ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 10

БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА
БРОДІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
XLVІI сесія   VIІ демократичного скликання
 
від 11.02.2020 р.                                 м. Броди                                   № проект
                                              
 
Про затвердження Концепції створення та розвитку
Центру надання адміністративних послуг 
Бродівської міської ради Бродівського району
Львівської області на 2020 рік
 
 
З метою вдосконалення системи надання адміністративних послуг, створення зручних та доступних умов для отримання необхідних громадянам та суб’єктам господарювання адміністративних послуг в умовах децентралізації, відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» від 6 вересня 2012 року (з наступними змінами), Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Бродівської міської ради  від 17.12.2019 року №1106 від  «Про утворення Центру надання адміністративних послуг- відділу Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області», на виконання вимог технічного завдання для створення ЦНАП у рамках фази впровадження програми «U-LEAD з Європою» (далі – Програма) від 11 червня 2019 року, Бродівська міська рада
 
В И Р І Ш И Л А:
 
1. Затвердити Концепцію створення та розвитку Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області на 2020 рік, згідно з додатком 1.
 
2. Затвердити  План заходів з реалізації Концепції створення та розвитку Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області на 2020 рік, згідно з додатком 2.
 
3. Опублікувати рішення на офіційному сайті Бродівської міської ради  Бродівського району Львівської області.
 
4. Контроль за виконанням  рішення покласти на першого заступника міського голови Р.Сподарика.
 
Міський голова                                                         Анатолій БЕЛЕЙ

 
Додаток 1
до рішення
 Бродівської міської ради
від _______.2020 №_______
 
Концепція
створення та розвитку Центру надання адміністративних послуг
Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області
 
Загальні положення
Концепція створення та розвитку Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області (далі - Концепція) розроблена з метою реалізації вимог Закону України від 06 вересня 2012 року № 5203-УІ «Про адміністративні послуги» у відповідності із Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Законом України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» (із змінами); постановою Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 №118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» (із змінами); постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» (із змінами); розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (із змінами) для забезпечення функціонування центру надання адміністративних послуг.
Концепція створення та розвитку Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області (далі - ЦНАП)  спрямована на втілення у практику нових підходів у взаємовідносинах органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та громадян за принципом «єдиного вікна», що дасть можливість громадянам отримувати в одному приміщенні послуги різних адміністративних органів.
Концепція визначає організаційно-правові питання створення і функціонування ЦНАП в місті Броди (для мешканців міста та району), встановлює єдині засади організації роботи структурних підрозділів та працівників міської ради з надання якісних адміністративних послуг замовникам (фізичним та юридичним особам) через ЦНАП шляхом його співпраці із суб’єктами надання адміністративних послуг.
Визначення основних термінів
Адміністративна послуга - результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків такої особи відповідно до законодавства.
Суб’єкт звернення-фізична особа, юридична особа, яка звертається за отриманням адміністративних послуг.
Суб’єкт надання адміністративної послуги - орган виконавчої влади, інший державний орган, орган місцевого самоврядування, їх посадові особи, державний реєстратор, суб’єкт державної реєстрації, уповноважені відповідно до законодавства надавати адміністративні послуги.
Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) -це постійно діючий робочий орган або структурний підрозділ місцевої державної адміністрації або органу місцевого самоврядування, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.
Адміністратор - посадова особа органу, що утворив центр надання адміністративних послуг, яка організовує надання адміністративних послуг шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.
Вхідний пакет документів - комплект документів, сформований відповідно до чинного законодавства, що подає одержувач для отримання адміністративної послуги.
Результат послуги - документ або комплект документів, оформлений і сформований відповідно до чинного законодавства, що видається одержувачу після надання адміністративної послуги.
Електронна база даних - електронна система обліку і контролю, що складається з серверної частини, що акумулює всю інформацію про порядок здійснення дій, пов'язаних з наданням адміністративних послуг і рух всіх документів в рамках роботи ЦНАП та клієнтських частин, що є робочими місцями працівників ЦНАП і об'єднані в єдину внутрішньо організаційну мережу з певними правами доступу для різних користувачів.
Інформаційна картка - документ, в якому відображена інформація для одержувачів адміністративних послуг щодо порядку отримання адміністративної послуги.
Технологічна картка - документ, в якому відображено алгоритм дій працівників виконавчих органів селищної ради, залучених органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, що надають адміністративні послуги.
Реєстр адміністративних послуг - перелік адміністративних послуг, що надаються виконавчими органами селищної ради, комунальними підприємствами селища Гостомель відповідно до повноважень, передбачених чинним законодавством.
Якість (стандарт) адміністративної послуги - сукупність характеристик адміністративної послуги, що визначають її здатність задовольняти встановлені або очікувані потреби замовника.
Обґрунтування необхідності прийняття Концепції
Однією з актуальних проблем при формуванні громадянського суспільства є потреба в розвитку та підтримці довіри громадян до органів влади та органів місцевого самоврядування. У вересні 2012 року був прийнятий Закон України «Про адміністративні послуги», відповідно до якого при міських радах (їх виконавчих органах) і райдержадміністраціях були створені центри надання адміністративних послуг, в яких надаються адміністративні послуги через адміністраторів шляхом їх взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг. Законом України від 10.12.2015 № 888-УШ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» були внесені зміни до Закону України «Про адміністративні послуги», зокрема з’явилася норма про створення ЦНАП при виконавчих органах міських, міст районного значення, селищних, сільських рад у разі прийняття відповідними радами такого рішення. Нова вимога з’явилася в контексті об’єднання нових територіальних громад (ОТГ). Саме Закон України «Про адміністративні послуги» несе нову ідеологію - ідеологію служіння громадянам з боку держави. Складовою частиною нових реформ є своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг.
ЦНАП у місті Броди було створено у 2013 році у Бродівській районній державній адміністрації. Діяльність Центру забезпечував відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації, який складався з 4 осіб, з них: керівник та 3 адміністратори. враховуючи нові виклики сьогодення – значне розширення переліку послуг, відповідно до розпорядження  КМУ від 11.10.2017 р. №782, але й інтегрувати до роботи у фронт-офісі ЦНАП державних реєстраторів.
В ЦНАП Бродівської райдержадміністрації було облаштовано лише 4 робочих місця. У зв’язку із недостатньою кількістю працівників, була відсутня рецепція. Крім того, недостатність персоналу для взаємозаміни стояли на заваді розширення графіку роботи. Шестирічний досвід цього ЦНАП показав, що необхідно збільшувати кількість працівників, які виконували б функції адміністраторів для потреб громади м.Броди та Бродівського району. Окремою проблемою була недостатність місця для зберігання документів.
ЦНАП Бродівської райдержадміністрації характеризувався некомфортністю як для працівників, так і для відвідувачів. У ньому не надавались ключові супутні послуги, так і не були запроваджені інструменти для сплати за адміністративні послуги. Відсутність належної зони очікування, рецепції та засобів упорядкування черги в приміщенні ЦНАП Бродівської РДА сприяли конфліктним умовам надання адміністративних послуг, непорозумінням між громадянами з приводу пріоритетності у живій черзі (для осіб похилого віку, батьків з дітьми), інформація розміщена на стендах в результаті ігнорувалася відвідувачами, а суб’єкти звернень орієнтувалися переважно на отримання індивідуальної консультації у адміністраторів. Всі ці недоліки особливо загострювались в ситуаціях великого напливу відвідувачів, поступово створюючи негативне сприйняття ЦНАП як установи.
Мета та завдання Концепції
Мета Концепції – подальша розбудова відкритості та ефективності діяльності ЦНАПу, та  виконавчих органів міської ради, створення рівних умов для надання мешканцям міста та району, незалежно від статі, віку та фізичних можливостей необхідних адміністративних послуг в зручний та доступний спосіб.
Основними завданнями Концепції є:
  • забезпечення отримання громадою повноважень з надання усіх адміністративних послуг, необхідних громадянам та суб’єктам господарювання;
  • створення і розвиток Центру надання адміністративних послуг (далі ЦНАП), з комфортними умовами для обслуговування суб’єктів звернення та належними умовами для роботи посадових осіб міської ради;
  • забезпечення доступних та безбар’єрних умов для отримання адміністративних послуг усіма мешканцями міста і району, в тому числі завдяки проведення капітального ремонту приміщення ЦНАПу за адресою м.Броди. вул. І.Франка, 41 та суттєвого збільшення його площі.
  • визначення реєстру адміністративних послуг, що надаються органами місцевого самоврядування та формування інформаційних і технологічних карт послуг;
  • забезпечення гендерної рівності та особливих потреб громадян на всіх етапах створення та функціонування ЦНАП;
  • побудова ефективної системи надання адміністративних послуг, до якої інтегровано всі рекомендовані Програмою групи послуг.
 
Заплановані заходи (шляхи вирішення наявних проблем)
Для досягнення мети цієї Концепції та усунення наявних проблем будуть вживатися наступні заходи:
  • отримання місцевою радою повноважень у сфері реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, надання витягів з державного земельного кадастру;
  • утворення Центру надання адміністративних послуг;
  • забезпечення ЦНАП належним приміщенням ( в тому числі з комфортною зоною обслуговування та очікування, дитячим куточком, туалетною кімнатою з обладнаним столиком для пеленання), технікою, меблями, програмним забезпеченням;
  • забезпечення безбар’єрного доступу до приміщення ЦНАП для осіб з інвалідністю та батьків з візочком;
  • забезпечення ЦНАП достатньою кількістю персоналу, здійснення регулярних заходів з навчання та підвищення його кваліфікації, зокрема щодо політики недискримінації;
  • організація надання через ЦНАП усіх адміністративних послуг, які належать до власних та делегованих повноважень місцевої ради, в тому числі з реєстрацією актів цивільного стану, реєстрації місця проживання;
  • вжиття заходів для надання адміністративних послуг у сфері соціального захисту населення та пенсійного забезпечення;
  • доступ до повної інформації про всі адміністративні послуги та дозвільні процедури в ЦНАП, у тому числі через мережу Інтернет;
  • впровадження інформаційних технологій при наданні адміністративних послуг, в тому числі інтеграція з інформаційними системами органів державної влади, розширення переліку електронних послуг;
  • створення належної системи інформування громади про адміністративні послуги та роботу ЦНАП, в тому числі через веб-сторінку міської ради, сторінку ЦНАПу в соціальних мережах;
  • встановлення платіжного терміналу та (за потреби) POS-терміналу/-ів;
  • виготовлення копій документів, ламінування, фотографування;
  • електронні консультації, можливість попереднього запису на прийом через телефон чи Інтернет, SMS-інформування про вирішення справи тощо.
 
В межах виконання зазначених заходів можуть використовуватись також механізми узгоджених рішень з органами виконавчої влади для надання адміністративних послуг у сфері соціального захисту населення, реєстрації земельних ділянок, пенсійного забезпечення, фіскальної служби, а також організації оперативного документообігу з такими органами.
Крім того, для реалізації Концепції будуть вжиті такі організаційні заходи:
  1. Проведення засідань постійної робочої групи з питань надання адміністративних послуг та створення ЦНАП за участю регіонального спеціаліста Програми.
            2. З метою вдосконалення роботи ЦНАП необхідні оновлення Положення про ЦНАП, Регламенту ЦНАП, а також до Переліку послуг ЦНАП та забезпечення фактичного надання таких груп послуг у ЦНАП:
  1. державна реєстрація актів цивільного стану;
  2. реєстрація місця проживання;
  3. послуги соціального характеру (призначення державних допомог, житлових субсидій тощо);
  4. вклейка фото в паспорт (25, 45 років);
  5. державна реєстрація речових прав на нерухоме майно;
  6. державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;
  7. видача відомостей з Державного земельного кадастру;
  8. державна реєстрація земельних ділянок;
  9. пенсійні адміністративні послуги (ПФУ);
  10. «місцеві послуги» (земельні, житлові тощо);
  11. видача документів дозвільного характеру.
3.Забезпечення доступів до реєстрів відповідним посадовим особам:
4. Підписання/отримання узгоджених рішень з суб’єктами надання адміністративних послуг щодо інтеграції у ЦНАП послуг УПСЗН Бродівської РДА та територіальних підрозділів Мін’юсту, ДМС, ДГК, ПФУ.
5. Розробка та затвердження рішенням  Бродівської міської ради інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, суб’єктами надання яких є місцева рада, її виконавчі органи та посадові особи.
6. Затвердження інформаційних та технологічних карток для всіх послуг з переліку з урахуванням рекомендацій Програми до їх структури та змісту.
7. Отримання затверджених інформаційних та технологічних карток від інших суб’єктів надання адміністративних послуг (УСЗН Бродівської РДА та територіальних підрозділів Мін’юсту, ДМС, ДГК, ПФУ).
8. Внесення необхідних змін до структури та чисельності і до штатного розпису, а також заповнення всіх вакансій у ЦНАП, в результаті чого буде передбачено штатні позиції для 12 працівників, а саме: керівник ЦНАП (з повноваженнями адміністратора), три адміністратори, три державні реєстратори (з повноваженнями адміністратора) та  чотири спеціалісти з повноваженнями адміністратора та представник УСЗН Бродівської РДА і Пенесійного фонду України у Бродівському районі;
9. Забезпечення безперервності виконання функцій/повноважень, у тому числі з надання адміністративних послуг за тимчасової відсутності основного працівника (взаємозамінність), розробка та затвердження посадових інструкцій для усіх посад.
10. Вивчення кращих практик організації надання адміністративних послуг в Україні за допомогою ознайомчих візитів до ЦНАП інших ОТГ та за допомогою 5-модульної системи тренінгів, що організовуються Програмою.
11. Запровадження не пізніше 2-х місяців з моменту відкриття ЦНАП інструментів для сплати за адміністративні послуги у приміщенні ЦНАП.
12. Забезпечення виконання договору на річну технічну підтримку електронної системи керування чергою (далі - ЕСКЧ) (протягом року з дати встановлення системи).
13. Завершення в термін до 30.04.2020 р. усіх заходів із фізичного створення ЦНАП, для чого необхідно:
  1. виконати фасадні роботи на головному вході в ЦНАП;
  2. виконати покрівельні роботи над виступом, що покриває перший зал з рецепцією та санвузол для осіб з інвалідністю;
  3. дооблаштувати у фронт-офісі ЦНАП санвузол для осіб з інвалідністю, у т. ч. встановити поручні і сантехніку, передбачивши при цьому місце для сповивального столика і шафи для інвентарю;
  4. завершити всі внутрішні роботи у строгій відповідності до оплаченого Програмою дизайн-проекту, зокрема встановити на вході з першого залу з рецепцією у другий зал двері скляні, подвійні, в алюмінієвій рамі із загальним розміром полотна 1400*2100 мм;
  5. забезпечити освітлення згідно зі специфікацією дизайн-проекту, а також встановити ролети з білої тканини (RAL 9003) на одинадцять вікон, змонтувавши їх на валиках над віконними прорізами;
  6. забезпечити збереження відповідності до дизайн-проекту розміщення розеток і вимикачів та прокласти з використанням заокруглених коробів електроживлення до кожного із споживачів (комп’ютери, монітори, БФП, LED-панелі та інші пристрої);
  7. прокласти локальну обчислювальну мережу в офісі ЦНАП для підключення необхідних комп’ютерів, БФП та інших пристроїв;
  8. вивести у визначену точку закінчення локальної мережі, в якій встановити комутаційну шафу;
  9.  забезпечити ЦНАП волоконно-оптичною лінією передачі даних із достатньою швидкістю;
  10. заключити/пролонгувати договір із надійним Інтернет-провайдером;
  11. забезпечити підведення мережі стаціонарного телефонного зв’язку та придбати стаціонарний телефон та/або мобільний телефон;
  12. забезпечити належне функціонування матеріально-технічної бази ЦНАП (меблів, комп’ютерної техніки, діловодства), зокрема, встановити систему протипожежної безпеки та (за можливості) облаштувати систему охорони/відеонагляду;
  13. (за можливості) облаштувати біля основного офісу ЦНАП прилеглу територію, у т. ч. велопарковку, лавки, сміттєві урни та додаткові місця для автопаркування.
Усі заходи будуть плануватися та впроваджуватися з урахуванням найкращих стандартів та практик гендерної політики, антикорупційної політики, політик захисту навколишнього середовища та енергозбереження.
 
Витрати та джерела їх покриття
Для покриття витрат на створення ЦНАП будуть використані надходження до місцевого бюджету у вигляді плати за надання адміністративних послуг (адміністративний збір); інші кошти місцевого бюджету; кошти проектів міжнародної технічної допомоги та інші дозволені законодавством джерела.
Оцінка фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Концепції (з обґрунтуванням їх обсягів), буде проведена після затвердження сесією міської ради відповідного кошторису, розробленого на основі цієї Концепції та Плану заходів з її реалізації.
 
Очікувані результати
Від реалізації Концепції очікуються наступні результати:
Для громадян та суб’єктів господарювання:
  • отримання більшості необхідних адміністративних послуг в районі в доступних та безбар’єрних умовах у належному ЦНАП;
Для працівників ЦНАП та інших посадових осіб долучених до надання адміністративних послуг:
-належні умови роботи, регулярні заходи з підвищення кваліфікації;
 Для громади району загалом:
  • прозорі умови надання адміністративних послуг, покращений інвестиційний клімат, надходження до місцевого бюджету за надання адміністративних послуг.
Наші очікувані стандарти:
  •   усі мешканці громади району не більше як за 1 рік з дня ухвалення цієї Концепції матимуть доступ до комфортного офісу ЦНАП;
  •   організацію роботи ЦНАП не менше 35 прийомних годин протягом тижня, в тому числі роботу ЦНАП в один день тижня до 20.00;
  •  надання найважливіших адміністративних послуг за інтегрованим підходом та моделлю життєвих ситуацій;
  •  можливість оплати платних адміністративних послуг безпосередньо у приміщенні ЦНАП;
  • використання ЕСКЧ;
  • можливість отримати довідкову інформацію щодо адміністративних послуг телефоном, електронною поштою протягом усіх робочих годин сільської ради.
Концепція розроблена робочою групою з питань розроблення Концепції створення та розвитку ЦНАП у Бродівській міській раді, склад якої затверджено розпорядженням міського голови від 13.01.2020 № 04/03-03.
Термін реалізації 2020 р.
 
Міський голова                                                            Анатолій БЕЛЕЙ
Додаток 2
до рішення
 Бродівської міської ради
від 11.02..2020 №__1_____
 
План заходів
з реалізації Концепції створення та розвитку Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради Бродівського району Львівської області на 2020 рік
 
Завдання Термін вико-нання
2020 рік
Відпові-дальний за виконання Документ, яким впро-ваджено в дію  
Примітки­­
  1. Визначити відповідальну посадову особу з керівного складу ОМС за створення ЦНАП та отримання матеріальних цінностей
січень Міський голова  
Розпо-рядження
Голови
 
Розпорядження від 13.01.2020 № 03/03-03
  1. Затвердити склад робочої групи створення та розвитку ЦНАП Бродівської міської ради
січень Міський голова  
Розпо-рядження
Голови
 
Розпорядження від 13.01.2020 № 04/03-03
  1. Розробити і затвердити Концепцію створення та розвитку ЦНАП Бродівської міської ради
січень Секретар ради  
Рішення сесії
 
Поточне рішення
  1. співпрацювати із спеціалістами Програми "U‑LEAD з Європою" щодо отримання інституційної допомоги; визначити потребу у навчанні  посадових осіб для участі у навчальних заходах Програми
Протя-гом терміну співпраці згідно з Угодою про партнер-ство Перший заступник міського голови; члени робочої групи  
 
Інформувати Програму про графік чергових сесій та дати позачергових сесій.
Завчасно подавати для експертного розгляду проекти документів.
Скласти персональний перелік для участі у тренінгах та забезпечити фактичну присутність визначених учасників. Програма надає тренінгову 5‑модульну систему, в якій беруть участь: працівники головного офісу ЦНАП (12 осіб), представники керівництва територіальної громади (4 особи), а також депутати і представники громадськості (6 осіб). Останні дві категорії беруть участь лише у вступних модулях, що проводяться на території Бродівської міської ради.
  1. внести зміни в рішення місцевої ради про створення ЦНАП
 
Лютий-березень Перший заступник міського голови  
Рішення сесії
 
Визначити організаційно-правовий статус ЦНАП як постійно діючого робочого органу
  1. внести зміни до структури та чисельності
Лютий-березень Заступник міського голови з питань діяльності  виконавчих органів ради  
 
Рішення сесії
Утворити структурний підрозділ із забезпечення діяльності ЦНАП як постійно діючого робочого органу (відповідальний за організаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності ЦНАП).
 
Забезпечити, щоб у структурі були збережені штатні позиції для керівника (начальник відділу з повноваженнями адміністратора), трьох державних реєстраторів та дев’яти адміністраторів (спеціалістів з повноваженнями адміністратора).
  1. оновити та затвердити Положення про ЦНАП
 
Лютий-березень Заступник міського голови з питань діяльності  виконавчих органів ради  
 
 
Рішення сесії
Визначити організаційно-правовий статус ЦНАП як постійно діючого робочого органу.
Затвердити Положення про ЦНАП як постійно діючий робочий орган.
Затвердити окреме Положення про структурний підрозділ, визначений відповідальним за організаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності ЦНАП.
Відобразити галузеві повноваження у Положенні про структурний підрозділ (відділ) із забезпечення діяльності ЦНАП у разі введення до штатного розпису цього відділу посад СНАП (державні реєстратори).
  1. внести зміни до штатного розпису
лютий-березень Перший заступник міського голови Рішення сесії Привести штатний розпис у відповідність зі структурою та чисельністю.
  1. затвердити посадовий склад ЦНАП
лютий – березень Перший заступник міського голови; Начальник відділу з питань організації діяльності ЦНАП  
 
 
 
Розпо-рядження
Голови
 
 
 
 
Включити до посадового складу 12 осіб, що працюватимуть на оснащених за кошти Програми робочих місцях
  1. розробити і затвердити посадові інструкції
 
лютий – квітень Начальник відділу з питань організації діяльності ЦНАП  
Розпоря-дження Голови
Розробити відповідно до законодавства, забезпечивши безперервність виконання функцій/повноважень, у тому числі з надання адміністративних послуг за тимчасової відсутності основного працівника (взаємозамінність).
Розробити та затвердити посадові інструкції для усіх посад.
  1. завершити формування штату ЦНАП
лютий –травень Заступник міського голови з питань діяльності  виконавчих органів ради  
 
 
Розпоря-дження Голови
Забезпечити, щоб у головному офісі ЦНАП за затвердженим Бродівською міською радою графіком роботи фактично працювали: керівник ЦНАП (з повноваженнями адміністратора), три адміністратори, три державні реєстратори (з повноваженнями адміністратора) та  чотири спеціалісти з повноваженнями адміністратора та представник УСЗН Бродівської РДА.
 
Здійснити добір персоналу в ЦНАП через переведення або відкритий конкурс (за потреби).
  1. завершити облаштування фронт-офісу ЦНАП Бродівської міської ради
лютий – квітень Перший заступник міського голови  

 
Основні кроки за критичними параметрами з фізичного створення ЦНАП, які необхідно зробити у термін до 30.04.2020 року:
  1. Виконати фасадні роботи на головному вході в ЦНАП.
  2. Виконати покрівельні роботи над виступом, що покриває перший зал з рецепцією та санвузол для осіб з інвалідністю.
  3. Дооблаштувати у фронт-офісі ЦНАП санвузол для осіб з інвалідністю, у т. ч. встановити поручні і сантехніку, передбачивши при цьому місце для сповивального столика і шафи для інвентарю.
  4. Завершити всі внутрішні роботи у строгій відповідності до оплаченого Програмою дизайн-проекту, зокрема встановити на вході з першого залу з рецепцією у другий зал двері скляні, подвійні, в алюмінієвій рамі із загальним розміром полотна 1400*2100 мм.
  5. Забезпечити освітлення згідно зі специфікацією дизайн-проекту, а також встановити ролети з білої тканини (RAL 9003) на одинадцять вікон, змонтувавши їх на валиках над віконними прорізами.
  6. Забезпечити належне функціонування матеріально-технічної бази ЦНАП (меблів, комп’ютерної техніки, діловодства), зокрема, встановити систему протипожежної безпеки та (за можливості) облаштувати систему охорони/відеонагляду.
  7. Облаштувати біля основного офісу ЦНАП прилеглу територію, у т. ч. велопарковку, лавки, сміттєві урни та додаткові місця для автопаркування (за наявності фінансових ресурсів).
  1.  виконати роботи в ЦНАП, необхідні для готовності отримання ІТ-техніки від Програми
лютий –квітень Перший заступник міського голови  
 
 
 
Для готовності приміщення ЦНАП за цим параметром необхідно:
  1. забезпечити збереження відповідності до дизайн-проекту розміщення розеток і вимикачів та прокласти з використанням заокруглених коробів електроживлення до кожного із споживачів (комп’ютери, монітори, БФП, LED-панелі та інші пристрої);
  2. забезпечити ЦНАП волоконно-оптичною лінією передачі даних із достатньою швидкістю;
  3. забезпечити підведення електроживлення до всіх споживачів (персональні комп’ютери, багатофункціональні пристрої);
  4. прокласти локальну обчислювальну мережу в головному офісі ЦНАП Бродівської міської ради до кожного споживача;
  5. вивести у визначену точку закінчення локальної мережі, в якій встановити комутаційну шафу;
  6. заключити/пролонгувати договір із надійним Інтернет-провайдером;
  7. встановити стаціонарний телефон (1 шт) та забезпечити підведення мережі стаціонарного телефонного зв’язку.
  1. затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради
квітень – травень Начальник відділу з питань організації діяльності ЦНАП  
Рішення сесії
 
Розробити відповідно до Примірного регламенту.
  1. окремим нормативним актом затвердити Графік роботи ЦНАП
квітень – травень Начальник відділу з питань організації діяльності ЦНАП  
Рішення сесії
 
Врахувати вимоги Закону України "Про адміністративні послуги"
  1. розробити та затвердити перелік послуг ЦНАП та забезпечити фактичне надання цих груп послуг у ЦНАП
квітень– липень Начальник відділу з питань організації діяльності ЦНАП Рішення сесії Забезпечити включення в перелік та фактичне надання груп послуг:
  1. державна реєстрація актів цивільного стану;
  2. реєстрація місця проживання;
  3. послуги соціального характеру (призначення державних допомог, житлових субсидій тощо);
  4. вклейка фото в паспорт (25, 45 років);
  5. державна реєстрація речових прав на нерухоме майно;
  6. державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;
  7. видача відомостей з Державного земельного кадастру;
  8. державна реєстрація земельних ділянок;
  9.  пенсійні адміністративні послуги (ПФУ);
  10.  «місцеві послуги» (земельні, житлові тощо).
  1. розробити і затвердити інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, суб’єктами надання яких є Бродівська міська рада, її виконавчі органи та посадові особи
квітень – липень  
 
Начальник відділу з питань організації діяльності ЦНАП
Рішення виконав-чого комітету Затвердити інформаційні та технологічні картки для всіх послуг із затвердженого Переліку послуг з урахуванням рекомендацій Програми до їх структури та змісту, а також привести у відповідність до законодавства та з урахуванням рекомендацій Програми.
Забезпечити, щоб у технологічних картках були:
-           наростаючий облік термінів виконання / етапів надання послуг;
-           чіткість етапів надання послуг.
Забезпечити, щоб у інформаційних картках були:
  • вичерпний перелік документів;
  • чіткість визначення строків;
  • розміри плати та реквізити для оплати за платні адмінпослуги.
  1. досягти узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг щодо інтеграції послуг у ЦНАП
березень– червень Міський голова  
Підписати угоди/договори/меморандуми або отримати листи-погодження від УСЗН Бродівської РДА, територіальних підрозділів ДМС, ДГК, ПФУ та ЦЗ.
  1. отримати затверджені інформаційні та технологічні картки від інших суб’єктів надання адміністративних послуг, а саме від УСЗН Бродівської РДА, територіальних підрозділів ДМС, ДГК та ПФУ
 
квітень – липень Міський Голова,
Начальник відділу з питань організації діяльності ЦНАП
 
 
 
Забезпечити, щоб у технологічних картках були:
-           наростаючий облік термінів виконання / етапів надання послуг;
-           чіткість етапів надання послуг.
Забезпечити, щоб у інформаційних картках були:
  • вичерпний перелік документів;
  • чіткість визначення строків;
  • розміри плати та реквізити для оплати за платні адмінпослуги.
  1. забезпечити доступи до реєстрів, а саме:
  1. Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  2. Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  3. Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
  4. Реєстру територіальної громади (gromada.dmsu.gov.ua або власне рішення);
  5. Реєстру Державного земельного кадастру.
березень –липень  
Міський Голова,
Перший заступник міського голови,
Начальник відділу з питань організації діяльності ЦНАП
 
 
 
 
 
Застосування цих реєстрів у щоденній роботі працівників ЦНАП, підвищення оперативності та якості надання адміністративних послуг
 
Доручити адміністраторам взяти участь у відповідних навчаннях та стажуваннях (зокрема, в cфері земельних відносин у територіальному підрозділі Держгеокадастру, а також для доступу до державного реєстру речових прав на нерухоме майно та до єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань громадян в режимі формування заяв та довідок при львівському представництві ДП «Національні інформаційні системи» (контактні дані: м. Львів, вул. Зелена, 149 Ю; (032) 259-00-13, (032) 259-00-14, ca@lv.informjust.ua)).
 
Доручити державним реєстраторам, які не мають доступу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, взяти участь у тестуваннях і отримати доступ
  1. забезпечити цільове застосування ознакування, меблів, ІТ-техніки, що закуповується і поставляється Програмою, та відповідність їх розміщення у фронт-офісі ЦНАП до дизайн-проекту
до по- чатку роботи ЦНАП у тестово-му ре-жимі Міський Голова,
Перший заступник міського голови
 
  1. Забезпечити відповідність розміщення меблів та IT-техніки у приміщеннях головного офісу ЦНАП щодо оплаченого Програмою дизайн-проекту.
  2. Забезпечити монтаж над головним входом у ЦНАП вивіски розміром 3660*570 мм. Забезпечити монтаж вивіски графіку роботи ЦНАП назовні приміщення – біля входу. Забезпечити монтаж головної вивіски ЦНАП всередині приміщення (розміром 2000*615 мм), у першому залі (Зона очікування/ Зона інформування).
  1. провести інформаційну кампанію для інформування громади про ЦНАП та залучення до покращення надання адміністративних послуг
серпень– вересень Перший заступник міського голови  
 
  1. провести відкриття ЦНАП
жовтень– листопад Міський Голова  
 
  1. запровадити у ЦНАП інструменти для сплати за адміністративні послуги
після відкриття ЦНАП Перший заступник міського голови  
 
Платіжний термінал

 
 
 
                                   Міський голова                                                                                            Анатолій БЕЛЕЙ