ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 7
БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
__ грудня 2023 року м. Броди №
Про затвердження Програми розвитку
освітньої галузі Бродівської територіальної
громади на 2023-2027 роки
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», з метою створення рівних можливостей для здобуття якісної дошкільної та загальної середньої освіти жителями Бродівської територіальної громади, Бродівська міська рада -
ВИРІШУЄ:
ПРОГРАМА
розвитку освітньої галузі Бродівської територіальної громади
на 2023-2027 роки
м. Броди
2023 рік
Бродівської територіальної громади на 2023-2027 роки
Начальник ______________ ________________Наталія АНТОНЕНКО
(підпис)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
2.Визначення проблеми, на розв’язання яких спрямована Програма.
Програма розвитку освітньої галузі Бродівської територіальної громади на 2023-2027 роки розроблена у відповідності до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», концепції «Нова українська школа» на 2017-2029 роки.
Упродовж останніх років у Бродівській територіальній громаді проведено заходи, спрямовані на стабільне функціонування освітянської галузі та її розвиток.
Розробка Програми зумовлена процесами докорінного реформування національної системи освіти в Україні, процесами децентралізації. Стратегічний вектор модернізації освіти Бродівської територіальної громади полягає у необхідності наближення її до європейських стандартів, потреб сучасного життя, цілеспрямованого орієнтування на задоволення запитів громади щодо якісної та доступної освіти.
Програма визначає стратегічні пріоритети розвитку освіти Бродівської територіальної громади, створення освітнього середовища, яке інтегруватиметься в єдиний освітній простір та відповідатиме міжнародним критеріям освіти.
Провідна ідея Програми – надання якісної освіти на всіх рівнях, оптимальність використання ресурсів, створення комфортних умов для всіх учасників освітнього процесу.
Програма розвитку освітньої галузі громади враховує кардинальні зміни, які відбулися в українському суспільстві та зумовили реформування всіх сфер суспільного життя, зокрема галузі освіти. Реформування освітньої галузі – це відповідь на суспільний запит, адже саме освіта забезпечує якість людського капіталу, який є основою соціально-економічного розвитку країни, та, що головне, потребу людини як соціальної та духовної особистості.
Програма розвитку враховує нові підходи, зумовлені формуванням ефективної регіональної політики в Україні і положеннями Державної стратегії регіонального розвитку до 2027 року, а також враховує процес децентралізації в Україні, в тому числі розмежування повноважень між органами місцевого самоврядування всіх рівнів та органами виконавчої влади, зміни до Податкового і Бюджетного кодексів. При розробці даної програми враховувались економічні, географічні, демографічні та інші особливості території.
3.Визначення мети.
Метою Програми є:
- реформування освітньої галузі з метою забезпечення доступності й відкритості освіти;
- підвищення якості освіти, оновлення змісту й осучаснення технологій навчання;
- забезпечення інноваційного розвитку галузі через підготовку успішних педагогів нової формації;
- розвиток мотивації досягнення успіху учнів та вчителів шляхом матеріального заохочення;
- забезпечення гармонійного розвитку людини як найвищої цінності суспільства;
- удосконалення процесу впровадження інклюзивного навчання у закладах дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти;
- зміцнення навчально-матеріальної бази освітніх закладів, ефективне використання наявних та залучення нових ресурсів;
- інтеграція освіти громади в міжнародний освітній простір.
Завданнями Програми є:
у сфері дошкільної освіти:
- збереження й розвиток мережі закладів дошкільної освіти та запровадження різних форм дошкільної освіти;
- створення умов для всебічного розвитку дітей у закладах дошкільної освіти різних типів;
- забезпечення готовності педагогів до використання особистісно орієнтованих технологій у галузі;
- методичне забезпечення освітнього процесу у закладах дошкільної освіти відповідно до сучасних вимог;
- активізація дослідної, експериментальної роботи; вивчення, узагальнення та пропагування кращого педагогічного досвіду, новітніх педагогічних та інформаційно-комунікативних технологій;
- створення Нового українського дошкілля;
- створення безпечного та мотиваційного освітнього середовища.
у сфері загальної середньої освіти:
- приведення мережі закладів загальної середньої освіти у відповідність до потреб громади;
- створення умов для рівного доступу громадян до якісної освіти, наступності та безперервності освітнього процесу;
- забезпечення у ліцеї профільності навчання;
- якісне оновлення бібліотечних фондів освітніх закладів;
- оснащення закладів освіти сучасними засобами інформаційно-комунікативних технологій;
- підвищення рівня забезпеченості закладів загальної середньої освіти сучасними засобами навчання з природничо-математичних дисциплін;
- створення умов для виявлення і навчання обдарованих дітей та реалізації їх можливостей;
- моральне та матеріальне стимулювання професійної діяльності педагогічних працівників.
у сфері позашкільної освіти:
- розширення мережі гуртків позашкільної освіти за напрямами та профілями;
- зміцнення матеріально-технічної бази закладів позашкільної освіти;
- створення умов для доступності дітей і молоді до якісної позашкільної освіти;
- підвищення рівня навчального, навчально-методичного та науково-методичного забезпечення діяльності позашкільних закладів освіти;
- створення Нового українського позашкілля;
- поглиблення міжнародного співробітництва з питань позашкільної освіти.
4.Обгрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми. обсягів та джерел фінансування, терміни виконання програми.
Досягнення мети і цілей Плану забезпечується впровадженням заходів/проєктів за 8-ма напрямами (сферами діяльності), кожен з яких містить обов’язкові складові, що відповідають цілям Плану:
Головним розпорядником коштів виступає відділ освіти Бродівської міської ради.
Перерахування коштів з бюджету Бродівської міської територіальної громади здійснюється на підставі заявок головного розпорядника коштів щодо їх потреби, у межах затверджених обсягів видатків на проекти Програми в бюджеті Бродівської міської ради. Фінансування Програми здійснюється в межах фінансового ресурсу.
Складання і подання фінансової звітності про використання коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.
Контроль за цільовим використанням коштів покладається на Бродівську міську раду, та відділ освіти, замовника та виконавця робіт.
Щорічно відділ освіти та Бродівська міська рада (як головний розпорядник коштів), у термін не пізніше одного місяця після затвердження рішенням міської ради показників бюджету Бродівської міської територіальної громади подає на погодження постійної комісії з гуманітарних питань Бродівської міської ради пропозиції щодо використання бюджетних коштів на виконання заходів/проектів.
5.Перелік завдань програми та результативні показники.
6.Напрямки діяльності та заходи Програми.
Реалізація Програми відбувається на проектній основі, що дозволяє ефективно здійснювати її менеджмент, акумулювати наявні та заплановані ресурси, визначати конкретні результати і показники в розрізі кожного проєкту, а відтак і Програми загалом. З огляду на багатогранність поняття «освіта» всі проєкти/ заходи Програми розбиті за тематичними напрямами.
7.Координація та контроль за ходом виконання.
Розробником і замовником Програми є відділ освіти Бродівської міської ради.
Програма є довгостроковою та реалізовуватиметься упродовж 2023-2027 роки. У разі потреби до Програми вносяться зміни згідно з установленим порядком.
Організація та виконання Програми покладається на відділ освіти Бродівської міської ради. До реалізації заходів Програми можуть залучатися державні, комунальні та громадські установи та організації.
Внутрішній фінансовий контроль за цільовим використанням бюджетних коштів здійснює відділ освіти.
Контроль за виконанням Програми покладається на постійну комісію з гуманітарних питань Бродівської міської ради.
Перелік заходів і завдань
Програми розвитку освітньої галузі Бродівської територіальної громади на 2023-207 роки
Начальник відділу освіти ______________ Наталія АНТОНЕНКО
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім»я, прізвище)
Додаток 4
до Порядку розроблення міських цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання
Інформація про виконання програми за _______ рік
4. Напрями діяльності та заходи програми _______________________________________________________________________________________
(назва програми)
5. Аналіз виконання за видатками в цілому за програмою:
тис. грн.
Керівник установи-
головного розпорядника коштів ______________ ________________
(підпис) (ім»я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім»я, прізвище)
БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
__ грудня 2023 року м. Броди №
Про затвердження Програми розвитку
освітньої галузі Бродівської територіальної
громади на 2023-2027 роки
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», з метою створення рівних можливостей для здобуття якісної дошкільної та загальної середньої освіти жителями Бродівської територіальної громади, Бродівська міська рада -
ВИРІШУЄ:
- Затвердити Програму розвитку освітньої галузі Бродівської територіальної громади на 2023-2027 роки (додається).
- Фінансування Програми передбачити за рахунок коштів місцевого, обласного бюджетів та інших джерел не заборонених законодавством.
- Встановити, що бюджетні призначення для реалізації Програми передбачаються щорічно при формуванні бюджету і затверджуються рішенням міської ради про бюджет на відповідний бюджетний період.
- Координацію робіт та узагальнення інформації про виконання Програми покласти на відділ освіти Бродівської міської ради.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з гуманітарних питань.
Міський голова Анатолій БЕЛЕЙ
ПОГОДЖЕНО Перший заступник Бродівського міського голови _________ Роман СПОДАРИК « » грудня 2023 року |
|
ПРОГРАМА
розвитку освітньої галузі Бродівської територіальної громади
на 2023-2027 роки
|
|
|
м. Броди
2023 рік
- Паспорт
Бродівської територіальної громади на 2023-2027 роки
1. | Ініціатор розроблення програми | Відділ освіти Бродівської міської ради Львівської області |
2. | Рішення виконавчого комітету Бродівської міської ради про погодження програми | |
3. | Розробник програми | Відділ освіти Бродівської міської ради Львівської області |
4. | Співрозробники програми | Заклади та установи освіти |
5. | Відповідальний виконавець програми | Відділ освіти Бродівської міської ради Львівської області |
5.1 | Головний розпорядник коштів | Відділ освіти Бродівської міської ради Львівської області |
6. | Учасники програми | Відділ освіти Бродівської міської ради, заклади освіти |
7. | Термін реалізації програми | 2023-2027 |
7.1. | Етапи виконання програми (для довгострокових програм) |
2023-2027 |
8. | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм) | Бюджет Бродівської міської територіальної громади, державний та обласний бюджети |
9. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, тис.грн. у тому числі: | В межах фінансового ресурсу |
9.1. | коштів місцевого бюджету | |
коштів інших джерел |
Начальник ______________ ________________Наталія АНТОНЕНКО
(підпис)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
2.Визначення проблеми, на розв’язання яких спрямована Програма.
Програма розвитку освітньої галузі Бродівської територіальної громади на 2023-2027 роки розроблена у відповідності до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», концепції «Нова українська школа» на 2017-2029 роки.
Упродовж останніх років у Бродівській територіальній громаді проведено заходи, спрямовані на стабільне функціонування освітянської галузі та її розвиток.
Розробка Програми зумовлена процесами докорінного реформування національної системи освіти в Україні, процесами децентралізації. Стратегічний вектор модернізації освіти Бродівської територіальної громади полягає у необхідності наближення її до європейських стандартів, потреб сучасного життя, цілеспрямованого орієнтування на задоволення запитів громади щодо якісної та доступної освіти.
Програма визначає стратегічні пріоритети розвитку освіти Бродівської територіальної громади, створення освітнього середовища, яке інтегруватиметься в єдиний освітній простір та відповідатиме міжнародним критеріям освіти.
Провідна ідея Програми – надання якісної освіти на всіх рівнях, оптимальність використання ресурсів, створення комфортних умов для всіх учасників освітнього процесу.
Програма розвитку освітньої галузі громади враховує кардинальні зміни, які відбулися в українському суспільстві та зумовили реформування всіх сфер суспільного життя, зокрема галузі освіти. Реформування освітньої галузі – це відповідь на суспільний запит, адже саме освіта забезпечує якість людського капіталу, який є основою соціально-економічного розвитку країни, та, що головне, потребу людини як соціальної та духовної особистості.
Програма розвитку враховує нові підходи, зумовлені формуванням ефективної регіональної політики в Україні і положеннями Державної стратегії регіонального розвитку до 2027 року, а також враховує процес децентралізації в Україні, в тому числі розмежування повноважень між органами місцевого самоврядування всіх рівнів та органами виконавчої влади, зміни до Податкового і Бюджетного кодексів. При розробці даної програми враховувались економічні, географічні, демографічні та інші особливості території.
3.Визначення мети.
Метою Програми є:
- реформування освітньої галузі з метою забезпечення доступності й відкритості освіти;
- підвищення якості освіти, оновлення змісту й осучаснення технологій навчання;
- забезпечення інноваційного розвитку галузі через підготовку успішних педагогів нової формації;
- розвиток мотивації досягнення успіху учнів та вчителів шляхом матеріального заохочення;
- забезпечення гармонійного розвитку людини як найвищої цінності суспільства;
- удосконалення процесу впровадження інклюзивного навчання у закладах дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти;
- зміцнення навчально-матеріальної бази освітніх закладів, ефективне використання наявних та залучення нових ресурсів;
- інтеграція освіти громади в міжнародний освітній простір.
Завданнями Програми є:
у сфері дошкільної освіти:
- збереження й розвиток мережі закладів дошкільної освіти та запровадження різних форм дошкільної освіти;
- створення умов для всебічного розвитку дітей у закладах дошкільної освіти різних типів;
- забезпечення готовності педагогів до використання особистісно орієнтованих технологій у галузі;
- методичне забезпечення освітнього процесу у закладах дошкільної освіти відповідно до сучасних вимог;
- активізація дослідної, експериментальної роботи; вивчення, узагальнення та пропагування кращого педагогічного досвіду, новітніх педагогічних та інформаційно-комунікативних технологій;
- створення Нового українського дошкілля;
- створення безпечного та мотиваційного освітнього середовища.
у сфері загальної середньої освіти:
- приведення мережі закладів загальної середньої освіти у відповідність до потреб громади;
- створення умов для рівного доступу громадян до якісної освіти, наступності та безперервності освітнього процесу;
- забезпечення у ліцеї профільності навчання;
- якісне оновлення бібліотечних фондів освітніх закладів;
- оснащення закладів освіти сучасними засобами інформаційно-комунікативних технологій;
- підвищення рівня забезпеченості закладів загальної середньої освіти сучасними засобами навчання з природничо-математичних дисциплін;
- створення умов для виявлення і навчання обдарованих дітей та реалізації їх можливостей;
- моральне та матеріальне стимулювання професійної діяльності педагогічних працівників.
у сфері позашкільної освіти:
- розширення мережі гуртків позашкільної освіти за напрямами та профілями;
- зміцнення матеріально-технічної бази закладів позашкільної освіти;
- створення умов для доступності дітей і молоді до якісної позашкільної освіти;
- підвищення рівня навчального, навчально-методичного та науково-методичного забезпечення діяльності позашкільних закладів освіти;
- створення Нового українського позашкілля;
- поглиблення міжнародного співробітництва з питань позашкільної освіти.
4.Обгрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми. обсягів та джерел фінансування, терміни виконання програми.
Досягнення мети і цілей Плану забезпечується впровадженням заходів/проєктів за 8-ма напрямами (сферами діяльності), кожен з яких містить обов’язкові складові, що відповідають цілям Плану:
- Освітня мережа та демографічна ситуація.
- Кадрове забезпечення освітніх закладів.
- Матеріально-технічна база освітніх закладів.
- Позаурочна та позашкільна діяльність.
- Якість освіти та професійний розвиток педагогічних працівників.
- Навчання осіб з особливими потребами.
- Підвезення учасників освітнього процесу.
- Фінансування. Управління закладами освіти.
Головним розпорядником коштів виступає відділ освіти Бродівської міської ради.
Перерахування коштів з бюджету Бродівської міської територіальної громади здійснюється на підставі заявок головного розпорядника коштів щодо їх потреби, у межах затверджених обсягів видатків на проекти Програми в бюджеті Бродівської міської ради. Фінансування Програми здійснюється в межах фінансового ресурсу.
Складання і подання фінансової звітності про використання коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.
Контроль за цільовим використанням коштів покладається на Бродівську міську раду, та відділ освіти, замовника та виконавця робіт.
Щорічно відділ освіти та Бродівська міська рада (як головний розпорядник коштів), у термін не пізніше одного місяця після затвердження рішенням міської ради показників бюджету Бродівської міської територіальної громади подає на погодження постійної комісії з гуманітарних питань Бродівської міської ради пропозиції щодо використання бюджетних коштів на виконання заходів/проектів.
5.Перелік завдань програми та результативні показники.
|
Терміни виконання |
1.1 Формування ефективної мережі освітніх закладів громади. |
|
1.2 Реалізація профільного навчання у старшій школі. |
|
2.1. Забезпечення фахового викладання предметів та надання освітніх послуг в закладах освіти |
|
|
|
|
|
|
|
3.4. Створення сучасного освітнього простору в закладах освіти громади. |
|
3.5. Створення в школах безпечного навчального середовища, сприятливого для збереження здоров’я. |
|
3.6. Створення умов для занять спортом, відпочинку та розвитку учнівської молоді. |
|
3.7. Підготовка до життя через навчання у шкільній майстерні. |
|
4.1. Забезпечення умов для реалізації завдань у сфері позашкільної освіти та організованого дозвілля. |
|
5.1. Надання ефективної методичної підтримки педагогам громади. |
|
5.2. Додаткова мотивація до успішної праці. |
|
5.3. Підготовка педагогів громади до ефективного використання технічних засобів та запровадження досягнень ІКТ. |
|
6.1. Забезпечення процесів здобуття дошкільної та повної загальної середньої освіти дітьми з особливими потребами. |
|
6.2. Створення умов для безперешкодного доступу осіб з обмеженими можливостям до освітніх закладів громади. |
|
7.1. Організація ефективної та комфортної системи довозу всіх учасників освітнього процесу. |
|
8.1. Розробка системи аналізу та моніторингу освітньої мережі громади. |
|
8.2. Впровадження щорічних опитувань учнів, батьків та вчителів стосовно різних сторін освітнього процесу. |
|
8.3. Впровадження державно-громадського управління в освітню галузь територіальної громади. |
|
6.Напрямки діяльності та заходи Програми.
Реалізація Програми відбувається на проектній основі, що дозволяє ефективно здійснювати її менеджмент, акумулювати наявні та заплановані ресурси, визначати конкретні результати і показники в розрізі кожного проєкту, а відтак і Програми загалом. З огляду на багатогранність поняття «освіта» всі проєкти/ заходи Програми розбиті за тематичними напрямами.
7.Координація та контроль за ходом виконання.
Розробником і замовником Програми є відділ освіти Бродівської міської ради.
Програма є довгостроковою та реалізовуватиметься упродовж 2023-2027 роки. У разі потреби до Програми вносяться зміни згідно з установленим порядком.
Організація та виконання Програми покладається на відділ освіти Бродівської міської ради. До реалізації заходів Програми можуть залучатися державні, комунальні та громадські установи та організації.
Внутрішній фінансовий контроль за цільовим використанням бюджетних коштів здійснює відділ освіти.
Контроль за виконанням Програми покладається на постійну комісію з гуманітарних питань Бродівської міської ради.
Ресурсне забезпечення
Начальник відділу освіти ______________ Наталія АНТОНЕНКО
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис)
Програми розвитку освітньої галузі Бродівської територіальної громади на 2023-2027 роки
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми | Етапи виконання програми | Усього витрат на виконання програми |
2023-2027 роки | ||
Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: | ||
державний бюджет | ||
обласний бюджет | ||
місцевий бюджет | В межах фінансового ресурсу | |
кошти не бюджетних джерел | ||
Інші |
Начальник відділу освіти ______________ Наталія АНТОНЕНКО
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис)
Перелік заходів і завдань
Програми розвитку освітньої галузі Бродівської територіальної громади на 2023-207 роки
№ з/п |
Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) | Перелік заходів програми | Строк виконання заходу | Виконавці | Джерела фінансування | Обсяги фінансування (вартість), тис.грн., у тому числі: | Очікуваний результат |
1 | Реалізація профільного навчання в старшій школі. | Формування ефективної мережі ЗЗСО. Створення ліцеїв | 2023-2027 | Відділ освіти | Державний, обласний, місцевий бюджети |
В межах фінансового ресурсу |
Створення умов для надання якісних освітніх послуг на всіх рівнях освіти |
2 | Створення сучасного освітнього простору в закладах освіти громади. | Оснащення, створення, відкриття ресурсних кімнат в закладах загальної середньої освіти. Придбання спеціальних засобів корекції, дидактичних матеріалів тощо | 2023-2027 | Відділ освіти, заклади загальної середньої освіти | Державний, обласний, місцевий бюджети |
В межах фінансового ресурсу |
Покращення якості надання освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами |
3 | Оновлення навчально-матеріальної бази в рамках реалізації НУШ | Облаштування нового освітнього середовища в ЗЗСО (придбання меблів, шкільних парт та стільців тощо) | 2023-2027 |
Відділ освіти | Державний, обласний, місцевий бюджети |
В межах фінансового ресурсу |
Безпечність, мобільність та сучасність освітнього середовища |
4 | Оснащення закладів освіти сучасними засобами інформаційно-комунікативних технологій | Придбання ноутбуків, проекторів, принтерів, програмного забезпечення тощо | 2023-2027 | Відділ освіти | Державний, обласний, місцевий бюджети |
В межах фінансового ресурсу | Покращення умов для успішної реалізації освітнього процесу |
5 | Створення умов для доступності дітей і молоді до якісної позашкільної освіти. |
Розширення мережі гуртків позашкільної освіти за напрямами та профілями в старостинських округах | 2024-2027 | Відділ освіти, заклади позашкільної освіти | Місцевий бюджет | В межах фінансового ресурсу |
Збільшення кількості дітей, охоплених позашкільною овітою |
6 | Створення безпечного навчального середовища, сприятливого для збереження здоров’я | Розвиток творчих здібностей та забезпечення доступу дітей з особливими освітніми потребами до позашкільної освіти | 2023-2027 | Відділ освіти | Місцевий бюджет | В межах фінансового ресурсу |
Охоплення дітей з особливими освітніми потребами позашкільною освітою |
7 | Створення умов для всебічного розвитку дітей у закладах дошкільної освіти |
Облаштування нового освітнього середовища (придбання меблів, дитячих ліжок, стільців, обладнання для груп та кабінетів, дидактичного матеріалу, спортивного інвентарю, музичних інструментів тощо) | 2024-2027 | Відділ освіти, заклади дошкільної освіти | Місцевий бюджет | В межах фінансового ресурсу |
Безпечність, мобільність та сучасність освітнього середовища |
8 | Створення безпечного та мотиваційного освітнього середовища | Діджиталізація ЗДО: придбання персональних комп’ютерів (ноутбуків), принтерів, проекторів, телевізорів, ламінаторів, веб-камер тощо | 2024-2027 | Відділ освіти | Місцевий бюджет | В межах фінансового ресурсу |
Покращення якості освітнього процесу |
Начальник відділу освіти ______________ Наталія АНТОНЕНКО
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім»я, прізвище)
Додаток 4
до Порядку розроблення міських цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання
Інформація про виконання програми за _______ рік
1. | |||
КВКВ | найменування головного розпорядника бюджетних коштів | ||
2. | |||
КВКВ | найменування відповідального виконавця програми | ||
3. | |||
КФКВ | найменування програми, дата і номер рішення обласної ради про її затвердження |
(назва програми)
№ п/п | Захід | Головний виконавець та строк виконання |
Планові обсяги фінансування, тис. грн. |
Фактичні обсяги фінансування, тис. грн. |
Стан виконання заходів (результативні показники виконання програми) |
||||||||
Всього |
У тому числі: |
Всього |
У тому числі: |
||||||||||
Державний бюджет |
Обласний бюджет |
Місцевий бюджет |
Кошти небюджетних джерел |
Державний бюджет |
Обласний бюджет |
Місцевий бюджет |
Кошти небюджетних джерел |
||||||
тис. грн.
Бюджетні асигнування з урахуванням змін | Проведені видатки | Відхилення | |||||||
Усього |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд | Усього | Загальний фонд | Спеціальний фонд | усього | Загальний фонд | Спеціальний фонд | % |
головного розпорядника коштів ______________ ________________
(підпис) (ім»я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім»я, прізвище)