ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

23.12.2020

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ б/н
Про приведення у відповідність назви відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області


БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА
ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
ІIІ сесія   VIІІ демократичного скликання
 
від 24.12.2020р.                                  м. Броди                                     № ___
 
 

Про приведення у відповідність назви відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг  Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області

 

          Керуючись  законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги»,  від 17.11.2020 р. №1009-ІX  «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій»,  постановою Верховної Ради України від 17.07.2020 року №807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів» та рішенням Бродівської міської ради від __12.2020 №___   «Про перейменування Центру надання адміністративних послуг  Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області» з метою покращення якості надання адміністративних послуг,  міська рада
 

ВИРІШИЛА:

 1. Перейменувати відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області у відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради.
2. Внести зміни до Положення про відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради, виклавши його в новій редакції  згідно з додатком  до цього рішення.
3.  Внести записи в трудові книжки працівників відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради відповідно до п.2.15 Інструкції про  порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993р. №58.
5. Секретарю міської ради (Р.Шишці) з дотриманням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» не пізніше п’яти робочих днів з дня прийняття цього рішення оприлюднити його на офіційному сайті Бродівської міської ради.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на комісію з питань прав людини, законності, регламенту та депутатської етики.
      
Міський голова                                                                Анатолій БЕЛЕЙ

Додаток
до рішення   IІ сесії
Бродівської міської ради
VІІІ демократичного скликання
від 24.12.2020 №  _____

 

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради

 
1. Відділ з питань організації  діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради (далі – відділ) є виконавчим органом Бродівської міської ради та юридичною особою публічного права, що утворений для здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг (далі – Центр), і на який покладаються керівництво та відповідальність за організацію діяльності такого Центру. Скорочена назва: ЦНАП Бродівської міської ради.
2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації відділу приймається Бродівською міською радою радою (далі – Рада).
3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про службу в органах місцевого самоврядування», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Ради та її Виконавчого комітету, розпорядженнями голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
4. Основні завдання відділу:
1) здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності Центру;
2) керівництво діяльністю Центром;
3) державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
4) державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу підприємця фізичної особи, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу – підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до закону;
5) реалізація повноважень з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, формування та ведення реєстру територіальної громади;
6) організація надання суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру;
7) проведення державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до закону;
8) прийом заяв, необхідних  документів щодо надання послуг соціального характеру та  видача їх результатів громадянам;
9) здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів.
5. Відділ має наступну структуру: начальник відділу, адміністратори, державні реєстратори, головний спеціаліст, спеціалісти, прибиральник службових приміщень.
6. Начальник та інші працівники відділу призначаються на посаду і звільняються з посади розпорядженням Бродівського міського голови в установленому законодавством порядку.
7. Відділ очолює начальник відділу. Основні завдання начальника відділу:
1) здійснення керівництва діяльністю відділу, розподіл обов'язків між працівниками та визначення сфер їх відповідальності;
2) організація діяльності відділу, визначення шляхів удосконалення й підвищення ефективності роботи відділу;
3) представлення відділу у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями;
4) організація інформаційного забезпечення роботи відділу, роботи із засобами масової інформації, визначення змісту та часу проведення інформаційних заходів;
5) сприяння створенню належних умов праці у відділі та Центрі, внесення пропозицій Бродівському міському голові та Раді щодо матеріально-технічного забезпечення відділу та Центру, внесення пропозицій місцевому голові щодо преміювання працівників відділу;
6) організація та контроль виконання у Центрі Конституції та законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, рішень Ради та її Виконавчого комітету, розпоряджень Бродівського міського голови;
7) виконання функцій адміністратора Центру;
8) несення персональної відповідальності за невиконання або неналежне виконання покладених на відділ завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової/службової дисципліни;
9) планування роботи відділу, подання пропозицій до перспективних і поточних планів роботи Бродівському міському голові;
10) розроблення Положення про відділ, посадових інструкцій працівників, у разі потреби – змін і доповнень до зазначених документів, подання їх на затвердження в установленому порядку;
11) звітування про проведену роботу відділу та Центру у визначеному порядку;
12) забезпечення планування та проведення заходів з підвищення кваліфікації працівників відділу загалом;
13) виконання інших повноважень, визначених цим Положенням та посадовою інструкцією, що затверджується Бродівським міським головою.
8. Завдання, права та відповідальність працівників відділу визначаються відповідно до законодавства, цим Положенням та у посадових інструкціях.
9. Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з відповідними органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.
10. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу  здійснюється за рахунок державного та місцевих бюджетів.
11. Відділ є юридичною особою публічного права,  має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби,  печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, власні бланки.
 
 
Секретар міської  ради                                       Руслан Шишка