ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LVI

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

б/н

Дата реєстрації:

12.11.2020

Проголосовано:

12.11.2020 10:52:00

Автор:

Олеха І.М

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    20
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    6

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № б/н



БРОДІВСЬКА  МІСЬКА РАДА

БРОДІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

LVI  сесії  VIІ демократичного скликання

12.11.2020 року                        м. Броди                               № ПРОЕКТ



 

Про внесення змін до кошторису видатків на утримання Бродівської міської ради та її виконавчого апарату і Центру надання адміністративних послуг – відділу Бродівської міської ради на 2020 рік

 

Відповідно до п.1.5 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення виконавчим апаратом ради виконання повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  міська рада

 

 



ВИРІШИЛА :



 

 

1. Внести зміни до кошторису видатків на утримання Бродівської міської ради та її виконавчого апарату і Центру надання адміністративних послуг – відділу Бродівської міської ради на 2020 рік згідно додатками 1,2 до цього рішення.

 

2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань економіки, бюджету та комунального майна                          Старик М. І.).

 

 

 

 

         

 

 



Міський голова                                                   Анатолій Белей



 

 

 

 

 

 

 

 



Додатки №1 до рішення сесії від 12.11.2020 р. № ____



 

Зміни до кошторису видатків на утримання Бродівської міської ради та її виконавчого апарату на 2020 рік

 

Загальний фонд











































































































  Стаття витрат КЕКВ затверджено Зі змінами
  Поточні видатки 2000 8065800,00 8315800,0
  Оплата праці та нарахування на заробітну плату 2100 7348800,00 7453800,00
  Заробітна плата 2111 6023600,00 6109600,00
  Нарахування на оплату праці 2120 1325200,00 1344200,00
  Предмети, матеріали, обладнання, інвентар 2210 200000,00 360000,00
  Оплата послуг 2240 300000,00 300000,00
  Видатки на відрядження 2250 25000,00 15000,00
  Оплата комунальних послуг та енергоносіїв 2270 185000,00 180000,00
  Інші поточні видатки 2800 7000,00 7000,00
Спеціальний фонд
  Капітальні видатки 3000 600000,00 1740000,00
  Придбання обладнання і предметів довгострокового користування 3110 350000,00 1350000,00
  Капітальний ремонт адмінбудівлі 3132 250000,00 390000,00
  Всього   8665800,00 10055800,0


 

             



Секретар ради                                                        Микола Бакай