ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 10
БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження Порядку
розроблення місцевих цільових
програм, моніторингу
та звітності про їх виконання
З метою встановлення єдиного порядку розроблення місцевих цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання, відповідно до статей 20, 22 Бюджетного кодексу України, керуючись підпунктами 22, 23 пункту 1 статті 26, пункту 1 статті 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Бродівська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Порядок розроблення місцевих цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання згідно з додатком до цього рішення.
2. Виконавчим органам Бродівської міської ради при розробці місцевих цільових програм або внесення змін до раніше прийнятих місцевих цільових програм керуватися в роботі цим Порядком та в разі необхідності переглянути місцеві цільові програми, що не відповідають його вимогам.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію міської ради з питань фінансів, бюджету, розвитку інвестицій та міжнародного співробітництва (М.Старик).
Додаток
до рішення Бродівської міської ради
від ____________2021 р. №
Порядок
розроблення місцевих цільових програм, моніторингу
та звітності про їх виконання
I. Загальні положення
1. Порядок розроблення місцевих цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання (далі – Порядок) підготовлено з метою встановлення єдиного порядку розроблення місцевих цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання.
2. Місцева цільова програма (далі – програма) – це сукупність взаємопов’язаних завдань і заходів, узгоджених за строками та ресурсним забезпеченням з усіма задіяними виконавцями, спрямованих на розв’язання найактуальніших проблем розвитку Бродівської міської громади або окремих галузей економіки та соціально-культурної сфери, реалізація яких здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та коштів інших джерел.
Програма вважається комплексною, якщо вона об'єднує декілька програм (підпрограм), споріднених напрямів відповідної галузі та передбачає їх фінансування за кількома кодами типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів. Розроблення комплексних програм здійснюється згідно з даним Порядком.
3. Ініціатором розроблення місцевої програми можуть бути головні розпорядники коштів міського бюджету, виконавчі органи міської ради, підприємства, установи, організації усіх форм власності.
Пропозиції стосовно формування змісту Програми зацікавлені юридичні та фізичні особи (постійні комісії та депутати Бродівської міської ради, підприємства, установи, організації, в тому числі громадські) подаються головному розпоряднику коштів.
4. Підставою для розроблення Програми є:
4.1. Існування проблеми на рівні територіальної громади, розв’язання якої потребує залучення бюджетних коштів, координації спільних дій органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій.
4.2. Наявність в місцевому бюджеті реальної можливості ресурсного забезпечення виконання заходів Програми та відповідність її мети пріоритетним напрямам розвитку територіальної громади.
5. Завдання та заходи Програми, що розробляється, не повинні дублювати завдань та заходів інших місцевих програм.
II. Порядок розроблення місцевих цільових програм,
організація та звітність про їх виконання
1. Стадії розроблення та виконання Програми:
1.1. Ініціювання розроблення Програми.
1.2. Підготовка проекту Програми: визначення завдань і заходів, що пропонуються для включення до неї, обсягів і джерел фінансування, строків виконання заходів, а також відповідальних виконавців.
1.3. Погодження та затвердження Програми, визначення головного розпорядника коштів/відповідального виконавця.
1.4. Затвердження бюджетних призначень на виконання Програми, включення Програми до щорічної програми економічного і соціального розвитку спрямованої на розв’язання найактуальніших проблем розвитку Бродівської міської ради.
1.5. Організація виконання Програми, здійснення контролю за її виконанням.
1.6. Здійснення моніторингу та підготовка звітів про результати виконання Програми, внесення змін до Програми.
2. Ініціювання розроблення Програми
2.1. Ініціатор розроблення Програми готує пропозиції щодо наявності підстав для розроблення програми, які зазначені в пункті 5 розділу I Порядку та готує звернення до Бродівського міського голови щодо необхідності підготовки проекту програми. За результатами розгляду вказаного звернення Бродівський міський голова доручає головному розпоряднику спільно з ініціатором підготовку проекту Програми та рішення на розгляд та погодження виконавчого комітету Бродівської міської ради.
2.2. Рішення виконавчого комітету про погодження Програми є підставою для внесення цієї Програми на розгляд Бродівської міської ради.
3. Підготовка проекту Програми
3.1. Підготовка проекту програми здійснюється ініціатором самостійно або спільно із організаціями, підприємствами, установами, які зацікавлені у прийнятті та реалізації програми. Для забезпечення підготовки проекту програми можуть утворюватися робочі групи з представників владних структур, бізнесових кіл, наукових та громадських організацій, політичних партій тощо.
3.2. Проект Програми повинен містити такі розділи:
а) паспорт ;
б) визначення проблеми, на розв’язання якої вона спрямована;
в) визначення мети;
г) обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання програми;
д) перелік завдань програми та результативні показники;
е) напрями діяльності та заходи програми;
ж) координація та контроль за ходом виконання програми.
3.3. Паспорт Програми.
Зазначений розділ готується за формою згідно з додатком 1 до Порядку і містить у стислому вигляді загальну характеристику програми (назва, рішення виконавчого комітету Бродівської міської ради про погодження програми, відомості про розробника та перелік співрозробників програми, головний розпорядник бюджетних коштів, відповідальний виконавець програми та інші співвиконавці, строки виконання, обсяги та джерела фінансування).
У разі фінансування комплексних програм за декількома кодами типової програмної класифікації видатків бюджету за кожним кодом визначається головний розпорядник коштів.
3.4. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма. Проект програми повинен містити чітко сформульоване визначення проблеми (для обґрунтування проблеми можна використати в динаміці статистичні дані або інші підтверджуючі фактори з посиланням на джерела інформації), обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, а також необхідності фінансування за рахунок коштів місцевого бюджету.
Визначення проблеми є основою для формулювання мети та всіх інших розділів Програми.
3.5. Визначення мети Програми.
Мета програми поєднує комплекс взаємопов’язаних завдань і заходів, які спрямовані на розв’язання найважливіших проблем розвитку Бродівської міської громади. Сформульоване визначення мети програми повинно мати логічний зв’язок із її назвою.
3.6. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання програми.
У цьому розділі зазначаються шляхи, методи і засоби розв’язання проблеми територіальної громади, строки, етапи виконання та ресурсне забезпечення програми за формою згідно з додатком 2 до Порядку.
Програма вважається довгостроковою, якщо строк її виконання розрахований на 5 і більше років, і її заходи виконуються поетапно. У такому разі виконання програми поділяється на етапи.
У зазначеному розділі вказуються орієнтовні обсяги фінансових витрат, необхідних для виконання програми в цілому та диференційовано за роками з визначенням джерел фінансування.
3.7. Перелік завдань програми та результативні показники.
У розділі визначається система програмних завдань і показників, виконання яких дасть змогу досягти реалізації мети програми та усунути причини виникнення проблеми.
Завдання програми – це конкретні напрями та заходи, які планується здійснити протягом певного періоду і які повинні забезпечити досягнення цілей програми.
Перелік завдань програми формується за формою згідно додатку 3 до Порядку і є додатком до програми.
Результативні показники програми використовуються для оцінки ефективності програми і включають результат виконання програми, характеризують хід її реалізації, ступінь досягнення поставленої мети та виконання завдань програми.
Перелік результативних показників щодо кожної програми розробляється головним розпорядником бюджетних коштів (розробником програми) з урахуванням відповідних нормативно-правових актів.
Результативні показники наводяться диференційовано з розбивкою за роками. У разі коли програма виконується не за один етап, результативні показники другого та третього етапів можуть визначатися без розбивки за роками.
Розробник програми складає додаткову розшифровку розрахунку витрат, яка також додається до програми.
3.8. Напрями діяльності та заходи програми.
Напрями діяльності програми – це конкретні дії, спрямовані на виконання завдань програми, з визначенням шляхів витрачання коштів місцевого бюджету та не заборонених законодавством коштів інших джерел.
Напрями діяльності повинні відповідати завданням і функціям відповідального виконавця програми.
Визначення напрямів діяльності забезпечує реалізацію програми в межах коштів, виділених на цю мету.
Напрями діяльності, перелік завдань і заходів програми, строки виконання, виконавці, обсяги та джерела фінансування, очікуваний результат від виконання формуються згідно з додатком 3 до Порядку, і який у разі потреби може бути доповнений розробником програми додатковими даними.
3.9. Координація та контроль за ходом виконання програми.
У цьому розділі зазначається орган, який здійснює координацію дій між виконавцями програми та контролює її виконання, визначає порядок взаємного інформування (із зазначенням конкретних строків), звітування тощо.
4. Порядок погодження та затвердження програми
4.1. Розробник погоджує проект програми з відповідними виконавчими органами Бродівської міської ради (відділом економіки та публічних закупівель та фінансовим управлінням) та відповідальними посадовими особами, та подає на розгляд виконавчого комітету Бродівської міської ради згідно додатку 5 до Порядку.
Проект рішення виконавчого комітету Бродівської міської ради про погодження та внесення на розгляд Бродівської міської ради програми готує її розробник.
4.2. У разі погодження проекту програми виконавчим комітетом Бродівської міської ради, розробник готує проект рішення Бродівської міської ради про затвердження даної програми та подає на розгляд профільної постійної депутатської комісії та комісію міської ради з питань фінансів, бюджету, розвитку інвестицій та міжнародного співробітництва.
За результатами розгляду відповідних комісій даний проект рішення вноситься на розгляд сесії Бродівської міської ради.
5. Затвердження бюджетних призначень на виконання місцевих
цільових програм
5.1. Затвердження бюджетних призначень на виконання програм здійснюється відповідно до Бюджетного регламенту Бродівської міської ради. 5.2. Перелік програм, які фінансуються із залученням коштів місцевого бюджету за ініціативою головних розпорядників коштів/відповідальних виконавців програм включається окремим додатком до рішення про Бродівський міський бюджет.
5.3. Фінансування програми здійснюється відповідно до затверджених бюджетних призначень рішенням Бродівської міської ради про місцевий бюджет на відповідний рік (рішенням про внесення змін до місцевого бюджету на відповідний рік) згідно з розписом місцевого бюджету.
6. Організація виконання програми, здійснення контролю за її
виконанням
6.1. Виконання програми здійснюється шляхом реалізації її заходів і завдань виконавцями, зазначеними у даній програмі.
6.2. Безпосередній контроль за виконанням заходів і завдань програми здійснює головний розпорядник коштів/відповідальний виконавець, за цільовим та ефективним використанням коштів – головний розпорядник коштів/відповідальний виконавець.
Головний розпорядник коштів/відповідальний виконавець програми у процесі її виконання забезпечує цільове та ефективне використання бюджетних коштів протягом усього строку реалізації відповідних програм у межах визначених бюджетних призначень.
7. Здійснення моніторингу та підготовка звітів про результати виконання програми
7.1 Головний розпорядник коштів/відповідальний виконавець програми щороку до 10 лютого готує та подає фінансовому управлінню Бродівської міської ради та відділу економіки та публічних закупівель виконавчого комітету Бродівської міської ради інформацію про стан виконання відповідних програм.
7.2. Головний розпорядник коштів/відповідальний виконавець програми за підсумками року подає на розгляд сесії Бродівської міської ради звіт про стан виконання програми до 01 березня року наступного за звітним періодом.
У звіті повинні міститися дані про заплановані та фактичні обсяги і джерела фінансування програми, виконання результативних показників у динаміці з початку дії програми згідно з додатком 4 до Порядку та пояснювальну записку про роботу співвиконавців програми щодо її виконання, у разі невиконання – обґрунтування причин невиконання.
Зазначена інформація використовується для аналізу ефективності виконання програми та надання пропозицій щодо доцільності продовження її фінансування та виконання.
7.3. Головний розпорядник коштів/відповідальний виконавець програми щороку здійснює обґрунтовану оцінку результатів виконання програми та у разі потреби розробляє пропозиції щодо доцільності продовження тих чи інших завдань, включення додаткових завдань, уточнення показників, обсягів і джерел фінансування, переліку виконавців, строків виконання програми та окремих завдань тощо.
Головний розпорядник коштів/відповідальний виконавець довгострокової програми після завершення відповідного етапу її дії у разі необхідності готує пропозиції щодо уточнення показників, обсягів і джерел фінансування, строків виконання програми та окремих завдань тощо на наступний етап програми.
У разі необхідності внесення змін до програми проект змін до неї з уточненими показниками і завданнями погоджується виконавчим комітетом міської ради та вноситься на розгляд сесії Бродівської міської ради відповідно до пункту 4 розділу ІІ Порядку.
7.4. Моніторинг та аналіз виконання завдань програм, джерелом фінансування яких визначені кошти місцевого бюджету, здійснюється протягом бюджетного періоду в межах своїх повноважень безпосередньо головними розпорядниками коштів/відповідальними виконавцями за кожним результативним показником.
На основі моніторингу та аналізу результативності програми визначаються причини неефективного чи недостатньо ефективного її виконання та пропонуються заходи, необхідні для поліпшення організації виконання, а також оцінюється доцільність реалізації програми в наступних бюджетних періодах, у тому числі із залученням оптимального обсягу бюджетних ресурсів, або її припинення.
7.5. Виконання програми припиняється по закінченню встановленого строку, після чого головний розпорядник коштів/відповідальний виконавець складають заключний звіт про результати її виконання та подають його на розгляд Бродівської міської ради разом із пояснювальною запискою про кінцеві результати виконання програми не пізніше ніж у двомісячний термін після закінчення встановленого строку її виконання.
Пояснювальна записка до заключного звіту містить таку інформацію: досягнення мети програми, рівня виконання запланованих результативних
показників, дані про роботу учасників бюджетної програми з її виконання з обґрунтуванням причин невиконання або недосягнення очікуваних результатів.
7.6. Головні розпорядники/відповідальні виконавці публікують основні досягнуті результати реалізації програми на офіційному сайті Бродівської міської ради.
7.7. Дострокове припинення виконання програми відбувається у разі втрати актуальності основної її мети за поданням головного розпорядника коштів/відповідального виконавця програми.
Рішення про дострокове припинення дії програми приймає Бродівська міська рада.
Паспорт програми
(загальна характеристика програми)
______________________________________________________________
(назва програми)
Керівник установи-
головного розпорядника коштів ______________ ________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Додаток 5
до Порядку розроблення міських
цільових програм, моніторингу
та звітності про їх виконання
Повна назва Програми
м. Броди
20__ рік
Додаток 3
до Порядку розроблення міських цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання
Перелік заходів і завдань програми
Керівник установи-
головного розпорядника коштів ______________ ________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Додаток 4
до Порядку розроблення міських цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання
Інформація про виконання програми за _______ рік
4. Напрями діяльності та заходи програми _______________________________________________________________________________________
(назва програми)
5. Аналіз виконання за видатками в цілому за програмою:
тис. грн.
БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
XII сесія VIIІ скликання
від 26. 10. 2021 р. м. Броди №
Про затвердження Порядку
розроблення місцевих цільових
програм, моніторингу
та звітності про їх виконання
З метою встановлення єдиного порядку розроблення місцевих цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання, відповідно до статей 20, 22 Бюджетного кодексу України, керуючись підпунктами 22, 23 пункту 1 статті 26, пункту 1 статті 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Бродівська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Порядок розроблення місцевих цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання згідно з додатком до цього рішення.
2. Виконавчим органам Бродівської міської ради при розробці місцевих цільових програм або внесення змін до раніше прийнятих місцевих цільових програм керуватися в роботі цим Порядком та в разі необхідності переглянути місцеві цільові програми, що не відповідають його вимогам.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію міської ради з питань фінансів, бюджету, розвитку інвестицій та міжнародного співробітництва (М.Старик).
Міський голова Анатолій БЕЛЕЙ
Додаток
до рішення Бродівської міської ради
від ____________2021 р. №
Порядок
розроблення місцевих цільових програм, моніторингу
та звітності про їх виконання
I. Загальні положення
1. Порядок розроблення місцевих цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання (далі – Порядок) підготовлено з метою встановлення єдиного порядку розроблення місцевих цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання.
2. Місцева цільова програма (далі – програма) – це сукупність взаємопов’язаних завдань і заходів, узгоджених за строками та ресурсним забезпеченням з усіма задіяними виконавцями, спрямованих на розв’язання найактуальніших проблем розвитку Бродівської міської громади або окремих галузей економіки та соціально-культурної сфери, реалізація яких здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та коштів інших джерел.
Програма вважається комплексною, якщо вона об'єднує декілька програм (підпрограм), споріднених напрямів відповідної галузі та передбачає їх фінансування за кількома кодами типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів. Розроблення комплексних програм здійснюється згідно з даним Порядком.
3. Ініціатором розроблення місцевої програми можуть бути головні розпорядники коштів міського бюджету, виконавчі органи міської ради, підприємства, установи, організації усіх форм власності.
Пропозиції стосовно формування змісту Програми зацікавлені юридичні та фізичні особи (постійні комісії та депутати Бродівської міської ради, підприємства, установи, організації, в тому числі громадські) подаються головному розпоряднику коштів.
4. Підставою для розроблення Програми є:
4.1. Існування проблеми на рівні територіальної громади, розв’язання якої потребує залучення бюджетних коштів, координації спільних дій органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій.
4.2. Наявність в місцевому бюджеті реальної можливості ресурсного забезпечення виконання заходів Програми та відповідність її мети пріоритетним напрямам розвитку територіальної громади.
5. Завдання та заходи Програми, що розробляється, не повинні дублювати завдань та заходів інших місцевих програм.
II. Порядок розроблення місцевих цільових програм,
організація та звітність про їх виконання
1. Стадії розроблення та виконання Програми:
1.1. Ініціювання розроблення Програми.
1.2. Підготовка проекту Програми: визначення завдань і заходів, що пропонуються для включення до неї, обсягів і джерел фінансування, строків виконання заходів, а також відповідальних виконавців.
1.3. Погодження та затвердження Програми, визначення головного розпорядника коштів/відповідального виконавця.
1.4. Затвердження бюджетних призначень на виконання Програми, включення Програми до щорічної програми економічного і соціального розвитку спрямованої на розв’язання найактуальніших проблем розвитку Бродівської міської ради.
1.5. Організація виконання Програми, здійснення контролю за її виконанням.
1.6. Здійснення моніторингу та підготовка звітів про результати виконання Програми, внесення змін до Програми.
2. Ініціювання розроблення Програми
2.1. Ініціатор розроблення Програми готує пропозиції щодо наявності підстав для розроблення програми, які зазначені в пункті 5 розділу I Порядку та готує звернення до Бродівського міського голови щодо необхідності підготовки проекту програми. За результатами розгляду вказаного звернення Бродівський міський голова доручає головному розпоряднику спільно з ініціатором підготовку проекту Програми та рішення на розгляд та погодження виконавчого комітету Бродівської міської ради.
2.2. Рішення виконавчого комітету про погодження Програми є підставою для внесення цієї Програми на розгляд Бродівської міської ради.
3. Підготовка проекту Програми
3.1. Підготовка проекту програми здійснюється ініціатором самостійно або спільно із організаціями, підприємствами, установами, які зацікавлені у прийнятті та реалізації програми. Для забезпечення підготовки проекту програми можуть утворюватися робочі групи з представників владних структур, бізнесових кіл, наукових та громадських організацій, політичних партій тощо.
3.2. Проект Програми повинен містити такі розділи:
а) паспорт ;
б) визначення проблеми, на розв’язання якої вона спрямована;
в) визначення мети;
г) обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання програми;
д) перелік завдань програми та результативні показники;
е) напрями діяльності та заходи програми;
ж) координація та контроль за ходом виконання програми.
3.3. Паспорт Програми.
Зазначений розділ готується за формою згідно з додатком 1 до Порядку і містить у стислому вигляді загальну характеристику програми (назва, рішення виконавчого комітету Бродівської міської ради про погодження програми, відомості про розробника та перелік співрозробників програми, головний розпорядник бюджетних коштів, відповідальний виконавець програми та інші співвиконавці, строки виконання, обсяги та джерела фінансування).
У разі фінансування комплексних програм за декількома кодами типової програмної класифікації видатків бюджету за кожним кодом визначається головний розпорядник коштів.
3.4. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма. Проект програми повинен містити чітко сформульоване визначення проблеми (для обґрунтування проблеми можна використати в динаміці статистичні дані або інші підтверджуючі фактори з посиланням на джерела інформації), обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, а також необхідності фінансування за рахунок коштів місцевого бюджету.
Визначення проблеми є основою для формулювання мети та всіх інших розділів Програми.
3.5. Визначення мети Програми.
Мета програми поєднує комплекс взаємопов’язаних завдань і заходів, які спрямовані на розв’язання найважливіших проблем розвитку Бродівської міської громади. Сформульоване визначення мети програми повинно мати логічний зв’язок із її назвою.
3.6. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання програми.
У цьому розділі зазначаються шляхи, методи і засоби розв’язання проблеми територіальної громади, строки, етапи виконання та ресурсне забезпечення програми за формою згідно з додатком 2 до Порядку.
Програма вважається довгостроковою, якщо строк її виконання розрахований на 5 і більше років, і її заходи виконуються поетапно. У такому разі виконання програми поділяється на етапи.
У зазначеному розділі вказуються орієнтовні обсяги фінансових витрат, необхідних для виконання програми в цілому та диференційовано за роками з визначенням джерел фінансування.
3.7. Перелік завдань програми та результативні показники.
У розділі визначається система програмних завдань і показників, виконання яких дасть змогу досягти реалізації мети програми та усунути причини виникнення проблеми.
Завдання програми – це конкретні напрями та заходи, які планується здійснити протягом певного періоду і які повинні забезпечити досягнення цілей програми.
Перелік завдань програми формується за формою згідно додатку 3 до Порядку і є додатком до програми.
Результативні показники програми використовуються для оцінки ефективності програми і включають результат виконання програми, характеризують хід її реалізації, ступінь досягнення поставленої мети та виконання завдань програми.
Перелік результативних показників щодо кожної програми розробляється головним розпорядником бюджетних коштів (розробником програми) з урахуванням відповідних нормативно-правових актів.
Результативні показники наводяться диференційовано з розбивкою за роками. У разі коли програма виконується не за один етап, результативні показники другого та третього етапів можуть визначатися без розбивки за роками.
Розробник програми складає додаткову розшифровку розрахунку витрат, яка також додається до програми.
3.8. Напрями діяльності та заходи програми.
Напрями діяльності програми – це конкретні дії, спрямовані на виконання завдань програми, з визначенням шляхів витрачання коштів місцевого бюджету та не заборонених законодавством коштів інших джерел.
Напрями діяльності повинні відповідати завданням і функціям відповідального виконавця програми.
Визначення напрямів діяльності забезпечує реалізацію програми в межах коштів, виділених на цю мету.
Напрями діяльності, перелік завдань і заходів програми, строки виконання, виконавці, обсяги та джерела фінансування, очікуваний результат від виконання формуються згідно з додатком 3 до Порядку, і який у разі потреби може бути доповнений розробником програми додатковими даними.
3.9. Координація та контроль за ходом виконання програми.
У цьому розділі зазначається орган, який здійснює координацію дій між виконавцями програми та контролює її виконання, визначає порядок взаємного інформування (із зазначенням конкретних строків), звітування тощо.
4. Порядок погодження та затвердження програми
4.1. Розробник погоджує проект програми з відповідними виконавчими органами Бродівської міської ради (відділом економіки та публічних закупівель та фінансовим управлінням) та відповідальними посадовими особами, та подає на розгляд виконавчого комітету Бродівської міської ради згідно додатку 5 до Порядку.
Проект рішення виконавчого комітету Бродівської міської ради про погодження та внесення на розгляд Бродівської міської ради програми готує її розробник.
4.2. У разі погодження проекту програми виконавчим комітетом Бродівської міської ради, розробник готує проект рішення Бродівської міської ради про затвердження даної програми та подає на розгляд профільної постійної депутатської комісії та комісію міської ради з питань фінансів, бюджету, розвитку інвестицій та міжнародного співробітництва.
За результатами розгляду відповідних комісій даний проект рішення вноситься на розгляд сесії Бродівської міської ради.
5. Затвердження бюджетних призначень на виконання місцевих
цільових програм
5.1. Затвердження бюджетних призначень на виконання програм здійснюється відповідно до Бюджетного регламенту Бродівської міської ради. 5.2. Перелік програм, які фінансуються із залученням коштів місцевого бюджету за ініціативою головних розпорядників коштів/відповідальних виконавців програм включається окремим додатком до рішення про Бродівський міський бюджет.
5.3. Фінансування програми здійснюється відповідно до затверджених бюджетних призначень рішенням Бродівської міської ради про місцевий бюджет на відповідний рік (рішенням про внесення змін до місцевого бюджету на відповідний рік) згідно з розписом місцевого бюджету.
6. Організація виконання програми, здійснення контролю за її
виконанням
6.1. Виконання програми здійснюється шляхом реалізації її заходів і завдань виконавцями, зазначеними у даній програмі.
6.2. Безпосередній контроль за виконанням заходів і завдань програми здійснює головний розпорядник коштів/відповідальний виконавець, за цільовим та ефективним використанням коштів – головний розпорядник коштів/відповідальний виконавець.
Головний розпорядник коштів/відповідальний виконавець програми у процесі її виконання забезпечує цільове та ефективне використання бюджетних коштів протягом усього строку реалізації відповідних програм у межах визначених бюджетних призначень.
7. Здійснення моніторингу та підготовка звітів про результати виконання програми
7.1 Головний розпорядник коштів/відповідальний виконавець програми щороку до 10 лютого готує та подає фінансовому управлінню Бродівської міської ради та відділу економіки та публічних закупівель виконавчого комітету Бродівської міської ради інформацію про стан виконання відповідних програм.
7.2. Головний розпорядник коштів/відповідальний виконавець програми за підсумками року подає на розгляд сесії Бродівської міської ради звіт про стан виконання програми до 01 березня року наступного за звітним періодом.
У звіті повинні міститися дані про заплановані та фактичні обсяги і джерела фінансування програми, виконання результативних показників у динаміці з початку дії програми згідно з додатком 4 до Порядку та пояснювальну записку про роботу співвиконавців програми щодо її виконання, у разі невиконання – обґрунтування причин невиконання.
Зазначена інформація використовується для аналізу ефективності виконання програми та надання пропозицій щодо доцільності продовження її фінансування та виконання.
7.3. Головний розпорядник коштів/відповідальний виконавець програми щороку здійснює обґрунтовану оцінку результатів виконання програми та у разі потреби розробляє пропозиції щодо доцільності продовження тих чи інших завдань, включення додаткових завдань, уточнення показників, обсягів і джерел фінансування, переліку виконавців, строків виконання програми та окремих завдань тощо.
Головний розпорядник коштів/відповідальний виконавець довгострокової програми після завершення відповідного етапу її дії у разі необхідності готує пропозиції щодо уточнення показників, обсягів і джерел фінансування, строків виконання програми та окремих завдань тощо на наступний етап програми.
У разі необхідності внесення змін до програми проект змін до неї з уточненими показниками і завданнями погоджується виконавчим комітетом міської ради та вноситься на розгляд сесії Бродівської міської ради відповідно до пункту 4 розділу ІІ Порядку.
7.4. Моніторинг та аналіз виконання завдань програм, джерелом фінансування яких визначені кошти місцевого бюджету, здійснюється протягом бюджетного періоду в межах своїх повноважень безпосередньо головними розпорядниками коштів/відповідальними виконавцями за кожним результативним показником.
На основі моніторингу та аналізу результативності програми визначаються причини неефективного чи недостатньо ефективного її виконання та пропонуються заходи, необхідні для поліпшення організації виконання, а також оцінюється доцільність реалізації програми в наступних бюджетних періодах, у тому числі із залученням оптимального обсягу бюджетних ресурсів, або її припинення.
7.5. Виконання програми припиняється по закінченню встановленого строку, після чого головний розпорядник коштів/відповідальний виконавець складають заключний звіт про результати її виконання та подають його на розгляд Бродівської міської ради разом із пояснювальною запискою про кінцеві результати виконання програми не пізніше ніж у двомісячний термін після закінчення встановленого строку її виконання.
Пояснювальна записка до заключного звіту містить таку інформацію: досягнення мети програми, рівня виконання запланованих результативних
показників, дані про роботу учасників бюджетної програми з її виконання з обґрунтуванням причин невиконання або недосягнення очікуваних результатів.
7.6. Головні розпорядники/відповідальні виконавці публікують основні досягнуті результати реалізації програми на офіційному сайті Бродівської міської ради.
7.7. Дострокове припинення виконання програми відбувається у разі втрати актуальності основної її мети за поданням головного розпорядника коштів/відповідального виконавця програми.
Рішення про дострокове припинення дії програми приймає Бродівська міська рада.
Секретар ради Руслан ШИШКА
Додаток 1
до Порядку розроблення міських цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання
до Порядку розроблення міських цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання
Паспорт програми
(загальна характеристика програми)
______________________________________________________________
(назва програми)
1. | Ініціатор розроблення програми | |
2. | Рішення виконавчого комітету Бродівської міської ради про погодження програми | |
3. | Розробник програми | |
4. | Співрозробники програми | |
5. | Відповідальний виконавець програми | |
5.1 | Головний розпорядник коштів | |
6. | Учасники програми | |
7. | Термін реалізації програми | |
7.1. | Етапи виконання програми (для довгострокових програм) |
|
8. | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм) | |
9. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, тис.грн. у тому числі: | |
9.1. | коштів місцевого бюджету | |
коштів інших джерел |
Керівник установи-
головного розпорядника коштів ______________ ________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Додаток 2
до Порядку розроблення міських цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання
тис. грн.
Керівник установи-
головного розпорядника коштів ______________ ________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
до Порядку розроблення міських цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання
Ресурсне забезпечення програми ________________________________________________________
(назва програми)тис. грн.
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми | Етапи виконання програми | Усього витрат на виконання програми | ||||
І | ІІ | ІІІ | ||||
20__ рік | 20__ рік | 20__ рік | 20__-20__ р. | 20__-20__ р. | ||
Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: | ||||||
державний бюджет | ||||||
обласний бюджет | ||||||
місцевий бюджет | ||||||
кошти не бюджетних джерел | ||||||
інші |
Керівник установи-
головного розпорядника коштів ______________ ________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Додаток 5
до Порядку розроблення міських
цільових програм, моніторингу
та звітності про їх виконання
Погоджено Перший заступник Бродівського міського голови _________________ _________ «__» ________ 20__ року |
Повна назва Програми
Погоджено Відділ економіки та публічних закупівель виконкому Бродівської міської ради ____________ ___________ «__» ________ 20__ року |
Погоджено Начальник фінансового управління Бродівської міської ради _________________ _________ «__» ________ 20__ року МП |
|
Керівник установи – розробник програми (повна назва) _______________ ____________ «__» __________ 20__ року МП |
м. Броди
20__ рік
Додаток 3
до Порядку розроблення міських цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання
Перелік заходів і завдань програми
____________________________________________________
(назва програми) № з/п |
Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) | Перелік заходів програми | Строк виконання заходу | Виконавці | Джерела фінансування | Обсяги фінансування (вартість), тис.грн., у тому числі: | Очікуваний результат |
І етап: 200_ р. | |||||||
200_р. | |||||||
200_ р. | |||||||
ІІ етап: 200_-20__ рр. | |||||||
ІІІ етап: 200_-20__ рр. | |||||||
Керівник установи-
головного розпорядника коштів ______________ ________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Додаток 4
до Порядку розроблення міських цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання
Інформація про виконання програми за _______ рік
1. | |||
КВКВ | найменування головного розпорядника бюджетних коштів | ||
2. | |||
КВКВ | найменування відповідального виконавця програми | ||
3. | |||
КФКВ | найменування програми, дата і номер рішення обласної ради про її затвердження |
(назва програми)
№ п/п | Захід | Головний виконавець та строк виконання |
Планові обсяги фінансування, тис. грн. |
Фактичні обсяги фінансування, тис. грн. |
Стан виконання заходів (результативні показники виконання програми) |
||||||||
Всього |
У тому числі: |
Всього |
У тому числі: |
||||||||||
Державний бюджет |
Обласний бюджет |
Місцевий бюджет |
Кошти небюджетних джерел |
Державний бюджет |
Обласний бюджет |
Місцевий бюджет |
Кошти небюджетних джерел |
||||||
тис. грн.
Бюджетні асигнування з урахуванням змін | Проведені видатки | Відхилення | |||||||
Усього |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд | Усього | Загальний фонд | Спеціальний фонд | усього | Загальний фонд | Спеціальний фонд | % |
Керівник установи-
головного розпорядника коштів ______________ ________________
(підпис) (ім’я, прізвище)
Відповідальний виконавець
Програми _______________ _________________
(підпис) (ім’я, прізвище)