ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Красіцька Т. С. |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 21.06.2022 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 4
Про внесення змін до Положення про фінансове управління Бродівської міської ради
БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
XX СЕСІЇ VІІІ СКЛИКАННЯ
від _________ 2022 р. м. Броди № проєкт
Про внесення змін до Положення про фінансове управління Бродівської міської ради
З метою нормативного врегулювання роботи структурних підрозділів Бродівської міської ради, керуючись нормами розділу ХІ Конституції України, статей 25, 26 п.5,ч.1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Внести зміни до Положення про фінансове управління Бродівської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 24 грудня 2020 року №34, виклавши в новій редакції (додається).
- Начальнику фінансового управління Мартиш Т.А. здійснити заходи щодо проведення державної реєстрації змін до установчих документів фінансового управління згідно чинного законодавства України.
- Оприлюднити це рішення шляхом розміщення на офіційній веб- сторінці міської ради.
до рішення Бродівської міської ради
від 24 грудня 2020р. №34
( в редакції рішення Бродівської міської ради
від ______2022 року № ___)
ПОЛОЖЕННЯ
про фінансове управління Бродівської міської ради
1. Загальна частина
1.1. Фінансове управління Бродівської міської ради (далі – Управління) є виконавчим органом Бродівської міської ради, створюється Бродівською міською радою. Управління в своїй роботі підзвітне та підконтрольне Бродівській міській раді, підпорядковане її виконавчому комітету, Бродівському міському голові, а з питань здійснення делегованих йому повноважень підконтрольне і підзвітне Департаменту фінансів Львівської облдержадміністрації, Міністерству фінансів України та іншим органам виконавчої влади.
1.2 Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, розпорядчими документами Департаменту фінансів Львівської обласної державної адміністрації, рішеннями Бродівської міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями та дорученнями Бродівського міського голови, Регламентами роботи міської ради, її виконавчого комітету, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
1.3. Управління, при виконанні покладених на нього функцій, взаємодіє з Міністерством фінансів України, Департаментом фінансів Львівської обласної державної адміністрації, виконавчими органами Бродівської міської ради та з органами, що контролюють справляння надходжень до бюджету, територіальними органами Державної казначейської служби України.
1.4. Управління має статус юридичної особи публічного права, має самостійний баланс, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки, рахунки в територіальних органах Державної казначейської служби.
Повна назва Управління – Фінансове управління Бродівської міської ради.
Скорочена назва - ФУ Бродівської міської ради
1.5. Управління забезпечує виконання на території громади повноважень, встановлених законодавством України у сфері державної бюджетної політики.
1.6. Структурні підрозділи Управління не мають статусу юридичної особи, діють у його складі, керуючись цим Положенням.
1.7. Посадові особи, що працюють в управлінні, є посадовими особами місцевого самоврядування, відповідно до цього Положення мають посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій і отримують заробітну плату за рахунок міського бюджету.
1.8. Фінансове управління утримується коштами міського бюджету, є неприбутковою організацією. Доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.
- Адреса Управління: 80600, Львівська область, м. Броди, площа Ринок, 1.
2. Завдання та повноваження управління
2.1. Основні завдання фінансового управління :
2.1.1. Складання розрахунків до проекту місцевого бюджету та прогнозу на наступні за плановим два бюджетні періоди і подання їх на розгляд виконавчому комітету та міській раді ;
2.1.2 Підготовка пропозиції щодо фінансового забезпечення заходів соціально - економічного розвитку громади;
2.1.3. Розроблення пропозицій щодо удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат;
2.1.4.Здійснення контролю за дотриманням установами, організаціями та підприємствами чинного законодавства про використання коштів, виділених з бюджету.
2.2. Повноваження управління:
2.2.1. Бере участь у розробці балансу фінансових ресурсів громади аналізує соціально-економічні показники розвитку та враховує їх при складанні проекту бюджету;
2.2.2. Приймає участь в розробці проектів нормативно-правових актів виконавчих органів міської ради;
2.2.3. На підставі визначеного міською радою складу доходів та видатків бюджету здійснює функції по складанню та виконанню бюджету, щоквартально готує матеріали по затвердженню звіту про виконання бюджету;
2.2.4. Аналізує разом з органами фіскальної служби стан мобілізації доходів до бюджету;
2.2.5. Здійснює постійний контроль за правильністю та своєчасністю надходження до міського бюджету податків, зборів, платежів та інших доходів згідно з переліком кодів бюджетної класифікації в розрізі органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, затвердженим у встановленому порядку, з метою забезпечення прогнозування, повноти надходжень та повернення коштів помилково або надміру зарахованих до міського бюджету ;
2.2.6. Розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів.
2.2.7 Визначає порядок та терміни розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів.
2.2.8. Проводить на будь-якому етапі складання і розгляду проекту міського бюджету, аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів.
2.2.9. Здійснює контроль за правильністю використання установами, організаціями виділених їм коштів з бюджету;
2.2.10. За дорученням міської ради розглядає матеріали про надання відповідно до законодавчих актів окремим категоріям платників пільг по податках і платежах, які надходять до бюджету і готує відповідні пропозиції з цього питання;
2.2.11. На базі статистичних і бухгалтерських звітів, аналітичних і прогнозних розрахунків аналізує економічний і фінансовий стан підприємств, тенденції та динаміку розвитку різних форм власності, готує пропозиції щодо вишукання та мобілізації додаткових фінансових ресурсів;
2.2.12 Перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів доходів і видатків бюджетних установ і організацій, які повністю або частково фінансуються з бюджету;
2.2.13 Спільно з головними розпорядниками бюджетних коштів розробляє та затверджує паспорти бюджетних програм;
2.2.14 Готує проекти розпорядження міського голови на здійснення в установленому порядку фінансування з бюджету видатків на власні та делеговані повноваження;
2.2.15. Готує проекти розпорядчих актів міської ради та її виконавчого комітету з питань, віднесених до компетенції управління;
2.2.16 Організовує своєчасний і якісний розгляд і вирішення питань порушених у зверненнях громадян, підприємств, установ і організацій, з питань віднесених до компетенції фінансового управління, вживає заходи до усунення причин їх виникнення.
2.3. Управління для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:
2.3.1 Одержувати в установленому законодавством порядку від інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
2.3.2 Залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів виконавчого комітету ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об'єднань (за згодою).
2.3.3 Вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи виконавчого комітету ради з питань бюджетної політики.
2.3.4 Користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів місцевого самоврядування системами зв'язку і комунікацій, мережами спеціального зв'язку та іншими технічними засобами.
2.3.5 Скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції.
2.3.6 Управління в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету ради, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.
3. Керівництво Управління
3.1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою в установленому законодавством порядку.
3.2. На посаду начальника Управління призначається особа з вищою освітою відповідного професійного спрямування зі стажем роботи за фахом в органах місцевого самоврядування та на посадах державної служби не менше трьох років або стажем роботи на керівних посадах в інших сферах не менше п’яти років.
3.3. На період тимчасової відсутності начальника, його обов’язки виконує заступник начальника Управління – начальник бюджетного відділу. Начальник Управління безпосередньо підпорядкований Бродівському міському голові.
Начальник управління:
3.3.1. Здійснює керівництво Управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в Управлінні;
3.3.2. Подає на затвердження складу ради положення про Управління (внесення змін до положення).
3.3.3. Затверджує посадові інструкції працівників Управління та розподіляє обов'язки між ними.
3.3.4. Планує роботу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи виконавчого комітету міської ради.
3.3.5. Вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи.
3.3.6. Звітує перед депутатами ради, виконавчим комітетом ради, міським головою про виконання покладених на Управління завдань, програм, заходів та затверджених планів роботи.
3.3.7. Вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету ради питань, що належать до компетенції Управління, та розробляє проекти відповідних рішень.
3.3.8. Може брати участь у засіданнях сесій ради та виконавчого комітету ради.
3.3.9. Представляє інтереси Управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету ради та підприємствами, установами та організаціями - за дорученням міського голови.
3.3.10. Видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням.
3.3.11. Подає на затвердження міському голові проекти кошторису та штатного розпису управління у межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників.
3.3.12. Розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису.
3.3.13. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб Управління.
3.3.14. Призначає осіб, які не є посадовими особами місцевого самоврядування за попереднім погодженням з міським головою. Посадові особи місцевого самоврядування приймаються на роботу на конкурсних засадах чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.
3.3.15. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Управління.
3.3.16. Забезпечує дотримання працівниками Управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.
3.3.17. Затверджує розпис доходів і видатків міського бюджету на рік і тимчасовий розпис на відповідний період.
3.3.18. Забезпечує відповідність розпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням;
3.3.19. Здійснює інші повноваження, визначені законом.
3.4. Накази начальника Управління, що суперечать Конституції України та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані міським головою або міською радою в порядку визначеному законом.
3.5. Для розроблення рекомендацій і пропозицій щодо основних напрямів діяльності Управління можуть утворюватися дорадчі органи, ради, комісії. Склад рад та комісій, положення про них затверджується відповідно до нормативно-правових актів.
3.6. Структура Управління та штатна чисельність затверджується міською радою.
3.7. Штатний розпис фінансового управління затверджується міським головою.
4. Заключні положення
4.1. Ліквідація або реорганізація фінансового управління здійснюється за рішенням Бродівської міської ради, у порядку та відповідно до вимог чинного законодавства України. У разі ліквідації управління його активи зараховуються до міського бюджету або передаються правонаступнику, визначеним рішенням сесії міської ради.
4.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття:
4.2.1. Положення може бути переглянуте у зв’язку з прийняттям нових нормативно-правових актів, що регламентують діяльність Фінансового управління, та набуває юридичної сили з моменту державної реєстрації.
4.2.2. Зміни до Положення затверджуються Засновником і підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.
Секретар ради Руслан ШИШКА