БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Р І Ш Е Н Н Я XIV сесії VIІІ скликання від 21 грудня 2021 року м. Броди №_____ Про затвердження Програми забезпечення мобілізаційної підготовки та оборонної роботи місцевого значення на 2022 – 2024 роки Керуючись п.22 ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада В И Р І Ш И Л А:
Міський голова Анатолій БЕЛЕЙ
|
Програма
забезпечення мобілізаційної підготовки
та оборонної роботи місцевого значення
(військовий облік громадян України, підготовка та накопичення військово-навчених людських ресурсів військовозобов’язаних і призовників, підготовка керівного складу виконавчого комітету міської ради, цивільного захисту населення, підприємств, установ і організацій до дій у разі мобілізації)
Погоджено Голова постійної комісії з питань фінасів, бюджету, розвитку інвес-тицій, туризму та міжнародного співробітництва Бродівської міської ради ______________Михайло СТАРИК “_____”______________202__року |
Погоджено Начальник відділу юридичного супроводу, комунального майна, екології та благоустрою виконавчого комітету Бродівської міської ради ______________Андрій ДАНИЛЬЧУК “_____”________________202__року |
Погоджено Начальник фінансового управління Бродівської міської ради ______________Тетяна МАРТИШ «____» _____________ 202__ року МП |
Начальник відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту та оборонно-мобілізаційної роботи виконавчого комітету міської ради ______________Валерій ОЛІЙНИК «_____» _____________ 202__ року |
м. Броди
2021 рік
Паспорт програми
Забезпечення мобілізаційної підготовки
та оборонної роботи місцевого значення
(військовий облік громадян України, підготовка та накопичення військово-навчених людських ресурсів військовозобов’язаних і призовників, підготовка керівного складу виконавчого комітету міської ради, цивільного захисту населення, підприємств, установ і організацій до дій у разі мобілізації)
____________________________________________________________
(назва програми)
1. | Ініціатор розроблення програми |
Відділ з питань взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту населення та оборонно-мобілізаційної роботи виконавчого комітету міської ради |
2. | Рішення виконавчого комітету Бродівської міської ради про погодження програми | |
3. | Розробник програми |
Відділ з питань взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту населення та оборонно-мобілізаційної роботи виконавчого комітету міської ради |
4. | Співрозробники програми | - |
5. | Відповідальний виконавець програми |
Відділ з питань взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту населення та оборонно-мобілізаційної роботи виконавчого комітету міської ради |
5.1 | Головний розпорядник коштів |
Виконавчий комітет міської ради |
6. | Учасники програми |
1-й відділ Золочівського район-ного територіального центру ком-плектування та соціальної підтримки |
7. | Термін реалізації програми | 2022-2024 |
7.1. | Етапи виконання програми (для довгострокових програм) |
- |
8. | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм) | Міський бюджет Бродівської міської ради |
9. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, тис.грн. у тому числі: | 1500,0 |
9.1. | коштів місцевого бюджету | 1500,0 |
коштів інших джерел | - |
Бродівський міський голова ____________________ Анатолій БЕЛЕЙ
(підпис) (ім’я, прізвище)
Начальник відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту та оборонно-мобілізаційної роботи виконавчого комітету Бродівської міської ради
_________________ Валерій ОЛІЙНИК
(підпис) (ім’я, прізвище)
Ресурсне забезпечення програми
Забезпечення мобілізаційної підготовки
та оборонної роботи місцевого значення
(назва програми)
тис. грн.
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми | Етапи виконання програми | Усього витрат на виконання програми | ||||
І | ІІ | ІІІ | ||||
2022 рік | 20___ рік | 20__ рік | 2023 -20__ р. | 2024 - 20__ р. | ||
Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: | 500,0 | 500,0 | 500,0 | 1500,0 | ||
державний бюджет | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
обласний бюджет | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
місцевий бюджет | 500,0 |
500,0 |
500,0 |
1500,0 |
||
кошти не бюджетних джерел | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
інші | 0 | 0 | 0 | 0 |
Бродівський міський голова ____________________ Анатолій БЕЛЕЙ
(підпис) (ім’я, прізвище)
Начальник відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту та оборонно-мобілізаційної роботи виконавчого комітету Бродівської міської ради
_________________ Валерій ОЛІЙНИК
(підпис) (ім’я, прізвище)
ПРОГРАМА
“Забезпечення мобілізаційної підготовки
та оборонної роботи місцевого значення “
б) Визначення проблеми, на розв’язання якої вона спрямована;
Програма спрямована на розв’язання наступних питань:
- організації військового обліку громадян України на підприємствах, в установах та в організаціях, у адміністративних центрах старостинських округів міської громади згідно вимог керівних документів та здійснення контролю за її виконанням призначеною комісією міської ради(стаття 33-38 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”, п.3 стаття 3 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, п.4-47, 58, 65,71,78- 85 постанова КМУ № 921 від 07.12.2016 (зі змінами та доповненнями);
- призов громадян України міської територіальної громади на строкову військову службу (стаття 15 ЗУ “Про оборону України”, пункт 1-9 стаття 15 глава III Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”);
- призов громадян України міської територіальної громади на військову службу за контрактом (стаття 20 глава III Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”);
- підготовка та накопичення військово-навчених людських ресурсів військовозобов’язаних і призовників міської територіальної громади, які перебувають на військовому обліку у 1-му відділі Золочівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки(п.1 стаття 36 ЗУ “Про місцеве самоврядування в Україні”, стаття 29 ЗУ “Про ВО і ВС”, стаття 15 ЗУ “Про оборону України”);
- підготовка керівного складу виконавчого комітету міської ради на курсах перепідготовки у навчальних закладах до дій у разі мобілізації(абзац 19 п.3 статті 3 ЗУ “Про МП та М”;
- підготовка цивільного захисту населення міської територіальної громади(абзац 8 п.3 статті 3 ЗУ “Про МП та М”);
- підготовки підприємств, установ і організацій комунальної власності виконкому міської ради до дій у разі мобілізації (стаття 15 ЗУ “Про оборону України”);
- забезпечення життєдіяльності населення і функціонування інфраструктуриміської територіальної громади в умовах особливого періоду (п.2 статті 14 ЗУ “Про основи національного спротиву”);
- підготовка і виконання завдань територіальної оборони міської територіальної громади (пункт 3 стаття 36 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”).
в) Визначення мети Програми;
Програма складена на виконання:
Законів України:
1. Про оборону України
2. Про основи національного спротиву
3. Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію
4. Про військовий обов’язок і військову службу
5. Про місцеве самоврядування в Україні
постанови Кабінету Міністрів України:
1. Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних (зі змінами внесеними постановами КМУ № 74 від 06.02.2019 та № 1138 від 18.11.2020)
г) обгрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів джерел фінан-сування та етапи виконання програми
У відповідності до вимог статті 7 “Фінансування мобілізаційної підготовки та мобілізації” Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію":
Пункт 3. З місцевих бюджетів фінансуються заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення.
Пункт 4. За рахунок коштів підприємств, установ і організацій фінансуються заходи та роботи з мобілізаційної підготовки, що здійснюються за ініціативою самих підприємств, установ і організацій згідно з мобілізаційними планами.
Основні питання, які впливають на всю роботу підприємств, установ та організацій:
Стаття 3. Основні принципи і зміст мобілізаційної підготовки та мобілізації
1. Мобілізаційна підготовка та мобілізація є складовими частинами комплексу заходів, які здійснюються з метою забезпечення оборони держави, за винятком цільової мобілізації.
2. Мобілізаційна підготовка та мобілізація здійснюються на основі таких принципів:
* централізоване керівництво;
* завчасність;
* плановість;
* персональна відповідальність за виконання заходів щодо мобілізаційної підготовки та мобілізації;
* додержання прав підприємств, установ і організацій та громадян;
* гарантована достатність;
* фінансова забезпеченість.
3. Зміст мобілізаційної підготовки становить:
* правове регулювання у сфері мобілізаційної підготовки та мобілізації;
* визначення умов діяльності та підготовка органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій до роботи в умовах особливого періоду;
* розроблення мобілізаційних планів, довготермінових і річних програм мобілізаційної підготовки;
* підготовка національної економіки та її галузей до переведення і функціонування в умовах особливого періоду;
* підготовка єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій до функціонування в умовах особливого періоду;
* створення, розвиток та утримання мобілізаційних потужностей для задоволення потреб держави в особливий період;
* створення мобілізаційного резерву;
* підготовка й утримання в належному стані техніки та об'єктів, призначених для передачі в разі мобілізації Збройним Силам України, іншим військовим формуванням;
* планування і підготовка до нормованого (у разі необхідності) забезпечення
населення продовольчими та непродовольчими товарами, медичним обслуговуванням, послугами зв'язку, транспорту, комунальними та побутовими послугами;
* військовий облік військовозобов'язаних і призовників;
* бронювання військовозобов'язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами,
установами і організаціями на період мобілізації та на воєнний час;
* підготовка керівного складу органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій, підприємств, установ і організацій до дій у разі мобілізації;
* підвищення кваліфікації з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації керівників органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, працівників відповідних мобілізаційних підрозділів і працівників з питань мобілізаційної роботи;
* перевірка та оцінка стану мобілізаційної готовності національної економіки, органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, Збройних Сил України, інших військових формувань, сил цивільного захисту, підприємств, установ і організацій, а також адміністративно-територіальних одиниць України;
* підготовка фінансової системи держави до функціонування в умовах особливого періоду;
* планування і підготовка до технічного прикриття в особливий період об'єктів, споруд та транспортних магістралей оборонного і важливого загальнодержавного значення;
* доведення основних показників мобілізаційного плану, укладання договорів (контрактів) на виконання підприємствами, установами і організаціями мобілізаційних завдань (замовлень), поставку матеріально-технічних ресурсів, виконання робіт та надання послуг в особливий період;
* підготовка транспортної системи до забезпечення мобілізації;
* підготовка до перерозподілу трудових ресурсів в особливий період;
* інформаційне забезпечення;
* підготовка до переведення редакцій друкованих засобів масової інформації і телерадіоорганізацій до роботи під час мобілізації та у воєнний час.
Виконання програми розраховано протягом року згідно затверджених планів проведення зазначених заходів.
Начальник відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту та оборонно-мобілізаційної роботи виконкому міської ради
Валерій ОЛІЙНИК
03.12.2021
Розрахунок витрат
програми “Забезпечення мобілізаційної підготовки
та оборонної роботи місцевого значення “
№ | Найменування видатків | Сума (тис.грн.) |
Розрахунок видатків в гривнях |
1 | Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місце-вого значення | 3,0 | Підлягає перевірці 29 підприємств, установ та організацій, адміністративних центрів старостинських округів Бродівської міської територіальної громади (відстань до с.Станіславчика - 22,3 км. , до с.Комарівка -30,1 км.) |
2 | Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення |
25,0 |
Перевезення призовників на обласний збірний пункт (м.Львів). Ціна дизпалива встановлена оператором Укрнафта на 2021 рік становить 28,85грн. за 1 літр(та постійно збільшується). 25,000:28,85=866 літрів. За одну поїздку до м.Львова та у зворотньому напрямку витрати дизпалива - 30л. Призов на строкову військову службу двічі на рік: весна-осінь. Мінімальний план призову 30 чол. на півріччя, із них громадяни Бродівської міської ТГ 70 %. Відправка проводиться щотижня або щоденно, по мірі розшуку призовників. |
3 | Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення |
25,0 | Для відправлення резервістів військових частин призваних на навчальні збори та повернення із них. Поставка до 184 Навчального центру с.Старичі Львівської обл. - 146 км. За одну поїздку до с.Старичі та у зворотньому напрямку витрати дизпалива-60л. Навчальні збори проводяться протягом року згідно Плану ГШ ЗСУ, не менше 10 раз для кожного РТЦК та СП. Укрнафта становить 28,85 гривень за 1 літр. 25,000:28,85=866 літрів. |
4 | Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення | 30,0 | Для відправлення громадян призваних на військову службу за контрактом. Поставка до 184 Навчального центру с.Старичі Львівської обл. - 146 км. За одну поїздку до с.Старичі та у зворотньому напрямку витрати дизпалива-60л. Укрнафта становить 28, 85 гривень за 1 літр.30,000:28,85=1039 літрів. |
5 | Підготовка керівного складу виконкому до дій у разі мобілізації | 15,0 | Навчання проводиться у навчальних закладах м.Київ. Проживання в готелі за одну добу- стандарт номер - 600 грн. Термін навчання - 15-30 днів |
6 | Проведення заходів евакуації населення при введенні воєнного стану(у разі необхідності) |
60,0 | Аренда автобусів для проведення евакуації населення - 15грн./км |
7 | Підготовка ко-мунальних підприємств:Броди,Бродиводоканал,Бродитепло-нерго, відділ освіти міської ради до дій у разі мобілізації | 100,0 | Утримання в справному стані автомобільної техніки, що належить до передачі в ЗСУ та інші військові формування в разі мобілізації та сприяння їх працівникам, які є резервістами, у виконанні ними обов’язків служби у військовому резерві та своєчасному їх направленню на районного ТЦК та СП і військових частини ОК “Захід”, компенсація підприємствам оплати середньої заробітної плати резервістів за участь у навчальних зборах. Термін зборів -30 днів. |
8 | Підготовка і виконання завдань територіальної оборони міської територіальної громади | 42,0 | Доставка військовослужбовців в/ч А7076 та призваних на навчальні збори добровольців територіальної оборони міської територіальної громади у 186 Навчальний центр НАСВ с.Старичі Яворівського району. Відстань 150 км. Аренда автобуса - від 15 грн./км. Всього для доставки на збори-в обидві сторони 4500 грн. Для повернення зі зборів-4500 грн. Єдиний стрілецький день проводиться 1 раз в 3 місяці. Придбання інженерного загороджувального обладнання для блок-постів(у разі введення воєнного стану) |
9 | Забезпечення життєдіяльності населення і функціонування інфраструктури міської територіальної громади в умовах особливого періоду. | 200,0 | Створення, зберігання мобілізаційного резерву сировинних ресурсів на підприємствах, в установах та в організаціях, яким встановлені мобілізаційні завдання (замовлення) на особливий період. Перелік підприємств має гриф обмеження доступу до інформації - Для службового користування Літер “М” (мобілізаційні питання). |
ВСЬОГО: | 500,0 |
Начальник відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту та оборонно-мобілізаційної роботи виконкому міської ради
Валерій ОЛІЙНИК
Перелік заходів і завдань програми
- забезпечення мобілізаційної підготовки та оборонної роботи місцевого значення
№ з/п |
Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) | Перелік заходів програми | Строк виконання заходу | Виконавці | Джерела фінансування | Обсяги фінансування (вартість), тис.грн., у тому числі: | Очікуваний результат | |||||||||
І етап: 200_ р. | ||||||||||||||||
200_р. | ||||||||||||||||
200_ р. | ||||||||||||||||
ІІ етап: 200_-20__ рр. | ||||||||||||||||
ІІІ етап: 200_-20__ рр. | ||||||||||||||||
1 | Військовий облік громадян України у міській терито-ріальній громаді (стаття 33-38 Закону України “Про військо-вий обов’язок і військову службу”, п.3 стаття 3 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, п.4-47, 58, 65,71,78- 85 постанова КМУ № 921 від 07.12.2016 (зі змінами та доповненнями) | Здійснення перевірок за дотри-манням правил військового обліку призовників і військо-возобов’язаних комісією міської ради на території місь-кої територіальної громади (пункти 78-85, додаток 1,15, 27 до Порядку- постанова КМУ № 921 від 07.12.2016 (зі змінами та доповненнями), стаття 15 ЗУ “Про оборону України”) - підлягає перевірці 29 підприємств, установ та організацій, адмінцентрів старостинських округів | Щорічно, згідно затвердже-ного плану перевірок виконкому міської ради | Виконком міської ради та 1-й відділ Золочівського РТЦК та СП | п.3 статті 7 ЗУ “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”,міський бюджет |
2022 р.- 3,0 2023 р.- 3,0 2024 р.- 3,0 |
Перевезення комісії до місць перевірки | |||||||||
2 | Призов громадян на строкову військову службу (стаття 15 ЗУ “Про оборону України”, пункт 1-9 стаття 15 глава III Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу” | Відправлення призваних громадян на збірний пункт Львівського обласного ТЦК та СП автомобільним транспор-том (п.2 стаття 43 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”) | Щорічно, весна-осінь | Виконком міської ради та 1-й відділ Золочівського РТЦК та СП | п.3 статті 7 ЗУ “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”,міський бюджет |
2022р. - 25,0 2023р.- 25,0 2024р.- 25,0 |
Перевезення призовників до збірного пункту Львівського обласного ТЦК та СП | |||||||||
3 | Призов громадян на військову службу за контрактом (стаття 20 глава III Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”) | Відправлення призваних громадян до військових частин ЗСУ на території оперативного командування “ЗАХІД”(входить 8 областей України) автомобільним транспортом (п.2 стаття 43 Закону України “Про військо-вий обов’язок і військову службу”) | Щотижня, протягом року згідно встановле- ного завдання вищим військовим командуван-ням |
Виконком міської ради та 1-й відділ Золочівського РТЦК та СП |
п.3 статті 7 ЗУ “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”,міський бюджет |
2022р. -30,0 2023р.- 30,0 2024р.- 30,0 |
Перевезення громадян призваних на контрактну службу до військових частин | |||||||||
4 | Організація призову військо-возобов’язаних та резервістів на навчальні (перевірочні збори) (п.1 стаття 36 ЗУ “Про місцеве самоврядування в Україні”, стаття 29 ЗУ “Про ВО і ВС”, стаття 15 ЗУ “Про оборону України”) | Відправлення військовозобо-в’язаних та резервістів на навчальні (перевірочні) збори |
Щорічно, згідно зат-вердженого плану ко-мандуванням Сухопутних військ ЗСУ | Виконком міської ради та 1-й відділ Золочівсько-го РТЦК та СП | п.3 статті 7 ЗУ “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”,міський бюджет |
2022 р. - 25,0 2023р.- 25,0 2024р.- 25,0 |
Підготовка та на-копичення військо-во-навчених люд-ських ресурсів військовозобов’язаних і призовників для комплектуван-ня посад військо-вих частин ЗСУ та ІВФ, передбачених штатами воєнного часу(п.3 стаття 3 ЗУ “Про МП і М”, стаття 29 ЗУ “Про ВО і ВС” | |||||||||
5 | Підготовка керівного складу виконавчого комітету міської ради до дій у разі мобілізації (абзац 19 п.3 статті 3 ЗУ “Про МП та М” | Проходження курсів підви-щення кваліфікації в навчаль-них закладах України | Згідно зат-вердженого РДА плану підготовки | Посадові особи виконкому міської ради | п.3 статті 7 ЗУ “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”,міський бюджет |
2022 р. - 15,0 2023р.- 15,0 2024р.- 15,0 |
Отримання знань та набуття досвіду роботи в ОМВС під час мобілізації | |||||||||
6 | Підготовка цивільного захис-ту населення до функціону-вання в умовах особливого періоду(абзац 8 п.3 статті 3 ЗУ “Про МП та М”) | Проведення заходів евакуації (відселення) населення при введенні воєнного стану (у разі необхідності) (пункт 3 стаття 36 ЗУ “Про місцеве самоврядування в Україні”) |
Під час настання особливого періоду | Посадові особи виконкому міської ради та керівники підприємств, установ і організацій | п.3 статті 7 ЗУ “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”,міський бюджет |
2022 р. - 60,0 2023р.- 60,0 2024р.- 60,0 |
Перевезення населення при введенні воєнного стану (у разі необхідності) |
|||||||||
7 | Підготовка комунальних підприємств: Броди, Бродиво-доканал, Бродитеплоенерго, відділу освіти до дій у разі мобілізації (стаття 15 ЗУ “Про оборону України”) | Утримання в справному стані техніки, що належать для пере-дачі в разі мобілізації ЗСУ та ІВФ, сприяння їх працівникам, які є резервістами, у виконанні ними обов’язків служби у вій-ськовому резерві та своєчасно-му їх направленню до РТЦК та СП і військових частин (стаття 16 ЗУ “Про оборону України”, стаття 21 “Про МП та М”) | Навчальні збори резер-вістів-щорічно, протягом року, вилу-чення тех-ніки- у разі мобілізації | Посадові особи виконкому міської ради та керівники підприємств, установ і організацій |
п.3 статті 7 ЗУ “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”,міський бюджет |
2022 р. - 100,0 2023р.- 100,0 2024р.- 100,0 |
Доставка вилучених транспортних засобів до приймальних пунктів військових частин (у разі мобілізації) | |||||||||
8 | Забезпечення життєдіяльності населення і функціонування інфраструктури Бродівської міської територіальної грома-ди в умовах особливого періоду (п.2 статті 14 ЗУ “Про основи національного спротиву”) | Створення, зберігання мобілі-заційного резерву сировинних ресурсів на підприємствах, в установах та в організаціях, яким встановлені мобілізаційні завдання(замовлення) на особ-ливий період (стаття 3 п.3, ст.18 ЗУ “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”) |
Під час настання особливого періоду | Посадові особи виконкому міської ради та керівники підприємств, установ та організацій | п.2 статті 14 ЗУ “Про основи національного спротиву”, п.3 статті 7 ЗУ “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, міський бюджет |
2022 р. - 200,0 2023р.- 200,0 2024р.- 200,0 |
Виконання мобілі-заційних завдань (замовлень) вста-новлених РДА для міської терито-ріальної громади на особливий період (стаття 18 ЗУ “Про мобілізаційну під-готовку та мобілі-зацію”) |
|||||||||
9 | Підготовка і виконання завдань територіальної оборо-ни міської територіальної громади (пункт 3 стаття 36 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”) | Здійснення заходів щодо підготовки населення міської територіальної громади до участі в русі національного спротиву(пункт 3, 8 стаття 36 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, стаття 15 ЗУ “Про оборону України”) | Під час настання особливого періоду | Посадові особи виконкому міської ради та керівники підприємств, установ та організацій | п.3 статті 7 ЗУ “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, міський бюджет |
2022 р. - 42,0 2023р.- 42,0 2024р.- 42,0 |
Організація і здій-снення заходів, пов’язаних з тери-торіальною оборо-ною на території міської терито-ріальної громади (стаття 15 ЗУ “Про оборону України”, | |||||||||
Бродівський міський голова ____________________ Анатолій БЕЛЕЙ
(підпис) (ім’я, прізвище)
Начальник відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту та оборонно-мобілізаційної роботи виконавчого комітету Бродівської міської ради
_________________ Валерій ОЛІЙНИК
(підпис) (ім’я, прізвище)