ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

III

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

б/н

Дата реєстрації:

23.12.2020

Проголосовано:

24.12.2020 11:02:01

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    34
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    1

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № б/н

Текст:



БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА

ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

ІIІ сесія   VIІІ демократичного скликання

 

від 24.12.2020р.                                  м. Броди                                     № ___

 

 










Про приведення у відповідність назви відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг  Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області


 



          Керуючись  законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги»,  від 17.11.2020 р. №1009-ІX  «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій»,  постановою Верховної Ради України від 17.07.2020 року №807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів» та рішенням Бродівської міської ради від __12.2020 №___   «Про перейменування Центру надання адміністративних послуг  Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області» з метою покращення якості надання адміністративних послуг,  міська рада

 



ВИРІШИЛА:



 1. Перейменувати відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області у відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради.

2. Внести зміни до Положення про відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради, виклавши його в новій редакції  згідно з додатком  до цього рішення.

3.  Внести записи в трудові книжки працівників відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради відповідно до п.2.15 Інструкції про  порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993р. №58.

5. Секретарю міської ради (Р.Шишці) з дотриманням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» не пізніше п’яти робочих днів з дня прийняття цього рішення оприлюднити його на офіційному сайті Бродівської міської ради.

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на комісію з питань прав людини, законності, регламенту та депутатської етики.

      

Міський голова                                                                Анатолій БЕЛЕЙ



Додаток

до рішення   IІ сесії

Бродівської міської ради

VІІІ демократичного скликання

від 24.12.2020 №  _____



 



ПОЛОЖЕННЯ

про відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради



 

1. Відділ з питань організації  діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради (далі – відділ) є виконавчим органом Бродівської міської ради та юридичною особою публічного права, що утворений для здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг (далі – Центр), і на який покладаються керівництво та відповідальність за організацію діяльності такого Центру. Скорочена назва: ЦНАП Бродівської міської ради.

2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації відділу приймається Бродівською міською радою радою (далі – Рада).

3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про службу в органах місцевого самоврядування», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Ради та її Виконавчого комітету, розпорядженнями голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.

4. Основні завдання відділу:

1) здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності Центру;

2) керівництво діяльністю Центром;

3) державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

4) державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу підприємця фізичної особи, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу – підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до закону;

5) реалізація повноважень з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, формування та ведення реєстру територіальної громади;

6) організація надання суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру;

7) проведення державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до закону;

8) прийом заяв, необхідних  документів щодо надання послуг соціального характеру та  видача їх результатів громадянам;

9) здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів.

5. Відділ має наступну структуру: начальник відділу, адміністратори, державні реєстратори, головний спеціаліст, спеціалісти, прибиральник службових приміщень.

6. Начальник та інші працівники відділу призначаються на посаду і звільняються з посади розпорядженням Бродівського міського голови в установленому законодавством порядку.

7. Відділ очолює начальник відділу. Основні завдання начальника відділу:

1) здійснення керівництва діяльністю відділу, розподіл обов'язків між працівниками та визначення сфер їх відповідальності;

2) організація діяльності відділу, визначення шляхів удосконалення й підвищення ефективності роботи відділу;

3) представлення відділу у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями;

4) організація інформаційного забезпечення роботи відділу, роботи із засобами масової інформації, визначення змісту та часу проведення інформаційних заходів;

5) сприяння створенню належних умов праці у відділі та Центрі, внесення пропозицій Бродівському міському голові та Раді щодо матеріально-технічного забезпечення відділу та Центру, внесення пропозицій місцевому голові щодо преміювання працівників відділу;

6) організація та контроль виконання у Центрі Конституції та законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, рішень Ради та її Виконавчого комітету, розпоряджень Бродівського міського голови;

7) виконання функцій адміністратора Центру;

8) несення персональної відповідальності за невиконання або неналежне виконання покладених на відділ завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової/службової дисципліни;

9) планування роботи відділу, подання пропозицій до перспективних і поточних планів роботи Бродівському міському голові;

10) розроблення Положення про відділ, посадових інструкцій працівників, у разі потреби – змін і доповнень до зазначених документів, подання їх на затвердження в установленому порядку;

11) звітування про проведену роботу відділу та Центру у визначеному порядку;

12) забезпечення планування та проведення заходів з підвищення кваліфікації працівників відділу загалом;

13) виконання інших повноважень, визначених цим Положенням та посадовою інструкцією, що затверджується Бродівським міським головою.

8. Завдання, права та відповідальність працівників відділу визначаються відповідно до законодавства, цим Положенням та у посадових інструкціях.

9. Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з відповідними органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.

10. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу  здійснюється за рахунок державного та місцевих бюджетів.

11. Відділ є юридичною особою публічного права,  має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби,  печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, власні бланки.

 

 

Секретар міської  ради                                       Руслан Шишка