ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Олеха Ірина Маркіянівна

Дата:

13.09.2016

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 3
Про затвердження Програми фінансової підтримки Центру надання адміністративних послуг Бродівської районної державної адміністрації на 2016 рік.

БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА
БРОДІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
XI сесія  VIІ демократичного скликання


 
13.09.2016р.                 м. Броди                  № проект
 
 
Про затвердження Програми фінансової підтримки
Центру надання адміністративних послуг
Бродівської райдержадміністрації на 2016 рік
 
         Розглянувши лист Бродівської РДА, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до вимог частини другої ст..85 Бюджетного кодексу України, міська рада
ВИРІШИЛА:
  1. Затвердити Програму фінансової підтримки Центру надання адміністративних послуг Бродівської райдержадміністрації на 2016 рік.
  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань економіки, бюджету та комунального майна.
 
 
Міський голова                                                 Анатолій Белей





 

 
Програма
фінансової підтримки
Центру надання адміністративних послуг
Бродівської райдержадміністрації на 2016 рік
 
 
 
 
 
 
2016

 
1.Паспорт програми
 
1. Паспорт програми  фінансової підтримки Центру надання адміністративних послуг Бродівської райдержадміністрації на 2016 рік
 
 
1 Ініціатор розроблення програми: Центр надання адміністративних послуг Бродівської райдержадміністрації
2 Дата, номер і назва закону та нормативно-правового акту про розроблення програми Закони України: «Про місцеві державні адміністрації”, "Про адміністративні послуги" від  06.09.2012 № 52503 -VI. , "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності",  "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг" від 10.12.2015р. №888-VІІІ, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»
3 Розробник програми Центр надання адміністративних послуг Бродівської райдержадміністрації
4 Співрозробники програми -
5 Відповідальний виконавець програми Бродівська райдержадміністрація
6 Учасники програми Бродівська  райдержадміністрація
7 Терміни реалізації програми 2016 рік
8 Перелік місцевих бюджетів, які приймають участь у виконанні програми міський
9 Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього 40,0 тис. грн.
10 Основні джерела фінансування програми міський бюджет 
 
 
 
 
 
 
Програма фінансової пітримки Центру надання адміністративних послуг Бродівської райдержадміністрації
на 2016рік
 
  1. Загальні положення
 
Програма фінансової підтримки Центру надання адміністративних послуг Бродівської райдержадміністрації розроблена на виконання Закону України «Про адміністративні послуги» від 06 вересня 2012 року № 5203-VI та  відповідно до Законів України: «Про місцеві державні адміністрації»,  «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг" від 10.12.2015р. №888-VІІІ.
 Необхідність її прийняття визначається також недостатністю фінансування з державного бюджету.
 
            Розробником Програми є відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської райдержадміністрації.
 
      Метою Програми є забезпечення зручних і сприятливих умов отримання послуг громадянами та суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади, шляхом забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг.
           Центр надання адміністративних послуг сьогодні є однією з найкращих організаційних форм надання послуг та взаємодії влади і громади.      Завдяки центру за принципом «єдиного офісу» і «відкритого простору», в межах одного приміщення різні органи влади зможуть зручно та швидко обслуговувати населення.
 
2. Сучасний стан справ і проблеми, пов’язані з наданням адміністративних послуг
 
Однією з актуальних проблем при формуванні громадянського суспільства є потреба в розвитку та підтримці довіри громадян до органів влади та органів місцевого самоврядування. Складовою частиною цього напряму є своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг. Центр надання адміністративних послуг Бродівської райдержадміністрації  розпочав свою діяльність з 04 листопада 2013 року. Протягом 2015 року до Центру надання адміністративних послуг звернулось близько 5 тис. відвідувачів, які отримали 5644 адміністративні послуги,в т.ч. 5 документів дозвільного характеру. Надано більше 1000 консультацій. Протягом 7 місяців 2016 року було надано 3872 послуги. Для обслуговування діяльності Центру створений відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг, в штаті якого є 3 адміністраторів та керівник. На сьогодні в ЦНАПі надаються 60 адміністративних послуг та 5 документів дозвільного характеру. 
Перевага ЦНАПу перед існуючими схемами надання адміністративних послуг в тому, що громадяни і організації зустрічаються  деякими проблемами об'єктивного і суб'єктивного характеру, що створюють труднощі для одержувачів адміністративних послуг:
  - відсутність єдиної системи взаємодії органів виконавчої влади щодо надання адміністративних послуг;
 - у більшості виконавчих органів існують обмежені дні та години прийому;
- необхідність звернення до декількох органів виконавчої влади для вирішення питань, що передують отриманню кінцевого документа як результату надання адміністративної послуги. Одержувачу послуг необхідно здійснити багато погоджувальних дій у значної кількості органів виконавчої влади, що збільшує термін отримання адміністративної послуги;
- наявність різноманітних баз даних органів виконавчої влади та інших відомств, не пов’язаних між собою, та необхідність збору одержувачем послуг підтверджуючої інформації з різних організацій для отримання кінцевого результату;
- недостатній організаційний та технічний рівень комунікації між органами виконавчої влади;
- відсутність відкритої та зрозумілої інформації щодо надання адміністративних послуг;
- часті зміни порядку надання адміністративних послуг.
 
Завдання Програми:
 
- побудова ефективної системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади Бродівського району шляхом належного забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Бродівської райдержадміністрації;
- підвищення якості надання адміністративних послуг через аналіз даних моніторингу їх надання та рівня задоволеності одержувачів.
 
4. Основні функції Центру надання адміністративних послуг:
-  надання адміністративних послуг;
- консультування одержувачів адміністративних послуг щодо прийому вхідних пакетів документів, обробка документів та видача результату послуги;
- організація передачі документів із ЦНАПу суб’єктам надання адміністративних послуг, передачі вихідних документів до ЦНАП, а також видачі результатів надання адмніпослуг заявникам;
- залучення представників органів виконавчої влади для вирішення спірних питань, що виникають в процесі надання адміністративних послуг.
 
5. Фінансове забезпечення Програми
 
   Фінансове забезпечення Програми здійснюється за рахунок коштів  міського бюджету. Заходи та обсяги фінансування вказані в додатку до  Програми.
 
6.  Очікувані результати
 
Належне функціонування в районі Центру надання адміністративних послуг Бродівської райдержадміністрації в кінцевому результаті дає:
- можливість забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг;
- виконання стандартних, спрощених процедур для отримання бажаного результату;
- зменшення часу, необхідного для відвідування органів виконавчої влади, причетних до підготовки та надання документів реєстраційного та погоджувального характеру;
- отримання максимуму адміністративних послуг в одному приміщені;
- високу якість послуг для громадян;
- широкі інформаційні можливості;
- зручні для споживачів адміністративних послуг режим роботи ЦНАП.
 
 
7. Координація та контроль
 за ходом виконання районної Програми
 
Виконання заходів Програми покладається на відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської райдержадміністрації (Чорній Е.Б.), яка подає на розгляд профільної постійної комісії міської ради інформацію про результати виконання заходів Програми та при потребі розробляє пропозиції щодо доцільності продовження тих чи інших заходів, включення додаткових заходів і завдань тощо.
Контроль за виконанням цього рішення покласти на  виконавчий комітет Бродівської міської ради.
 
Голова Бродівської районної
державної адміністрації Львівської області                         О.Л.Цигилик


Додаток
до Програми фінансової підтримки Центру надання адміністративних послуг Бродівської РДА на 2016 р.
 
 
№ з/п Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) Перелік заходів Програми Строк виконання заходу Виконавці Джерела фінансування Орієнтовний
обсяг
фінансування
всього, грн.
 
Очікуваний результат
1.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Забезпечення
діяльності  ЦНАПу
1.1.Придбання оргтехніки.
 
 
2016 рік Відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Міський бюджет
 
24,0 тис.грн.
 
 
 
Забезпечення виконання функцій, покладених на ЦНАП
    1.2. Придбання предметів довго-строкового використання.
 
 
    Міський бюджет 9,8 тис. грн.. Забезпечення виконання функцій, покладених на ЦНАП
2. Утримання  ЦНАПу 2.1. Придбання витратних матеріалів канцтовари, папір
 
2016 рік
 
Відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
діл надання адміністративних послуг
Міський бюджет
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3, 2 тис. грн.. Забезпечення виконання функцій, покладених на ЦНАП
    2.Обслуговування комп’ютерної техніки (заправка картриджів, поточний ремонт техніки) 2016 рік
 
Відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Міський бюджет
 
 3, 0 тис. грн.. Забезпечення виконання функцій, покладених на ЦНАП
  Всього по програмі       Міський бюджет 40 тис. грн..  
 
 
Голова Бродівської районної
державної адміністрації Львівської області                                                                                            О.Л.Цигилик