ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Мартиш Т. А. |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 23.02.2023 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
б/н
Про затвердження Програми покращення
якості надання публічних послуг органами
виконавчої влади на 2023 рік
БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
ХXІX сесія VIІІ скликання
від 28.02.2023 р. м. Броди № проєкт
Про затвердження Програми покращення
якості надання публічних послуг органами
виконавчої влади на 2023 рік
Відповідно до вимог статті 91 Бюджетного кодексу України, пункту 22 частини першої статті 26, частини першої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Порядку розроблення місцевих цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання, затвердженого рішенням Бродівської міської ради Львівської області від 26 жовтня 2021 року № 461, розглянувши лист Золочівської районної державної ( військової) адміністрації від 10 січня 2023 року № 56-vyh-41/0/2-23, міська рада-
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму покращення якості надання публічних послуг органами виконавчої влади на 2023 рік, що додається.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію….
Міський голова Анатолій БЕЛЕЙ
ПОГОДЖЕНО Перший заступник Бродівського міського голови _________ Роман СПОДАРИК «__» ________ 20__ року |
ЗАТВЕРДЖЕНО рішення Бродівської міської ради Львівської області _____ ________ 2023 року № |
ПРОГРАМА
покращення якості надання публічних послуг органами виконавчої влади на 2023 рік
Погоджено Начальник фінансового управління Бродівської міської ради __________Тетяна МАРТИШ «__» ________ 2023 року МП |
Голова Золочівської районної державної (військової) адміністрації Львівської області ___________ Василь МАРКЕВИЧ «__» __________ 2023 року МП |
м. Броди
2023 рік
1. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
покращення якості надання публічних послуг органами виконавчої влади на 2023 рік
1. | Ініціатор розроблення програми | Золочівська районна державна ( військова) адміністрація |
2. | Рішення виконавчого комітету Бродівської міської ради про погодження програми | 23 лютого 2023 року № /02-02 |
3. | Розробник програми | Фінансове управління Бродівської міської ради, Золочівська районна державна (військова) адміністрація |
4. | Співрозробники програми | |
5. | Відповідальний виконавець програми | Фінансове управління Бродівської міської ради, Золочівська районна державна (військова) адміністрація |
5.1 | Головний розпорядник коштів | Фінансове управління Бродівської міської ради |
6. | Учасники програми | Фінансове управління Бродівської міської ради, Золочівська районна державна (військова) адміністрація та її структурні підрозділи |
7. | Термін реалізації програми | 2023 рік |
7.1. | Етапи виконання програми (для довгострокових програм) |
- |
8. | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм) | Бюджет Бродівської міської територіальної громади |
9. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, тис.грн. у тому числі: | 1000,0 |
9.1. | коштів місцевого бюджету | 1000,0 |
Начальник фінансового управління
Бродівської міської ради ______________ Тетяна МАРТИШ
(підпис) (ім’я, прізвище)
Голова Золочівської районної
державної (військової) адміністрації ______________ Василь МАРКЕВИЧ
(підпис) (ім’я, прізвище)
2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
Внаслідок проведеної децентралізації на прямі міжбюджетні стосунки з державним бюджетом вийшли 7 територіальних громад Золочівського району. На координацію роботи усіх органів місцевого самоврядування, створення належних умов для розвитку економіки, господарської та соціально-культурної діяльності відповідної території повна відповідальність покладається на місцеві органи виконавчої влади.
У межах наданих повноважень Золочівська районна державна (військова) адміністрація всебічно сприяє територіальним громадам району в ефективній реалізації реформ на місцевому рівні, у тому числі шляхом надання методичної, консультативної та інформаційної допомоги, вирішення системних проблем на центральному рівні.
Зважаючи на об’єктивні обставини, процес виконання зазначених вище завдань обмежується граничним обсягом видатків державного бюджету, якого не вистачає для забезпечення ефективної та якісної діяльності органів виконавчої влади. Заробітна плата на посадах державної служби залишається нижчою за мінімальну і є неконкурентною у порівнянні з ринковою та в органах місцевого самоврядування. Разом з тим робота на державній службі вимагає високого рівня професійності та відповідальності, значних обмежень і вимог до особи.
У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану відповідно до Указу Президента України „ Про введення воєнного стану в Україні”, затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ із змінами, у Золочівській районній державній (військовій – на час дії воєнного стану) адміністрації значно збільшилось навантаження на працівників.
Водночас видатки на утримання районної державної (військової) адміністрації за кошти державного бюджету у 2022 році зменшено на 10 відсотків порівняно з 2021 роком, а у 2023 році відповідний ресурс зменшено ще на 10 відсотків. За таких умов суттєво зменшується середньомісячний заробіток, який становитиме 8 000 гривень.
Невтішна ситуація й з поточним утриманням районної державної (військової) адміністрації, який доведено на рівні 128 гривень на одного працівника в рік. Такий стан бюджетного забезпечення ускладнює та уповільнює виконання функцій районною державною (військовою) адміністрацією, адже не забезпечено мінімальної потреби у видатках з оплати послуг легалізації, супроводу комп’ютерних програм, обслуговування технічних засобів інформаційно-аналітичних систем, придбання господарських і канцелярських товарів, оплати комунальних послуг тощо.
Також сучасні умови вимагають системного обміну інформацією, оприлюднення важливих даних на вебпорталах, відображення прозорих показників закупівель товарів, робіт і послуг у системі допорогових електронних державних закупівель, забезпечення обов’язкового проведення процедур через електронну систему РrоZorro, дотримання положень Закону України „Про інформатизацію”. Виконання зазначених завдань потребує сучасної комп’ютерної техніки та можливостей доступу до різних баз даних.
3.Мета Програми
Програма розроблена з метою підвищення ефективності роботи працівників апарату та структурних підрозділів районної державної (військової) адміністрації та рівня якості надання адміністративних та управлінських послуг шляхом поліпшення їх матеріального та господарського забезпечення.
4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, терміни виконання Програми.
Програма передбачає розв’язання проблем фінансового та матеріально-технічного забезпечення районної державної (військової) адміністрації та її структурних підрозділів, що дасть змогу реалізувати визначені завдання.
Фінансування заходів Програми здійснюватиметься за рахунок коштів бюджету Бродівської міської територіальної громади в межах бюджетних призначень з урахуванням положень статті 85 Бюджетного кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 09.11.2016 № 787 „Про видатки на оплату праці працівників місцевих державних адміністрацій”.
Розподіл видатків на реалізацію Програми здійснюється шляхом прийняття розпорядження голови районної державної (начальника військової) адміністрації з урахуванням чисельності працівників районної державної (військової на час дії воєнного стану) адміністрації, ініціативності в роботі, якості та обсягу виконуваних завдань.
Термін реалізації Програми – 2023 рік.
Обсяг та джерела фінансування наведені у додатку 1 до Програми.
5.Перелік завдань програми та результативні показники
Основним завданням Програми є стимулювання активності працівників Золочівської районної державної (військової) адміністрації на досягнення конкретних результатів. Це можливо за наявності вмотивованого кваліфікованого кадрового потенціалу, здатного до генерування ідей, креативного мислення, постійного підвищення свого кваліфікаційного рівня шляхом їх належного матеріального забезпечення.
Реалізація завдань Програми передбачає збільшення розміру заробітної плати з урахуванням диференціації доходів відповідно до вкладу кожного працівника районної державної (військової) адміністрації, покращення матеріального та господарського забезпечення органів виконавчої влади районної ланки тощо.
Результативними показниками виконання Програми є :
- піднесення престижу державної служби;
- покращення фінансового та матеріально-технічного забезпечення районної державної (військової) адміністрації та її структурних підрозділів, що забезпечить можливість виконувати належним чином покладені на місцеві державні адміністрації функції.
6.Напрямки діяльності та заходи Програми
Перелік заходів Програми наведений у додатку 2 до Програми.
7. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Координацію та контроль за ходом виконання програми здійснює фінансове управління Бродівської міської ради.
Золочівська районна державна (військова) адміністрація до 10 жовтня 2023 року та 10 лютого 2024 року готує та подає фінансовому управлінню Бродівської міської ради та відділу економіки та публічних закупівель виконавчого комітету Бродівської міської ради інформацію про стан виконання Програми.
Фінансове управління Бродівської міської ради за підсумками року подає на розгляд сесії Бродівської міської ради звіт про стан виконання Програми до 01 березня 2024 року.
У звіті повинні міститися дані про заплановані та фактичні обсяги і джерела фінансування Програми, виконання результативних показників у динаміці з початку дії програми згідно з додатком 3 до Програми та пояснювальну записку, у разі невиконання – обґрунтування причин невиконання.
Внаслідок проведеної децентралізації на прямі міжбюджетні стосунки з державним бюджетом вийшли 7 територіальних громад Золочівського району. На координацію роботи усіх органів місцевого самоврядування, створення належних умов для розвитку економіки, господарської та соціально-культурної діяльності відповідної території повна відповідальність покладається на місцеві органи виконавчої влади.
У межах наданих повноважень Золочівська районна державна (військова) адміністрація всебічно сприяє територіальним громадам району в ефективній реалізації реформ на місцевому рівні, у тому числі шляхом надання методичної, консультативної та інформаційної допомоги, вирішення системних проблем на центральному рівні.
Зважаючи на об’єктивні обставини, процес виконання зазначених вище завдань обмежується граничним обсягом видатків державного бюджету, якого не вистачає для забезпечення ефективної та якісної діяльності органів виконавчої влади. Заробітна плата на посадах державної служби залишається нижчою за мінімальну і є неконкурентною у порівнянні з ринковою та в органах місцевого самоврядування. Разом з тим робота на державній службі вимагає високого рівня професійності та відповідальності, значних обмежень і вимог до особи.
У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану відповідно до Указу Президента України „ Про введення воєнного стану в Україні”, затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ із змінами, у Золочівській районній державній (військовій – на час дії воєнного стану) адміністрації значно збільшилось навантаження на працівників.
Водночас видатки на утримання районної державної (військової) адміністрації за кошти державного бюджету у 2022 році зменшено на 10 відсотків порівняно з 2021 роком, а у 2023 році відповідний ресурс зменшено ще на 10 відсотків. За таких умов суттєво зменшується середньомісячний заробіток, який становитиме 8 000 гривень.
Невтішна ситуація й з поточним утриманням районної державної (військової) адміністрації, який доведено на рівні 128 гривень на одного працівника в рік. Такий стан бюджетного забезпечення ускладнює та уповільнює виконання функцій районною державною (військовою) адміністрацією, адже не забезпечено мінімальної потреби у видатках з оплати послуг легалізації, супроводу комп’ютерних програм, обслуговування технічних засобів інформаційно-аналітичних систем, придбання господарських і канцелярських товарів, оплати комунальних послуг тощо.
Також сучасні умови вимагають системного обміну інформацією, оприлюднення важливих даних на вебпорталах, відображення прозорих показників закупівель товарів, робіт і послуг у системі допорогових електронних державних закупівель, забезпечення обов’язкового проведення процедур через електронну систему РrоZorro, дотримання положень Закону України „Про інформатизацію”. Виконання зазначених завдань потребує сучасної комп’ютерної техніки та можливостей доступу до різних баз даних.
3.Мета Програми
Програма розроблена з метою підвищення ефективності роботи працівників апарату та структурних підрозділів районної державної (військової) адміністрації та рівня якості надання адміністративних та управлінських послуг шляхом поліпшення їх матеріального та господарського забезпечення.
4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, терміни виконання Програми.
Програма передбачає розв’язання проблем фінансового та матеріально-технічного забезпечення районної державної (військової) адміністрації та її структурних підрозділів, що дасть змогу реалізувати визначені завдання.
Фінансування заходів Програми здійснюватиметься за рахунок коштів бюджету Бродівської міської територіальної громади в межах бюджетних призначень з урахуванням положень статті 85 Бюджетного кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 09.11.2016 № 787 „Про видатки на оплату праці працівників місцевих державних адміністрацій”.
Розподіл видатків на реалізацію Програми здійснюється шляхом прийняття розпорядження голови районної державної (начальника військової) адміністрації з урахуванням чисельності працівників районної державної (військової на час дії воєнного стану) адміністрації, ініціативності в роботі, якості та обсягу виконуваних завдань.
Термін реалізації Програми – 2023 рік.
Обсяг та джерела фінансування наведені у додатку 1 до Програми.
5.Перелік завдань програми та результативні показники
Основним завданням Програми є стимулювання активності працівників Золочівської районної державної (військової) адміністрації на досягнення конкретних результатів. Це можливо за наявності вмотивованого кваліфікованого кадрового потенціалу, здатного до генерування ідей, креативного мислення, постійного підвищення свого кваліфікаційного рівня шляхом їх належного матеріального забезпечення.
Реалізація завдань Програми передбачає збільшення розміру заробітної плати з урахуванням диференціації доходів відповідно до вкладу кожного працівника районної державної (військової) адміністрації, покращення матеріального та господарського забезпечення органів виконавчої влади районної ланки тощо.
Результативними показниками виконання Програми є :
- піднесення престижу державної служби;
- покращення фінансового та матеріально-технічного забезпечення районної державної (військової) адміністрації та її структурних підрозділів, що забезпечить можливість виконувати належним чином покладені на місцеві державні адміністрації функції.
6.Напрямки діяльності та заходи Програми
Перелік заходів Програми наведений у додатку 2 до Програми.
7. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Координацію та контроль за ходом виконання програми здійснює фінансове управління Бродівської міської ради.
Золочівська районна державна (військова) адміністрація до 10 жовтня 2023 року та 10 лютого 2024 року готує та подає фінансовому управлінню Бродівської міської ради та відділу економіки та публічних закупівель виконавчого комітету Бродівської міської ради інформацію про стан виконання Програми.
Фінансове управління Бродівської міської ради за підсумками року подає на розгляд сесії Бродівської міської ради звіт про стан виконання Програми до 01 березня 2024 року.
У звіті повинні міститися дані про заплановані та фактичні обсяги і джерела фінансування Програми, виконання результативних показників у динаміці з початку дії програми згідно з додатком 3 до Програми та пояснювальну записку, у разі невиконання – обґрунтування причин невиконання.
Секретар міської ради Руслан ШИШКА
Додаток 1
до Програми покращення якості
надання публічних послуг органами
виконавчої влади на 2023 рік
Ресурсне забезпечення
Програми покращення якості надання публічних послуг органами виконавчої влади на 2023 рік
тис.грн.
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми | 2023 рік | Усього витрат на виконання програми |
Усього | 1000,0 | 1000,0 |
у тому числі | ||
Міський(селищний) бюджет | 1000,0 | 1000,0 |
Начальник фінансового управління
Бродівської міської ради Тетяна МАРТИШ
Голова Золочівської районної державної
(військової) адміністрації Василь МАРКЕВИЧ
Додаток 2
до Програми покращення якості
надання публічних послуг органами
виконавчої влади на 2023 рік
Перелік завдань, заходів та показників
Програми покращення якості надання публічних послуг органами виконавчої влади на 2023 рік
№ з/п |
Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) | Перелік заходів програми | Строк виконання заходу | Виконавці | Джерела фінансування | Обсяги фінансування (вартість), тис.грн., | Очікуваний результат |
|
Забезпечення фінансової бази для підтримки діяльності апарату райдержадміністрації та її структурних підрозділів | 1. Забезпечення матеріальної підтримки працівників | 2023 рік | Фінансовий управління Бродівської міської ради, апарат райдержадміністрації та її структурні підрозділи | Бюджет Бродівської міської територіальної громади | 800 |
Підвищення ефективності роботи працівників і зміцнення кадрового потенціалу шляхом покращення умов оплати праці та залучення висококваліфікованих працівників. Підвищення ефективності та рівня оперативності роботи органів виконавчої влади району |
2. Придбання матеріалів, предметів, обладнання, надання послуг та інші видатки з поточного утримання; оплата комунальних послуг і енергоносіїв, відряджень, сплата штрафів, пені, судових зборів тощо. | 200 |
||||||
РАЗОМ | 1000,0 |
Начальник фінансового управління
Бродівської міської ради Тетяна МАРТИШ
Голова Золочівської районної державної
(військової) адміністрації Василь МАРКЕВИЧ
Додаток 3
до Програми покращення якості
надання публічних послуг органами
виконавчої влади на 2023 рік
Інформація про виконання програми за _______ рік
1. | |||
КВКВ | найменування головного розпорядника бюджетних коштів | ||
2. | |||
КВКВ | найменування відповідального виконавця програми | ||
3. | |||
КФКВ | найменування програми, дата і номер рішення обласної ради про її затвердження |
(назва програми)
№ п/п | Захід | Головний виконавець та строк виконання |
Планові обсяги фінансування, тис. грн. |
Фактичні обсяги фінансування, тис. грн. |
Стан виконання заходів (результативні показники виконання програми) |
||||||||
Всього |
У тому числі: |
Всього |
У тому числі: |
||||||||||
Державний бюджет |
Обласний бюджет |
Місцевий бюджет |
Кошти небюджетних джерел |
Державний бюджет |
Обласний бюджет |
Місцевий бюджет |
Кошти небюджетних джерел |
||||||
тис. грн.
Бюджетні асигнування з урахуванням змін | Проведені видатки | Відхилення | |||||||
Усього |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд | Усього | Загальний фонд | Спеціальний фонд | усього | Загальний фонд | Спеціальний фонд | % |
головного розпорядника коштів ______________ ________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім’я, прізвище)