ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Данильчук А. Р.

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

14.04.2021

ЗАПРОПОНОВАНІ ПОПРАВКИ / ПРОПОЗИЦІЇ
ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 17
Про затвердження Положення про підготовку та проведення інвестиційного конкурсу будівництва, реконструкції об’єктів житлового і нежитлового призначення та соціальної інфраструктури

БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
ІХ СЕСІЇ   VІІІ СКЛИКАННЯ
 
 
від ___________2021  р.                                      м. Броди                          №  ПРОЕКТ

 
Про затвердження Положення про підготовку та проведення
 інвестиційного конкурсу будівництва, реконструкції об’єктів житлового
і нежитлового призначення та соціальної інфраструктури
 
З метою стимулювання залучення інвестицій для фінансування будівництва, реконструкції, реставрації тощо об'єктів житлового і нежитлового призначення та соціальної інфраструктури та врегулювання питання проведення інвестиційних конкурсів у Бродівській міській територіальній громаді,  Законами України «Про інвестиційну діяльність», «Про комплексну реконструкцію кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду», «Про режим іноземного інвестування», пп. 3 п. «б» ст. 28, ч.6 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
 

ВИРІШИЛА:

 
1. Затвердити Положення про підготовку та проведення  інвестиційного конкурсу будівництва, реконструкції об’єктів житлового і нежитлового призначення та соціальної інфраструктури (додається).
 
2. Визначити виконавчий комітет Бродівської міської ради Організатором інвестиційних конкурсів.
 
3.Виконавчому комітету Бродівської міської ради:
3.1. Створити комісію для проведення інвестиційних конкурсів та забезпечити її роботу.
 
4. Відділу інформаційно-аналітичної діяльності та комунікацій з громадянами  Бродівської міської ради оприлюднити рішення на офіційному сайті Бродівської міської ради.
 
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань прав людини, законності, регламенту та депутатської етики.
 
 
 

Міський голова                                                               Анатолій БЕЛЕЙ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Додаток 1
 до рішення міської ради
№  ____ від  _______ 2021 р.

 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про підготовку та проведення інвестиційного конкурсу
будівництва, реконструкції об’єктів житлового і нежитлового призначення
та соціальної інфраструктури
 
1. Загальні положення
1.1. Це Положення розроблено відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про комплексну реконструкцію кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду», «Про інвестиційну діяльність» та інших нормативно-правових актів і визначає порядок підготовки, проведення інвестиційного конкурсу, укладення інвестиційних договорів на залучення інвесторів до фінансування будівництва, реконструкції, реставрації тощо об'єктів житлового і нежитлового призначення та соціальної інфраструктури міста (села).
1.2. Інвестиційний конкурс здійснюється відповідно до чинного законодавства України з метою забезпечення умов стабільної роботи з інвесторами, створення сприятливих умов для ведення інвестиційної діяльності, узгодження інтересів потенційних інвесторів та Бродівської міської територіальної громади, стабільного економічного і соціального розвитку міста.
1.3. Завданнями інвестиційного конкурсу є:
 - визначення на конкурсних засадах юридичної чи фізичної особи, яка забезпечить найкращі умови здійснення інвестиційної діяльності щодо будівництва, реконструкції об’єктів житлового і нежитлового призначення та соціальної інфраструктури міста (села);
– залучення інвестицій у пріоритетні галузі економіки громади;
- забезпечення відкритості, публічності  і прозорості  процедури підготовки і проведення інвестиційних конкурсів;
- здійснення контролю за виконання інвесторами зобов’язань на підставі інвестиційних договорів.
1.4. У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються в такому значені:
інвестиції – всі види майнових та інтелектуальних цінностей, що вкладаються в об'єкти підприємницької та інших видів діяльності, в результаті якої створюється прибуток (доход) або досягається соціальний ефект;
інвестиційна діяльність – сукупність практичних дій громадян, юридичних осіб і органу місцевого самоврядування та держави щодо реалізації інвестицій; інвестиційна діяльність забезпечується шляхом реалізації інвестиційних проектів і проведення операцій з корпоративними правами та іншими видами майнових та інтелектуальних цінностей;
інвестиційний договір – договір, предметом якого є взаємини інвестора і територіальної громади, пов’язані з реалізацією інвестиційного проекту, що укладається між виконавчим комітетом Бродівської міської ради  та інвестором;
інвестиційний конкурс – конкурентний спосіб залучення інвестора, що передбачає проведення конкурсу з визначення кращої пропозиції щодо об’єкта інвестування;
інвестиційний проект – це сукупність цілеспрямованих організаційно-правових, управлінських, аналітичних, фінансових та інженерно-технічних заходів, які здійснюються суб'єктами інвестиційної діяльності та оформлені у вигляді планово-розрахункових документів, необхідних та достатніх для обгрунтування, організації та управління роботами з реалізації проекту. Розробленню інвестиційного проекту може передувати розроблення проектної (інвестиційної) пропозиції. Інвестиційний проект, для реалізації якого може надаватися державна підтримка, розробляється у порядку та за формою, затвердженими центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики;
інвестиційна пропозиція – комплект документації, склад якого визначений цим Положенням, що є підставою для ухвалення рішення міської ради про включення об'єкта інвестування до переліку об'єктів інвестування; 
конкурсна комісія – постійно діюча комісія, утворена Організатором для проведення інвестиційних конкурсів; 
конкурсна пропозиція – поданий претендентом на конкурс комплект документів, розроблений відповідно до конкурсної документації, що містить пропозиції та умови, на яких він згоден укласти інвестиційний договір; 
об'єкти інвестування – земельні ділянки, будівлі, споруди, комунікації, їх частини, незавершене будівництво, комунальні підприємства міста, корпоративні права тощо;
організатор конкурсу – це орган, якому делеговані повноваження щодо  підготовки необхідних матеріалів і організаційних заходів щодо підготовки та проведення інвестиційного конкурсу.
протокол комісії – зведений документ, що відображає відомості про підготовку, організацію та результати проведення конкурсу;
умови конкурсу – обов’язковий для учасників конкурсу перелік затверджених комісією вимог, які необхідно виконати для участі у конкурсі;
замовник – це установа, організація, підприємство, виконавчі органи, тощо  на балансі, якого знаходиться об’єкт інвестування, затверджений рішенням ради;
учасник конкурсу – юридична або фізична особа, що подала заяву про намір взяти участь в інвестиційному конкурсі та надала відповідний пакет документів зазначених цим Положенням.
форма реалізації інвестиційного проекту – організаційно-правова форма взаємовідносин територіальної громади та інвестора.
1.5. Організатором конкурсу є виконавчий комітет Бродівської міської ради, який приймає рішення щодо проведення інвестиційного конкурсу.
1.6. Об’єктом інвестиційного конкурсу можуть бути:
- об’єкти реконструкції, реставрації, незавершеного будівництва, застарілий та аварійний житловий фонд на території міської територіальної громади та земельні ділянки, на яких розташовані зазначені об’єкти;
- новостворені об’єкти комерційного та соціального призначення, з подальшою їх передачею у приватну власність та/або у власність територіальної громади міста, та земельні ділянки, на яких планується будівництво зазначених об’єктів згідно з чинним законодавством.
1.7. У конкурсі можуть брати участь вітчизняні та іноземні юридичні особи, громадяни України та іноземні громадяни відповідно до вимог чинного законодавства.
1.8. До участі в конкурсі не допускаються особи, які:
- визнані банкрутами або стосовно яких порушено справу про банкрутство;
- не надали відповідні фінансові документи, які б підтверджували їх фінансові можливості щодо забезпечення виконання умов конкурсу;
         - майно (частина майна) яких перебуває в податковій заставі, на це майно накладено арешт або інші обтяження.
        - особи, які знаходиться на стадії санації, ліквідації або реорганізації;
- мають прострочену заборгованість зі сплати податків, зборів (обов'язкових платежів);
- не виконали або виконали неналежним чином умови раніше укладених аналогічних інвестиційних договорів, пов'язані з особами, що не виконали або виконали неналежним чином умови раніше укладених аналогічних інвестиційних договорів.
1.9. Переможцем конкурсу визнається учасник, який запропонував найкращі умови здійснення інвестиційної діяльності відповідно до умов конкурсу та виконав усі необхідні умови конкурсу.  Переможець  конкурсу зобов’язаний    компенсувати витрати, зв'язані з підготовкою і проведенням інвестиційного конкурсу.
1.10. Інвестиційний договір після погодження всіх його умов укладається між виконавчим комітетом Бродівської міської ради  та переможцем конкурсу.
1.11. Спори, пов'язані з проведенням конкурсу, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.
 
2. Формування інвестиційних пропозицій і затвердження переліку об'єктів інвестування
2.1. Формування інвестиційних пропозицій здійснюється на основі генерального плану міста (села) та іншої розробленої у встановленому порядку містобудівної документації, у відповідності до архітектурних, санітарно-технічних, екологічних та інших норм і правил. 
 2.2. Перелік інвестиційних об’єктів, які потребують залучення інвестицій, визначаються організатором конкурсу та надаються іншими виконавчими органами, комунальними підприємствами, установами, закладами Бродівської  міської ради тощо.
2.3. Організатор конкурсу розглядає інвестиційні пропозиції, формує та затверджує перелік об'єктів інвестування.
2.4. Перелік об’єктів інвестування розміщується   на офіційному веб-сайті міської ради не пізніше 20 календарних днів з дня прийняття рішення про його затвердження.
 
3. Конкурсна комісія та її повноваження
3.1. Для проведення інвестиційних конкурсів утворюється постійно діюча конкурсна комісія (надалі – Комісія). 
3.2. Кількісний та персональний склад Комісії затверджує Організатор. Зміни до персонального складу комісії вносяться рішенням Організатора .
3.3. Свою діяльність Комісія здійснює відповідно до чинного законодавства України, рішень Бродівської міської ради та її виконавчого комітету, цього Положення.
3.1. До складу Комісії в обов’язковому порядку входять голови або заступники постійних депутатських комісій міської ради з питань:
- фінансів, бюджету, розвитку, інвестицій, туризму та міжнародного співробітництва;
- земельних відносин, території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток земельних відносин, території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток;
- комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою та екології.
3.4. Комісія є колегіальним органом. 
3.5. До складу Комісії можуть входити представники  комунальних підприємств, установ, організацій, виконавчих органів міської ради,  депутати Бродівської міської ради. 
3.6. Головою Комісії є перший заступник міського голови.
3.7. Засідання Комісії вважається правомочним у разі присутності на ньому 2/3 членів від загального складу Комісії.
3.8. Рішення Комісії приймається більшістю голосів від присутніх на засіданні членів комісії та оформляється протоколом, який підписує голова та секретар Комісії. 
3.9. Організатор конкурсу здійснює підготовку необхідних матеріалів і організаційних заходів щодо підготовки інвестиційного конкурсу.
3.10 Конкурсна комісія зобов'язана:
- забезпечувати проведення інвестиційних конкурсів та належний розгляд інвестиційних пропозицій/проектів згідно з чинним законодавством України;
- забезпечувати рівні умови для всіх учасників конкурсу;
- публікувати оголошення про проведення та результати конкурсу на офіційному веб-сайті  міської ради;
3.11. Рішення конкурсної комісії може бути оскаржене в передбаченому законодавством порядку.
 
4. Конкурсна документація
4.1 Конкурсна документація розробляється та затверджується конкурсною комісією до моменту оголошення конкурсу. Виконання умов, які пред'являються до конкурсної документації, є обов'язковим для всіх учасників конкурсу.
4.2 Конкурсна документація містить:
- проект заявки на участь у конкурсі;
- перелік документів та відомостей, які додаються учасником до заявки на участь у конкурсі;
-  конкурсні умови інвестування об’єкта інвестицій;
-  основні критерії оцінки пропозиції та визначення переможця конкурсу;
-  проект інвестиційного договору.
4.3 Оголошення для учасників повинне містити інформацію і вимоги щодо об'єкта та умов конкурсу, дати і порядку його проведення, порядок оформлення і подання пропозицій.
4.4. Організатор конкурсу розміщує оголошення у друкованих засобах масової інформації з посиланням на офіційний сайт Бродівської міської ради на якому розміщується оголошення про проведення інвестиційного конкурсу, яке повинно містити:
4.4.1. Назву об'єкта інвестування, його місцезнаходження.
4.4.2. Відомості про об’єкт інвестування (площа, цільове призначення тощо).
4.4.3. Дату, час і місце проведення конкурсу.
4.4.4. Кінцевий термін прийняття заяви на участь у конкурсі.
4.4.5. Найменування, адресу, номер телефону, час роботи організатора конкурсу.
4.4.6. Вимоги до учасників конкурсу. 
4.4.7. Істотні умови інвестиційного договору.
4.4.8. Обсяги робіт, що повинні бути профінансовані інвестором на підготовку інвестиційного конкурсу та забезпечення житлом мешканців будинку, що підлягає відселенню після підписання інвестиційної угоди .
4.4.9. Іншу інформацію, визначену Організатором.
Переможець конкурсу зобов’язаний вирішити питання або надати пропозиції щодо вирішення питань відселення власників житлових приміщень  відповідно до норм чинного законодавства до моменту підписання інвестиційної угоди.
4.5. В інформації про проведення інвестиційного конкурсу зазначаються:
4.5.1. Порядок одержання пакета конкурсної документації по об'єкту з вказівкою вартості пакета конкурсної документації.
4.5.2. Обов'язок переможця конкурсу компенсувати витрати Організатору, пов'язані з підготовкою і проведенням інвестиційного конкурсу.
4.6. Інформація про конкурс публікується не пізніше як за 30 днів до дати проведення конкурсу.
4.7. За результатами проведеного конкурсу, не пізніше 10 днів, оприлюднюється інформація про переможця конкурсу із зазначенням даних про об’єкт інвестицій, розмір інвестицій, термін реалізації проекту, прогнозована кількість робочих місць, яка буде створена інвестором. Інформація оприлюднюється на офіційному сайті Бродівської міської ради.
4.8 Заявка на участь у інвестиційному конкурсі має містити такі відомості:
4.8.1. щодо фізичних осіб: дата заповнення; назва об'єкта інвестування; прізвище, ім'я та по батькові, інші паспортні дані; номери розрахункових рахунків у банківських установах; адреса з зазначенням номерів телефону, факсу; ідентифікаційний номер.
4.8.2.щодо юридичних осіб: дата заповнення; назва об'єкта інвестування; повне найменування, місцезнаходження, номери телефонів, факсу; номери розрахункових рахунків у банківських установах дата, місце і орган реєстрації юридичної особи; організаційно-правова форма; загальні відомості про посадових осіб органу управління; відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасників конкурсу, і які мають право підписувати юридичні документи (доручення).
4.9. До заявки додаються:
4.9.1.засвідчені відповідно до цього Положення копії статуту або інших установчих документів, витяг з Державного реєстру про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності учасника конкурсу;
4.9.2. копія довідки ЄДРПОУ;
4.9.3. документи (витяг з торговельного, банківського або судового реєстру тощо), що підтверджують реєстрацію юридичної особи у країні її місцезнаходження - для нерезидентів;
4.9.4 відомості, що підтверджують можливість учасника конкурсу забезпечити належне фінансування інвестиційної діяльності (для юридичних осіб):
а) баланс підприємства;
б) звіт про фінансові результати;
в) звіт про власний капітал;
г) звіт про рух грошових коштів 
4.9.5. довідка державної податкової служби за місцем реєстрації учасника конкурсу про відсутність заборгованості перед бюджетом станом на момент оголошення конкурсу, декларація про доходи (для фізичних осіб);
4.9.6. конкурсна пропозиція щодо виконання умов конкурсу;
4.9.7. конкурсна пропозиція учасника, яка спрямована на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста (села).
За рішенням конкурсної комісії до заявки можуть додаватися й інші відомості.
4.10.Заявка та інші документи, що подаються учасником конкурсу – юридичною ообою, повинні бути прошиті та пронумеровані, підписані уповноваженою посадоою особою та головним бухгалтером учасника конкурсу і засвідчені його печаткою.
4.11.У разі, якщо учасником конкурсу є фізична особа, заява і додані до неї документи повинні бути прошиті і пронумеровані, а підпис учасника конкурсу повинен бути засвідчений нотаріально.
4.12. Прийом заяв для участі у конкурсі завершується не пізніше ніж за три робочі дні до дати проведення конкурсу.
4.13. Після реєстрації заяви заявник набуває статусу учасника конкурсу.
4.14. Термін прийому документів визначається (фіксується) за датою фактичного надходження документів.
4.15. Заява не приймається і повертається заявникові разом із представленими документами у разі:
4.15.1. Виявлення помилок і невідповідностей.
4.15.2. Відсутності на момент представлення заяви документів, передбачених цим Положенням, крім конкурсних пропозицій.
4.15.3. Представлення заяви неналежною особою.
 
5. Оголошення інвестиційного конкурсу
5.1 Конкурсна комісія оголошує проведення конкурсу після прийняття рішення Організатором про затвердження конкурсної документації.
5.2. Після затвердження конкурсної документації Комісія приймає рішення про дату, місце і час проведення конкурсу та розміщує відповідне оголошення на веб-сайті та друкованих  засобах масової інформації
5.3. Заяви на участь в інвестиційному конкурсі подаються до Комісії.
5.4. Відповідальний секретар Комісії або організатор конкурсу реєструє передану документацію у журналі заяв, що надійшли, видає учасникові конкурсу опис прийнятих документів із зазначенням реєстраційного номеру, видає або направляє рекомендованим листом за адресою, зазначеною у заяві, повідомлення про присвоєння йому статусу учасника конкурсу.
5.5. Учасник конкурсу має право відкликати свою пропозицію, повідомивши про це письмово організатора конкурсу. Датою відкликання є дата реєстрації організатором письмового звернення учасника у журналі.
5.6. У визначений день і годину на засіданні Комісії у присутності учасників конкурсу (або їхніх уповноважених представників за дорученням) розглядаються представлені секретарем документи заява із документами, передбачених цим Положення і  розкриваються конверти із конкурсними пропозиціями, що надійшли. Складається протокол, у якому фіксуються найменування учасників, їхні адреси і заяви, що надійшли, із пропозиціями. 
5.7. Учасники, пропозиції яких не відповідають умовам проведення конкурсу, вказуються у протоколі окремо і їхні пропозиції не розглядаються.
 
 
6. Порядок подання та розгляду конкурсних пропозицій
6.1. Після оголошення конкурсу будь-яка особа, що виявила бажання взяти участь у конкурсі та направила відповідне письмове повідомлення на адресу конкурсної комісії, має право отримати конкурсну документацію.
6.2. Видача конкурсної документації учасникам конкурсу для її оформлення проводиться конкурсною комісією, які з'явилися за адресою, зазначеною в оголошенні про проведення конкурсу, або надсилається поштою. Факт передачі учаснику конкурсної документації реєструється у відповідному журналі.
6.3. Учасник конкурсу може оформити та подати тільки одну конкурсну пропозицію.
6.4. До закінчення строку подання конкурсних пропозицій учасники конкурсу мають право вносити зміни до них з метою їх удосконалення або зняти свою пропозицію з розгляду.
6.5. Неподання в конкурсній пропозиції необхідної інформації, подання її у неповному обсязі, подання неправдивої та недостовірної інформації, є підставою для відмови учаснику конкурсу у розгляді та оцінці його конкурсних пропозицій та для виключення його з числа учасників конкурсу.
6.6. До складу конкурсної пропозиції, що подається учасником конкурсу, входить:
- пропозиції учасника конкурсу, що відповідають необхідним умовам;
- додаткові відомості, які учасник конкурсу вважає за необхідне передати комісії або надання яких вимагає комісія з метою уточнення інформації, поданої учасником конкурсу;
- інші документи.
6.7. У разі, коли учасник конкурсу вважає за необхідне залучити для виконання договору співвиконавців (співінвесторів, кредиторів тощо), до пропозиції повинні бути додані документи, що свідчать про реальну домовленість із зазначеними співвиконавцями (протоколи намірів, попередні договори, гарантійні листи тощо).
6.8. Розпечатування конвертів із поданими учасниками конкурсними пропозиціями здійснюється конкурсною комісією в час, визначений в оголошенні.
6.9. Після розпечатування конвертів здійснюється перевірка наявності в них необхідних документів, далі конкурсна комісія озвучує висновки по кожній з надісланих пропозиції, про що вносяться записи у протокол, який підписується усіма членами конкурсної комісії.
 6.10. Після ознайомлення з наданими пропозиціями учасників, конкурсна комісія, протягом десяти робочих днів, проводить їх детальне вивчення і приймає відповідне рішення.
 
7. Порядок організації та проведення конкурсу пропозицій і оголошення переможця інвестиційного конкурсу
7.1 За результатами проведення інвестиційного конкурсу, конкурсна комісія ухвалює відповідне рішення.
7.2. Критеріями визначення переможця інвестиційного конкурсу є: 
- розмір частки або площі, що переходить у власність територіальної громади у результаті реалізації інвестиційного проекту; 
- термін реалізації інвестиційного проекту;
- рівень соціальної значущості для громади;
- інші критерії.
7.3.Додатковими критеріями при визначенні переможця інвестиційного конкурсу є: досвід роботи і репутація на вітчизняному і закордонному ринках, наявність фінансових засобів або доступ до кредитних ресурсів, умови відповідальності заявника при невиконанні зобов’язань.
7.4. Після обговорення поданих пропозицій члени Комісії способом голосування на засіданні визначають переможця конкурсу.
7.5. Результати голосування заносяться до протоколу. У протоколі зазначається:
- найменування об'єкта інвестиції;
- склад присутніх членів комісії;
- відомості про учасників інвестиційного конкурсу;
- пропозиції учасників інвестиційного конкурсу;
- пропозиції присутніх на засіданні щодо визначення переможця;
- результати голосування;
- обґрунтування визначення переможця інвестиційного конкурсу;
- окрема думка осіб, що проголосували проти прийнятого рішення
7.6. Члени Комісії, що не згодні з рішенням, мають право викласти у письмовому вигляді особливу думку.
7.7. Переможцеві конкурсу рекомендованим листом направляється повідомлення про необхідність протягом 10 робочих днів з’явитися для узгодження проекту інвестиційного договору.
7.8. Якщо до Комісії не надійшло жодної пропозиції, що відповідає умовам конкурсу, то складається протокол про визнання конкурсу таким, що не відбувся. 
7.9. У випадку надходження на конкурс однієї пропозиції, комісія має право прийняти рішення про визнання переможцем учасника, що подав цю пропозицію, при умові її відповідності умовам конкурсу
7.10. Після підписання Комісією протоколу про визнання конкурсу таким, що не відбувся, приймається рішення про проведення нового конкурсу у порядку, встановленому цим Положенням та, за необхідності, рішення про перегляд конкурсних умов.
7.11. Після узгодження проекту інвестиційного договору з переможцем конкурсу, організатор конкурсу готує проект рішення міської ради про затвердження результатів інвестиційного  конкурсу та проекту інвестиційного договору.
7.12. У разі затвердження рішення конкурсної комісії Організатором, переможець конкурсу та інші учасники конкурсу повідомляються про це конкурсною комісією у тижневий термін.
 
8. Фінансування заходів з реалізації Положення
8.1. Організатор може використовувати бюджетні кошти, передбачені в рішенні міської ради про міський бюджет на відповідний рік на розробку проекту відведення земельної ділянки, проведення експертних оцінок майна, одержання технічних умов, довідок і висновків та технічних паспортів відповідно до чинного законодавства України з наступною компенсацією витрат за рахунок переможця інвестиційного конкурсу.
8.2. Організатор для розробки інвестиційного проекту може використовувати власні кошти або  залучати  установи й організації, суб'єктів підприємницької діяльності на основі господарських договорів на поворотній основі з наступною компенсацією витрат за рахунок переможця інвестиційного конкурсу на розробку проекту відведення земельної ділянки, проведення експертних оцінок майна, одержання технічних умов, довідок і висновків та технічних паспортів відповідно до чинного законодавства України.
9. Порядок укладання та зміни умов інвестиційних договорів
9.1. Протягом 10 робочих днів після прийняття рішення Організатора про затвердження результатів інвестиційного  конкурсу та проекту інвестиційного договору укладається інвестиційний договір.
9.2. Проект інвестиційного договору розробляється відповідно до чинного законодавства України та умов конкурсу і містить умови здійснення інвестиційного проекту, організаційно-правову форму реалізації інвестицій, а також порядок розірвання договору у разі порушення його умов та порядок звітування.
9.3. Відповідно до умов інвестиційного конкурсу, договір укладається між переможцем інвестиційного конкурсу та виконавчим комітетом Бродівської міської ради.
9.4. Сторони за домовленістю можуть внести до проекту інвестиційного договору зміни і доповнення, що не стосуються істотних умов, визначених інвестиційним проектом.
9.5. Договір набуває чинності після його підписання сторонами.
9.6. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань Інвестор несе відповідальність згідно з чинним  законодавством України.
9.7. Спори, які виникають з Інвестором,  не вирішені шляхом переговорів, вирішуються в судовому порядку.
9.8.Фінансування і розробку проектно-кошторисної документації та проведення її експертизи проводить переможець конкурсу.
9.9.Замовник будівництва отримує дозвільну документацію на об’єкт інвестування відповідно до чинного законодавства.
10. Контроль за реалізацією інвестиційних проектів
10.1. Контроль за повною та своєчасною реалізацією інвестиційних проектів здійснює організатор конкурсу.
11.Прикінцеві положення
11.1.Площа нерухомого майна, що переходить у власність територіальної громади від інвестора здійснюється відповідно до Акту приймання –передачі до моменту присвоєння адреси об’єкту інвестування Виконавчим комітетом міської ради.


 
 
Додаток 2
 до рішення міської ради
№  ____ від  _______ 2021 р.
 
Істотні умови
інвестиційного договору реалізації проекту відселення мешканців
з будинку комунальної власності міста
1. Термін будівництва та реалізації інвестиційного договору – не більше три роки.
2. Реалізація проекту відселення здійснюється за умови попереднього і повного відшкодування вартості власникам жилих приміщень втрат шляхом надання за їх згодою іншого житла або грошової компенсації.
Власникам нежилих приміщень надається за їх згодою інше рівноцінне жиле або нежиле  приміщення або грошова компенсація.
Розмір грошової компенсації за приміщення, яке є у власності  визначається на основі експертної оцінки, проведеної відповідно до законодавства.
3. Інвестор зобов’язаний вирішити питання відселення власників жилих приміщень  відповідно до чинного законодавства.
Для тимчасового проживання мешканців жилих приміщень відселення здійснюється за умовами попереднього надання  їм інших рівноцінних за площею та кількістю кімнат в порядку,  встановленому законодавством, якщо інше непередбачене трьохсторонньою угодою за участю Інвестора, квартиронаймача та Бродівської міської ради.
4. Спори щодо вилучення жилого (нежилого) приміщення, розміру викупної вартості або інших умов компенсації вирішуються в судовому порядку.
5. Після відселення житлові будинки підлягають реконструкції, що передбачає перебудову з метою поліпшення умов проживання, експлуатації, зміни кількості квартир, загальної та жилої площі тощо, зміну геометричних розмірів, функціонального призначення, техніко-економічних показників, або знесення будинку та будівництво нового.
6. Відносини, пов’язані із відведенням земельних ділянок для реконструкції та будівництва, регулюється відповідним законодавством.
7. Обов’язки Інвестора:
- передати  у власність міської ради жилі приміщення для забезпечення житлом мешканців, які перебувають на квартирному обліку відповідно до норм Житлового законодавства. Передати  у власність міської ради жилі приміщення для забезпечення житлом мешканців, які не перебувають на квартирному обліку не меншою житловою площею, ніж вони займали до відселення незалежно від числа зареєстрованих у ньому осіб;
- надання на умовах компенсації власникам приміщень іншого житла (нежилих приміщень) або за їх згодою відшкодування вартості жилих приміщень;
- розроблення проектів будівництва (реконструкції) будівель і споруд;
- виконання повного обсягу будівельних робіт;
- здійснення заходів з утилізації відходів, що утворюються під час знесення будинків, з подальшим благоустроєм території.
8. Заходи з відселення мешканців з будинку можуть здійснюватися як Інвестором самостійно, так і шляхом залучення на договірних засадах інших суб’єктів, які надають такі послуги,  при цьому відповідальним перед міською радою за виконання зобов’язань несе  Інвестор.