ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Шишка Руслан Володимирович

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

23.12.2020

ЗАПРОПОНОВАНІ ПОПРАВКИ / ПРОПОЗИЦІЇ
ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 6
Про затвердження Положення про постійні депутатські комісії Бродівської міської ради

БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА
ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
ІІІ сесія   VIІІ  скликання
 
_____________2020р.                                        м. Броди                                          № ______

 
Про затвердження Положення
про постійні депутатські комісії
Бродівської міської ради
 
Керуючись ч. 13 ст. 46, ч. 15 ст. 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада  -
 

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Положення про постійні депутатські комісії Бродівської міської ради сьомого демократичного скликання згідно додатку.
2. Рішення міської ради від 26.11.2015р. № 37 «Про затвердження Положення про постійні депутатські комісії ради» вважати таким, що втратило чинність.
3. Контроль за дотриманням Регламенту покласти на постійну депутатську Комісію з питань  регламенту ради, депутатської етики,  законності, правопорядку, та співробітництва територіальних громад.
 
 
        
       

Міський голова                                                                      Анатолій Белей

 
                        
 
 

                                               Додаток
до рішення _________ ради
від ________________№_______
 

ПОЛОЖЕННЯ
про постійні комісії Бродівської міської ради.

 

  1. Постійні комісії ради у своїй роботі керуються Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», іншими законами, регламентом ради та цим положенням.
  2. Постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету. Члени постійної комісії мають прагнути збільшення ефективності схвалюваних рішень та досягнення консенсусів.
  3. Засідання постійних комісій є відкритими та гласними, жодній особі не може бути відмовлено у праві присутності на її засіданні. Засідання комісії 
  4. Усі стадії роботи комісії (початок, обговорення, голосування, завершення, тощо) є відкритими.
  5. Діяльність комісії висвітлюється на офіційному сайті Бродівської міської ради та у місцевих ЗМІ.
  6. Постійні комісії ради обираються з числа її депутатів на першій сесії ради нового скликання на термін її повноважень.
  7. Рада приймає рішення про перелік постійних комісій та затверджує їх персональний склад.
  8. У разі необхідності може бути створено нові постійні комісії, скасовано або реорганізовано раніше створені, змінено їх кількісний склад, переобрано персональний склад, за умови дотримання норм  регламенту ради.
  9. Рада обирає постійні комісії у складі їх голів і членів; інші питання структури комісії вирішуються відповідною комісією.
  10. Голови комісій обираються радою шляхом відкритого голосування за пропозицією міського голови. У разі відхилення пропозицій міського голови щодо кандидатури на посаду голови постійної комісії може пропонуватися інша особа за узгодженням між депутатськими фракціями  та групами.
  11. До складу постійних комісій ради не можуть бути обрані міський голова, секретар ради.
  12. У складі ради функціонують наступні постійні комісії:
    1. Постійна комісія з питань фінансів, бюджету, розвитку, інвестицій, туризму та міжнародного співробітництва.
    2. Постійна комісія з питань земельних відносин, території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток.
    3. Постійна комісія з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою та екології.
    4. Постійна комісія з гуманітарних питань.
    5. Постійна комісія з питань прав людини, законності, регламенту та депутатської етики.
  13. Напрямки діяльності постійних комісій
    1. До компетенції постійної комісії з питань фінансів, бюджету, розвитку, туризму, інвестицій та міжнародного співробітництва:
      1. готує висновки та рекомендації з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, розвитку, туризму, інвестицій та міжнародного співробітництва;
      2. контролює виконання програми та рішень ради, а також заходів передбачених іншими програмами, рішеннями ради, з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, розвитку, туризму, інвестицій та міжнародного співробітництва;
      3. погоджує кошториси підпорядкованих раді та її виконавчих органам підрозділів, підприємств, установ та організацій з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, розвитку, туризму, інвестицій та міжнародного співробітництва;
      4. з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, розвитку, туризму, інвестицій та міжнародного співробітництва проводить моніторинг  роботи підприємств, установ та організацій розташованих на території ради, подає за результатами перевірки пропозиції на розгляд керівників підприємств, установ і організацій, а в необхідних випадках вносить свої пропозиції на розгляд ради;
      5. погоджує проекти рішень ради перед винесенням їх на розгляд ради та виконавчого комітету, які готуються службовими та посадовими особами виконавчих органів з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, розвитку, туризму, інвестицій та міжнародного співробітництва;
      6. бере участь у підготовці проекту бюджету, контролює процедуру його представлення, розгляду, доопрацювання, внесення змін та доповнень;
      7. готує рекомендації по виявленню резервів і додаткових доходів до бюджету;
      8. попередньо розглядає питання та пропозиції щодо утворення цільових, резервних і валютних фондів, затвердження положень  про ці фонди та звітів про їх використання. Вносить на розгляд ради пропозиції по впровадження місцевих податків і зборів,  залучення фінансово-кредитних ресурсів згідно з чинним законодавством;
      9. контролює процес міжбюджетних взаємовідносин на користь ради;
      10. один раз на рік заслуховує звіти про діяльність підприємств, установ і організацій, в яких рада є засновником або учасником, на підставі звітів готує рекомендації і пропозиції щодо затвердження результатів їх діяльності;
      11. бере участь в розробці питань, пов’язаних з залученням бюджетних надходжень для реалізації соціально-економічних та культурних програм;
      12. розглядає і погоджує питання надання пільг, які спричиняють втрати місцевого бюджету.
      13. готує висновки та рекомендації з питань інвестицій, регуляторної політики, торгівлі, послуг та розвитку підприємництва;
      14. контролює виконання програми та рішень ради, а також заходів передбачених іншими програмами та рішеннями ради, з питань інвестицій, регуляторної політики, торгівлі, послуг та розвитку підприємництва;
      15. погоджує проекти рішень ради перед винесенням їх розгляд ради та виконавчого комітету, які готуються службовими та посадовими особами виконавчих органів з питань інвестицій, регуляторної політики, торгівлі, послуг та розвитку підприємництва;
      16. попередньо розглядає відповідні розділи і показники проектів планів соціально-економічного розвитку та бюджету, звітів про їх виконання, вносить по них зауваження і пропозиції.
      17. Комісія забезпечує тісну співпрацю з асоціаціями підприємців, що діють на території громади, торгово-промисловою палатою, сприяє їм в організації та проведенні торгово-промислових виставок, інших публічних заходів, що сприяють економічному процвітанню міста.
      18. На комісію покладається ведення діяльності, пов’язаної із встановленням партнерських стосунків з іншими містами за кордоном.
    2. До компетенції постійної комісії з питань земельних відносин, території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток:
      1. готує висновки та рекомендації з питань земельних відносин, території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток;
      2. контролює виконання програми та рішень ради, а також заходів передбачених іншими програмами та рішеннями ради, з питань земельних відносин, території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток;
      3. погоджує проекти рішень ради перед винесенням їх на розгляд ради та виконавчого комітету, які готуються службовими та посадовими особами виконавчих органів з питань земельних відносин, території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою, надання дозволів на проектування, будівництво, розширення, реконструкцію об’єктів житлово-цивільного, виробничого та іншого призначення, реставрації архітектурних пам’яток, створення інженерної та транспортної інфраструктури, щодо розміщення, будівництва і реконструкції житлово-цивільних, виробничих, інженерно-транспортних та інших об’єктів, розміщення та архітектурні рішення об’єктів благоустрою, монументального і монументально-декоративного мистецтва, зовнішньої реклами, з питання земельних ділянок під будівництво, зміни цільового призначення земельних ділянок, скасування попередніх рішень ради та рішень виконавчого комітету з питань будівництва чи надання земельних ділянок;
      4. попередньо розглядає відповідні розділи і показники проєктів планів соціально-економічного розвитку та бюджету, звітів про їх виконання, вносить по них зауваження і пропозиції.
      5. погоджує проекти рішень ради про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, генплану забудови та архітектурно-планувального завдання, оформлення права користування земельною ділянкою, надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без оформлення матеріалів вибору;
      6. розглядає і погоджує експертні оцінки при приватизації земельних ділянок;
      7. погоджує пропозиції до планів і програм будівництва та реконструкції об’єктів на території, розглядає інвестиційні містобудівні програми, пропозиції і бізнес-плани юридичних осіб щодо розвитку окремих територій та будівництва об’єктів архітектури;
      8. розглядає пропозиції суб’єктів містобудування щодо визначення територій, вибору, приватизації, вилучення (викупу) та надання земель для містобудівних потреб;
      9. погоджує визначення та проведення вибору у встановленому законом порядку і надання відповідно до рішень ради землі для містобудівних потреб;
      10. погоджує висновки щодо затвердження у встановленому законом порядку меж, координує діяльність суб’єктів містобудування щодо узгодження територіального розвитку;
      11. попередньо розглядає і погоджує проекти рішень ради щодо підготовки матеріалів попереднього погодження місця розміщення об’єктів.
      12. попередньо розглядає і погоджує проекти рішень виконавчого комітету з питань будівництва чи надання земельних ділянок, крім питань перепланування та добудови балконів, лоджій.
      13. ініціює вилучення неосвоєних земельних ділянок під будівництво, перегляд раніше прийнятих, але не виконаних рішень ради та виконавчого комітету з питань надання земельних ділянок під будівництво.
    3. Постійна комісія з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою та екології.
      1. готує висновки та рекомендації з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою та екології.
      2. контролює виконання програми та рішень ради, а також заходів передбачених іншими програмами та рішеннями ради, з питань житлової політики, комунального господарства, транспорту, природокористування, охорони довкілля та енергозбереження;
      3. погоджує кошториси підпорядкованих раді та її виконавчих органам підрозділів, підприємств, установ та організацій з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою та екології;
      4. погоджує проекти рішень ради перед винесенням їх розгляд ради, які готуються службовими та посадовими особами виконавчих органів з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою та екології;
      5. попередньо розглядає та узгоджує відповідні розділи і показники проектів планів соціально-економічного розвитку та бюджету, звітів про їх виконання, виносить по них висновки, пропозиції та рекомендації;
      6. погоджує виділення та продаж земельних ділянок під будівництво соціального житла та інших об’єктів, які використовують газ, електроенергію, тепло, воду, інженерні мережі;
      7. контролює стан експлуатації та утримання об’єктів житлово-комунального господарства незалежно від їх форм власності;
      8. контролює виконання Закону України “Про благоустрій”, Правил благоустрою, забезпечення чистоти і порядку, інших рішень ради, в тому числі щодо забезпечення населення і особового складу територіальних невоєнізованих формувань цивільної оборони засобами радіаційного та хімічного захисту;
      9. попередньо розглядає і подає погодження про передачу в оренду цілісних майнових комплексів і нежитлових приміщень;
      10. вносить пропозиції та рекомендації по наданню пільг в орендній платі, щоквартально проводить аналіз доцільності і ефективності від зданих в оренду приміщень.
      11. Один раз на рік заслуховує звіти про діяльність підприємств і організацій, в яких рада є співзасновником, на підставі звітів готує раді рекомендації і пропозиції.
    4. Повноваження постійної комісії з гуманітарних питань:
      1. готує висновки та рекомендації з питань освіти, науки, культури, мови, прав національних меншин, соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, інформаційної політики, молоді та спорту;
      2. контролює виконання програми та рішень ради, а також заходів передбачених іншими програмами та рішеннями ради, з питань освіти, науки, культури, мови, прав національних меншин, соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, інформаційної політики, молоді та спорту;
      3. погоджує кошториси підпорядкованих раді та її виконавчих органам підрозділів, підприємств, установ та організацій з питань освіти, науки, культури, мови, прав національних меншин, соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, інформаційної політики, молоді та спорту;
      4. з питань освіти, науки, культури, мови, прав національних меншин, соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, інформаційної політики, молоді та спорту перевіряє роботу підприємств, установ та організацій розташованих на території ради, подає за результатами перевірки пропозиції на розгляд керівників підприємств, установ і організацій, а в необхідних випадках вносить свої пропозиції на розгляд ради;
      5. погоджує проекти рішень ради перед винесенням їх розгляд ради та виконавчого комітету, які готуються службовими та посадовими особами виконавчих органів з питань освіти, науки, культури, мови, прав національних меншин, соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, інформаційної політики, молоді та спорту;
      6. попередньо розглядає відповідні розділи і показники проектів планів соціально-економічного розвитку та бюджету, звітів про їх виконання, вносить по них зауваження і пропозиції;
      7. погоджує виділення бюджетних коштів та їх розподіл між закладами освіти, культури, туризму, охорони здоров’я, соціального закладу та здійснює контроль за їх використання;
      8. бере участь у розробці програм, що сприяють  роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій, інших громадських неприбуткових організацій, які діють у гуманітарній сфері;
      9. контролює вирішення питань про надання пільг та допомоги, пов’язаних з охороною материнства і дитинства, питань опіки і піклування, питань про надання компенсацій і пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інвалідам війни та учасникам бойових дій.
    5. Повноваження постійної комісії з питань прав людини, законності, регламенту та депутатської етики:
      1. готує висновки та рекомендації з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, запобігання корупції, сприяння депутатській діяльності, етики та регламенту;
      2. контролює виконання програми та рішень ради, а також заходів передбачених іншими програмами та рішеннями ради, з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, запобігання корупції, сприяння депутатській діяльності, етики та регламенту;
      3. погоджує кошториси підпорядкованих раді та її виконавчих органам підрозділів, підприємств, установ та організацій з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, запобігання корупції, сприяння депутатській діяльності, етики та регламенту;
      4. з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, запобігання корупції, сприяння депутатській діяльності, етики та регламенту перевіряє роботу підприємств, установ та організацій розташованих на території ради, подає за результатами перевірки пропозиції на розгляд керівників підприємств, установ і організацій, а в необхідних випадках вносить свої пропозиції на розгляд ради;
      5. погоджує проекти рішень ради перед винесенням їх розгляд ради, які готуються службовими та посадовими особами виконавчих органів з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, запобігання корупції, сприяння депутатській діяльності, етики та регламенту;
      6. координує роботу з створення органів самоорганізації населення;
      7. здійснює моніторинг дотримання регламенту, положень та інших регламентних документів ради та готує відповідні проекти рішень ради, з метою покращення роботи, притягнення порушників до відповідальності;
      8. залучає представників правоохоронних органів до спільних напрацювань в охороні громадського порядку, захисті прав громадян;
      9. ініціює, проводить або долучається до перевірок забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян в установах та організаціях всіх форм власності;
      10. вивчає діяльність правоохоронних органів на території громади, їх посадових осіб, раз на півріччя вносить пропозиції на розгляд ради щодо їх діяльності.
  14. У випадку, якщо питання належить до компетентності кількох комісій, а також у випадку виникнення сумнівів чи суперечностей, щодо належності питання тій, чи іншій комісії, таке питання вноситься на розгляд кожної з цих комісій. Також будь-яке питання сесії, звернення громадян, вивчення діяльності підприємств, установ, організацій, органів влади, контролю за виконанням рішення ради може вноситись за заявою членів постійної комісії на розгляд будь-якої з постійних комісій незалежно від функціональної спрямованості.
  15. Комісії діють за дорученням ради або з власної ініціативи. На своїх засіданнях комісії готують та вивчають проекти рішень, проекти програм, бюджету, звітів, вивчають і готують питання місцевого значення, які вносяться на розгляд ради, готують висновки та рекомендації, виступають на  сесіях ради з доповідями і співдоповідями за підсумками вивченого та з’ясованого. Компетенції, повноваження та предмет діяльності постійних депутатських комісій, окрім законодавства, регламенту та рішень ради.
  16. У випадку, якщо станом на час розгляду проекту рішення на пленарному засіданні ради відомо, що даний проект рішення не був розглянутий хоча би однією з постійних комісій ради, головуючий зобов’язаний оголосити про причини такої ситуації, зокрема про відсутність кворуму в комісіях напередодні, відмову комісій розглядати зазначений проект рішення або ж оголосити інші причини, відсутності попереднього розгляду проекту рішення хоча б однією комісією ради. У випадку, якщо одна та більше комісій розглянули проект рішення, але висновки та рекомендації до проекту відсутні, головуючий не проводить з’ясування та оголошення причин такої поведінки комісій.
  17. Постійні комісії у питаннях, які належать до їх відання, та в порядку, визначеному законом, мають право отримувати від керівників органів, підприємств, установ, організацій та їх філіалів і відділень необхідні матеріали і документи.
  18. У разі необхідності, на засідання комісії запрошуються керівники підприємств, установ  та організацій, відділів та управлінь виконкому, заступники голови при розгляді питань, які стосуються сфер їх діяльності.
  19. Організація роботи постійної комісії ради покладається на голову комісії.
  20. Голова комісії скликає і веде засідання  комісії, представляє комісію у відносинах з іншими органами, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами, організує роботу по реалізації висновків і рекомендацій комісії.
  21. У разі відсутності голови комісії або неможливості ним виконувати свої повноваження з інших причин (в т.ч. відмови від скликання і проведення комісії) його функції здійснює заступник голови комісії або секретар комісії.
  22. Порядок денний засідання комісії формує секретар комісії. Питання до порядку денного включаються за пропозицією голови комісії.
  23. Про час, місце проведення та порядок денний засідання повинно бути розміщено відповідне повідомлення на офіційному веб-сайті ради, здійснено розсилку електронною поштою на адреси депутатів ради, а також телефоном повідомлено членів комісії та запрошених на її засідання осіб не пізніше ніж за добу до його початку.
  24. Про засідання постійної комісії повинні бути особисто повідомлені усі члени комісії шляхом надсилання головою постійної комісії повідомлення на їх електронну пошту, Вайбер або в телефонному режимі.
  25. Члени комісії повинні бути сповіщені про засідання комісії не менше як за дві доби, а у невідкладних випадках – не менш як за 3 години. В повідомленні про засідання постійної комісії, що надсилається повинен бути зазначений час, місце проведення та порядок денний засідання.
  26. Порядок денний формується головою комісії за власною ініціативою та поданнями членів комісії, секретаря ради, голови ради. До порядку денного включаються питання про проекти рішень внесених на чергову сесію, а також звернення громадян та інші питання, що входять до компетенції комісії.
  27. Голова комісії несе персональну відповідальність за дотримання процедури скликання засідань постійної комісії. Перешкоджання у реалізації цього права (зокрема, проведення засідань всупереч визначеній процедурі) є перешкоджанням в реалізації повноважень депутата місцевої ради, що тягне відповідальність згідно із вимогами чинного законодавства.
  28. При проведенні засідання комісії ведеться протокол, відео та звукозапис засідання. Звукозапис засідання здійснюється на електронний носій та зберігається у секретаря ради до закінчення скликання.
  29. Основною формою роботи постійних комісій є засідання, які скликаються в міру необхідності і є правомочним, якщо в них бере участь більше половини її членів від загального складу комісії.
  30. Для вирішення актуальних та термінових задач, а також за наполяганням будь-якого члена комісії, постійна комісія має право проводити виїзне засідання.
  31. Член комісії не може бути позбавлений права присутності на засіданні постійної комісії. Усі рішення чи дії комісії, головуючого чи інших осіб, спрямовані на позбавлення присутності члена комісії тягнуть за собою відповідальність за перешкоджання у виконанні повноважень депутата місцевої ради.
  32. У випадку вчинення депутатом протиправних чи аморальних дій засідання комісії може бути закрито за рішенням членів комісії (при цьому голос порушника не враховується). Про ухвалення того рішення усі члени комісії, які проголосували за нього, повинні поставити особистий підпис в протоколі засідання.
  33. На засіданні постійної комісії член комісії має беззаперечне та безумовне право на виступ, внесення пропозицій, зауважень.
  34. Слово для виступу членів комісії надається головуючим в порядку черговості їх вимог. У випадку виникнення спірної ситуації питання про черговість виступів може бути поставлена на голосування.
  35. Пропозиції і зауваження, висловлені депутатами на засіданні постійної комісії або передані в письмовій формі головуючому, розглядаються радою чи за її дорученням постійними комісіями ради або надсилаються на розгляд підзвітним і підконтрольним їй органам та посадовим особам, які зобов'язані розглянути ці пропозиції і зауваження у строки, встановлені радою, і про вжиті заходи повідомити депутатові та раді.
  36. Член постійної комісії може висловити окрему думку, шляхом повідомлення про неї до проведення голосування за певне питання порядку денного, про що робиться відмітка в протоколі засідання комісії. Окрема думка повинна бути подана письмово протягом 1 дня з моменту завершення засідання постійної комісії. Окремі думки є невід’ємною частиною протоколу засідання комісії та підлягають оприлюдненню разом із протоколом.
  37. Право ухвального голосу мають члени комісії. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини складу постійної комісії. Процедурні рішення приймаються, як правило, більшістю від присутніх членів комісії.
  38. Кожному депутату місцевої ради, що є присутнім на засіданні постійної комісії забезпечується право на виступ. Спочатку слово надається членам комісії, а потім депутатам, що не є членами комісії. За процедурним рішенням комісії право виступу надається також усім присутнім на засіданні комісії, що не є депутатами ради (запрошеним, представникам ЗМІ та громадськості, службовцям ради, представникам підприємств, установ, організацій, заявникам, тощо) за їх проханням в черговості надходження прохань про виступ.
  39. Депутати ради мають право на висловлення репліки у випадку згадування імені чи прізвища депутата.
  40. Тривалість виступів:
- для доповіді - 5 хв.
- для співдоповіді - 3 хв.
- для участі в обговоренні - 3 хв.
- заключне слово доповідача - 3 хв.
- для репліки - 1 хв.
Особи, що беруть участь в обговоренні, як правило виступають один раз з обговорюваного питання порядку денного. Право виступу повторно, а також більшої тривалості може бути надано будь-якій особі за процедурним рішення комісії.
  1. За вимогою члена комісії розглядуване питання повинне бути винесене на виїзне засідання, яке проводиться за місцем проживанням заявників, учасників суспільних відносин, зацікавлених у рішенні осіб.
  2. У випадку надходження вимоги члена комісії про проведення виїзного засідання обговорення цього питання припиняється, якщо ініціативу підтримали більшість присутніх членів комісії, а головуючий ставить на обговорення дату, час, місце виїзного засідання та організаційні питання (участь працівників секретаріату, протоколювання засідання, інформування учасників, запрошення мешканців, ЗМІ, тощо).
  3. Виїзне засідання повинно бути проведене постійною комісією не раніше 1 дня і не пізніше 7 днів від дня проведення засідання комісії, на якому членом комісії заявлено про ініціювання виїзного засідання.
  4. За результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії готують висновки і рекомендації та можуть готувати проекти рішень ради. Висновки, рекомендації та проекти рішень постійної комісії приймаються більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії, в разі його відсутності заступником або секретарем.
  5. Комісії є підзвітними раді та відповідальними перед нею. Депутати  працюють  у  постійних  комісіях на громадських засадах.
  6. На період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19) засідання постійних депутатських комісій ради можуть проводитись у режимі відеоконференції (далі – дистанційні засідання):
    1. Рішення про проведення дистанційного засідання постійної комісії ради приймається головою комісії (у разі його відсутності – заступником голови або секретарем).
    2. Проведення дистанційного спільного засідання постійних комісій ради проводиться за ініціативою відповідних комісій або за дорученням ради, міського голови, секретаря ради.
    3. Повідомлення  про проведення дистанційного засідання доводиться до відома депутатів не пізніш як за 24 години до його початку шляхом розміщення на офіційному веб-сайті ради з одночасним направленням цієї інформації на офіційну електронну адресу кожного депутата.  У такому повідомленні зазначається порядок відкритого доступу до трансляції дистанційного засідання ради.
    4. З метою ідентифікації особи, яка бере участь у засіданні ради, забезпечення участі у дистанційних засіданнях та особистого голосування депутати ради, а також запрошені особи, надають інформацію про їх номери телефонів та офіційну адресу електронної пошти.
    5. Перед відкриттям дистанційного засідання секретарем комісії фіксується кількість депутатів ради, які приєднались до участі (або припинили участь у засіданні).
    6. Дистанційне засідання постійної комісії є повноважним, якщо на ньому присутні більше половини від загального складу комісії.
    7. Підрахунок голосів постійної комісії ради забезпечується  секретарями постійних комісій.
  7. Члени комісій зобов’язані запобігати корупції, нерівноправності громадян, виникненню ситуацій, які можуть призводити до корупційних ризиків. Запобігання корупції також здійснюється з’ясуванням конфлікту інтересів депутата ради, інших представників місцевого самоврядування, під час вивчення всіх питань в комісії. Депутати місцевої ради зобов’язані інформувати комісію, повідомляти про конфлікт інтересів, надавати інформацію, яким чином питання, які розглядаються комісією, стосуються того, чи іншого депутата ради. У випадку порушення законодавства, регламенту, рішень ради та цього положення, депутати несуть відповідальність.
  8. Організаційно-методичне, технічне і матеріальне обслуговування постійних комісій, а також забезпечення їх функціонування здійснюється міською ради.

 

Секретар ради                                                           Шишка Р.В.