ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 14

БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

_______________ Броди № ____________

Про затвердження Положення про постійні депутатські комісії Бродівської міської ради в новій редакції

Керуючись ч. 13 ст. 46, ч. 15 ст. 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада –

ВИРІШУЄ :

  1. Затвердити Положення про постійні депутатські комісії Бродівської міської ради восьмого скликання в новій редакції, згідно додатку.
  2. Рішення міської ради від 24.12.2020р. № 31 «Про затвердження Положення про постійні депутатські комісії Бродівської міської ради» вважати таким, що втратило чинність.
  3. Контроль за дотриманням положення покласти на постійну депутатську комісію з питань прав людини, законності, регламенту та депутатської етики.

Міський голова Анатолій БЕЛЕЙ

Додаток

до рішення Бродівської міської ради

від ______________. №

ПОЛОЖЕННЯ

про постійні депутатські комісії Бродівської міської ради.

  1. Постійні комісії ради у своїй роботі керуються Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», іншими законами, Регламентом ради та цим положенням.
  2. Постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, що належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету. Члени постійної комісії мають прагнути збільшення ефективності схвалюваних рішень та досягнення консенсусів.
  3. Засідання постійних комісій є відкритими та гласними, жодній особі не може бути відмовлено у праві присутності на засіданні комісії, крім випадків передбачених Законом.
  4. Усі стадії роботи комісії (початок, обговорення, голосування, завершення, тощо) є відкритими. Засідання постійної комісії транслюється в мережі Інтернет у режимі реального часу (крім трансляції розгляду питань, що містять інформацію з обмеженим доступом відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»). та/або у місцевих ЗМІ.
  5. Засідання постійної комісії підлягає відеофіксації з подальшим зберіганням не менше п’яти років та оприлюдненням відеозапису засідання. Відеозапис засідання постійної комісії оприлюднюється в частині, що транслюється, відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, невідкладно після закінчення засідання, але не пізніше наступного дня після проведення засідання на офіційному веб сайті Бродівської міської ради https://mrbrody.dosvit.org.ua ( розділ відео трансляції ) із забезпеченням відкритого доступу до відеозапису) .
  6. Визначення способу та технічних засобів трансляції засідань постійних комісій Бродівської міської ради в мережі Інтернет, безпосереднє здійснення трансляції засідань постійних комісій Бродівської міської ради в мережі Інтернет, їх відеофіксації, зберігання і оприлюднення таких відеозаписів на офіційному веб сайті Бродівської міської ради https://mrbrody.dosvit.org.ua із забезпеченням відкритого доступу до відеозапису, надання доступу до відеозаписів за запитом на інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації») забезпечує апарат Бродівської міської ради та її виконавчого комітету з урахування вимог законодавства про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах, про інформацію та доступ до публічної інформації.
  7. Постійні комісії ради обираються з числа її депутатів на першій сесії ради нового скликання на термін її повноважень.
  8. Рада приймає рішення про перелік постійних комісій та затверджує їх персональний склад.
  9. У разі необхідності може бути створено нові постійні комісії, скасовано або реорганізовано раніше створені, змінено їх кількісний склад, переобрано персональний склад, за умови дотримання норм регламенту ради.
  10. Рада обирає постійні комісії у складі їх голів і членів; інші питання структури комісії вирішуються відповідною комісією.
    9-1.У разі відсутності кворуму на трьох поспіль засіданнях постійної комісії без поважних причин голова міської ради виносить на розгляд сесії питання про розформування комісії та розподіл її обов’язків між іншими комісіями.
    9-2.Питання, які належать до відання кількох постійних комісій, а також за дорученням ради, її голови, чи секретаря ради, розглядаються комісіями спільно. Висновки й рекомендації, ухвалені постійними комісіями на їх спільних засіданнях, а також протоколи спільних засідань підписують голови відповідних постійних комісій. Встановлення результатів голосування по кожній комісії проводиться окремо.
  11. Голови комісій обираються радою шляхом відкритого голосування за пропозицією міського голови. У разі відхилення пропозицій міського голови щодо кандидатури на посаду голови постійної комісії може пропонуватися інша особа за узгодженням між депутатськими фракціями та групами.
  12. До складу постійних комісій ради не можуть бути обрані міський голова, секретар ради.
  13. У складі ради функціонують наступні постійні комісії:
    1. Постійна комісія з питань фінансів, бюджету, розвитку, інвестицій, туризму та міжнародного співробітництва.
    2. Постійна комісія з питань земельних відносин, території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток.
    3. Постійна комісія з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою та екології.
    4. Постійна комісія з гуманітарних питань.
    5. Постійна комісія з питань прав людини, законності, регламенту та депутатської етики.
  14. НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ
    1. До компетенції постійної комісії з питань фінансів, бюджету, розвитку, туризму, інвестицій та міжнародного співробітництва:
      1. готує висновки та рекомендації з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, розвитку, туризму, інвестицій та міжнародного співробітництва;
      2. контролює виконання програм та заходів, а також рішення ради з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, розвитку, туризму, інвестицій та міжнародного співробітництва;
      3. погоджує кошториси підпорядкованих раді та її виконавчим органам підрозділів, підприємств, установ та організацій з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, розвитку, туризму, інвестицій та міжнародного співробітництва;
      4. з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, розвитку, туризму, інвестицій та міжнародного співробітництва проводить моніторинг роботи підприємств, установ та організацій розташованих на території ради, подає за результатами перевірки пропозиції на розгляд керівників підприємств, установ і організацій, а в необхідних випадках вносить свої пропозиції на розгляд ради;
      5. погоджує проєкти рішень ради перед винесенням їх на розгляд ради та виконавчого комітету, які готуються службовими та посадовими особами виконавчих органів з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, розвитку, туризму, інвестицій та міжнародного співробітництва;
      6. бере участь у підготовці проєкту бюджету, контролює процедуру його представлення, розгляду, доопрацювання, внесення змін та доповнень;
      7. готує рекомендації по виявленню резервів і додаткових доходів до бюджету;
      8. попередньо розглядає питання та пропозиції щодо утворення цільових, резервних і валютних фондів, затвердження положень про ці фонди та звітів про їх використання. Вносить на розгляд ради пропозиції по впровадження місцевих податків і зборів, залучення фінансово-кредитних ресурсів згідно з чинним законодавством;
      9. контролює процес міжбюджетних взаємовідносин на користь ради;
      10. один раз на рік заслуховує звіти про діяльність підприємств, установ і організацій, в яких рада є засновником або учасником, на підставі звітів готує рекомендації і пропозиції щодо затвердження результатів їх діяльності;
      11. бере участь в розробці питань, пов’язаних із залученням бюджетних надходжень для реалізації соціально-економічних та культурних програм;
      12. розглядає і погоджує питання надання пільг, які спричиняють втрати місцевого бюджету.
      13. готує висновки та рекомендації з питань інвестицій, регуляторної політики, торгівлі, послуг та розвитку підприємництва;
      14. контролює виконання програм, заходів, а також рішення ради з питань інвестицій, регуляторної політики, торгівлі, послуг та розвитку підприємництва;
      15. погоджує проєкти рішень ради перед винесенням їх розгляд ради та виконавчого комітету, які готуються службовими та посадовими особами виконавчих органів з питань інвестицій, регуляторної політики, торгівлі, послуг та розвитку підприємництва;
      16. попередньо розглядає відповідні розділи і показники проєктів планів соціально-економічного розвитку та бюджету, звітів про їх виконання, вносить по них зауваження і пропозиції.
      17. Комісія забезпечує тісну співпрацю з асоціаціями підприємців, що діють на території громади, торгово-промисловою палатою, сприяє їм в організації та проведенні торгово-промислових виставок, інших публічних заходів, що сприяють економічному процвітанню міста.
      18. На комісію покладається ведення діяльності, пов’язаної із встановленням партнерських стосунків з іншими містами за кордоном.
    2. До компетенції постійної комісії з питань земельних відносин, території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток:
      1. готує висновки та рекомендації з питань земельних відносин, території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток;
      2. контролює виконання програм, заходів а також рішення з питань земельних відносин, території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток;
      3. погоджує проєкти рішень ради перед винесенням їх на розгляд ради та виконавчого комітету, які готуються службовими та посадовими особами виконавчих органів з питань земельних відносин, території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою, надання дозволів на проектування, будівництво, розширення, реконструкцію об’єктів житлово-цивільного, виробничого та іншого призначення, реставрації архітектурних пам’яток, створення інженерної та транспортної інфраструктури, щодо розміщення, будівництва і реконструкції житлово-цивільних, виробничих, інженерно-транспортних та інших об’єктів, розміщення та архітектурні рішення об’єктів благоустрою, монументального і монументально-декоративного мистецтва, зовнішньої реклами, з питання земельних ділянок під будівництво, зміни цільового призначення земельних ділянок, скасування попередніх рішень ради та рішень виконавчого комітету з питань будівництва чи надання земельних ділянок;
      4. попередньо розглядає відповідні розділи і показники проєктів планів соціально-економічного розвитку та бюджету, звітів про їх виконання, вносить по них зауваження і пропозиції.
      5. погоджує проєкти рішень ради про розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, генплану забудови та архітектурно-планувального завдання, оформлення права користування земельною ділянкою, надання дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без оформлення матеріалів вибору;
      6. розглядає і погоджує експертні оцінки при приватизації земельних ділянок;
      7. погоджує пропозиції до планів і програм будівництва та реконструкції об’єктів на території, розглядає інвестиційні містобудівні програми, пропозиції і бізнес-плани юридичних осіб щодо розвитку окремих територій та будівництва об’єктів архітектури;
      8. розглядає пропозиції суб’єктів містобудування щодо визначення територій, вибору, приватизації, вилучення (викупу) та надання земель для містобудівних потреб;
      9. погоджує визначення та проведення вибору у встановленому законом порядку і надання відповідно до рішень ради землі для містобудівних потреб;
      10. погоджує висновки щодо затвердження у встановленому законом порядку меж, координує діяльність суб’єктів містобудування щодо узгодження територіального розвитку;
      11. попередньо розглядає і погоджує проєкти рішень ради щодо підготовки матеріалів попереднього погодження місця розміщення об’єктів.
      12. попередньо розглядає і погоджує проєкти рішень виконавчого комітету з питань будівництва чи надання земельних ділянок, крім питань перепланування та добудови балконів, лоджій.
      13. ініціює вилучення неосвоєних земельних ділянок під будівництво, перегляд раніше прийнятих, але не виконаних рішень ради та виконавчого комітету з питань надання земельних ділянок під будівництво.
    3. Постійна комісія з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою та екології.
      1. готує висновки та рекомендації з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою та екології.
      2. контролює виконання програм, заходів, а також рішень з питань житлової політики, комунального господарства, транспорту, природокористування, охорони довкілля та енергозбереження;
      3. погоджує кошториси підпорядкованих раді та її виконавчим органам підрозділів, підприємств, установ та організацій з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою та екології;
      4. погоджує проекти рішень ради перед винесенням їх на розгляд ради, які готуються службовими та посадовими особами виконавчих органів з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою та екології;
      5. попередньо розглядає та узгоджує відповідні розділи і показники проєктів планів соціально-економічного розвитку та бюджету, звітів про їх виконання, виносить по них висновки, пропозиції та рекомендації;
      6. погоджує виділення та продаж земельних ділянок під будівництво соціального житла та інших об’єктів, які використовують газ, електроенергію, тепло, воду, інженерні мережі;
      7. контролює стан експлуатації та утримання об’єктів житлово-комунального господарства незалежно від їх форм власності;
      8. контролює виконання Закону України “Про благоустрій”, Правил благоустрою, забезпечення чистоти і порядку, інших рішень ради, в тому числі щодо забезпечення населення і особового складу територіальних невоєнізованих формувань цивільної оборони засобами радіаційного та хімічного захисту;
      9. попередньо розглядає і подає погодження про передачу в оренду цілісних майнових комплексів і нежитлових приміщень;
      10. вносить пропозиції та рекомендації щодо надання пільг в орендній платі, щоквартально проводить аналіз доцільності і ефективності від зданих в оренду приміщень.
      11. Один раз на рік заслуховує звіти про діяльність підприємств і організацій, в яких рада є співзасновником, на підставі звітів готує раді рекомендації і пропозиції.
    4. Повноваження постійної комісії з гуманітарних питань:
      1. готує висновки та рекомендації з питань освіти, науки, культури, мови, прав національних меншин, соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, інформаційної політики, молоді та спорту;
      2. контролює виконання програм, заходів, а також рішень ради, з питань освіти, науки, культури, мови, прав національних меншин, соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, інформаційної політики, молоді та спорту;
      3. погоджує кошториси підпорядкованих раді та її виконавчим органам підрозділів, підприємств, установ та організацій з питань освіти, науки, культури, мови, прав національних меншин, соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, інформаційної політики, молоді та спорту;
      4. з питань освіти, науки, культури, мови, прав національних меншин, соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, інформаційної політики, молоді та спорту перевіряє роботу підприємств, установ та організацій розташованих на території ради, подає за результатами перевірки пропозиції на розгляд керівників підприємств, установ і організацій, а в необхідних випадках вносить свої пропозиції на розгляд ради;
      5. погоджує проєкти рішень ради перед винесенням їх розгляд ради та виконавчого комітету, які готуються службовими та посадовими особами виконавчих органів з питань освіти, науки, культури, мови, прав національних меншин, соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, інформаційної політики, молоді та спорту;
      6. попередньо розглядає відповідні розділи і показники проєктів планів соціально-економічного розвитку та бюджету, звітів про їх виконання, вносить по них зауваження і пропозиції;
      7. погоджує виділення бюджетних коштів та їх розподіл між закладами освіти, культури, туризму, охорони здоров’я, соціального закладу та здійснює контроль за їх використання;
      8. бере участь у розробці програм, що сприяють роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій, інших громадських неприбуткових організацій, які діють у гуманітарній сфері;
      9. контролює вирішення питань про надання пільг та допомог, пов’язаних з охороною материнства і дитинства, питань опіки і піклування, питань про надання компенсацій і пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інвалідам війни та учасникам бойових дій.
    5. Повноваження постійної комісії з питань прав людини, законності, регламенту та депутатської етики:
      1. готує висновки та рекомендації з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, запобігання корупції, сприяння депутатській діяльності, етики та регламенту;
      2. контролює виконання програм, заходів, а також рішень ради, з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, запобігання корупції, сприяння депутатській діяльності, етики та регламенту;
      3. погоджує кошториси підпорядкованих раді та її виконавчим органам підрозділів, підприємств, установ та організацій з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, запобігання корупції, сприяння депутатській діяльності, етики та регламенту;
      4. з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, запобігання корупції, сприяння депутатській діяльності, етики та регламенту перевіряє роботу підприємств, установ та організацій розташованих на території ради, подає за результатами перевірки пропозиції на розгляд керівників підприємств, установ і організацій, а в необхідних випадках вносить свої пропозиції на розгляд ради;
      5. погоджує проєкти рішень ради перед винесенням їх розгляд ради, які готуються службовими та посадовими особами виконавчих органів з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, запобігання корупції, сприяння депутатській діяльності, етики та регламенту;
      6. координує роботу з створення органів самоорганізації населення;
      7. здійснює моніторинг дотримання регламенту, положень та інших регламентних документів ради та готує відповідні проєкти рішень ради, з метою покращення роботи, притягнення порушників до відповідальності;
      8. залучає представників правоохоронних органів до спільних напрацювань в охороні громадського порядку, захисті прав громадян;
      9. ініціює, проводить або долучається до перевірок забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян в установах та організаціях всіх форм власності;
      10. вивчає діяльність правоохоронних органів на території громади, їх посадових осіб, раз на півріччя вносить пропозиції на розгляд ради щодо їх діяльності.
  15. У випадку, якщо питання належить до компетентності кількох комісій, а також у випадку виникнення сумнівів чи суперечностей, щодо належності питання тій, чи іншій комісії, таке питання вноситься на розгляд кожної з цих комісій. Також, будь-яке питання сесії, звернення громадян, вивчення діяльності підприємств, установ, організацій, органів влади, контролю за виконанням рішення ради може вноситись за заявою членів постійної комісії на розгляд будь-якої з постійних комісій незалежно від функціональної спрямованості.
  16. Комісії діють за дорученням ради або з власної ініціативи. На своїх засіданнях комісії готують та вивчають проєкти рішень, проєкти програм, бюджету, звітів, вивчають і готують питання місцевого значення, які вносяться на розгляд ради, готують висновки та рекомендації, виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями за підсумками вивченого та з’ясованого. Компетенції, повноваження та предмет діяльності постійних депутатських комісій, окрім законодавства, регламенту та рішень ради.
  17. У випадку, якщо станом на час розгляду проєкту рішення на пленарному засіданні ради відомо, що даний проєкт рішення не був розглянутий хоча б однією з постійних комісій ради, головуючий зобов’язаний оголосити про причини такої ситуації, зокрема про відсутність кворуму в комісіях напередодні, відмову комісій розглядати зазначений проєкт рішення або ж оголосити інші причини, відсутності попереднього розгляду проєкту рішення хоча б однією комісією ради. У випадку, якщо одна та більше комісій розглянули проєкт рішення, але висновки та рекомендації до проєкту відсутні, головуючий не проводить з’ясування та оголошення причин такої поведінки комісій.
  18. Постійні комісії у питаннях, які належать до їх відання, та в порядку, визначеному законом, мають право отримувати від керівників органів, підприємств, установ, організацій та їх філіалів і відділень необхідні матеріали і документи.
  19. У разі необхідності, на засідання комісії запрошуються керівники підприємств, установ та організацій, відділів та управлінь виконкому, заступники голови при розгляді питань, які стосуються сфер їх діяльності.
  20. Організація роботи постійної комісії ради покладається на голову комісії.
  21. Голова комісії скликає і веде засідання комісії, представляє комісію у відносинах з іншими органами, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами, організує роботу по реалізації висновків і рекомендацій комісії.
  22. У разі відсутності голови комісії або неможливості ним виконувати свої повноваження з інших причин (в т.ч. відмови від скликання і проведення комісії) його функції здійснює заступник голови комісії або секретар комісії.
  23. Порядок денний засідання комісії формує секретар комісії. Питання до порядку денного включаються за пропозицією голови комісії.
  24. Про час, місце проведення та порядок денний засідання повинно бути розміщено відповідне повідомлення на офіційному веб-сайті ради, поставлено до відома депутатів ради, членів комісії та запрошених на її засідання осіб не пізніше, ніж за два дні до його початку, в окремих випадках в тому числі у випадку скликання позачергових сесій за 1 день.
  25. Про засідання постійної комісії повинні бути повідомлені усі члени комісії.
  26. Члени комісії повинні бути сповіщені про засідання комісії не менше як за дві доби, а у невідкладних випадках – не менше як за 3 години. В повідомленні про засідання постійної комісії, що надсилається, повинен бути зазначений час, місце проведення та порядок денний засідання.
  27. Порядок денний формується головою комісії за власною ініціативою та поданнями членів комісії, секретаря ради, голови ради. До порядку денного включаються питання про проєкти рішень внесених на чергову чи позачергову сесію, а також звернення громадян та інші питання, що входять до компетенції комісії.
  28. Голова комісії несе персональну відповідальність за дотримання процедури скликання засідань постійної комісії. Перешкоджання у реалізації цього права (зокрема, проведення засідань всупереч визначеній процедурі) є перешкоджанням в реалізації повноважень депутата місцевої ради, що тягне відповідальність згідно із вимогами чинного законодавства.
  29. При проведенні засідання комісії ведеться протокол за допомогою електронної системи для голосування «Голос», крім випадків виїзного або спільного засідання комісій. В такому разі обовязок щодо ведення протоколу комісії покладається на секретаря комісії..
  30. Основною формою роботи постійних комісій є засідання, які скликаються в міру необхідності і є правомочним, якщо в них бере участь більше половини її членів від загального складу комісії.
  31. Для вирішення актуальних та термінових задач, а також за наполяганням будь-якого члена комісії, постійна комісія має право проводити виїзне засідання.
  32. Член комісії не може бути позбавлений права присутності на засіданні постійної комісії. Усі рішення чи дії комісії, головуючого чи інших осіб, спрямовані на позбавлення присутності члена комісії тягнуть за собою відповідальність за перешкоджання у виконанні повноважень депутата місцевої ради.
  33. У випадку вчинення депутатом протиправних чи аморальних дій засідання комісії може бути закрито за рішенням членів комісії (при цьому голос порушника не враховується). Про ухвалення такого рішення усі члени комісії, які проголосували за нього, повинні поставити особистий підпис в протоколі засідання.
  34. На засіданні постійної комісії член комісії має беззаперечне та безумовне право на виступ, внесення пропозицій, зауважень.
  35. Слово для виступу членів комісії надається головуючим в порядку черговості їх вимог. У випадку виникнення спірної ситуації питання про черговість виступів може бути поставлене на голосування.
  36. Пропозиції і зауваження, висловлені депутатами на засіданні постійної комісії або передані в письмовій формі головуючому, розглядаються радою чи за її дорученням постійними комісіями ради або надсилаються на розгляд підзвітним і підконтрольним їй органам та посадовим особам, які зобов'язані розглянути ці пропозиції і зауваження у строки, встановлені радою, і про вжиті заходи повідомити депутатові та раді.
  37. Член постійної комісії може висловити окрему думку, шляхом повідомлення про неї до проведення голосування за певне питання порядку денного. Окрема думка повинна бути подана письмово протягом 1 дня з моменту завершення засідання постійної комісії.
  38. Право ухвального голосу мають члени комісії. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини складу постійної комісії. Процедурні рішення приймаються, як правило, більшістю від присутніх членів комісії.
  39. Кожному депутату місцевої ради, що є присутнім на засіданні постійної комісії забезпечується право на виступ. Спочатку слово надається членам комісії, а потім депутатам, що не є членами комісії. За процедурним рішенням комісії право виступу надається також усім присутнім на засіданні комісії, що не є депутатами ради (запрошеним, представникам ЗМІ та громадськості, службовцям ради, представникам підприємств, установ, організацій, заявникам, тощо) за їх проханням в черговості надходження прохань про виступ.
  40. Депутати ради мають право на висловлення репліки у випадку згадування імені чи прізвища депутата.
  41. Тривалість виступів:
    - для доповіді - 5 хв.
    - для співдоповіді - 3 хв.
    - для участі в обговоренні - 3 хв.
    - заключне слово доповідача - 3 хв.
    - для репліки - 1 хв.
    Особи, що беруть участь в обговоренні, як правило, виступають один раз з обговорюваного питання порядку денного. Право виступу повторно, а також більшої тривалості може бути надано будь-якій особі за процедурним рішення комісії.
  42. За вимогою члена комісії питання, що розглядається повинне бути винесене на виїзне засідання, яке проводиться за місцем проживання заявників, учасників суспільних відносин, зацікавлених у рішенні осіб.
  43. У випадку надходження вимоги члена комісії про проведення виїзного засідання обговорення цього питання припиняється, якщо ініціативу підтримали більшість присутніх членів комісії, а головуючий ставить на обговорення дату, час, місце виїзного засідання та організаційні питання (участь працівників секретаріату, протоколювання засідання, інформування учасників, запрошення мешканців, ЗМІ, тощо).
  44. Виїзне засідання повинно бути проведене постійною комісією не раніше 1 дня і не пізніше 7 днів від дня проведення засідання комісії, на якому членом комісії заявлено про ініціювання виїзного засідання.
  45. За результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії готують висновки і рекомендації та можуть готувати проєкти рішень ради. Висновки, рекомендації та проєкти рішень постійної комісії приймаються більшістю голосів від загального складу комісії.
  46. Комісії є підзвітними раді та відповідальними перед нею. Депутати працюють у постійних комісіях на громадських засадах.
  47. На період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19) , або в умовах правового режиму військового стану, засідання постійних депутатських комісій ради можуть проводитись у режимі відеоконференції (далі – дистанційні засідання):
    1. Рішення про проведення дистанційного засідання постійної комісії ради приймається головою комісії (у разі його відсутності – заступником голови або секретарем).
    2. Проведення дистанційного спільного засідання постійних комісій ради проводиться за ініціативою відповідних комісій або за дорученням ради, міського голови, секретаря ради.
    3. Повідомлення про проведення дистанційного засідання доводиться до відома депутатів не пізніше як за 24 години до його початку шляхом розміщення на офіційному веб-сайті ради з одночасним доведенням цієї інформації до кожного депутата. У такому повідомленні зазначається порядок відкритого доступу до трансляції дистанційного засідання.
    4. З метою ідентифікації особи, яка бере участь у засіданні ради, забезпечення участі у дистанційних засіданнях та особистого голосування депутати ради, а також запрошені особи, надають інформацію про їх номери телефонів та офіційну адресу електронної пошти.
    5. Перед відкриттям дистанційного засідання секретарем комісії фіксується кількість депутатів ради, які приєднались до участі (або припинили участь у засіданні).
    6. Дистанційне засідання постійної комісії є повноважним, якщо на ньому беруть участь більше половини від загального складу комісії.
    7. Підрахунок голосів постійної комісії ради забезпечується секретарями постійних комісій.
  48. Члени комісій зобов’язані запобігати корупції, нерівноправності громадян, виникненню ситуацій, які можуть призводити до корупційних ризиків. Запобігання корупції також здійснюється з’ясуванням конфлікту інтересів депутата ради, інших представників місцевого самоврядування, під час вивчення всіх питань в комісії. Депутати місцевої ради зобов’язані інформувати комісію, повідомляти про конфлікт інтересів, надавати інформацію, яким чином питання, які розглядаються комісією, стосуються того чи іншого депутата ради. У випадку порушення законодавства, регламенту, рішень ради та цього положення, депутати несуть відповідальність.
  49. Організаційно-методичне, технічне і матеріальне обслуговування постійних комісій, а також забезпечення їх функціонування здійснюється міською радою.

Секретар ради                                                                   Руслан ШИШКА