ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 2

БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА
БРОДІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
XVII сесія  VIІ демократичного скликання


 
24.01.2017 р.                              м. Броди                                №  проект
 
 
Про звіт міського голови про роботу
виконавчого комітету за 2016 рік
 
 
Заслухавши та обговоривши звіт міського голови про роботу виконавчого комітету по виконанню повноважень відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, керуючись п.9 ст.26, ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,міська рада
 
ВИРІШИЛА :
 
1. Звіт міського голови про роботу виконавчого комітету за 2016 рік взяти до відома.
 
2. Виконкому міської ради:
- зосередити роботу на організації виконання рішень міської ради та рекомендаційпостійних комісій;
- забезпечити виконання міського бюджету та посилити контроль за використанням бюджетних коштів.
 
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову.
 
 
 
 
              Міський голова                                        Анатолій  Белей


Додаток до рішення Бродівської міської ради №      від 24.01.2017
 
З В І Т
міського голови про діяльність виконавчого комітету Бродівської міської ради за 2016 рік
 
 
 Нині наша країна та всі ми переживаємо нелегкі часи. Часи боротьби та гартування нової якості держави, нової якості народу, нової якості стосунків між державою та людьми. Зміни торкнулися усіх сфер суспільного життя. Політичні процеси та військові дії на сході України  жорстко відбиваються на економіці.  Пройдений рік був важким і вкрай непростим для кожного жителя міста та України в цілому.
Однак життя продовжується і основні завдання які стоять перед міською владою ми намагалися виконувати.
 Статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено щорічний звіт міського голови  про роботу виконавчого комітету.
Робота виконавчого комітету протягом звітного року спрямовувалась на вирішення таких основних напрямів: формування та виконання бюджету міської ради, залучення додаткових фінансових ресурсів до міського бюджету, забезпечення роботи житлово-комунального господарства у сфері надання якісних послуг населенню міста, покращення благоустрою міста (будівництво та ремонт доріг, освітлення вулиць), запровадження енергозберігаючих заходів.
         Основною формою роботи виконавчого комітету є його засідання. Регламентом роботи виконавчого комітету передбачається одне засідання на місяць для розгляду питань відповідно до його повноважень. В разі необхідності можуть бути проведені позапланові засідання.
За звітний період було проведено 23 засідання виконкому, на яких прийнято  445 рішень.
Склад виконавчого комітету Бродівської міської ради:
Голова:  міський голова –  Анатолій Белей.
Секретар: секретар виконкому – Марія Степанків.
Члени виконавчого комітету:                                 
Секретар міської ради – Микола Бакай;
Перший заступник міського голови – Роман  Сподарик;
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради –
          Олександр Єлиневський;
          Командир військової частини В 3765 – Ігор Яременко;
Генеральний директор ТзДВ « Галант», директор УБСП «Укон» – Ганна
Приймак;
Пенсіонер – Володимир Петрушка;
Приватний підприємець – Наталія Микула.
 
            Серед основних рішень, це рішення:
  «Про проведення  міського конкурсу «Найкращий благоустрій приватної садиби та прибудинкової території об’єднання співвласників багатоквартирних будинків», « Про проведення конкурсу дитячого малюнку на тему « Місто в якому я живу»,     «Про затвердження проектно – кошторисної документації «Капітальний ремонт тротуару в сквері Героїв Майдану в м. Броди Львівської області із встановленням лав та світильників», «Про перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку у міськвиконкомі», «Про затвердження проектно – кошторисної документації «Будівництво каналізаційних мереж по вулицях Л.Українки, Просвіти і М.Коцюбинського в м. Броди. Коригування», «Про затвердження проектно- кошторисної документації «Реконструкція дитячого майданчика по вул. Гончарській у м. Броди Львівської області з елементами малих  архітектурних форм та благоустроєм. Коригування.», « Про коригування проектно – кошторисної  документації на «Реконструкцію міського водозабору у м. Броди Львівської області»та інші.
Одним із пріоритетних напрямків діяльності апарату виконавчого комітету міської ради є робота зі зверненнями громадян. З цією метою створено належні умови прийому громадян, забезпечено своєчасний та якісний розгляд пропозицій, заяв і скарг, оперативного вирішення порушених в них питань.
На адресу міської ради та виконкому у 2016  році надійшло 1032 письмові звернення. На особистому прийомі у міського голови побувало  42 особи.
Найбільшу частку питань, порушених у зверненнях громадян складають питання земельних відносин  та виділення земельних ділянок учасникам АТО–499,житлово-комунального та дорожнього господарства – 261 ( ремонту будинків , доріг), житлові– 94 (покращення житлових умов та надання житла, зарахування на квартирний облік, будівництво індивідуальних житлових будинків,влаштування індивідуального опалення в квартирах),  підприємницької діяльності – 107,
 соціального захисту – 41 ( надання матеріальної допомоги учасникам АТО та громадянам міста, громадянам,  які переміщені з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, допомоги на поховання осіб, які не працюють).
Всі звернення були розглянуті відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції, надано необхідну допомогу. На питання, порушених у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні роз’яснення.
Спеціалістами виконкому за зверненнями мешканців міста підготовлено та видано у 2016 році 2409 довідок, з них:
 
1084 письмові довідки  в районне управління праці та соціального
 захисту населення, обстеження житлових умов та інші; 1325 – з земельних  питань.
          У 2016 році з метою забезпечення інформаційної відкритості міської ради, створення належних умов для доступу до публічної інформації, заохочення місцевої громади до участі в процесі прийняття рішень, запрошення до діалогу на сайті міської ради запрацювала кнопка « Зворотній зв'язок» та єдина система місцевих петицій, в сесійному залі міської ради встановлено систему для поіменного голосування « Голос». Триває процес формування системи довіри, підзвітності міської влади громаді.
Виконавчий комітет координує роботу відділів виконкому, підприємств  що належать до власності територіальної громади міста.
 
Безпосередню роботу по розгляду планових питань та усних і письмових звернень, підготовці проектів рішень виконкому та міської ради, контролю за виконанням прийнятих рішень по питаннях, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування, здійснює апарат виконкому міської ради.
Необхідно зазначити, що впродовж 2016 року систематично проводилася робота для упорядкування діловодної служби в апараті міськвиконкому, запровадження та формування єдиної системи документування, якісної підготовки та оформлення на належному рівні нормативно-розпорядчих документів, формування та зберігання справ.
 
Ці заходи дали можливість змінити систему роботи з документами та є підготовчим етапом до запровадження електронного документообігу в міській раді.
 
 
 
                Повноваження у сфері соціально-економічного і культурного
                                  розвитку, планування та обліку
 
           Впродовж 2016 року виконавчий комітет міської ради розглядав та вносив пропозиції до планів підприємств комунальної власності, а також здійснював контроль за їх виконанням;
               Для покращення матеріальної бази закладів освіти, охорони здоров'я, культури, дошкільної освіти, які знаходяться на території міста надавав субвенції районному бюджету в сумі 2267,4 тис.грн. в ч. для реалізації  мікропроектів на суму 355тис.грн.
 
                   Повноваження в галузі бюджету, фінансів і цін
 
      Виконавчий комітет склав проект міського бюджету на 2016 рік і подав його на затвердження сесії міської ради, також здійснював контроль за його виконанням. У 2016 році бюджет міської ради був  виконаний на 103,3 %. Дохідна частина міського бюджету у 2016 році виконувалася якісно, постійно проводився аналіз її виконання та вживалися відповідні заходи по її наповненню.
Виконком здійснював в установленому порядку фінансування видатків з міського бюджету.            
               Виконавчим комітетом Бродівської міської ради на виконання  ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII 18.05.2016 було  здійснено реєстрацію  на авторизованому майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» для оголошення закупівель, річних планів та проведення процедур   закупівель. Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» виконавчий комітет Бродівської міської ради з 01 серпня 2016 року для допорогових закупівель (закупівлі що не перевищують 200 тис. грн для товарів і послуг та 1,5 млн для робіт) опубліковано 36 договорів на суму 3125,1 тис грн.  Були оголошені  3 закупівлі на суму 8244,3 тис. грн.,  а  здійснені на суму 6252,9 тис.грн. Завдяки застосування  даної програми   було зекономлено  1991,4 тис. грн. бюджетних коштів.
 
 
                Повноваження щодо управління комунальною власністю
 
             Для ефективного використання комунального майна та коштів, з метою
контролю за фінансово-господарською діяльністю комунальних підприємств,  щоквартально заслуховуються звіти керівників комунальних підприємств перед виконкомом міської ради. На розвиток комунальних підприємств міста у 2016 році внесено в статутний капітал КП «Броди» 1637,7тис. грн., КП «Бродиводоканал» 1182,4тис. грн., КП «Бродитеплоенерго» 429,5тис. грн., ВОКТЦ « Бродівський замок» 90,0 тис.грн, КП « Бродиавтошляхсервіс» 350,1тис. грн. На  засіданнях депутатських комісій керівники комунальних підприємств звітують про використання  коштів, які впродовж року фінансувалися з бюджету міста.       Виконком здійснював управління в межах, визначених радою, майном,  що належить до комунальної власності міста.
 
            Повноваження у галузі житлово-комунального господарства,
             побутового, торговельного обслуговування, громадського
                           харчування, транспорту і зв’язку
 
      Систематично проводяться щотижневі наради у міського голови з керівниками комунальних підприємств, представниками ОСББ, спеціалістами апарату   на яких розглядаються та вирішуються поточні питання і визначаються шляхи вирішення проблемних та перспективних питань. Впродовж 2016 року проведено 82 наради за підсумками яких відповідальним виконавцям дано відповідні доручення, які стосувалися питань ремонту дорожнього покриття вулиць, асфальтування, освітлення вулиць, водопостачання та водовідведення, обслуговування житлового фонду, теплопостачання, розгляду окремих звернень та скарг громадян.
      Щоб краще надавати послуги по вивезенню ТПВ у 2016 році було придбано сміттєвоз вартістю 2049,1тис. гривень в т.ч. субвенція обласного бюджету на суму 1200,0 тис. грн.
      Для покращення проживання громадян в житлових будинках комунальної власності, поліпшення якості послуг за звітний період було проведено капітальний ремонт житлового фонду на суму 1745,7тис. грн. Для проведення капітальних ремонтів житлового фонду ОСББ міста Броди було виділено з міського бюджету 260.0тис.грн.      
        Виконавчий комітет організував та провів місячник озеленення,
прибирання та  благоустрою і Дня довкілля у місті Броди, а також міський  конкурс «Найкращий благоустрій приватної садиби та прибудинкової території об'єднання співвласників багатоквартирних будинків».
     Для підтримки малого та середнього бізнесу виконавчий комітет сприяв у
розширенні та розвитку міського ринку,  у розвитку усіх форм торгівлі.
          
 
                                   Повноваження у галузі будівництва
 
         У 2016 році в місті проведено капітальний ремонт вулиць та між квартальних доріг на загальну суму 6595,3 тис. грн.. в т.ч. 1500,0тис. грн. субвенція обласного бюджету. Це найбільша сума за останні роки, що була виділена для таких робіт.  Поточний  ремонт вулиць проведено  на  суму 1 950,0 тис. грн. за кошти міського бюджету.
            Поруч з ремонтом та утриманням дорожньої інфраструктури, міська влада проводить роботи по будівництву  каналізаційного колектора по вулицях Веста, Будівельна, Труша в місті Броди. У звітному періоді за кошти міського бюджету було виконано робіт  на суму  993,1тис. грн.
            Розпочато роботи по реконструкції дитячого ігрового майданчика по вулиці  Гончарській на суму 490,9 тис. грн.
            У 2016 році проведено капітальний ремонт у сквері Героїв Майдану на суму 435,2тис. грн.
             Виконані роботи з капітального ремонту житла на суму 1746,0 тис.грн.
 
                Повноваження у сфері освіти, охорони здоров‘я,
                              культури, фізкультури і спорту
 
               У 2016 році виконавчий комітет брав участь у проведенні заходів святкування державних, релігійних та професійних свят, ювілейних дат, проведення Дня міста. На дані заходи було виділено  суму 134,4 тис. грн.
               Виконавчий комітет  допомагав і всіляко сприяв у проведенні навчально - тренувальних зборів і змагань, закупляв  призи. Профінансована  вповному обсязі  спортивна програма по підтримці футбольної команди               «Богун». Всього на підтримку спорту було виділено  284,7тис. грн. в. ч.               « Богун» 135,0 тис.грн.
 
  Повноваження у сфері регулювання земельних відносин, містобудування  та
                          охорони навколишнього природного середовища
 
              Виконавчий комітет виготовив  та затвердив детальний план території будівництва  гаражів  по вулиці  Й. Рота (в районі Червоних казарм) на 120 місць, в результаті чого планується звільнення зеленої зони від самовільно встановлених гаражів.
              У звітному періоді  іноземною фірмою – інвестором ТзОВ                           « Електроконкакт Україна»  в результаті проведених земельних торгів  набуто право оренди  земельної ділянки по вулиці Чупринки площею 6 гектарів для будівництва заводу бортових електричних мереж, тим самим поповнено бюджет міста на  688 тис. грн.
             Продовжувались  роботи по проекту  «Зменшення наслідків шкідливої дії вод річки Бовдурка шляхом будівництва правобережної захисної дамби та будівництва акумулюючої водойми (район Бугаї)» робіт виконано на суму 302,6 тис. грн.
             Інститутом містобудування та архітектури проводились роботи по      розробці нового генерального плану міста Броди.
             У 2016 році було продано земельних ділянок загальною площею 1717 м. кв. на суму 200,6 тис. грн., укладено 7  договорів оренди земельних ділянок загальною площею 6,34  гектара, залучено до сплати земельного податку та орендної плати по угодах про компенсацію за фактичне використання землі 17 користувачів на площу 1 гектар землі, передано в оренду земельну ділянку по вулиці  Пушкіна, яка  тривалий час була у занедбаному стані.
 
               Повноваження у сфері соціального захисту населення
 
       Головним завданням Бродівської міської влади є підтримка та
соціальний захист тих верств населення міста, які найбільше того потребують, а також учасників антитерористичної операції, членів їх сімей,  громадян, які переміщені  з тимчасово окупованої території України та районів проведення   анти терористичної  операції. У звітному періоді для  вирішення даного питання з міського бюджету  було виділено кошти в сумі  402,2тис. грн. в т.ч. матеріальна допомога на лікування 33 учасникам АТО у сумі 215,6 тис. грн.
 
 
 
                  Повноваження міжнародної та проектної діяльності
 
            Виконком Бродівської міської ради приймає участь у проекті  «Партнерство з містами України» німецького некомерційного товариства «Engagement Global» / Сервісної служби «Громади в єдиному світі» за дорученням та фінансової підтримки Федерального міністерства економічної співпраці та розвитку Німеччини
            Міський голова та спеціалісти міської ради, депутати  неодноразово брали участь у навчанні організованим  Конгресом місцевих та регіональних влад Ради Європи в рамках проекту «Сприяння розвитку місцевої демократії в Україні» та Плану дій Ради Європи для України на 2015-2017роки, а також проходили навчання по проекту UNDEF «Зміцнення демократичної культури серед молодих депутатів України». 
            У 2016 році реалізували проект  «Ресурсоефективні громади та інвестиції», результатом якого є створення моделі  структури енергоменеджменту  у міські раді.
            Виконавчий комітет підтримує дружні зв’язки з містом Вольфратсхгаузен, Волув, Могільно, Бєлжице та Стрижівським повітом.
 
                       Повноваження в галузі оборонної роботи
 
              У зв'язку із суспільно-політичними та військовими подіями в державі, міська влада здійснює цілий комплекс заходів щодо надання допомоги  міжрайонному військовому комісаріату по мобілізації мешканців міста Броди.
        Постійно проводяться  навчання міської дільниці оповіщення.
 
 
                   Повноваження щодо вирішення питань адміністративно-
                                     територіального устрою
 
                Міський голова та спеціалісти міської ради приймали участь у обласних, районних  нарадах  щодо добровільного об'єднання громад.
 
                     Повноваження щодо забезпечення законності, правопорядку,
                             охорони прав, свобод і законних інтересів громадян
 
               Для забезпечення правопорядку у місті Броди виконавчий комітет  співпрацює з Бродівським райвідділом РВУМВС України,  громадськими  формуваннями  «Галичина», « Захист Плюс». Адміністративна комісія виконавчого комітету регулярно розглядає справи про правопорушення, які надходять від компетентних органів.
              Протягом 2016 року юрист  міської ради  брав участь у 67 засіданнях Бродівського районного суду, 12 засіданнях господарського суду Львівської області та 8 засіданнях Львівського  окружного та апеляційного адміністративних судів. 
 
 
 
 
                    Повноваження щодо відзначення державними нагородами,
    відзнаками Президента України та присвоєння почесних звань України
            Виконавчим комітетом міської ради було внесено подання про нагородження державною нагородою (присвоєння почесного звання «Мати-героїня»)  2 жителькам  міста  Броди, які народили і виховали 5 і більше дітей.
 
     У звітному періоді  працювали комісії виконавчого комітету з  житлових питань, міжвідомча, адміністративна та тендерний комітет
Міжвідомча комісія на протязі року розглядала питання пов’язані з наданням дозволів на переведення житлових квартир у нежитлові приміщення, на різні види добудови приміщень, обстежувала стан житлових будинків з метою встановлення їх відповідності санітарним і технічним вимогам.

  Адміністративна комісія  розглядає адміністративні правопорушення передбачені статтями Кодексу України про адміністративні правопорушення  в частині своєї  компетенції.
      У 2016 році було розглянуто  10  справ  за статтями 182 (порушення  вимог нормативно правових актів, щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму «порушення тиші»);  180 ( доведення неповнолітнього до стану сп’яніння),          156 ( порушення Правил торгівлі алкогольними напоями); 186 ( заволодіння чужим майном), 183 ( завідомо неправдивий виклик поліції), 197( порушення правил  проживання без реєстрації) .Від штрафів  за 2016 рік надійшло в бюджет 1853 гривні.
 
Комісія з житлових питань  розглядає списки, особові справи громадян, які потребують поліпшення житлових умов та перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті міської ради, надає пропозиції виконавчому комітету про зарахування на квартирний облік громадян, на видачу ордерів громадянам для постійного і тимчасового проживання, затвердження списків громадян по квартирному обліку підприємств, установ, організацій, які ведуть квартирний облік. У 2016 році  було проведено  14 засідань комісії.  
На квартирному обліку при Бродівському міськвиконкомі станом на 01.01.2017 року  перебуває 482 особи.
      Приємний подарунок  отримав Андрій – Володимир Стеблій, який перебував на квартирному обліку у виконавчому комітеті міської ради, у рамках районної Програми забезпечення житлом дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа у Бродівському районі Львівської області на 2016 – 2020 роки - житловий будинок. Міська рада передала районному бюджету субвенцію у сумі 150,0 тис.грн. на придбання даного житла.
 
Тендерний комітет провів у 2016  році  16 засідань тендерного  комітету   виконавчого комітету Бродівської міської ради. Було закуплено сміттєвоз з боковим  завантаженням типу «МЕДІУМ» на шасі КрАЗ 5401, дві закупівлі спортивного інвентаря та робіт з «Будівництва каналізації на вулицях Л.Українки, Просвіти, Коцюбинського в м. Броди».
 
 
 
 
 
Діяльність комунальних підприємств міста
      Згідно статті 30 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» до відання  виконавчого комітету міської ради належить управління об’єктами житлово – комунального господарства.
       Щопонеділка міський голова проводить робочу нараду з керівниками комунальних підприємств міста. На нараді керівники звітують про роботу за минулий тиждень та планують завдання на поточний тиждень, місяць.
 
 
КП «Броди» за 2016 рік
 
          КП «Броди» належить до комунальної власності Бродівської міської ради, підпорядковується виконавчому комітету міської ради. Метою діяльності підприємства є покращення якості  надання  послуг жителям міста Броди.
 
Санітарна очистка міста
 Для вивезення твердих побутових відходів комунальним
 підприємством укладено  угод з мешканцями  індивідуального сектора 1345 шт (54%), з приватними підприємцями, підприємствами і організаціями  363 , з об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків 51 угода.
На вивезення ТПВ  задіяно 3 сміттєвози, 1 бульдозер, екскаватор, самоскид, ГАЗ-53 бортовий, 2 контейнеровози. Встановлено 229 контейнерів для вивезення ТПВ.
Комунальне підприємство обслуговує полігону ТПВ площею 5,93га.
 
 
 
Благоустрій
 
На даний час в КП «Броди» працює 14 підмітальників, 7 двірників,
незадіяні вулиці прибираються бригадним методом, утримувались сквери, зелені насадження в належному стані. На площі 0,24 га весною було висаджено квіти.
 Проведено стрижку дерев в кількості 690 шт.
               Протяжність електромережі зовнішнього освітлення 62.4км. Кількість світоточок 1344шт., з них енергоощадних  734шт.
               КП «Броди» отримало доходів від реалізації послуг в сумі 5900,0 тис.грн. 
               На утримання міста бюджетом міської ради було виділено 3685,4 тис.грн.
Дані кошти використані на:
               Санітарна очистка – 661,0 тис.грн.
               Утримання кладовища – 191,0 тис.грн.
               Утримання сміттєзвалища – 217,0 тис.грн.
               Обслуговування зовнішнього вуличного освітлення – 543,0 тис.грн.
               в т.ч. електроенергія – 231,0 тис.грн.
               Підмітання вулиць – 934,0 тис.грн.
               Зелене господарство – 77,0 тис.грн.
               Утримання доріг – 477,0 тис.грн.
               Утримання зелених насаджень (різка, стрижка дерев) – 369,0 тис.грн.
               Утримання міського туалету– 27,0 тис.грн.
               Інші роботи – 53,2 тис.грн.
               Догляд за пам’ятниками – 18,2 тис.грн.
               Утримання безпритульних тварин -118,0 тис. грн.
               На балансі КП «Броди» станом на 31.12.2016 року знаходиться 248 будинків, площа яких складає 93,8 тис.м².                             
             Для покращення житлових умов, заміни внутрішньо- будинкових мереж у будинках, що належать до комунальної власності міста на протязі року було проведено такі види поточного ремонту:                   
   Проведено ремонт 17сходових кліток, 1 коридор
   Відремонтовано 6м² відмостки
   Пофарбовано  20 м/п газопроводів
   Перенавішено і встановлено 201 м/п водостічних труб
   Відремонтовано 425м² покрівлі
   Відремонтовано 24м² підлоги
   Відремонтовано 64 шт. столярних виробів (ремонт вікон, дверей)
   Проведено скління вікон, дверей – 45м²
   Відремонтовано водопровідні системи в 32будинках
   Відремонтовано каналізаційні труби в 10 будинках
   Ремонт електрообладнання – 47 будинків;
   Ремонт гребенів покрівлі . обрамлень димоходів – 190 м
   Заміна водостічних жолобів – 178 м
   Пічником – сажотрусом комунального підприємства проводилась
   перевірка ДВК згідно графіків та звернень мешканців міста, району.
   Слюсарями – сантехніками проводилась прочистка каналізаційних труб
 згідно повідомлень мешканців.
              Собівартість утримання  1м² житла – 1,68 грн.
              
              На поповнення статутного фонду підприємства надійшли кошти у сумі 1637,7 тис. грн., на які були придбані основні засоби:
            Рубальна машина  –   127,0 тис.грн.
            Бензопила – 9,6 тис.грн.                                            
            Пристрій УСП  –  3,8 тис.грн.                               
            Контейнери  – 41,2 тис.грн.                                      
            Оргтехніка  – 24,6 тис.грн.
            Сакури  –  17,9 тис.грн.                                                 
            Спортивно-ігровий  майданчик –100,0 тис.грн.
            Вуличне освітлення  – 416,4 тис.грн.
            Білборд  –  42,0 тис.грн.
            Придбання запчастин  – 208, 8 ис.грн.
            Огорожа кладовища  –  319,5 тис.грн.                       
            Генератор ацетиленовий  – 3,0 тис.грн.
                  Трактор – газонокосарка  – 243,1тис.грн.
                  Гірлянди   –  13,2 тис.грн.
                  Вікна, опалення адмінбудівлі  – 49,1 тис.грн.                   
            Елементи примусового зниження  швидкості –  18,5 тис.грн.                                            
 
                                    
                             КП «Бродиводоканал» за 2016 рік
 
   Для належного водопостачання жителів міста водопровідною дільницею проведено роботи по заміні водопровідної мережі на вулиці Шептицького, Гончарська протяжністю 68 м.п. Крім того, підприємством за власні кошти замінено 175 м.п. мережі водопостачання по вулиці Щурата, Юридика, 15 м.п. – по вулиці 22Січня. Для приєднання до системи центрального водопостачання двох новозбудованих будинків на вулиці Пушкіна прокладено нову водопровідну мережу протяжністю 95 м.п. Для підключення до системи водопостачання заводу  ТзОВ «Електроконкакт Україна» прокладено нову водопровідну мережу протяжністю 350 м.п.
      Комунальним підприємством у 2016 році було ліквідовано 67 проривів
на мережах централізованого водопостачання. Працівниками дільниці було відремонтовано 7  пожежних гідрантів, 4 водозабірних колонки, відремонтовано 7 засувок, виконано 26 підєднань будинків індивідуального сектора  до водопровідної мережі.   На міському водозаборі замінено 2 глибинних насоси.
            Працівниками каналізаційної дільниці у 2016 році прокладено каналізаційний колектор по вулиці Труша– Будівельна Д=500мм  362 м.п.,
вулиця Будівельна – Веста  Д=400мм  126 м.п.,  вулиця  Веста – Залізнична Д=315мм  246 м. п. Для приєднання до центральної мережі водовідведення  Бродівського КДНЗ № 6 прокладено каналізаційний колектор Д=250мм  180 м. п., для підключення індивідуальних будинків по вулиці  Труша, Щурата Д=160мм  60 м.п.
      На головній  каналізаційно –насосній станції  на вулиці Островчик
відремонтовано 3 каналізаційні насоси, перемотано 2 електродвигуни, замінено підлогу і сходові клітки, відремонтовано 1 засувку Д=400 мм. та 1 решітку. На  каналізаційно –насосній станції  на вулиці  Польна замінено підлогу і сходові клітки, відремонтовано 1 решітку та  1 засувку Д=400 мм. На центральних мережах водовідведення замінено 5 люків. За 2016 рік ліквідовано 65 аварій на мережі.
            Працівниками дільниці метрології повірено 867лічильників,відремонтовано 30 лічильників.
            Укладені  угоди на повірку лічильників з КП «Перемишляни водоканал» та повірено 127 лічильників, з КП «Золочів водоканал» повірено 137 лічильників,  з КП «Радивилів  водоканал»  повірено 25 лічильників.
             Працівники дільниці автомобільно – технічної експлуатації проводили поточні ремонти автомобільно – тракторної техніки . Відремонтовано двигун на асенізаційній машині, замінено 2 шини на екскаваторі, проведено сезонне обслуговування техніки.             
             На поповнення статутного фонду підприємства надійшло коштів у сумі 1182,4 тис. грн., на які були придбані основні засоби та виконані роботи:
будівництво каналізаційного колектора по вулиці Труша – Будівельна, Будівельна – Веста,  Веста – Залізнична – 993,1 тис. грн.
глибинний насос на водозабір – 110,0 тис.грн.
частотний перетворювач на водозабір – 16,8 тис.грн.
акумулятори – 7,2 тис.грн.
ремонтні хомути – 15,8 тис. грн.
матеріали – 39,5 тис. грн.
         На підприємстві проведено атестацію робочих місць           
 
                               КП «Бродитеплоенерго» за 2016 р.
 
Станом на 01.01.2017 р. на балансі підприємства знаходяться 10 котелень, 2 з яких здано в оренду ТзоВ «Еко-теплобуд інвест».  Протяжність тепломереж складає 52,7 км.
         Підприємство експлуатує 36 котлів, 2 бойлерні.
         При підготовці до опалювального сезону 2016 – 2017 р. р. було проведені такі ремонтні роботи:
     на всіх котельнях було проведено гідравлічне випробування теплових
мереж;
     кислотна промивка котлів - 26 котлів (кот. Гончарська, 3а, В.Стуса,22а,
 Грушевського,5, Юридика, 64а, Лесі Українки, 19.Й.Рота);
     ремонт і ревізія хімічно – водяних очисток ;
     поточний ремонт насосів, вентиляторів ;
     ремонт запірної арматури, ГРП та газового обладнання;
     проведено державну повірку датчиків температури і тиску від 3-х газових
коректорів, 1-го газового коректора ОЕ-VPT, 10 газових лічильників.
         Проведена реконструкція котельні із переобладнання двох котлів НІІСТУ-5 на альтернативні види палива( дрова) на вулиці Л.Українки, 19. В котельні на вулиці Стуса, 22а проведено заміну одного котла НІІСТУ-5 на котел KALVIS -250
на альтернативні види палива ( дрова). Повірено газові лічильники РГ-к-1000 і РГ-к-250, замінено  котел Луганськ – 3 на КБНГ-2,5 з монтажем системи автоматики у котельні на вулиці Гончарська, 3а.
На поповнення статутного фонду підприємства надійшло коштів у сумі 429,5
 тис. грн., на які були придбані основні засоби та виконані роботи:
              твердопаливний котел KALVIS-250 – 176,7 тис.грн.
         труба попередньо ізольована D 76/140 – 46,1 тис.грн.
         газовий котел Beretta -55 – 26,0 тис.грн.
         колун – 30,6 тис.грн.
         поворотні заслінки, вентилі різного діаметру -50,3 тис.грн.        
         2 комплекти матеріалу  на встановлення димових труб – 12,4 тис.грн.
         повірка лічильників газу – 19,5 тис.грн.
         розробка проекту на встановлення вузла обліку газу – 3,7 тис.грн.
         встановлення лічильника об’єму газу – 53,2 тис.грн.
         ремонт лічильника газу – 1,7 тис.грн.
         повірка, демонтаж, монтаж лічильників 9шт. – 9,3 тис.грн.
 
     Підсумовуючи вищенаведене, можна  зробити висновок про те, що в умовах затяжного воєнного конфлікту на південному сході держави та  непростих соціально-економічних умовах сьогодення виконавчий комітет над вирішенням першочергових проблем громади міста у 2016 році працював ефективно.
Хорошого результату можна досягти лише завдяки спільній, кропіткій та злагодженій праці колективу міської ради, членів виконавчого комітету, депутатського корпусу і громадськості.
Хочу подякувати за підтримку депутатському корпусу, членам виконавчого
комітету, всім працівникам апарату міської ради, всім, хто вкладає частину душі і серця в спільну справу – покращення життєдіяльності нашого міста.
            Розраховую на співпрацю з усіма конструктивними силами міста, тими, хто націлений на результат і ділове співробітництво.
Дай нам Боже всім миру, міцного здоров’я, розуму, витримки, політичної та економічної стабільності, як на державному так і на місцевому рівні.
 
 
 
 
 
 
Міський голова                                                 Анатолій Белей