339 500 | 65 963 500 | 67 319 890 | 68 879 900 | |
| 20000000 | Неподаткові надходження, у тому числі: | 4 943 132 | 4 615 400 | 4 924 600 | 5 123 400 | 5 293 800 | |
| 21080000 | Інші надходження | 1 827 767 | 1 842 400 | 1 827 500 | 1 828 800 | 1 829 900 | |
| 22010000 | Плата за надання адміністративних послуг | 2 408 848 | 2 240 000 | 2 519 400 | 2 668 000 | 2 809 400 | |
| 22080000 | Надходження від орендної плати за користування єдиним майновим комплексом та іншим державним майном | 201 414 | 210 000 | 297 600 | 315 000 | 331 800 | |
| 22090000 | Державне мито | 37 024 | 27 000 | 10 500 | 11 600 | 12 700 | |
| 24060000 | Інші надходження | 468 079 | 296 000 | 269 600 | 300 000 | 310 000 | |
| 30000000 | Доходи від операцій з капіталом, у тому числі: | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| X | Спеціальний фонд, у тому числі: | 49 467 449 | 17 568 994 | 8 001 980 | 7 461 960 | 7 804 440 | |
| 10000000 | Податкові надходження, у тому числі: | 292 905 | 233 100 | 233 100 | 246 850 | 259 940 | |
| 19010000 | Екологічний податок | 292 905 | 233 100 | 233 100 | 246 850 | 259 940 | |
| 20000000 | Неподаткові надходження, у тому числі: | 16 193 778 | 5 452 280 | 5 868 880 | 6 215 110 | 6 544 500 | |
| 24060000 | Інші надходження | 83 201 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 25010000 | Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством | 4 672 856 | 5 452 280 | 5 868 880 | 6 215 110 | 6 544 500 | |
| 25020000 | Інші джерела власних надходжень бюджетних установ | 11 437 721 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 30000000 | Доходи від операцій з капіталом, у тому числі: | 32 980 766 | 11 883 614 | 1 900 000 | 1 000 000 | 1 000 000 | |
| 31030000 | Кошти від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим та майна, що перебуває в комунальній власності | 3 117 411 | 1 000 000 | 0 | 1 000 000 | 1 000 000 | |
| 33010000 | Кошти від продажу землі | 29 863 355 | 10 883 614 | 1 900 000 | 0 | 0 | |
| 42000000 | Від Європейського Союзу, урядів іноземних держав, міжнародних організацій, донорських установ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 50000000 | Цільові фонди, у тому числі: | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| X | УСЬОГО за розділом І, у тому числі: | 371 112 680 | 353 248 844 | 387 262 800 | 521 333 250 | 553 094 940 | |
| X | загальний фонд | 321 645 231 | 335 679 850 | 379 260 820 | 513 871 290 | 545 290 500 | |
| X | спеціальний фонд | 49 467 449 | 17 568 994 | 8 001 980 | 7 461 960 | 7 804 440 | |
| ІІ. Трансферти з державного бюджету | |||||||
| X | Загальний фонд, у тому числі: | 123 678 643 | 90 148 700 | 144 320 000 | 145 123 600 | 153 057 200 | |
| 41020000 | Дотації з державного бюджету місцевим бюджетам | 0 | 0 | 12 137 700 | 2 503 800 | 0 | |
| 41030000 | Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам | 123 678 643 | 90 148 700 | 132 182 300 | 142 619 800 | 153 057 200 | |
| X | Спеціальний фонд, у тому числі: | 4 784 300 | 327 600 | 0 | 0 | 0 | |
| 41020000 | Дотації з державного бюджету місцевим бюджетам | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 41030000 | Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам | 4 784 300 | 327 600 | 0 | 0 | 0 | |
| X | УСЬОГО за розділом ІI, у тому числі: | 128 462 943 | 90 476 300 | 144 320 000 | 145 123 600 | 153 057 200 | |
| X | загальний фонд | 123 678 643 | 90 148 700 | 144 320 000 | 145 123 600 | 153 057 200 | |
| X | спеціальний фонд | 4 784 300 | 327 600 | 0 | 0 | 0 | |
| ІIІ. Трансферти з інших місцевих бюджетів | |||||||
| X | Загальний фонд, у тому числі: | 11 202 930 | 2 736 069 | 1 168 160 | 1 258 000 | 1 428 980 | |
| 41040000 | Дотації з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 41050000 | Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам | 11 202 930 | 2 736 069 | 1 168 160 | 1 258 000 | 1 428 980 | |
| X | Спеціальний фонд, у тому числі: | 5 274 750 | 801 000 | 0 | 0 | 0 | |
| 41040000 | Дотації з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 41050000 | Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам | 5 274 750 | 801 000 | 0 | 0 | 0 | |
| X | УСЬОГО за розділом ІII, у тому числі: | 16 477 680 | 3 537 069 | 1 168 160 | 1 258 000 | 1 428 980 | |
| X | загальний фонд | 11 202 930 | 2 736 069 | 1 168 160 | 1 258 000 | 1 428 980 | |
| X | спеціальний фонд | 5 274 750 | 801 000 | 0 | 0 | 0 | |
| X | РАЗОМ за розділами І, ІІ та ІІІ, у тому числі: | 516 053 303 | 447 262 213 | 532 750 960 | 667 714 850 | 707 581 120 | |
| X | загальний фонд | 456 526 804 | 428 564 619 | 524 748 980 | 660 252 890 | 699 776 680 | |
| X | спеціальний фонд | 59 526 499 | 18 697 594 | 8 001 980 | 7 461 960 | 7 804 440 | |
| Секретар виконавчого комітету | Марія СТЕПАНКІВ | ||||||
| Додаток 3 | |||||||
| до Прогнозу бюджету Бродівської територіальної громади | |||||||
| на 2026-2028 роки | |||||||
| Показники фінансування бюджету | |||||||
| 1354500000 | |||||||
| (код бюджету) | |||||||
| (грн) | |||||||
| Код | Найменування показника | 2024 рік | 2025 рік | 2026 рік | 2027 рік | 2028 рік | |
| (звіт) | (затверджено) | (план) | (план) | (план) | |||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
| I. Фінансування за типом кредитора | |||||||
| 200000 | Внутрішнє фінансування, у тому числі: | -19 565 486 | 30 033 403 | 0 | 0 | 0 | |
| Х | загальний фонд | -21 786 169 | 8 970 273 | -7 000 000 | -19 000 000 | -24 000 000 | |
| Х | спеціальний фонд | 2 220 683 | 21 063 130 | 7 000 000 | 19 000 000 | 24 000 000 | |
| 300000 | Зовнішнє фінансування, у тому числі: | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| Х | загальний фонд | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| Х | спеціальний фонд | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| Х | УСЬОГО за розділом I, у тому числі: | -19 565 486 | 30 033 403 | 0 | 0 | 0 | |
| Х | загальний фонд | -21 786 169 | 8 970 273 | -7 000 000 | -19 000 000 | -24 000 000 | |
| Х | спеціальний фонд | 2 220 683 | 21 063 130 | 7 000 000 | 19 000 000 | 24 000 000 | |
| II. Фінансування за типом боргового зобов’язання | |||||||
| 400000 | Фінансування за борговими операціями, у тому числі: | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| Х | загальний фонд | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| Х | спеціальний фонд | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 600000 | Фінансування за активними операціями, у тому числі: | -19 565 486 | 30 033 403 | 0 | 0 | 0 | |
| Х | загальний фонд | -21 786 169 | 8 970 273 | -7 000 000 | -19 000 000 | -24 000 000 | |
| Х | спеціальний фонд | 2 220 683 | 21 063 130 | 7 000 000 | 19 000 000 | 24 000 000 | |
| Х | УСЬОГО за розділом II, у тому числі: | -19 565 486 | 30 033 403 | 0 | 0 | 0 | |
| Х | загальний фонд | -21 786 169 | 8 970 273 | -7 000 000 | -19 000 000 | -24 000 000 | |
| Х | спеціальний фонд | 2 220 683 | 21 063 130 | 7 000 000 | 19 000 000 | 24 000 000 | |
| Секретар виконавчого комітету | Марія СТЕПАНКІВ | ||||||
| Додаток 6 | |||||||
| до Прогнозу бюджету Бродівської територіальної громади | |||||||
| на 2026-2028 роки | |||||||
| Граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів | |||||||
| 1354500000 | |||||||
| (код бюджету) | |||||||
| (грн) | |||||||
| Код відомчої класифікації | Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету | 2024 рік | 2025 рік | 2026 рік | 2027 рік | 2028 рік | |
| (звіт) | (затверджено) | (план) | (план) | (план) | |||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
| 02 | Виконавчий комiтет Бродiвської мiської ради Бродiвського району Львiвської областi, у тому числі: | 123 579 453 | 106 438 714 | 102 255 310 | 113 519 430 | 120 522 150 | |
| X | загальний фонд | 82 062 651 | 90 634 503 | 101 394 480 | 112 607 810 | 119 562 210 | |
| X | спеціальний фонд | 41 516 802 | 15 804 211 | 860 830 | 911 620 | 959 940 | |
| 06 | Відділ освіти Бродівської міської ради, у тому числі: | 304 842 679 | 290 451 063 | 338 405 920 | 377 754 500 | 404 020 670 | |
| X | загальний фонд | 287 651 536 | 272 326 350 | 334 217 820 | 373 319 300 | 399 350 410 | |
| X | спеціальний фонд | 17 191 143 | 18 124 713 | 4 188 100 | 4 435 200 | 4 670 260 | |
| 08 | Відділ соціального захисту населення Бродівської міської ради, у тому числі: | 23 428 679 | 28 085 859 | 31 044 820 | 33 713 970 | 35 938 530 | |
| X | загальний фонд | 23 050 934 | 27 954 859 | 30 923 820 | 33 585 870 | 35 803 640 | |
| X | спеціальний фонд | 377 745 | 131 000 | 121 000 | 128 100 | 134 890 | |
| 10 | Відділ культури, туризму, молоді та спорту Бродівської міської ради, у тому числі: | 39 293 996 | 42 567 130 | 46 423 010 | 50 897 120 | 54 834 890 | |
| X | загальний фонд | 37 332 504 | 41 166 330 | 45 490 960 | 49 910 080 | 53 795 540 | |
| X | спеціальний фонд | 1 961 492 | 1 400 800 | 932 050 | 987 040 | 1 039 350 | |
| 37 | Фінансове управління Бродівської міської ради, у тому числі: | 5 343 010 | 9 752 850 | 5 721 900 | 71 829 830 | 67 264 880 | |
| X | загальний фонд | 4 643 010 | 5 452 850 | 5 721 900 | 71 829 830 | 67 264 880 | |
| X | спеціальний фонд | 700 000 | 4 300 000 | 0 | 0 | 0 | |
| X | УСЬОГО, у тому числі: | 496 487 817 | 477 295 616 | 523 850 960 | 647 714 850 | 682 581 120 | |
| X | загальний фонд | 434 740 635 | 437 534 892 | 517 748 980 | 641 252 890 | 675 776 680 | |
| X | спеціальний фонд | 61 747 182 | 39 760 724 | 6 101 980 | 6 461 960 | 6 804 440 | |
| Секретар виконавчого комітету | Марія СТЕПАНКІВ | ||||||
| Додаток 7 | |||||||
| до Прогнозу бюджету Бродівської територіальної громади на 2026-2028 роки | |||||||
| Граничні показники видатків бюджету | |||||||
| за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету | |||||||
| 1354500000 | |||||||
| (код бюджету) | |||||||
| (грн) | |||||||
| Код | Найменування показника | 2024 рік | 2025 рік | 2026 рік | 2027 рік | 2028 рік | |
| (звіт) | (затверджено) | (план) | (план) | (план) | |||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
| 0100 | Державне управління, у тому числі: | 49 690 243 | 54 575 670 | 61 109 380 | 70 137 387 | 76 078 561 | |
| X | загальний фонд | 43 627 376 | 54 564 670 | 61 097 380 | 70 124 687 | 76 065 191 | |
| X | спеціальний фонд | 6 062 867 | 11 000 | 12 000 | 12 700 | 13 370 | |
| 1000 | Освіта, у тому числі: | 312 347 847 | 306 066 793 | 356 346 135 | 398 066 250 | 426 242 081 | |
| X | загальний фонд | 300 670 947 | 287 442 080 | 351 658 035 | 393 101 490 | 421 014 271 | |
| X | спеціальний фонд | 11 676 900 | 18 624 713 | 4 688 100 | 4 964 760 | 5 227 810 | |
| 2000 | Охорона здоров`я, у тому числі: | 22 844 604 | 17 788 700 | 12 159 460 | 12 876 890 | 13 559 360 | |
| X | загальний фонд | 9 373 808 | 11 188 700 | 12 159 460 | 12 876 890 | 13 559 360 | |
| X | спеціальний фонд | 13 470 796 | 6 600 000 | 0 | 0 | 0 | |
| 3000 | Соціальний захист та соціальне забезпечення, у тому числі: | 19 529 334 | 23 474 699 | 25 833 220 | 28 123 330 | 29 975 470 | |
| X | загальний фонд | 19 194 530 | 23 354 699 | 25 724 220 | 28 007 930 | 29 853 950 | |
| X | спеціальний фонд | 334 804 | 120 000 | 109 000 | 115 400 | 121 520 | |
| 4000 | Культура i мистецтво, у тому числі: | 20 733 006 | 18 817 817 | 18 577 140 | 19 934 150 | 21 272 360 | |
| X | загальний фонд | 15 895 081 | 16 727 960 | 18 145 090 | 19 476 670 | 20 790 560 | |
| X | спеціальний фонд | 4 837 925 | 2 089 857 | 432 050 | 457 480 | 481 800 | |
| 5000 | Фiзична культура i спорт, у тому числі: | 4 924 627 | 5 209 060 | 5 537 405 | 5 947 113 | 6 303 388 | |
| X | загальний фонд | 4 895 597 | 5 209 060 | 5 537 405 | 5 947 113 | 6 303 388 | |
| X | спеціальний фонд | 29 030 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 6000 | Житлово-комунальне господарство, у тому числі: | 35 464 997 | 32 586 893 | 33 962 130 | 35 966 990 | 34 874 410 | |
| X | загальний фонд | 29 707 048 | 29 522 893 | 33 334 400 | 35 302 220 | 34 174 410 | |
| X | спеціальний фонд | 5 757 949 | 3 064 000 | 627 730 | 664 770 | 700 000 | |
| 7000 | Економічна діяльність, у тому числі: | 24 439 333 | 7 010 054 | 3 198 450 | 3 387 160 | 5 566 670 | |
| X | загальний фонд | 6 039 190 | 2 761 000 | 3 198 450 | 3 387 160 | 5 566 670 | |
| X | спеціальний фонд | 18 400 143 | 4 249 054 | 0 | 0 | 0 | |
| 8000* | Інша діяльність, у тому числі: | 2 860 136 | 4 480 250 | 4 747 640 | 70 725 580 | 65 992 820 | |
| X | загальний фонд | 2 720 368 | 3 778 150 | 4 514 540 | 70 478 730 | 65 732 880 | |
| X | спеціальний фонд | 139 768 | 702 100 | 233 100 | 246 850 | 259 940 | |
| 9000 | Міжбюджетні трансферти, у тому числі: | 3 653 690 | 7 285 680 | 2 380 000 | 2 550 000 | 2 716 000 | |
| X | загальний фонд, у тому числі: | 2 616 690 | 2 985 680 | 2 380 000 | 2 550 000 | 2 716 000 | |
| X | спеціальний фонд | 1 037 000 | 4 300 000 | 0 | 0 | 0 | |
| X | УСЬОГО, у тому числі: | 496 487 817 | 477 295 616 | 523 850 960 | 647 714 850 | 682 581 120 | |
| X | загальний фонд | 434 740 635 | 437 534 892 | 517 748 980 | 641 252 890 | 675 776 680 | |
| X | спеціальний фонд | 61 747 182 | 39 760 724 | 6 101 980 | 6 461 960 | 6 804 440 | |
| Секретар виконавчого комітету | Марія СТЕПАНКІВ | ||||||
| Додаток 9 | |||||||||||
| до Прогнозу бюджету Бродівської територіальної громади | |||||||||||
| на 2026-2028 роки | |||||||||||
| Обсяг публічних інвестицій на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій з урахуванням середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій регіону (територіальної громади) |
|||||||||||
| 2026–2028 роки | |||||||||||
| 1354500000 | |||||||||||
| (код бюджету) | |||||||||||
| (грн) | |||||||||||
| № з/п | Код відомчої класифікації | Галузь (сектор), у тому числі основні (пріоритетні) напрями публічних інвестицій | Найменування документа стратегічного планування (програмного документа) | Загальний обсяг публічних інвестицій у розрізі галузей (секторів) | В тому числі за роками: | ||||||
| 2024 рік | 2025 рік | 2026 рік | 2027 рік | 2028 рік | |||||||
| (звіт) | (затверджено) | (план) | (план) | (план) | |||||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
| 1 | 02 | Громадська безпека | 2 048 000 | 0 | 0 | 2 048 000 | 0 | 0 | |||
| 1.1 | 02 | Посилення технічної спроможності Державної служби України з надзвичайних ситуацій на виклики воєнного стану | Проєкт "Спільно заради безпеки на прикордонних територіях", що фінансується Європейським Союзом в рамках Програми Interreg NEXT Польща – Україна 2021-2027 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| 2 | 02 | Муніципальна інфраструктура та послуги | 14 817 000 | 0 | 0 | 3 000 000 | 6 817 000 | 5 000 000 | |||
| 2.1 | 02 | Забезпечення якісних послуг житлово-комунального господарства - комунальна техніка; Підвищення енергоефективності в громадських будівлях; Розвиток інфраструктури громадського простору; Забезпечення якісних послуг житлово-комунального господарства - комунальна техніка; Відновлення, розвиток та модернізація інфраструктури централізованого водопостачання та водовідведення, в тому числі з впровадженням альтернативних джерел енергії. |
Стратегія розвитку Бродівської територіальної громади до 2027 року | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| 3 | 02 | Транспорт | 24 057 000 | 0 | 0 | 1 577 000 | 7 580 000 | 14 900 000 | |||
| 3.1 | 02 | Розбудова та відновлення інфраструктури автомобільних доріг | Програма проведення будівництва, реконструкції капітального, поточного ремонту та утримання доріг Бродівської міської ради на 2025-2027 рок | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| 4 | 06 | Освіта і наука | 12 678 500 | 0 | 0 | 2 175 000 | 5 503 000 | 5 000 000 | |||
| 4.1 | 06 | Безперешкодний доступ до якісної освіти - шкільні автобуси | Стратегія розвитку Бродівської територіальної громади до 2027 року | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| 4.2 | 06 | Забезпечення доступу до якісного та безпечного харчування у закладах освіти шляхом розвитку сучасної інфраструктури їдалень(харчоблоків), забезпечення безпеки учасників освітнього процесу шляхом створення та/або модернізації захисної інфраструктури закладів загальної середньої освіти. | Стратегія розвитку Бродівської територіальної громади до 2027 року | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| 4.3 | 06 | Забезпечення закладів загальної середньої освіти засобами навчання та обладнання в межах впровадження реформи "Нова українська школа" | Стратегічний план діяльності Міністерства освіти і науки України до 2027 року | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| 5 | 10 | Громадська безпека | 300 000 | 0 | 0 | 100 000 | 100 000 | 100 000 | |||
| 5.1 | 10 | Підвищення рівня безпеки в закладах культури, що надають базові послуги, через розвиток інфраструктури, орієнтованої на захист населення в умовах надзвичайних ситуацій | Стратегія розвитку Бродівської територіальної громади до 2027 року | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| Х | УСЬОГО | Х | Х | 53 900 500 | 0 | 0 | 8 900 000 | 20 000 000 | 25 000 000 | ||
| Секретар виконавчого комітету | Марія СТЕПАНКІВ | ||||||||||
| Додаток 10 | |||||||
| до Типової форми прогнозу | |||||||
| місцевого бюджету | |||||||
| (абзац третій розділу VIIІ) | |||||||
| Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів | |||||||
| 1354500000 | |||||||
| (код бюджету) | |||||||
| (грн) | |||||||
| Код Класифікації доходу бюджету / код бюджету | Найменування трансферту /найменування бюджету – надавача міжбюджетного трансферту | 2024 рік | 2025 рік | 2026 рік | 2027 рік | 2028 рік | |
| (звіт) | (затверджено) | (план) | (план) | (план) | |||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
| I. Трансферти до загального фонду бюджету | |||||||
| 41020100 | Базова дотація | 0 | 0 | 12 137 700 | 2 503 800 | 0 | |
| 9900000000 | Державний бюджет | 0 | 0 | 12 137 700 | 2 503 800 | 0 | |
| 41033300 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти | 2 280 543 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 9900000000 | Державний бюджет | 2 280 543 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 41033900 | Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам | 121 398 100 | 80 521 200 | 132 182 300 | 142 619 800 | 153 057 200 | |
| 9900000000 | Державний бюджет | 121 398 100 | 80 521 200 | 132 182 300 | 142 619 800 | 153 057 200 | |
| 41035400 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами | 0 | 271 400 | 0 | 0 | 0 | |
| 9900000000 | Державний бюджет | 0 | 271 400 | 0 | 0 | 0 | |
| 41036000 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` | 0 | 3 117 600 | 0 | 0 | 0 | |
| 9900000000 | Державний бюджет | 0 | 3 117 600 | 0 | 0 | 0 | |
| 41036300 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти | 0 | 6 238 500 | 0 | 0 | 0 | |
| 9900000000 | Державний бюджет | 0 | 6 238 500 | 0 | 0 | 0 | |
| 41050900 | Субвенція з місцевого бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 4 976 400 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 1310000000 | Обласний бюджет Львівської області | 4 976 400 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 41051000 | Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції | 2 124 304 | 1 430 000 | 0 | 0 | 0 | |
| 1310000000 | Обласний бюджет Львівської області | 2 124 304 | 1 430 000 | 0 | 0 | 0 | |
| 41051200 | Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 337 793 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 1310000000 | Обласний бюджет Львівської області | 337 793 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 41051400 | Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 2 961 763 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 1310000000 | Обласний бюджет Львівської області | 2 961 763 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 41051700 | Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду | 127 070 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 1310000000 | Обласний бюджет Львівської області | 127 070 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 41053900 | Інші субвенції з місцевого бюджету | 592 440 | 1 121 780 | 1 168 160 | 1 258 000 | 1 428 980 | |
| 1310000000 | Обласний бюджет Львівської області | 0 | 133 200 | 0 | 0 | 0 | |
| 1350800000 | Бюджет Заболотцівської сільської територіальної громади | 283 833 | 340 620 | 401 980 | 432 100 | 462 200 | |
| 1357100000 | Бюджет Підкамінської селищної територіальної громади | 308 607 | 351 700 | 425 000 | 458 100 | 572 580 | |
| 1750600000 | Бюджет Радивилівської міської територіальної громади | 0 | 296 260 | 341 180 | 367 800 | 394 200 | |
| 41057700 | Субвенція з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту `Активні парки - локації здорової України` за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 83 160 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 1310000000 | Обласний бюджет Львівської області | 83 160 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 41059300 | Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення діяльності фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб та окремі заходи з підтримки осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 0 | 184 289 | 0 | 0 | 0 | |
| 1310000000 | Обласний бюджет Львівської області | 0 | 184 289 | 0 | 0 | 0 | |
| II. Трансферти до спеціального фонду бюджету | |||||||
| 41033300 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти | 4 456 700 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 9900000000 | Державний бюджет | 4 456 700 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 41037400 | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на покращення якості гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти | 327 600 | 327 600 | 0 | 0 | 0 | |
| 9900000000 | Державний бюджет | 327 600 | 327 600 | 0 | 0 | 0 | |
| 41051100 | Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду | 2 497 900 | 801 000 | 0 | 0 | 0 | |
| 1310000000 | Обласний бюджет Львівської області | 2 497 900 | 801 000 | 0 | 0 | 0 | |
| 41053400 | Субвенція з місцевого бюджету на виконання інвестиційних проектів | 2 405 800 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 1310000000 | Обласний бюджет Львівської області | 2 405 800 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 41053900 | Інші субвенції з місцевого бюджету | 371 050 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 1310000000 | Обласний бюджет Львівської області | 371 050 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| X | РАЗОМ за розділами I, II, у тому числі: | 144 940 623 | 94 013 369 | 145 488 160 | 146 381 600 | 154 486 180 | |
| X | загальний фонд | 134 881 573 | 92 884 769 | 145 488 160 | 146 381 600 | 154 486 180 | |
| X | спеціальний фонд | 10 059 050 | 1 128 600 | 0 | 0 | 0 | |
| Секретар виконавчого комітету | Марія СТЕПАНКІВ | ||||||
| Додаток 11 | ||||||||
| до Типової форми прогнозу | ||||||||
| місцевого бюджету | ||||||||
| (абзац четвертий розділу VIІI) | ||||||||
| Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам | ||||||||
| 1354500000 | ||||||||
| (код бюджету) | ||||||||
| (грн) | ||||||||
| Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету / код бюджету | Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету | Найменування трансферту /найменування бюджету – отримувача міжбюджетного трансферту | 2024 рік | 2025 рік | 2026 рік | 2027 рік | 2028 рік | |
| (звіт) | (затверджено) | (план) | (план) | (план) | ||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
| I. Трансферти із загального фонду бюджету | ||||||||
| 0219770 | 9770 | Інші субвенції з місцевого бюджету | 0 | 30 000 | 0 | 0 | 0 | |
| 1310000000 | Обласний бюджет Львівської області | 0 | 30 000 | 0 | 0 | 0 | ||
| 0819770 | 9770 | Інші субвенції з місцевого бюджету | 2 070 000 | 2 240 680 | 2 380 000 | 2 550 000 | 2 716 000 | |
| 1310000000 | Обласний бюджет Львівської області | 0 | 50 000 | 0 | 0 | 0 | ||
| 1350800000 | Бюджет Заболотцівської сільської територіальної громади | 1 082 557 | 1 100 000 | 1 200 000 | 1 300 000 | 1 400 000 | ||
| 1357100000 | Бюджет Підкамінської селищної територіальної громади | 987 443 | 1 090 680 | 1 180 000 | 1 250 000 | 1 316 000 | ||
| 3719770 | 9770 | Інші субвенції з місцевого бюджету | 0 | 150 000 | 0 | 0 | 0 | |
| 1310000000 | Обласний бюджет Львівської області | 0 | 150 000 | 0 | 0 | 0 | ||
| 3719800 | 9800 | Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів | 546 689 | 565 000 | 0 | 0 | 0 | |
| 9900000000 | Державний бюджет | 546 689 | 565 000 | 0 | 0 | 0 | ||
| II. Трансферти до спеціального фонду бюджету | ||||||||
| 0619770 | 9770 | Інші субвенції з місцевого бюджету | 337 000 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 1310000000 | Обласний бюджет Львівської області | 337 000 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| 3719770 | 9770 | Інші субвенції з місцевого бюджету | 700 000 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 1310000000 | Обласний бюджет Львівської області | 700 000 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| 3719800 | 9800 | Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів | 0 | 4 300 000 | 0 | 0 | 0 | |
| 9900000000 | Державний бюджет | 0 | 4 300 000 | 0 | 0 | 0 | ||
| X | X | РАЗОМ за розділами I, II, у тому числі: | 3 653 689 | 7 285 680 | 2 380 000 | 2 550 000 | 2 716 000 | |
| X | X | загальний фонд | 2 616 689 | 2 985 680 | 2 380 000 | 2 550 000 | 2 716 000 | |
| X | X | спеціальний фонд | 1 037 000 | 4 300 000 | 0 | 0 | 0 | |
| Секретар виконавчого комітету | Марія СТЕПАНКІВ | |||||||

