ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Риплянський О. Б, |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 29.03.2021 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 54
Про роботу комунального підприємства «Бродитеплоенерго» в 2020
році
БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
IX сесія VIII скликання
РІШЕННЯ
від …. ….. м. Броди № проєкт
Про роботу комунального підприємства «Бродитеплоенерго» в 2020
році
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши звіт Про роботу комунального підприємства «Бродитеплоенерго» в 2020році, міська рада, -
ВИРІШИЛА:
1. Звіт Про роботу комунального підприємства «Бродитеплоенерго» в 2020 році взяти до відома
2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію Бродівсьської міської ради з питань фінансів, бюджету, розвитку інвестицій та міжнародного співробітництва (М.Старик).
Міський голова А. Белей
Додаток до рішення Бродівської міської ради від….. 2021 року №
Звіт Про роботу комунального підприємства «Бродитеплоенерго» в 2020
році
КП ”Бродитеплоенерго” створено на базі котелень Бродівської ЖЕК 01.01.1979р. і підпорядковане Бродівській міські раді. Підприємство виробляє і транспортує теплову енергію споживачам.
Теплову енергію споживають:
- бюджетні організації – 93,8% - 27 абонентів;
- інші споживачі – 5,0% - 18 абонентів;
- релігійні – 1,2%, - 1 абонент.
Загальна потужність котелень, які працюють – 35,6 Гкал/год.
На сьогоднішній день (опал. період) на підприємстві працюють 54 працівники, в т. ч. 16 - ІТП та 38 оператори котелень, слюсарі. В міжопалювальний період - 31 працівник.
Серед 11 котелень підприємства :
3 – в резерві (Й. Рота, 3г, Юридика, 64А, Грушевського, 5), що були відключені в період 2018-2020 рр.;
1- оптимізована (Фортеця) – теплова енергія на об’єкти, які опалювала котельня Фортеця, подається з котельні Гончарська, 3а;
3 – працюють на твердому паливі (Старобрідська, 11, Бузова, 5, Лесі Українки, 19);
3 – на природному газі (Гончарська, 3А, Стуса, 22А, Юридика, 2)
1 – модульна котельня – природний газ (ДНЗ №7).
В міжопалювальний період проводяться ремонтні та планово-попереджувальні роботи працівниками КП “Бродитеплоенерго”, а саме:
- повірка вузлів обліку газу та усунення недоліків згідно припису АТ «Львівгаз»;
- капітальний ремонт тепломережі через площу Ринок від будинку пл.. Ринок, 19 до пл.. Ринок, 15 (Укртелеком) ø 76/140 мм – 100 мп;
- заміна кранів та вентилів на запірній арматурі ХВО котелень Гончарська, 3а, Бузова, 5, Старобрідська, 11;
- профілактичний огляд та ремонт ГРП на котельнях по вулиці Гончарська, 3а, Лесі Українки, 19, Бузова, 5, Старобрідська, 11;
- плановий косметичний ремонт котельні по вулиці Стуса, 22а, Лесі Українки, 19;
- перекриття даху котельні по вулиці Бузова, 5 ;
- підключення модульної котельні для опалення ДНЗ №7 по вулиці Короленка до газових мереж водо-, електропостачання .
З в і т
про витрати на виробництво та фінансові показники діяльності
підприємства
за 2020рік.
Найменування показників | код рядка | одиниця виміру | Всього з початку року |
А | Б | В | 1 |
Розділ І. Надання послуг | |||
Відпущено теплової енергії, всього : (2+3+4) |
|
тис.Гкал. | 7,3 |
у тому числі: населенню |
|
" – " | 1,7 |
державним бюджетним установам |
|
" – " | 1,2 |
місцевим бюджетним установам |
|
" – " | 4,2 |
іншим споживачам |
|
" – " | 0,2 |
Чистий дохід від реалізації послуг, всього: (7+8+9+10) |
|
тис. грн. | 13064,1 |
у тому числі: населенню безпосередньо |
|
" – " | 2765,5 |
державним бюджетним установам |
|
" – " | 1615,9 |
місцевим бюджетним установам |
|
" – " | 8086,1 |
іншим споживачам |
|
" – " | 596,6 |
Інші операційні доходи, всього: |
|
" – " | 1,1 |
з них зокрема: субсидії |
|
" – " | 0,0 |
відшкодування пільг |
|
" – " | 1,1 |
дотація з бюджету на відшкодування різниці в ціні |
|
" – " | 0,0 |
Фінансові та інші доходи звичайної діяльності |
|
" – " | 125 |
Розділ ІІ. Витрати на надання послуг | |||
Витрати звичайної діяльності (17+34) |
|
тис. грн. | 15804,2 |
у тому числі: Витрати операційної діяльності (18+24+27+28+29) |
|
" – " | 15137 |
у тому числі: Матеріальні витрати (19+20+21+22+23) |
|
" – " | 7675 |
з них: паливо |
|
" – " | 6787 |
електроенергія |
|
" – " | 655 |
покупне тепло |
|
" – " | 0 |
покупна вода |
|
27 | |
інші матеріальні витрати |
|
" – " | 206 |
Витрати на оплату праці (25+26) |
|
" – " | 5583 |
з них: керівники, професіонали, фахівці, технічні службовці |
|
" – " | 2629 |
робітники |
|
" – " | 2954 |
Відрахування на соціальні заходи |
|
" – " | 1154 |
Амортизація |
|
" – " | 176 |
Інші витрати |
|
" – " | 549 |
Фінансові та інші витрати звичайної діяльності |
|
" – " | 667,2 |
Фінансові результати від звичайної діяльності: (6+11+15-16) прибуток (+) |
|
тис. грн. | |
збиток (-) |
|
" – " | 2614 |
Дебіторська заборгованість за послуги на кінець звітного періоду за чистою реалізаційною вартістю (38+39+40+41) |
|
тис. грн. | 5025,6 |
у тому числі: населення безпосередньо |
|
" – " | 4338,2 |
державні бюджетні установи |
|
" – " | 0 |
місцеві бюджетні установи |
|
" – " | 134,9 |
інші споживачі |
|
" – " | 552,5 |
Заборгованість бюджету з фінансування субсидій |
|
" – " | - |
Заборгованість бюджету з відшкодування пільг |
|
" – " | - |
Заборгованість бюджету з дотації на відшкодування різниці в ціні |
|
" – " | 5252,4 |
Кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги на кінець звітного періоду : |
|
" – " | 30257 |
у тому числі за енергоносії |
|
тис. грн. | 28399 |
Довідково: | |||
Середньооблікова чисельність в еквіваленті повної зайнятості : керівники, професіонали, фахівці, технічні службовці |
|
осіб | 15 |
робітники, обслуговуючий персонал |
|
" – " | 32 |
Обсяг оплачених послуг без ПДВ, всього: (51+52+53+54+55+56+57) |
|
тис. грн. | 12974,0 |
у тому числі: населення безпосередньо |
|
" – " | 3180,2 |
державні бюджетні установи |
|
" – " | 1554,9 |
місцеві бюджетні установи |
|
" – " | 7339,4 |
інші споживачі |
|
" – " | 545,4 |
субсидії |
|
" – " | - |
пільги |
|
" – " | 354,1 |
дотація на відшкодування різниці в ціні |
|
" – " | - |
Поповнення статутного фонду у 2020 році
У 2020 році бюджетних коштів – 528137,60 грн.., з них використано:
- 74950,00 грн – ІІ квартал року - на виготовлення проектно-кошторисної документації (ПКД) на «Будівництво теплогенератора модульного транспортабельного ТМ-Т-200 «ОVК-КZОТ» Г-200» (модульної котельні для опалення ДНЗ №7 в м. Броди на вул.. Короленка)»;
- 67700,00 грн – ІІІ квартал року - на придбання димової труби та обрешітки для неї для модульної котельні (ДНЗ №7);
- ІV квартал року:
- 288266,00 грн - нестандартне приєднання до газотранспортної мережі для опалення ДНЗ №7 (модульна котельня);
- 9249,60 грн – внутрішнє газопостачання для опалення ДНЗ №7 (модульна котельня);
- 87972,0 грн – придбання попередньо ізольованих труб для проведення капітального ремонту тепломережі на пл.. Ринок, 19 – пл.. Ринок, 15 (Укртелеком)
Всього: 528137,60 грн (100%).
Претензійно-позовна робота :
- Направлено претензій боржникам 22
- Укладено договорів розтермінування заборгованості із населенням 25
на загальну суму 401тис. грн.
- Заявлено позовів 10.
Директор О. Б. Риплянський
Секретар ради Руслан Шишка