ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Горбаль Р. М. |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 20.12.2021 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 22
Про затвердження Програми «Тепла оселя»
відшкодування з бюджету Бродівської міської ради
частини тіла кредитів, отриманих об’єднаннями
співвласників багатоквартирних будинків,
які беруть участь у Програмі підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ»
державної установи «Фонд енергоефективності» на 2022-2023 роки»
БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
XIV сесія VIII скликання
від 21.12.2021 року м. Броди №
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
XIV сесія VIII скликання
від 21.12.2021 року м. Броди №
Про затвердження Програми «Тепла оселя»
відшкодування з бюджету Бродівської міської ради
частини тіла кредитів, отриманих об’єднаннями
співвласників багатоквартирних будинків,
які беруть участь у Програмі підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ»
державної установи «Фонд енергоефективності» на 2022-2023 роки»
З метою реалізації державної політики енергозбереження, Закону України «Про енергозбереження», Закону України «Про Фонд енергоефективності», враховуючи рекомендацію постійної комісії ради, , керуючись п.22 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
Вирішила:
- Затвердити Програму «Тепла оселя» відшкодування з бюджету Бродівської міської ради частини тіла кредитів, отриманих об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, які беруть участь у Програмі підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності» на 2022-2023 роки згідно з додатками.
- Фінансовому управлінню здійснювати фінансування програми в межах затверджених асигнувань на виконання цієї програми на відповідний рік.
- Контроль за виконанням рішення покласти на комісію з питань фінансів, бюджету, розвитку, інвестицій, туризму та міжнародного співробітництва. (Старик М.І.)
Міський голова Анатолій БЕЛЕЙ
Погоджено заступник Бродівського міського голови _________________ _________ «__» ________ 20__ року |
Програма «Тепла оселя» відшкодування з бюджету Бродівської міської ради частини тіла кредитів, отриманих об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, які беруть участь у Програмі підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності» на 2022-2023 роки
Погоджено Начальник фінансового управління Бродівської міської ради _________________ _________ «__» ________ 20__ року МП |
Керівник установи – розробник програми (повна назва) _______________ ____________ «__» __________ 20__ року МП |
м. Броди
2021__ рік
Паспорт програми
(загальна характеристика програми)
Програму «Тепла оселя» відшкодування з бюджету Бродівської міської ради частини тіла кредитів, отриманих об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, які беруть участь у Програмі підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності» на 2022-2023 роки
(назва програми)
1. | Ініціатор розроблення програми | Виконавчий комітет Бродівської міської ради | ||
2. | Рішення виконавчого комітету Бродівської міської ради про погодження програми | --- | ||
3. | Розробник програми | Відділ: розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства | ||
4. | Співрозробники програми | - | ||
5. | Відповідальний виконавець програми | Виконавчий комітет Бродівської міської ради | ||
5.1 | Головний розпорядник коштів | Виконавчий комітет Бродівської міської ради | ||
6. | Учасники програми | ОСББ , Бродівська управляюча компанія | ||
7. | Термін реалізації програми | 2022-2023 роки | ||
7.1. | Етапи виконання програми (для довгострокових програм) |
2022 | 2023 | |
8. | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм) | Бюджет Бродівської міської територіальної громади | ||
9. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, тис.грн. у тому числі: | 2400 | 500 | |
9.1. | коштів місцевого бюджету | |||
коштів інших джерел | - | |||
Керівник установи-
головного розпорядника коштів ______________ ________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім’я, прізвище
1. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЯКОЇ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА
Європейський Союз 09 березня 2007 року ухвалив пакет документів «Енергія для світу, що змінюється», який зобов’язує держави-члени в односторонньому порядку зменшити до 2020 року власні викиди СО2 на 20%, досягнення чого можливе в результаті 20% зростання енергоефективності та зростання до 20% частки відновлювальних джерел енергії в структурі енергоносіїв. В 2020 році було прийняте нове рішення про скорочення викидів СО2 на 30% до 2030 року.Оскільки органи місцевого самоврядування відіграють вирішальну роль у формуванні політики щодо пом’якшення наслідків зміни клімату, тим паче, якщо врахувати, що 80% споживання енергії та викидів CO2 пов’язані із діяльністю міст, то у 2008 році після прийняття пакету ініціатив Європейського Союзу з питань клімату й енергетики, Європейська Комісія започатковувала Угоду мерів з метою заохочення й підтримки зусиль, яких мають докладати місцеві органи влади у сферах розробки й реалізації політики сталого енергетичного розвитку.
Успадкована від Радянського Союзу енергозатратна інфраструктура та відсутність упродовж 90-х та 2000-х років структурних зрушень в енергетичному секторі стримували розвиток та енергомодернізацію житлово-комунального господарства в Україні.
Проблема енергоємності інфраструктури виглядає особливо актуальною через залежність України від імпортних енергоносіїв (зокрема, природного газу). Таким чином, впровадження заходів з економії енергоресурсів збільшує енергонезалежність, як кожної громади, так і країни в цілому.
Важливим негативним чинником є також постійне зростання цін на паливно-енергетичні ресурси. Внаслідок цього збільшується вартість житлово-комунальних послуг і, відповідно, зменшується реальний рівень доходів та купівельна спроможність власників житла. А це, у свою чергу, уповільнює розвиток економіки. Водночас зростання витрат населення на оплату енергоносіїв може призвести до збільшення витрат бюджетів різних рівнів на відшкодування пільг окремим категоріям громадян та виплату субсидій населенню.
Ще одним важливим негативним наслідком зростання цін на паливно-енергетичні ресурси є збільшення відтоку фінансів з України, що є однією з причин зростання як зовнішньої, так і внутрішньої заборгованості, і теж негативно впливає на стан економіки загалом.
2. МЕТА ПРОГРАМИ
Основною метою Програми «Тепла оселя» є:
- Рівний доступ ОСББ до фінансової підтримки;
- Прозорість;
- Прийняття ключових рішень ОСББ.
- Відшкодування частини тіла кредитів виключно в порядку черговості подання Заяв про резервування коштів в межах виділеного бюджету Програми «Тепла оселя»;
- Однаковими правилами відшкодування частини тіла кредитів для усіх ОСББ, які є учасниками Програми «Тепла оселя»;
- Відсутністю штучних перепон: додаткових умов участі у Програмі «Тепла оселя», крім тих, які визначаються Програмою «ЕНЕРГОДІМ»;
- Неприпустимістю «ручного управління» процесом (одноосібного чи колегіального прийняття рішень з питань, які врегульовано даною Програмою «Тепла оселя», порядком відшкодування частини тіла кредитів об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, які беруть участь у Програмі підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності», на 2022-2023 роки, затвердженим рішенням сесії ради (далі – порядок надання фінансової підтримки), та/або суперечать їм).
Прозорість Програми «Тепла оселя» забезпечується:
а) Публікацією на сайті органу місцевого самоврядування:
- Даної Програми «Тепла оселя», порядку надання фінансової підтримки, разом з усіма додатками;
- Реєстру заяв про резервування коштів та укладених договорів на надання фінансової підтримки ОСББ, які беруть участь у Програмі підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності», на 2022-2023 роки (згідно з Додатком 3);
- Інших документів, прийнятих на виконання Програми «Тепла оселя».
Прийняття ключових рішень ОСББ означає, що ніхто, крім ОСББ, не приймає рішення щодо вибору надавачів послуг (банків, енергоаудиторів, проектантів, будівельних компаній, консультантів та спеціалістів різного фаху тощо).
3. ОБҐРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І ЗАСОБІВ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ, ОБСЯГІВ ТА ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ; СТРОКИ ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Діяльність Фонду відкриває можливості для проведення термомодернізації житлових будинків ОСББ з частковим відшкодуванням вартості витрат на реалізовані енергоефективні заходи.
Високий розмір відшкодування Фондом вартості заходів з енергоефективності може стимулювати ОСББ до проведення енергомодернізації своїх будинків. Але впровадження таких проектів відповідно до процедур Фонду може зайняти тривалий час і вийти за рамки календарного року. При цьому під час впровадження проекту та до отримання від Фонду відшкодування вартості заходів з його реалізації ОСББ нестиме витрати на їх фінансування, залучаючи на це кредитні кошти. Витрати ж на обслуговування кредиту для позичальників є найбільш обтяжливими до початку процедури його погашення та поступового зменшення розміру тіла кредиту, що є значним фінансовим тягарем для ОСББ та може фактично заблокувати їх ініціативу.
Розв’язати проблему може відшкодування частини тіла кредитів з місцевого бюджету для ОСББ, учасників програми “ЕНЕРГОДІМ”. За умови ефективного управління проектом та фінансовими ресурсами на його реалізацію можна оперативно виконати роботи з енергомодернізації та отримати грант Фонду.
Детальний перелік завдань та заходів Програми представлений у Додатку до неї «Напрями діяльності і заходи реалізації Програми».
.
4. ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ТА ПОКАЗНИКИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Завданнями програми є:- Зменшення витрат населення на оплату спожитих енергоресурсів;
- Поліпшення умов проживання мешканців багатоквартирних будинків;
- Збільшення терміну експлуатації житлового фонду громади;
- Зменшення витрат бюджету Бродівської міської територіальної громади на аварійні та капітальні ремонти багатоквартирних будинків;
- Скорочення витрат бюджетів різних рівнів на виплату субсидій та пільг окремим категоріям громадян;
- Залучення у громаду додаткових коштів державного бюджету, а також коштів мешканців для термореновації будинків, що дасть розвиток ділового середовища та створення нових робочих місць;
- Заохочення мешканців багатоквартирних будинків ставати відповідальними власниками, що є елементом розвитку громадянського суспільства;
- Укріплення енергонезалежності держави;
- Скорочення викидів СО2.
Очікувані результати
Скорочення споживання енергетичних ресурсів у житлових будинках дасть їх мешканцям економію витрат на енергоресурси і поліпшить їх умови проживання, а також збільшить вартість їхніх квартир.
Крім того, це призведе до скорочення витрат місцевого бюджету, пов'язаних з аварійним та капітальним ремонтом багатоквартирного житлового фонду громади, а також вплине на скорочення видатків бюджетів різних рівнів, пов'язаних з виплатою субсидій населенню та компенсацією пільг окремим категоріям громадян.
Не слід забувати і про те, що у ході впровадження проектів з енергомодернізації відбувається об’єднання зусиль мешканців, що сприяє посиленню почуття власника та формуванню громадянського суспільства.
При цьому держава здобуває більшу енергетичну незалежність.
Завдяки реалізації заходів Програми планується досягти наступних результатів:
- Стійка політика енергоефективності у секторі багатоквартирних житлових будинків громади;
- Енергомодернізація 6 багатоквартирних житлових будинків, в яких створено ОСББ;
- Скорочення споживання енергетичних ресурсів у енергомодернізованих багатоквартирних житлових будинках не менше ніж на 30%, що складе 1300 МВт*год на рік;
- Зменшення викидів СО2 у секторі багатоквартирного житлового фонду на 170 тон на рік.
Результативними показниками виконання заходів програми є:
- Кількість ОСББ, які взяли участь у Програмі «Тепла оселя»;
- Зменшення споживання енергії у житлових будинках ОСББ, які взяли участь у Програмі «Тепла оселя»;
- Скорочення викидів СО2.
5. НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ ПРОГРАМИ
Для успішної реалізації Програми мають бути здійснені наступні заходи .
Відшкодування частини тіла кредитів на впровадження заходів з енергозбереження за Програмою Фонду енергоефективності “ЕНЕРГОДІМ”. Даний захід передбачає часткове відшкодування витрат ОСББ на виконання заходів з енергоефективності у житловому фонді за програмами державної установи «Фонд енергоефективності», зокрема Програмою підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ».
6. КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯМ ПРОГРАМИ
Координацію дій виконавців Програми «Тепла оселя» здійснює Виконавчий комітет Бродівської міської ради .Відповідальний виконавець програми по завершенні кожного календарного року, упродовж 15 календарних днів після закінчення звітного періоду, здійснює оцінку результатів виконання заходів Програми «Тепла оселя» та публікує зведену інформацію про хід виконання заходів та досягнуті результати на сайті Бродівської міської ради.
Після закінчення строку реалізації Програми «Тепла оселя» відповідальний виконавець програми готує підсумковий звіт про її виконання та публікує його на сайті Бродівської міської ради.
ПОРЯДОК
відшкодування з бюджету Бродівської міської територіальної громади частини тіла кредитів
об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків,
які беруть участь у Програмі підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ» державної установи
«Фонд енергоефективності», на 2022-2023 роки
- Порядок відшкодування з бюджету Бродівської міської територіальної громади частини тіла кредитів об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків, які беруть участь у Програмі підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності», на 2022-2023 роки (далі - Порядок) розроблено на виконання Цільової програми «Тепла оселя» відшкодування з бюджету Бродівської міської територіальної громади частини тіла кредитів об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків, які беруть участь у Програмі підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності» на 2022-2023 роки (далі – Програма «Тепла оселя»).
3. Відшкодування з бюджету Бродівської міської територіальної громади частини тіла кредитів ОСББ здійснюється у разі залучення ними кредитів в рамках участі у Програмі підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності» на 2022-2023 роки (далі – Програма «ЕНЕРГОДІМ»). Кількість кредитів при цьому не є обмеженою, але відшкодування з бюджету Бродівської міської територіальної громади частини тіла за кожним з них відбувається за окремими процедурами.
4. Відшкодування з бюджету Бродівської міської територіальної громади частини тіла кредитів ОСББ здійснюється у межах коштів передбачених в бюджеті територіальної громади на поточний рік на виконання Програми «Тепла оселя».
5. Для резервування бюджетних асигнувань голова правління або інша уповноважена особа ОСББ звертається до Головного розпорядника коштів бюджету Бродівської міської територіальної громади (далі – Головний розпорядник) із Заявою про резервування коштів (далі – Заява)
6. Представник Головного розпорядника зобов’язаний прийняти та зареєструвати Заяву від голови правління або іншого уповноваженого представника ОСББ і надати їм копію зареєстрованої Заяви.
У випадку наявності залишку незарезервованих асигнувань, передбачених на виконання Програми «Тепла оселя», представник Головного розпорядника на підставі Заяви невідкладно заносить відповідні дані до реєстру заяв про резервування коштів та укладених договорів на відшкодування з бюджету Бродівської міської територіальної громади частини тіла кредитів ОСББ, які беруть участь у Програмі «ЕНЕРГОДІМ» (далі – Реєстр), який ведеться на сайті ради. Про резервування коштів представник Головного розпорядника інформує ОСББ в усній формі – в момент отримання Заявки, а також у письмовій формі - не пізніше 10 (десяти) робочих днів з моменту її отримання, із зазначенням граничного строку резервування коштів, що становить 3 (три) місяці.
У випадку відсутності залишку бюджетних асигнувань, передбачених на виконання Програми «Тепла оселя», представник Головного розпорядника зобов’язаний повідомити про це ОСББ в усній формі – в момент отримання Заяви, а також у письмовій формі - не пізніше 10 робочих днів з моменту її отримання. Внесення Заяви до реєстру в такому разі не проводиться.
7. З урахуванням прийнятих від ОСББ заяв про резервування коштів, Головний розпорядник протягом одного місяця з дат їх прийняття укладає договори про щомісячне надання реєстрів з тим банком (тими банками) (далі – Банк), з яким (якими) планують укласти кредитні угоди ОСББ (якщо такі договори з цими банками не було укладено раніше). Такі реєстри повинні містити інформацію про розмір фактично виплаченої на користь ОСББ частини кредиту. Про укладання договору з банком Розпорядник коштів інформує ОСББ не пізніше 10 (десяти) днів після його укладення шляхом надіслання письмового повідомлення про це, або у повідомленні про резервування коштів у разі, коли такий договір було укладено раніше.
8. Після отримання інформації від Головного розпорядника, що договір про щомісячне надання реєстрів з Банком укладено, ОСББ укладає кредитний договір з таким Банком.
9. Відшкодування з бюджету Бродівської міської територіальної громади частини тіла кредитів ОСББ здійснюється на підставі договору про відшкодування з бюджету Бродівської міської територіальної громади частини тіла кредитів ОСББ, укладеного між ОСББ та Головним розпорядником (далі – Договір).
10. Для укладення Договору з Головним розпорядником голова правління або інша уповноважена особа ОСББ зобов’язані особисто подати на адресу Головного розпорядника письмове звернення про укладання ОСББ Договору з Головним розпорядником, до якого додає:
- Копію останньої (чинної) версії «Опису проекту/Форми корегування Опису Проекту» - документа, складеного відповідно до вимог Програми «ЕНЕРГОДІМ»;
- Копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- Копії документів, які підтверджують повноваження голови правління або іншої уповноваженої особи ОСББ;
- Копію паспорта голови правління або іншої уповноваженої особи (1, 2 сторінка та сторінка прописки, а також 3-4 або 5-6 сторінок в разі вклейки другої фотографії), завірених ними;
- Копію документа, що підтверджує присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків голови правління або іншої уповноваженої особи (якщо через свої релігійні переконання вони не відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, про що мають відмітку в паспорті / запис в електронному безконтактному носії або в паспорті проставлено слово «відмова»);
- Завірену Банком копію кредитного договору з усіма додатками, у тому числі графік виплати кредиту.
- На підставі поданого повного пакету документів Головний розпорядник укладає Договір з ОСББ та невідкладно заносить дані про укладений Договір до Реєстру, з одночасним вилученням з Реєстру лише даних про розмір відшкодування частини тіла кредиту по позиції відповідної Заяви.
- У разі, якщо Договір між ОСББ та Головним розпорядником не буде укладено протягом трьох місяців з дати подання вказаної вище Заяви, дія такої Заяви анулюється, про що у Реєстрі робиться відповідна відмітка з одночасним вилученням з Реєстру лише даних про розмір відшкодування частини тіла кредиту по позиції відповідної Заяви. Анулювання заяви про резервування коштів не позбавляє ОСББ права повторного звернення за резервуванням коштів.
14. Головний розпорядник, відповідно до укладених Договорів та отриманих від Банку зведених реєстрів ОСББ, вчиняє всі необхідні дії для реєстрації юридичних та фінансових зобов’язань в органах Державної казначейської служби України та перераховує кошти на поточний рахунок ОСББ, відкритий в банку, який надавав кредит на енергомодернізацію будинку.
15. ОСББ спрямовують кошти, отримані від Головного розпорядника на фінансування Проекту з впровадження енергоефективних заходів багатоквартирного будинку.
16. У випадку нецільового використання коштів ОСББ повертає до бюджету Бродівської міської територіальної громади отримане відшкодування частини тіла кредиту/тів у повному обсязі зі сплатою штрафу у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за період користування.
17. Головний розпорядник здійснює контроль за цільовим використанням відшкодування частини тіла кредитів ОСББ.
Ресурсне забезпечення програми
«Тепла оселя» відшкодування з бюджету Бродівської міської ради частини тіла кредитів, отриманих об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, які беруть участь у Програмі підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності» на 2022-2023 роки
(назва програми)
тис. грн.
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми | Етапи виконання програми | Усього витрат на виконання програми | |||
І | ІІ | ІІІ | |||
2022 рік | 2023 р. | 2024 р. | |||
Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: | 2400 | 500 | - | 2900 | |
державний бюджет | - | ||||
обласний бюджет | -- | ||||
місцевий бюджет | 2400 | 500 | - | 2900 | |
кошти не бюджетних джерел | - | - | - | - | |
інші | - | - | - | - |
головного розпорядника коштів ______________ ________________
(підпис) (ім»я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім»я, прізвище)
Перелік заходів і завдань програми
«Тепла оселя» відшкодування з бюджету Бродівської міської ради частини тіла кредитів, отриманих об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, які беруть участь у Програмі підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності» на 2022-2023 роки
(назва програми)
Керівник установи-
головного розпорядника коштів ______________ ________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
«Тепла оселя» відшкодування з бюджету Бродівської міської ради частини тіла кредитів, отриманих об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, які беруть участь у Програмі підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності» на 2022-2023 роки
(назва програми)
№ з/п |
Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) | Перелік заходів програми | Строк виконання заходу | Виконавці | Джерела фінансування | Обсяги фінансування (вартість), тис.грн., у тому числі: | Очікуваний результат | |
2022 | 2023 | |||||||
Термомодернізація багатоквартирного житлового фонду | Часткове відшкодування понесених витрат ОСББ, на виконання заходів з енергоефективності у житловому фонді за програмами державної установи “Фонд енергоефективності”, зокрема Програмою підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ». | 2022-2023 | Виконавчий комітет Бродівської міської ради | Бюджет Бродівської міської територіальної громади | 2400 | 500 | Кількість ОСББ, які взяли участь у Програмі «Тепла оселя»; Зменшення споживання енергії у житлових будинках ОСББ, які взяли участь у Програмі «Тепла оселя»; | |
Керівник установи-
головного розпорядника коштів ______________ ________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Інформація про виконання Програму «Тепла оселя» відшкодування з бюджету Бродівської міської ради частини тіла кредитів, отриманих об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, які беруть участь у Програмі підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності» на 2022-2023 роки за _______ рік
1. | |||
КВКВ | найменування головного розпорядника бюджетних коштів | ||
2. | |||
КВКВ | найменування відповідального виконавця програми | ||
3. | |||
КФКВ | найменування програми, дата і номер рішення обласної ради про її затвердження |
(назва програми)
№ п/п | Захід | Головний виконавець та строк виконання |
Планові обсяги фінансування, тис. грн. |
Фактичні обсяги фінансування, тис. грн. |
Стан виконання заходів (результативні показники виконання програми) |
||||||||
Всього |
У тому числі: |
Всього |
У тому числі: |
||||||||||
Державний бюджет |
Обласний бюджет |
Місцевий бюджет |
Кошти небюджетних джерел |
Державний бюджет |
Обласний бюджет |
Місцевий бюджет |
Кошти небюджетних джерел |
||||||
тис. грн.
Бюджетні асигнування з урахуванням змін | Проведені видатки | Відхилення | |||||||
Усього |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд | Усього | Загальний фонд | Спеціальний фонд | усього | Загальний фонд | Спеціальний фонд | % |
Керівник установи-
головного розпорядника коштів ______________ ________________
(підпис) (ім»я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім»я, прізвище)