ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Мартиш Т.А.

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

23.10.2021

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 14
Про прогноз бюджету Бродівської міської ради на 2022-2024 роки

БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
  XII  сесія  VIII скликання
РІШЕННЯ
 
26.10. 2021 р.                           м.Броди                                   №

 
 
Про  прогноз бюджету
Бродівської міської ради
на 2022-2024 роки
 
 
Керуючись статтею 75¹ Бюджетного кодексу України, підпунктом 1 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання Плану заходів щодо забезпечення формування і затвердження проєкту прогнозу міського бюджету на 2022-2024 роки та проекту міського бюджету на 2022 рік, затвердженого рішенням виконавчого комітету Бродівської міської ради від 20 травня 2021 року № 208 та схваленого рішенням від 26.08.2021 року «Про схвалення прогнозу бюджету Бродівської міської ради на 2022-2024 роки», Бродівська міська рада
 
 

 В И Р І Ш И Л А:

 
         1. Взяти до відома схвалений прогноз бюджету Бродівської міської ради на 2022-2024 роки, що додається.
         2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію міської ради з питань фінансів, бюджету розвитку інвестицій та міжнародного спіробітництва.
         3. Рішення набуває чинності з дня його опублікування на офіційному вебсайті Бродівської міської ради.
 
 
 
 

 Міський голова                                                               Анатолій БЕЛЕЙ

ПРОГНОЗ
бюджету Бродівської міської ради на 2022 – 2024 роки
(13545000000)
(код бюджету)
                                        І. Загальна частина  
 Прогноз бюджету Бродівської міської ради на 2022-2024 роки (далі – Прогноз) розроблено на основі положень  Бюджетного  та Податкового кодексів України та інших законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин.
         Показники Прогнозу сформовано на підставі положень Бюджетної декларації на 2022-2024 роки, основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, схваленої постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 2021 року № 548, а також на основі аналізу економічної ситуації, стану фінансового потенціалу, оцінки досягнутого рівня розвитку економіки і соціальної сфери Бродівської міської ради. Прогноз враховує положення Бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу у Бродівській міській раді, затвердженого рішенням виконавчого комітету Бродівської міської ради 20 травня 2021 року № 204 і місцевих галузевих програм на відповідний період, затверджених міською радою. 
        Прогноз є стратегічним документом планування показників бюджету міської ради на середньостроковий період і основою для складання проєкту бюджету на 2022 рік.
Мета Прогнозу полягає у формуванні послідовної та передбачуваної бюджетної політики на рівні громади шляхом створення дієвого механізму управління бюджетним процесом, встановлення зв’язку між цілями та можливостями бюджету в середньостроковій перспективі.
Прогноз бюджету є основою для складання проекту місцевого бюджету, складання планів діяльності головними розпорядниками коштів бюджету міської ради, формування ними ефективної та спроможної мережі підвідомчих установ, здійснення своєчасних підготовчих заходів з її формування.
Основними завданнями бюджетної політики на території міської ради в середньостроковій перспективі є:
 надання бюджетними установами якісних соціальних послуг населенню громади;
фінансове забезпечення виконання державних, регіональних та міських програм соціально-економічного розвитку відповідно до законодавства;
            удосконалення системи результативних показників з метою підвищення якості надання послуг у відповідних сферах.
 Для досягнення мети Прогнозу планується забезпечити виконання наступних завдань:
підвищення рівня доступності та якості публічних послуг;
прогнозування обсягів видатків, пов’язаних із продовженням вже існуючих бюджетних програм, та визначення наявності фінансового ресурсу для планування нових бюджетних програм;
забезпечення фінансування інвестиційних проєктів;
підвищення результативності та ефективності видатків бюджету;                            підвищення прозорості бюджетного процесу;
 посилення бюджетної дисципліни та контролю за використанням бюджетних коштів;
підвищення рівня відповідальності учасників бюджетного процесу.
Прогноз містить цілі державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник коштів бюджету міської ради, та показники їх досягнення на 2022 – 2024 роки у межах визначених граничних показників видатків та надання кредитів.
Виконання прогнозних показників бюджету в середньостроковому періоді дозволить:
реалізувати цілі державної політики та місцевого розвитку, включаючи покращення якості надання публічних послуг та комфортності проживання жителів громади;
забезпечити передбачуваність та послідовність бюджетної політики; впровадити соціальні стандарти;
забезпечити своєчасну виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ, оплату енергоносіїв, які споживаються бюджетними установами, що фінансуються з бюджету міської ради, недопущення утворення простроченої   заборгованості за видатками бюджету, фінансове забезпечення виконання власних та делегованих повноважень міською радою, фінансове забезпечення виконання головними розпорядниками бюджетних коштів їх планів діяльності, упорядкування мережі бюджетних установ, яка б забезпечувала досягнення мети і цілей їх діяльності з максимальною ефективністю та мінімальними затратами.
 Можливими ризиками невиконання прогнозних показників можуть бути зростання тарифів на оплату комунальних послуг та енергоносіїв на 10% і більше у порівнянні з показниками, врахованими у Прогнозі, невиконання прогнозних показників доходів бюджету, підвищення рівня інфляції. Заходами з мінімізації впливу фіскальних ризиків на показники бюджету є здійснення заходів з енергоощадження, покращення адміністрування податків і зборів, зниження частки тіньової економіки, підвищення інвестиційної привабливості громади.
ІІ. Основні прогнозні показники економічного та соціального розвитку
 
Для розрахунку показників прогнозу використано основні макроекономічні показники економічного та соціального розвитку України до прогнозних розрахунків на 2022-2024 роки, розроблені Мінекономіки, а саме:
У показниках прогнозу міського бюджету на 2022-2024 роки враховано:
- мінімальну заробітну плату у 2022 році – 6500 гривень з 1 січня та 6700 гривень з 1 жовтня (ріст до 2021 року – 8,4 відсотки), у 2023 році – 7176 гривні (9,5 відсотків), у 2024 році – 7665 гривень (6,8 відсотка);
- посадовий оклад працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки з 1 січня 2022 року – 2893 гривні та з 1 жовтня – 2982 гривні (ріст до 2021 року – 8,4 відсотка), 2023 року – 3193 гривні (9,5 відсотків), 2024 року – 3411 гривні (6,8 відсотків);
- індекс споживчих цін  (грудень до грудня попереднього року) у 2022 році – 106,2 відсотки, у 2023 році – 105,3 відсотки, у 2024 році – 105,0 відсотків;
- індекс цін виробників (грудень до грудня попереднього року) у 2022 році – 107,8 відсотків, у 2023 році – 106,2 відсотків, у 2024 році – 105,7 відсотків.
 
ІІІ. Загальні показники бюджету
 
Прогноз бюджету на 2022-2024 роки включає прогнозні показники бюджету громади за основними видами доходів, фінансування, видатків і кредитування, а також прогнозні показники за бюджетними програмами, які забезпечують протягом декількох років виконання інвестиційних проєктів.
Зазначені показники є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності, місцевих програм та формування показників проєкту бюджету міської ради на 2022 рік. Формування проєкту бюджету на відповідний рік здійснюватиметься з урахуванням змін основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку міської ради, а також змін у нормативно-правовій базі.
 Обсяг ресурсу бюджету Бродівської міської ради на 2022-2024 роки прогнозується в обсягах 411,2 млн. грн, 446,6 млн. грн та 490,5 млн. грн відповідно. У співставних умовах середньорічний темп росту надходжень та витрат складає 9%. Загальні показники надходжень до бюджету та граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету у розрізі років середньострокового періоду наведені у додатку 1 до проєкту прогнозу бюджету.
 
ІV. Показники доходів бюджету
 
 Прогноз дохідної частини бюджету міської ради розроблено відповідно до норм бюджетного та податкового законодавства, основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, особливостей податкової політики, передбачених Бюджетною декларацією на 2022-2024 роки, положень, нормативно-правових актів міської ради про встановлення місцевих податків і зборів.
З метою розширення податкової бази та залучення додаткових надходжень до бюджету громади визначено такі пріоритетні завдання:
сприяння розвитку бюджетоутворюючих підприємств, розширенню діючих виробничих потужностей, збільшенню виробництва продукції;
поліпшення економічних, правових та організаційних умов для залучення інвестиційних ресурсів та задіяння земельного потенціалу громади;
 впровадження заходів, спрямованих на дерегуляцію підприємницької діяльності, поліпшення бізнес-клімату;
організація реєстрації фізичних осіб-підприємців у доступній формі та у найкоротші терміни, що очікувано розширить сфери діяльності малого бізнесу, збільшить надходження єдиного податку;
 проводити моніторинг податкового боргу платників податків до бюджету та претензійно-позовну роботу щодо його зменшення.
Прогнозні показники доходів бюджету сформовані на основі існуючої податкової бази та реалізації пріоритетних завдань із розширення її потенціалу. Показники доходів бюджету міської ради наведені в додатку 2 до прогнозу бюджету.
В структурі доходів загального фонду найбільшу частку становитимуть податкові   та   неподаткові  надходження – 67,0 %; міжбюджетні трансферти – 33,0 %.
Основним джерелом формування дохідної частини бюджету міської ради, як і в попередні періоди, залишається податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати, та податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород, одержаних військовослужбовцями, та інших виплат. Прогноз надходжень з податку на доходи фізичних осіб розраховано відповідно до єдиної ставки (18 %) оподаткування доходів фізичних осіб, сталого підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму, подальшого зростання середньомісячної заробітної плати найманих працівників шляхом збільшення продуктивності праці, легалізації виплати заробітної плати. Темпи росту податку на доходи фізичних осіб прогнозуються у 2022 році на рівні 11,1%, у 2023 році – на 9,7% та у 2024 році – на 12,9%.
Єдиний податок – це другий бюджетоутворюючий податок. Прогнозний обсяг єдиного податку на 2022-2024 роки розраховано з урахуванням положень Податкового кодексу України, фактичних надходжень, кількості платників, за ставками, встановленими рішенням Бродівської міської ради від 24 червня 2021 року № 288. Темпи росту єдиного податку прогнозуються у 2022 році на рівні 12,2 %, у 2023 році – на 8,9 % та у 2024 році – на 9,1 %.
 Розрахунок прогнозної суми плати за землю на 2022-2024 роки проведено за підсумками фактичних надходжень за попередні роки, за ставками, визначеними рішеннями міської ради, щодо земельного податку (від 24 червня 2021 року № 292), орендної плати (від 24 червня 2021 року № 289), з урахуванням перегляду договорів оренди земельних ділянок в частині збільшення розміру орендної плати, поновлення строку дії договорів оренди, прийняття рішень про встановлення факту користування земельною ділянкою без оформлення правовстановлювальних документів, погашення податкового боргу, а також застосування з 2024 року індексації нормативної грошової оцінки земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення відповідно до вимог Податкового кодексу України. Темпи росту з плати за землю прогнозуються у 2022-2024 роках році на рівні 1,0 %.
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та туристичний збір на 2022-2024 роки прогнозуються з урахуванням збільшення ставок податку, які встановлені рішеннями Бродівської міської ради від 24 червня 2021 року № 290 та № 291, та темпів зростання мінімальної заробітної плати.
Прогнозні надходження акцизного податку на 2022-2024 роки розраховані виходячи  з  фактичних  надходжень, розширення бази оподаткування, за ставкою 5 % в частині акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну) та з урахуванням вимог діючого законодавства щодо спрямування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального в розмірі 13,44 відсотка до бюджетів територіальних громад. Темпи росту акцизного податку прогнозуються у 2022 - 2024 роках – на 2,6 %.
Впровадження послідовної та передбачуваної податкової політики на території громади в середньостроковому періоді дозволить забезпечити:
середньорічний приріст доходів бюджету на 10 %;
 зростання бюджетоутворювальних податків, а саме податку на доходи фізичних осіб – на 11 %, місцевих податків та зборів – на 7 %;
зменшення податкового боргу.
З метою сприяння розвитку господарського потенціалу суб’єктів господарювання та малого і середнього бізнесу рішеннями міської ради зменшені ставки для 11 групи платників єдиного податку (рішення від 24 червня 2021 року № 288). Прогнозні втрати бюджету міської ради внаслідок зменшення ставки розрахунково становитимуть 0,7 млн.грн.
 
V. Показники фінансування бюджету
 
Показники фінансування на 2022-2024 роки наведено у додатках 3, 4, 5 до Прогнозу.
Для здійснення капітальних видатків, спрямованих на зміцнення матеріально-технічної бази установ та закладів соціально-культурної сфери, розбудови об’єктів інфраструктури міста, житлово-комунального господарства тощо планується спрямувати кошти загального фонду до спеціального фонду (бюджету розвитку).
 
VІ. Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету.
 
У середньостроковому періоді бюджетна система України функціонуватиме на засадах Податкового і Бюджетного кодексів в умовах реформи міжбюджетних відносин, побудованих на принципах децентралізації фінансів та зміцнення фінансової основи місцевого самоврядування, підвищення відповідальності учасників бюджетного процесу. Тому, ключовими завданнями бюджетної політики на рівні громади залишається забезпечення стабільності та збалансованості міського бюджету. Фінансування бюджетних видатків на період до 2024 року здійснюватиметься в рамках економії бюджетних коштів. В цих умовах визначальним стане підвищення ефективності та результативності видатків, що відбуватиметься на основі їх пріоритетності та оцінки ступеня досягнення очікуваних результатів.
 Прогнозні показники видатків та кредитування бюджету Бродівської міської ради на 2022 – 2024 роки відображені на підставі поданих головними розпорядниками коштів пропозицій до Прогнозу, а саме: граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів – додаток 6; граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету – додаток 7. В процесі формування видаткової частини бюджету враховані прогнозні розміри мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівника першого тарифного розряду Єдиної тарифної сітки на 2022-2024 роки відповідно до Бюджетної декларації, прийнятої Верховною Радою України 15 липня 2021 року:
За видами діяльності головними завданнями бюджетної політики будуть:
 
Органи місцевого самоврядування
 
Пріоритетними завданнями апарату міської ради та її виконавчих органів є забезпечення здійснення повноважень, наданих Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами.
 Метою діяльності у 2022 - 2024 роках є організаційне, правове, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне забезпечення функціону-вання органів місцевого самоврядування, керівництво та управління виконавчими органами у відповідних сферах для ефективного представлення інтересів громади та здійснення в її інтересах функцій і повноважень місцевого самоврядування, визначених Конституцією та законами України.
 
Освіта
 
 Цілі державної політики у сфері освіти реалізуються головним розпорядником бюджетних коштів - відділом освіти міської ради (додаток 6) та у середньостроковій перспективі будуть направлені на:
забезпечення діяльності мережі дошкільних навчальних закладів різних типів, створення умов для їх функціонування, зміцнення матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів, максимальне охоплення дітей дошкільною освітою;
здійснення заходів для забезпечення якісної, сучасної, конкурентоспроможної та доступної освіти шляхом реалізації таких заходів: забезпечення в рамках продовження реформи загальної середньої освіти «Нова українська школа» якісної та доступної освіти шляхом стимулювання вчителів до професійного розвитку, розбудови нового освітнього середовища;
забезпечення закладів загальної середньої освіти сучасним навчальним обладнанням та оновлення матеріально-технічної бази;
розбудова безпечної та інклюзивної системи освіти за допомогою наближення освітніх послуг учням з особливими освітніми потребами максимально до місця їх проживання, врахування індивідуальних потреб і можливостей таких здобувачів освіти;
забезпечення функціонування інклюзивно-ресурсного центру;
забезпечення доступності позашкільної освіти.
Основні результати, яких планується досягти:
створення нового освітнього середовища, яке відповідає вимогам сьогодення; забезпечення доступної дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти з урахуванням демографічних та економічних реалій;
сприяння підвищенню мотивації учнів до навчання, а вчителів - до професійного розвитку;
надання освітніх послуг учням з особливими освітніми потребами з урахуванням їх індивідуальних потреб і можливостей.
Реалізація освітніх послуг буде здійснюватися через існуючу мережу освітніх закладів, яка включає 12 закладів дошкільної освіти, 24 установ загальної середньої освіти, 3 установи позашкільної освіти,  1 інклюзивно-ресурсний центр, 1 центр професійного розвитку педагогічних працівників.
 
Охорона здоров»я
 
 Цілі державної політики у сфері охорони здоров’я  спрямовані на надання багатопрофільної стаціонарної медичної допомоги, збереження і зміцнення здоров»я, профілактика та зниження захворюваності, інвалідності та смертності населення, підвищення якості та ефективності медичної допомоги, забезпечення соціальної справедливості і прав громадян (додаток 6).
Граничний обсяг видатків головним розпорядником бюджетних коштів направлено на реалізацію наступних бюджетних програм:
- багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню; 
- амбулаторно-поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги; 
-  стоматологічна допомога населенню, де кошти направляються КНП «Бродівська стоматполіклініка» на безкоштовне та пільгове лікування та зубопротезування пільгових категорій громадян;
-  первинна медична допомога населенню, що надається сільськими фельдшерсько-акушерськими пунктами;
-  первинна медична допомога, що надається амбулаторно-поліклінічними закладами.
         Основні результати, яких планується досягти:
         підвищення рівня медичного обслуговування населення;
         запровадження нових підходів до організації роботи закладів охорони здоров’я та їх фінансового забезпечення;
         подальший розвиток системи медичного обслуговування населення та реформування системи охорони здоров’я;
         зниження рівнів загальної захворюваності населення.
 
Соціальний захист та соціальне забезпечення
 
Основними цілями реалізації державної політики у сфері соціального захисту та соціального забезпечення на 2022-2024 роки є посилення адресної соціальної підтримки для підвищення ефективності використання бюджетних коштів та їх спрямування соціально вразливим верствам населення. Прогнозні граничні показники бюджету Бродівської міської ради по видатках на фінансування галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» на 2022-2024 роки передбачаються за головним розпорядником коштів - відділом соціального захисту населення.
 За рахунок коштів бюджету міської територіальної громади у середньостроковому періоді планується утримувати 3 установи соціального захисту (територіальний центр соціального обслуговування, центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів, центр соціальних служб). Крім того, на 2022 – 2024 роки плануються видатки на реалізацію міських програм соціального захисту та соціальної підтримки окремих категорій населення громади.
 
Завданнями на 2022-2024 роки є: забезпечення максимальної адресності та наближеності надання відповідної соціальної підтримки тим, хто її потребує; прозорість та доступність в отриманні соціальної підтримки;  забезпечення захисту прав дитини, у тому числі шляхом розвитку сімейних та інших форм виховання дітей, наближених до сімейних,  забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа; удосконалення механізму запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі.
Основні результати, яких планується досягти: адаптація системи надання соціальних послуг до нових вимог законодавства, спрощення порядку надання соціальних послуг, впровадження нових, сучасних комп’ютерних та інтернет- технологій; охоплення соціальним захистом максимальної кількості сімей та малозабезпечених громадян, які потребують підтримки місцевої влади; покращення соціального діалогу між громадськими організаціями та владою.
 
 
 
 
Культура і туризм
Цілями державної політики у сфері культури і туризму, втіленням яких на місцевому рівні займається головний розпорядник бюджетних коштів - відділ культури, туризму, молоді та спорту міської ради (додаток 6), є:
створення умов для творчого розвитку особистості та підвищення культурного рівня громадян;
забезпечення доступності громадян через діяльність  публічних бібліотек;
забезпечення організації культурного дозвілля населення та зміцнення  культурних традицій;
забезпечення популяризації духовного надбання нації, забезпечення виставковою діяльністю;
забезпечення надання початкової музичної, хореографічної освіти, образотворчого мистецтва.
Протягом 2022-2024 років планується досягти наступних результатів: збільшення чисельності населення, охопленого культурно-дозвіллєвою діяльністю, бібліотечним та туристичним обслуговуванням, покращення матеріально-технічної бази закладів культури, забезпечення високого рівня проведення заходів, конкурсів, свят.
Фізична культура та спорт
 
Цілями державної політики у сфері фізичної культури та спорту, які реалізують головні розпорядники бюджетних коштів – відділ освіти та відділ культури, туризму,  молоді та спорту міської ради (додаток 6), є створення умов для залучення широких верств населення до масового спорту, популяризація здорового способу життя.
Прогнозні граничні показники видатків головними розпорядниками коштів направлені на:
утримання та навчально-тренувальна робота комунальної дитячо-юнацької спортивної школи;
проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських та неолімпійських видів спорту;
 проведення фізкультурно-масових заходів, що проводяться закладами, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в громаді;
зміцнення матеріально-технічної бази споруд фізичної культури і спорту.
 Протягом 2022-2024 років планується досягти наступних результатів: створення безпечних умов для залучення широких верств населення до масового спорту; удосконалення механізму утримання мережі сучасних спортивних споруд; створення стимулів для здорового способу життя й здорових умов праці шляхом розвитку інфраструктури для занять масовим спортом та активного відпочинку.
 
                         Житлово-комунальне господарство та благоустрій
 
 Реалізація цілей державної політики, власних повноважень органів місцевого самоврядування в сфері утримання, благоустрою та розвитку житлово-комунального господарства громади визначена Програмами благоустрою, забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства, підтримки об»єднань співвласників багатоквартирних будинків, співфінансування капітальних ремонтів багатоквартирних будинків, що затверджені рішеннями міської ради 24 грудня 2020 року №№39,40,42,43.
У сфері дорожнього господарства у прогнозному періоді передбачається здійснити заходи, передбачені Програмою проведення будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту та утримання комунальних  доріг міської ради.  
Основними завданнями та напрямами, за якими буде продовжено роботу в галузі житлово-комунального та дорожнього господарства, є:
 покращення стану будинків та умов проживання у них;
 сприяння розвитку благоустрою;
 підтримання в належному стані водогонів та водопроводів;
 освітлення території громади із застосуванням енергоощадних світильників;
удосконалення роботи комунальних підприємств, зменшення іх збитковості;
 покращення стану вулиць, автомобільних доріг комунальної власності, забезпечення безпеки дорожнього руху.                                         
 
VIІ. Бюджет розвитку
 
Обсяги капітальних вкладень у розрізі інвестиційних проєктів та показники бюджету розвитку за основними видами надходжень та орієнтовними обсягами витрат у середньостроковому періоді наведені у додатках 9, 10.
 Упродовж середньострокового періоду планується продовжити комплекс робіт, спрямованих на розв’язання актуальних проблем соціально-економічного розвитку громади у галузях освіти, культури, охорони здоров’я,  соціального захисту населення, житлово-комунального господарства.
 Основним фінансовим джерелом реалізації інвестиційних проєктів у 2022 – 2024 роках залишається передача коштів загального фонду до бюджету розвитку спеціального фонду бюджету міської територіальної громади.
 
 VIІI. Взаємовідносини бюджету з іншими бюджетами
 
Обсяги міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів для бюджету Бродівської міської ради на 2022-2024 роки (освітня субвенція)  передбачається на підставі Бюджетної декларації, прийнятої Верховною Радою України 15 липня 2021 року (додаток 11).
 Міжбюджетні трансферти мають цільове спрямування і використовуються відповідно до порядків їх використання. Найбільшу питому вагу у обсязі міжбюджетних трансфертів займає освітня субвенція з державного бюджету. Темпи зростання обсягів освітньої субвенції з державного бюджету становлять на 2022 рік до плану 2021 року – 109,1%, на 2023 рік до проєкту 2022 року – 109,5 %, на 2024 рік до проєкту 2023 року – 106,8 %. Також до бюджету міста надійде інша субвенція від Заболотцівської сільської ради на відшкодування наданих послуг центром професійного розвитку педагогічних працівників в сумі 200,0 тис. грн.
 З бюджету Бродівської міської ради передбачається надання іншої субвенції Заболотцівському сільському бюджету на утримання підопічних, що проживають у  стаціонарному  відділенні  КУ «Центр  надання  соціальних  послуг»  в  сумі 1000,0 тис. грн. 
 
IX. Інші положення та показники прогнозу бюджету
 
 У середньостроковому періоді бюджетні установи міського бюджету у 2022-2024 роках будуть забезпечені у повному обсязі асигнуваннями на оплату праці з врахуванням поетапного збільшення розміру посадового окладу працівника І тарифного розряду та розміру мінімальної заробітної плати, на оплату за спожиті енергоносії, послуги зв’язку, продукти харчування та інші першочергові видатки при умові, що розпорядниками коштів впродовж зазначеного періоду будуть проводитись заходи щодо економії коштів та наповнення дохідної частини міського бюджету.
Загальні прогнозні показники міського бюджету Бродівської міської ради на 2022-2024 роки наведені в додатках 1-3 (4-5 відсутні),6,7 (8 відсутній),9-12, що додаються.
 

Начальник  фінансового управління

Бродівської міської ради                                                     Тетяна МАРТИШ