ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

IX

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

54

Дата реєстрації:

29.03.2021

Проголосовано:

13.05.2021 16:48:03

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    22
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    2
  • Відсутні
    11

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 54



БРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

IX   сесія VIII скликання

 

РІШЕННЯ

від   …. …..                                     м. Броди                                  №  проєкт          



 

Про роботу комунального підприємства «Бродитеплоенерго» в 2020

році

 

 

         Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши звіт Про роботу комунального підприємства «Бродитеплоенерго» в 2020році, міська рада, -

 



ВИРІШИЛА:



 

 1.  Звіт Про роботу комунального підприємства «Бродитеплоенерго» в 2020 році взяти до відома

 

2.    Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію Бродівсьської міської ради з питань фінансів, бюджету, розвитку інвестицій та міжнародного співробітництва (М.Старик).

 

 

 

       

 

 

 

 

 

 



Міський голова                                                                  А. Белей



 

 

 

 

Додаток до рішення Бродівської міської ради від….. 2021 року №

 

Звіт Про роботу комунального підприємства «Бродитеплоенерго» в 2020

році

 

КП ”Бродитеплоенерго” створено на базі котелень Бродівської ЖЕК 01.01.1979р. і підпорядковане Бродівській міські раді. Підприємство виробляє і транспортує теплову енергію споживачам.

Теплову енергію споживають:




  • бюджетні організації – 93,8% - 27 абонентів;

  • інші споживачі – 5,0% - 18 абонентів;

  • релігійні – 1,2%, - 1 абонент.


Підприємство налічує 11 котелень. В тому числі у 2020 році встановлено модульну котельню, що опалює ДНЗ №7.

Загальна потужність котелень, які працюють – 35,6 Гкал/год.

На сьогоднішній день (опал. період) на підприємстві працюють 54 працівники, в т. ч. 16 - ІТП та 38 оператори котелень, слюсарі.  В міжопалювальний період  - 31 працівник.

Серед 11 котелень підприємства :

3 – в резерві (Й. Рота, 3г, Юридика, 64А, Грушевського, 5), що були відключені в період 2018-2020 рр.;

1- оптимізована (Фортеця) – теплова енергія на об’єкти, які опалювала котельня Фортеця, подається з котельні Гончарська, 3а;

3 – працюють на твердому паливі (Старобрідська, 11, Бузова, 5, Лесі Українки, 19);

3 – на природному газі (Гончарська, 3А, Стуса, 22А, Юридика, 2)

1 – модульна котельня – природний газ (ДНЗ №7).

В міжопалювальний період проводяться ремонтні та планово-попереджувальні роботи працівниками КП “Бродитеплоенерго”, а саме:

- повірка вузлів обліку газу та усунення недоліків згідно припису АТ «Львівгаз»;

- капітальний ремонт тепломережі через площу Ринок від будинку пл.. Ринок, 19 до пл.. Ринок, 15 (Укртелеком) ø 76/140 мм – 100 мп;

- заміна кранів та вентилів на запірній арматурі ХВО котелень Гончарська, 3а, Бузова, 5, Старобрідська, 11;

- профілактичний огляд та ремонт ГРП на котельнях по вулиці Гончарська, 3а, Лесі Українки, 19, Бузова, 5, Старобрідська, 11;

- плановий косметичний ремонт котельні по вулиці Стуса, 22а, Лесі Українки, 19;

- перекриття даху котельні по вулиці Бузова, 5 ;

- підключення модульної котельні для опалення ДНЗ №7 по вулиці Короленка до газових мереж водо-, електропостачання .

 

 

З в і т

про витрати на виробництво та  фінансові показники діяльності

підприємства

за 2020рік.

 



















































































































































































































































































































































Найменування показників код рядка одиниця виміру Всього

з початку року
А Б В 1
Розділ І. Надання послуг
Відпущено  теплової енергії, всього : (2+3+4)



тис.Гкал. 7,3
у тому числі:

населенню




" – " 1,7
державним бюджетним установам



" – " 1,2
місцевим бюджетним установам



" – " 4,2
іншим споживачам



" – " 0,2
Чистий дохід від реалізації  послуг, всього: (7+8+9+10)



тис. грн. 13064,1
        у тому числі:

        населенню безпосередньо




" – " 2765,5
        державним бюджетним  установам



" – " 1615,9
        місцевим бюджетним установам



" – " 8086,1
        іншим  споживачам



" – " 596,6
Інші операційні доходи, всього:



" – " 1,1
з них зокрема:

           субсидії




" – " 0,0
           відшкодування пільг



 " – "       1,1
           дотація  з бюджету на відшкодування різниці в ціні



" – " 0,0
Фінансові та інші доходи звичайної діяльності



" – " 125
Розділ ІІ. Витрати на надання послуг
Витрати звичайної діяльності  (17+34)



тис. грн. 15804,2
у тому числі:

   Витрати операційної діяльності (18+24+27+28+29)




" – " 15137
              у тому числі:

               Матеріальні витрати (19+20+21+22+23)




" – " 7675
                  з них:   паливо



" – " 6787
                              електроенергія



" – " 655
                              покупне тепло



" – " 0
                               покупна вода



  27
                              інші матеріальні витрати



" – " 206
                Витрати на оплату праці (25+26)



" – " 5583
                 з них:     керівники, професіонали, фахівці, технічні службовці



" – " 2629
                робітники



" – " 2954
                Відрахування на соціальні заходи



" – " 1154
                Амортизація



" – " 176
                Інші витрати



" – " 549
   Фінансові та інші витрати звичайної діяльності



" – " 667,2
 
Фінансові результати від звичайної діяльності: (6+11+15-16)

прибуток (+)




тис. грн.  
збиток (-)



" – " 2614
Дебіторська заборгованість за послуги на кінець звітного періоду за чистою реалізаційною вартістю (38+39+40+41)



тис. грн. 5025,6
у тому числі:

      населення безпосередньо




" – " 4338,2
державні бюджетні установи



" – " 0
місцеві бюджетні установи



" – " 134,9
      інші споживачі



" – "    552,5
Заборгованість бюджету з фінансування субсидій



" – " -
Заборгованість бюджету з  відшкодування пільг



" – " -
Заборгованість бюджету з дотації на відшкодування різниці в ціні



" – " 5252,4
Кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги на кінець звітного періоду :



" – " 30257
       у тому числі за енергоносії



тис. грн. 28399
Довідково:
Середньооблікова чисельність в еквіваленті повної зайнятості :                                                

    керівники, професіонали, фахівці, технічні службовці




осіб 15
    робітники, обслуговуючий персонал



" – " 32
Обсяг оплачених послуг без ПДВ, всього: (51+52+53+54+55+56+57)



тис. грн. 12974,0
        у тому числі:

        населення безпосередньо




" – " 3180,2
        державні бюджетні  установи



" – " 1554,9
        місцеві бюджетні установи



" – " 7339,4
        інші  споживачі



" – " 545,4
  субсидії



" – " -
  пільги



" – " 354,1
        дотація на відшкодування різниці в ціні



" – " -

 

 

Поповнення статутного фонду у 2020 році

 

У 2020 році бюджетних коштів – 528137,60 грн.., з них використано:

 

  1. 74950,00 грнІІ квартал року - на виготовлення проектно-кошторисної документації (ПКД) на «Будівництво теплогенератора модульного транспортабельного ТМ-Т-200 «ОVК-КZОТ» Г-200» (модульної котельні для опалення ДНЗ №7 в м. Броди на вул.. Короленка)»;

  2. 67700,00 грнІІІ квартал року - на придбання димової труби та обрешітки для неї для модульної котельні (ДНЗ №7);

  3. ІV квартал року:

    • 288266,00 грн - нестандартне приєднання до газотранспортної мережі для опалення ДНЗ №7 (модульна котельня);

    • 9249,60 грн – внутрішнє газопостачання для опалення ДНЗ №7 (модульна котельня);

    • 87972,0 грн – придбання попередньо ізольованих труб для проведення капітального ремонту  тепломережі на пл.. Ринок, 19 – пл.. Ринок, 15 (Укртелеком)





Всього: 528137,60 грн (100%).

 

Претензійно-позовна робота :

 

 - Направлено претензій боржникам 22

 - Укладено договорів розтермінування заборгованості із населенням 25

   на загальну суму 401тис. грн.

 -  Заявлено позовів 10.

 

 

Директор                                     О. Б. Риплянський

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Секретар ради                                                              Руслан Шишка