ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Шишка Р.В. |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 08.04.2021 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
б/н
Про затвердження програми боротьби зі злочинністю та зміцнення правопорядку на території Бродівської міської ради на 2021 рік
БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
IX сесія VIІI скликання
від ... 04. 2021 року м. Броди № проєкт
Про затвердження програми боротьби зі злочинністю та зміцнення правопорядку на території Бродівської міської ради на 2021 рік
Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши програму боротьби зі злочинністю та зміцнення правопорядку на території Бродівської міської ради на 2021 рік Бродівська міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити програму боротьби зі злочинністю та зміцнення правопорядку на території Бродівської міської ради на 2021 рік (додається) .
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, розвитку інвестицій та міжнародного співробітництва (М.Старик).
Міський голова Анатолій Белей
ВСТУП
Програма боротьби зі злочинністю та зміцнення правопорядку на території Бродівської міської ради на 2021 рік (надалі Програма) розроблена на виконання ст. 143 Конституції України, п.15 ст. 91 Бюджетного кодексу України, ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування» та з метою зміцнення законності та правопорядку в Бродівській міській раді , підвищення ефективності боротьби з корупцією і організованою злочинністю, забезпечення захисту прав і свобод громадян.
Відповідно до ст. 13 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» повноваженням районної державної адміністрації є забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян. При виконанні усіх повноважень, наданій районній державній адміністрації (ст. 26 ЗУ) необхідне забезпечення виконання вимог Конституції та законів України, рішень Конституційного суду України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів державної влади, забезпечення дотримання законодавства щодо свободи думки і слова, свободи світогляду і віросповідання кожного мешканця району.
Розділ 1.
ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ПРИЙНЯТТЯ ПРОГРАМИ
Враховуючи, що управління розвитком територіальної громади включає такі основні завдання як:
- Створення економічних, культурних і політичних умов, необхідних для
- Дії спрямовані на те, щоб найефективнішими шляхами поширити результати прогресу на можливо ширші верстви населення;
- Координація процесів прийняття рішень по трансформації економіки територій району та соціального захисту жителів громади та району участь у яких приймає Національна поліція - як державна інституція органів виконавчої влади.
Враховуючи, що основними принципами управління є:
соціальна спрямованість стратегічних пріоритетів місцевого розвитку, що забезпечить врахування інтересів кожної окремої людини та територіальної громади району в цілому;
єдність економічного та соціального ефекту, який характеризує взаємозалежність цих процесів;
системність, суть якого полягає у необхідності врахування потреб територій нижчого та вищого ієрархічного рівнів, тобто локальних, регіональних та загальнодержавних інтересів;
об’єктивність - передбачає реальну оцінку ресурсних можливостей реалізації стратегічних пріоритетів розвитку;
демократичність - врахування інтересів суб’єктів господарської діяльності, всіх верств населення та державних органів влади;
партнерство, яке передбачає співробітництво на між територіальному
рівні.
У напрямі наближення держави до громадян державні органи виконавчої влади забезпечують: удосконалення відносин між державними інституціями району і користувачами послуг; спрощення адміністративних дій; удосконалення якості державних послуг, які надаються громадянам тощо. В основу державного управління покладено втілення стандартів обслуговування клієнтів.
Розділ 2.
ОСНОВНІ НАПРЯМИ, ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ ПРОГРАМИ
Основною стратегічною метою Програми є забезпечення профілактики боротьби зі злочинністю, що буде сприяти подальшому удосконаленню практичної діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, правоохоронних органів у питаннях забезпечення активної наступальної протидії злочинності та досягненню уповільнення темпів її зростання на основі чітко визначених пріоритетів, поступового нарощування зусиль держави і громадськості, удосконалення організації, засобів і методів запобігання злочинам та їх розкриття.
Підвищення ефективності своєї діяльності відділення поліції №1 Золочівського РВП ГУНП у Львівській області вбачає через реалізацію основних завдань:
- підвищення освітнього цензу працівників внутрішніх формувань; поширення і впровадження кращих результатів з метою підвищення рівня ефективності системи служби національної поліції, як підсистеми у районі відповідно до вітчизняних та закордонних зразків;
- ведення гласної правоохоронної діяльності, спрямованої на попередження злочинності;
- зміцнення власної матеріально-технічної бази відділення поліції №1Золочівського РВП ГУНП у Львівській області;
- профілактика злочинності, усунення факторів, що негативно впливають на стан правопорядку;
- створення громадських формувань з охорони публічного порядку;
- покращення умов роботи дільничних офіцерів поліції;
- припинення криміналізації економічної сфери, захисту сфери фінансових послуг, паливно-енергетичного та агропромислового комплексів від злочинних посягань;
- веденням здорового способу життя та дотримання правил громадського порядку усіма суб'єктами господарського життя та мешканців району;
- попередження торгівлі людьми;
- тощо.
Основними заходами по реалізації Програми є:
- Створення атмосфери суспільної нетерпимості до злочинності.
- Ослаблення дії криміногенних факторів.
- Недопущення зрощування кримінальних структур з органами державної влади, поширення і консолідації організованої та інших найбільш небезпечних форм злочинності.
- Недопущення втягнення у злочинну діяльність нових соціальних груп, особливо неповнолітніх, витіснення злочинності з окремих сфер суспільного життя.
- Викорінення корупції, зменшення кримінального тиску на економічні відносини.
- Створення надійних перешкод посиленню кримінального насильства.
- Обмеження незаконного обігу зброї, наркотичних засобів, кримінальних проявів пияцтва та алкоголізму, проституції та інших супутніх злочинності явищ.
- Всебічний та систематичний аналіз стану правопорядку в кожному населеному пункті. З урахування факторів, що сприяють загостренню криміногенної обстановки, а також місцевих особливостей розробляти та реалізовувати комплексні плани скоординованих дій щодо запобігання злочинним проявам, насамперед проти особи, у сфері охорони громадського порядку та сфері економіки. Розглядати ці питання в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування і приймати відповідні рішення з покладанням персональної відповідальності за їх виконання на конкретних посадових осіб.
- Організація охорони громадського порядку на території Бродівської міської ради з врахуванням реальних обставин на місцях з залученням працівників поліції, насамперед дільничних інспекторів, членів громадських формувань.
Розділ 3.
ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ ТА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
При виконанні усіх повноважень, наданій районній державній адміністрації (ст. 26 ЗУ) необхідне забезпечення виконання вимог Конституції та законів України, рішень Конституційного суду України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів державної влади, забезпечення дотримання законодавства щодо свободи думки і слова, свободи світогляду і віросповідання кожного мешканця району.
Задля цього необхідно надавати всебічну підтримку у забезпеченні здійснення заходів щодо охорони громадської безпеки, громадського порядку, боротьби зі злочинністю через:
1. Поширення суспільної думки про дотримання правопорядку та недопущення криміналізації суспільства в Бродівській міській раді.
2. Здійснення комплексу робіт, спрямованих на відслідковування обстановки на території Бродівської міської ради
3. Досягнення належного рівня фінансування і матеріально-технічного забезпечення при здійсненні правоохоронної діяльності на території Бродівської міської ради.
4. Надання організаційної підтримки та фінансового сприяння з покращення матеріально-технічної бази відділення поліції №1 Золочівського РВП ГУНП у Львівській області та удосконалення роботи з персоналом (оснащення оргтехнікою, діагностичним обладнанням, спеціальною технікою, засобами зв'язку та індивідуального захисту тощо).
5. Сприяння у забезпеченні готовності автотранспортних засобів, їх справного технічного стану, ПММ, оснащенні спеціальними автомобілями для більш ефективного контролю за дотриманнями водіями вимог Правил дорожнього руху та оперативного реагування на повідомлення громадян про злочини.
6. Удосконалення та підвищення ефективності роботи громадських формувань, які несуть службу на території району.
7. Оперативне використання технічних та спеціальних засобів у діяльності щодо розкриття незаконних та спеціальних засобів у діяльності щодо розкриття кримінальних та економічних злочинів.
8. Сприяння органів виконавчої влади територіальної громади у забезпеченні ( виділення ПММ тощо) готовності автотранспортних засобів на оперативні виїзди, слідчі чи пошукові дії (покращення справного технічного стану, заправка ПММ, оснащення спеціальними чи додатковими автомобілями) для більш ефективних дій оперативно - розшукової служби та оперативного реагування на повідомлення громадян про злочини.
9. Сприяння органів виконавчої влади району у досягненні належного рівня фінансування і матеріально-технічного забезпечення при здійсненні правоохоронної діяльності на території громади та району.
Очікувані результати в разі реалізації заходів Програми, які спрямовуватимуться в:
- Організаційному напрямку:
- проведення спільних нарад керівництва Бродівської міської ради, та відділення поліції №1 Золочівського РВП ГУНП у Львівській області, на яких розглядатимуться питання зміцнення матеріально-технічної бази відділення поліції №1 та забезпечення виконання заходів з профілактики злочинності, усунення факторів, що негативно впливають на стан правопорядку;
- забезпечення широкої гласності правоохоронної діяльності, спрямованої на попередження злочинності. Здійснюватиметься підготовка матеріалів з цих питань для районних засобів масової інформації. Щомісячно проводитимуться зустрічі з головними редакторами районних ЗМІ, надаватиметься необхідна допомога журналістам у висвітленні роботи НП;
- продовження практики гласності, для забезпечення широкої гласності в роботі НП, обов'язкових звітів перед населенням територіальної громади за участю керівників відділення поліції №1 Золочівського РВП ГУНП та органів місцевого самоврядування;
- ведення постійного моніторингу громадської думки щодо діяльності управління внутрішніх справ, дільничних інспекторів міліції, їх вплив на стан правопорядку на дільницях та взаємодії з громадськими формуваннями з охорони правопорядку з використанням різних форм цієї роботи - анонімного анкетування, відеозйомки тощо. На підставі результатів вивчення громадської думки прийматимуться відповідні управлінські рішення, визначатимуться конкретні заходи по усуненню виявлених недоліків, здійснюватиметься оприлюднення їх через засоби масової інформації;
- вивчення причин надходження повторних скарг та звернень громадян до міліції та вжиття заходів щодо усунення недоліків у цій роботі. Удосконалення системи оцінки (критерії) ефективності роботи.
- згідно вимог Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» вживатимуться заходи щодо створення в населених пунктах району громадських формувань з охорони громадського порядку, забезпечення належної взаємодії з ними відділення поліції №1РВП ГУНП. Запровадження диференційованої системи матеріального заохочення членів громадських формувань;
- Згідно вимог Закону України «Про попередження насильства у сім'ї» спільно із відповідними структурними підрозділами вживатимуться заходи щодо створення підґрунтя у районі кризового центру та проведення в ньому медико-соціальної реабілітації жертв насильства у сім'ях із залученням медичного персоналу, психологів тощо;
- надання допомоги та сприяння у створенні належних умов для роботи дільничних інспекторів міліції, виділення органами виконавчої влади на місцях службових кабінетів, оснащення телефонним зв'язком, сприяння у наданні житла, автотранспорту паливо- мастильних матеріалів, насамперед у сільській місцевості.
- визначення та забезпечення проведення узгоджених дій щодо подальшого недопущення криміналізації економічної сфери, захисту фінансової та банківської систем, паливно-енергетичного та агропромислового комплексів від злочинних посягань;
- вжиття необхідних заходів щодо виявлення та перевірок фірм, які надають послуги у працевлаштуванні громадян України за кордоном, а також шлюбних агенцій з метою попередження торгівлі людьми.
- з метою посилення боротьби з незаконним обігом наркотиків у районі спільно із керівництвом міської ради запроваджуватиметься програма в навчальних установах спеціальних уроків для роз'яснення негативної дії наркотиків, алкоголю на психіку людини, запобіганню поширенню ВІЛ/СНІДУ;
- проведення виїздів у населені пункти для зустрічей з громадськістю, продовження реалізації заходів щодо проведення обліку житла, де проживають особи похилого віку, самотні, визнані недієздатними, психічно хворі, інші особи, які потребують опіки, а також хворі на наркоманію та алкоголізм, з метою запобігання фактам насильства над ними та незаконного відчуження житла;
- покращення матеріально-технічного забезпечення та соціального захисту працівників НП;
- сприяння у придбанні паливно- мастильних матеріалів та запасних частин для автотранспорту який задіюється для охорони громадського порядку міської ради;
- сприяння (фінансове) для придбання засобів зв'язку, оргтехніки та іншого необхідного інвентаря та обладнання;
- сприяння (фінансове) у придбанні спецзасобів, засобів індивідуального
- сприяння (спів фінансування) у проведенні в приміщеннях громадських пунктів охорони правопорядку ремонтів, обладнання їх засобами зв'язку, меблями тощо;
- утримання приміщень прийому громадян, обладнання його сертифікованими засобами охоронно-пожежної сигналізації та відеоспостереження з метою дотримання прав і свобод громадян та законодавства України, Європейської Конвенції з прав людини та Європейського комітету проти тортур Ради Європи.
В результаті цього буде досягнуто:
- покращено матеріально-технічну базу ;
- попереджено крадіжки автотранспорту, відслідковування обстановки на території Бродівської міської ради;
- забезпечено охорону громадського порядку на території громади та району;
- приведено у відповідність до європейських норм умов прийому громадян в підрозділах відділення поліції №1Золочівського РВП ГУНП
Розділ 4.
ОБСЯГИ ТА ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ
Інвестиційна складова місцевого бюджету Програми, яка враховує орієнтовну потребу коштів на її реалізацію на 2021 рік складає 50 тис. грн.
Фінансове забезпечення виконання Програми може здійснюватися за рахунок:
- цільові бюджетні кошти (місцевого бюджету);
- бюджетні (кошторисні призначення) установи, що фінансуються з місцевого бюджету;
- коштів грантів;
- інших коштів, які не суперечать чинному законодавству.
Використання коштів проводиться на підставі затвердженого Переліку заходів та за потреби кошторису на підставі розпоряджень голови Бродівської міської ради.
СТРОКИ ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Заходи Програми передбачається виконувати поетапно, щорічно, на які складаються та погоджуються заходи з відповідним фінансуванням (за потреби).
Розділ 6.
МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ
Виконання даної Програми відповідно до своїх повноважень забезпечують на місцевому рівні:
- відділення поліції №1 Золочівського РВП ГУНП у Львівській області;
- громадські формування з охорони громадського порядку.
Розділ 7.
КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Організаційне забезпечення виконання Програми здійснює відділення поліції №1 Золочівського РВП ГУНП у Львівській області, під безпосереднім керівництвом та координацією начальника відділення №1 Золочівського РВП ГУНП у Львівській області.
Замовником виконання заходів, фінансування яких, відповідно до Програми, здійснюється з місцевого бюджету, є відділення поліції №1Золочівського РВП ГУНП у Львівській області за погодженням з Виконавчим комітетом Бродівської міської ради.
Відповідальність за виконання комплексу заходів Програми несе відділення поліції №1 Золочівського РВП ГУНП у Львівській області.
Безпосередній контроль за здійсненням заходів, визначених Програмою, що фінансуватимуться з місцевого бюджету покладається на Бродівську міську раду .
Виконавчий комітет Бродівської міської ради несе відповідальність за повну і своєчасну реалізацію завдань Програми (у частині, що фінансується з місцевих бюджетів), двічі у рік (за 1-е та ІІ-е півріччя щороку).
Профільна депутатська комісія територіальної громади здійснює загальний контроль за ходом виконання завдань Програми та цільового використання коштів, з урахуванням усіх джерел фінансування.
Прикінцеві положення
Виконавчому комітету Бродівської міської ради сприяти виконанню „Програми боротьби зі злочинністю та зміцнення правопорядку на території Виконавчого комітету Бродівської міської ради на 2021 рік ».
Для здійснення завдань Програми затверджується кошторис доходів і видатків в межах виділених асигнувань по місцевому бюджету, який погоджується профільною депутатською комісією та головою міської ради.
Контроль за виконанням заходів Програми покладається на постійну депутатську комісію Виконавчого комітету Бродівської міської ради з питань регламенту, дотримання законності та комунальної власності
Секретар ради Руслан Шишка
ПАСПОРТ
комплексної програми
1. Назва: «Боротьба зі злочинністю та зміцнення правопорядку на території Виконавчого комітету Бродівської міської ради на 2021 рік».
2. Замовник: Виконавчий комітет Бродівської міської ради.
3. Мета: Забезпечення активної наступальної протидії злочинності та досягнення уповільнення темпів її зростання.
4. Виконавці: Головне управління НП у Львівській області.
5. Терміни виконання програми: 01 січня 2021року – 31 грудня 2021 року.
6. Етапи фінансування: протягом 2021 року.
7. Загальні обсяги фінансування: кошти місцевого бюджету 50 тис. грн.
8. Очікувані результати виконання програми:
- зниження рівня злочинності;
- істотне підвищення рівня захисту економічних відносин від злочинних посягань;мінімізація злочинного впливу на молодь та підлітків, усунення причин і умов, що сприяють втягненню їх у протиправну діяльність;
- зниження рівня вживання наркотиків населенням;
- підтримання публічного порядку та безпеки громадян на максимально високому рівні.
9. Установи уповноважені здійснювати контроль за виконанням Програми – Державна фінансова інспекція у Львівській області.
10. Терміни проведення звітності: щоквартально до 25 числа останнього місяця кварталу.
Начальник відділення поліції№1
Золочівського РВП ГУ НП
у Львівській області Віктор КУДРИК
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми | 2021 рік | Усього витрат на виконання програми тис. грн. |
Усього | 50 | 50 |
У тому числі%: | ||
місцевий бюджет | 50 | 50 |
Голова Бродівської міської ради Анатолій БЕЛЕЙ
Начальник відділення поліції №1 Золочівського РВП
ГУНП у Львівській області Віктор КУДРИК