ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:



Богуцька Г. І.

Рішення:

Прийнято

Сесія:

IX

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

б/н

Дата реєстрації:

29.03.2021

Проголосовано:

13.05.2021 12:51:59

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    20
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    1
  • Не голосували
    6
  • Відсутні
    8

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № б/н

Текст:




БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

IX  сесія VIІI  скликання

 

 

 від ______2021 року                        м. Броди                         № ПРОЕКТ

 

 

Про затвердження Програми формування податкової культури  у Бродівській  територіальній громаді на 2021 - 2024 роки

 

 

Відповідно до  статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Бюджетного кодексу України, Бродівська міська рада
ВИРІШИЛА:

 


  1. Затвердити  Програми формування податкової культури  у Бродівській  територіальній громаді на 2021 - 2024 роки (додається).


 


  1. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, розвитку інвестицій та міжнародного співробітництва (М.Старик).


 

 

 
Міський голова                                          Анатолій БЕЛЕЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток до рішення №_____

Від_________________2021р.

 

 






 

 

програма

Формування податкової культури у БРОДІВСЬКІЙ ТЕРИТОРІАЛЬНІЙ ГРОМАДІ на 2021-2024 роки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Броди – 2021

 



ЗМІСТ




























































  Стор.
1.Загальні положення 3
2.Аналіз стану, проблем та обґрунтування необхідності необхідності реалізації Програми формування податкової культури  у Бродівській  територіальній громаді на 2021 - 2024 роки

 
 

 

4
3. Мета, цілі та інструменти реалізації Програми формування податкової культури у Бродівській територіальній громаді на 2021 - 2024 роки

 
 

6

 
4. Заходи та механізм реалізації Програми

 

5. Фінансове забезпечення Програми
7

 

     11
   
6. Очікувані результати  11
   
7. Координація та контроль за виконанням Програми

 
12
ДОДАТКИ:

 
 
1. Паспорт Програми  
2. Ресурсне забезпечення реалізації Програми  
3. Перелік завдань, заходів та показників     Програми  
 

 

 
 

 

 

ПРОГРАМА

формування податкової культури у Бродівській територіальній громаді на  2021 - 2024 роки



1. Загальні положення



               Сьогодні актуальною є проблема забезпечення відповідного рівня доходів місцевих бюджетів, необхідного для належного виконання органами місцевого самоврядування їхніх функцій. Основою доходів місцевих бюджетів повинні бути місцеві податки та збори. При цьому органам місцевого самоврядування необхідно надати весь спектр повноважень щодо встановлення та забезпечення справляння місцевих податків та зборів.

               Загалом система місцевих податків і зборів в Україні еволюціонує. Нині вона є значним фінансовим ресурсом для місцевого самоврядування. Але інститут місцевих податків і зборів в Україні, порівняно із західними країнами, фактично перебуває на початку шляху свого становлення. У місцевих бюджетах українських міст місцеві податки та збори на сьогодні не відіграють ключову роль. Вони не здатні забезпечити такі ж обсяги надходжень, як окремі загальнодержавні податки, які надходять до місцевих бюджетів у обсягах, передбачених Бюджетним кодексом України. На сучасному етапі місцеві податки та збори ще не є ключовим інструментом для забезпечення незалежності територіальних громад та спроможності виконання ними своїх обов’язків. Тому вітчизняна система місцевого оподаткування потребує подальшого реформування.

               Як свідчать показники бюджету Бродівської громади, місцеві податки та збори все ще не стали основним джерелом наповнення бюджету. Левову частку надходжень до бюджету займає податок із доходів фізичних осіб, який зараховується до міського бюджету відповідно до пункту 1 частини першої статті 64 Бюджетного кодексу України у розмірі 60 % від загального обсягу сплачених сум цього податку.

              За результатами 10 місяців 2020 року до загального фонду Бродівської громади надійшло 287706,4 тис. грн. У складі цієї суми податок з доходів фізичних осіб склав 239695, 3 тис. грн, який становить 83,3% надходжень загального фонду Бродівської громади.

              При цьому питома вага надходжень місцевих податків за цей же період до бюджету  громади  склала лише 13,9 %, або 40033,13 тис. грн., в т.ч.:

  1. плата за землю – 2639,2 тис.грн.;

  2. податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 1329,0 тис.грн.;

  3. інші місцеві податки – 37394 тис.грн.


                У свою чергу у структурі надходжень від сплати місцевих податків та зборів бюджету Бродівської ТГ єдиний податок забезпечує 62,7% надходжень (8,7 % доходів загального фонду), плата за землю – 6,6 % (0,9 % доходів загального фонду), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 3,3 % (0,11 % доходів загального фонду). Питома вага туристичного збору, транспортного податку та збору за місця для паркування транспортних засобів у структурі місцевих податків і зборів не перевищує 0,15 %.

               Зазначені обставини та показники дають підстави зробити висновок, що такі платежі як збір за місця для паркування транспортних засобів, туристичний збір та податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, потребують додаткових заходів для розширення їх бази та залучення до оподаткування відповідних фізичних та юридичних осіб.

 

2. Аналіз стану, проблем та обґрунтування необхідності реалізації Програми формування податкової культури у Бродівській об’єднаній територіальній громаді на 2021 - 2024 роки

2.1. Податковий кодекс України є базовим документом, який регулює правовідносини у сфері оподаткування. Його нормами було визначено принципи оподаткування в Україні, а також затверджено загальнодержавні та місцеві податки і збори (обов'язкові платежі). Цим кодексом визначено зокрема елементи, порядок нарахування та сплати туристичного збору та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

2.2. Основним повноваженням органів місцевого самоврядування щодо цих місцевих податків та зборів є затвердження їх ставок у граничних межах, передбачених Податковим кодексом України. Подальше обчислення сум податку здійснюється податковими органами, безпосередньо платником податків або відповідним податковим агентом.

2.3. Податки на сьогодні сприймаються населенням як додатковий фінансовий тягар та необґрунтовані видатки. Платники податків хочуть, щоб податки не створювали для них додаткового фінансового навантаження, а їх кількість і розміри були якомога меншими. Натомість для якісного виконання своїх функцій держава та органи місцевого самоврядування зацікавлені у максимальному наповненні відповідних бюджетів за рахунок сплати податків. Це призводить до виникнення своєрідного конфлікту інтересів між державою та громадянами, у результаті якого як податкові органи, так і органи місцевого самоврядування, сприймаються громадськістю негативно. Податкові органи розглядаються здебільшого як органи примусу, а не як інституція, що виконує важливе державне та суспільне завдання.

2.4. Актуальною є проблема нелегальної зайнятості працівників та зарплата “у конвертах“. Нелегальна заробітна плата послаблює соціальний захист працівників, зменшує надходження до бюджетів та державних соціальних фондів. Без створення належних умов праці для громадян з гідним рівнем її оплати та забезпечення соціальних гарантій працівникам, неможливе стабільне майбутнє та процвітання як України, так і Бродівської об’єднаної територіальної громади.

 Основа соціальної захищеності працівника – офіційне укладання трудових відносин, виплата належної суми заробітної плати відповідно до чинного законодавства. Ухиляючись від офіційного оформлення трудових відносин, виплачуючи заробітну плату “у конвертах“, роботодавець фактично позбавляє працівника захисту трудових прав та соціальних гарантій. У результаті через несплату єдиного соціального внеску і податків наймані працівники втрачають страховий стаж та можливість одержати зароблену пенсію по віку, по інвалідності та в інших випадках, передбачених законодавством України, адже пенсію буде призначено тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати. Ці процеси негативно впливають на рівень надходжень до бюджету та призводять до зменшення ресурсної бази для здійснення видатків, необхідних для розвитку міської інфраструктури.

2.5. Впродовж останніх років Верховна Рада України в останній місяць календарного (податкового) року приймала та оприлюднювала ключові зміни до законодавства щодо місцевих податків та зборів, які запроваджуються з початку наступного календарного (податкового) року.

Обставини щодо термінів прийняття та оприлюднення змін до податкового законодавства змушують органи місцевого самоврядування у свою чергу не тільки ігнорувати принцип стабільності податкового законодавства, передбачений ст. 4 Податкового кодексу України, а й порушувати принцип незворотності дії у часі нормативно-правових актів, передбачений ст. 58 Конституції України.

Як наслідок платники податків є позбавленими права бути своєчасно інформованими про чинні на відповідній території умови справляння податків. Суб’єкти господарської діяльності повинні пристосуватися до нових умов, що негативно впливає на планування господарської діяльності і може загалом негативно вплинути на очікуваний результат від комерційної діяльності.

Вищевикладене є однією з причин відходу інвестиційного капіталу з держави в цілому та зокрема з Бродівської територіальної громади, адже не маючи можливості точно спланувати результати довгострокових інвестицій, потенційний інвестор потрапляє у ситуацію коли ведення підприємницької діяльності загалом унеможливлюється. Стійкість законодавства – це першочергова гарантія залучення іноземних інвестицій. Приймаючи рішення про вкладення інвестицій інвестор повинен мати точне уявлення про стан податкового законодавства, і виходячи з цього робити прогнози своєї діяльності.

У цій ситуації важливим завданням для міської ради та органів податкової служби є своєчасне доведення до суспільства нюансів реформ і безпосередньо змін у податковому законодавстві. Це сприятиме підвищенню рівня добровільності виконання податкових зобов'язань, створить розуміння сплати податків як соціальної необхідності. Все це безпосередньо залежить від обсягів охоплення та якості інформування населення загалом.

 2.6. Однією з основних проблем при запровадженні нових місцевих податків та зборів є відсутність налагодженого обліку об’єктів оподаткування та платників податків. Належний облік є підґрунтям нарахування податків та зборів.

Для прикладу відсутність інформації щодо об’єктів нерухомості у державному реєстрі унеможливлює залучення до оподаткування потенційних платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Більшість громадян скористалися своїм правом щодо безкоштовної приватизації житла саме у період з 1992 року до початку створення державного реєстру. У державний реєстр речових прав на нерухоме майно ці дані не були внесені. Тому основний масив даних щодо об’єктів нерухомості фактично знаходиться на паперових носіях у архівах БТІ. Проте обсяг наявної у реєстрі інформації у цілому по Бродівській об’єднаній територіальній громаді не перевищує декількох десятків відсотків від загального обсягу. Як правило державний реєстр охоплює лише інформацію щодо новозбудованих об’єктів нерухомості або об’єктів нерухомості щодо яких були внесені зміни у реєстр через зміну власника тощо.

Інформація з цього реєстру повинна безоплатно передаватись органами державної реєстрації прав на нерухоме майно до відповідного контролюючого органу для подальшого обчислення бази оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості.

Враховуючи низьку наповненість державного реєстру речових прав на нерухоме майно, виникає потреба пошуку нових шляхів отримання інформації щодо об’єктів нерухомості на території  Бродівської об’єднаної територіальної громади.

 

3. Мета, цілі та інструменти реалізації Програми формування податкової культури у Бродівській об’єднаній територіальній громаді на 2021 - 2024 роки

 

3.1. Програма формування податкової культури Бродівської об’єднаної територіальної громади на 2021 – 2024 роки (надалі – Програма) розроблена з метою формування у суспільстві податкових знань та свідомості, збільшення рівня добровільних надходжень від сплати податку з доходів фізичних осіб, місцевих податків та зборів, розширення бази оподаткування окремих податків та зборів, покращення фінансово-матеріальної бази органів державної податкової служби для забезпечення більш ефективної роботи.

 3.2. Розробка та затвердження цієї програми дозволять забезпечити у подальшому планомірне та широкомасштабне проведення кампанії, спрямованої на формування податкової культури та підвищення рівня переконання населення у необхідності сплати податків.

 3.3. Досвід західних країн із усталеними правовими традиціями свідчить про те, що бюджетні витрати на підвищення податкової культури та розвиток суспільної свідомості у сфері оподаткування, які спрямовані на добровільну сплату податків, значно нижчі від витрат на примусове їх адміністрування. Податки у західних країнах сприймаються як громадянський обов'язок перед державою та надання їй підтримки.

 3.4. Податок на майно є потенційним джерелом збільшення надходжень до бюджету  Бродівської об’єднаної територіальної громади, тому основним завданням влади та фіскальних органів є проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед фізичних та юридичних осіб у частині адміністрування цього податку з метою створення реальної бази для оподаткування.

 3.5. Основні завдання програми:

3.5.1. Ознайомлення платників податків із нормативно-правовими актами з питань оподаткування, у тому числі змін до Податкового кодексу України, профільних законів, постанов Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, ухвал Бродівської міської ради, та відповідних нововведень у частині адміністрування податків та зборів.

 3.5.2. Системне інформування населення про роботу фіскальних органів, популяризація їх діяльності.

 3.5.3. Проведення заходів з виховання молоді в частині розуміння суті податків, особливостей оподаткування, необхідності сплати податків для розвитку міста.

3.5.5. Залучення і поширення практики Європейського Союзу у питаннях податкової політики на місцевому рівні.

 3.5.6. Акцентування на індивідуальних вигодах від добросовісного ставлення до сплати податків.

 

4. Заходи та механізм реалізації Програми

 

4.1. Реалізація Програми формування податкової культури сприятиме розповсюдженню податкових знань та зосередженню уваги на тому, що сплата податків – громадянський обов'язок перед державою і суспільством, та позитивно вплине на свідомість платників податків щодо добровільної сплати податків та зборів, що у свою чергу збільшить обсяги надходжень до бюджету Бродівської   об’єднаної територіальної громади.

 4.2. Досягнення цілей та мети цієї Програми планується способом реалізації таких заходів:

 4.2.1. Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи.

4.2.2. Здійснення заходів з додаткової інвентаризації об’єктів житлової та нежитлової нерухомості на території Бродівської територіальної громади.

4.2.3. Автоматизація процесів комунікації з платниками податків для забезпечення добровільної та повної сплати податків на зрозумілих та прозорих умовах.

4.2.4. Формування бази об’єктів житлової нерухомості, яка здається в оренду та використовується у підприємницькій діяльності.

4.2.5. Матеріальне забезпечення Головного управління ДПС у Львівській області для відправлення фізичним особам податкових повідомлень-рішень на сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та податку на землю.

4.3. Спільні заходи Головного управління ДПС у Львівській області та профільних підрозділів міської ради, які передбачені Програмою формування податкової культури у Бродівській територіальній громаді на 2021 – 2024 роки, як ефективний механізм співпраці, який сприятиме підвищенню рівня обізнаності платників (у першу чергу фізичних осіб) у частині адміністрування та сплати податків та формуванню суспільної свідомості щодо необхідності добровільної сплати податків до бюджету.

 4.4. Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи.

Цей напрямок планується реалізувати зокрема через взаємодію представників Бродівської об’єднаної територіальної громади, органів Державної податкової служби у Львівській області, Бродівського центру зайнятості, Головного управління Держпраці у Львівській області, інших служб, профільних науковців та експертів з платниками податків та громадськістю.

У рамках цього заходу у Бродівській об’єднаній територіальній громаді  планується щорічне проведення тематичних форумів, круглих столів, виготовлення та розповсюдження інформаційних матеріалів, проведення інформаційної кампанії.

Організація форумів та круглих столів дасть можливість платникам податків отримати відповіді на актуальні питання щодо оподаткування, сприятиме розповсюдженню податкових знань у суспільстві, формуванню серед громадян відповідального ставлення до сплати податків, створення позитивної суспільної думки щодо сфери оподаткування.

У рамках інформаційно-роз’яснювальної роботи планується реалізація заходів з легалізації трудових відносин для забезпечення мінімальних гарантій в оплаті праці, підвищення рівня заробітної плати найманих працівників та збільшення надходжень податку з доходів фізичних осіб до бюджету Бродівської об’єднаної територіальної громади. На сьогодні спільно з ДПС проводиться відповідна робота з суб’єктами господарської діяльності Бродівської об’єднаної територіальної громади у частині підняття рівня заробітної плати найманим працівникам. І надалі будуть проводитися заслуховування керівників підприємств на засіданнях комісій з питань детінізації заробітної плати, з метою дотримання норм трудового законодавства, здійснюватися виїзди безпосередньо на підприємства.

Заплановано здійснювати заходи з метою проведення роз’яснювальної роботи у засобах масової інформації: коментарі для телекомпаній, висвітлення у радіоефірі та коментарі для публікацій у пресі та інтернет – виданнях. Окрім цього, будуть проводитись семінари для СПД, скеровуватись листи та інформаційні листівки про недопущення виплати заробітної плати у конверті, важливість легального працевлаштування та соціальну захищеність при “офіційному працевлаштуванні“.

Проведення інформаційно-роз’яснювальної кампанії буде також спрямоване на заохочення власників нерухомості до добровільної реєстрації прав власності на нерухоме майно та внесення відповідних відомостей до державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Розповсюдження інформаційних матеріалів дасть суспільству розуміння, що податкові надходження до бюджету потрібні для виконання функцій міста (забезпечення соціального захисту населення та якісної освіти та охорони здоров’я, утримання та розвиток інфраструктури міста тощо).

4.5. Здійснення заходів з додаткової інвентаризації об’єктів житлової та нежитлової нерухомості на території  Бродівської об’єднаної територіальної громади. Проблемною в адмініструванні майнових податків є відсутність достовірного та повного державного реєстру об’єктів майна. Крім цього, коло платників цих податків є досить широке, включаючи фізичних та юридичних осіб, які до цього не стикались з питаннями оподаткування.

Для максимального розширення бази оподаткування планується проведення заходів з додаткової інвентаризації об’єктів житлової та нежитлової нерухомості на території  Бродівської об’єднаної територіальної громади.

4.6. Автоматизація процесів комунікації з платниками податків для забезпечення добровільної та повної сплати податків на зрозумілих та прозорих умовах.

Юридичні особи самостійно обчислюють суму податку на нерухоме майно, подають контролюючому органу відповідну декларацію та здійснюють сплату податку.

Обчислення суми податку для об’єктів нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснює контролюючий орган за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості.

Податкові повідомлення-рішення про сплату податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) фізичній особі – платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

У цьому випадку контролюючий орган повинен володіти достовірними даними щодо технічних характеристик об’єкта нерухомості, інформацією щодо власника об’єкта нерухомості та його контактними даними. У багатьох випадках власники нерухомості не отримують повідомлення-рішення про сплату податку. Це може бути зумовлено відсутністю необхідних даних у органів податкової служби, фактичним проживанням осіб не за місцем реєстрації, логістичними проблемами при доставці повідомлень-рішень тощо.

У 2019 році Буським  управлінням ГУ ДПС у Львівській області було сформовано платникам податку – фізичним особам Бродівської об’єднаної територіальної громади 10967 податкових повідомлень-рішень на загальну суму 3295,3 тис. грн, з них: - 

- по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки - 1118 податкових повідомлень-рішень на суму 1782,6 тис. грн.

 - по податку за землю - з фізичних осіб - 9849  податкових повідомлень-рішень на суму 1512,7 тис. грн.

У 2020 році контролюючими органами було сформовано платникам податку – фізичним особам  Бродівської об’єднаної територіальної громади 12118 податкових повідомлень-рішень на загальну суму 2444,0 тис. грн, з них:

- по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки - 1437  податкових повідомлень-рішень на суму 1050, 3 тис. грн.;

- по податку за землю – з фізичних осіб - 10681  податкових повідомлень-рішень на суму 1393,7 тис. грн.

Проте станом на 01.12.2020 року  2388 платників податків – фізичних осіб, Бродівської об’єднаної територіальної громади мають заборгованість до бюджету по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та податку за землю в сумі   495,0 тис.грн.

Це свідчить, що у сучасних умовах необхідно знайти нові, більш ефективні шляхи комунікації з платником податків, автоматизувати процеси доведення до платника інформації щодо нарахованих сум податків та отримання зворотного зв’язку.

Для цього планується використати наявні канали комунікації з мешканцями Бродівської об’єднаної громади, такі як Електронний кабінет платника податків, Центр обслуговування платників податків при Бродівській ДПІ, Центр надання адміністративних послуг Бродівської міської ради, тощо. Це дасть можливість забезпечити оперативну комунікацію з користувачами цих сервісів щодо розміру нарахованого податку та порядку його сплати.

 

Додатково доцільно запровадити автоматизоване інформування платників податку про питання, пов’язані з оподаткуванням, через канали цифрового та телефонного зв’язку (chatbot, електронна розсилка тощо).

4.7. Формування бази об’єктів житлової нерухомості, яка здається в оренду та використовується у підприємницькій діяльності.

Враховуючи відсутність достатніх важелів контролю та складність виявлення й залучення таких категорій громадян до декларування, постійна інформаційно-роз'яснювальна робота є найбільш ефективним засобом впливу на їх свідомість, яка може здійснюватися способом розміщення відеоматеріалів у ЗМІ, розповсюдження інформаційних матеріалів, проведенням круглих столів, зустрічей, інших роз’яснювальних заходів.

Водночас слід на постійній основі опрацьовувати оголошення про здачу нерухомості в оренду, розміщенні у засобах масової інформації, зокрема у мережі Інтернет, та формувати узагальнену базу даних таких об’єктів.

Це дасть можливість залучити власників орендованої нерухомості до оподаткування як податком з доходів фізичних осіб, так і податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

4.8. Матеріальне забезпечення Головного управління ДПС у Львівській області для відправлення фізичним особам податкових повідомлень-рішень на сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Органи головного управління Державної податкової служби у Львівській області щорічно надсилають фізичним особам – платникам податку на нерухоме майно та податку за землю -фізичним особам, повідомлення-рішення про сплату. Таких у 2019 році – 10967, у 2020 році –12118 (станом на 01.12.2020). Щорічно витрати на адміністрування податку на нерухоме майно зростають. Податківці також постійно здійснюють листування з платниками податків, у тому числі щодо залучення до декларування та оподаткування.

Заходи, передбачені цією програмою, сприятимуть подальшому розширенню бази оподаткування податком на нерухоме майно з 2021 року. Також планується збільшення кількості платників податків, а відповідно і об’єму інформаційних матеріалів. Це матиме наслідком зростання витрат

 

органів податкової служби на адміністрування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

 Відтак відповідно до цієї Програми планується щорічно передбачати у бюджеті Бродівської об’єднаної територіальної громади кошти на здійснення адміністрування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, органами державної податкової служби. Йдеться зокрема про виготовлення та своєчасне відправлення інформаційних поштових повідомлень, податкових повідомлень-рішень, листування з платниками тощо.

 Органи державної податкової служби повинні використовувати кошти, передбачені цією Програмою, на умовах звітності та з дотриманням принципу економічності оподаткування. Тобто обсяг додаткових надходжень від сплати податку на нерухоме майно до бюджету Бродівської об’єднаної територіальної громади повинен значно перевищувати витрати міського бюджету на адміністрування цього податку.

 

5. Фінансове забезпечення Програми



5.1. Реалізація заходів, передбачених цією Програмою, здійснюється за рахунок коштів бюджету Бродівської  об’єднаної територіальної громади.

5.2. Обсяг фінансування визначається щороку під час підготовки бюджету Бродівської об’єднаної територіальної громади на відповідний рік у межах видатків, передбачених головному розпоряднику бюджетних коштів, відповідальному за виконання завдань і заходів Програми.

 

6. Очікувані результати



6.1. Очікуваними результатами від виконання Програми є:

6.1.1. Підвищення рівня податкової культури у суспільстві та формування відповідального ставлення до сплати податків.

6.1.2. Налагодження якісної комунікації між міською радою, органами державної податкової служби та платниками податків.

6.1.3. Своєчасне та зрозуміле інформування платників щодо розміру нарахованих сум податків, порядку нарахування та сплати, норм та вимог податкового законодавства.

 6.1.4. Розширення бази оподаткування місцевими податками і зборами та, як наслідок, збільшення доходів бюджету Бродівської об’єднаної територіальної громади.

6.1.5. Налагодження обліку нарахувань податків та залучення до оподаткування окремих категорій платників, які здають майно в оренду та використовують його у підприємницькій діяльності

6.1.6. Створення позитивного іміджу сфери оподаткування.

 

7. Координація та контроль за виконанням Програми



7.1. Координацію та контроль за виконанням Програми здійснює управління економічного.

7.2. Головне управління Державної податкової служби у Львівській області щоквартально до 01 числа другого місяця, що настає за звітним періодом, подає управління економічного інформацію про стан виконання заходів, передбачених цією Програмою.





 
Секретар ради                                                                       Руслан ШИШКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Додаток 1

до Програми формування податкової культури у  Бродівській об’єднаній територіальній громаді

на 2021-2024 роки

 

 
ПАСПОРТ

 

Програми формування податкової культури у  Бродівській  територіальній громаді

на 2021-2024 роки

 

 

1. Ініціатор розроблення Програми – Головне управління ДПС у Львівській області.

 

 

2. Дата, номер документа про затвердження Програми –рішення Бродівської міської ради від ______________ 2020 року №_____.

 

3Розробник Програми – Головне управління ДПС у Львівській області.

 

4. Відповідальні виконавці Програми – головним розпорядником коштів, передбачених на виконання цієї  Програми є Бродівська міська рада, а її виконавцем – Головне управління ДПС у Львівській області.

 

5. Учасники Програми – Бродівська міська рада, Головне управління ДПС Львівської області.

 

6. Термін реалізації Програми – 2021-2024  рік.

 

7. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми на 2021 рік – в межах визначеного фінансового ресурсу, у т. ч. з бюджету міської ради – в межах визначеного фінансового ресурсу.

 

8. Додатки 1 – 3 до цієї Програми є її невід’ємною частиною.

 

 
Секретар ради                                                    Руслан Шишка


 

 

Додаток 2

до Програми формування податкової культури у  Бродівській об’єднаній територіальній громаді

на 2021-2024 роки

 

 

Ресурсне забезпечення

Програми формування податкової культури у Бродівській територіальній громаді

 

на 2021-2024 роки

 

тис.грн.























Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми 2021 рік Усього витрат на виконання Програми
Усього, В межах фінансових призначень В межах фінансових призначень
у тому числі:    
Бюджет міської ради В межах фінансових призначень В межах фінансових призначень

 

 

 

 

 

 
Секретар ради                                                           Руслан ШИШКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

до Програми формування податкової культури у  Бродівській об’єднаній територіальній громаді

на 2021-2024 роки

 

Перелік завдань, заходів та показників Програми формування податкової культури у Бродівській об’єднаній територіальній громаді на 2021-2024 роки

 

 































Назва завдання Перелік заходів завдання Виконавець заходу, показника Фінансування Очікуваний результат
джерела обсяги, тис.грн
Відправлення фізичним особам – платникам майнових податків Бродівської ТГ  податкових повідомлень-рішень. Укладання угоди з Укрпоштою на відправлення 11000 податкових повідомлень рішень на 2021 рік ГУ ДПС у Львівській області Місцевий бюджет  

      В межах фінансових призначень
1.Забезпечення надсилання податкових повідомлень-рішень фізичним особам

2. Збільшення надходжень до бюджету ТГ

 

 

 
Секретар ради                                                                      Руслан ШИШКА