ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

V

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

11

Дата реєстрації:

02.02.2021

Проголосовано:

04.02.2021 12:07:49

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    31
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    3

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 11

Текст:





БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

V сесія   VIІІ  скликання

 

від 04.02.2021 р.                            м. Броди                                № Проєкт



 

Про створення відділу соціального захисту населення Бродівської міської ради Львівської області

 

З метою нормативного врегулювання роботи структурних підрозділів Бродівської  міської ради, керуючись нормами розділу ХІ Конституції України,  статей  25, 26 п.5,ч.1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  міська рада –

 



В И Р І Ш И Л А:






  1. Створити виконавчий орган відділ соціального захисту населення Бродівської міської ради,  як юридичну особу публічного права.

  2. Затвердити  Положення про відділ соціального захисту населення Бродівської міської ради (додається).

  3.  Уповноважити міського голову (у разі  його відсутності, секретаря міської ради або заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради) здійснити заходи щодо проведення державної реєстрації Положення згідно чинного законодавства  України.

  4.  Визначити місце розташування юридичної особи: 80600, Львівська область, м. Броди,  вулиця  Щурата,  1.

  5. Надати відділу соціального захисту Бродівської міської ради статус самостійного відділу  міської ради.

  6.  Визначити відділ соціального захисту Бродівської міської ради головним розпорядником коштів місцевого бюджету.

  7. Оприлюднити це рішення шляхом розміщення на офіційній веб- сторінці міської ради.


 

 
Міський голова                                                                   Анатолій БЕЛЕЙ

 

                                                                   
Додаток

   до рішення Бродівської

          міської ради № ____

від 04 лютого 2021р.

 

 
Положення 

про відділ соціального захисту населення 

Бродівської міської ради Львівської області


1. Загальні положення

1.1. Відділ  соціального захисту населення (надалі - Відділ) є виконавчим органом Бродівської міської ради, створюється міською радою, підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступникам голови міської ради, а з питань здійснення делегованих повноважень – підконтрольний відповідним органам виконавчої влади.

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, Європейською хартією місцевого самоврядування, іншими міжнародними договорами та правовими актами, ратифікованими Верховною Радою України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу» та іншими законами України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням і іншими нормативними актами. 

1.3. Працівники відділу є посадовими особами органу місцевого самоврядування. Структура та чисельність відділу затверджується міською радою. 

1.4. Відділ веде самостійний баланс, має право відкривати особові і реєстраційні рахунки в установах банків, у рамках своїх повноважень заключати від свого імені угоди з юридичними та фізичними особами, отримувати майнові та особисті немайнові права, нести відповідальність, бути позивачем та відповідачем у суді. 

1.5. Відділ є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням. 

1.6. Юридична адреса відділу: 80600, Львівська область, м. Броди,  вулиця Щурата,  1

2. Мета відділу

2.1. Метою відділу є реалізація державної та місцевої політики у сфері соціального захисту, організація надання соціальних послуг населенню на території Бродівської міської територіальної громади. 

3. Основні завдання відділу

3.1. Для досягнення мети своєї діяльності Відділ вирішує наступні завдання: 

3.1.1. Забезпечує виконання державних і місцевих програм соціального захисту, виконує функції головного розпорядника коштів міського бюджету. 

3.1.2. Організовує надання соціальних та реабілітаційних послуг та здійснення соціальної роботи.

3.1.3. Розробляє та організовує виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально-вразливих верств населення, сімей та осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, та потребують соціальної підтримки. 

3.1.4. Забезпечує соціальну інтеграцію/реінтеграцію дітей та осіб з інвалідністю, сприяє створенню умов для безперешкодного доступу до об’єктів соціальної інфраструктури. 

3.1.5. Вирішує відповідно до законодавства питань про надання допомоги окремим категоріям громадян. 

3.1.6. Здійснює розгляд звернень та прийом громадян з питань, що відносяться до компетенції Відділу; 

3.1.7. Здійснює інші повноваження, покладені на Відділ відповідно до законодавства.

4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

4.1. Забезпечує реалізацію заходів, передбачених державними і місцевими програми Відділу.

4.2. Забезпечує цільове використання бюджетних коштів, передбачених Відділу. 

4.3. Готує пропозиції щодо встановлення за рахунок коштів благодійних надходжень додаткових до встановлених законодавством гарантій щодо соціального захисту населення. 

4.4. Вирішує відповідно до законодавства питання про надання допомоги особам з інвалідністю, учасникам бойових дій, ветеранам війни і праці, сім’ям загиблих (померлих або визнаних такими, що пропали безвісти) військовослужбовців, дітям з інвалідністю, багатодітним сім’ям, іншим категоріям населення для вирішення матеріально-побутових проблем. 

4.5. Вирішує питання про надання за рахунок коштів місцевих бюджетів ритуальних послуг у зв’язку з похованням самотніх громадян, інших категорій малозабезпечених громадян; надання допомоги на поховання громадян у інших випадках, передбачених чинним законодавством. 

4.6. Забезпечує організацію надання соціальних і реабілітаційних послуг та проведення соціальної роботи. 

4.7. Сприяє у вирішенні питань соціальному захисту внутрішньо переміщених осіб. 

4.8. Бере участь у виконанні загальнодержавних, регіональних програм соціальної підтримки сімей, у проведенні заходів, спрямованих на запобігання та протидію торгівлі людьми.

4.9. Забезпечує надання компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду.

4.10. Проводить заходи, спрямовані на запобігання бездомності осіб, соціального захисту та реінтеграції бездомних осіб, соціального патронажу щодо осіб, які відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк. 

4.11. Сприяє організації роботи волонтерського руху. 

4.12. Бере участь у виконанні програм і заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків. 

4.13. У межах своєї компетенції організовує роботу, пов’язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах. 

4.14. Бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення.

4.15. Забезпечує виконання функцій органу опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна дієздатність яких обмежена. 

4.16. Надає пропозиції до проекту бюджету територіальної громади в частині врахування видатків на соціальний захист та соціальне забезпечення. 

4.17. Бере участь в організації проведення або проведенні навчання, підвищення кваліфікації, підготовки та перепідготовки з питань, що відносяться до компетенції Відділу. 

4.18. Організовує і проводить консультації, розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції Відділу, вживає відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги. 

4.19. Забезпечує доступ до публічної інформації, що перебуває у володінні Відділу.

4.20. Роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Відділу. 

4.21. Інформує населення з питань, що належать до компетенції Відділу. 

4.22. Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання документів, створених у ході здійснення своїх повноважень. 

4.23. Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом. 

4.24. Здійснює представництво у встановленому законодавством порядку інтересів Відділу  в судах, правоохоронних, контролюючих та інших органах з питань, віднесених до компетенції Відділу. 

4.25. У разі виявлення обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, направляє до правоохоронних органів відповідну інформацію з метою здійснення передбачених законом заходів. 

4.26. Звітує про виконання покладених завдань за формою та у строки, визначені законодавством.

4.27. Здійснює інші повноваження, покладені на Відділ відповідно до чинного законодавства.

5. Відділ має право

5.1. Брати участь у здійсненні контролю за наданням особам з інвалідністю, учасникам бойових дій, ветеранам війни та праці, сім’ям загиблих військовослужбовців, сім’ям з дітьми, іншим громадянам пільг, установлених законодавством. 

5.2. Залучати спеціалістів органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, представників організацій роботодавців, профспілок та інших інститутів громадянського суспільства, а також підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Відділу. 

5.3. Отримувати в установленому законодавством порядку з державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених завдань.

5.4. Одержувати від роботодавців і посадових осіб письмові чи усні пояснення, звіти про рівень і стан виконання профілактичної роботи, причини порушень законодавства та про вжиття заходів для їх усунення. 

5.5. Здійснювати фіксацію процесу проведення перевірок з використанням засобів аудіо-, фото- або відеотехніки. 

5.6. Проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо ефективних засобів дотримання законодавства про працю та запобігання можливим його порушенням у межах повноважень, визначених законом. 

5.7. Залучати працівників правоохоронних органів до здійснення заходів з контролю у разі виявлення обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення. 

5.8. Брати участь у нарадах, комісіях, робочих групах, утворених міською радою, її виконавчими органами, міським головою. 

5.9. Здійснювати інші заходи, необхідні для виконання покладених завдань. 

6. Система взаємодії

6.1. Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з державними органами та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності, об’єднаннями громадян. 

7. Структура Відділу

7.1. До складу Відділу можуть входити сектори, які очолюють завідувачі секторів. 

7.2. Положення сектори Відділу затверджуються начальником Відділу. 

7.3. Штатний розпис Відділу затверджується виконавчим комітетом міської ради у межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників, затверджених міською радою. 

7.4. Завідувачі секторів, інші працівники Відділу – посадові особи місцевого самоврядування, відповідно до вимог чинного законодавства України призначаються на посаду і звільняються з посади міським головою. 

7.5. Посадові обов’язки працівників Відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником Відділу. 

8. Керівництво Управлінням:

8.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою за конкурсом або іншою процедурою, передбаченою законодавством. 

8.1.1. Здійснює керівництво діяльністю Відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Відділ завдань, визначає ступінь відповідальності своїх заступників, керівників структурних підрозділів. 

8.1.2. Здійснює представництво у встановленому законодавством порядку інтересів Відділу в судах, правоохоронних, контролюючих та інших органах з питань, віднесених до компетенції Відділу. Представляє Відділ у взаємовідносинах з іншими підприємствами, установами, організаціями. 

8.1.3. Подає на затвердження міському голові штатний розпис Відділу. 

8.1.4. Подає міському голові пропозиції щодо вдосконалення роботи Відділу і пріоритетів його діяльності. 

8.1.5. Звітує перед міським головою про виконання покладених на Відділ завдань та планів роботи.

8.1.6. Затверджує положення про структурні підрозділи і функціональні обов’язки працівників Відділу. 

8.1.7. Подає на затвердження виконавчому комітету ради плани роботи Відділу. 

8.1.8. Видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання. 

8.1.9. Здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством.

9. Фінансування діяльності Управління:

9.1. Відділ фінансується за рахунок коштів міського бюджету, які виділені на його утримання. 

9.2. Джерелами фінансування Відділу є: 

* кошти міського бюджету; 

* інші кошти, передані Відділу згідно з чинним законодавством. 

9.3. Майно, яке знаходиться на балансі Відділу є комунальною власністю Бродівської міської ради та перебуває в його оперативному управлінні. 

9.4. Бухгалтерський облік та складання фінансової звітності Відділу проводиться відповідно до вимог чинного законодавства. 

10. Заключні положення:

10.1. Ліквідація і реорганізація Відділу здійснюється за рішенням міської ради у встановленому законом порядку. 

10.2. Зміни і доповнення до цього положення вносяться міською радою.



 


   Секретар  ради                                          Руслан  ШИШКА