ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Гащак І. І. |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 07.04.2021 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
б/н
Про про внесення змін до Комплексної програми соціального захисту окремих категорій населення Бродівської міської ради на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням сесії Бродівської міської ради від 24.12.2020р.№ 44
БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
_ сесія ___ скликання
від ________ р. м. Броди № _____
Про про внесення змін до Комплексної програми соціального захисту окремих категорій населення Бродівської міської ради на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням сесії Бродівської міської ради від 24.12.2020р.№ 44
Розглянувши розроблену та затверджену Комплексну програму соціального захисту окремих категорій населення Бродівської міської ради на 2021-2023 роки, враховуючи потребу у фінансуванні заходів для реалізації Програми, керуючись ст.ст. 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада –
ВИРІШИЛА:
- Внести до Комплексної програми соціального захисту окремих категорій населення Бродівської міської ради на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням сесії Бродівської міської ради від 24.12.2020р.№ 44, наступні зміни:
- 1.Додаток 5 та Додаток 11 до Комплексної програми соціального захисту окремих категорій населення Бродівської міської ради 2021-2023 роки викласти у новій редакції, що додається.
- 2.Визнати таким що втратило чинність рішення V сесії VІІІ скликання Бродівської міської ради від 04.02.2021р.№ 108 Про про внесення змін до Комплексної програми соціального захисту окремих категорій населення Бродівської міської ради на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням сесії Бродівської міської ради від 24.12.2020р.№ 44.
- 3. В Додатку 3 Перелік завдань, заходів та показників (бюджетної) цільової програми – зменшити призначення на 50 тис. грн. в Завдання 4 Фінансова підтримка окремих пільгових категорій громадян, Захід 2 Відшкодування пільг окремим категоріям громадян за послуги зв'язку та збільшити призначення на 50 тис. грн. в Завдання 5 Фінансова підтримка окремих категорій громадян, Захід 2.Надання адресної матеріальної допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалась поховати померлого.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійні депутатські комісії: з гуманітарних питань (голова – О.Прокопець) та з питань фінансів, бюджету, розвитку інвестицій, туризму та міжнародного співробітництва
від __________ 2021р.
Додаток 5
до Комплексної програми соціального захисту окремих категорій населення Бродівської міської ради на 2021-2023 роки
ПОРЯДОК
надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям , які опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин та на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалась поховати померлого, за рахунок коштів міського бюджету
I. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає механізм надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям, які опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин та на поховання померлих мешканців, які відносяться до категорії осіб, зазначених у постанові Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 № 99 «Про затвердження порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого».1.2. Головним розпорядником коштів є відділ соціального захисту населення Бродівської міської ради.
1.3. Попередній розгляд заяв про надання одноразової матеріальної допомоги здійснює Комісія з питань соціального захисту населення Бродівської міської ради (далі – Комісія).
1.3.1. Персональний склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету Бродівської міської ради.
1.3.2. До участі у роботі Комісії можуть залучатися за згодою депутати міськоїради, представники громадських організацій, а також інші особи.
1.3.2. Основною організаційною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться не менше одного разу на місяць у разі наявності звернень мешканців міської ради про надання одноразової матеріальної допомоги відповідно до цього Порядку.
1.3.3. Засідання комісії є правомочним, якщо на ньому присутні не менше половини її складу.
1.3.4. Рішення комісії оформляється протоколом.
1.4. Розмір допомоги та доцільність її призначення, за рекомендацією Комісії, приймається на засіданні виконавчого комітету.
1.5. Засідання виконавчого комітету проводяться у разі необхідності, але не рідше одного разу на місяць.
1.6. У цьому Порядку поняття вживаються у таких значеннях:
одноразова матеріальна допомога - фінансова допомога мешканцям , які опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин, та на поховання яка виплачується один раз на календарний рік;
мешканці - це фізичні особи, місце проживання (перебування) яких зареєстровано на території Бродівської міської ради.
1.6. До непередбачених обставин, належать:
- лікування, медико-соціальна реабілітація, протезування, подолання наслідків пожежі, стихійного лиха, техногенних аварій та катастроф, вирішення соціально-побутових проблем та інші.
1.7. Першочергово одноразова матеріальна допомога надається особам, що страждають на онкологічні захворювання, потребують дороговартісного лікування, проведення складних медичних операцій та дітям, які страждають на захворювання, що прогресують.
1.8. Допомога на поховання виплачується особі виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалась поховати померлого.
II. Умови надання одноразової матеріальної допомоги
2.1. Умови виплати одноразової матеріальної допомоги мешканцям, які опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин:
2.2. При розгляді питання щодо надання та розміру одноразової грошової допомоги враховується сукупний дохід сім'ї, членами якої є особи, які спільно проживають, пов'язані спільним побутом, мають взаємні права та обов'язки.
2.3. Розмір матеріальної допомоги, за поданням Комісії, визначається на засіданні виконавчого комітету виходячи з обставин, що склалися, враховуючи рівень забезпечення сім’ї та в межах виділених міським бюджетом асигнувань на зазначені цілі в поточному році.
2.3.1. Розмір одноразової матеріальної допомоги на подолання наслідків пожежі, стихійного лиха, техногенних аварій та катастроф, визначається виходячи із суми завданих збитків, а саме:
якщо сума завданих збитків, становить до 10 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, який діє на день подання заяви, матеріальна допомога надається у розмірі до однієї тисячі грн..
якщо сума завданих збитків, становить від 10 до 30 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, який діє на день подання заяви, матеріальна допомога надається у розмірі до пʼяти тисяч грн.
якщо сума завданих збитків, становить від 30 до 50 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, який діє на день подання заяви, матеріальна допомога надається у розмірі до десяти тисяч грн.
якщо сума завданих збитків, становить від 50 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, який діє на день подання заяви, матеріальна допомога надається у розмірі понад десять тисяч грн., та визначається на засіданні виконавчого комітету з огляду на глибину та важкість матеріальної проблеми заявника яка виникла внаслідок непередбачуваних обставин.
2.3.2. Розмір одноразової матеріальної допомоги на лікування визначається у кожному конкретному випадку залежно від складності проблеми заявника, його матеріального стану та наявних бюджетних коштів на зазначені цілі, а саме:
особам на проведення медичних операцій, довготривалого лікування, – від 1 до 3 тисяч гривень, в залежності від важкості захворювання та соціально-матеріального стану
громадянам, які потребують дороговартісного лікування, на проведення складних медичних операцій – від 3 до 10 тисяч гривень, в залежності від вартості (в.т.ч. очікуваної) лікування та соціально-матеріального стану
в окремих випадках громадянам, які мають необхідність у проведенні складного і дорогого лікування, хірургічної операції, придбання медичних апаратів тощо, матеріальна допомога може бути визначена більшою від розміру, встановленого.п.п.2.3.2. даного Порядку.
2.3.3. Рзмір допомоги громадянам на вирішення соціально-побутових проблем, у звʼязку з важким матеріальним становищем, що опинились в складних життєвих обставинах, надається відповідно до складності ситуації, рівня забезпеченості сім’ї та становить від 500 до 1000 гривень.
2.3.4. Допомога на поховання померлої особи з числа тих, які вказані в п. 1 Порядку № 99, надається за останнім його місцем проживання з коштів місцевого бюджету в розмірі, встановленому органом місцевого самоврядування, виходячи з вартості ритуальних послуг (п. 2 Порядку № 99) визначеної на поточний рік.
III. Порядок звернення за одноразовою матеріальною допомогою
3.1. Для отримання матеріальної допомоги відповідно до цього Прядку мешканці Бродівської міської ради (заявники) подають заяву (звернення) з обґрунтуванням відповідних підстав на ім'я Бродівського міського голови до відділу соціального захисту населення Бродівської міської ради. Заява про надання одноразової допомоги розглядається протягом одного місяця з дня надходження .3.1.1 В Заяві зазначаються прізвище, ім’я, по батькові, адреса проживання, контактний телефон, місце реєстрації/проживання заявника (в.т.ч. представника заявника, законного представника) та мотиви звернення. У заяві громадянин дає згоду на обробку своїх персональних даних.
3.2. Для отримання УСІХ видів допомог внаслідок непередбачених обставин (крім допомоги на поховання) до заяви обовʼязково додаються:
3.2.1. Копія паспорта громадянина України (1,2,3 (4,5 при необхідності) сторінки), документ що посвідчує повноваження представника.
3.2.2. Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (якщо особа через свої релігійні переконання відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податківта повідомила про це відповідний орган державної податкової служби і має про це відмітку у паспорті громадянина України, то подається копія зазначеної сторінки паспорта).
3.2.3. Оригінали довідок про склад сім’ї зареєстрованих / проживаючих, або Акт про склад сімʼї.
3.2.3.1. До складу сім’ї незалежно від місця реєстрації/проживання включаються:
- чоловік, дружина;
- жінка та чоловік, які проживають однією сім’єю, не перебуваючи у шлюбі;
- рідні, усиновлені та підопічні діти цих осіб віком до вісімнадцяти років, а також незалежно від місця проживання (перебування) або реєстрації діти, які навчаються за денною формою навчання у професійно-технічних, вищих навчальних закладах I-IV рівнів акредитації до досягнення 23 років і які не мають власних сімей; неодружені повнолітні діти, які мають статус осіб з інвалідністюз дитинства I та II груп або особи зінвалідністюI групи і проживають разом з батьками.
- непрацездатні особи які є на утриманні (пенсіонери за віком, інваліди І-ІІ групи).
3.2.4. Оригінал (-и) довідки (-ок) про доходи членів сім’ї (які проживають разом із заявником та ведуть спільне господарство) за попередні шість місяців, що передують місяцю звернення з врахуванням таких умов:
- з місця роботи (заробітна плата усіх працездатних членів сім’ї);
- з навчального закладу – для студентів;
- центру зайнятості – для непрацюючих або копія трудової книжки якщо особа не перебуває на обліку;
- з податкової інспекції – для осіб, що займаються підприємницькою діяльністю;
- з Пенсійного фонду – для пенсіонерів;
- з управління соціального захисту – для одержувачів допомоги, тощо.
3.2.5. Копія документа, який підтверджує певний соціальний статус заявника (при наявності).
3.2.6. Копія трудової книжки – у разі звернення працездатних осіб працездатного віку, які не працюють (при наявності), або довідка про її відсутність.
3.2.7. Інформація (у довільній формі) про рахунок у банківській установі (при наявності).
3.2.8. Акт обстеження житлових умов заявника, якщо мотивами звернення є важке матеріальне становище, або акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї .
3.2.9. Інші документи (залежно від обставин, що склалися).
3.3. Для виплати допомоги на подолання наслідків пожежі, стихійного лиха, техногенних аварій та катастроф додатково до заяви обов’язково додаються такі документи:
- Документи, що підтверджують факт події та розмір заподіяних збитків (Акт обстеження, Акт про пожежу, Дефектний акт, Довідка з гідрометеорологічного центру, тощо), які складені відповідними компетентними органами у встановленому законодавством порядку;
3.3.3. Заявники, які постраждали або зазнали значних матеріальних збитків внаслідок стихійного лиха, складних погодних умов, пожеж та інших надзвичайних ситуацій чи подій додатково інформують у заяві про наявність або відсутність договору страхування пошкоджених об’єктів, життя та здоров'я потерпілих.
3.4. Для виплати допомоги на лікування додатково до заяви обов’язково додаються такі документи:
3.4.1. Оригінал довідки з медичного закладу про проходження стаціонарного лікування у поточному році або про необхідність лікування з закладу охорони здоров’я за висновком лікувально-консультативної комісії зареєстровану у медичному закладі який її видав, копії чеків або документів, що підтверджують розмір витрат на лікування, тощо (за наявності)
3.5. Для виплати допомоги на вирішення соціально-побутових проблем додатково до заяви обов’язково додаються документи передбачені в п.3.2. цього Порядку.
Під час визначення матеріального становища сімʼї заявника, у разі відсутності доходу у повнолітнього працездатного члена сімʼї (крім студентів денної форми навчання віком до 23 років) до сукупного доходу сімʼї, для такої особи рахуватиметься дохід у розмірі однієї мінімальної заробітної плати на місяць встановленої законодавством в періоді, який враховується при визначенні розміру допомоги.
3.6. Для отримання допомоги на поховання померлої особи, яка не досягла пенсійного віку та на момент смерті, не працювала, не перебувала на службі, не зареєстрована у центрі зайнятості як безробітна, до заяви необхідно додавати такі документи:
- копія паспорта виконавця волевиявлення померлого;
- копія ідентифікаційного коду виконавця волевиявлення померлого;
- копія першої та останньої сторінки трудової книжки померлого;
- копія свідоцтва про смерть;
- витяг з державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання(оригінал);
- довідку з центру зайнятості на померлого;
- довідку про реєстрацію місця проживання померлого;
- заяву про відкриття рахунку для зарахування грошових коштів до банківської установи.
Допомога на поховання не виплачується у разі смерті особи, яка перебувала на повному державному утриманні у відповідній установі (закладі), крім випадків, якщо поховання здійснюється виконавцем волевиявлення померлого або особою, яка зобов'язалася поховати померлого.
3.7 Заявник надає оригінали та копії необхідних для отримання допомоги документів.
3.8. Зазначені у пунктах 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 цього розділу документи приймаються за умови, якщо вони видані в межах року до дня звернення заявника за одноразовою матеріальною допомогою.
3.9. Копії документів засвідчуються в установленому порядку .
3.10. Відповідність поданих документів для надання одноразової матеріальної допомоги перевіряє відділ соціального захисту населення Бродівської міської ради.
3.11. Під час розгляду заяви про надання одноразової матеріальної допомоги обробка персональних даних здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних".
3.12. У разі, якщо до заяви недодані всі необхідні документи, протягом 10 днів з дня прийняття (надходження) відповідної заяви відділ соціального захисту населення надає відповідь на звернення (заяву) заявника, у якій обґрунтовує неможливість надання матеріальної допомоги у зв’язку з відсутністю передбачених цим Порядком документів з зазначенням вичерпного переліку відсутніх документів.
IV. Порядок розгляду призначення одноразової матеріальної допомоги
4.1. Для підтвердження обставин, зазначених у п.п. 3.2.3., 3.2.8., п.3.2., п.п. 3.3.1., п.3.3., розділу IІI цього Порядку, представником органу місцевого самоврядування на території якого проживає заявник, проводиться обстеження соціально-побутових умов проживання заявника. За результатами обстеження складається акт, в якому зазначається характер та розмір збитків (за можливості) завданих майну заявника.4.2. Документи, надані заявником разом із супровідним листом у двотижневий строк з дня отримання направляються для попереднього розгляду на Комісію, після рішення Комісії в тижневий термін на розгляд виконавчого комітету .
4.3. На засіданні виконавчого комітету, під час розгляду заяв осіб, які звернулися за одноразовою матеріальною допомогою, представник відділу соціального захисту населення доповідає щодо кожної заяви з викладенням пропозицій членам комітету про надання (або відмову у наданні) матеріальної допомоги та її розміру. Рішення виконавчого комітету приймається більшістю голосів та оформляється протоколом.
4.4. У наданні одноразової матеріальної допомоги може бути відмовлено у разі ненадання заявником документів визначених Порядком, які підтверджують скрутне становище, (їх недостовірності), або у разі повторного звернення для отримання одноразової матеріальної допомоги протягом одного календарного року.
Рішення про відмову у наданні одноразової матеріальної допомоги може бути оскаржене у порядку, встановленому законом.
4.5. Виплата одноразової матеріальної допомоги заявнику здійснюється після прийняття відповідного рішення.
4.6. Виплата одноразової матеріальної допомоги здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок отримувача в установі банку, а бо ж, у виключному випадку, через поштове відділення .
4.7. Облік осіб, які звертаються за наданням одноразової матеріальної допомоги, здійснює відділ соціального захисту населення Бродівської міської ради.
V. Фінансова звітність та контроль
5.1. Операції, пов'язані з використанням коштів міського бюджету, здійснюються в установленому чинним законодавством України порядку.5.2. Контроль за дотриманням бюджетного законодавства здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством України
Додаток 11
до Комплексної програми соціального захисту окремих категорій населення Бродівської міської ради на 2021-2023 роки
Порядок
надання одноразової допомоги на лікування демобілізованим, звільненим в запас учасникам АТО(ООС) та членам сімей загиблих учасників АТО(ООС) і учасникам АТО(ООС)-бійцям добровольчих формувань, особам, які постраждали під час участі у масових акціях громадського протесту у період з 21.11.2013.року по 21.02.2014 року та для вирішення соціально-побутових потреб –демобілізованим, звільненим в запас учасникам АТО(ООС) та родинам загиблих під час проведення АТО(ООС) а також для сімей , померлих з січня 2021 року демобілізованих, звільнених в запас учасників АТО(ООС) та учасникам АТО(ООС)-бійцям добровольчих формувань, особам, які постраждали під час участі у масових акціях громадського протесту у період з 21.11.2013 року по 21.02.2014 року
1.Загальні положення
- Даний порядок визначає умови надання і виплати одноразової допомоги та механізм використання коштів міського бюджету на зазначену мету в рамках реалізації Комплексної програми соціального захисту окремих категорій населення Бродівської міської ради на 2021-2023 роки.
- Приймання заяв та документів на виплату допомоги здійснюється відділом соціального захисту населення Бродівської міської ради.
- Попередній розгляд заяв про надання одноразової матеріальної допомоги здійснює Комісія з питань соціального захисту населення Бродівської міської ради (далі – Комісія).
- Персональний склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету Бродівської міської ради.
- До участі у роботі Комісії можуть залучатися за згодою депутати міської ради, представники громадських організацій, а також інші особи.
- Основною організаційною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться не менше одного разу на місяць у разі наявності звернень мешканців міської ради про надання одноразової матеріальної допомоги відповідно до цього Порядку.
- Засідання комісії є правомочним, якщо на ньому присутні не менше половини її складу.
- Рішення комісії оформляється протоколом.
- Розмір допомоги та доцільність її призначення, за рекомендацією Комісії, приймається на засіданні виконавчого комітету.
- Засідання виконавчого комітету проводяться у разі необхідності, але не рідше одного разу на місяць.
2.1. Допомога виплачується по місцю проживання .
2.2. Для розгляду заяв про надання одноразової допомоги на лікування особи подають до відділу соціального захисту міської ради такі документи:
- Заяву на імʼя міського голови;
- копію ідентифікаційного номера заявника та паспорта;
- довідку з місця проживання про склад сім’ї;
- довідку про доходи заявника та членів його сім’ї (чоловік/дружина, неодружені;
- повнолітні діти заявника, батьки неодруженого заявника, які проживають разом з ним);
- акт обстеження матеріально-побутових умов проживання заявника;
- довідку з лікувальної установи про хворобу та про проходження лікування в поточному році ;
- довідку про проходження служби в зоні АТО(ООС) або копію посвідчення учасника бойових дій;
- номер особового рахунку в банківській установі для перерахунку коштів;
- для членів сімей загиблих-копію свідоцтва про смерть загиблого.
2.4. Для отримання допомоги подаються такі документи:
- заява на імʼя міського голови;
- копія паспорта та ідентифікаційного номера заявника;
- довідка з місця проживання про склад сім’ї;
- довідка про доходи заявника та членів його сім’ї ( чоловік/дружина, неодружені повнолітні діти заявника, батьки неодруженого заявника, які проживають разом з ним);
- акт обстеження матеріально-побутових умов проживання заявника з зазначенням складних життєвих обставин та на що будуть використані кошти;
- довідка про проходження служби в зоні АТО(ООС) або копія посвідчення учасника бойових дій;
- номер особового рахунку в банківській установі для перерахунку коштів;
- для родин загиблих під час проведення АТО(ООС) – копію свідоцтва про смерть загиблого.
- документи які підтверджують СЖО заявника/сімʼї заявника
3. Виплата допомоги
3.1 Фінансування видатків на виплату одноразової допомоги на лікування та соціально-побутові потреби здійснюються за рахунок коштів міського бюджету.
3.2 Відділ соціального захисту населення міської ради формує пакет документів для надання допомоги та подає на попередній розгляд Комісії, після чого передається на затвердження виконавчого комітету.
3.3 Відділ соціального захисту населення міської ради забезпечує інформування одержувачів про виплату їм одноразової допомоги.
3.4 Кошти перераховуються банківським установам відповідно на вказані рахунки.
Секретар ради Руслан Шишка