ПРОЄКТ РІШЕННЯ № б/н
Про затвердження Програми реалізації заходів Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей у Бродівській міській територіальній громаді на 2022 рік
Відповідно до підпункту "г" пункту 4 частини першої статті 89, підпункту "а" пункту 3 частини першої статті 91 Бюджетного кодексу України, пункту 22 частини першої статті 26, частини першої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 серпня 2017 року № 526-р «Про Національну стратегію реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017-2026 роки та план заходів з реалізації її І етапу», Порядку розроблення місцевих цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання, затвердженого рішенням Бродівської міської ради Львівської області від 26 жовтня 2021 року № 461, міська рада -
1. Затвердити Програму реалізації заходів Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей у Бродівській міській територіальній громаді на 2022 рік, згідно з додатком.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні депутатські комісії: з гуманітарних питань та з питань фінансів, бюджету, розвитку, інвестицій, туризму та міжнародного співробітництва.
Програма
реалізації заходів Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей у Бродівській міській територіальній громаді на 2022 рік
м. Броди
2021 рік
1. Паспорт програми
Міський голова ______________ Анатолій БЕЛЕЙ
(підпис) (ім»я, прізвище)
Начальник
Служби у справах дітей
Бродівської міської ради _______________ Надія БЕДРІЙ
(підпис) (ім»я, прізвище)
2.Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
Програма реалізації заходів Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей у Бродівській міській територіальній громаді на 2022 рік (далі – Програма) визначає мету, основні завдання, спрямовані на створення умов для забезпечення належного соціального захисту дітей та сімей, що мають дітей і опинилися в складних життєвих обставинах, утвердження в суспільстві сімейних цінностей, виховання відповідального батьківства.
Правовою основою розроблення та реалізації заходів Програми є Конституція України, Сімейний кодекс України, Цивільний кодекс України, Закон України «Про охорону дитинства», «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю», інші нормативно-правові акти, відповідно до яких держава створює умови для реалізації права кожної дитини на виховання в сім’ї, зростання в безпечному сімейному оточенні, організовує роботу з профілактики соціального сирітства, виявлення та усунення причин, що його зумовлюють.
Для реалізації заходів необхідно посилити роботу щодо розвитку системи підтримки сімей із дітьми, які знаходяться у складних життєвих обставинах, профілактики розриву сімейних зв’язків, а також дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Протягом року служба у справах дітей здійснює перевірки умов проживання сімей з дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування з метою надання їм психологічної підтримки, консультувань, розв’язання конфліктів, обговорення різних проблем та надання допомоги при виникненні труднощів у взаємовідносинах у цих родинах. Щороку кількість виїздів, пов’язаних з відвідуванням сімей, які потрапляють у складні життєві обставини і мають потребу у підтримці зі сторони громади, складає близько 50-60 таких відвідувань. Кількість дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування впродовж 2018-2021 роках становила: у 2018 році – 125 дітей; у 2019 році – 110 дітей; у 2020 році – 106 дітей; у 2021 році – 76 дітей (станом на 01 грудня 2021 року).
Окрім дітей, які перебувають на обліках служби у справах дітей, впродовж року в службу у справах дітей надходять звернення з приводу порушення прав дітей, які не перебувають на відповідних обліках, а саме: щодо визначення місця проживання дітей з одним із батьків, визначення способу участі одного з батьків у вихованні дітей, які проживають з другим із батьків, скарги громадян, проведення правовиховної роботи у навчальних закладах, профілактичних рейдів у місцях дозвілля дітей. Усі ці випадки також вимагають здійснення перевірок, в яких умовах проживають або перебувають діти.
Проведення перелічених заходів потребує фінансових затрат на оплату послуг перевізників автотранспортним засобом.
Разом з тим, кожного року у зв’язку із виникненням загрози для життя і здоров’я дітей, службою у справах дітей разом із залученими працівниками центру соціальних служб, органів національної поліції, медицини, здійснюється негайне відібрання дітей із сімей, в яких батьки неспроможні забезпечити їм найнеобхідніші життєві потреби у харчуванні, догляді, одязі, підготовці до навчання, збереженні здоров’я. Кількість таких випадків щороку може досягати від 5 до 10, що потребує невідкладного втручання і організації негайного виїзду та вилучення дітей із небезпечного оточення. В подальшому діти потребують тимчасового влаштування у сім’ї родичів та знайомих, а за умови їх відсутності – у притулок для дітей служби у справах дітей Львівської облдержадміністрації (м.Львів, вул. Левандівська, 17-В).
Відвезення та влаштування дітей у заклад тимчасового перебування, повернення з закладу та подальше влаштування у сім’ї громадян або спеціальні державні заклади для дітей з фізичними та психічними вадами розвитку (інвалідністю) також передбачає грошові витрати на оплату послуг за користування послугами автоперевізників.
Щороку здійснюється організація і проведення святкових заходів, які передбачають затрату коштів на підтримку дітей із соціально незахищених сімей:
Дня захисту дітей за участю дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
Дня усиновлення за участю дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які можуть бути усиновлені;
підготовки дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, до нового навчального року.
3. Мета Програми
Метою заходів є забезпечення реалізації права кожної дитини на виховання в сім’ї, утвердження сімейних цінностей, виховання відповідального батьківства та запобігання поширенню соціального сирітства.
4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсяг та джерела фінансування, строки та етапи виконання
Виконання Програми дасть змогу:
- зменшити кількість дітей, які перебувають поза сімейним оточенням;
- створити умови для утвердження в суспільстві сімейних цінностей, виховання відповідального батьківства та запобігання соціальному сирітству.
- підвищити рівень відповідальності батьків за утримання, виховання та розвиток дітей, їх життя та здоров’я;
- покращити мікроклімат в сім’ях з дітьми, які опинилися в складних життєвих обставинах;
- мінімізувати асоціальні прояви у життєдіяльності сім’ї, передусім насильств у сім’ї;
Фінансування Програми здійснюватиметься за рахунок коштів бюджету Бродівської міської територіальної громади в межах наявного фінансового ресурсу (додаток 1 до Програми).
5. Перелік завдань Програми та результативні показники
Основними завданнями є:
- Запобігання соціальному сирітству, подолання бездоглядності та безпритульності серед дітей;
- Підвищення рівня культури сімейних стосунків і відповідальності батьків за виконання своїх обов’язків;
- Розвиток сімейних форм виховання дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
- Культурний і духовний розвиток дитини;
- Створення рівних умов для доступу кожної дитини до послуг закладів соціально-культурної сфери, у тому числі шляхом підтримки та розвитку обдарованих дітей, залучення в конкурсах, фестивалях, культурно-мистецьких заходах;
- Забезпечення відпочинку та дозвілля дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки;
- Забезпечення права дитини на здобуття освіти;
- Забезпечення правового і соціального захисту дітей, перш за все – дітей-сиріт та дітей , позбавлених батьківського піклування;
- Поліпшення існуючих та пошук нових форм соціальної підтримки дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- Виявлення неблагополучних сімей і забезпечення захисту дітей, які виховуються у цих сім’ях.
Результативні показники виконання програми:
- Забезпечення влаштування дітей, які залишилися без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування у сім’ї громадян, а у разі неможливості – у державні заклади соціального захисту дітей;
- Своєчасне виявлення і надання допомоги у розв’язанні конфліктів у сім’ях, відносно яких виникла загроза потрапляння у складні життєві обставини;
- Попередження і усунення причин, які перешкоджають належному вихованню і розвитку дітей у біологічних родинах;
- Забезпечення негайного відібрання і тимчасового влаштування дітей, життю і здоров’ю яких загрожує небезпека;
- Надання адресної допомоги дітям, які опинилися у складних життєвих обставинах, при підготовці до нового навчального року;
- Організація змістовного дозвілля для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування під час святкування Дня захисту дітей;
- Зростання кількості осіб, які бажають усиновити дитину, реалізація права дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування на усиновлення.
6. Напрями діяльності та заходи програми
Основними напрямками Програми є соціально-правова підтримка дітей та сімей, що мають дітей і опинилися в складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, які залишились без батьківського піклування, вжиття комплексу заходів щодо їх соціальної адаптації, забезпечення інтеграції зусиль місцевих органів виконавчої влади, установ та організацій, спрямованих на захист прав дітей та сімей, що мають дітей і опинилися в складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Завдання і заходи вказані в додатку 2 до Програми.
7. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Координацію і контроль за виконанням Програми, цільовим та ефективним використанням коштів здійснює головний розпорядник коштів – виконавчий комітет Бродівської міської ради.
Служба у справах дітей Бродівської міської ради до 10 жовтня 2022 року та 10 лютого 2023 готує та подає фінансовому управлінню Бродівської міської ради та відділу економіки та публічних закупівель виконавчого комітету Бродівської міської ради інформацію про стан виконання Програми.
За підсумками року служба у справах дітей Бродівської міської ради до 01 березня 2023 року подає на розгляд сесії Бродівської міської ради звіт про стан виконання Програми.
У звіті повинні міститися дані про заплановані та фактичні обсяги і джерела фінансування Програми, виконання результативних показників у динаміці з початку дії програми згідно з додатком 3 до Програми та пояснювальну записку, у разі невиконання – обґрунтування причин невиконання.
Додаток 1
до програми реалізації заходів Національної
стратегії реформування системи інституційного
догляду та виховання дітей у Бродівській міській
територіальній громаді на 2022 рік
Ресурсне забезпечення
програми реалізації заходів Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей у Бродівській міській територіальній громаді на 2022 рік
тис. грн.
Міський голова ______________ Анатолій БЕЛЕЙ
(підпис) (ім»я, прізвище)
Начальник Служби у справах дітей Бродівської міської ради _______________ Надія БЕДРІЙ
(підпис) (ім»я, прізвище)
Додаток 2
до програми реалізації заходів Національної
стратегії реформування системи інституційного
догляду та виховання дітей у Бродівській міській
територіальній громаді на 2022 рік
Перелік заходів і завдань програми
реалізації заходів Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей у Бродівській міській територіальній громаді на 2022 рік
Міський голова ______________ Анатолій БЕЛЕЙ
(підпис) (ім'я, прізвище)
Начальник служби у справах дітей Бродівської міської ради _______________ Надія БЕДРІЙ
(підпис) (ім'я, прізвище)
Додаток 3
до програми реалізації заходів Національної
стратегії реформування системи інституційного
догляду та виховання дітей у Бродівській міській
територіальній громаді на 2022 рік
Інформація про виконання програми за _______ рік
4. Напрями діяльності та заходи програми _______________________________________________________________________________________
(назва програми)
5. Аналіз виконання за видатками в цілому за програмою:
тис. грн.
БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
XIV СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
від 21. 12. 2021 року м. Броди № проєкт
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
XIV СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
від 21. 12. 2021 року м. Броди № проєкт
Про затвердження Програми реалізації заходів Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей у Бродівській міській територіальній громаді на 2022 рік
Відповідно до підпункту "г" пункту 4 частини першої статті 89, підпункту "а" пункту 3 частини першої статті 91 Бюджетного кодексу України, пункту 22 частини першої статті 26, частини першої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 серпня 2017 року № 526-р «Про Національну стратегію реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017-2026 роки та план заходів з реалізації її І етапу», Порядку розроблення місцевих цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання, затвердженого рішенням Бродівської міської ради Львівської області від 26 жовтня 2021 року № 461, міська рада -
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму реалізації заходів Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей у Бродівській міській територіальній громаді на 2022 рік, згідно з додатком.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні депутатські комісії: з гуманітарних питань та з питань фінансів, бюджету, розвитку, інвестицій, туризму та міжнародного співробітництва.
Міський голова Анатолій БЕЛЕЙ
ПОГОДЖЕНО Перший заступник Бродівського міського голови _________ Роман СПОДАРИК «__» ________ 20__ року |
ЗАТВЕРДЖЕНО рішення Бродівської міської ради Львівської області 2021 року № |
Програма
реалізації заходів Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей у Бродівській міській територіальній громаді на 2022 рік
Погоджено Начальник фінансового управління Бродівської міської ради __________ Тетяна МАРТИШ «__» ________ 20__ року |
Керівник установи-розробника програми: начальник служби у справах дітей Бродівської міської ради _________________ Надія БЕДРІЙ «__» __________ 20__ року |
м. Броди
2021 рік
1. Паспорт програми
реалізації заходів Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей
у Бродівській територіальній громаді на 2022 рік
1. | Ініціатор розроблення програми | Служба у справах дітей Бродівської міської ради |
2. | Рішення виконавчого комітету Бродівської міської ради про погодження програми | |
3. | Розробник програми | Служба у справах дітей Бродівської міської ради |
4. | Співрозробники програми | - |
5. | Відповідальний виконавець програми | Служба у справах дітей Бродівської міської ради |
5.1 | Головний розпорядник коштів | Виконавчий комітет Бродівської міської ради Львівської області |
6. | Учасники програми | |
7. | Термін реалізації програми | 2022 рік |
8. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, тис.грн. у тому числі: | 2022 рік – 25,00 тис. грн; Всього – 25,00 тис. грн. |
8.1. | коштів місцевого бюджету | 25,00 тис. грн |
коштів інших джерел |
Міський голова ______________ Анатолій БЕЛЕЙ
(підпис) (ім»я, прізвище)
Начальник
Служби у справах дітей
Бродівської міської ради _______________ Надія БЕДРІЙ
(підпис) (ім»я, прізвище)
2.Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
Програма реалізації заходів Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей у Бродівській міській територіальній громаді на 2022 рік (далі – Програма) визначає мету, основні завдання, спрямовані на створення умов для забезпечення належного соціального захисту дітей та сімей, що мають дітей і опинилися в складних життєвих обставинах, утвердження в суспільстві сімейних цінностей, виховання відповідального батьківства.
Правовою основою розроблення та реалізації заходів Програми є Конституція України, Сімейний кодекс України, Цивільний кодекс України, Закон України «Про охорону дитинства», «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю», інші нормативно-правові акти, відповідно до яких держава створює умови для реалізації права кожної дитини на виховання в сім’ї, зростання в безпечному сімейному оточенні, організовує роботу з профілактики соціального сирітства, виявлення та усунення причин, що його зумовлюють.
Для реалізації заходів необхідно посилити роботу щодо розвитку системи підтримки сімей із дітьми, які знаходяться у складних життєвих обставинах, профілактики розриву сімейних зв’язків, а також дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Протягом року служба у справах дітей здійснює перевірки умов проживання сімей з дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування з метою надання їм психологічної підтримки, консультувань, розв’язання конфліктів, обговорення різних проблем та надання допомоги при виникненні труднощів у взаємовідносинах у цих родинах. Щороку кількість виїздів, пов’язаних з відвідуванням сімей, які потрапляють у складні життєві обставини і мають потребу у підтримці зі сторони громади, складає близько 50-60 таких відвідувань. Кількість дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування впродовж 2018-2021 роках становила: у 2018 році – 125 дітей; у 2019 році – 110 дітей; у 2020 році – 106 дітей; у 2021 році – 76 дітей (станом на 01 грудня 2021 року).
Окрім дітей, які перебувають на обліках служби у справах дітей, впродовж року в службу у справах дітей надходять звернення з приводу порушення прав дітей, які не перебувають на відповідних обліках, а саме: щодо визначення місця проживання дітей з одним із батьків, визначення способу участі одного з батьків у вихованні дітей, які проживають з другим із батьків, скарги громадян, проведення правовиховної роботи у навчальних закладах, профілактичних рейдів у місцях дозвілля дітей. Усі ці випадки також вимагають здійснення перевірок, в яких умовах проживають або перебувають діти.
Проведення перелічених заходів потребує фінансових затрат на оплату послуг перевізників автотранспортним засобом.
Разом з тим, кожного року у зв’язку із виникненням загрози для життя і здоров’я дітей, службою у справах дітей разом із залученими працівниками центру соціальних служб, органів національної поліції, медицини, здійснюється негайне відібрання дітей із сімей, в яких батьки неспроможні забезпечити їм найнеобхідніші життєві потреби у харчуванні, догляді, одязі, підготовці до навчання, збереженні здоров’я. Кількість таких випадків щороку може досягати від 5 до 10, що потребує невідкладного втручання і організації негайного виїзду та вилучення дітей із небезпечного оточення. В подальшому діти потребують тимчасового влаштування у сім’ї родичів та знайомих, а за умови їх відсутності – у притулок для дітей служби у справах дітей Львівської облдержадміністрації (м.Львів, вул. Левандівська, 17-В).
Відвезення та влаштування дітей у заклад тимчасового перебування, повернення з закладу та подальше влаштування у сім’ї громадян або спеціальні державні заклади для дітей з фізичними та психічними вадами розвитку (інвалідністю) також передбачає грошові витрати на оплату послуг за користування послугами автоперевізників.
Щороку здійснюється організація і проведення святкових заходів, які передбачають затрату коштів на підтримку дітей із соціально незахищених сімей:
Дня захисту дітей за участю дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
Дня усиновлення за участю дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які можуть бути усиновлені;
підготовки дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, до нового навчального року.
3. Мета Програми
Метою заходів є забезпечення реалізації права кожної дитини на виховання в сім’ї, утвердження сімейних цінностей, виховання відповідального батьківства та запобігання поширенню соціального сирітства.
4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсяг та джерела фінансування, строки та етапи виконання
Виконання Програми дасть змогу:
- зменшити кількість дітей, які перебувають поза сімейним оточенням;
- створити умови для утвердження в суспільстві сімейних цінностей, виховання відповідального батьківства та запобігання соціальному сирітству.
- підвищити рівень відповідальності батьків за утримання, виховання та розвиток дітей, їх життя та здоров’я;
- покращити мікроклімат в сім’ях з дітьми, які опинилися в складних життєвих обставинах;
- мінімізувати асоціальні прояви у життєдіяльності сім’ї, передусім насильств у сім’ї;
- підвищити авторитет сім’ї, зміцнити сімейні цінності, допомогти в подоланні складних життєвих умов;
- розповсюдження просвітницько-профілактичної друкованої продукції на теми «Булінг», «Профілактика домашнього насильства» та інші теми, розроблені для відповідного етапу проведення заходів для створення соціально-позитивного інформаційного простору;
- розповсюдження просвітницько-профілактичної друкованої продукції на теми «Прийомна сім’я», «Патронат», та інші теми, розроблені для відповідного етапу проведення заходів для здійснення соціального супроводу сімей, дітей та молоді належної якості
Фінансування Програми здійснюватиметься за рахунок коштів бюджету Бродівської міської територіальної громади в межах наявного фінансового ресурсу (додаток 1 до Програми).
5. Перелік завдань Програми та результативні показники
Основними завданнями є:
- Запобігання соціальному сирітству, подолання бездоглядності та безпритульності серед дітей;
- Підвищення рівня культури сімейних стосунків і відповідальності батьків за виконання своїх обов’язків;
- Розвиток сімейних форм виховання дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
- Культурний і духовний розвиток дитини;
- Створення рівних умов для доступу кожної дитини до послуг закладів соціально-культурної сфери, у тому числі шляхом підтримки та розвитку обдарованих дітей, залучення в конкурсах, фестивалях, культурно-мистецьких заходах;
- Забезпечення відпочинку та дозвілля дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки;
- Забезпечення права дитини на здобуття освіти;
- Забезпечення правового і соціального захисту дітей, перш за все – дітей-сиріт та дітей , позбавлених батьківського піклування;
- Поліпшення існуючих та пошук нових форм соціальної підтримки дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- Виявлення неблагополучних сімей і забезпечення захисту дітей, які виховуються у цих сім’ях.
Результативні показники виконання програми:
- Забезпечення влаштування дітей, які залишилися без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування у сім’ї громадян, а у разі неможливості – у державні заклади соціального захисту дітей;
- Своєчасне виявлення і надання допомоги у розв’язанні конфліктів у сім’ях, відносно яких виникла загроза потрапляння у складні життєві обставини;
- Попередження і усунення причин, які перешкоджають належному вихованню і розвитку дітей у біологічних родинах;
- Забезпечення негайного відібрання і тимчасового влаштування дітей, життю і здоров’ю яких загрожує небезпека;
- Надання адресної допомоги дітям, які опинилися у складних життєвих обставинах, при підготовці до нового навчального року;
- Організація змістовного дозвілля для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування під час святкування Дня захисту дітей;
- Зростання кількості осіб, які бажають усиновити дитину, реалізація права дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування на усиновлення.
6. Напрями діяльності та заходи програми
Основними напрямками Програми є соціально-правова підтримка дітей та сімей, що мають дітей і опинилися в складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, які залишились без батьківського піклування, вжиття комплексу заходів щодо їх соціальної адаптації, забезпечення інтеграції зусиль місцевих органів виконавчої влади, установ та організацій, спрямованих на захист прав дітей та сімей, що мають дітей і опинилися в складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Завдання і заходи вказані в додатку 2 до Програми.
7. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Координацію і контроль за виконанням Програми, цільовим та ефективним використанням коштів здійснює головний розпорядник коштів – виконавчий комітет Бродівської міської ради.
Служба у справах дітей Бродівської міської ради до 10 жовтня 2022 року та 10 лютого 2023 готує та подає фінансовому управлінню Бродівської міської ради та відділу економіки та публічних закупівель виконавчого комітету Бродівської міської ради інформацію про стан виконання Програми.
За підсумками року служба у справах дітей Бродівської міської ради до 01 березня 2023 року подає на розгляд сесії Бродівської міської ради звіт про стан виконання Програми.
У звіті повинні міститися дані про заплановані та фактичні обсяги і джерела фінансування Програми, виконання результативних показників у динаміці з початку дії програми згідно з додатком 3 до Програми та пояснювальну записку, у разі невиконання – обґрунтування причин невиконання.
Секретар міської ради Руслан ШИШКА
Додаток 1
до програми реалізації заходів Національної
стратегії реформування системи інституційного
догляду та виховання дітей у Бродівській міській
територіальній громаді на 2022 рік
Ресурсне забезпечення
програми реалізації заходів Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей у Бродівській міській територіальній громаді на 2022 рік
тис. грн.
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми | Етапи реалізації програми | Усього витрат на виконання програми |
2022 р. | ||
Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: | 25,00 | 25,00 |
державний бюджет | - | - |
обласний бюджет | - | - |
місцевий бюджет | 25,00 | 25,00 |
кошти не бюджетних джерел | - | - |
інші | - | - |
Міський голова ______________ Анатолій БЕЛЕЙ
(підпис) (ім»я, прізвище)
Начальник Служби у справах дітей Бродівської міської ради _______________ Надія БЕДРІЙ
(підпис) (ім»я, прізвище)
Додаток 2
до програми реалізації заходів Національної
стратегії реформування системи інституційного
догляду та виховання дітей у Бродівській міській
територіальній громаді на 2022 рік
Перелік заходів і завдань програми
реалізації заходів Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей у Бродівській міській територіальній громаді на 2022 рік
№ з/п | Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) | Перелік заходів програми | Строк виконання заходу | Виконавець заходу, показника | Фінансування | Очікуваний результат | |
Джерела | Обсяги, тис. грн. | ||||||
1. |
Культурний і духовний розвиток дитини |
Захід 1 Проведення заходів до Дня захисту дітей |
2022 рік | Служба у справах дітей Бродівської міської ради | Кошти місцевого бюджету | 7,00 |
Організація змістовного дозвілля дітей пільгових категорій |
Захід 2 Проведення заходів до «Дня усиновлення » |
2022 рік | Служба у справах дітей Бродівської міської ради | Кошти місцевого бюджету | 8,00 | Організація змістовного дозвілля дітей пільгових категорій | ||
2. | Створення рівних умов для доступу кожної дитини до загальної середньої освіти | Підготовка до навчання дітей , що опинились в складних життєвих обставинах | 2022 рік | Служба у справах дітей Бродівської міської ради | Кошти місцевого бюджету | 10,00 | Адресна допомога дітям пільгових категорій |
Міський голова ______________ Анатолій БЕЛЕЙ
(підпис) (ім'я, прізвище)
Начальник служби у справах дітей Бродівської міської ради _______________ Надія БЕДРІЙ
(підпис) (ім'я, прізвище)
Додаток 3
до програми реалізації заходів Національної
стратегії реформування системи інституційного
догляду та виховання дітей у Бродівській міській
територіальній громаді на 2022 рік
Інформація про виконання програми за _______ рік
1. | |||
КВКВ | найменування головного розпорядника бюджетних коштів | ||
2. | |||
КВКВ | найменування відповідального виконавця програми | ||
3. | |||
КФКВ | найменування програми, дата і номер рішення обласної ради про її затвердження |
(назва програми)
№ п/п | Захід | Головний виконавець та строк виконання |
Планові обсяги фінансування, тис. грн. |
Фактичні обсяги фінансування, тис. грн. |
Стан виконання заходів (результативні показники виконання програми) |
||||||||
Всього |
У тому числі: |
Всього |
У тому числі: |
||||||||||
Державний бюджет |
Обласний бюджет |
Місцевий бюджет |
Кошти небюджетних джерел |
Державний бюджет |
Обласний бюджет |
Місцевий бюджет |
Кошти небюджетних джерел |
||||||
тис. грн.
Бюджетні асигнування з урахуванням змін | Проведені видатки | Відхилення | |||||||
Усього |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд | Усього | Загальний фонд | Спеціальний фонд | усього | Загальний фонд | Спеціальний фонд | % |
Керівник установи-
головного розпорядника коштів ______________ ________________
(підпис) (ім»я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім»я, прізвище)