ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Чорній Е.Б.

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

11.12.2023

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 27
Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану

                
БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
від   .2023 року Броди                  № _____
Про здійснення повноважень у сфері 
державної реєстрації актів цивільного стану
Відповідно до вимог Закону України «Про адміністративні послуги», статті 26, підпункту 5 пункту «б» частини першої статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 3 частини першої статті 4 та частини другої статті 6 Закону України  «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», пунктів 3.2, 3.3, 3.6, 4.2.3 Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання, затвердженого наказом Мін’юсту від 29.10.2012 року №1576/5, зареєстрованим у Мін’юсті 02.11.2012 р. за №1845/22157, Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000 р. №52/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 18.10.2000 року  №719/4940, 
керуючись Переліком адміністративних послуг, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України №523-р від 16.05.2014 року ( зі змінами) та враховуючи рішення Бродівської міської ради від 21.09.2023 року №1267 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Бродівської міської ради» та від  27.06.2023 року №1150 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через віддалені робочі місця Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської рад», міська рада
ВИРІШУЄ:
1.Здійснювати повноваження у сфері державної реєстрації актів цивільного стану- проведення державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті на території Бродівської міської територіальної громади.
2.Визначити відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради як виконавчий орган Бродівської міської ради для здійснення повноважень у сфері державної реєстрації народження  фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті.
3. Начальнику відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради Чорній Ельвірі Богданівні вжити передбачених законодавством організаційних та технічних заходів до забезпечення виконання повноважень у сфері державної реєстрації народження  фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті.
4. Покласти відповідальність за проведення державної реєстрації актів цивільного стану про народження  фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті на адміністраторів відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради як посадових осіб місцевого самоврядування: 
- Чорній Ельвіру Богданівну, Бендюк Мар’яну Богданівну, Янчин Зоряну Володимирівну, Різак Світлану Володимирівну - в місті Броди Бродівської міської територіальної громади.
- Ковальчук Ольгу Антонівну - у сільських населених пунктах Гаївського старостинського округу: село Гаї, село Гаї-Дітковецькі, село Гаї-Смоленські, село Дітківці; 
- Баглай Мар’яну Зенонівну - у сільських населених пунктах Комарівського старостинського округу: село Комарівка, село Антося, село Кізя, село Митниця, село Корсів; 
- Дищицю Галину Олександрівну - у сільських населених пунктах Лешнівського старостинського округу: село Лешнів, село Королівка, село Гримайлівка, село Лісове, село Піски; 
- Шваб Марію Петрівну - у сільських населених пунктах  Пониквянського старостинського округу: село Пониква, село Сухота, село Боратин, село Видра, село Горбалі, село Орани, село Липина, село Гаї-Суходільські, село Переліски, село Підгір’я;        
- Гуляку Василину Володимирівну - у сільських населених пунктах Пониковицького старостинського округу: село Пониковиця, село Глушин, село Косарщина, село Ковпин Ставок, село Голосковичі, село Суходоли;   
- Коломієць Тетяну Костянтинівну - у сільських населених пунктах Смільнівського старостинського округу: село Смільне, село Сидинівка;
- Тетерук Станіславу Михайлівну - у сільських населених пунктах Станіславчицького старостинського округу: село Станіславчик, село Бордляки, село Збруї, село Монастирок, село Кути, село Панькова;   
- Самсанюк Мирославу Олександрівну -  у сільських населених пунктах: село Суховоля, село Бучина, село Салашка;
- Мисан Олесю Василівну -  у сільських населених пунктах Шнирівського старостинського округу: село Шнирів, село Клекотів, село Білявці, село Бовдури;
- Паньковецьку Христину Віталіївну -  у сільських населених пунктах Язлівчицького старостинського округу: село Язлівчик, село Берлин, село Лагодів, село Конюшків, село Мідне.
5. Визначити начальнику відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради Чорній Ельвіру Богданівну відповідальною за:
5.1 отримання та  зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;
5.2. ведення належного обліку та контролю за використанням бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану з дотриманням єдиної нумерації по видах актових записів цивільно стану ;
5.3. прийняття від адміністраторів відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради, на яких покладено  обов’язок проводити державну реєстрацію актів цивільного стану, звітів за встановленою формою;
5.4 формування за встановленими формами та подання у встановлені законодавством порядку і строки до Бродівського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Золочівському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції звітів та відповідної інформації про державну  реєстрацію актів цивільного стану;
5.5. здійснення  організаційного і методичного забезпечення та координацію діяльності посадових осіб, уповноважених на проведення  державної реєстрації актів цивільного стану на території Бродівської міської територіальної громади, з питань державної реєстрації актів  цивільного стану, забезпечення їх бланками свідоцтв про держану реєстрацію актів цивільного стану та іншою документацією, необхідною для проведення державної реєстрації актів цивільного стану.
6. Визначити адміністраторів відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради - Ковальчук Ольгу Антонівну,  Баглай Мар’яну Зенонівну, Дищицю Галину Олександрівну, Шваб Марію Петрівну, Гуляку Василину Володимирівну, Коломієць Тетяну Костянтинівну, Тетерук Станіславу Михайлівну, Самсанюк Мирославу Олександрівну, Мисан Олесю Василівну  та Паньковецьку Христину Віталіївну відповідальними за:
6.1 отримання та зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;
6.2. ведення належного обліку та контролю за використанням бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану з дотриманням єдиної нумерації по видах актових записів цивільно стану ;
6.3. подання у встановлені законодавством порядку і строки до відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради звітів та відповідної інформації про державну  реєстрацію актів цивільного стану.
7. На час тимчасової відсутності (відпустка, хвороба, інше) начальника відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради Чорній Ельвіри Богданівни відповідальність за виконання повноважень та обов’язків, визначених пунктом 5  цього рішення покласти на адміністратора відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради Янчин Зоряну Володимирівну.
8. На час тимчасової відсутності ( відпустка, хвороба, інше) адміністратора відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради 
- Коломієць Тетяни Костянтинівни (Паньковецької Христини Віталіївни) відповідальність за виконання повноважень та обов’язків, визначених пунктом 6  цього рішення покласти на адміністратора відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради Паньковецьку Христина Віталіївну (Коломієць Тетяну Костянтинівну);
- Баглай Мар’яни Зенонівни (Дищиці Галини Олександрівни) відповідальність за виконання повноважень та обов’язків, визначених пунктом 6  цього рішення покласти на адміністратора відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради Дищицю Галину Олександрівну (Баглай Мар’яну Зенонівну).
- Ковальчук Ольги Антонівни (Самсанюк Мирослави Олександрівни) відповідальність за виконання повноважень та обов’язків, визначених пунктом 6  цього рішення покласти на адміністратора відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради Самсанюк Мирославу Олександрівну (Ковальчук Ольгу Антонівну);
- Шваб Марії Петрівни (Гуляки Василини Володимирівни) відповідальність за виконання повноважень та обов’язків, визначених пунктом 6  цього рішення покласти на адміністратора відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради Гуляку Василину Володимирівну (Шваб Марію Петрівну);
- Тетерук Станіслави Михайлівни (Мисан Олесі Василівни) відповідальність за виконання повноважень та обов’язків, визначених пунктом 6  цього рішення покласти на адміністратора відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради Мисан Олесю Василівну (Тетерук Станіславу Михайлівну).
9. Начальнику відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради Чорній Ельвірі Богданівні забезпечити інформування  Бродівського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Золочівському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції про прийняття цього рішення, надіславши його копію.
10. Вважати таким, що втратило чинність рішення сесії Бродвської міської ради від 21.03.2023 року №1003 «Про покладання обов’язків щодо проведення державної реєстрації актів цивільного стану».
11. Контроль за виконанням цього рішення покласти на комісію з питань регламенту ради депутатської етики, законності, правопорядку та співробітництва територіальних громад.
Міський голова                                                  Анатолій БЕЛЕЙ