ПРОЄКТ РІШЕННЯ № б/н
Завдання та Заходи
Програми електрифікації новозбудованих вулиць у м. Броди на 2021 рік
БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
БРОДІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
V чергової сесії VIІІ демократичного скликання
від 04.02. 2021 року м. Броди № Проєкт
Про затвердження програми «Електрифікації новозбудованих вулиць у м. Броди на 2021 рік»
З метою забезпечення надійного та якісного постачання електричної енергії, відповідно до Законів України "Про електроенергетику" (зі змінами), керуючись пунктом 22 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити програму «Електрифікації новозбудованих вулиць у м. Броди на 2021 рік» /додається/.
Міський голова Анатолій Белей
додаток
до рішення Бродівської міської ради
від №
Програма
електрифікації новозбудованих вулиць
у м. Броди на 2021 рік
м. Броди
ВСТУП
Програму розроблено відповідно до Енергетичної стратегії України на період до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.03.2006 № 145-р
При розробці Програми використовувались наступні матеріали: Енергетична стратегія України до 2030 року, що схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.03.2006 № 145-р; Правила користування електричною енергією, затверджені постановою НКРЕ від 31.07.96 № 28 (ПКЕЕ); Правила приєднання електроустановок до електричних мереж, що затверджені постановою НКРЕ від 14.12.2005 № 1137 (ППЕМ) зі змінами; Методика обрахування вартості приєднання електроустановок до електричних мереж, що затверджена постановою НКРЕ від 19.07.2007 № 983 (МОВПЕУЕМ).
Мета та основні завдання Програми
Метою розроблення Програми є:
- визначення обсягів будівництва електричних мереж на підставі прогнозованого зростання електричних навантажень і технічного стану мереж;
- оціночне визначення капіталовкладень для виконання Програми;
- визначення можливих джерел реалізації Програми.
Основними завданнями Програми є:
- підвищення ступеня роботи для надійного та якісного забезпечення споживачів - електричною енергією;
- покращення інвестиційної привабливості міста Броди.
Законодавчо-нормативна база, що регулює розвиток мереж електропостачання
До набрання чинності ППЕМ, процедура приєднання електроустановок нових споживачів (замовників) до мереж електропостачання та/або збільшення потужності існуючих споживачів грунтувалися на положеннях розділу 2. "Технічні умови на підключення електроустановок споживачів" Правил користування електричною енергією, затверджених постановою НКРЕ від 31.07.96 № 28.
У технічних умовах електропередавальна організація відображала комплекс необхідних для приєднання робіт, які, в свою чергу, за власний рахунок виконував замовник. Зазначеним комплексом робіт охоплювались як абонентські мережі, так і електричні мережі електропередавальної організації.
Зокрема, підпункт в пункту 2.4 Правил визначав, що технічні умови включають обгрунтовані вимоги щодо підсилення існуючої мережі у зв'язку з підключенням нового споживача (збільшення перерізу проводів, потужності трансформаторів, спорудження нових об'єктів мережі тощо).
При цьому практичне застосування цієї загальної норми в різні періоди обумовлювалось наступними факторами:
- наявність систематичної роботи в енергопостачальних організаціях з моніторингу пропускної спроможності усіх елементів її електромереж;
- кваліфікація фахівців енергопостачальних організацій, що розробляють технічні умови;
відносини замовників з фахівцями енергопостачальних організацій у частині мінімізації зобов'язань замовників із відновлення пропускної спроможності мереж як гарантії якісного електропостачання для існуючих споживачів;
напрацьованістю законодавства в частині:
- мінімізації фінансових витрат при передачі основних засобів, придбаних та введених в експлуатацію замовниками, на баланс (у власність) енергопостачальних організацій;
- сприяння в концентрації електричних мереж, що є об'єктами природних монополій, у власності мінімальної кількості суб'єктів господарювання, що перебувають під державним регулюванням. Цей принцип забезпечує мінімізацію суспільних витрат на утримання електричних мереж.
Практика електрифікації нових зон забудов населених пунктів на підставі Законів України "Про планування та забудову територій" і "Про місцеве самоврядування в Україні" вимагає цільового акумулювання в короткі терміни значних коштів бюджетів і забудовників.
Недоліком такого підходу є недостатня урегульованість процедур, недосконалість законодавства, пов'язані із забезпеченням джерел фінансування реконструкції пропускної спроможності мереж електропередавальних організацій під додаткові потужності нових житлових масивів.
За існуючого правового вакууму зазначений підхід не було впроваджено.
Усунути вищезазначені недоліки можливо шляхом розподілу зобов'язань між електропередавальними організаціями та відповідними замовниками в частині спорудження елементів електричних мереж. А саме, недопущення виконання замовником, що має на меті приєднати власні об'єкти до електричних мереж електропередавальних організацій, робіт із будівництва, реконструкції чи технічного переоснащення об'єктів електроенергетики, що належать відповідній організації. Це, в свою чергу, має зменшити обсяг технічних умов приєднання і, відповідно, витрати замовника на їх виконання. Не витрачені замовниками кошти мають через відповідний механізм накопичуватись електропередавальними організаціями, обліковуватись на окремому поточному рахунку та використовуватись виключно на розвиток електричних мереж області для забезпечення технічної можливості отримання електричної енергії усіма замовниками області (стаття 18 Закону України "Про електроенергетику").
Таку схему врегулювання відносин передбачено статтею 5 Закону України "Про архітектурну діяльність", а саме, місце приєднання інженерних мереж замовника (забудовника) до магістральних чи інших інженерних мереж знаходиться на межі земельної ділянки замовника (забудовника) або, за згодою замовника (забудовника), на території цієї земельної ділянки. Своєчасне підведення магістральних чи інших інженерних мереж до межі земельної ділянки замовника (забудовника), а також збільшення їх пропускної спроможності здійснюються власниками цих мереж, а координуються та контролюються відповідним органом місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом.
Згідно з доповненням до ППЕМ, що затверджено постановою НКРЕ від 20.09.2007 № 1232, визначено механізм розвитку електричних мереж у межах безпосередніх відносин населення, фізичних та юридичних осіб (власників об'єктів приєднання) та електропостачальних організацій.
Схема врегулювання взаємовідносин полягає у тому, що замовники не виконують будівництво, реконструкцію чи технічне переоснащення електричних мереж власника (власників) мереж (як правило, електропередавальної організації), а вносять, як плату за послугу, плату за приєднання в обсягах, визначених відповідно до положень МОВПЕУЕМ.
Величина плати за приєднання визначається на підставі економічних, фізичних та технічних характеристик існуючих електричних мереж, а також вимог, заявлених замовником. Ці дані є вихідними для розрахунку в кожному конкретному випадку приєднання.
Крім того, на підставі характеристик існуючих електричних мереж, а саме, відновлювальної вартості мереж у цінах 2006 року та потужності споживачів, яку забезпечують вказані електричні мережі, визначена питома вартість 1 кВт приєднаної станом на 2006 рік потужності. Під час обрахування плати за приєднання електроустановок замовника положеннями МОВЕУЕМ передбачено застосування коефіцієнтів, які враховують завантаження ділянок електричних мереж та віддаленість електроустановок замовника від підстанцій, категорію з надійності електропостачання, а також коефіцієнт індексу зміни цін виробників промислової продукції.
Доповнення до ППЕМ включають наступні положення: у випадку, коли електроустановка населення розташована в новому житловому комплексі, її приєднання та підключення здійснюється на основі договору про приєднання після проведення електрифікації цього житлового комплексу електропередавальною організацією, на території здійснення ліцензованої діяльності якої розташований цей житловий комплекс, згідно із затвердженим органом місцевого самоврядування детальним планом території або проектом забудови території, згідно з яким визначають потужність комплексу в цілому та окремих його частин; плату за приєднання електроустановок замовника (збільшення потужності або зміна вимог до надійності електропостачання) розраховує власник електричних мереж за вихідними даними замовника та власників електричних мереж згідно із Методикою, виходячи з питомої вартості приєднання потужності, узгодженої точки приєднання, схеми електропостачання з урахуванням технічної характеристики та навантаження елементів схеми.
Відповідно до пунктів 41 та 42 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (далі - Закон), питання щодо прийняття рішень з питань адміністративно-територіального устрою в межах і порядку, визначених цим та іншими законами, та питання щодо затвердження в установленому порядку місцевих містобудівних програм, генеральних планів забудови відповідних населених пунктів, іншої містобудівної документації належать до компетенції сільських, селищних та міських рад.
Крім того, згідно з частиною 1 статті 31 Закону до компетенції повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить організація за рахунок власних коштів і на пайових засадах будівництва, реконструкції і ремонту об'єктів комунального господарства та соціально-культурного призначення, жилих будинків, а також шляхів місцевого значення. Таким чином, органи місцевого самоврядування несуть відповідальність за будівництво та функціонування об'єктів комунального господарства, в тому числі електричні мережі та електроустановки, що забезпечують електрифікацію кварталів (вулиць). Згідно з абзацами другим та третім пункту 2.11 ПКЕЕ, у випадку, коли електроустановки населення розташовані в нових кварталах (вулицях) індивідуальної забудови, їх підключення здійснюється після проведення електрифікації цього кварталу (вулиці) згідно з технічними умовами та розробленим проектом. Технічні умови на електропостачання кварталів (вулиць) індивідуальної забудови видаються замовнику кварталу (вулиці) у відповідності із вимогами ПКЕЕ. Таким чином, замовником кварталу (вулиці) може бути орган місцевого самоврядування. Разом з тим, відповідно до пункту 31 частини 1 статті 26 Закону до компетенції сільських, селищних та міських рад належить питання щодо прийняття рішень про передачу іншим органам окремих повноважень щодо управління майном, яке належить до комунальної власності відповідної територіальної громади, визначення меж цих повноважень та умов їх здійснення.
У зв'язку з втратою чинності (постанови НКРЕ від 29.08.2008 № 1049 та від 29.08.2008 № 1050) Правил приєднання електроустановок до електричних мереж, затверджених постановою НКРЕ від 17.12.2005 № 1137, та Методики обрахування плати за приєднання до електричних мереж, затвердженою постановою НКРЕ від 19.07.2007 № 983, згідно з частиною 1 статті 67 Господарського кодексу України відносини підприємства з іншими підприємствами, організаціями, громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на підставі договорів, укладених сторонами за взаємною згодою.
Відносини між замовниками та власниками електричних мереж з питань приєднання електроустановок до електричних мереж врегульовуються відповідними господарськими договорами із визначенням у них істотних умов згідно з вимогами Господарського кодексу України та дотриманням таких положень Законів України та нормативно-правових актів: стаття 5 Закону України "Про архітектурну діяльність"; стаття 18 Закону України "Про електроенергетику"; Порядок надання архітектурно-планувального завдання та технічних умов щодо інженерного забезпечення об'єкта архітектури і визначення розміру плати за їх видачу, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.99 № 2328; Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.09.2007 № 1243.
АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ГРОМАДИ
Об'єктивними умовами розроблення Програми є:
- зростання електричних навантажень;
- зношеність основних фондів електричних мереж;
- зниження надійності електропостачання споживачів.
На сьогодні стан електричних мереж характеризується наступними показниками:
- лінії електропередач мають технічно непридатний стан, є небезпечними для людей та навколишнього середовища і потребують значних витрат на технічне обслуговування і ремонт, які зростають щороку;
- у мережах зростає аварійність від дії вітру, грози чи ожеледі, коли інтенсивність цих природних явищ значно нижча від розрахункових для існуючих ліній електропередачі. Високий рівень аварійності у кабельних мережах, що відпрацювали технічний ресурс;
- внаслідок змін у структурі споживання електричної енергії і непередбачуваного та неконтрольованого зростання навантажень, з'явилися енерговузли з недостатньою пропускною здатністю;
- не забезпечуються підвищені вимоги щодо якості електричної енергії, стабільності рівнів напруги та її регулювання для електропостачання сучасного виробництва.
Низький рівень фінансування ремонтів і недостатній рівень інвестиційних програм, який обмежується можливістю підвищення тарифів, призводять до погіршення технічного стану електричних мереж.
ФІНАНСУВАННЯ ТА ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Планом заходів щодо забезпечення реалізації Програми передбачено 900000,00 грн., а саме:
- Електропостачання кварталу індивідуальної житлової забудови Бродівської міської ради за адресою:м.Броди, вул.. Чупринки-Сковороди-Північна
Фінансування Програми здійснюватиметься шляхом фінансування за рахунок місцевих коштів. Загалом у Програму на 2021 рік включено новозбудовані вулиці міста , який потребує електрифікації.
ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
електрифікації новозбудованих вулиць у м. Броди на 2021 рік
Секретар ради Руслан Шишка
Ресурсне забезпечення
Програми електрифікації новозбудованих вулиць у м. Броди на 2021 рік
(назва програми)
тис. грн.
Секретар ради Руслан Шишка
БРОДІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
V чергової сесії VIІІ демократичного скликання
від 04.02. 2021 року м. Броди № Проєкт
Про затвердження програми «Електрифікації новозбудованих вулиць у м. Броди на 2021 рік»
З метою забезпечення надійного та якісного постачання електричної енергії, відповідно до Законів України "Про електроенергетику" (зі змінами), керуючись пунктом 22 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити програму «Електрифікації новозбудованих вулиць у м. Броди на 2021 рік» /додається/.
- 2. 2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань фінансів, бюджету, розвитку, інвестицій, туризму та міжнародного співробітництва ( Старик М. І.).
Міський голова Анатолій Белей
додаток
до рішення Бродівської міської ради
від №
Програма
електрифікації новозбудованих вулиць
у м. Броди на 2021 рік
м. Броди
ВСТУП
Програму розроблено відповідно до Енергетичної стратегії України на період до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.03.2006 № 145-р
При розробці Програми використовувались наступні матеріали: Енергетична стратегія України до 2030 року, що схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.03.2006 № 145-р; Правила користування електричною енергією, затверджені постановою НКРЕ від 31.07.96 № 28 (ПКЕЕ); Правила приєднання електроустановок до електричних мереж, що затверджені постановою НКРЕ від 14.12.2005 № 1137 (ППЕМ) зі змінами; Методика обрахування вартості приєднання електроустановок до електричних мереж, що затверджена постановою НКРЕ від 19.07.2007 № 983 (МОВПЕУЕМ).
Мета та основні завдання Програми
Метою розроблення Програми є:
- визначення обсягів будівництва електричних мереж на підставі прогнозованого зростання електричних навантажень і технічного стану мереж;
- оціночне визначення капіталовкладень для виконання Програми;
- визначення можливих джерел реалізації Програми.
Основними завданнями Програми є:
- підвищення ступеня роботи для надійного та якісного забезпечення споживачів - електричною енергією;
- покращення інвестиційної привабливості міста Броди.
Законодавчо-нормативна база, що регулює розвиток мереж електропостачання
До набрання чинності ППЕМ, процедура приєднання електроустановок нових споживачів (замовників) до мереж електропостачання та/або збільшення потужності існуючих споживачів грунтувалися на положеннях розділу 2. "Технічні умови на підключення електроустановок споживачів" Правил користування електричною енергією, затверджених постановою НКРЕ від 31.07.96 № 28.
У технічних умовах електропередавальна організація відображала комплекс необхідних для приєднання робіт, які, в свою чергу, за власний рахунок виконував замовник. Зазначеним комплексом робіт охоплювались як абонентські мережі, так і електричні мережі електропередавальної організації.
Зокрема, підпункт в пункту 2.4 Правил визначав, що технічні умови включають обгрунтовані вимоги щодо підсилення існуючої мережі у зв'язку з підключенням нового споживача (збільшення перерізу проводів, потужності трансформаторів, спорудження нових об'єктів мережі тощо).
При цьому практичне застосування цієї загальної норми в різні періоди обумовлювалось наступними факторами:
- наявність систематичної роботи в енергопостачальних організаціях з моніторингу пропускної спроможності усіх елементів її електромереж;
- кваліфікація фахівців енергопостачальних організацій, що розробляють технічні умови;
відносини замовників з фахівцями енергопостачальних організацій у частині мінімізації зобов'язань замовників із відновлення пропускної спроможності мереж як гарантії якісного електропостачання для існуючих споживачів;
напрацьованістю законодавства в частині:
- мінімізації фінансових витрат при передачі основних засобів, придбаних та введених в експлуатацію замовниками, на баланс (у власність) енергопостачальних організацій;
- сприяння в концентрації електричних мереж, що є об'єктами природних монополій, у власності мінімальної кількості суб'єктів господарювання, що перебувають під державним регулюванням. Цей принцип забезпечує мінімізацію суспільних витрат на утримання електричних мереж.
Практика електрифікації нових зон забудов населених пунктів на підставі Законів України "Про планування та забудову територій" і "Про місцеве самоврядування в Україні" вимагає цільового акумулювання в короткі терміни значних коштів бюджетів і забудовників.
Недоліком такого підходу є недостатня урегульованість процедур, недосконалість законодавства, пов'язані із забезпеченням джерел фінансування реконструкції пропускної спроможності мереж електропередавальних організацій під додаткові потужності нових житлових масивів.
За існуючого правового вакууму зазначений підхід не було впроваджено.
Усунути вищезазначені недоліки можливо шляхом розподілу зобов'язань між електропередавальними організаціями та відповідними замовниками в частині спорудження елементів електричних мереж. А саме, недопущення виконання замовником, що має на меті приєднати власні об'єкти до електричних мереж електропередавальних організацій, робіт із будівництва, реконструкції чи технічного переоснащення об'єктів електроенергетики, що належать відповідній організації. Це, в свою чергу, має зменшити обсяг технічних умов приєднання і, відповідно, витрати замовника на їх виконання. Не витрачені замовниками кошти мають через відповідний механізм накопичуватись електропередавальними організаціями, обліковуватись на окремому поточному рахунку та використовуватись виключно на розвиток електричних мереж області для забезпечення технічної можливості отримання електричної енергії усіма замовниками області (стаття 18 Закону України "Про електроенергетику").
Таку схему врегулювання відносин передбачено статтею 5 Закону України "Про архітектурну діяльність", а саме, місце приєднання інженерних мереж замовника (забудовника) до магістральних чи інших інженерних мереж знаходиться на межі земельної ділянки замовника (забудовника) або, за згодою замовника (забудовника), на території цієї земельної ділянки. Своєчасне підведення магістральних чи інших інженерних мереж до межі земельної ділянки замовника (забудовника), а також збільшення їх пропускної спроможності здійснюються власниками цих мереж, а координуються та контролюються відповідним органом місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом.
Згідно з доповненням до ППЕМ, що затверджено постановою НКРЕ від 20.09.2007 № 1232, визначено механізм розвитку електричних мереж у межах безпосередніх відносин населення, фізичних та юридичних осіб (власників об'єктів приєднання) та електропостачальних організацій.
Схема врегулювання взаємовідносин полягає у тому, що замовники не виконують будівництво, реконструкцію чи технічне переоснащення електричних мереж власника (власників) мереж (як правило, електропередавальної організації), а вносять, як плату за послугу, плату за приєднання в обсягах, визначених відповідно до положень МОВПЕУЕМ.
Величина плати за приєднання визначається на підставі економічних, фізичних та технічних характеристик існуючих електричних мереж, а також вимог, заявлених замовником. Ці дані є вихідними для розрахунку в кожному конкретному випадку приєднання.
Крім того, на підставі характеристик існуючих електричних мереж, а саме, відновлювальної вартості мереж у цінах 2006 року та потужності споживачів, яку забезпечують вказані електричні мережі, визначена питома вартість 1 кВт приєднаної станом на 2006 рік потужності. Під час обрахування плати за приєднання електроустановок замовника положеннями МОВЕУЕМ передбачено застосування коефіцієнтів, які враховують завантаження ділянок електричних мереж та віддаленість електроустановок замовника від підстанцій, категорію з надійності електропостачання, а також коефіцієнт індексу зміни цін виробників промислової продукції.
Доповнення до ППЕМ включають наступні положення: у випадку, коли електроустановка населення розташована в новому житловому комплексі, її приєднання та підключення здійснюється на основі договору про приєднання після проведення електрифікації цього житлового комплексу електропередавальною організацією, на території здійснення ліцензованої діяльності якої розташований цей житловий комплекс, згідно із затвердженим органом місцевого самоврядування детальним планом території або проектом забудови території, згідно з яким визначають потужність комплексу в цілому та окремих його частин; плату за приєднання електроустановок замовника (збільшення потужності або зміна вимог до надійності електропостачання) розраховує власник електричних мереж за вихідними даними замовника та власників електричних мереж згідно із Методикою, виходячи з питомої вартості приєднання потужності, узгодженої точки приєднання, схеми електропостачання з урахуванням технічної характеристики та навантаження елементів схеми.
Відповідно до пунктів 41 та 42 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (далі - Закон), питання щодо прийняття рішень з питань адміністративно-територіального устрою в межах і порядку, визначених цим та іншими законами, та питання щодо затвердження в установленому порядку місцевих містобудівних програм, генеральних планів забудови відповідних населених пунктів, іншої містобудівної документації належать до компетенції сільських, селищних та міських рад.
Крім того, згідно з частиною 1 статті 31 Закону до компетенції повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить організація за рахунок власних коштів і на пайових засадах будівництва, реконструкції і ремонту об'єктів комунального господарства та соціально-культурного призначення, жилих будинків, а також шляхів місцевого значення. Таким чином, органи місцевого самоврядування несуть відповідальність за будівництво та функціонування об'єктів комунального господарства, в тому числі електричні мережі та електроустановки, що забезпечують електрифікацію кварталів (вулиць). Згідно з абзацами другим та третім пункту 2.11 ПКЕЕ, у випадку, коли електроустановки населення розташовані в нових кварталах (вулицях) індивідуальної забудови, їх підключення здійснюється після проведення електрифікації цього кварталу (вулиці) згідно з технічними умовами та розробленим проектом. Технічні умови на електропостачання кварталів (вулиць) індивідуальної забудови видаються замовнику кварталу (вулиці) у відповідності із вимогами ПКЕЕ. Таким чином, замовником кварталу (вулиці) може бути орган місцевого самоврядування. Разом з тим, відповідно до пункту 31 частини 1 статті 26 Закону до компетенції сільських, селищних та міських рад належить питання щодо прийняття рішень про передачу іншим органам окремих повноважень щодо управління майном, яке належить до комунальної власності відповідної територіальної громади, визначення меж цих повноважень та умов їх здійснення.
У зв'язку з втратою чинності (постанови НКРЕ від 29.08.2008 № 1049 та від 29.08.2008 № 1050) Правил приєднання електроустановок до електричних мереж, затверджених постановою НКРЕ від 17.12.2005 № 1137, та Методики обрахування плати за приєднання до електричних мереж, затвердженою постановою НКРЕ від 19.07.2007 № 983, згідно з частиною 1 статті 67 Господарського кодексу України відносини підприємства з іншими підприємствами, організаціями, громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на підставі договорів, укладених сторонами за взаємною згодою.
Відносини між замовниками та власниками електричних мереж з питань приєднання електроустановок до електричних мереж врегульовуються відповідними господарськими договорами із визначенням у них істотних умов згідно з вимогами Господарського кодексу України та дотриманням таких положень Законів України та нормативно-правових актів: стаття 5 Закону України "Про архітектурну діяльність"; стаття 18 Закону України "Про електроенергетику"; Порядок надання архітектурно-планувального завдання та технічних умов щодо інженерного забезпечення об'єкта архітектури і визначення розміру плати за їх видачу, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.99 № 2328; Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.09.2007 № 1243.
АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ГРОМАДИ
Об'єктивними умовами розроблення Програми є:
- зростання електричних навантажень;
- зношеність основних фондів електричних мереж;
- зниження надійності електропостачання споживачів.
На сьогодні стан електричних мереж характеризується наступними показниками:
- лінії електропередач мають технічно непридатний стан, є небезпечними для людей та навколишнього середовища і потребують значних витрат на технічне обслуговування і ремонт, які зростають щороку;
- у мережах зростає аварійність від дії вітру, грози чи ожеледі, коли інтенсивність цих природних явищ значно нижча від розрахункових для існуючих ліній електропередачі. Високий рівень аварійності у кабельних мережах, що відпрацювали технічний ресурс;
- внаслідок змін у структурі споживання електричної енергії і непередбачуваного та неконтрольованого зростання навантажень, з'явилися енерговузли з недостатньою пропускною здатністю;
- не забезпечуються підвищені вимоги щодо якості електричної енергії, стабільності рівнів напруги та її регулювання для електропостачання сучасного виробництва.
Низький рівень фінансування ремонтів і недостатній рівень інвестиційних програм, який обмежується можливістю підвищення тарифів, призводять до погіршення технічного стану електричних мереж.
ФІНАНСУВАННЯ ТА ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Планом заходів щодо забезпечення реалізації Програми передбачено 900000,00 грн., а саме:
- Електропостачання кварталу індивідуальної житлової забудови Бродівської міської ради за адресою:м.Броди, вул.. Чупринки-Сковороди-Північна
Фінансування Програми здійснюватиметься шляхом фінансування за рахунок місцевих коштів. Загалом у Програму на 2021 рік включено новозбудовані вулиці міста , який потребує електрифікації.
ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
електрифікації новозбудованих вулиць у м. Броди на 2021 рік
1. | Ініціатор розроблення Програми | Бродівська міська рада |
2. | Розробник Програми | Виконавчий комітет Бродівської міської ради |
3. | Відповідальні виконавці Програми |
Виконавчий комітет Бродівської міської ради |
4. | Учасники Програми | фізичні особи, які визнаються покупцями відповідно до вимог чинного законодавства |
5. | Термін реалізації Програми | 2021р. |
6. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми |
900,0 тис. грн. |
6.1 | Коштів міського бюджету | 900,0 тис. грн. |
6.2 | Коштів інших джерел (вказати) | |
Секретар ради Руслан Шишка
Ресурсне забезпечення
Програми електрифікації новозбудованих вулиць у м. Броди на 2021 рік
(назва програми)
тис. грн.
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми | 2021рік | Усього витрат на виконання програми |
Усього, | 900,00 тис.грн. | 900,00тис.грн. |
у тому числі | ||
обласний бюджет | ||
районні, міські (міст обласного підпорядкування) бюджети** | ||
бюджети сіл, селищ, міст районного підпорядкування** | 900 тис. грн. |
900 тис. грн. |
кошти небюджетних джерел** |
Секретар ради Руслан Шишка
Завдання та Заходи
Програми електрифікації новозбудованих вулиць у м. Броди на 2021 рік
№ з/п | Назва завдання | Перелік заходів завдання | Затрати | Виконавець заходу, показника | Фінансування | Очікуваний результат | |||
Джерела* | Обсяги, тис. грн. |
||||||||
2021р. | |||||||||
1. | Завдання 1 покращення інвестиційної привабливості м. Броди |
Захід 1 Електропостачання кварталу індивідуальної житлової забудови Бродівської міської ради за адресою:м.Броди, вул.. Чупринки-Сковороди-Північна |
900,0 тис.грн. |
Виконавчий комітет Бродівської міської ради | Місцевий Бюджет |
900,0 тис. грн. |
Збільшення кількості забудовників | ||
Усього на етап або на програму: 2021рік | 900,00 тис. грн. | ||||||||