ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 12
БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
від .10. 2023 року м. Броди №
Про затвердження Місцевої програми інформатизації «Цифрова Бродівська міська територіальна громада» на 2022 – 2024 роки в новій редакції
Відповідно до вимог статті 91 Бюджетного кодексу України, пункту 22 частини першої статті 26, частини першої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Порядку розроблення місцевих цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання, затвердженого рішенням Бродівської міської ради Львівської області від 26 жовтня 2021 року № 461, враховуючи рішення виконавчого комітету Бродівської міської ради № 159/02-02, від 26.07. 2022 року, міська рада-
ВИРІШУЄ :
1.Затвердити Програму Місцева програма інформатизації «Цифрова Бродівська міська територіальна громада» на 2022 – 2024 роки в новій редакції, що додається.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань фінансів, бюджету, розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.
Місцева програма інформатизації
«Цифрова Бродівська міська територіальна громада»
на 2022 – 2024 роки
м. Броди
2023 рік
ПАСПОРТ
Місцевої програми інформатизації «Цифрова Бродівська міська територіальна громада» на 2022-2024 роки
Міський голова ____________ Анатолій БЕЛЕЙ
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ Богдан СТОРОЖИНСЬКИЙ
(підпис) (ім’я, прізвище)
2.Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
Інформатизація, цифрові трансформації і цифровізація — одні з визначальних тенденцій розвитку людської цивілізації, які формують інклюзивне суспільство та кращі механізми управління, розширюють доступ до охорони здоров’я, освіти, банківської справи, підвищують якість надання публічних послуг. Пандемія COVID-19 довела важливість та потрібність цифрових технологій. При системному державному підході цифрові технології будуть стимулювати розвиток відкритого інформаційного суспільства як одного з істотних чинників розвитку в Україні демократії, забезпечуватимуть більшу прозорість влади та ефективніше електронне урядування, сприятимуть економічному зростанню, створенню робочих місць, підвищенню продуктивності, що обов’язково призведе до підвищення якості життя громадян України.
Перехід до цифрових технологій та розв’язання існуючих проблем інформатизації, цифрових трансформацій і цифровізації можуть бути здійснені завдяки розробленню та реалізації регіональних та місцевих програм інформатизації.
Одним із трендів на даний час є активне впровадження в діяльність органів місцевого самоврядування елементів системи цифрового урядування. Відтак, успішність реформи децентралізації влади має бути закріплена розширенням дієвості територіальної громади на різних рівнях: у сферах освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, енергетики, громадського транспорту, питаннях громадської безпеки тощо за рахунок посилення їх цифрової спроможності. Мова йде про впровадження нових, цифрових процесів та сучасних технологічних рішень, поширення мережевих комунікацій, оволодіння цифровими інструментами.
Позитивними сторонами цифровізації територіальної громади є:
1) широке використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для досягнення необхідного рівня ефективності та результативності;
2) можливість прийняття ефективних управлінських рішень;
3) зменшення корупційних ризиків на всіх рівнях і за всіма напрямами;
4) зростання рівня цифрової грамотності населення громади;
4) процес контролю і прозорості.
Посилення цифрової спроможності територіальної громади – це процес створення електронних сервісів для більш ефективних управлінських рішень та надання якісних послуг в середині громади.
“Цифрову” громаду складають громадяни, які розуміють важливість впровадження цифрових технологій та інновацій, що полегшуватимуть життя та покращуватимуть і розвиватимуть громаду. Це постійний діалог між органами влади і мешканцями, який допомагає визначати пріоритети розвитку та вирішувати проблеми. А цифрові технології та інструменти роблять вказаний процес простішим та доступнішим.
Рівень використання цифрових технологій стає безпосереднім чинником впливу на підвищення ефективності місцевого самоврядування, конкурентоспроможності та економічного розвитку громади.
Основними проблемами розвитку інформатизації в громаді є:
3.Мета програми
Метою Програми є покращення ефективності управління та підвищення рівня якості життя в громаді, підвищення рівня доступності цифрових сервісів і послуг для громадян, усунення людського фактору та корупційних ризиків в наданні публічних послуг та формування безпечного інформаційного середовища на базі сучасних цифрових технологій. Сприяння соціально-економічному розвитку громади шляхом упровадження сучасних та перспективних інформаційних технологій в усі сфери життєдіяльності громади, створення умов для модернізації інформаційної інфраструктури.
Місцева програма інформатизації «Цифрова Цифрова Бродівська міська територіальна громада» на 2022 – 2024 роки (далі – Програма) визначає основні засади реалізації місцевої політики у сфері інформатизації, цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації. Відповідно до чинного законодавства Програма розроблена як складова Регіональної програми інформатизації «Цифрова Львівщина» на 2022 – 2024 роки та визначає комплекс пріоритетних завдань щодо інформаційного, організаційно-технічного, нормативно-правового забезпечення діяльності органу місцевого самоврядування та стосовно соціально-економічного розвитку шляхом впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (далі – ІКТ) у всі сфери життєдіяльності Бродівської міської територіальної громади.
Програма повністю узгоджується з Стратегією розвитку Бродівської міської територіальної громади до 2027 року і забезпечує досягнення Операційної цілі 4.1. Прозора і ефективна влада, завдання 4.1.1.Удосконалення системи управління громадою.
4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсяг та джерела фінансування, строки та етапи виконання
Термін виконання програми: 2022-2024 роки.
Фінансування Програми здійснюватиметься за рахунок коштів бюджету Бродівської міської територіальної громади в межах наявного фінансового ресурсу (додаток 1 до Програми).
5. Перелік завдань Програми та результативні показники
Головне завдання Програми – проведення цифровізації, інформатизації та цифрової трансформації в актуальних напрямках та сферах, які відповідають потребам мешканців та соціально-економічному розвитку громади.
Успішна реалізація заходів Програми буде мати безпосередній позитивний вплив як на загальний соціально-економічний розвиток громади, так і на його конкретні аспекти, зокрема:
6. Напрями діяльності та заходи програми
Пріоритетними напрямами Програми є:
1. Нормативно-правове, організаційне та методичне забезпечення програми інформатизації:
Охорона здоров’я:
7. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Контроль за ходом виконання програми здійснює виконавчий комітет Бродівської міської ради.
Відділ економіки та публічних закупівель виконавчого комітету Бродівської міської ради щороку до 10 жовтня та 10 лютого року, що настає за звітним, готує та подає фінансовому управлінню Бродівської міської ради інформацію про стан виконання Програми.
Відділ економіки та публічних закупівель виконавчого комітету Бродівської міської ради за підсумками року подає на розгляд сесії Бродівської міської ради звіт про стан виконання Програми до 01 березня року, що настає за звітним.
У звіті повинні міститися дані про заплановані та фактичні обсяги і джерела фінансування Програми, виконання результативних показників у динаміці з початку дії програми згідно з додатком 3 до Програми та пояснювальну записку, у разі невиконання – обґрунтування причин.
Додаток 1
до місцевої програми інформатизації
«Цифрова Бродівська міська територіальна
громада» на 2022-2024 роки
Ресурсне забезпечення місцевої програми
Інформатизації «Цифрова Бродівська міська територіальна громада» на 2022-2024 роки
тис. грн.
Міський голова ______________ Анатолій БЕЛЕЙ
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ Богдан СТОРОЖИНСЬКИЙ
(підпис) (ім’я, прізвище)
Додаток 2
до місцевої програми інформатизації
«Цифрова Бродівська міська територіальна
громада» на 2022-2024 роки
Перелік заходів і завдань місцевої програми
інформатизації «Цифрова Бродівська міська територіальна громада» на 2022-2024 роки
Міський голова ______________ Анатолій БЕЛЕЙ
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ Богдан СТОРОЖИНСЬКИЙ
(підпис) (ім’я, прізвище)
Додаток 3
до місцевої програми інформатизації
«Цифрова Бродівська міська територіальна
громада» на 2022-2024 роки
Інформація про виконання програми за ___________ рік
4. Напрями діяльності та заходи програми ________________________________________________________________________________________________________________
5. Аналіз виконання за видатками в цілому за програмою:
тис. грн.
Керівник установи-
головного розпорядника коштів ______________ ________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
від .10. 2023 року м. Броди №
Про затвердження Місцевої програми інформатизації «Цифрова Бродівська міська територіальна громада» на 2022 – 2024 роки в новій редакції
Відповідно до вимог статті 91 Бюджетного кодексу України, пункту 22 частини першої статті 26, частини першої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Порядку розроблення місцевих цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання, затвердженого рішенням Бродівської міської ради Львівської області від 26 жовтня 2021 року № 461, враховуючи рішення виконавчого комітету Бродівської міської ради № 159/02-02, від 26.07. 2022 року, міська рада-
ВИРІШУЄ :
1.Затвердити Програму Місцева програма інформатизації «Цифрова Бродівська міська територіальна громада» на 2022 – 2024 роки в новій редакції, що додається.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань фінансів, бюджету, розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.
Міський голова Анатолій БЕЛЕЙ
ПОГОДЖЕНО Перший заступник Бродівського міського голови _________ Роман СПОДАРИК « » 2023 року |
ЗАТВЕРДЖЕНО Бродівської міської ради Львівської області жовтня 2023 року № |
Місцева програма інформатизації
«Цифрова Бродівська міська територіальна громада»
на 2022 – 2024 роки
Погоджено Начальник фінансового управління Бродівської міської ради __________ Тетяна МАРТИШ «» жовтня 2023 року |
Керівник установи-розробника програми: Начальник відділу економіки та публічних закупівель виконавчого комітету Бродівської міської ради Львівської області _________ Богдан СТОРОЖИНСЬКИЙ «» 2023 року |
м. Броди
2023 рік
ПАСПОРТ
Місцевої програми інформатизації «Цифрова Бродівська міська територіальна громада» на 2022-2024 роки
1. | Ініціатор розроблення програми | Відділ економіки та публічних закупівель виконавчого комітету Бродівської міської ради Львівської області |
2. | Рішення виконавчого комітету Бродівської міської ради про погодження програми | |
3. | Розробник програми | Відділ економіки та публічних закупівель виконавчого комітету Бродівської міської ради Львівської області |
4. | Співрозробники програми | - |
5. | Відповідальний виконавець програми | Відділ економіки та публічних закупівель виконавчого комітету Бродівської міської ради Львівської області |
5.1 | Головний розпорядник коштів | Виконавчий комітет Бродівської міської ради Львівської області |
6. | Учасники програми | Структурні підрозділи Бродівської міської ради Львівської області |
7. | Термін реалізації програми | 2022 -2024 р.р. |
8. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, тис.грн. у тому числі: | 390 000,00 грн. |
8.1. | коштів місцевого бюджету | 390 000,00 грн. |
коштів інших джерел |
Міський голова ____________ Анатолій БЕЛЕЙ
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ Богдан СТОРОЖИНСЬКИЙ
(підпис) (ім’я, прізвище)
2.Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
Інформатизація, цифрові трансформації і цифровізація — одні з визначальних тенденцій розвитку людської цивілізації, які формують інклюзивне суспільство та кращі механізми управління, розширюють доступ до охорони здоров’я, освіти, банківської справи, підвищують якість надання публічних послуг. Пандемія COVID-19 довела важливість та потрібність цифрових технологій. При системному державному підході цифрові технології будуть стимулювати розвиток відкритого інформаційного суспільства як одного з істотних чинників розвитку в Україні демократії, забезпечуватимуть більшу прозорість влади та ефективніше електронне урядування, сприятимуть економічному зростанню, створенню робочих місць, підвищенню продуктивності, що обов’язково призведе до підвищення якості життя громадян України.
Перехід до цифрових технологій та розв’язання існуючих проблем інформатизації, цифрових трансформацій і цифровізації можуть бути здійснені завдяки розробленню та реалізації регіональних та місцевих програм інформатизації.
Одним із трендів на даний час є активне впровадження в діяльність органів місцевого самоврядування елементів системи цифрового урядування. Відтак, успішність реформи децентралізації влади має бути закріплена розширенням дієвості територіальної громади на різних рівнях: у сферах освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, енергетики, громадського транспорту, питаннях громадської безпеки тощо за рахунок посилення їх цифрової спроможності. Мова йде про впровадження нових, цифрових процесів та сучасних технологічних рішень, поширення мережевих комунікацій, оволодіння цифровими інструментами.
Позитивними сторонами цифровізації територіальної громади є:
1) широке використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для досягнення необхідного рівня ефективності та результативності;
2) можливість прийняття ефективних управлінських рішень;
3) зменшення корупційних ризиків на всіх рівнях і за всіма напрямами;
4) зростання рівня цифрової грамотності населення громади;
4) процес контролю і прозорості.
Посилення цифрової спроможності територіальної громади – це процес створення електронних сервісів для більш ефективних управлінських рішень та надання якісних послуг в середині громади.
“Цифрову” громаду складають громадяни, які розуміють важливість впровадження цифрових технологій та інновацій, що полегшуватимуть життя та покращуватимуть і розвиватимуть громаду. Це постійний діалог між органами влади і мешканцями, який допомагає визначати пріоритети розвитку та вирішувати проблеми. А цифрові технології та інструменти роблять вказаний процес простішим та доступнішим.
Рівень використання цифрових технологій стає безпосереднім чинником впливу на підвищення ефективності місцевого самоврядування, конкурентоспроможності та економічного розвитку громади.
Основними проблемами розвитку інформатизації в громаді є:
- нерівномірність забезпечення можливості доступу населення до комп’ютерних і телекомунікаційних засобів, поглиблення «цифрової нерівності» між окремими місцевостями, галузями економіки та різними верствами населення;
- істотний дисбаланс у розвитку інформаційно-телекомунікаційної інфраструктури і ступеня інтеграції цієї інфраструктури у основні ділові процеси громади;
- нерозвиненість місцевих цифрових послуг для громадян і організацій;
- низький рівень цифрової грамотності і готовності населення до використання інформаційно-комунікаційних технологій.
3.Мета програми
Метою Програми є покращення ефективності управління та підвищення рівня якості життя в громаді, підвищення рівня доступності цифрових сервісів і послуг для громадян, усунення людського фактору та корупційних ризиків в наданні публічних послуг та формування безпечного інформаційного середовища на базі сучасних цифрових технологій. Сприяння соціально-економічному розвитку громади шляхом упровадження сучасних та перспективних інформаційних технологій в усі сфери життєдіяльності громади, створення умов для модернізації інформаційної інфраструктури.
Місцева програма інформатизації «Цифрова Цифрова Бродівська міська територіальна громада» на 2022 – 2024 роки (далі – Програма) визначає основні засади реалізації місцевої політики у сфері інформатизації, цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації. Відповідно до чинного законодавства Програма розроблена як складова Регіональної програми інформатизації «Цифрова Львівщина» на 2022 – 2024 роки та визначає комплекс пріоритетних завдань щодо інформаційного, організаційно-технічного, нормативно-правового забезпечення діяльності органу місцевого самоврядування та стосовно соціально-економічного розвитку шляхом впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (далі – ІКТ) у всі сфери життєдіяльності Бродівської міської територіальної громади.
Програма повністю узгоджується з Стратегією розвитку Бродівської міської територіальної громади до 2027 року і забезпечує досягнення Операційної цілі 4.1. Прозора і ефективна влада, завдання 4.1.1.Удосконалення системи управління громадою.
4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсяг та джерела фінансування, строки та етапи виконання
Термін виконання програми: 2022-2024 роки.
Фінансування Програми здійснюватиметься за рахунок коштів бюджету Бродівської міської територіальної громади в межах наявного фінансового ресурсу (додаток 1 до Програми).
5. Перелік завдань Програми та результативні показники
Головне завдання Програми – проведення цифровізації, інформатизації та цифрової трансформації в актуальних напрямках та сферах, які відповідають потребам мешканців та соціально-економічному розвитку громади.
Успішна реалізація заходів Програми буде мати безпосередній позитивний вплив як на загальний соціально-економічний розвиток громади, так і на його конкретні аспекти, зокрема:
- забезпечення доступу громадян і бізнесу до якісних та зручних публічних послуг без корупційних ризиків;
- розвиток інформаційно-телекомунікаційного середовища та цифрової інфраструктури громади;
- формування безпечного інформаційного середовища на базі сучасних цифрових технологій;
- розширення доступу та можливостей людей для безпечного та ефективного використання Інтернету як для особистого розвитку, так і для ведення власної справи шляхом покращення цифрових навичок;
- отримання громадянами якісно нового рівня послуг у сферах освіти, охорони здоров’я, пасажирських перевезень тощо;
- розвиток і впровадження актуальних європейських норм і стандартів інформатизації у всіх сферах життєдіяльності громади;
- покращення загального інвестиційно-економічного фону громади;
- сприяння інтеграції громади в сучасне цифрове та інноваційне суспільство.
- розширення мережі широкосмугового доступу до Інтернету;
- впровадження систем захисту інформації згідно з чинним законодавством та діючими європейськими стандартами;
- використання ліцензійного програмного забезпечення з актуальною підтримкою та оновленнями на сучасних технічних і апаратних засобах, зданих повноцінно та оперативно вирішувати покладені на них задачі в органах публічної влади та об’єктах соціальної інфраструктури;
- створення єдиного безпечного цифрового інформаційно-культурного простору для задоволення потреб жителів та гостей громади;
- впровадження у діяльність органів влади, відомств, організацій сучасних засобів та методів збирання, накопичення, оброблення і використання інформації, необхідної для задоволення соціальних та інформаційних потреб населення, а також прийняття обґрунтованих рішень на всіх рівнях системи управління громади;
- підвищення цифрової грамотності та культури населення;
- реалізацію проєктів на базі цифрових технологій в сфері освіти, охорони здоров’я, пасажирських перевезень та культури;
- впровадження та удосконалення систем електронного документообігу.
6. Напрями діяльності та заходи програми
Пріоритетними напрямами Програми є:
1. Нормативно-правове, організаційне та методичне забезпечення програми інформатизації:
- розробка нормативно-правових та технічних документів, методичних рекомендацій щодо організації виконання завдань Програми; створення, впровадження та адміністрування інформаційних систем і програмно-технічних комплексів, засобів інформатизації, механізмів інтеграції систем; організації цифрових робочих місць службовців; організації захисту інформаційної інфраструктури;
- проведення науково-практичних конференцій, місцевих семінарів, круглих столів, відеоконференцій за участю керівників органів влади, науковців, представників громадських організацій та бізнес-структур щодо впровадження новітніх інформаційних технологій, електронного урядування тощо;
- організація навчання фахівців органів місцевого самоврядування, у тому числі на базі спеціалізованих установ та підприємств, з питань цифрових навичок та компетенцій в частині використання цифрових інструментів в управлінській діяльності.
- забезпечення покриття мережею Інтернет об’єктів соціальної інфраструктури та об’єктів, що надають публічні сервіси та послуги на території громади;
- співпраця з міжнародними організаціями, донорами, фондами розвитку тощо у сфері розвитку та покращення цифрової інфраструктури громади.
- вдосконалення цифрової інфраструктури в органами публічної влади громади;
- придбання засобів інформатизації для органів управління територіальної громади;
- розширення системи електронного документообігу в органах управління територіальної громади;
- навчання суб’єктів всіх форм власності щодо роботи з новими цифровими сервісами та послугами;
- наближення центрів надання адміністративних послуг до мешканців;
- підвищення рівня якості обслуговування в ЦНАПах;
- застосування цифрових рішень для створення безбар’єрного простору;
- розвиток інструментів е-демократії та їх застосування органами публічної влади громади;
- активізація роботи з відкритими даними в територіальній громаді;
- підвищення прозорості роботи органів публічної влади шляхом використання цифрових інструментів;
- використання цифрових інструментів з метою покращення виконання інших функцій в сфері управління персоналом в органах публічної влади;
- розвиток цифрових навичок публічних службовців, в тому числі щодо кібергігієни.
Охорона здоров’я:
- інформатизація медичних установ та забезпечення їх достатнім рівнем цифрових інструментів для надання якісних послуг населенню;
- навчання працівників медичної галузі цифровим навичкам та вмінню працювати з цифровими системами;
- розвиток та впровадження цифрових рішень для підвищення прозорості в сфері охорони здоров’я;
- участь в обласній програмі розвитку телемедицини.
- забезпечення рівного доступу до культурного фонду громади шляхом його оцифрування та оприлюднення на цифрових майданчиках;
- захист культурного фонду шляхом оцифрування;
- впровадження цифрових рішень для покращення культурної освіти мешканців, в тому числі задля цілей патріотичного виховання;
- впровадження цифрових рішень задля підвищення рівня споживання національного та локального культурного продукту, його популяризації;
- популяризація порталу «Дія.Цифрова освіта» серед мешканців, як інструменту самоосвіти;
- використання наявної в громаді соціальної інфраструктури для проведення семінарів, тренінгів, гуртків з метою поліпшення цифрових навичок мешканців.
7. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Контроль за ходом виконання програми здійснює виконавчий комітет Бродівської міської ради.
Відділ економіки та публічних закупівель виконавчого комітету Бродівської міської ради щороку до 10 жовтня та 10 лютого року, що настає за звітним, готує та подає фінансовому управлінню Бродівської міської ради інформацію про стан виконання Програми.
Відділ економіки та публічних закупівель виконавчого комітету Бродівської міської ради за підсумками року подає на розгляд сесії Бродівської міської ради звіт про стан виконання Програми до 01 березня року, що настає за звітним.
У звіті повинні міститися дані про заплановані та фактичні обсяги і джерела фінансування Програми, виконання результативних показників у динаміці з початку дії програми згідно з додатком 3 до Програми та пояснювальну записку, у разі невиконання – обґрунтування причин.
Секретар ради Руслан Шишка
Додаток 1
до місцевої програми інформатизації
«Цифрова Бродівська міська територіальна
громада» на 2022-2024 роки
Ресурсне забезпечення місцевої програми
Інформатизації «Цифрова Бродівська міська територіальна громада» на 2022-2024 роки
тис. грн.
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми | 2022 рік | 2023 рік | 2024 рік | Усього витрат на виконання програми |
Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: | 150000 | 240000 | 390000 | |
державний бюджет | ||||
обласний бюджет | ||||
місцевий бюджет | 150000 | 240000 | 390000 | |
кошти не бюджетних джерел | ||||
інші |
Міський голова ______________ Анатолій БЕЛЕЙ
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ Богдан СТОРОЖИНСЬКИЙ
(підпис) (ім’я, прізвище)
Додаток 2
до місцевої програми інформатизації
«Цифрова Бродівська міська територіальна
громада» на 2022-2024 роки
Перелік заходів і завдань місцевої програми
інформатизації «Цифрова Бродівська міська територіальна громада» на 2022-2024 роки
№ з/п |
Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) |
Перелік заходів програми | Строк виконання заходу | Виконавці | Джерела фінансування | Обсяги фінансування (вартість), грн., у тому числі: | Очікуваний результат |
1. |
Розробка нормативно-правових та організаційно-технічних документів з питань організації виконання Програми | У межах кошторисних призначень | |||||
Організація семінарів, круглих столів, науково-практичних конференцій за участю органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з проблем інформатизації та становлення інформаційного суспільства в Україні з метою залучення широкого кола фахівців та вивчення кращого досвіду розвитку ІКТ | У межах кошторисних призначень | ||||||
Забезпечення покриття мережею Інтернет об’єктів соціальної інфраструктури та об’єктів, що надають публічні сервіси та послуги на території громади | У межах кошторисних призначень | ||||||
Співпраця з міжнародними організаціями, донорами, фондами розвитку тощо у сфері розвитку та покращення цифрової інфраструктури громади | У межах кошторисних призначень | ||||||
Впровадження системи реєстрів територіальних громад Львівської області з функціоналом по-господарського обліку та управління земельними ресурсами |
230000 | ||||||
Придбання засобів інформатизації для територіальної громади | У межах кошторисних призначень | ||||||
Запровадження системи електронного документообігу в Бродівській міській територіальній громаді та підключення до системи електронної взаємодії органів виконавчої влади на умовах співфінансування | У межах кошторисних призначень | ||||||
Навчання суб’єктів господарювання всіх форм власності щодо роботи з новими цифровими сервісами та послугами на території громади | У межах кошторисних призначень | ||||||
Наближення центрів надання адміністративних послуг до мешканців | ЦНАП | У межах кошторисних призначень | |||||
Підвищення рівня якості обслуговування в ЦНАПах | ЦНАП | У межах кошторисних призначень | |||||
Застосування цифрових рішень для створення безбар’єрного простору | ЦНАП | У межах кошторисних призначень | |||||
Розвиток інструментів е-демократії та їх застосування органами публічної влади громади | У межах кошторисних призначень | ||||||
Розвиток цифрових навичок посадових осіб та службовців, в тому числі щодо кібергігієни | У межах кошторисних призначень | ||||||
Участь у спільних проєктах (програмах), спрямованих на розвиток е-урядування, з українськими, міжнародними громадськими організаціями й фондами | У межах кошторисних призначень | ||||||
Інформатизація медичних установ та забезпечення їх достатнім рівнем цифрових інструментів для надання якісних послуг населенню | КНП Бродівська ЦМЛ | У межах кошторисних призначень | |||||
Навчання працівників медичної галузі цифровим навичкам та вмінню працювати з цифровими системами | КНП Бродівська ЦМЛ | У межах кошторисних призначень | |||||
Розвиток та впровадження цифрових рішень для підвищення прозорості в сфері медицини | КНП Бродівська ЦМЛ | У межах кошторисних призначень | |||||
Участь в розробка та затвердженні обласної програми розвитку телемедицини | КНП Бродівська ЦМЛ | У межах кошторисних призначень | |||||
Забезпечення рівного доступу до культурного фонду громади шляхом його оцифрування та оприлюднення на цифрових майданчиках | Відділ культури, туризму, молоді та спорту Бродівської міської ради, комунальна установа «Бродівський історико – краєзнавчий музей» | У межах кошторисних призначень | |||||
Захист культурного фонду шляхом оцифрування | Відділ культури, туризму, молоді та спорту Бродівської міської ради, комунальна установа «Бродівський історико – краєзнавчий музей» | У межах кошторисних призначень | |||||
Впровадження цифрових рішень для покращення культурної освіти мешканців, в тому числі задля цілей патріотичного виховання | Відділ культури, туризму, молоді та спорту Бродівської міської ради | У межах кошторисних призначень | |||||
Впровадження цифрових рішень задля підвищення рівня споживання національного та локального культурного продукту, його популяризації | Відділ культури, туризму, молоді та спорту Бродівської міської ради, відділ освіти Бродівської міської ради | У межах кошторисних призначень | |||||
Цифровізація та інформатизація культурних установ | Відділ культури, туризму, молоді та спорту Бродівської міської ради | У межах кошторисних призначень | |||||
Популяризація порталу «Дія.Цифрова освіта» серед мешканців, як інструменту самоосвіти | ЦНАП | У межах кошторисних призначень | |||||
Використання наявної в громаді соціальної інфраструктури для проведення семінарів, тренінгів, гуртків з метою поліпшення цифрових навичок мешканців | У межах кошторисних призначень | ||||||
2. | Супроводження, обслуговування, оновлення та розширення функціоналу системи електронного документообігу в органах публічної влади |
10,0 |
Міський голова ______________ Анатолій БЕЛЕЙ
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ Богдан СТОРОЖИНСЬКИЙ
(підпис) (ім’я, прізвище)
Додаток 3
до місцевої програми інформатизації
«Цифрова Бродівська міська територіальна
громада» на 2022-2024 роки
Інформація про виконання програми за ___________ рік
1. | |||
КВКВ | найменування головного розпорядника бюджетних коштів | ||
2. | |||
КВКВ | найменування відповідального виконавця програми | ||
3. | |||
КФКВ | найменування програми, дата і номер рішення обласної ради про її затвердження |
№ п/п | Захід | Головний виконавець та строк виконання |
Планові обсяги фінансування, тис. грн. | Фактичні обсяги фінансування, тис. грн. | Стан виконання заходів (результативні показники виконання програми) | ||||||||
Всього | У тому числі: | Всього | У тому числі: | ||||||||||
Державний бюджет | Обласний бюджет | Місцевий бюджет | Кошти не бюджетних джерел |
Державний бюджет | Обласний бюджет | Місцевий бюджет | Кошти не бюджетних джерел |
||||||
тис. грн.
Бюджетні асигнування з урахуванням змін | Проведені видатки | Відхилення | |||||||
Усього | Загальний фонд | Спеціальний фонд | Усього | Загальний фонд | Спеціальний фонд | усього | Загальний фонд | Спеціальний фонд | % |
Керівник установи-
головного розпорядника коштів ______________ ________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім’я, прізвище)