ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор: | |
Доповідач: | |
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 15.08.2024 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 21
Про утворення спеціально уповноваженого органу з охорони культурної спадщини
БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
00.00.2024р. Броди № проєкт
Про утворення спеціально уповноваженого органу з охорони культурної спадщини та внесення змін у структуру Бродівської міської ради Львівської області
Зважаючи на, рішення Львівського окружного адміністративного суду від 22.04.2024 року по справі № 380/14508/23, вимоги Державного виконавця відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Львівській області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції О. Джуса № 21154 від 02.08.2024 року та№ 22474 від 26.08.2024 року. Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України «Про охорону культурної спадщини», пунктів 5, 6 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за пропозицією міського голови, міська рада, –
ВИРІШУЄ :
- Внести до структури виконавчого комітету Бродівської міської ради такі зміни :
1.1 Відділ містобудування, архітектури та охорони культурної спадщини перейменувати у відділ містобудування та архітектури;
1.2. Утворити у складі виконавчого комітету структурний підрозділ без статусу юридичної особи публічного права : спеціально уповноважений орган з охорони культурної спадщини - відділ з охорони культурної спадщини і затвердити його структуру згідно з додатком.
2. Додаток 1 до рішення міської ради від 26 листопада 2020 року № 10 «Про затвердження структури виконавчих органів ради та загальної чисельності апарату ради», викласти в новій редакції, що додається.
3.Виконавчому комітету забезпечити погодження створення спеціально уповноваженого органу з охорони культурної спадщини - відділу з охорони культурної спадщини із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини відповідно до вимог чинного законодавства.
4. Рішення набирає чинності з моменту отримання відповідно до вимог законодавства погодження створення спеціально уповноваженого органу з охорони культурної спадщини - відділу з охорони культурної спадщини з центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з гуманітарних питань (Тимусь М. Я.).
Міський голова Анатолій БЕЛЕЙ
Додаток
до рішення Бродівської міської
ради Львівської області від 16
серпня 2024 року № проєкт
ВІДДІЛ ОХОРОНИ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БРОДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Посада | Кількість штатних одиниць |
Начальник відділу | 1 |
Головний спеціаліст | 1 |
Секретар ради Руслан ШИШКА
Додаток 1
до рішення Бродівської міської
ради Львівської області
26 листопада 2020 № 10
(в редакції рішення міської ради від 16 серпня 2024 року № проєкт
Структура виконавчого комітету
Бродівської міської ради Львівської області
№ з/п |
Назва структурного підрозділу, посада | Кількість штатних одиниць |
АПАРАТ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БРОДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
||
1 | Міський голова | 1 |
2 | Перший заступник міського голови | 1 |
3 | Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради | 2 |
4 | Секретар міської ради | 1 |
5 | Секретар виконавчого комітету | 1 |
6 | Староста | 10 |
ЗАГАЛЬНИЙ ВІДДІЛ | ||
1 | Начальник відділу | 1 |
2 | Головний спеціаліст | 1 |
3 | Водій автотранспортних засобів | 2 |
4 | Прибиральник службових приміщень | 3 |
ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ | ||
1 | Начальник відділу – головний бухгалтер | 1 |
2 | Головний спеціаліст | 4 |
ВІДДІЛ ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ | ||
1 | Начальник відділу | 1 |
2 | Головний спеціаліст | 1 |
ВИКОНАВЧІ ОРГАНИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БРОДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
||
ВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ | ||
1 | Начальник відділу – Головний архітектор | 1 |
2 | Головний спеціаліст | 1 |
ВІДДІЛ З ОХОРОНИ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ | ||
1 | Начальник відділу | 1 |
2 | Головний спеціаліст | 1 |
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН | ||
1 | Начальник відділу | 1 |
2 | Головний спеціаліст | 3 |
ВІДДІЛ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА | ||
1 | Начальник відділу | 1 |
2 | Головний спеціаліст | 1 |
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ВЗАЄМОДІЇ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ, ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОБОРОННО - МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ | ||
1 | Начальник відділу | 1 |
2 | Головний спеціаліст | 1 |
ВІДДІЛ ЮРИДИЧНОГО СУПРОВОДУ, КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА, ЕКОЛОГІЇ ТА БЛАГОУСТРОЮ | ||
1 | Начальник відділу | 1 |
2 | Головний спеціаліст | 3 |
ВІДДІЛ ЕКОНОМІКИ ТА ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ | ||
1 | Начальник відділу | 1 |
2 | Головний спеціаліст | 1 |
ВІДДІЛ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ | ||
1 | Начальник відділу | 1 |
2 | Головний спеціаліст | 1 |
ВІДДІЛ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОМУНІКАЦІЇ З ГРОМАДЯНАМИ | ||
1 | Начальник відділу | 1 |
2 | Головний спеціаліст | 2 |
АРХІВ | ||
1 | Завідувач архіву | 1 |
2 | Архіваріус | 1 |
ВСЬОГО | 55 |
Секретар ради Руслан ШИШКА