ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 23

БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ  ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
ІX СЕСІЇ   VІІІ СКЛИКАННЯ
 
 
від  30.03.2021 р.                     м. Броди                                 № ПРОЄКТ
 
Про Бродівський  територіальний центр  соціального обслуговування
( надання соціальних послуг )
 
      Відповідно до ст. 90  Цивільного кодексу України,                       Господарського кодексу України, Законів України : «Про соціальні послуги», «Про державну реєстрацію юридичних  осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2020 року № 479 «Деякі питання діяльності центрів соціальних служб», враховуючи рішення   Золочівської районної ради від 25 лютого 2021 року № 49 «Про передачу із спільної власності територіальних громад Бродівського району Бродівського районного територіального центру соціального обслуговування ( надання соціальних послуг )», з метою проведення соціальної роботи із сім ями, дітьми та молоддю, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах, і надання їм соціальних послуг, міська рада                                                   
ВИРІШИЛА :
 

  1.  Прийняти з спільної комунальної власності територіальних громад Бродівського району до комунальної власності Бродівської міської територіальної громади в особі Бродівської міської ради   Бродівський районний територіальний центр соціального обслуговування ( надання соціальних послуг )»,  ( код ЄДРПОУ 20857837 ) , а також  майно, що знаходиться на його  балансі (згідно Додатку 1  до цього рішення).        
  2. Перейменувати Бродівський районний територіальний центр соціального обслуговування ( надання соціальних послуг )  в Бродівський  територіальний центр соціального обслуговування ( надання соціальних послуг ).    
  3. Виконавчому комітету Бродівської міської ради  забезпечити приймання-передачу майна зазначеного в додатку 1 до цього  рішення з одночасним переданням його  на баланс Бродівського  територіального центру соціального обслуговування                 ( надання соціальних послуг )  у встановленому законодавством порядку.
4.    Затвердити Положення про Бродівський територіальний центр соціального обслуговування ( надання соціальних послуг ), згідно додатку 2 до цього рішення
5.     Затвердити перелік послуг, що надає  Бродівський територіальний центр соціального обслуговування ( надання соціальних послуг ), згідно додатку 3 до цього рішення
6.     Установити, що Бродівський територіальний центр соціального обслуговування ( надання соціальних послуг ), правонаступником  усіх майнових і  немайнових прав і обов’язків Бродівського районного територіального центру соціального обслуговування ( надання соціальних послуг )   .
7.     Директору Бродівського районного  територіального центру соціального обслуговування ( надання соціальних послуг )   ( Гриневич М. П. )   провести державну реєстрацію зміни засновника Бродівської районної ради  (Код 25561248) на Бродівську міську раду (Код 26525941),  змін в установчі документи та подати в установленому законодавством порядку необхідні документи для внесення до Єдиного державного реєстру відповідних записів.
8.   Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з гуманітарних питань ( Прокопець О. П. )
 
 
 
 
 
Міський голова                                       Анатолій БЕЛЕЙ

Додаток 1 до рішення Бродівської міської ради від 25.03.2021 р. №…..
 
 
 
 
 
Перелік майна, Перелік
майна, що передається у комунальну власність Бродівської територіальної громади,  на баланс Бродівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
Залишок основних засобів і суми зносу станом на 01.03.2021 р.
№ п/п Назва Дата Номенклатурний номер   Зношення залишкова вартість
1 Холодильник "Норд" 1996 10490001 1233,00 1133,00 100,00
2 Шафа книжкова 1996 10630002 405,00 355,00 50,00
3 Шафа 2-х дверна 1996 10630003 404,00 354,00 50,00
4 Друкарська машинка 1996 10630036 629,00 629,00 0,00
5 Стіл з тумбою 1996 10630044 307,00 257,00 50,00
6 Тубус кварц 29.12.1999 10470046 1687,00 1687,00 0,00
7 Електрофорез 29.12.1999 10470045 777,00 777,00 0,00
8 А/м УАЗ - 3151201 10.07.2001 10510048 16599,00 14599,00 2000,00
9 А/м ЗАЗ "Славута" 28.12.2002 10510049 20485,00 19485,00 1000,00
10 Принтер CАNОN LВР - 810 06.08.2002 10480053 1225,00 1175,00 50,00
11 Принтер ЕPSОN LХ - 300+ 30.09.2002 10480055 798,00 748,00 50,00
12 Системний блок CELERON 1,1 30.05.2003 10480057 2034,00 1934,00 100,00
13 Принтер ЕPSОN матричний 30.05.2003 10480059 888,00 838,00 50,00
14 Двигун на а/м УАЗ 120-02 29.08.2003 10510061 4618,00 4618,00 0,00
15 Системний блок 25.06.2004 10480065 1614,00 1614,00 0,00
16 Системний блок CELERON  з монітором 2 шт. 11.12.2007 10480068      10480069 6902,00 6702,00 200,00
17 Автомобіль "Ланос" 11.12.2007 10510076 82064,00 72064,00 10000,00
18 Системний блок CELERON  Мікрософт Віндовс ХРНЕ з монітором 19 SAMSUNG 1 шт. (3537*1) 11.12.2007 10480072 4432,00 4332,00 100,00
19 Принтер  MFСАNОN LВР - 3228 11.12.2007 10480075 1391,00 1341,00 50,00
20 Кондиціонер 16.06.2007 10490070 6304,00 6204,00 100,00
21 Кондиціонер 16.06.2007 10490071 6943,00 6843,00 100,00
22 Розмножувальний пристрій 11.12.2007 10480077 2606,00 2406,00 200,00
23 Душові кабіни 2 шт. 01.12.2008 1063004-05 2976,00 745,00 2231,00
24 Адмінбудинок 929,4кв.м 01.12.2008 10310006 92138,00 41938,00 50200,00
25 Напівпідвальне приміщення 80 м2 липень 10р. 10310007 15218,00 5218,00 10000,00
26 Бойлер GORENIE 10 л 09.08.10р. 10630008 1031,00 1031,00 0,00
27 Лічильник тепл.енергії Supercall-dy 50 15.09.10р. 10430080 4360,00 4360,00 0,00
28 Насос TLCH 32-8L 15.09.10р. 10490081 1954,00 1954,00 0,00
29 Автомобіль CHERY Amulet, SQR7162 13.09.2010 10510082 49933,00 49933,00 0,00
30 БФП Canon MF4320D 11.10.2010 10480083 3063,00 3063,00 0,00
31 Монітор LG TFT W2243S 11.10.2010 10480084  10480085 3312,00 3312,00 0,00
32 Пральна машинка LIBERTY 09.03.16р. 10410092 3000,00 900,00 2100,00
Всього     341330,00 262549,00 78781,00
 
 
       
     
 

 
Оборотна відомість по рахунку 1113  
№ п/п Назва дата пост. і/№   зал. на 01.03.21р. Прихід за березень Розхід за березень Залишок на 31.03.2021р. Примітка
        к-сть   кількість ціна кількість ціна кількість сума
1 тканина шторна персик 06.03.2003 1137001 6,00 67,00         6,00 67,00  
2 тканина шторна сіра 06.03.2003 1137002 10,00 123,00         10,00 123,00  
3 телефонний апарат .04.1998. 1137010 1,00 110,00         1,00 110,00  
4 годинник 1996 1137015 2,00 64,00         2,00 64,00  
5 блок безперебійного живлення 31.05.2003 1137017 1,00 237,00         1,00 237,00  
6 швейна машина 1998 1137018 1,00 207,00         1,00 207,00  
7 тумбочка медична 1998 1136019 1,00 1,00         1,00 1,00  
8 тумбочка медична 1998 1136020 1,00 1,00         1,00 1,00  
9 калькулятор 31.12.2001 1137023 1,00 32,00         1,00 32,00  
10 стіл комп'ютерний 25.12.2001 1136025 1,00 225,00         1,00 225,00  
11 стіл комп'ютерний 25.12.2001 1136026 1,00 225,00         1,00 225,00  
12 стіл однотумбовий 25.12.2001 1136028 1,00 200,00         1,00 200,00  
13 стіл однотумбовий 25.12.2001 1136029 1,00 200,00         1,00 200,00  
14 шафа для одягу 20.12.1999 1136038 1,00 545,00         1,00 545,00  
15 шафа книжкова 20.12.1999 1136039-41 3,00 1868,00         3,00 1868,00  
16 кутова секція 20.12.1999 136042-43 2,00 466,00         2,00 466,00  
17 фігура Божої Матері 02.12.1998 1136044 1,00 5,00         1,00 5,00  
18 клубні крісла 16.05.2000 1136045-61 48,00 1584,00         48,00 1584,00  
19 шафа конторська 23.11.2000 1136062 1,00 178,00         1,00 178,00  
20 тумба конторська 23.11.2000 1136063 1,00 106,00         1,00 106,00  
21 стіл конторський 23.11.2000 1136064 1,00 118,00         1,00 118,00  
22 сейф металевий 17.05.2001 1136065 1,00 307,00         1,00 307,00  
23 полиці для побут. кімнати 07.05.2002 1136066 1,00 274,00         1,00 274,00  
24 електродрель 24.12.2001 1137067 1,00 271,00         1,00 271,00  
25 продовжувач 24.12.2001 1137068 1,00 46,00         1,00 46,00  
26 світильники для поб. кімнати 25.12.2002 1136069 2,00 92,00         2,00 92,00  
27 електровентилятор .07.2002 1137070 1,00 82,00         1,00 82,00  
28 лампа"Солюкс" 25.12.1999 1137071 1,00 421,00         1,00 421,00  
29 кушетка медична 20.02.2001 1137073 1,00 141,00         1,00 141,00  
30 стелаж для швейної майстерні 20.02.2001 1137074 1,00 148,00         1,00 148,00  
31 стіл комп'ютерний 22.08.2002 1136079-81 3,00 615,00         3,00 615,00  
32 стіл комп'ютерний 22.08.2002 1136082 1,00 205,00         1,00 205,00  
33 телефонний апарат 26.02.2003 1137083 1,00 76,00         1,00 76,00  
34 телефонний апарат 28.02.2003 1137084 1,00 87,00         1,00 87,00  
35 телефонний апарат 25.04.2003 1137086 1,00 87,00         1,00 87,00  
36 телефонний апарат 12.05.2003 1137088 1,00 87,00         1,00 87,00  
37 калькулятор 28.02.2003 1137093 1,00 99,00         1,00 99,00  
38 шафа конторська 19.08.2003 1136096 1,00 118,00         1,00 118,00  
39 електрочайник 26.06.2003 1137098 1,00 56,00         1,00 56,00  
40 стіл комп'ютерний 28.12.2001 1136099-01 3,00 769,00         3,00 769,00  
41 стіл комп'ютерний 28.12.2001 1136102 1,00 256,00         1,00 256,00  
42 стіл 2-х тумбовий 22.08.2002 1136103-05 3,00 831,00         3,00 831,00  
43 столи письмові 22.01.2004 1136112-113 2,00 660,00         2,00 660,00  
44 факс модем 30.07.2004 1137120 1,00 288,00         1,00 288,00  
45 швейна машина з тумбочкою .11.2004 1137099 1,00 205,00         1,00 205,00  
46 дзеркало 22.01.2006 1137100 1,00 60,00         1,00 60,00  
47 електровентилятор 11.07.2006 1137105 1,00 167,00         1,00 167,00  
48 факсPanasonic FT934 RU-B 18.10.2006 1137106 1,00 635,00         1,00 635,00  
49 Тепловентилятор ST-1240 14.11.2006 1137108 1,00 94,00         1,00 94,00  
50 Тепловентилятор ST-1245 14.11.2006 1137109 1,00 121,00         1,00 121,00  
51 Принтер Canon LBP-2900 23.11.2006 1137107 1,00 600,00         1,00 600,00  
52 Автомагнітола 26.12.2006 1137114 1,00 472,00         1,00 472,00  
53 набір ключів к-т 26.12.2006 1137115 1,00 141,00         1,00 141,00  
54 Принтер Canon LBP-2900 22.12.2006 1137112-13 2,00 1262,00         2,00 1262,00  
55 Принтер Canon LBP-2900 11.12.2007 1137116 1,00 558,00         1,00 558,00  
56 Автомагнітола MP3;CD 01.12.2007 1137117 1,00 629,00         1,00 629,00  
57 Крісло офісне "Менеджер" 14.09.2008 1136005 1,00 645,00         1,00 645,00  
58 Бойлер "Атлантік" 10л 19.09.2008 1137004 1,00 590,00         1,00 590,00  
59 Стілець "Візитор" 25.09.2008 1136118 55,00 6050,00         55,00 6050,00  
60 Жалюзі вертикальні 24.09.2008 1136123 1,00 429,00         1,00 429,00  
61 Столи письмові 24.09.2008 1136121 2,00 756,00         2,00 756,00  
62 Лампа настільна 01.09.2008 1137122 1,00 67,00         1,00 67,00  
63 Набір канц. дерев.6 предметів 01.09.2008 1136008 1,00 218,00         1,00 218,00  
64 Чайник електр. АЕJ 1501 17.10.2008 1137021 1,00 84,00         1,00 84,00  
65 Підставка під календар (горіх) 27.04.2009 1136124 1,00 75,00         1,00 75,00  
66 Тумба комінована 06.04.2009 1136125 1,00 500,00         1,00 500,00  
67 Цифр.фотоапарат Самсунг 5760 16.04.2009 1137123 1,00 937,00         1,00 937,00  
68 Зар.пристрій до фотоапарату, акумулятор, карта пам'яті 15.05.2009 1137124 1,00 208,00         1,00 208,00  
69 Машинка швейна побутова 16.07.2009 1137072 1,00 199,00         1,00 199,00  
70 Вентилятор А143 01.07.2009 1137125 1,00 297,00         1,00 297,00  
71 Принтер БФП Canon МР 190 07.09.2009 1137126 1,00 782,00         1,00 782,00  
72 Система БПЧ WWM МР 190 07.09.2009 1137127 1,00 297,00         1,00 297,00  
73 Стелаж 900 для прачечної 21.04.2010 1136126 1,00 454,00         1,00 454,00  
74 Крісло Рольф 21.06.2010 1137003 4,00 560,00         4,00 560,00  
75 Стіл однотумбовий 15.09.2010 1136127 2,00 800,00         2,00 800,00  
76 Стіл комп'ютерний 15.09.2010 1136128 2,00 900,00         2,00 900,00  
77 Приставка сегментна 15.09.2010 1136129 2,00 200,00         2,00 200,00  
78 AMD Sempron 140 11.10.2010 1137129 2,00 644,00         2,00 644,00  
79 Asus M2N68-AM 11.10.2010 1137129 2,00 920,00         2,00 920,00  
80 Мод.пам.2Gb DDR2 800 11.10.2010 1137129 2,00 756,00         2,00 756,00  
81 HDD WD 500.0 Gb 7200 11.10.2010 1137129 2,00 838,00         2,00 838,00  
82 DVD+/-RW Samsung 11.10.2010 1137129 2,00 404,00         2,00 404,00  
83 Корпус @LUX RAR-9109 11.10.2010 1137129 2,00 718,00         2,00 718,00  
84 ББЖ POWERCOM 600 VA 11.10.2010 1137129 2,00 736,00         2,00 736,00  
85 Стінка меблева (благодійно) 18.04.2011 1136144 1,00 300,00         1,00 300,00  
86 Калькулятор 09.09.2011 1137148 1,00 115,00         1,00 115,00  
87 Дриль ДУ-750 ЭР 23.09.2011 1137149 1,00 465,00         1,00 465,00  
88 Болгарка МШУ2-92125 23.09.2011 1137150 1,00 568,00         1,00 568,00  
89 Шафа для одягу 14.11.2011 1136039 1,00 980,00         1,00 980,00  
90 Стіл з шухлядами 14.11.2011 1137112 1,00 650,00         1,00 650,00  
91 Тумба під мийку 14.11.2011 1137113 1,00 600,00         1,00 600,00  
92 Дзеркало навісне на основі 14.11.2011 1137114 2,00 1070,00         2,00 1070,00  
93 Крісло Стар 01.11.2011 1137115 2,00 860,00         2,00 860,00  
94 ВогнегасникВВК-1,4 з кронштейном 06.08.2012 1137151 1,00 190,00         1,00 190,00  
95 ВогнегасникВВК-1,4 з кронштейном 06.08.2012 1137151 1,00 190,00         1,00 190,00  
96 Вогнегасник ВП-5(3) з кронштейном 06.08.2012 1137152 1,00 180,00         1,00 180,00  
97 Лавки 03.09.2012 1137116 4,00 3920,00         4,00 3920,00  
98 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 11360622 1,00 70,00         1,00 70,00  
99 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 11360623 1,00 70,00         1,00 70,00  
100 Книжна стінка 19.12.13р. 11360174 2,00 300,00         2,00 300,00  
101 Шафа 19.12.13р. 11360183 1,00 100,00         1,00 100,00  
102 Крісло комп 19.12.13р. 1136311 1,00 50,00         1,00 50,00  
103 шафа книжкова 19.12.13р. 11360737 3,00 300,00         3,00 300,00  
104 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 1136357 2,00 140,00         2,00 140,00  
105 Стіл комп. З пол. 19.12.13р. 11360616 1,00 70,00         1,00 70,00  
106 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 1136612 1,00 70,00         1,00 70,00  
107 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 11360729 1,00 70,00         1,00 70,00  
108 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 11360189 1,00 70,00         1,00 70,00  
109 Поличка 19.12.13р. 11360190 1,00 20,00         1,00 20,00  
110 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 11360192 1,00 70,00         1,00 70,00  
111 Стіл комп'терний 19.12.13р. 1130666 1,00 70,00         1,00 70,00  
112 Шафа 19.12.13р. 11360185 1,00 100,00         1,00 100,00  
113 Крісло комп'ютерне 19.12.13р. 1136320 1,00 50,00         1,00 50,00  
114 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 11360621 1,00 70,00         1,00 70,00  
115 Поличка 19.12.13р. 11360203 1,00 20,00         1,00 20,00  
116 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 11360032 1,00 70,00         1,00 70,00  
117 Поличка 19.12.13р. 11360205 1,00 20,00         1,00 20,00  
118 Поличка 19.12.13р. 11360194 1,00 20,00         1,00 20,00  
119 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 1136410 1,00 70,00         1,00 70,00  
120 Поличка 19.12.13р. 11360202 1,00 20,00         1,00 20,00  
121 Стіл 19.12.13р. 11360022 1,00 50,00         1,00 50,00  
122 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 11360190 1,00 70,00         1,00 70,00  
123 крісло комп'ютерне 19.12.13р. 1136322 1,00 50,00         1,00 50,00  
124 Тумбочка 19.12.13р. 11360244 1,00 30,00         1,00 30,00  
125 Шафа 19.12.13р. 11360183 1,00 100,00         1,00 100,00  
126 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 1136356 1,00 70,00         1,00 70,00  
127 крісло комп'ютерне 19.12.13р. 1136310 1,00 50,00         1,00 50,00  
128 стіл комп'ютерний 19.12.13р. 1136491 1,00 70,00         1,00 70,00  
129 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 1136619 1,00 70,00         1,00 70,00  
130 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 11360191 1,00 70,00         1,00 70,00  
131 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 11360196 1,00 70,00         1,00 70,00  
132 Тумбочка 19.12.13р. 1136431 1,00 30,00         1,00 30,00  
133 Поличка 19.12.13р. 11360200 1,00 20,00         1,00 20,00  
134 Поличка 19.12.13р. 11360193 1,00 20,00         1,00 20,00  
135 Поличка 19.12.13р. 11360194 1,00 20,00         1,00 20,00  
136 Крісло комп'ютерне 19.12.13р. 11360700 1,00 50,00         1,00 50,00  
137 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 11360205 1,00 70,00         1,00 70,00  
138 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 11360655 1,00 70,00         1,00 70,00  
139 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 11360654 1,00 70,00         1,00 70,00  
140 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 1136348 1,00 70,00         1,00 70,00  
141 Стіл комп'ютерний 19.12.13р. 11360665 1,00 70,00         1,00 70,00  
142 Поличка 19.12.13р. 11360204 1,00 20,00         1,00 20,00  
143 машинка для стрижки QC5010 28.02.14р. 1137155 1,00 437,00         1,00 437,00  
144 Порохотяг Gorenje VC 2221RP 09.09.15р. 1137158 1,00 2495,00         1,00 2495,00  
145 Засіб КЗІ "Secure Token-337K" 07.08.17р. 1137159 4,00 3860,00         4,00 3860,00  
146 Мотокоса"Forte" 2,5 кВт 07.08.18р. 11138002 1,00 2280,00         1,00 2280,00  
147 Колун кований 07.08.18р. 11137003 1,00 360,00         1,00 360,00  
148 Засіб КЗІ "Secure Token-337K" 01.10.19р. 11138005 3,00 2925,00         3,00 2925,00  
  Всього по рахунку 1113 63151,00 0,00 0,00 0,00 0,00 304,00 63151,00  
             
             
 
Перелік основних засобів, нематеріальних активів, інших необоротних матеріальних активів, капітальних інвестицій, які обліковуються на субрахунку 1114
Назва Залишок на 01.12.2020 Прихід Розхід Залишок на 01.01.2021
Штори сірі 20 10,00 200,00     0     0,00 20 200,00
 
Перелік основних засобів, нематеріальних активів, інших необоротних матеріальних активів, капітальних інвестицій, які обліковуються на субрахунку 1112 
№ п/п Назва дата пост. і/№   зал. на 01.12.20р. Прихід за грудень Розхід за грудень Залишок на 01.01.2021р. Примітка
        к-сть   кількість ціна кількість ціна кількість сума
1 Книги 16.01.14р.   716,00 620,00         716,00 620,00  
2 Класифікатор професій ДК 0032010 16.01.14р.   1,00 97,00         1,00 97,00  
  Всього по рахунку 1112 717,00 0,00 0,00 0,00 0,00 716,00 717,00  
Перелік інших матеріальних активів
  Рахунок для обліку Згідно балансу на 01.03.2021, грн
Медикаменти 1512 901,18
Паливо, горючі і мастильні матеріали 1514 2323,87
Запасні частини до транспортних засобів 1515 11993,27
Малоцінні та швидкозношувані предмети 1812 19297,59
 
 
 
 
Секретар ради                                                                                                                                        Руслан Шишка
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 2 до рішення Бродівської міської ради від 25.03.2021 р. №…..
ЗАТВЕРДЖЕНО
 
Рішення сесії Бродівської 
міської ради № __________
«_____»_______________ 2021р.
Голова Бродівської міської ради
 
_______________ А. Белей
 
 
 
 
 
 
 
 
 
П О Л О Ж Е Н Н Я
 про
Бродівський територіальний центр 
соціального обслуговування
(надання соціальних послуг)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
м. Броди – 2021р.
     1. Бродівський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)  (далі - територіальний центр) є бюджетною установою, рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації якої приймає Бродівська міська рада Львівської області.
      Територіальний центр утворюється для надання соціальних послуг особам, які перебувають у складних життєвих обставинах  з метою подолання або мінімізації цих обставин, за місцем проживання, в умовах стаціонарного, тимчасового або денного перебування.                  
      Діяльність територіального центру повинна відповідати критеріям діяльності суб’єктів, що надають соціальні послуги.
 
     2. Територіальний центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, зокрема Законом України «Про соціальні послуги»,  актами Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, наказами департаменту соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації, актами інших центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також положенням про Бродівський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
 
     3. Територіальний центр провадить свою діяльність за принципами дотримання прав людини, прав дитини та прав осіб з інвалідністю; гуманізму; забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків; повагт до честі та гідності ; толерантності; законності; соціальної справедливості; доступності та відкритості; неупередженості та забезпеченості ; добровільності; індивідуального підходу; комплексності; конфідеційності; максимальної ефективності та прозорості  використання надавачами соціальних послуг бюджетних та інших коштів; забезпечення високого рівня якості  соціальних послуг.
 
     4. На надання соціальних послуг в територіальному центрі мають право:                                           - особи похилого віку;
- особи з  інвалідністю;
- особи з часковою або повною втратою рухової активності, пам’яті;
- особи з невиліковними хворобами, хворобами, що потребують тривалого лікування ( з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше як чотири місяці);
- особи з психічними та поведінковими розладами;
- особи, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, шкодою, завданою стихійним лихом, катастрофою, бойовими діями, терористичним актом, збройним конфліктом, тимчасовою окупацією (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, осіб з інвалідністю), малозабезпеченістю;
- діти з інвалідінстю  віком від трьох до 18 років.
 
     5. Територіальний центр утворюється за наявності необхідної матеріально-технічної бази, зокрема приміщень, що відповідають будівельним, технічним, санітарно-гігієнічним нормам, вимогам пожежної безпеки та іншим нормам відповідно до чинного законодавства.
 
6. Положення про територіальний центр затверджується Бродівською міською радою. Структура територіального центру, кошторис, штатний розпис територіального центру затверджується  Виконавчим комітетом Бродівської міської ради відповідно до законодавства.
 
   7. Методичне забезпечення діяльності територіального центру здійснює Мінсоцполітики, координацію та контроль за забезпеченням його діяльності - в установленому порядку здійснює структурний підрозділ з питань соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації, організаційно-методичне забезпечення та контроль за додержанням законодавства про надання соціальних послуг - структурний підрозділ з питань соціального захисту населення.
  Для забезпечення реалізації соціальної політики щодо надання соціальних послуг територіальний центр взаємодіє із структурними підрозділами органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності.
 
   8. Основними завданнями територіального центру є:
- виявлення осіб, зазначених у пункті 4 цього положення, оцінювання (визначення) їх індивідуальних потреб у наданні соціальних послуг;
- забезпечення якісного надання соціальних послуг;                                                                    
- установлення зв'язків з підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, фізичними особами, родичами осіб, яких обслуговує територіальний центр, з метою сприяння в наданні соціальних послуг особам,  зазначеним у пункті 4 цього положення;
- здійснення моніторингу надання соціальних послуг та оцінки їх якості. 
 
   9. У територіальному центрі можуть утворюватися такі структурні підрозділи:                                  
1) відділення (не менш як два різного спрямування):
  - соціальної допомоги вдома (надання соціальної послуги догляду вдома);
  - денного перебування;
  - стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання;
  - організації надання адресної натуральної та грошової допомоги;
  2) інші підрозділи, діяльність яких спрямована на надання соціальних послуг особам, зазначеним у пункті 4 цього положення. 
Зазначені структурні підрозділи утворюються за рішенням засновника територіального центру.
Структурний підрозділ територіального центру очолює керівник (завідувач), якого призначає на посаду і звільняє з посади директор територіального центру  за погодженням з відповідним структурним підрозділом з питань соціального захисту населення.
Керівник структурного підрозділу (завідувач відділенням) територіального центру  повинен мати вищу освіту і стаж роботи  за фахом не менш як три роки.
Завідувач відділенням стаціонарного догляду територіального центру повинен мати вищу медичну або іншу вищу освіту  відповідного напряму підготовки і таж роботи за фахом не менш як три роки.
Положення про структурні підрозділи територіального центру затверджується директором терцентру та погоджується структурним підрозділом  соціального захисту населення.
 
10. У складі територіального центру може бути утворено кілька відділень соціальної допомоги вдома або одне відділення з відповідною структурою, штатним розписом і фондом оплати праці; кілька відділень денного перебування або їх філіалів залежно від місця проживання осіб, які потребують соціальних послуг, стану їх здоров’я та потреб.
                                                                                        
     11. Територіальний центр очолює директор, який призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням міського голови.    Посаду директора територіального центру може займати особа, яка має повну вищу освіту із освітнім рівнем магістра, спеціаліста у відповідній галузі знань і стаж роботи на керівних посадах нищого рівня не менш як п’ять років.
 
     12. Директор територіального центру:
     1) організовує роботу територіального центру, несе персональну відповідальність за виконання покладених на територіальний центр завдань, визначає ступінь відповідальності працівників;             
     2) затверджує посадові обов'язки заступника директора і керівників структурних підрозділів та інших працівників територіального центру;
     3) координує діяльність структурних підрозділів територіального центру;
     4) подає органу, що утворив територіальний центр, пропозиції щодо штатного розпису, кошторису витрат територіального центру;
     5) укладає договори, у тому числі про надання соціальних послуг, діє від імені територіального центру і представляє його інтереси у відносинах з підприємствами, установами, організаціями;
     6) забезпечує ефекивне і цільове використання бюджетних коштів, в тому числі на оплату;
проведення щорічного профілактичного медичного огляду соцільних працівників та соціальних робітників  територіального центру, які безпосередньо надають соціальні послуги;
придбання для соціальних працівників та соціальних робітників спецодягу, взуття, велосипедів, проїзних квитків (або грошової компенсації за їх придбання);
придбання для оснащення структурних підрозділів територіального центру автотранспорту, засобів пересування, спеціальних засобів для догляду і самообслуговування;
підвищення кваліфікації осіб, які надають соціальні послуги;
7) призначає в установленому порядку на посаду і звільняє з посади працівників територіального центру;
8) видає у межах своєї компетенції накази організаційно-розпорядчого характеру, в тому числі щодо здійснення (припинення) обслуговування осіб, організовує і контролює їх виконання; вирішує питання добору кадрів, вживає заходів щодоьзабезпечення територіального центру кваліфікованими кадрами, визначає посадові обов’язки між працівниками з урахуванням їхньої взаємозамінності, організовує атестацію, навчання персоналу на робочому місці, підвищення кваліфікації, у разі порушення трудової дисципліни та невиконня функціональних обов’язків, накладає дисциплінарні стягнення на працівників;
9) розробляє і подає на затвердження Бродівській міській раді проект положення про територіальний центр;
10) затверджує положення про структурні підрозділи територіального центру;
11) забезпечує співпрацю територіального ценру з іншими установами, організаціями, закладами, зокрема із закладами охорони здоров’я, освіти, поліції, громадськими об’єднаннями;
12) забезпечує проведення моніторингу надання соціальних послуг, дотримання прав людини, осіб з інвалідністю, подання звітності щодо діяльності територіального центру;
13) забезпечує дотримання працівниками територіального центру державних стандартів соціальних послуг;
14) організовує проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг;
15) забезпечує дотримання вимог законодавства з охорони праці, проведення заходів із поліпшення умов праці, дотримання правил техніки безпеки, вимог санітарно-гігієнічних і протипожежних норм;
16) вносить на затвердження трудовим колективом при укладанні колективного щдоговору правила внутрішнього рудового розпорядку;
17) забезпечує дотримання працівниками територіального центру правил внутрішнього розрорядку та виконавської дисципліни;
18)забезпечує органіацію планового підвищення кваліфікації, перепідготовки, атестації, супервізії, тренінгів для запобігання емоційному вигоранню соціальних працівників, соціальних робітників та інших працівників територіального центру в порядку встановленому законодавством.
 
 
     13. Територіальний центр утримується за рахунок коштів, які відповідно до Бюджетного кодексу України виділяються з місцевих бюджетів на соціальний захист населення та соціальне забезпечення, інших надходжень, у тому числі від діяльності його структурних підрозділів, від надання платних соціальних послуг, а також благодійних коштів громадян, підприємств, установ та організацій.
 
     14. Гранична чисельність і фонд оплати праці працівників територіального центру затверджуються органом місцевого самоврядування, що його утворив.
Умови оплати праці працівників територіального центру та штатна чисельність визначаються відповідно до законодавства з питань оплати праці, норм часу, чисельності та типового штатного нормативу чисельності працівників територіального центру, що затверджуються наказами Мінсоцполітки.
Тривалість робочого часу та відпусток працівників територіального центру  встановлюються відповідно до чинного законодавства.
 
     15. Для надання соціальних послуг територіальний центр має право залучати на договірних засадах інші підприємства, установи, організації та фізичних осіб, зокрема волонтерів.          
     У територіальному центрі можуть утворюватися мультидисциплінарні команди відповідно до Порядку організації мультидисциплінарного підходу з надання соціальних послуг у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг), затвердженого наказом Мінсоцполітики. 
                                       
     16. Територіальний центр має право в установленому порядку отримувати гуманітарну та благодійну допомогу, в тому числі із-за кордону, яка використовується для надання допомоги особам, зазначеним у пункті 4 цього положення, та поліпшення матеріально-технічної бази територіального центру.
 
     17. Перевірка роботи та контроль за організацією діяльності, пов'язаної із наданням соціальних послуг, структурних підрозділів територіального центру, ревізія фінансово-господарської діяльності центру проводяться відповідно до законодавства України.
 
     18. Територіальний центр є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із своїм найменуванням, штампи та бланки.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 3 до рішення Бродівської міської ради від 25.03.2021 р. №…..
ЗАТВЕРДЖЕНО
 
Рішення сесії Бродівської 
міської ради № __________
«_____»_______________ 2021р.
Голова Бродівської міської ради
 
_______________ А. Белей
 
 
 
 

 ПЕРЕЛІК
соціальних послуг, умови та порядок їх надання структурними підрозділами Бродівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)

 
Загальні положення
 
     1. Бродівський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (далі - територіальний центр) надає такі соціальні послуги:
 
     - догляд вдома;
     - догляд стаціонарний;
     - денний догляд;
     - соціальна адаптація.
 
     Крім того, територіальний центр може надавати такі соціальні послуги:
    
     - паліативний/хоспісний догляд;
     - консультування;
     - представництво інтересів;
     - соціальна профілактика;
     - посередництво (медіація);
     - натуральна допомога;
     - екстрене (кризове) втручання;
     - перекладу жестовою мовою;
     - інформування;
     - транспортні;
     - фізичний супровід осіб, осіб з інвалідністю (які мають порушення опорно-рухового апарату);
     - інші соціальні послуги.
 
     2. Територіальний центр забезпечує здійснення своїми структурними підрозділами надання соціальних послуг:
 
- осіб похилого віку;
- осіб з  інвалідністю;
- осіб з часковою або повною втратою рухової активності, пам’яті;
- осіб з невиліковними хворобами, хворобами, що потребують тривалого лікування ( з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше як чотири місяці);
- осіб з психічними та поведінковими розладами;
- осіб , які перебувають у складних життєвих обставинах у зв'язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, шкодою, завданою стихійним лихом, катастрофою, бойовими діями, терористичним актом, збройним конфліктом, тимчасовою окупацією (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей з інвалідністю, осіб похилого віку, осіб з інвалідністю), малозабезпеченістю;
- діти з інвалідінстю  віком від трьох до 18 років.
 
 
     3. Подання заяви, збір інформації та необхідних документів для прийнятя рішення структурним підрозділом з питань соціального захисту населення  виконавчого органу міської ради здійснюється відповідно до порядку організації надання соціальних послуг, встановленим  Кабінетом Міністрів України.
Після надходження рішення про надання соціальниж послуг (путівки для надання соціальної послуги стаціонарного догляду) разом з копією медичного висновку про стан здоров’я особи  похилого віку, особи /дитини з інвалідністю, хворого та відсутність медичних протипоказань для надання соціальних послуг (далі – медичний висновок) територіальний центр протягом строку,  визначеного в  державних стандартах соціальних послуг, визначає ступінь індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги,  встановлює групу рухової активності, визначає зміст соціальних послуг, уточнює обсяг, складає індивідуальний план, видає наказ про взятя на обслуговування та укладає з отримувачем соціальної послуги договір про надання таких послуг.
Продовження строку дії договору про надання соціальних послуг здійснюється за результатами оцінювання потреб особи у соціальних послугах.
Оцінювання потреб особи у соціальних послугах здійснюється не менш як за 30 календарних днів до закінчення строку дії договору, якщо інше не передбачено таким договором.
     Надання структурними підрозділами територіального центру внутрішньо переміщеним особам соціальних послуг здійснюється невідкладно. Особова справа формується на підставі документа, що посвідчує особу, та довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
 
4. Особи, зазначені в пункті 2 цього переліку, для надання соціальних послуг подають заяву (у письмовій або електронній формі) структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.
 
5. У разі потреби та за згодою осіб, зазначених у пункті 2 цього переліку, з метою визначення додаткової потреби у натуральній чи грошовій допомозі проводиться позачергове оцінювання індивідуальних потреб отримувача соціальних послуг. Для цього утворюється комісія, до складу якої входить не менш як три особи (завідувач(фахівець із соціальної роботи / фахівець із соціальної допомоги вдома) відділення , соціальний працівник та соціальний робітник).
         У разі коли особа, яка потребує надання соціальних послуг, за віком або за станом здоров'я неспроможна самостійно прийняти рішення про необхідність їх надання, таке рішення може прийняти опікун чи піклувальник.
     Форми заяви, медичного висновку, договору про надання соціальних послугакта оцінювання індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги,  журналу обліку осіб, яких обслуговує територіальний центр, затверджує  Мінсоцполітики в установленому порядку.
 
6. Територіальний центр забезпечує  надання соціальних послуг:
за рахунок бюджетних коштів(безоплатно) в обсягах визначеними державними стандартами:
     особам з інвалідністю I групи, дітям з інвалідністю – усі соціальні послуги, зазначені у пункті 1 цього переліку;
     особам, зазначеним у пункті 2 цього переліку, - інформування, консультування, представництво інтересіів, посередництво (медіація), екстренне (кризове) втручання;
     особам, зазначеним у пункті 2 цього переліку, - середньомісячний сукупний дохід яких становить менше двох прожиткових мінімум для відповідної категорії осіб.
 
7. Територіальний центр може надавати платні (за рахунок отримувача соцальних послуг або третіх осіб відповідно до законодавства) соціальні послуги (в межах наявних можливостей) у порядку, визначеному законодавством та цим переліком особам, зазначеним у пункті 2 цього переліку, середньомісячний сукупний дохід яких перевищує чотири прожиткові мінімуми для відповідної категорії осіб.
     Розмір плати за соціальні послуги встановлюється територіальним центром у визначеному законодавством порядком, і затверджується його деректором.
    Кошти, що надходять від надання платних соціальних послуг, використовуються в установленому законодавством порядку.
         Територіальний центр (у межах наявних можливостей) може надавати соціальні послуги в обсягах, визначених державними стандартами соціальних послуг, із встановленням диференційованої плати у визначеному  законодавством порядку.  особам зазначеним у пункті 2 цього переліку, середньомісячний сукупний дохід яких перевищує два прожиткові мінімуми, однак не перевищує чотирьох прожиткових мінімумів для відповідної категорії осіб.
      Соціальні послуги понад обсяги, визначені державними стандартами соціальних послуг, надаються за плату.
 
 8. Органи місцевого самоврядування мають право приймати рішення про надання за рахунок бюджетних коштів інших соціальних послуг та / або іншим категоріям осіб. Для цього орган місцевого самоврядування приймає рішення (розпорядження ) про перелік послуг, що надаються за рахунок бюджетних коштів, та / або  звільнення від плати за надання соціальних послуг окремих категорій осіб ( окремих випадках рішення про звільнення особи) від плати за соціальні послуги.
 
9.  На кожну особу, яку  обслуговує територіальний центр , ведеться особова справа з дотриманням вимог Законів України « Про захист персональних даних» і « Про інформацію».
    Якщо надійшло рішення про надання особі двох і більше соціальних послуг, ведеться одна особова справа.
    В особовій справі міститься рішення структурного підрозділу з питань соціального захисту населення про надання соціальних послуг, копія медичного висновку(крім відділення організації надання грошової та натуральної допомоги), документи, що підтверджують право особи на надання соціальних послуг. Формування , облік та зберігання особової справи здійснюється у відділенні , яке обслуговує особу постійно.
 
 
10. Працівники територіального центру, які здійснюють надання соціальних послуг,  зобов'язані сумлінно ставитися до виконання своїх обов'язків, поважати гідність громадян, не допускати негуманних і дискримінаційних дій щодо осіб, яких вони обслуговують, зберігати в таємниці інформацію, отриману під час виконання своїх службових обов'язків, а також інформацію, що може бути використана проти отримувачів соціальних послуг.
 
11. Особі похилого віку, особі з інвалідністю, хворому може бути відмовлено у наданні соціальних послуг у разі наявності в особи відповідно до медичного висновку медичних протипоказань, перелік яких затверджується МОЗ ( рішення про надання соціальних послуг приймається після усунення таких протипоказань).
 
12. Надання соціальних послуг особам, зазначеним у пункті 2 цього переліку, структурними підрозділами територіального центру припиняється за письмовим повідомленням осіб у разі:
 
  1. поліпшення стану здоров'я, подолання складних життєвих обставин, в результаті чого осіб з інвалідністю, осіб похилого віку, хворих зникає потреба в їх отримані;
  2. закінчення встановленого строку надання соціальних послуг;
  3. направлення (переведення) до установи / закладу надання соціальних послуг( стаціонарна, тимчасового перебування);
  4. зміни місця проживання / перебування ( переїзду за межі адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюється повноваження територіального центру);
  5. невиконання без поважних причин особою з інвалідністю, особою похилого віку, хворим вимог, визначених договором про надання соціальних послуг;
  6. відмови особи з інвалідністю, особи похилого віку, її законного представника, органу опіки та піклування від отримання соціальних послуг;
  7. припинення діяльносі територіального центру. В такому разі орган місцевого самоврядування вживає заходів до забезпечення надання соціальних послуг особам, які їх отримували в цьому територіальному центрі ( розглядає питання щодо можливості надання соціальних послуг громадськими організаціями, фізичною особою, якій призначається щомісячна компенсаційна виплата відповідно до законодавства тощо);
  8. смерті особи з інвалідністю, особи похилого віку.

          У разі смерті отримувача соціальної послуги надання соціальних послуг також припиняється на підставі доповідної записки соціального робітника, копії  свідоцтва про смерть або довідки з медичної установи про встановлення факту смерті.
         У разі виявлення в особи з інвалідністю, особи похилого віку відповідно до медичного висновку медичним протипоказань до надання соціальних послуг, перелік яких затверджується МОЗ , надання соціальних послуг тимчасово припиняється на строк до усунення таких протипоказань без розірвання  договору про надання соціальних послуг.
        Соціальні послуги стаціаонарного догляду, паліативно догляду, догляду вдома, підтриманого проживання надаються за плату особам з інвалідністю, особам похилого віку, хворим в разі:
       надання особі з інвалідністю, особі похилого віку соціальних послуг фізичною особою, якій призначено щомісячну компенсаційну виплату, допомогу на догляд за такою особою з інвалідністю, особою похилого віку в установленому законодавством порядку;
        надання особою з  інвалідністю, особою похилого віку соціальних послуг іншій особі та отримання нею щомісячної компенсаційної виплати, допомоги на догляд в установленому  законодавством порядку;
     укладення особою з інвалідністю, особою похилого віку, хворим договорів відчуження нерухомого майна (довічного утримання (догляду), спадкового договору , у якому передбачено надання соціальних послуг, купівлі-продажу, дарування , пожертви та спадщини). У разі укладення договорів купівлі-продажу , дарування, пожертви та спадщини вищезазначені послуги надаються виключно за плату впродовж 3 років.
     Обмеження / припинення надання соціальних послуг відбувається після письмового попередження отримувача соціальних послуг із зазначенням причин їх обмеження / надання.
 
13. Про припинення надання соціальних послуг особі видається наказ, на підставі якого вноситься інформація до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, робиться позначка в журналі обліку та в особовій справі із зазначенням дати за підписом завідувача відділення, яке обслуговувало особу. Повідомлення про припинення  надання соціальних послуг особі територіальним центром надсилається до  відповідного структурного підрозділу з питань соціального захисту населення .
 
14. Перебування особи у відділенні стаціонарного догляду припиняється в тижневий строк за погодженням  з відповідним структурним  підрозділом з питань захисту населення у зв’язку із:
      поданням письмової заяви особи ( для дієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена);
      переведення до іншої(го) установи / закладу стаціонарного догляду;
      неповерненням без поважних прничин і без погодження з адміністрацією територіального ценру з поїздки до його опікуна або піклувальника, родичів після закінчення шестимісячного строку ( після з’ясування причини неповернення);
      невиконання умов договору;
      рішення суду;
      смертю підопічного після отримання свідоцтва про смерть або його копії.
     У разі припинення перебування у відділенні стаціонарного догляду особі чи її законному представнику видаються особисті документи, довідка із зазначенням часу перебування в стаціонарному відділенні, закріпленні за ним одяг, білизна та взуття за сезоном і власний одяг, інші особисті речі та цінності (ощадна книжка або банківська платіжна картка, цінні папери тощо), які зберігалися у відділенні стаціонарного догляду.